Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Παρεμβάσεις στη συνάντηση του συλλόγου ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΤΜΙΩΝ (Μέρος 2 από 2)

Παραθέτoυμε τις δύο παρεμβάσεις-ομιλίες που έγιναν κατά τη συνάντηση του συλλόγου ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΤΜΙΩΝ ΝΗΣΟΣ ΙΕΡΑ. Η πρώτη είναι του κ. Θεολόγου Μαυρουδή και η δεύτερη του κ. Ιάκωβου Κουτλάκη.
Ο κ. Μαυρουδής αναφέρθηκε στο Διοικητικό καθεστώς της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Πάτμου με βάσει το νέο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ .
Ο κ.  Κουτλάκης αναφέρεται με επιχειρήματα  στους λόγους για τους οποίους  πρέπει να πούμε ΟΧΙ στην Πατριαρχική εντολή για παραχώρηση Ιερού ναού  στους Ρωμαιοκαθολικούς. Η συνάντηση   κατά την ομολογία μελών, γιατί δεν είμαστε εκεί,  ήταν επιτυχημένη.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Ιάκωβου Κουτλάκη στην ενημερωτική συνάθροιση κατοίκων της Πάτμου με θέμα :
Γιατί λέμε ΟΧΙ στο ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ του Πατριάρχου για παραχώρηση Ιερού ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς
Σεβαστοί Πατέρες, ελλογιμώτατοι κύριοι καί κυρίες, αγαπητοί Πάτμιοι
Στην Ορθόδοξη Χριστιανική Θεολογία ο ναός από την ίδρυση του Χριστιανισμού καθιερώθηκε ως χώρος Ιερός, με αποκλειστική χρήση και προορισμό την λατρεία προς τον Τριαδικό Θεό και απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη χρήση μέχρι σήμερα. Αργότερα όταν άρχισε να αυξάνει η χορεία των αγίων της εκκλησίας μας, επεκράτησε να τιμάτε και ένας Άγιος , του οποίου το όνομα έφερε ο ναός. Κάθε ναός διαιρείται σε 3 μέρη. Στο Ιερό εισέρχεται μόνο ο Αρχιερεύς , οι δε Ιερείς εισέρχονται με άδεια και ευχή του Αρχιερέα που λαμβάνουν κατά την χειροτονία τους. Ουδείς άλλος επιτρέπεται να εισέρχεται. Αν τώρα κάποιος νεωκόρος εισέρχεται, αυτό γίνεται κατ οικονομία και ευχή του ιερέα. Στον κυρίως ναό εισέρχονται ΜΟΝΟ οι βαπτισμένοι Χριστιανοί και κανείς άλλος. Στο δε Νάρθηκα στεκόταν και οφείλουν να στέκονται οι Κατηχούμενοι Χριστιανοί (αυτοί δηλαδή που ασπάσθηκαν τον Χριστιανισμό, αλλά δεν βαπτίσθηκαν ακόμα). Η απαγόρευση «του εισέρχεσθε εις τον ναό κάθε αιρετικού» καθιερώθηκε αμέσως μετά την εμφάνιση των αιρέσεων .Στην περίπτωσή μας οι Καθολικοί στο θρήσκευμα, καίτοι Χριστιανοί και με κοινή πορεία 1000 χρόνων, την στιγμή που αποσχίστηκαν από την ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ και ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ εκκλησία του Χριστού και έπεσαν μόνη τους στην Αίρεση του Παπισμού, και αναίρεσαν μόνη τους 33 σημεία της πίστεως μας , θεωρούνται ως ξένο σώμα της ΜΙΑΣ εκκλησίας του Χριστού και δεν έχουν καμία Κοινωνία μαζί της, δεν αναγνωρίζονται δηλαδή τα μυστήριά τους και θεωρούνται ως ΑΙΡΕΤΙΚΗ θρησκευτική κοινότητα. Διευκρινίζω ότι εμείς οι Ορθόδοξοι με τους Καθολικούς έχουμε και πρέπει να έχουμε κάθε είδους επικοινωνία, φιλική , Πολιτιστική κλπ, μόνο μυστηριακή δεν επιτρέπεται να έχουμε. Οι Παπικοί μεταξύ των αιρετικών τους θέσεων,( χαλαρών θεολογικών τους θέσεων) είναι ότι ο ναός μπορεί άνετα να είναι «χώρος εκδηλώσεων» και όχι αποκλειστικά λατρευτικός.
Με δεδομένες τις θέσεις αυτές της Ορθοδόξου εκκλησίας περί του ΝΑΟΥ , ας εξετάσουμε τώρα το «ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ να παραχωρείτε ναό στους Ρωμαιοκαθολικούς οσάκις υποβάλλεται σχετικό αίτημα.
Το εντέλλεσθε αυτό αγαπητοί μου δεν το έστειλε κάποιος τυχαίος στον Ηγούμενο της Πάτμου, το έστειλε ο κατ εξοχήν θεματοφύλακας της Ορθόδοξης εκκλησίας, αυτός που ο ρόλος του είναι να ελέγχει τους πάντες εάν τηρούν τους Ιερούς Κανόνες και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και όλοι σταυροκοπιόμαστε και λέμε «ήμαρτον Θεέ μου, είναι δυνατόν... ; !!! Προτού λοιπόν σας αναλύσω τι σημαίνει για όλους εμάς τους Πάτμιους το «εντέλλεσθε» και τι η παραχώρηση ενός ναού και γιατί τα απορρίπτουμε , επιτρέψτε μου να σας θέσω υπόψη σας ένα σύντομο ιστορικό του ζητήματος. Θα θυμάστε όλοι, πριν ένα χρόνο περίπου, την αρχική απαίτηση του Πατριαρχείου για παραχώρηση του ναού του Αγίου Φωκά μπροστά στο λιμάνι, η οποία προσέκρουσε στην αντίδραση του κόσμου και στην ομόφωνη άρνηση του Ηγουμένου καί της Ιεράς Αδελφότητος της Μονής , που επικαλέστηκαν πέραν των αντιδράσεων των κατοίκων της Νήσου, τον Νόμο Ιερότητας της Πάτμου 1155/1981, ο οποίος σαφώς δεν επιτρέπει παρόμοιες παραχωρήσεις, προστατεύοντας τον επί χίλια καί πλέον έτη Ορθόδοξο χαρακτήρα της Πάτμου. Επί πλέον τονίσθηκε στο αρνητικό έγγραφο, ότι ὁ πληθυσμός της Πάτμου είναι αμιγώς Ορθόδοξος (δεν υπάρχουν Καθολικοί στη Πάτμο), ενώ οι αιτούμενες τελετουργίες από Ρωμαιοκαθολικούς επισκέπτες, εξυπηρετούνται σε υπαίθριους χώρους (συνήθως πλησίον της Μονής καί τοῦ Ιερού Σπηλαίου), ἤ σε κατάλληλες στεγασμένες αίθουσες. Μετά την άρνηση αυτή της Ιεράς Μονής καί για ένα διάστημα δύο περίπου μηνών το ζήτημα φάνηκε να παγώνει. Τον περασμένο όμως Σεπτέμβρη σε επίσκεψη του Ηγουμένου στο Φανάρι, μετ’ επιτάσεως καί με την παρατήρηση ότι ἡ στάση του συνιστά ανυπακοή και με την φράση «εγώ είμαι ο Ηγούμενος της Πάτμου και οφείλεις να υπακούς», εξαναγκάζεται ο Ηγούμενός μας σε άτακτη υποχώρηση, δηλώνοντας ότι θα φροντίσει για την ικανοποίηση της Πατριαρχικής εντολής.
Μεταφέροντας τις Πατριαρχικές αυτές πιέσεις στο Ηγουμενοσυμβούλιο , οι Αδελφοί της Μονής ρώτησαν τον Ηγούμενο αν εξέλειπαν οι λόγοι της προηγούμενης άρνησης μας ; Η απάντηση ήταν Όχι ! και του ανταπαντούν , προς τι λοιπόν η περαιτέρω συζήτηση; Έτσι το θέμα παρέμεινε σε εκκρεμότητα. Πρέπει να πούμε ότι την περίοδο αυτή καταγράφονται γενικότερες αντιδράσεις από κατοίκους καί φορείς της Πάτμου με διαμαρτυρίες καί δημοσιεύματα στον τύπο.
Παρά όμως τις όποιες αντιδράσεις, πρόσφατα , εστάλη στον Έξαρχο Πάτμου καί Ηγούμενο της Μονής επίσημο Πατριαρχικό έγγραφο διά του οποίου παρακάμπτονται οι πάντες και ως νέος πλέον Κυρίαρχος και Αφέντης της Πάτμου ο Πατριάρχης, διατάζει την παραχώρηση ιερού ναού στους Ρωμαιοκαθολικούς με το “εντέλλεσθε” . Πάλι καλά που δεν διέταξε απευθείας την παραχώρηση του Ιερού Σπηλαίου.
Στην περίπτωση λοιπόν αυτή, όπως καταλαβαίνετε, δύο τινά έχει ὁ Ηγούμενος να πράξει, ή να αρνηθεί καί να υποστεί κυρώσεις για υποτιθέμενη ανυπακοή προς τον Πατριάρχη ἤ να «υπακούσει» καί να συγκρουστεί τόσο με την προσωπική του συνείδηση, όσο και με την συνείδηση όλων των Πατμίων , χάνοντας τον δικό μας σεβασμό και την τιμή πού απολαμβάνει μέχρι σήμερα.
Και κάτι που είναι άγνωστο στους πολλούς. Η πίεση που ασκείται από τον Πατριάρχη στον Ηγούμενο και στην Αδελφότητα είναι τόσο μεγάλη που από πέρυσι πολλές από τις αποφάσεις του Ηγουμενοσυμβουλίου αρνείται να τις εγκρίνει, όσο δεν του ικανοποιούν το αίτημά του. Η στάση αυτή του Πατριάρχη έχει δημιουργήσει ένα «αβάστακτο μαρτύριο συνείδησεως» σε όλη την Αδελφότητα.
Θα μου επιτρέψτε τώρα να αναφέρω τα προβλήματα που δημιουργούνται και ποιές παραβάσεις Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων και νόμων του Ελληνικού Κράτους προκύπτουν , εάν παραχωρηθεί ένα ναός.
1- Η Παραχώρηση Ορθόδοξου ναού στην Ιερά Πάτμο στους Παπικούς θα είναι ο πρώτος ναός που τους παραχωρείται επίσημα από την Ορθόδοξη εκκλησία παγκοσμίως. Αντιλαμβάνεσθε επομένως τον συμβολισμό και την σημειολογία της κίνησης αυτής. Μετά τα Ιεροσόλυμα ο στόχος των Παπικών να βάλουν πόδι στο Ιερό Σπήλαιο της Αποκάλυψης θα είναι γεγονός .
2- Θα είναι μία τρανταχτή αμφισβήτηση και αθέτηση των Κανόνων των Οικουμενικών συνόδων. Βλέπε Κανών ΣΤ της εν Λαοδικεία Συνόδου: «Περί του μή συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τόν οἴκον τοῦ Θεοῦ, ἐπιμένοντας τῇ αἱρέσει». Ο διορισμός του παρόντος Κανόνος είναι να μην έχουν την άδεια οι αιρετικοί όχι να λειτουργούν, αλλά ακόμη και να εμβαίνουν μέσα εις τον ναό του Θεού, τον υπό ορθοδόξων κρατούμενον, εάν επιμένουν εις την αίρεση και δεν θέλουν να επιστραφούν. Και διερωτάται κανείς, είναι δυνατόν ο Πατριάρχης ή ο Ηγούμενος να αμφισβητούν ή να αθετούν κανόνες Οικουμενικών Συνόδων;
3- Θα είναι παραβίαση της βούλησης του ιδρυτού-αφιερωτού του ναού. Ποίος από σας θα δεχόταν το ναό που έταξε και έκτισε στο Άγιο να έλθει κάποιος αργότερα να του αλλάξει χρήση; Η Ιερά Παράδοση και οι Κανόνες της εκκλησίας λένε « Τον αφιερωμένο στον ζώντα Θεό ναό, δεν μπορεί κανείς ούτε Αρχιερεύς ούτε ιερεύς ούτε κανείς άλλος να τον παραχωρήσει για κάτι που δεν προορίσθηκε» . Ποιος επομένως και δη Ιερωμένος θα πράξει τέτοια ανίερη πράξη; 4- Η παραχώρηση θεωρείται βέβηλη πράξη και προσβολή θρησκευτικού συμβόλου, Θεομαχία και Αγιομαχία. Επειδή δεν με παίρνει ο χρόνος να εξηγήσω περισσότερα , θα παραπέμψω τον καθένα σας στο Google και πατήστε Αλτάριον ή Θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνος .Όχι μόνο θα σας λυθούν όλες οι απορίες αλλά θα δείτε πως ο Άγιος Συρίδωνας το 1718, τιμώρησε τους Λατίνους κατακτητές , επειδή είχαν το θράσος να βάλουν ένα ΑΛΤΑΡΙΟ -θυσιαστήριο μέσα στον Ορθόδοξο ναό του για να τελείται η Παπική λειτουργία, αμέσως μετά την Ορθόδοξη . Παρόμοια θαύματα έγιναν και στη Πάτμο επί Ενετοκρατίας στην Αγία Μαρίνα Χώρας. Θα μπορούσα να σας αναφέρω πλείστα όμοια θαύματα. Βλέπετε ότι και οι Άγιοι ακόμα αντιδρούν σε τέτοια είδους βεβηλώσεις. Άραγε οι εμπνευστές της παραχώρησης δεν φοβούνται τους Αγίους; 5- Για τους Παπικούς ο ναός εκτός από χώρος λατρείας μπορεί άνετα να είναι «χώρος εκδηλώσεων» . Τι θα γίνει στην περίπτωση αυτή; Τι θα γίνει με τις εικόνες που δεν τις πιστεύουν, θα κάνουν λατρεία με τις Ορθόδοξες εικόνες στο τοίχο; Τι θα γίνουν τα 10δες Ιερά σύμβολα του ναού; Ποίος μπορεί να εγγυηθεί τη τύχη των Ιερών λειψάνων του Ορθόδοξου Αγίου που μπήκαν όταν εγκαινιάστηκε ο ναός; Θα κρατήσουν την ονομασία του ναού προς τον Άγιο που δεν πιστεύουν; Βλέπετε τι προβληματισμούς δημιουργεί μια τέτοια παραχώρηση. Δεν είναι επομένως έτσι απλά τα πράγματα λες και νοικιάζουμε ένα δωμάτιο;
6- Σύμφωνα με τον νόμο 1155/1981 της Ελληνικής Πολιτείας, μια άδεια εγκατάστασης ετερόδοξης θρησκείας ή ομολογίας , πλην της Ορθοδόξου στη Πάτμο, είναι παράνομη πράξη, που αλλοιώνει τον χαρακτήρα της μοναδικότητας της Πάτμου ως ΙΕΡΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΝΗΣΟΥ, η οποία μεριμνά με κάθε επισημότητα για την αποφυγή της αλλοίωσης του θρησκευτικού «Status Quo» της Πάτμου, δηλαδή την αμιγώς Ορθόδοξη θρησκευτική της Παράδοση. Παρόμοιοι νόμοι έχουν ψηφιστεί για τα Μετέωρα και το Αγιον Όρος. 7- Ομοίως είναι παράνομη και αυθαίρετη πράξη σύμφωνα με τον νόμο 4301/2014 του Ελληνικού κράτους, η άνευ αδείας του Υπουργείου Παιδείας τέλεση λατρείας ξένης ετερόδοξης θρησκευτικής ομολογίας. Δεν μπορεί επομένως κανείς Πατριάρχης ή Ηγούμενος να δίδει άδειες λατρείας . Αν συμβεί , κάθε πολίτης επικαλούμενος τους 2 παραπάνω νόμους, θα μπορεί να προσβάλει τις άδειες αυτές ως παράνομες.
8- Θα πρέπει τέλος όποτε χρειαστεί να λειτουργηθεί από μας τους Ορθόδοξους ο ναός που παραχωρήθηκε, δεν θα είναι δυνατόν, εάν δεν τελεστούν εγκαίνια και θυρανοίξια, εξ αρχής.
Παρατηρούμε αγαπητοί μου ότι τα πράγματα είναι λίαν σοβαρά για να παίζουν κάποιοι με τα σύμβολά μας όπως είναι ο ναός, με τα δόγματα , με τους νόμους του κράτους και να λένε ανορθόδοξα πράγματα. Για το λόγο αυτό καλόν είναι, κάποιοι Ιερωμένοι να επανεξετάσουν το θέμα, διότι μεταξύ των άλλων ο κίνδυνος να μπλέξουν με Ελληνικά ή Συνοδικά (Πολιτικά ή Εκκλησιαστικά) δικαστήρια ή να διασύρετε το όνομα τους στα κανάλια από καταλήψεις και κυρίως να θεωρηθούν, ότι δεν ΦΡΟΝΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ είναι υπαρκτός. Εμείς με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Ορθόδοξη πίστη μας, αλλά και στον Τουρισμό της Πάτμου προτείνουμε εάν όντως υπάρχει αίτημα των επισκεπτών Καθολικών το θρήσκευμα,να παραχωρηθεί μία οποιαδήποτε αίθουσα ή ένας ευρύχωρος χώρος και ας τον μετατρέψουν οι Παπικοί όπως θέλουν. Δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Εμείς Ορθόδοξο ναό δεν δίδουμε και ας το βάλουν στο μυαλό τους ΑΠΑΝΤΕΣ. Έρχομαι τώρα να εξηγήσω, τι σημαίνει για το νησί μας , το εντέλλεσθε και γιατί το απορρίπτουμε
Το Εντέλλεσθε αγαπητοί μου είναι προσβλητικό για όλη τη Πάτμο. Την στιγμή που ερήμην ημών των Πατμίων αποφασίζει ο Πατριάρχης για κάτι που μας αφορά και μας θίγει, παρά την ομόφωνη αρνητική άποψη του Ηγουμενοσυμβουλίου, την απόφαση του Δήμου υπέρ των θέσεων της Μονής και την αντίδραση των κατοίκων της Πάτμου, βρείτε μου εσείς μια κατάλληλη λέξη για να χαρακτηρίσω την απαξιωτική αυτή συμπεριφορά ; Τι είμαστε αποικία ενός αποικιοκράτη που δεν λογαριάζει κανένα. Είναι αυτή συμπεριφορά ενός επισκόπου και δη Πατριάρχου; Μέχρι που μπορεί να φθάσει αυτή η κατάσταση;
Εντέλλεσθε, σημαίνει ότι είμαι ΥΠΕΡΑΝΩ των νόμων και γράφω στις πατούσες των υποδημάτων μου, τους νόμους του Ελληνικού κράτους (1155/1981 και 4301/2014) και τους κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων που δεν επιτρέπουν την ύπαρξη ετέρας πλην της Ορθοδόξου εκκλησίας στη Πάτμο . Το ίδιο ισχύει στα Μετέωρα και στο Άγιο Όρος.
Εντέλλεσθε σημαίνει ότι περιφρονώ την Παράδοση και τους αγώνες 900 χρόνων των Ηγουμένων και Πατέρων της νήσου Πάτμου , των προγόνων μας δηλαδή, που με θυσίες δεν επέτρεψαν σε κανένα Ξένο κατακτητή να τους παραχωρηθεί Ιερός ναός.
Εντέλλεσθε σημαίνει ότι αλλοιώνω Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων όπως ο 6ος της εν Λαοδικεία Συνόδου: «Περί του μή συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τόν οἴκον τοῦ Θεοῦ» , του Β Κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου, αλλά και άλλων όπως ο ΜΕ Αποστολικός Κανών « Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος αιρετικής συνευξάμενος μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ως κληρικοίς ενεργήσαι τι καθαιρείσθω». Όταν δηλαδή ένας Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος συναλλάσσεται εκκλησιαστικά και συ- προσεύχεται με αιρετικούς όπως είναι οι Παπικοί ή τους παραχωρεί Ορθόδοξο ναό πρέπει να ΚΑΘΑΙΡΕΙΤΑΙ . Ιδού τι έπαθαν κάποιοι Ορθόδοξοι οι οποίοι συ-λειτούργησαν με Λατίνους. Διαβάζουμε από το Μέγα συναξαριστή χειρόγραφο μοναχού Λαζάρου Διονυσάτου , όπου 7 Μοναχοί της Μεγίστης Λαύρας, κάτω υπό την απειλή Θανάτου των Λατίνων κατακτητών συ-λειτούργησαν μαζί τους . Μετά θάνατον άπαντες έμειναν τυμπανιαίοι και τα άθλια αυτών σώματα, μαύρα όντα και αποπνέοντα οσμήν δυσώδει, δεν ετάφησαν εν των κοινώ κοιμητηρίω , αλλά εκτός αυτού ως αλλότρια και ξένα της Αγίας Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας .
Θα απευθύνω τώρα σε όλους σας ένα ερώτημα κρίσεως. Γιατί το αίτημα των Παπικών δεν το υποβάλει ένας οποιοσδήποτε Καθολικός επισκέπτης της Πάτμου, αλλά το θέτει ο Πατριάρχης εκ μέρους των, εκπρόσωπός τους είναι; Διερωτήθηκε κανείς; Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι ουδείς επισκέπτης εξέφρασε τέτοια επιθυμία, αλλά ότι είναι μια μυστική συμφωνία Πάπα- Πατριάρχη όταν προ 1 1/2 χρόνο τον επισκέφθηκε στο Φανάρι. Στην πρόσφατη θρησκευτική ημερίδα του Πειραιά που ανέδειξα το σημερινό θέμα, καταγγέλθηκε δημοσίως από τον Καθηγητή δογματικής Δημήτρη Τσελλεγγίδη «ότι ο Οικουμενισμός των Ορθοδόξων που προωθεί την «ΜΕΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ με τους Παπικούς » έχει αφετηρία , τροφοδότη και ηγέτη τον Οικουμενικό Πατριάρχη και την περί αυτού Σύνοδο. Από εκεί εκπορεύεται το ακάθαρτο πνεύμα του Οικουμενισμού για τους Ορθοδόξους». Όπως μάλιστα ανέφερε διδάσκουν « την Μίαν, Αγίαν, Αποστολικήν και Καθολική Εκκλησία, διηρημένη σε πολλές........» . Το γεγονός αυτό με συνδυασμό και τα όσα μας ενημέρωσε και ο κ. Βιργίλιος Αβάτο που ήταν παρόν στην συνάντηση των 2 Ηγετών , συμπεραίνεται, ότι το αίτημα της παραχώρησης Ορθόδοξου ναού και το ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ εξυπηρετούν και έχουν αφετηρία την μυστική αυτή συμφωνία .
Όσο για το δόλωμα που μας πετούν κάποιοι περί αύξησης του Τουρισμού εάν παραχωρήσουμε ναό , απαντάμε. Ας επιτρέψουμε και στους Μουσουλμάνους δίπλα στην Αποκάλυψη να στήσουν ένα Μιναρέ για να έρχονται περισσότεροι Μουσαλμάνοι στη Πάτμο, το δέχονται; Ως άνθρωπος του τουρισμού τους λέω ότι Πλανώνται πλάνη μεγάλη όσοι πιστεύουν ότι οι τουρίστες Καθολικοί στο θρήσκευμα ή άλλων θρησκειών έρχονται στο νησί μας επειδή θα βρουν ναούς λατρείας του δόγματός τους. Όχι Κύριοι, Έρχονται για τα Ιερά μνημεία μας και γιατί είναι ένα νησί με τουριστικό και θρησκευτικό ενδιαφέρον και κυρίως διότι εκφράζει αυθεντικά τη γνήσια ορθόδοξη Παράδοση και Αρχιτεκτονική, στοιχεία που στην πατρίδα τους δεν τα βρίσκουν. Έρχονται, για να απολαύσουν την ιδιαιτερότητα και Μοναδικότητα της Πάτμου. Όποιος λοιπόν πιστεύει ότι μία Πανσπερμία θρησκειών και μία ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗ ΒΑΒΕΛ θα φέρει περισσότερους τουρίστες και χρήμα , απ ότι η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ της Πάτμου, ας μας το αποδείξει; Είδαμε και την COESIMA πόσους τουρίστες μας έφερε. Ποιόν κοροϊδεύουν; Σας ενημερώνω λοιπόν ότι στη COESIMA μας ενέταξαν διότι ήθελαν τα 6 ασήμαντα Παπικά μνημεία να αναβαθμιστούν και να χαρακτηριστούν ισότιμα και ισόκυρα του Αποστολικού και Θεοβάδιστου Ιερού Σπηλαίου. Όλα δείχνουν ότι το όλον θέμα δεν το δημιούργησαν οι Καθολικοί επισκέπτες, αλλά οι εκ του πονηρού Ουνιτικές και εκ του «πλαγίου ενέργειες» κύκλων του Βατικανού, για επίσημο Παπικό θύλακα και την ισότιμη χρήση του Μοναδικού στον κόσμο Ιερού Σπηλαίου της Αποκάλυψης και τέτοιοι κύκλοι υπάρχουν και στη Πάτμο δυστυχώς. Ονόματα δεν λέμε...!!! Σε όλους αυτούς απαντάμε « Σας αγαπάμε, σας σεβόμαστε, σας θεωρούμε φίλους, αλλά σεβαστείτε και εσείς τα ιερά και όσια της πίστεως μας. Την στιγμή που είστε ελεύθεροι να εκτελείτε τις θρησκευτικές λατρείες όποια ώρα και σε όποιο χώρο θέλετε ,εκτός από τους Ορθόδοξους ναούς μας, πού είναι το πρόβλημά σας, γιατί δεν σέβεστε ως επισκέπτες αυτή την ιδιαιτερότητα των Πατμίων;
Πριν κλείσω να κάνω 2 διευκρινήσεις . Πρώτον ότι ο νεοσύστατος Σύλλογος μας δεν έχει σκοπό να μπει στα πόδια και στα εσωτερικά της Μονής και των Μοναχών, ούτε με κάποιο Πάτμιο ή ξένο επισκέπτη έχουμε αντιπαλότητα. Ξεκινάμε σήμερα ενημερώνοντας με επιχειρήματα ΑΠΑΝΤΕΣ για τις θέσεις μας, να δηλώσουμε την ύπαρξη, τους σκοπούς και τις επιδιώξεις μας και να γίνουν μέλη όσοι εκ των Πατμίων συμφωνούν μαζί μας. Ο λόγος μας είναι καθαρός και ορθοτομεί την αλήθεια. Ποίος λοιπόν μπορεί να μας κατηγορήσει για ακρότητα ή φανατισμό, όταν η κίνηση μας είναι καθαρά αμυντική και προληπτική για να προστατεύσουμε την ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ , την ΙΕΡΟΤΗΤΑ και την Ορθόδοξη Παράδοση της Πάτμου, διότι αυτό το τρίπτυχο είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του τουρισμού μας .Αυτό το τρίπτυχο είναι που τρελαίνει τους επισκέπτες μας . Είναι κανείς που αμφισβητεί την στρατηγική αυτή της Πάτμου για τον τουρισμό μας, που ισχύει εδώ και 60 χρόνια;
Δεύτερον ο στόχος μας είναι να πείσουμε με κάθε μέσο και τρόπο τους Πατριαρχικούς να σταματήσουν να προκαλούν την κοινή συνείδηση των Πατμίων. Να σταματήσουν τις «εκτροπές τους» εις βάρος της Μονής και των προνομίων της, εις βάρος των κεκτημένων του νησιού, όπως η Ιερότητα, η Μοναδικότητα και η Παράδοσής της. Απευθυνόμαστε ομοίως και σε κάθε άλλο ξένο σφετεριστή . Κανείς δεν θέλει την ρήξη , Εκκλησία είμαστε και όχι πολέμιοι. Ενδεχομένως σήμερα να στενοχωρήσαμε τον Παναγιότατο, αλλά έπρεπε , διότι πρώτος αυτός μας στενοχώρησε και μας προσέβαλε. Ας γνωρίζει ότι ο σεβασμός προς τον ίδιο και το θεσμό είναι δεδομένος Ο σεβασμός όμως δεν είναι μονόπλευρος. Ήδη κάποιοι ομιλούν για « ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ» . Δεν την ζητάμε, δεν την επιδιώκουμε, αν προκληθούμε όμως ίσως γίνει. Ταυτόχρονα όμως θεωρούμε απαράδεκτο και μη αποδεκτό, όταν οι Ηγέτες της εκκλησίας βάζουν τις προσωπικές τους σκοπιμότητες υπεράνω και σε βάρος της πίστης και συνείδησης του ποιμνίου τους και όταν διεκδικούν «από καθέδρα» αποκλειστικότητα στην προάσπιση της Ορθοδόξου αληθείας. Εκ μέρους του περιμένουμε και θα ήταν μία καλή χειρονομία , να σταματήσει να πιέζει τον Ηγούμενο και την Αδελφότητα για την παραχώρηση ναού. Ο εκβιασμός της « ανυπακοής », που επικαλείται, όταν ξεπερνά τα όρια του όρκου, της θρησκευτικής τιμής και των συνειδήσεων των Μοναχών, καταντά ένα μαρτύριο και ένας αιρετικός φασισμός μέσα στην εκκλησία. Εκτός και αν το κάνει σκοπίμως για να πετύχει την παραίτηση ή τον εξοστρακισμό του Ηγουμένου μας και να μας καπελώσει με ένα «ξενοκουρήτη» Ηγούμενο. Στη περίπτωση αυτή, οι παρενέργειες θα είναι απρόβλεπτες. Πολλά γαρ τα παθήματα των Πατμίων. Από τον Ηγούμενό μας ζητούμε να μην προδώσει την Ιερά παρακαταθήκη που κληρονόμησε από τον Όσιο και τους προκατόχους του.
Εν κατακλείδι, ας κατανοήσουν άπαντες τους σοβαρούς λόγους που μας αναγκάζουν να αρνούμαστε το ΕΝΤΕΛΛΕΣΘΕ και να λέμε ΟΧΙ στην προοπτική παραχώρησης Ιερού ναού στους φίλους μας Ρωμαιοκαθολικούς αλλά και σε οποιονδήποτε άλλο Ετερόδοξο.
Περαιώνοντας την παρέμβαση μου και σύμφωνα με τα όσα σας ανέφερα , καλούμε κάθε Πάτμιο, ο οποίος δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ τις παράνομες εκτροπές του Πατριαρχείου. Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ τον εξευτελισμό της Ορθοδόξου πίστεως μας. Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ την Βεβήλωση των ιερών ναών μας . Δεν ΑΝΕΧΕΤΑΙ την κατάργηση των Ιερών Παραδόσεων μας, να συμπαραταχθεί μαζί μας και όλοι μαζί να προστατέψουμε τα Ιερά και Όσια της Πάτμου .
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας

1 σχόλιο :

  1. δεν ειστε μονοι,γι αυτο το θεμα εχουμε ολοι οι ορθοδοξοι ελληνες λογο και δε δεχομαστε καμμια εκπτωση στην πιστη και στις αλλοιωσεις τωναποφασεων των οικουμενικων συνοδων.Δεν φοβομαστε κανενα ανθρωπακι μονο τον Θεο!ευαγγελια Ζαλακωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com