Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016

Προκαλεί ανερυθρίαστα ο Γαλλίας Εμμανουήλ για την Μεγάλη Σύνοδο,

..Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αναγνωρίζουμε όλες τις άλλες Εκκλησίες, είτε είναι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, είτε οι Εκκλησίες οι οποίες προήλθαν από την Μεταρρύθμιση. Πρέπει να είμαστε λογικοί σε όλα αυτά τα θέματα..

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Σε μια εκτενή συνέντευξη που αναδημοσιεύουμε στη συνέχεια, ο Μητροπολίτης Γαλλίας, "ο οποίος έχει αναδειχθεί σήμερα σε έναν εκ των κορυφαίων ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, μέλος της Ιεράς Συνόδου, εκ των διοργανωτών της Μεγάλης Συνόδου, και εξ' απορρήτων συνεργάτης του Οικουμενικού Πατριάρχη κκ. Βαρθολομαίου", θέτει θέμα "λογικής" όσον αφορά στις εκκλησιολογικές, δογματικές και ακραιφνώς οικουμενιστικές εκτροπές, που ετοιμάζονται για την Αγία και Μεγάλη σύνοδο. Ομολογεί με παρρησία και επιβεβαιώνει τις θεολογικά τεκμηριωμένες ανησυχίες, που εκφράστηκαν στην πρόσφατη ημερίδα. Υπενθυμίζουμε την ιδιόχειρη και ενυπόγραφη θέση του Οικουμενικού Πατριάρχου στον Μητροπολίτη Κυθήρων, το περασμένο καλοκαίρι. 



Ο Θεός να μας φυλάει..

Δείτε σχετικά:


ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ

Αποκαθήλωσαν την Πανορθόδοξη οι Μητρ. Πειραιώς, Ναυπάκτου, Γλυφάδας και Κυθήρων-«Φραγγέλιο» με θεολογικά επιχειρήματα


Διαβάστε τη προκλητικότατη συνέντευξη:
Του Θεόδωρου Καλμούκου
Η Romfea.gr έχει αποκλειστικά δικαιώματα αναδημοσιεύσης από τον Εθνικό Κήρυκα
«Δυόμισι εκατομμύρια ευρώ» θα στοιχίσει η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία ως γνωστόν έχει προγραμματιστεί να συγκληθεί στην Κρήτη τον Ιούνιο, τόνισε ο Μητροπολίτης Γαλλίας κ. Εμμανουήλ, σε αποκλειστική συνέντευξη του στον «Εθνικό Κήρυκα».
Συγκεκριμένα, στην ερώτηση πόσο θα κοστίσει η Σύνοδος, απάντησε, «ευχαριστώ που θέτετε αυτό το ερώτημα διότι ακούσθηκαν πάρα πολλά που είναι παραποίηση της αλήθειας. Πιστεύω ότι δεν θα ξεπεράσει τα δυόμισι εκατομμύρια ευρώ.
Νομίζω ότι είναι ένα λογικό ποσό στο οποίο θα συμβάλλουν όλες οι Εκκλησίες διότι δεν μπορεί να τα επωμισθεί μόνο το Οικουμενικό Πατριαρχείο».
Τόνισε πως «όλα αυτά τα χρόνια της προετοιμασίας το Οικουμενικό Πατριαρχείο είχε πληρώσει τα έξοδα. Και σήμερα ένα μεγάλο μέρος το επωμίζεται το Οικουμενικό Πατριαρχείο και είμαστε ευγνώμονες προς όλες τις Εκκλησίες και ιδιαιτέρως προς την Αρχιεπισκοπή Αμερικής για την οικονομική βοήθεια, αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού για την διοργάνωση της Συνόδου».
Ο Μητροπολίτης κ. Εμμανουήλ, ο οποίος έχει αναδειχθεί σήμερα σε έναν εκ των κορυφαίων ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, μέλος της Ιεράς Συνόδου, εκ των διοργανωτών της Μεγάλης Συνόδου, και εξ' απορρήτων συνεργάτης του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, μίλησε για την προετοιμασία, την θεματολογία, την επιλογή της Κρήτης, την συμμετοχή της Ελλάδος και του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλου.
Επίσης αναφέρθηκε στη συνεχιζόμενη διένεξη μεταξύ των δύο πρεσβυγενών Πατριαρχείων Αντιοχείας και Ιεροσολύμων για το ζήτημα επί της Δικαιοδοσίας του Κατάρ.
Τόνισε πως «δυόμισι μήνες πριν από την σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Ορθόδοξη Ακαδημία της Κρήτης κανονικό έδαφος του Οικουμενικού Πατριαρχείου και οι προετοιμασίες έχουν ήδη αρχίσει. Υπάρχει επιτροπή υποδοχής των προκαθήμενων στην Κρήτη και επίσης με την συμμετοχή στελεχών κληρικών λαϊκών της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Σεβασμιότατο Αρχιεπίσκοπο Γέροντα Αμερικής κ. Δημήτριο».
Είπε ότι «περιμένουμε η Μεγάλη Σύνοδος πραγματικά να δώσει το πνεύμα του ρόλου της Εκκλησίας στον άνθρωπο του 21ου αιώνα» ενώ υπενθύμισε πως «η ιδέα ξεκίνησε από το 1923 και 1930, αλλά άρχισε να διοργανώνεται πριν από 55 χρόνια».
Μιλώντας για τη θεματολογία είπε, ότι, «αυτή τη στιγμή έχομε έξι θέματα: 1) Η αποστολή της Εκκλησίας στο σύγχρονο κόσμο 2) η Ορθόδοξος Διασπορά, 3) το Αυτόνομο και η Ανακήρυξης του, 4) η Νηστεία στο σημερινό κόσμο, 5) η Ορθόδοξος Εκκλησία και οι σχέσεις με τον λοιπό Χριστιανικό Κόσμο, 6) και το Μυστήριο του γάμου και τα κωλύματα αυτού».
Όταν τον ρωτήσαμε έπειτα από μισό αιώνα προετοιμασίας αυτά τα έξι θέματα επιλέξατε; Τί ενδιαφέρουν τους σημερινούς ανθρώπους του 21ου αιώνα και μάλιστα τους νέους αυτά τα θέματα για την Αυτονομία και το καθεστώς της Αυτοκεφαλίας, ο Μητροπολίτης κ. Εμμανουήλ είπε, πως, «όταν το ακούει κάποιος αυτό ότι ετοιμάζαμε τη Σύνοδο επί 50 χρόνια για να έχομε μόνο αυτά τα θέματα τα οποία ουσιαστικά αφορούν τους Θεολόγους, θα έλεγε ότι έχει δίκιο να αναρωτιούνται οι νέοι άνθρωποι. Όμως θα έλεγα ότι η Σύνοδος θα είναι μία ηχηρή φωνή της ενωμένης Ορθοδοξίας».
Συμπλήρωσε, πως, «και τίποτα ακόμα να μην αποφασιζόταν, το γεγονός ότι επί τέλους οι 14 Αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες ήταν μαζί για να βγάλουν ένα μήνυμα προς τον κόσμο, ανεξάρτητα από τα θέματα που έχουν αποφασιστεί να συζητηθούν, θα έλεγα ότι και μόνο αυτό αξίζει τον κόπο. Ότι η Ορθοδοξία ομιλεί με μία φωνή».
Αναφορικά αν αυτή τη στιγμή η σύμπνοια και η ενότητα της Συνόδου τίθεται σε διακινδύνευση και μάλιστα από δύο πρεσβυγενή Πατριαρχεία, Αντιοχείας και Ιεροσολύμων, για την υπόθεση της Αρχιεπισκοπής Κατάρ που ίδρυσε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, ο Μητροπολίτης κ. Εμμανουήλ, είπε πως «πιστεύω ότι θα πρυτανεύσει η λογική και θα βρεθεί μία λύση και όλοι προσπαθούμε προς αυτή την κατεύθυνση διότι αυτό το πρόβλημα δεν πληγώνει μόνο τις σχέσεις των δύο Πατριαρχείων, αλλά ολόκληρη την Ορθοδοξία».
Διαβεβαίωσε ότι η Σύνοδος θα προχωρήσει ακόμα κι αν δεν λυθεί το θέμα των δύο Πατριαρχείων. Υπογράμμισε με έμφαση πως «η Σύνοδος θα γίνει. Έχει προχωρήσει και δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω. Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων δεν έχει θέσει θέμα μη προσέλευσης του στη Σύνοδο ή μη υπογραφής κάποιου κειμένου. Το θέμα προκύπτει από την απουσία και μη υπογραφή κειμένων εκ μέρους του Πατριαρχείου Αντιοχείας» και συμπλήρωσε «δεν μπορούμε να μιλούμε στον κόσμο για καταλλαγή χωρίς να σκεφθούμε ότι η καταλλαγή θα πρέπει να αρχίσει πρώτα από εμάς τους ίδιους».
Όσον αφορά γιατί επιλέχθηκε η Κρήτη, είπε, «όπως ξέρετε είχε αποφασιστεί να γίνει στην Κωνσταντινούπολη, αλλά λόγω των πολιτικών συνθηκών της διενέξεως μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας. Η Κρήτη είναι καθαρά χώρος της κανονικής Δικαιοδοσίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου».
Όταν τον ρωτήσαμε πως απαντάτε σ' εκείνους που λέγουν ότι η Κρήτη είναι επίσης μέρος της μίας, ελεύθερης, αδιαίρετης και ενιαίας Ελλάδος η οποία έχει πρωτεύουσα την Αθήνα.
Τι θα πει ότι η Κρήτη είναι δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, δηλαδή υπάρχει εκκλησιαστική πολυδιάσπαση στην μία ενωμένη Ελλάδα, είπε, πως, «δεν είναι θέμα ότι εμείς διαιρούμε την Ελληνική επικράτεια, ούτε τίθεται θέμα της ακεραιότητας της Ελλάδος. Εφόσον ο Οικουμενικός Πατριάρχης προεδρεύει και προτείνει ήταν πολύ λογικό να προτείνει έναν χώρο που ανήκει στην Κανονική Δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δεν έχομε κανένα πρόβλημα αυτή τη στιγμή με την Εκκλησία της Ελλάδος, ούτε υπήρξε άλλη σκέψη».
Σχετικά με το πόσα χρήματα έδωσε η Αρχιεπισκοπή Αμερικής, η Ηγεσία των 100, το Ταμείο «Πίστη» για τη Σύνοδο, είπε, «δεν μπορώ να σας δώσω αυτή τη στιγμή αριθμό διότι δεν έχω μπροστά μου τα νούμερα, ένα μεγάλο μέρος πάντως το έχουν προσφέρει οι Οργανώσεις και οι πιστοί από την Αρχιεπισκοπή Αμερικής».
Όταν τον ρωτήσαμε η Ελλάδα, η κυβέρνηση, πόσα χρήματα θα δώσει, είπε, «γι' αυτό το σκοπό βρισκόμαστε αυτές τις ημέρες στην Αθήνα. Θα έχομε συνάντηση με τον πρωθυπουργό, με τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, με υπουργούς και σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε τη βοήθεια και συνδρομή τους. Η κυβέρνηση έχει δημιουργήσει μία διυπουργική επιτροπή στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφόρων υπουργείων και προσπαθούμε να δούμε με ποίο τρόπο μπορών να προσφέρουν βοήθεια στο θέμα της ασφαλείας, των μέσων μεταφοράς των προκαθημένων».
Στην ερώτηση πόσα θα κοστίσουν αυτά στην Ελλάδα, είπε, «δεν μπορώ να σας δώσω αυτή τη στιγμή ένα νούμερο. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο κοστίζει το θέμα της ασφάλειας, αλλά οπωσδήποτε είναι ένα μεγάλο ποσό και επίσης είναι και η όλη προσφορά εκ μέρους των Μέσων Μαζικής Ενημερώσεως, της ΕΡΤ και των άλλων καναλιών. Επίσης η βοήθεια από τον ΟΤΕ για το Ιντερνέτ.
Όταν τον ρωτήσαμε πώς απαντάτε σ' εκείνους που λέγουν πως τη στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά οικονομική κρίση, άνθρωποι πεινούν, παιδιά λιποθυμούν από ασιτία, μισθοί και συντάξεις περικόπτονται, πώς θα συγκεντρωθείτε στην Κρήτη Πατριάρχες και Μητροπολίτες θα τρώτε σε δείπνα Πατριαρχικά και θα μιλάτε για τον Χριστό; Αισθάνεστε άνετα, ο Μητροπολίτης κ. Εμμανουήλ, είπε, «είμαστε πάνω απ' όλα άνθρωποι, βλέπομε το πόσο η κρίση η οποία μαστίζει όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη και τον κόσμο σήμερα και όλοι μας νοιαζόμαστε και αυτό ακριβώς το γεγονός θα μας απασχολήσει κατά τη διάρκεια της Συνόδου» και πρόσθεσε «μη νομίζετε ότι θα τρώμε και θα πίνουμε χωρίς να σκεπτόμαστε τον άλλον, σκοπός μας είναι η επιτυχία της Συνόδου. Ο καθένας μας και στο σπίτι του να ήταν, δεν θα έμενε νηστικός».
Αν ανησυχούν το Οικουμενικό Πατριαρχείο κάποιες δηλώσεις, εκδηλώσεις, άρθρα, ανθρώπων όχι μόνο από κάποιες φονταμενταλιστές φράξιες, αλλά από σοβαρούς και νουνεχείς Θεολόγους και ιεράρχες, είπε, «ζούμε σ' ένα ελεύθερο κόσμο και ο καθένας έχει δυνατότητα εκφράσεως της δικής του απόψεως αρκεί να είναι μέσα σε λογικά πλαίσια. Τα κείμενα που έχουν εγκριθεί με ομόφωνο τρόπο, τα έχουν υπογράψει οι εκπρόσωποι των Εκκλησιών και έτυχαν μιας διεργασίας στην οποία συμμετείχαν όλοι. Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αναγνωρίζουμε όλες τις άλλες Εκκλησίες, είτε είναι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, είτε οι Εκκλησίες οι οποίες προήλθαν από την Μεταρρύθμιση. Πρέπει να είμαστε λογικοί σε όλα αυτά τα θέματα. Δεν ζητούμε τίποτε παραπάνω από αυτά τα οποία αποφασίσαμε από κοινού».

7 σχόλια :

  1. Το πορισμα ότι η αναγνωρισι των αιρεσεων ως εκκλησιες με βασι τη λογικη ,ερημην όχι μονο του πιστου λαου αλλα και του Αγιου Πνευματος αποδεικνυει ,ότι η συνοδος αυτή είναι ανθρωποκεντρικη ,λυστρικη ,δεν νοηται Συνοδος στην οποια λαμβανοντε αποφασεις ανευ του Αγιου Πνευματος.
    Οι Αγιοι και θεοφόροι Πατερες λαμβαναν συνοδικες αποφασεις λεγοντες εδοξε τo Πνευμα το Αγιον και ημιν...
    Στην Πανορθοδοξι συνοδο οι αποφασεις λαμβνοντε μονον από τους συνοδικους το Αγιο Πνευμα δεν φαινεται να συναποφασιζει
    Τα συμπερασματα δικα σας.
    Προσχομεν τι το Πνευμα λαλει τη Εκκλησια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γαλλίας Εμμανουήλ: "Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αναγνωρίζουμε όλες τις άλλες Εκκλησίες, είτε είναι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, είτε οι Εκκλησίες οι οποίες προήλθαν από την Μεταρρύθμιση. Πρέπει να είμαστε λογικοί σε όλα αυτά τα θέματα". Μπορεί, κατά κόσμον, να φαίνεσθε "λογικοί", χριστιανοί όμως δεν είστε. Όλοι εσείς του εσβησμένου Φαναρίου που έχετε προκαθαρίσει αυτά που θα "αποφασίσει" η ληστρική ψευτοσύνοδος της Κρήτης, εξυπηρετείτε τα σχέδια της αντίχριστης Νέας Τάξης και του "κανονάρχη" της, όπως θα έλεγε ο π. Παίσιος.

    Βασίλης Κερμενιώτης,
    Ιερά μητρόπολις Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O επισκοπος της Γαλλιας ας αφησει πρωτα μακρια μαλλια κ γενεια κ μετα μπορουμε να μιλησουμε για το ποιος ειναι εκκλησια και ποιος οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Προς ιστολόγιο :

    Αγαπητοί γιατί σας σκανδαλίζει ο λόγος του; Μήπως δεν υπήρχαν πάντοτε οι αιρετικοί;
    Ή λύση τού θέματος δεν είναι τά συνετιστεί καί νά επανορθώσει αλλά νά διακόψετε την κοινωνία μέ όλους αυτούς που δημόσια κηρύσσουν αιρετικά φρονήματα "της λογικής".
    Όσο δεν διακόπτεται αυτοί προχωρούν, καί ο Οικουμενισμός τρίβει τα χέρια του, δηλαδή ο διάβολος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H πανηγυρική διακήρυξις ότι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία Χριστού αλλά κακοδοξία και αίρεσις αποτελεί παγία θέσι της Αδιαιρέτου Ορθοδόξου Καθολικής του Χριστού Εκκλησίας και μάλιστα αλήθεια ποτισθείσα με ποταμούς αιμάτων αγίων και ηρώων της πίστεως, ως οι Οσίαθλοι Πατέρες οι επί Βέκκου εν Αγίω Όρει μαρτυρήσαντες, οι εν τη Μονή Καντάρας εν Κύπρω αναιρεθέντες, οι 800.000 των Αγίων ενδόξων Νεομαρτύρων οι υπό του ψευδοαγίου του Βατικανού Καρδιναλίου Στέπινατς και των φασιστών Ουστάσι δια πολυωδύνων βασάνων τελειωθέντες, οι άγιοι ένδοξοι ιερομάρτυρες Μάξιμος ο Καρπαθορώσσος ο υπό των Ουνιτών δια τυφεκισμού τελειωθείς και Αθανάσιος ο Λιθουανός ο υπό των Ουνιτών δια πελέκεως αποκεφαλισθείς και εις βόρθον ριφθείς και μετά δέκα επτά έτη ανασυρθείς έχων αδιαλώβητο, ευωδιάζον και θαυματουργούν το σκήνωμά του.


    Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν!
    Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας. Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας.

    Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com