Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016

Κλήση σε απολογία από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο για τον π.Νικόλαο Μανώλη. Βίντεο-απάντηση

Απάντηση στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο από τον π.Νικόλαο Μανώλη (Επιστολή στον κ. Τσίπρα - Οικουμενισμός) [ΒΙΝΤΕΟ 2016]
    Ομιλία του εφημερίου του Ι.Ν. Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης, π. Νικολάου Μανώλη.
    Δίνονται απαντήσεις στα θέματα που θέτει ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης στην επιστολή του προς τον π. Νικόλαο με την οποία τον καλεί σε γραπτή απολογία για όσες κατηγορίες του προσάπτει:
  • Για το ζήτημα της συνέχισης των Ομιλιών του πατρός Νικολάου παρά την απαγόρευση που έχει επιβληθεί από τον Μητροπολίτη.
  • Για τα όρια της εκκλησιαστικής κανονικότας που παραβαίνει κατά τον μητροπολίτη ο π. Νικόλαος, εξαιτίας της αντιοικουμενιστικής του δράσης
  • Για την ανοιχτή επιστολή του π. Νικολάου προς τον πρωθυπουργό της Ελλάδος και τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς που κατά τον μητροπολίτη εμπεριέχονται σε αυτήν. 
  • Για την προειδοποίηση εκ μέρους του μητροπολίτη ότι θα κινήσει εκ νέου τις διαδικασίες της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης σε περίπτωση που ο πατήρ δε συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της προϊσταμένης του αρχής.
    Με νέα, πρόσφατη εντολή (20-11-2015), ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, απαγορεύει εκ νέου και στην ενορία του αγίου Σπυρίδωνος να Ομιλεί ο π. Νικόλαος!!! Κρίνεται ως επικίνδυνος!!!
    Ο π. Νικόλαος Μανώλης, εφημέριος του ιερού βυζαντινού ναού Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης επί 26 έτη, για λόγους Πίστεως (ως γνωστόν ο π. Νικόλαος δίνει μεγάλες μάχες εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού που έχει αλώσει τα υψηλά κλιμάκια της εκκλησιαστικής ηγεσίας), από τις 21 Μαῒου 2015, μετατέθηκε αναγκαστικά, με την σύμφωνη γνώμη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατόπιν αιτήματος του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, και την απόφαση του τελευταίου, στον ιερό ναό Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας. 
Κατήχησις

91 σχόλια :

  1. Κριμα να αγεται και να φερεται, απο τους παρατρεχαμενους κοτζαμαν δεσποτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτος ο δεσποτης απο την αρχη της παρανομης μεταφορας του στη Θεσσαλονικη υπερασπιζεται τους πολιτικους, τους μονοφυσιτες, την καθε ειδους εκκλησιαστικη παρεκτροπη.εχει πολλα προσωπα ατακτως περιπατουντας εντος μητροπολεως.Τι αλλο να περιμενουμε; σαπιο το δεντρο σαπιοι και οι καρποι του

      Διαγραφή
    2. Πάντα έτσι ήταν ο Άνθιμος, δεν άλλαξε τώρα και άμα είχε τα κότσια και το θάρρος και την μαγκιά δεν θα έκανε ότι του λένε οι παρατρεχάμενοι του!

      Διαγραφή
  2. Απιστευτη μανια,
    Δε δικαιολογειται αλλιως να αναλαβει πρωτοβουλια σαν αυτοκλητος υπερασπιστης του Αθεου κ Τσιπρα κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά είναι απίστευτα αυτά που κάνουν από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης.Αυτόν τον Ιερέα έπρεπε να τον έχουν στα πούπουλα που είναι παραδοσιακός,αγιοπατερικός και Ορθοδοξότατος.Τι έχουν πάθει και τον κυνηγούν έτσι;Απ' ότι φαίνεται τον κόσμο που τον αγαπάει δεν τον ακούν.Τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ δεν τον φοβούνται;Αυτός ο ιερέας ακολουθει τους Ιερούς Κανόνες και το θέλημα του Θεού και αντί να τον επιβραβεύουν τον κυνηγούν με λύσσα;Είναι δυνατόν;καλά είπαν οι Άγιοι ότι στα έσχατα και οι εκλεκτοι θα πλανηθούν.Καλή μετάνοια σε όλους μας και σε όλους τους Μητροπολιτικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιος εισαι π.Νικολαε εκφραζεται την πηστη μου τους πατερες της εκλεισιας μας το Ορθοδοξο και το σοστο! Μαζι σου!Α.Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ... ΔΕΣΠΟΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ....ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται, πάλιν ταράσσεται, πάλιν ορχείται, πάλιν την κεφαλήν Ιωάννου ζητεί λαβείν επί πίνακι…».

    Όπου Ηρωδιάς, η μητρόπολη Θεσσαλονίκης, στην οποία δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο θείος έρωτας έχει πλημμυρίσει την ιερατική σου καρδιά, ότι ο Χριστός δεσπόζει στον
    νου σου, ότι έχεις καταληφθεί ολοσχερώς από το ανυπότακτο, γενναίο, θυσιαστικό πνεύμα της Ορθοδοξίας και δεν καταλαβαίνεις ούτε από φόβο, ούτε από απειλές, ούτε από τιμωρίες.

    Μια τέτοια καρδιά, ο νους ΠΟΤΕ δεν μισεί, ποτέ δεν φθονεί, ποτέ δεν κατηγορεί και δεν εχθρεύεται πρόσωπα, αλλά μονάχα χτυπά την αίρεση ελέγχοντας δημόσιες πράξεις και λόγους, αγωνίζεται εναντίον των εχθρών του Χριστού, στην προκειμένη περίπτωση ενάντια της παν-αιρέσεως του οικουμενισμού, της μεγαλύτερης αίρεσης όλων των εποχών, που σηματοδοτεί την έλευση του αντιχρίστου.

    Πάλι άδικα κατηγορείσαι αξιοσέβαστε, αγαπητέ πατέρα και πάλι εμφανίζεσαι σταθερός, άκαμπτος, ακλόνητος, διδάσκοντάς μας εκτός από Χριστό, την αρετή που "φέρει προς το μαρτύριον της αληθείας, την αρετή που άγει προς την τελειότητα, την αρετή που εισάγει εις την Βασιλείαν των Ουρανών", συμφωνα με τον Άγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως.

    Την "ακίνητο υπό φόβου έξι της ψυχής" σου : την ανδρεία.

    Και ποιος είναι ο ηθικώς ανδρείος;

    "Ο ηθικώς ανδρείος, είναι ευγενής, φιλαλήθης, ειλικρινής, γενναίος, μεγαλόψυχος, επιεικής, συμπαθής και ανεκτικός, καρτερικός, σταθερός, μεγαλόφρων, αυταπάρνητος, ελευθέριος, αξιοπρεπής και μεγαλοπρεπής.

    Ουδέν ταπεινόν δύναται να εισχωρήσει εις την καρδίαν αυτού, απωθείται τους πονηρούς και προσίεται τους αγαθούς, ευεργετεί δε πάντας. Αγνοεί την εκδίκησιν, την ανταπόδοσιν του κακού και την μνησικακίαν. Διανοείται πάντοτε το αγαθόν και εργάζεται υπέρ του νόμου του Θεού.

    Ο ηθικώς ανδρείος μέμνηται αεί των λόγων του Κυρίου "μη φοβηθήτε από των αποκτεινόντων το σώμα, την δε ψυχήν μη δυναμένων αποκτείναι".

    Ο ηθικώς ανδρείος αεί ευλογεί τον Θεόν πάντων ένεκεν, και πολιτεύεται, ίνα αρέση μόνον τω Θεώ.

    Μακάριος άνθρωπος ο την ηθικήν ανδρείαν κεκτημένος, διότι ασφαλώς βαδίζει την οδόν σωτηρίας." - Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως


    Άξιος και πάλι για την νέα σου δημόσια ομολογία !!!

    Την ευχή σου

    Αναστασία Παπαδάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Πείθεσθε τοις ηγουμένοις ημών και υπείκετε ...."
    Είναι σε όλους γνωστό ότι η Εκκλησία κηρύττει την υπακοή, και τον σεβασμό πρός τους ανωτέρπυς (Επισκόπους, Ιερείς, κλπ.). Γι αυτό και οι Ιερείς πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα στους λαικούς.
    Οταν βλέπουμε κληρικούς να αψηφούν συστάσεις και συμβουλές Επισκόπων, τότε και οι λαικοί κινδυνεύουν να γίνουν απειθείς, με αποτέλεσμα την διατάραξη της Εκκλησιαστικής ευταξίας. Πόσο κρίμα λαμβάνουν στην κεφαλή τους οι κληρικοί αυτοί ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών καὶ υπείκετε· αυτοὶ γὰρ αγρυπνούσιν υπὲρ τών ψυχών υμών. Υπάρχει και η συνέχεια αγαπητέ. Βλέπετε εσείς καμία,'άργυπνη',συνεχή δηλαδή και επίπονη προσπάθεια, για την κατά Χριστόν οικοδομή στις οικουμενιστικές ασχήμιες πράξεων ή διώξεων όσων οικοδομούν διδάσκοντας εναντίον των οικουμενιστικών αλλοτριώσεων της πίστεως; Μάλλον διαλλείματα βαθέως ύπνου διακρίνει κανείς.
      Εάν υπακούσει κανείς σε τέτοιους ποιμένες το βέβαιον είναι ότι με όσα διδάσκουν και πράττουν θα τον οδηγήσουν μακράν του θεού και της αληθείας της εκκλησίας του.

      Διαγραφή
    2. Έχει και συνέχεια... ανώνυμε 6:31.
      Αλλά ξέχασα το έχετε συνήθεια εσείς οι οικουμενιστές να κόβεται λόγια, να βάζετε δικά σας κλπ.

      Διαγραφή
    3. Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής (21 Ιανουαρίου)

      Διαγραφή
    4. Ναι πειθεσθαι ..... αυτοι γαρ αγρυπνουσιν ... λεει. Εσυ βλεπεις να αγρυπνουσιν οι ποιμενες και φυλασουν τα προβατα απο τους λυκους, παπα και αλλους? ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΝ ΔΕΙ θΕΟΝ ΜΑΛΛΟΝ Η ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ. Οι οικουμερνιστες αιρετικοι χρησιμοποιουν τα χωρια του ευαγγελιου [οχι οπως τα εξηγουν οι φωτισμενοι απο τον Θεο αγιοι πατερες, που πρωτα τα εφαρμοζουν στην ζωη τους και μαθαινουν αφ ων επαθαν] αλλα καρτ . οποιο εδαφιο τους συμφερει το εξηγουν με την παραφουσκωμενη γκλαβα τους.

      Διαγραφή
  8. Ο αγώνας του π. Νικολάου είναι το αυτονόητο, είναι αυτό που περιμένουμε από τους ιεράρχες πρώτα. Δεν ντρέπεται ο Δεσπότης; Πώς θα μας αντικρύσει την Κυριακή στην Εκκλησία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άξιος! Άξιος! Άξιος! Ας βάλει ο καθένας τον εαυτό του στη θέση αυτού του ιερέα και της οικογένειάς του και ας αναλογιστεί αν θα άντεχε αυτό το μαρτύριο για την αγάπη του Χριστού.
    Να πάνε οι αρχιμανδρίτες στα μοναστήρια τους καλύτερα, να κλάψουν για τις αμαρτίες τους και το κακό που προκαλούν όχι μόνο στον αδελφό τους αλλά και στο ποίμνιο. Πού μας οδηγούν επιτέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέσποτα να μας συγχωρείτε αλλά έχετε απολύτως άδικο. Ο ιερέας π. Νικόλαος Μανώλης ακολουθεί τις θέσεις των αγίων πατέρων της Εκκλησίας μας. Εσείς είστε λάθος όπως και άλλοι Μητροπολίτες και δυστυχώς Πατριάρχες.
    Ο θεός σας βλέπει.
    Καλή μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο παπα-Νικόλας δεν κιότεψε! Δε δείλιασε! Καυτηρίασε με αξιοσημείωτη παρρησία το ιδιαζόντως ειδεχθές πνευματικό έγκλημα που συντελέστηκε πριν λίγες ημέρες, αυτό της ψηφίσεως του συμφώνου της ντροπής, στηλιτεύοντας, ταυτοχρόνως, και τους ενόχους πολιτικούς εξουσιαστές!
    Δεν είδαμε, όμως, κάποιους μεγαλόσχημους κληρικούς της συμπρωτεύουσας να συντονίζονται στην ίδια γραμμή! Αντιθέτως, είδαμε τον υπέρμαχο του ελεεινού συμφώνου Μητσοτάκη (εξελέγη και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τρομάρα μας!!!) να εισέρχεται ακωλύτως στο ναό και να μην ελέγχεται απ τον παριστάμενο ιεράρχη αλλά να συμμετέχει στην τελετή σαν να μη συμβαίνει τίποτε και να φωτογραφίζεται δίπλα του!
    Και, αντί να συγχαρούν τον παπα-Νικόλα που αντιστάθμισε με τη συμπεριφορά την έλλειψη παρρησίας κάποιων άλλων κληρικών, ετοιμάζονται να κινήσουν τη διαδικασία διώξεώς του για μία ακόμη φορά! Ω ΚΑΙΡΟΙ, Ω ΗΘΗ!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί είναι αυτά που ακούμε; Δεν έχω λόγια. Τέτοια μανία, τέτοια κακία! Είναι και Δεσπότης!
    Ο Τσίπρας έχει πιο πολλές πιθανότητες να μετανοήσει παρά ο Άνθιμος. Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο αγώνας του πνευματικού μας πατρός, π.Νικολάου Μανώλη, κατά των αιρέσεων και ιδίως κατά της παναίρεσης του οικουμενισμού είναι και δικός μας αγώνας.Με όσες δυνάμεις έχουμε,με όσα πνευματικά εφόδια διαθέτουμε αλλά κυρίως με την Χάρη Του Δεσπότου και Κυρίου μας Ιησού Χριστού, θα σταθούμε στο πλάι του γέροντα μας γιατί φρονούμε ότι εκφράζει την ζώσα πατερική ορθοδοξία καθοδηγώντας και εμάς στο βίωμα της ορθόδοξης πνευματικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σεβασμιότατε ο Πρωθυπουργός δεν χρειάζεται υπερασπιστή!
    Ενώ θα έπρεπε να γράφατε εσείς αυτήν την επιστολή στον κύριο Τσίπρα, αντιθέτως ζητάτε και την απολογία του πατρός Νικολάου! Σταματήστε επιτέλους να προκαλείτε τον κόσμο που κάνει τόσο υπομονή γιατί κάποια μέρα θα ξεσπάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ήξερα ότι ο κ. Τσίπρας έχει τον Δεσπότη Θεσσαλονίκης για συνήγορο υπεράσπισης.
    George S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάντεψε, ὁ Τσίπρας καί ὁ Δεσπότης ποῖον ἔχουν Γέροντα...;

      Διαγραφή
  16. Παρακαλώ τον Θεό να μου χαρίσει την πίστη σας και την αγάπη σας!
    Την ομολογία σας να έχουμε.
    Έχει άδικο ο Δεσπότης και κάνει κακό στην ψυχή του πρώτα. Όταν στην υπογραφή του κάτω γράφει "ευχέτης", ας μας πει τί ακριβώς εύχεται για έναν από τους ελάχιστους ομολογητές ιερείς που έχει δει στα τόσα έτη που είναι επίσκοπος.
    Παναγιώτα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ''...Η Αγία Γραφή υπογραμμίζει ότι είναι μακάριος εκείνος που διώκεται ένεκεν δι­καιοσύνης! Όμως αυτός ο διωγμός μας δίνει την βεβαιότητα ότι αξιολογείται ορθά το έργο μας. Είναι πράγματι σοφό αυτό που μας δίδα­σκε o αείμνηστος Γέροντας Ιωήλ της Καλαμά­τας· Μας δίδασκε ότι όποιος κάνει το καλό και δεν βρει το μπελά του δεν έχει αξία!''
    -Απόσπασμα από το αντιεραιτικό εγκόλπιο-
    Read more:http://www.egolpion.com/alevizopoulos_faros.el.aspx#ixzz3wbKoL9NS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα θελαμε να απευθηνουμε μια ερωτησι προς τους σεβαστούς Ιεραρχες και Κληρικούς.
    Ο καθε ευσυνείδητος βαπτισμένος χριστιανος και πολύ περισσοτερο ο καθε κληρικος εχει πρωτιστως υποχρεωσι σαν καλος στρατιώτης του Χριστου να υπηρευτη και να κανει υπακοή στο Βασιλεα Χριστο.Υπακοη στο Χριστο σημαινει υπακοή στο νομο του στο Ευαγγελιο στην απαξ παραδοθησα πιστι των Αγιων Αποστολων και των Αγιων Πατερων.Να υπερασπίζεται την πιστι εναντι ολων των αιρετικών και οσων επιβουλευοντε την πιστι εναντι αρχοντων και βασιλεων,αυτο επραξαν οι ομολογηται και οι μαρτυρες,αυτο ακριβως κανει και ο Πατετας Νικόλαος σαν καλος στρατιώτης του Χριστου ,πολεμει τις αιρεσεις και την παναιρεσι του οικουμενιασμου,υπερασπιζεται τον νομο του Θεου ,τον οποιο πανε να καταργησουνε με αντίχριστους νομους πολιτικοι αρχοντες σαν τον Τσιπρα και τους ομοφρονουντας με τον Τσιπρα, που επαναστατησαν εναντιον του Θεου και του χριστου Αυτου ,τα ανθρωπάκια αρθρωνουν ανάστημα εναντον του Θεου και νομοθετουν εναντια στο θελημα Κυριου Παντοκράτορος και εσεις σεβασμιωτατε Αγιε Μητροπολητα Θεσσαλονικης Ανθιμε καταδικαζεται τον καλο στρατιωτη του Χριστου τον Πατερα Νικολαο και σκυβεται το κεφαλι ενώπιον του Τσιπρα του καίσαρος ,του Νερωνος,διοτι ο Νερων ηταν υπερ των ομοφυλοφιλων και ενώπιον της παναιρεσεως του οικουμενισμού.
    Εάν καταδικασεται τον Πατερα Νικολαο καταδικαζεται μαζι μ αυτόν και ολους τους Αγιους Πατερες των επτα οικουμενικών συνοδων,ολους τους ομολογητας και μαρτυρες της πιστεως μας και μαζι μ αυτους και τον Αγιο Δημητριο και Τον Αγιο Γρηγοριο τον Παλαμα στη πολι των οποιων ειστε σεις σημερα Μητροπολίτης,αναλογισθηται την ευθηνη σας ενώπιον ολων αυτων και ενώπιον του ορθοδοξου πομνιου ,το οποιο οι περισσοτεροι περιφρονουν και το εχουν μονο για εκμεταλευσι.Σκεφθηται την ευθηνη σας ενώποιον του Θεου προτου προβηται σε λαθος ενεργειες εναντιον του Πατρος Νικολαου. Θεαρεστο είναι να καταδικασεται τους αντίχριστους αρχοντες και οσους προοθουν και επιβαλλουν την παναιρεσι του οικουμενισμού.
    Ολες οι ενεργειες σας κρινοντε όχι μονον από το Θεο ,αλλα και από το ποιμνιο το οποιου τη γνωμη δεν υπολογίζεται ,παρ ολοι την αμαρτωλοτητα του μπορει και το πομνιο να κρινη τη δικαια κρισι, αυτό δεν σας προβληματιζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η έννοια της ΥΠΑΚΟΗΣ είναι βασική για τον πιστό και ειδικά για τον παπά, ο οποίος λειτουργεί σαν παράδειγμα σε όλους τους πιστούς. Δεν νομίζω πως είναι λεβέντης ένας παπάς, που επιδεικνύει δημοσίως ΑΝΥΠΑΚΟΗ και στασιασμό κατά του μητροπολίτη του, τον κουτσομπολεύει και τον ευτελίζει μέσω ίντερνετ στα πέρατα της γης. Προπαντός δεν είναι λεβέντης ένας παπάς που αυτοδικαιώνεται σε κάθε σχεδόν φράση του και αυτοπαρουσιάζεται περίπου σαν θύμα και ήρωας της ορθοδοξίας που πολεμάει τους αιρετικούς. O ίδιος έχει την πλάνη να συγκρίνει τον εαυτό του με μγάλους ομολογητές και πατέρες της Εκκλησίας, τους οποίους δήθεν ακολουθεί. Αρκετά με τον δήθεν "αντιοικουμενισμό" του, πίσω από τον οποίο καλύπτει μια παράδοξη ροπή προς το αυτο-προβάλλεσθαι, προς την ειδωλοποίησή του και προς την ηγεσία των πιστών, δηλαδή προς τη δημιουργία φατρίας. Δεν νομίζω πως θα αφήσετε τις απόψεις μου να προβληθούν δημοσίως και ξέρετε καλά το λόγο: δεν σας αρέσει ο αντίλογος, θυμώνετε με όσους δεν συμμερίζονται τις υποτιθέμενα "αγωνιστικές" αναρτήσεις σας. Την ίδια ακριβώς λογοκρισία ασκείτε συστηματικά. Η δημοκρατία με ένα παράξενο τρόπο δεν χωράει στις "επάλξεις" των αγωνιστών της ορθοδοξίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε αγαπητέ τη στάση των πατέρων περί υπακοής κινδυνευούσης της πίστεως. Τον παπα Νικόλα έλα να τον γνωρίσεις από κοντά. Η κρίτική σου είναι άδικη και επιδερμική. Άδραξε την ευκαιρία που σου δίνει ο Θεός. Αν θέλεις να είσαι καλοπροαίρετος και δίκαιος. Κατα τ' άλλα οι απόψεις σου είναι επικίνδυνα ολοϊδιες με γνωστών αρχιμανδριτών...

      Διαγραφή
    2. κ. mtimi ή όπως αλλοιώς λέγεσαι,η εμπάθεια σου περίσεψε......Μπορώ να σου γράψω πλείστα όσα αλλά δεν θα καταλάβεις....Διάβασε όλα τα σχόλια και μετά τα ξαναλέμε....Πρός το παρόν σου λέω μόνο τούτο...ο παπα-Νικόλας όταν κληθεί στους ουρανούς θα δώσει λόγο όχι για την υπακοη,αλλά για το έργο που έκανε.....Ασε λοιπόν τις κακίες και "άραξε" στη πλάνη σου....!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Άρα τα προβλήματα είναι'διαδικαστικής'φύσεως. Όλοι στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης συμφωνούν ότι ο οικουμενισμός είναι παναίρεση, ότι οι συμπροσευχές είναι καταδικαστέες, ότι οι διακηρύξεις περί αδελφών εκκλησιών λάθος τραγικό και όλα μαζύ προσβολή της πίστεως του Ευαγγελίου και των πατέρων. Γιατί δεν εκτυπώνουν ένα εκκλησιαστικό 'σαβουάρ βίβρ' λοιπόν, να γνωρίζουν οι ιερείς και οι πιστοί πως να ελέγχουν ορθά την παναίρεση του οικουμενισμού και των ασχημιών που πράττουν οι υποστηρικτές του; Να μάθουμε όλοι εκκλησιαστικό ήθος ελέγχου των αιρέσεων και των υποστηρικτών τους, υπευθύνως και με επισκοπικήν σφραγίδα;

      Διαγραφή
    4. Η μή δημοσίευση σχολίου τον μόνο που βολεύει είναι τον συντάκτη του τον οποίο γλυτώνει από την δημόσια γελοιοποίηση.

      Μήπως να το διαγράψεις καλύτερα; γιατί από τα γραφόμενά σου δείχνεις τελείως άσχετος με το ποδόσφαιρο.

      Διαγραφή
    5. Μήπως εννοείς το ακριβώς αντίστροφο? Μήπως ο έπαρχος όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξή του ενδιαφέρεται μόνο για το είδωλό του, την ματαιοδοξία του και τα χρήματά του? Και σιγά τις απόψεις που έχεις...τρίχες κατσαρές μας λες...ο λόγος σου είναι λογικοφανής μόνο και ταυτόχρονα παντελώς αστήριχτος από παραδείγματα που να αποδεικνύουν ότι ο Μητροπολίτης με τις ενέργειές του αξίζει την τυφλή υπακοή....γιατί τυφλή υπακοή στον κάθε αιρετικό δεν μπορεί να γίνει επειδή απλά το λέει ένας διοικητικός κανόνας.......μάλλον εγκάθετός του είσαι και πληρώνεσαι καλά για να γράφεις τα σχόλια που γράφεις....

      Διαγραφή
    6. @dimi alex Ἐλα ταλαίπωρε καί σύ, ἀσκεῖς ψυχανάλυσιν;

      Διαγραφή
    7. Ο πατήρ Νικόλαος είναι Λεβέντης, Παλικάρι, Αγωνιστής Θεού. Εείναι και θα είναι όσο συνεχίζει τον αγώνα του. Διάβασε, μελέτησε, σπούδασε την Ορθόδοξη Πίστη του Θεού και αδέκαστος υπηρετεί την παράδοση στην οποία τάχτηκε, την οποία και βιώνει. Ας μην κρυβόμαστε λοιπόν. Δεν αλλάζει την ουσία που του παραδόθηκε και αυτό του καταλογίζεται. Ο Πατήρ Νικόλαος την φέρει ατόφια την Ορθόδοξη Πίστη και αποτελεί Λαμπρότατο παράδειγμα αυτής.
      Σιχάθηκα πραγματικά σιχάθηκα την υποκρισία "ορισμένων" που είτε για να φαίνονται καλοί άνθρωποι, είτε για να καταλαγιάσουν φόβους οικονομικής φύσης, είτε για να κάνουν συμμαχίες με τους δυτικούς για να εξασφαλίσουν τα πλείστα όσα ωφέλη, ανακατασκευάζουν στα μέτρα τους την πίστη που τους δόθηκε. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις άνθρωπέ μου είναι πως δεν σε πιέζει ΚΑΝΕΝΑΣ ούτε εσένα ούτε και κανένα άλλο να πιστεύεις κάτι συγκεκριμένο. Όταν όμως θέλεις να λέγεσαι Ορθόδοξος, οφείλεις εξ ορισμού να ενστερνίζεσαι τα δόγματα των Ορθοδόξων Αγίων Πατέρων. Η πίστη δεν είναι κτήμα σου να την αλλάζεις στα μέτρα σου. Πρόκειται για τον χιτώνα του Χριστού με τον χιτώνα του ενδύεσαι, αν σε στενεύει απλά βγάλτον μην τον σχίζεις όμως.
      Αν δε σε βολεύει, μη σκοτίζεσαι απαλλάξου είσαι ελεύθερος κάνε το δικό σου κολάζ από πιστεύω που θα σε εκφράσει. Καμία πίεση. Μόνο μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και τους γύρω σου για το αντίθετο, ό,τι δηλαδή συνεχίζεις να είσαι ορθόδοξος, μόνο και μόνο για τους τύπους και το φαίνεσθαι. Και μιας και δεν έχεις την πυγμή να δηλώσεις πως δεν πιστεύεις πια, μην βαφτίζεις Ορθοδοξία αυτό το νέο κατασκεύασμα με μόνη δικαιολογία την «αγάπη» και τις «καλές» προθέσεις. Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις και η αληθινή αγάπη πηγάζει από το Θεό. Η αρετές πάλι χαρίζονται από το Θεό και κατόπιν προσευχής. Συμπερασματικά λοιπόν η αγάπη μακρυά από το Θεό που την προσφέρει φθείρεται και είναι κάλπικη. Να γιατί οι αγαπολογίες περί αδελφών Εκκλησιών στα αυτιά μας είναι κενά επιχειρήματα και προφάσεις για συμμαχίες.
      Μαγδαληνή

      Διαγραφή
    8. Όμως όπως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι έτσι και όλα τα άλλα στη ζωή. Τι σου πω κι εσένα όταν έχεις τέτοια ιερατικά και αρχιερατικά παραδείγματα. Εδώ είναι η ουσία. Τι γίνεται όταν ο εγωισμός ενός ανθρώπου τον τυφλώνει από το να δει τα ίδια του τα λάθη; Λάθη όλοι κάνουμε. Η ομορφιά της Ορθοδοξίας μας είναι να τα συγχωρεί. Χρειάζεται όμως συνειδητοποίηση, μετάνοια και ταπείνωση να ακούς αυτόν που θα σου τα υποδείξει. Δεν είναι παιδαριώδες να μην ακούς καν και να μάχεσαι αυτόν που σου δείχνει το λάθος σου; Το να παραδεχτείς όμως τέτοιου τύπου λάθη χρειάζεται στομάχι να καταπατήσεις τον εγωισμό σου και να κατανικήσεις τους φόβους σου. Επιπροσθέτως όταν έχεις να υπομείνει τον εκφοβισμό από τη δύση και τους δυτικοφρονούντες η κατάστασή σου δυσχεραίνει. Πιο ειδικά όμως σε προσωπικό επίπεδο ας πιστεύει ο καθένας σε ό,τι θέλει και ας δηλώνει ό,τι θέλει. Μικρό το κακό. Όταν όμως φοράς το σχήμα φέρεις βάρος ευθύνης για τον ποίμνιο που σου παρέδωσε ο Θεός. Να μην φανεί ανεύθυνος αυτός που φορεί το ράσο. Αυτό είναι κάτι που δεν φαίνεται να είναι ξεκάθαρο στις μέρες μας. Ένας ιερέας πόσο μάλλον οι δεσπότες δεν καθίστανται αλάνθαστοι με την χειροτονία των. Όπως ένας βουλευτής δεν δύναται να ξεπουλήσει τα πάτρια εδάφη χωρίς να θεωρηθεί προδότης. (Αν και ταιριαστό αναλογικό επιχείρημα δεν θα το συνεχίσω γιατί τα αναλογικά επιχειρήματα δεν είναι πάντοτε αποδεκτά.) Η κατοχή της πατερίτσας δεν είναι προνόμιο είναι ευθύνη και δεν εξασφαλίζει την παντογνωσία. Αν δεν είσαι παντογνώστης είσαι επιρρεπής στα πιο βδελυρά ξεστρατήματα. Είσαι επισφαλής. Αφού καλείσαι να διαφυλάξεις και να μεταλαμπαδέψεις ,ων άνθρωπος κατά το δυνατόν, την Σοφία Αγίων. Όχι ενός, αλλά ολονών. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Έργο δύσκολο λοιπόν.
      Μαγδαληνή

      Διαγραφή
    9. Στο ενδεχόμενο πάλι που εν γνώσει σου αλλάζεις τα λόγια των Αγίων παρακαλώ εξήγησέ μου’ με ποιο δικαίωμα; Από την στιγμή που καλείσαι φύλακας των δογμάτων και των αρχών που σου παραδόθηκαν από τους Αγίους με τι θράσος τους αναιρείς; Πρόκειται για κατάφορη εξαπάτηση και προδοσία του ποιμνίου σου. Και μετά έχεις την αδιαντροπιά να μιλάς και να χρησιμοποιείς τα λόγια των ίδιων Αγίων πάλι περί υπακοής. Μα τι αναισχυντία είναι αυτή!
      Ολοκληρώνοντας λοιπόν, δεν ανήκω σε καμιά φατρία. Είμαι άνθρωπος που τιμώ και σέβομαι τις σπουδές μου(ό,τι κιαν σπούδασα) κάτι που δεν μπορώ να πω για όλους τους σημερινούς θεολόγους λαϊκούς και κληρικούς. Προσπαθώ να τιμήσω και σέβομαι απόλυτα τον Ομολογητή άνθρωπο που δεν θυσίασε τα δόγματα της πίστης του, τις αρχές των Αγίων πατέρων, την όλη Αγιοπατερική κληρονομιά του στους βωμούς της Φιλοδοξίας, της Φιλαργυρίας, Του Φόβου, κι αυτά κόντρα στο ρεύμα της εποχής του. Πού τιμάει με τη στάση της ζωής του τα λόγια των Αγίων που τα σπούδασε, και την Αποστολική διαδοχή του κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες. Ο πατήρ Νικόλαος που ταπεινά παρά τα όσα του σέρνουν και όσα άδικα του καταλογίζουν, παρά τον εκφοβισμό που υπομένει, τιμά τις υποδείξεις των Αγίων που αγαπά εκ καρδίας και με χάρη Θεού.
      Μαγδαληνή

      Διαγραφή
    10. Και για του λόγου το αληθές προφανές η λογοκρισία που δεν ασκούμε είναι εμφανής λίγο πιο πάνω με την δημοσίευση του σχολίου σας από την κατάνυξη.Ακόμη κι αν θυμώνουμε δεν είναι για τον αντίλογο αλλά με την στοχοποίηση του πνευματικού αυτού ανθρώπου και με την κατάφορη αδικία εις βάρος αυτού και της οικογενείας του. Ακόμη αν ήθελε να προβάλει τον εαυτό του θα επέλεγε έναν άλλο από τους πολλούς δημοφιλείς τρόπους που εφαρμόζουν διάφοροι γνωστοί κληρικοί και απολαμβάνουν πολλά περισσότερα ωφέλη. Απέχθεια χωρίς μελετημένη αιτία φίλε μου ζήλια και αντιπαλότητα μυρίζει. Στόχος δεν είναι η ειδωλοποίηση του ιερέα, αλλά η ενημέρωση του κόσμου για την Ορθοδοξία κι όσο πάνε να τον φιμώσουν, εμείς θα φωνάζουμε πόσο σωστός είναι και πόσες αδικίες υπομένει. Λογοκρισία η Κατάνυξη δεν ασκεί (φαίνεται άλλωστε)καθώς δεν συνάδει με τις αρχές της και φυσικά δεν έχει και να φοβηθεί τίποτε.
      Μαγδαληνή

      Διαγραφή
    11. ΕΣΥ ΡΕ DIMΑΚΟ TΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ?ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ,ΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ?ΤΟΣΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΥΠΝΑΚΙΑ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΣΤΩ ΠΑΠΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ,ΒΙΩΜΑ ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ?ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ?ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΡΕ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΙΔΑΧΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ?ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ?ΦΤΑΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΓΙΑ ΟΣΑ "ΘΕΑΡΕΣΤΑ" ΚΑΝΕΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ?ΠΟΙΟΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΡΕ ΠΑΝΕΞΥΠΝΕ?ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ,ΑΛΛΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΑΑΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ.ΦΑΤΡΙΑ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΣΑΣ! ΦΤΑΝΕΙ, ΩΣ ΕΔΩ!ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

      Διαγραφή
    12. Ἀξιότιμε ἐν Χριστῷ ἀδελφέ κ. Στέφανε Ἀμπατζή, συγχαρητήρια γιά τήν στηλιτευτικήν στάσιν σας κατά τῶν ἀποστατῶν, ραδιούργων καί ὑπονομευτῶν τῆς Φιλόκαλλης Ὀρθοδοξίας. Δυστυχῶς οἱ παπαγάλοι καί ὀπαδοί τοῦ σατανικοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι καί ἀνεγκέφαλοι ΣΥΚΟΦΑΝΤΑΙ... μή πῶ δῆθεν ἀφελείς Γραικύλοι!

      Μιᾶς καί ὁ στυγνός συκοφάντης ἀνέφερεν τόν ἀδόκιμον ὅρον τῆς συστάσεως ὑπό τοῦ πατρός Νικολάου, τινά ΦΑΤΡΙΑ, ἔχουμεν νά προτάξουμεν ἀποδεικτικόν τινά ἀντίλογον, ὄχι μονοσήμαντα πρός τήν σεβασμία ἱ. μητρόπολην τῶν ἀπανταχοῦ Θεσσαλονικέων, ἀλλά εἰδικῶς, κατά τοῦ συντονιστικοῦ ἡγετικοῦ μας Οἰκουμενικοῦ Κέντρου καί πατριαρχείου τῆς Κων]Πόλεως...

      Ἀντιγράφω ἐν μέρει ἐκ τοῦ δοκιμίου μας: Ἕνα συγκεκριμένο καταχθόνιο καί «συντονισμένο σχέδιον» τινῶν συγκεκριμένων μεγαλόσχημων Κληρικῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχεῖου ἀποκαλύπτεται ἐκ τοῦ ἀντιρρητικοῦ ἱστολογίου μας τά «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», τό ὁποῖον Βοσπόρειον σχέδιον φέρει τήν στρατηγικήν καί κωδικήν ὁνομασία: “Φ.Α.Α.Τ.Ρ.Ι.Α.”!

      Tουτέστιν: Φαναριώτικη Ἄμυνα κατά τῶν Ἀντιοικουμενιστῶν «Ταλιμπάν» μέ Ρητορικές Ἱραδές (Σουλτανικά φιρμάνια, στήν παροῦσα ἐπί τοῦ θέματος, Πατριαρχικές Ἐγκύκλιοι) διά τήν σταδιακήν Ἀπεξάρτησην τῶν πιστῶν ἐκ τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας. Κατά ἄλλες καί μή ἐπιβεβαιωμένες μέχρι στιγμῆς πληροφορίες, μᾶλλον ἡ Φ.Α.Τ.Ρ.Ι.Α. σημαίνει καί ἕτερον τινά ἑρμηνείαν, ὅπως: τό οἰκουμενιστικόν Φτύσιμον κατά τῶν Ἀνυπότακτων Ταρτουφιστῶν καί Ρομαντικῶν Ἱστολόγων τοῦ Ἀντιοικουμενισμοῦ. Ἤ καί τό ἔτερον σημαινόμενον, ἡ Φαναρίωτικη «Ἀποτέφρωσις» κατά Τῶν Ρομπέν τῶν Ἱστῶν μέ Ἄνομα (ἤ καί Ἀντιχριστιανικά) μέσα!

      (Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ)

      ΠΗΓΗ: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2015/09/blog-post_9.html

      Διαγραφή
    13. Από το σχόλιο σας φαίνεται η εμπάθειά σας προς το πρόσωπο του πατρός Νικολάου Μανώλη. Πού είναι πάλι η κακολογία προς τον μητροπολίτη του; Αυτή τη φορά διώκεται (υποτίθεται) για την επιστολή του στον πρωθυπουργό, που στηλιτεύει τη ψήφιση του επαίσχυντου συμφώνου συμβίωσης. Πού κολλάει ο μητροπολίτης και η υπακοή ή ανυπακοή σε αυτόν; Μήπως υπονοείτε ότι υπάρχει γραμμή προς τους ιερείς να μην αντιδράσουν για το σύμφωνο αυτό; Αυτή είναι η ανυπακοή του πατρός που γράφετε στο σχόλιο σας; Αν όχι, τότε η νέα κλήση του σε απολογία, όσο και το σχόλιο σας είναι ΠΛΗΡΗ εμπάθειας. Όσο για τα μαθήματα περί δημοκρατίας, να τα κρατήσετε για τη μητρόπολη, που δεν δέχεται ούτε να ακούσει εδώ και πάνω από ένα χρόνο την άποψη των πνευματικών παιδιών του πατρός, που είναι και πιστοί της μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Και όσοι τόλμησαν να γράψουν επιστολές, δέχτηκαν ΜΗΝΥΣΕΙΣ. Αυτή είναι η δημοκρατία σας.

      Διαγραφή
    14. Λοιπόν dimi alex κοίταξε να σοβαρευτείς και σκέψου καλά πριν γράψεις κάποιο σχόλιο ή πεις κάτι.
      Ντροπή σου να μιλάς έτσι!

      Διαγραφή
    15. Τον πάτερ Νικόλαο τον ξέρεις καλά και μιλάς γι αυτόν με αυτά τα λόγια;
      Η μόνο ήθελες κάτι να γράψεις και το έγραψες;;; ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

      Διαγραφή
    16. μηπως,κυριε dimi alex,ανηκετε κι εσεις στους συκοφαντες κληρικους της μητροπολεως, που πολεμουν τον π.νικολαο...το λεξολογιο, που χρησιμοποιειτε εναντιων του ειναι επακριβως το ιδιο.

      Διαγραφή
    17. τι λες ρε είσαι σοβαρός; Από πότε ξέρεις εσύ τον πάτερ Νικόλαο και μιλάς έτσι γι αυτόν.
      Ντροπή σου

      Διαγραφή
    18. ντροπη σου ασχετε

      Διαγραφή
    19. Πας καλά demi alex ποιος σου τα μαθε αυτά εσένα; Ντροπή σου να μιλάς έτσι. Αν δεν ξέρεις κάτι καλύτερα να μην το πεις. Ντροπή σου ρε άσχετε

      Διαγραφή
    20. Ντροπή σου demi alex. Είσαι άσχετος!

      Διαγραφή
  20. Είναι δεδομένο πια ότι υπάρχουν πολλά διαπλεκομενα κι ότι ο Δεσπότης δυστυχώς δεν είναι καθαρός.Κάπως πρέπει να ξεπληρώσει και την συγκάλυψη του σκανδάλου του Παπάφειο φαίνεται!Δυστυχώς ή κατάσταση είναι τραγική.Οι γηραιότεροι αντί να διδάσκουν και να είναι τα πρότυπά μας,μας κάνουν να ντρεπόμαστε και να αγανακτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φαντάζομαι ότι στη μακρόχρονη "καριέρα" που το Παπάφειο δεν ειναι η μοναδική περίπτωση "λαθών" που θα ήθελε ο Παναγίωτατος να καλύψει ο Κύριος.Πλέον έχει εμπειρία!Δεν φοβάται τον άδικο έλεγχο ενός πανάξιου ιερέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιατι σεβασμιωτατε Αγιε Μητροπολιτα Θεσσαλονικης Ανθιμε δεν ειστε λεον ,που να εκπνεεται πυρ εναντιον των επιβουμευομενων την ορθοδοξι πιστι μας πολιτικων αρχοντων ,που επιβαλλουν αντίχριστους νομους και θρησκευτικών ηγετων ,που προδιδουν δια του οικουμενισμού την αμωμητο ορθοδοξι πιστι μας,την Εκκλησια του Χριστου,την μια αγια καθολικη και αποστολικη εκκλησια και εκπνεεται πυρ εναντον αγωνιζομενων υπερ της ορθοδοξιας κληρικων, π.χ.του Πατρος Νικολαου κ.λ.π.
    Η ορθοδοξι Εκκλησια εχει στην ιστορια της τους αγιους Πατερες των οικουμενικών συνοδων που πνεανε πυρ εναντων των αιρεσεων και των αιρεσιαρχών.Τετοιους σπουδαίους Πατερες εχει να αναδιξει και για τους οποιους καυχάται ,οι αλλοι είναι η αισχυνη της Εκκλησιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ας αναρωτηθεί ο Δεσπότης γιατί ο κόσμος πλέον δεν είναι τόσο κοντά του όπως παλιά.. λυπάμαι που τον συνάντησα κάποτε τυχαία σε μια προσκυνηματική εκδρομή και πήρα την ευχή του.. αν συμβεί πάλι, δεν θα διστάσω να του εκφράσω την δυσαρέσκειά μου για την εμμονή του αυτή να κυνηγάει τους λίγους αγωνιστές κληρικούς που έχουν απομείνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομολογία έκανες πάτερ Νικόλαε και αυτή την τακτική της ενημέρωσης έπρεπε να είχες εφαρμόσει κι όχι να τους αφήνεις να σου στέλνουν φιρμάνια γνωρίζοντας ότι τα κάνουν μυστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλόν αγώνα!!! πατέρα Νικόλαε. Αυτό που αισθάνομαι είναι ότι εσείς κάνετε το καθήκον σας ως ιερέας και πνευματικός πατέρας, γνήσιος εκφραστής και συνεχιστής των αγιοπατερικών αγώνων κατά των αιρέσεων της πανθρησκείας και του οικουμενισμού.Με την ανοικτή επιστολή σας προς τον Πρωθυπουργό της χώρας, τον ελέγξατε για το βδελυρό σύμφωνο της συμβίωσης και τις συνέπειες των αντίθεων επιλογών του για τη χώρα. Οι αγώνες σας σάς τιμούν, γιατί θυμίζουν διαχρονικά τη συμπεριφορά των ανθρώπων του Θεού σε ανάλογες περιπτώσεις. Το ποίμνιο σας αισθάνεται υπερηφάνεια για σας .
    Αντίθετα οι αντιδράσεις του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης εναντίον σας , ξεσκεπάζουν τις φιλοοικουμενιστικές του θέσεις και την υπεράσπιση του άθεου και κιναιδόφιλου Πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης του . Κανείς δεν είναι τόσο αφελής ώστε να μην κατανοεί την ΑΛΉΘΕΙΑ
    Ο Κύριος Ιησούς Χριστός και η Υπεραγία Θεοτόκος να σας φυλάει και να ευλογεί το δίκαιο και ανιδιοτελή αγώνα σας!!!
    Ν.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα χαίρονται οι άγιοι στους ουρανούς που υπάρχει άξιος συνεχιστής της Ορθοδόξου πίστης μας ο παπα Νικόλας. Την ευχή του να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σιγά και δε την έγραψε ο δεσπότης την επιστολή! Την υπέγραψε μάλλον. Με το ζόρι κινείται! Δε σκέφτεται τα χρόνια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διωκουν εσενα ......διωκουν και ολους εμσς που συντασομεθα με την επιστολη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αξιος!!! Πολυ καλα του τα ειπες παπα μου. Ειμαστε μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για το αν είναι ουσιαστικά και όχι μόνο κατ όνομα ορθόδοξος ο Μητροπολίτης Άνθιμος.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Τη μια βάζει το μονοφυσίτη να μπει στο Ιερό, την άλλη καλει τον πατέρα Νικόλαο να απολογηθεί γιατί είναι Ορθόδοξος, μην αμφιβάλεις καθόλου, να εισαι σίγουρος.

      Διαγραφή
    2. Είναι σίγουρο ότι ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος είναι οικουμενιστής!
      Εύχομαι κ. Άνθιμε να μετανοήσετε πρωτού να είναι αργά. Και σκεφτείτε καλά τι έχετε κάνει στον παπά της ενορία σας, τον πάτερ Νικόλαο Μνώλη!

      Διαγραφή
  31. Ντροπη τους τωρα εχουν και την Τριανδρια απεναντι τους! Μαζι σου π.Νικολαε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξα τω Θεώ που μας έστειλαν τέτοιο Ιερέα!
      Μιλάει από καρδίας και ξεσηκώνει το εκκλησίασμα με τη Πίστη του!
      Η Τριανδρία ειναι δίπλα σου!

      Διαγραφή
  32. Συνέχεια προκαλεί ο μισθωτός Ποιμένας της Θεσσαλονίκης. Η οργή του δικαιοκρίτη Θεού θα ξεσπάσει στην κεφαλή του. Αντί να διώκει αγωνιστές κληρικούς που πράττουν τα πατερικώς καθορισμένα, όφειλε να ζητήσει την παραπομπή στην εκκλησιαστική δικαιοσύνη του αρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των λοιπών Οικουμενιστών. Αντ' αυτού, δήλωσε στο εκκλησιαστικό πρακτορείο "Δόγμα" ότι η πρόσφατη επίσκεψη του αντίχριστου Πατριάρχη στην αγιοτόκο Θεσσαλονίκη "ήταν το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας"! Αίσχος! Ντροπή!

    Βασίλης Κερμενιώτης,
    Ιερά Μητρόπολις Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πλέον, ἔχουν περάσει 2 ὁλόκληρα σχεδόν χρόνια, καί ἔγινε φανερόν στούς πάντες, μάλιστα μέ τό πλέον κατηγορηματικόν τρόπον, ὅτι τόσον τό ἡμερολογιακόν ἱστολόγιον τά ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ, ὅσον καί τό ἀντιοικουμενιστικόν καί θεολογικόν ἱστολόγιον ἡ ΚΑΤΑΝΥΞΗ, ἐνοχλοῦσασιν εὐλόγως τά μέγιστα, τόν ἀδιατάρακτον ὕπνον, τοῦ εἰς τριπλοῦν μοιχεπιβάτη "παναγιωτάτου" κ. Ἀνθίμου. Ἔκ τοτε, ἀναμένουμεν ὑπομονετικά καί στωϊκά, ἀπό τό 2014 μ.Χ. ἔως τήν σήμερον τοῦ 2016 μ.Χ., τήν ἡμερομηνίαν καί τόν τόπον τῆς ἐκδικάσεως τῶν ἀξιόποινων καί ποινικά κολάσιμων ἐνεργειῶν μας, κατά "τῆς τιμῆς" καί "τῆς ὑπολήψεως" τοῦ ἀλλοτριοεπισκόπου τῆς Θεσσαλονίκης. Ἀναμένουμεν, καλῶς ἤ κακῶς, τήν ἐπίσημον καί ταχυδρομικήν μηνυτήριον ἀναφοράν...

    ΠΗΓΗ: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2016/01/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο εκκλησιαστικο κοσμο της θεσσαλονικης υπαρχουν πολλα σαπια φρουτα,οχι μονο στο χωρο της μητροπολεως.αμφιβαλλω εαν ο μητροπολιτης γερος πια κανει κουμαντο η καποιοι αυλοκολακες νεοπατερικοι, εκμετλλευοντας το γηρας του μητροπολιτου.οποιοις ομολογει τη γνησια ορθοδοξια,αυτο ειναι σιγουρο στη θεσσαλονικη,ειτε κληρικος ,ειτε λαικος γινεται ανεπιθυμιτος και διωκεται με τον ενα η αλλον τροπο ,οχι μονο στη μητροπολη αλλα και στον ευρυτερο εκκλησιαστικο θεσσσαλονικιωτικο χωρο.αν δεν εισαι στα εκσυγχρονισμενα μετρα της πλειοψηφιας ονομαζεσαι τρελλος απο πολλους.εκ πειρας το γνωριζω.

      Διαγραφή
  34. Ζήτω η Ορθοδοξία !!! Ευχαριστώ τον παπα Νικόλα και τον Άγιο του Θεού Γέροντα Αγάθωνα για όλα όσα έχουν κάνει για μένα. Ο Θεός να σας έχει καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πλέον ο μητροπολίτης Άνθιμος με την απύθμενη εμπάθεια του προς το πρόσωπο του πατρός Νικόλαου έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα στους πιστούς χριστιανούς της μητροπόλεως μας αλλά ακομα σε πανελληνιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πρέπει να αποκαλυφθούν όλοι οι μασόνοι ιεράρχες και να καθαιρεθούν, αφού με αυτήν την ιδιότητα εκπίπτουν της πίστεως, δεν μπορούν να δουλεύουν δυο κυρίους Μ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άξιος!! παπα Νικόλα την ευχή σου να έχουμε... Ο καλός μας θεός να μας αξιωσει να είμαστε μαζί του μέχρι το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σέβομαι και εκτιμώ τον π. Νικόλαο, ωστόσο είμαι υπέρ της επικοινωνίας των Εκκλησιών του Χριστού και γιατί όχι υπέρ της Ενώσεώς των. Νομίζω ότι όσοι μάχονται την προσέγγιση λειτουργούν κατά τρόπο αντίστοιχο των αγιατολάχ ή των Τζιχαντιστών. Για το συγκεκριμένο ιερέα λυπάμαι γιατί,κατά τα λοιπά, πιστεύω ότι είναι καλοπροαίρετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια σχόλια που περνάνε και αφήνουνε ανώνυμα τυπάκια μου θυμίζουν Νίκο Αλέφαντο σε δηλωσεις στην αθλητική κυριακή: φοβερή ομάδα ο παοκ, παίζει μεγάλη μπάλα, όλες οι μεγάλες ομάδες τον υπολογίζουν, οι οπαδοί τον ακολουθούν όπου και να παίζει, αλλά εγώ είμαι ολυμπιακός!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 3:32 οι προγόνοι μας γι αυτό πολεμήσανε και σκοτώθηκαν για να πουλήσουμε εμείς τώρα την θρησκεία μας, τις παραδόσεις μας και την πατρίδα μας;
      Σε παρακαλώ σκέψου καλύτερα! Βρίσκεσαι σε πλάνη!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμε 3:32 τι είναι αυτά που λές συγκεντρώσου σε παρακαλώ!

      Διαγραφή
    4. Ποιος είσαι εσύ ανώνυμε 3:32 που θα πεις ότι λυπάσαι για αυτόν τον ιερέα που τόσο αγώνα ρίχνει για την Ορθοδοξία μας.
      Ντροπή σου.
      Εγώ λυπάμαι για εσένα.

      Διαγραφή
  39. Η Τριανδρία μαζί σου πάτερ Νικόλαε! Γερά! Είμαστε μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πάτερ Νικόλα γερά είμαστε μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάτερ Νικόλα σε θέλουμε έτσι όπως είσαι. Είσαι παλικάρι. Την ευχή σου να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οι Τριανδριώτες είναι στο πλευρό σου πάτερ Νικόλαε! Γερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πάτερ Νικόλαε να έχουμε την ευχή σου! Είμαστε μαζί σου!
    Εύχομαι γρήγορα να σκεφτεί το λάθος του ο μητροπολίτης Άνθιμος γιατί δεν τον βλέπω στα καλά του!
    Ντροπή να φέρεται έτσι ένας μητροπολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συνεχισε πατερ Νικόλα γερα. Εμεις οι τριανδριωτες θα σε υποστηριξουμε.
    Εχεις μπει στις καρδιες μας και ευχαριστουμε τον Θεο που σε γνωρισαμε.
    Την ευχη σου αγιε πατερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πάτερ Νικόλαε την ευχή σας! Είμαστε μαζί σας, είμαστε στο πλευρό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πάτερ Νικόλαε άξιος! Είμαστε μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ Χ.Ο ΕΛΛΗΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΝ Μ.ΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ .ΑΓΙΕ ΕΠΙΣΚΟΠΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΑΠΕΙΝΟ ΛΕΥΙΤΗ ΕΡΓΑΤΗ ΤΗΣ Ι.Μ.ΣΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΞΤΕ ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΑΙΝΕΤΟΙ ΦΟΒΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΜΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΒΑΡΥ ΛΟΓΟ ΟΥΑΙ ΥΜΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΛΠ .ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΕ ΜΑΡΚΕ ΟΜΩΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΥΜΩΝ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΑΠΛΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΜΗ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΘΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΟΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΚΟΛΟΒΟΘΟΥΝ ΑΙ ΗΜΕΡΕΣ .ΑΥΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να' ταν κ' άλλοι π. Νικόλαοι Μανώληδες... οι χριστιανοί τους χρειάζονται. Βοηθήστε τους οικουμενιστές, γυρίστε τους την πλάτη να δούνε ότι δε μασάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κυρίες και Κύριοι,
    Εγώ έμαθα από τον Χριστό μας την ΑΓΑΠΗ! Αγάπη και προς τον Παπικό και προς τον Μονοφυσίτη και προς τον Μάρτυρα του Ιεχωβά και προς τον Μουσουλμάνο και πρός τον Άθεο και προς τον ομοφυλόφιλο κλπ κλπ. Μπορώ να διαφωνήσω μαζί του, αλλά δεν είμαι παντογνώστης. Διαφωνώ με τις απόψεις του, αλλά τον αγκαλιάζω ως εικόνα του Θεού. Διαφωνώ με τις ιδέες του ή ίσως και τις πράξεις του, αλλά τον σέβομαι ως Πρόσωπο!
    Τα άλλα έρχονται δεύτερα (για μένα τουλάχιστον)!!! Θα πρότεινα να διαβάσετε βιβλία του Σεβασμιωτάτου Αλβανίας για τις θρησκείες για να νιώσετε την αγάπη για τους διαφορετικούς...Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ!
    Ένας ανώνυμος πιστός Ορθόδοξος Χριστιανός (με σωματικό πατέρα Ρωμαιοκαθολικό!)
    19/5/16

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάμε τους μη-Ορθόδοξους και γι αυτό πρέπει να μιλάμε για να γυρίσουν στον δρόμο της Ορθοδοξίας και να τους σώσουμε.
      Αν δεν λέμε τίποτα και κάνουμε "υπακοή στην εκκλησία" όπου κάποιοι δεσποτάδες και αρχιερείς λένε να μην μιλάτε τότε κάνουμε κακό στους παπικούς και τους Ιαχωβάδες κλπ. Οι άγιοί μας πολεμούσαν τις αιρέσεις και τον παπισμό. Οι παπικοί βρίσκονται σε πλάνη.

      Και όπως λέει ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός "ο παπισμός είναι αίρεση και ο οικουμενισμός παναίρεση".

      Διαγραφή
  50. Πάτερ Νικόλαε είμαστε μαζί σου, γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Φυλανε Θερμοπυλες τετοιου ειδους Ιερεις...

    ΑΞΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑΡΟΣ, ΑΞΙΟΣ , ΜΑΖΥ ΤΟΥ

      Διαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com