Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2016

Κύμα νεοπαγανισμού επιτίθεται με σφοδρότητα κατά του Χριστιανισμού στην Ρωσία

russian-orthodox-church.jpg
Με την χρήση της νεο-παγανιστικής λογοτεχνίας, των blogs και των ομάδων στα κοινωνικά δίκτυα, έχει δημιουργηθεί  ένα σύγχρονο ισχυρό ρεύμα παγανιστών και πολυθεϊστών που επιτίθεται συνεχώς κατά του χριστιανισμού στην Ρωσική επικράτεια.

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία  επιθέσεων κατά του Χριστιανισμού, οι οποίες  φαίνονται ιδιαίτερα γελοίες με  κατηγορίες του τύπου « ο χριστιανισμός κατέστρεψε την «άκρως πνευματική παγανιστική ηθική», αναφέρει ρωσικό εκκλησιαστικό  άρθρο.
Για παράδειγμα, κάποιοι νεο-παγανιστές οπαδοί υποστηρίζουν ότι σύμφωνα με τη χριστιανική διδασκαλία, η οικογενειακή ζωή είναι κάτι «ακάθαρτο» και αφύσικο, ακόμη και για τους Χριστιανούς, και ότι οι χριστιανοί «δεν έχουν  θετική στάση απέναντι στην ομοφυλοφιλία».
Ο γνωστός νεο-παγανιστής  Ρώσος συγγραφέας V. Avdeev κατάφερε μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του, να  επαινεί τα παγανιστικά  όργια, επισημαίνοντας το γεγονός ότι οι Χριστιανοί απαγορεύεται να συμμετάσχουν σε αυτά, ενώ στην  συνέχεια ο ίδιος  κατηγορεί τους χριστιανούς ότι οι ίδιοι είναι  ανήθικοι.
Φυσικά, μορφωμένοι άνθρωποι οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με την ιστορία και τις θρησκευτικές μελέτες, αποκρούουν αυτούς τους ισχυρισμούς ως παράλογους, αλλά είναι σκόπιμο να διεξαχθεί  μια μικρή συγκριτική ανάλυση των εννοιών της ηθικής του παγανισμού και χριστιανισμού.
Αντισυμβατικές παραδόσεις του παγανισμού
Οι σύγχρονοι  Νεοπαγανιστές προσπαθούν με όλες τους τις  δυνάμεις  να αποδείξουν ότι είναι οπαδοί των παραδόσεων και της παλαιάς  παγανιστικής  λατρείας.
Φυσικά, με δεδομένο το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αξιόπιστες πληροφορίες για τις απόκρυφες τελετές του παγανισμού, η  φαντασία παίζει συχνά  πρωτεύοντα ρόλο από τους νυν  ηγέτες του ρωσικού  νεο-παγανισμού.
Αυτό οδηγεί σε εικασίες σχετικά με την αποκαλούμενη υψηλή  ηθική  παγανιστική κοσμοθεωρία. Στην πραγματικότητα, τα πάντα ήταν λίγο διαφορετικά.
Στο αρχαίο ειδωλολατρικό κόσμο,  η ακολασία και η ομοφυλοφιλία ήταν ο κανόνας, και  σε καμία περίπτωση οι στάσεις αυτές δεν καταδικάζονταν , εξάλλου, ομοφυλόφιλα άτομα υπήρχαν  και στην  μυθολογία, τονίζει το άρθρο .
Για παράδειγμα, οι αρχαίοι νόμοι στην Μινωική Κρήτη επέτρεπαν  την , « συμβίωση των ανδρών με  άνδρες» . Στην Κρήτη υπήρχε το εξής έθιμο, που περιγράφεται από τον ιστορικό Έφορο. Ο επίδοξος εραστής προειδοποιούσε  για τις προθέσεις του  νεαρό άνδρα το οποίο συναντούσε στο δρόμο και προσπαθούσε να τον πείσει για τις προθέσεις του .
Στη Σπάρτη  το έθιμο ήταν ότι οι καλύτεροι νεαροί άνδρες ήταν  εραστές, και «ακόμη και σε  άξιες και ευγενείς γυναίκες άρεσαν νεαρά κορίτσια».
244841.p
Οι περισσότεροι Ρωμαίοι αυτοκράτορες ήταν  ομοφυλόφιλοι.
Για τους Έλληνες φιλοσόφους οι σχέσεις «αυτές» ήταν  κανόνας. Έτσι, ο Πλάτων στο διάλογο «Παρμενίδη» απεικονίζει τον Ζήνωνα ως «αγαπημένο Παρμενίδη».
Ο Αριστοτέλης δίνει το εξής επιχείρημα: «Οι εραστές είναι χρήσιμοι για το κράτος με την αιτιολογία ότι η αγάπη  του Αρμόδιου στον Αριστογείτονα ανέτρεψε  τον τύραννο Ίππαρχο» .
Μία από τις βασικές ιδέες του Πλούταρχου ήταν η απόφαση ότι οι γυναίκες δεν είναι λιγότερο άξιες αγάπης από ό, τι τα αγόρια, καθώς  οι διάφορες αρετές υπάρχουν και στα δύο φύλλα .
Οι περισσότεροι Ρωμαίοι αυτοκράτορες εκτός από ειδωλολάτρες είχαν  ευρέως ομοφυλοφιλικές σχέσεις, όπως αποδεικνύεται από τον Σουετώνιο στο περίφημο έργο του «Βίοι των Δώδεκα Καισάρων».
Στα  πρώτα γραπτά ιαπωνικά κείμενα τραγουδιέται η αγάπη μεταξύ ανδρών και αγοριών.
Τα  πρώτα ιαπωνικά κείμενα, που χρονολογούνται  από το VII μ.χ. αιώνα,  εξήραν την αγάπη μεταξύ ανδρών και αγοριών.
Στο μέλλον, η πρακτική αυτή, αναφέρεται με τον όρο «syudo» και είναι άκρως σεβαστή και ενθαρρύνεται, ιδίως μεταξύ των σαμουράι. Πίστευαν δηλαδή οι Ιάπωνες ότι το syudo είχε ευεργετική επίδραση στους νέους, διδάσκοντας τους την αξιοπρέπεια, την ακεραιότητα, την αίσθηση της ομορφιάς.
Το Syudo σε αντίθεση με την αγάπη στις γυναίκες  είχε κατηγορηθεί για «μαλάκωμα» του άνδρα . Οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις στην Ιαπωνία εξαφανίζονται  μόνο στο τέλος του ΧΙΧ αιώνα, κατά τη διάρκεια της εποχής του αυτοκράτορα Meiji. Αυτό ήταν συνέπεια της ισχυρής επιρροής του δυτικού πολιτισμού και της χριστιανικής ηθικής στην ιαπωνική παράδοση.
Μεταξύ των ειδωλολατρών Σλάβων , σύμφωνα με  συγχρόνους ιστορικούς υπήρχαν επίσης συχνές περιπτώσεις ομοφυλοφιλικών σχέσεων.
Ο Άραβας  συγγραφέας Ibn Miskavejh περιγράφει την κατάληψη μιας  πόλης από τον Ρώσο  Πρίγκιπα Igor  Berdaa το  943 ως εξής : «… συγκεντρώθηκαν οι  Ρως στην πόλη Berdaa η οποία είχε μεγάλο πλούτο. Αμέσως πήραν στην  κατοχή τους νεαρούς άνδρες και γυναίκες  και διέπραξαν όργια για να τους υποδουλώσουν ». Ομοίως, η ίδια κατάσταση επικρατούσε και στις σκανδιναβικές χώρες .
Βδέλυγμα για τον Θεό και τον άνθρωπο η ομοφυλοφιλία για τον Χριστιανισμό
Οι Άγγελοι ανέκρουσαν στα ουράνια την τιμωρία στα Σόδομα και τα Γόμορρα αναφέρει ο Ρώσος συγγραφέας και θεολόγος  Ν Lomtev.
Αρκετά  διαφορετική εικόνα σε σχέση με τον παγανισμό μας αποκαλύπτεται στην Αγία Γραφή. Η Παλαιά Διαθήκη μας περιγράφει την ιστορία της ολοσχερούς καταστροφής από τον Θεό της μιαρής πόλης των Σοδόμων και Γομόρρων,  με όλους τους κατοίκους της, όπου ασκείτο ο  σοδομισμός και η διαφθορά (βλέπε:. Γεν 19 :. 1-26).
or-708_5
Στο χριστιανικό λεξιλόγιο, η  αμαρτία της ομοφυλοφιλίας  ονομάζεται  «σοδομισμός». Εδώ είναι μερικά αποσπάσματα από τις Γραφές για το θέμα αυτό:
«Δεν θέλεις φέρεις την ανθρωπότητα, σε αυτήν την κατάσταση .Είναι αποστροφή (Λευιτικό 18: 22). «Αν ένας άνθρωπος βρίσκεται με  αρσενικό και με  γυναίκα, δύο από αυτούς έχουν διαπράξει βδέλυγμα,  αφήστε τους να τεθούν  σε θάνατο, Το αίμα  θα πέσει  επάνω τους» (Λευιτ 20 :. 13).
Η χριστιανική Εκκλησία δεν δέχεται τους μετανοημένους σοδομιστές στο  μυστήριο της θείας κοινωνίας  έως  και 30 χρόνια. Όπως μπορείτε να δείτε όμως , αυτή η αμαρτία τιμωρείται πιο αυστηρά.
Η Καινή Διαθήκη είναι απολύτως εναρμονισμένη με την παλιά σε σχέση με το βδέλυγμα  και το απαράδεκτο του σοδομισμού:
«Γι “αυτό ο Θεός τους καταδίκασε για τα  χυδαία πάθη,  για τις γυναίκες τους που αντάλλαξαν.  Ομοίως και μετά τους άνδρες, και την  γυναίκα η οποία  καίγεται από την  σφοδρή επιθυμία   προς μια  άλλη γυναίκα »(Ρωμαίους 1:. 26-27)? «Δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Να μην εξαπατώνται: ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς, ούτε οι ομοφυλόφιλοι …δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού »(1 Κορινθίους 6:. 9-10).
Οι κανόνες της Εκκλησίας για αυτά τα αμαρτήματα είναι η  μετάνοια και αφορισμός από την Κοινωνία  έως και 30 χρόνια για τους μετανοημένους αυτής της μεγάλης  αμαρτίας .
Επίσης υπάρχουν κανόνες που καθαιρούν  κληρικούς σοδομιστές. Επιπλέον, οι ίδιοι οι κληρικοί αμαυρώνονται από μια τέτοια αμαρτία, η οποία  δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από το εκκλησιαστικό κλήρο.
Ο Βυζαντινός αυτοκράτορας  Ιουστινιανός Α’ ψήφισε έναν νόμο βάσει του οποίου οι ομοφυλόφιλοι τιμωρούνταν  με θάνατο.
Ο Άγιος  Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, συγγραφεύς και θεολόγος ο οποίος έζησε τον ΙΙ αιώνα  έγραψε: «Η ίδια η φύση είναι σε αντίθεση με την συνουσία ενός άνδρα με έναν άνδρα. Αλλά και σε οποιαδήποτε  ανθρώπινη συνουσία που τελείται  χωρίς το σκοπό της σύλληψης».
Ένας από τους πιο σεβαστούς Άγιους Πατέρες της Εκκλησίας, ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος , λέει ότι «οι ομοφυλόφιλοι είναι χειρότεροι και από τους δολοφόνους» .
Απευθυνόμενος στους σοδομιστές, ο Άγιος Μάξιμος ο Έλληνας φώναξε: «Γνωρίστε τον εαυτό σας, κολασμένοι , τι χαρά θα έχετε  .. Προσπαθήστε να συμβαδίσετε με την πιο δυσάρεστη και βρωμερή  ευχαρίστηση, οποίος ισχυρίζεται ότι είναι αθώος τον κεραυνοβολώ αιώνια! ως εχθρό του ευαγγελίου του Χριστού Σωτήρα και διαφθορέα  της διδασκαλίας του. Καθαρίστε τον εαυτό σας με  την μετάνοια, με ένθερμα δάκρυα, ελεημοσύνη,  ισχυρή και καθαρή προσευχή …Μισήστε  με όλη την ψυχή σας αυτήν την ανομία σας γιατί θα είναι  αιώνια η καταδίκη σας» .
Ο Χριστιανισμός απαγορεύει και καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως αμαρτία, τελεία και παύλα.
Επίσης,  ο Χριστιανισμός απαγορεύει ρητά και καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως αμαρτία άθλια και απαράδεκτη,  σε αντίθεση με την ειδωλολατρική κουλτούρα, όπου το φαινόμενο ήταν τεράστιο και απολύτως έκνομο .
Σήμερα, βλέπουμε, σε πολλές  δυτικές χώρες λόγω της αποδυνάμωσης της χριστιανικής πίστης, την  κοινωνία να «υποχωρεί» σε ένα μεγάλο και ισχυρό κύμα προπαγάνδας υπέρ της ομοφυλοφιλίας.
Στις μέρες μας  ακόμα και η  καθολική εκκλησία , οι Γάλλοι καθολικοί, αλλά και οι προτεστάντες προσπαθούν να  βρουν τρόπο να «νομιμοποιήσουν» την ομοφυλοφιλική σχέση .
Για να το επιτύχουν αυτό, πραγματοποιούν μαζικές συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια, αλλά υπάρχει σαφώς άνιση μάχη με τους Χριστιανούς, ακόμη .
«Να είστε εδώ στη γη, και  πάντα μαζί με τον Κύριο», αυτά είναι τα λόγια του Ρώσου αρχιερέα Andrey Tkachev, τα οποία  δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα για να χαρακτηρίσουν την ουσία της χριστιανικής άποψης των οικογενειακών σχέσεων.
Οι νεοπαγανιστές επίσης φωνάζουν ότι η οικογενειακή ζωή είναι αφύσικη και αποδοκιμάζεται  από την χριστιανική άποψη. Αυτό είναι μέγα ψεύδος.
Αρκεί να θυμηθούμε ότι το πρώτο θαύμα του Σωτήρα Ιησού Χριστού είχε  γίνει στο γάμο της Κανά. Ο ίδιος ο Κύριος λέει για το γάμο: «ο άνθρωπος ας αφήσει τον πατέρα και τη μητέρα του, και ας προσκολληθεί εις την γυναίκα του, και οι δύο να γίνουν  σάρκα μία.   έτσι ώστε να μην είναι πλέον δύο, αλλά μία σάρκα.
Ως εκ τούτου, ους ο Θεός συνένωσε, άνθρωπος  μην χωριζέτω. »(Μαρκ. 10: 7-9).
Από τις πρώτες γραμμές της Βίβλου, ο Θεός δίνει ευλογία για την κοινή ζωή  του άνδρα και της γυναίκας: » Και ο Θεός τους ευλόγησε, και είπε προς αυτούς, να είναι γόνιμοι, και να πολλαπλασιάζονται, και γεμίσουν τη γη και να την καθυποτάξουν»(Γένεση 1:. 27-28).
Ο Απόστολος Παύλος, τονίζει  ότι η σύνδεση της ζωής των ανδρών και των γυναικών στο γάμο λαμβάνει χώρα σύμφωνα με την εικόνα του Χριστού και της Εκκλησίας, και «Αυτό είναι ένα μεγάλο μυστήριο» (Εφεσ 5 :. 32).
Ο Ρώσος Ιερέας Maxim Pervozvanski, εξετάζοντας τις Γραφές, κατέληξε στο ακόλουθο συμπέρασμα: «Ίσως η μόνη εξαίρεση [μεταξύ των θετικών δηλώσεων για το γάμο] μπορεί να θεωρηθεί η επαρκώς προσεκτική παρατήρηση του Αποστόλου Παύλου:« Καλός άνθρωπος να μην αγγίξει  γυναίκα «(1 Κορ 7: 1).
Μερικοί εξέλαβαν  λανθασμένα αυτή τη φράση ως μια προειδοποίηση ότι ο γάμος μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στο δρόμο προς τον Θεό  «ξεχνώντας» για το πώς ο απόστολος αναπτύσσει τη σκέψη του: «αλλά, η υπόμνηση του Αποστόλου Πάυλου είναι για  [να αποφευχθεί] η πορνεία, και κάθε άνθρωπος να έχει τη δική του γυναίκα, και κάθε γυναίκα τον  δικό της σύζυγο..
Ορθόδοξο  ιδανικό μια ισχυρή οικογένεια με πολλά παιδιά
Το ορθόδοξο ιδανικό είναι μια ισχυρή οικογένεια με πολλά παιδιά, που θα βασίζεται στην αγάπη και τον αμοιβαίο σεβασμό για τα παιδιά και τους γονείς τους. Αυτή η οικογένεια είναι το θεμέλιο ενός  υγιούς έθνους και ενός ισχυρού  κράτους.
Ο Άγιος  γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης επεσήμανε την ιδιαίτερη σημασία της οικογένειας: «Η μόνη αξία στον κόσμο  είναι η οικογένεια. Όταν η οικογένεια έχει καταστραφεί, τότε ο κόσμος όλος θα χαθεί. Δείξτε την αγάπη σας και στην πρώτη θέση βάλτε την οικογένειά . Όταν η οικογένεια πεθαίνει, τότε θα καταστραφούν τα πάντα  και οι κληρικοί, και οι μοναχοί ».
Ως εκ τούτου, είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε τους  νεο-παγανιστές, οι οποίοι υποστηρίζουν την αναβίωση του ρωσικού έθνους, αλλά την ίδια στιγμή εξαπλώνουν τρελές  ιστορίες και σοβαρές  κατηγορίες εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία για πολλούς αιώνες προστάτευσε και οικοδόμησε  την ηθική καθαρότητα του ρωσικού λαού.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με την Ελλάδα και  τα  δεινά που υφίσταται είναι πέρα για πέρα αληθινή.
http://www.pentapostagma.gr/