Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

Αντιαιρετική ημερίδα στη Μητρόπολη Σερρών με θέμα: «Oρθοδοξία και Παραθρησκεία»

unnamed-21-666x399.jpg

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Η κατ' αρχήν θετική εντύπωση για το θάρρος της Μητροπόλεως Σερρών, να αναδείξει το θέμα της πανθρησκείας, δυστυχώς επισκιάστηκε από μια διάθεση "στρογγυλέματος" του θέματος. Η εξίσωση μιας κοινής αιρέσεως με την παναίρεση του οικουμενισμού, συνιστά υποβάθμιση του προβλήματος. 
Κυρίως όμως ο οικουμενισμός πλέον έχει όνομα στην Ορθόδοξη εκκλησία, έχει ταυτότητα: Τη "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου. Καλούμε τους ιερείς της Μητροπόλεως Σερρών να σχολιάσουν στη συνέχεια αν αναφέρθηκε έστω ένα όνομα. 
Περιμένουμε δε πολύ περισσότερο και τον σεβ. Μητροπολίτη Σερρών, στην προσεχή σύγκλιση της Ιεραρχίας, να δουμε ποια στάση θα κρατήσει. Αγαπολογική θεωρία ή Ορθοδοξία στην πράξη.

Η Ιερά Μητρόπολις Σερρών και Νιγρίτης, με την ευλογία και προτροπή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Θεολόγου και την ευθύνη του Γραφείου επί των Αιρέσεων, διοργάνωσε και πραγματοποίησε εχθές, 17 Οκτωβρίου και ώρα 7 μ.μ. στην αίθουσα του «Παλαιού Ορφέα Σερρών», Αντιαιρετική Εκδήλωση με θέμα: «Oρθοδοξία και Παραθρησκεία» στην οποία μετείχαν δύο διακεκριμένοι επι θεμάτων αιρέσεων ομιλητές, προσκεκλημένοι της Ιεράς Μητροπόλεώς μας. Την εκδήλωση παρακολούθησαν κληρικοί και πλήθος λαού της πόλεως των Σερρών και της ευρύτερης περιοχής.

Τους δύο ομιλητές παρουσίασε στο κοινό ο Αιδεσιμολ. Πρωτοπρ. π. Κων/νος Μαλάκος, εντεταλμένος της Εκκλησίας των Σερρών επί των αιρέσεων.
Το θέμα αναπτύχθηκε διεξοδικά από τους δύο εκλεκτούς ομιλητές σε δύο εισηγήσεις. Ο Αιδεσιμολ. Πρωτοπρ. π. Κυριακός Τσουρός, Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής επι των Αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ανέπτυξε το θέμα: «Ο σύγχρονος Ελληνικός πολυθεϊσμός» και ο Αιδεσιμολ. Πρωτοπρ. π. Βασίλειος Γεωργόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. και συνεργάτης της ανωτέρω Συνοδικής Επιτροπής, ανέπτυξε το θέμα: «Ο θρησκευτικός συγκρητισμός στην εποχή μας».
unnamed-1
Στην ως άνω αντιαιρετική εσπερίδα και μετά απο εκτενή συζήτηση τονίσθηκαν τα ακόλουθα αναφορικά με τον σύγχρονο Ελληνικό πολυθεϊσμό και τον θρησκευτικό συγκρητισμό εξ επόψεως Ορθοδόξου:
Ο σύγχρονος Ελληνικός πολυθεϊσμός:
Έχει καθιερωθεί διεθνώς ως όρος για τα νεοφανή κινήματα που κηρύσσουν και επιδιώκουν την επιστροφή και αναβίωση των αρχαίων εθνικών, φυσιοκρατικών, πολυθεϊστικών και ειδωλολατρικών θρησκειών και αντιστοιχεί στην ελληνική λέξη «ειδωλολατρία».
Επιδιώκει την προβολή της αρχαίας φυσικής θρησκείας και την επαναφορά των «πατρώων θρησκευτικών παραδόσεων».
Στην Ελλάδα εμφανίζεται με ποικίλους τίτλους όπως: «αρχαιολατρία», «ελληνολατρία», «δωδεκαθεϊσμός» κ. α.
Είναι νεοεποχίτικη επινόηση και συνδέεται εντέχνως με το αρχαιοελληνικό παρελθόν της φυλής μας και εγγίζει τα ευαίσθητα πατριωτικά και εθνικά αισθήματα του νεοέλληνα, με κίνδυνο να διχάσει τους Έλληνες σε «Έλληνες» και «Χριστιανούς».
Ο θρησκευτικός συγκρητισμός:
Υιοθετήθηκε από τους θιασώτες της λεγόμενης «Νέας Εποχής» ή Εποχής του Υδροχόου.
Πρόκειται περί ενός παγκόσμιου φαινομένου, άκρως αντιχριστιανικού ως προς το χαρακτήρα, αποκρυφιστικού ως προς την προέλευση και πολυσυνθέτου ως προς τη διάρθρωση.
Θεωρεί φανατισμό, μισαλλοδοξία, παρωχημένη και διχαστική προσέγγιση, κάθε αντίληψη περί μοναδικότητας του Ιερού Ευαγγελίου και κάθε θέση που δεν αποδέχεται ως ισόκυρες όλες τις θρησκευτικές δοξασίες.
Καλλιεργείται σήμερα τεχνηέντως από πολλά όργανα ενημερώσεως νεοεποχίτικων κινήσεων αλλά και πολλές φορές και από τους λεγόμενους διαμορφωτές γνώμης.
Στο τέλος της εκδηλώσεως, την οποία παρακολούθησε πλήθος λαού, ο Σεβ. Ποιμενάρχης ευχαρίστησε τους δύο εκλεκτούς ομιλητές για την σφαιρική και τεκμηριωμένη παρουσίαση των θεμάτων τους. Η Εκκλησία τόνισε ο Σεβ., ενημερώνει με λόγο υπεύθυνο  και τεκμηριωμένο τον λαό του Θεού για τις ξένες προς την Ορθόδοξη πίστη και ζωή πρακτικές που κάτω από μια ελκυστική επιφάνεια υποκρύπτουν αλλότριους σκοπούς.


5 σχόλια :

  1. Oι αντιαιρετικές εσπερίδες, ημερίδες κλπ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΞΩ ; Γιατί ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους συμφερει αφου ειναι πλεον αδελφες εκκλησιες,δηλ.ομοπιστοι-ομοφρονες.
      Οταν παλι τους συμφερει κανουν αντιαιρετικο εναντια στον Παπισμο και Προτεσταντισμο.
      Μοιαζουν τους Ακινδυνους στην εποχη του Αγ.Γρ.Παλαμα.

      Διαγραφή
  2. Ε και αφού τόσο ωραία τα είπαν και συμφώνησαν δεν υπόγραψαν εκεί όλοι μαζί την Επιστολή - Ομολογία προς την Ιερά Σύνοδο να της μεταφέρουν ως Ιερά Μητρόπολη το μήνυμα του πιστού λαού της; Αυτό δεν πρέπει να κάνουν όλοι οι Μητροπολίτες εκτός από αυτών που είναι οικουμενιστές φανερά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,9,52
    Τι είναι , όταν τον μεν Βαρλαάμ απορρίπτουν και τον υποβάλουν σε ανάθεμα , ως κακόδοξο , όπως οι Αρειανοί τον αρειανό Αέτιο , και οι Αρμένιοι τον Ευτυχή και τον Διόσκορο , έπειτα όμως δογματίζουν μ εκείνον κατά το παράδειγμα τούτων ;
    Το ίδιο πράττουν και έπρατταν οι Παπικοί με τους Προτεστάντες , οι Ορθόδοξοι-Οικουμενισται με τους Παπικούς ακόμα και με τους Προτεστάντες με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά , έπειτα δογματίζουν με εκείνους κατά παράδειγμα τούτων ;
    Βλέπε Αθανάσιο Μπασδεκη Εμείς και άλλοι … σελ. 94 …ότι πιστεύουν δηλ οι Ρωμαιοκαθολικοί χριστιανοί , όπως και οι Ορθόδοξοι στην Αγια Τριάδα.
    Η δε άποψη των Ορθοδόξων είναι, αν μη τι άλλο λιγότερο , λανθασμένη και απαράδεκτη.
    Αυτά μας τα λένε και τα γράφουν και τα πιστεύουν οι σημερινοί Οικουμενισται.
    Αυτό είναι το δόγμα του Οικουμενισμού , ενώ τάχα μου τάχα , όποτε τους συμφέρει ασκούν αντιαιρετικο αγώνα ενάντια όλων και στον εαυτό τους.
    Στην περίπτωση μας ο Σερρών κ. Θεολόγος , ενώ υπόγραψε υπέρ του Οικουμενισμού , συμφωνεί και με το βιβλίο του Αθ. Μπασδεκη , πλήρως , αλλιώς δεν θα υπόγραφε στην Σύνοδο του Κολυμπαριου ,θα ήταν αντίθετος και με την Σύνοδο και με το βιβλίο του Εμείς και άλλοι … (στην ουσία τα ίδια λένε και εφαρμόζουν και εφάρμοσαν κατά γράμμα το βιβλίο τις απόψεις του Αθ. Μπασδεκη , προωθούν με άλλα λόγια τον Οικουμενισμό ) προσπαθεί τώρα να πείσει το ποίμνιο του ότι είναι εναντίον σε αυτά τα οποία ο ίδιος πιστεύει (τον Οικουμενισμό).
    Εξαπατάει και τον εαυτό του και το ποίμνιο του .
    Εξασκεί αντιαιρετικο αγώνα προς τον εαυτό του, δηλ καταδικάζει ο ίδιος τον εαυτό του το πιστεύω του.
    Μέγα Υποκρισία των σημερινών Αρχιερέων.
    Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,10,57
    Έπειτα υποκρινόμενοι την προς την συμφωνία , ομιλούν με παρρησία εναντίον της μέσα στην ίδια την Εκκλησία , προσπαθώντας να την παρουσιάσουν συγχρόνως και ορθόδοξη και κακόδοξη. Άραγε μπορεί κανείς να επιδείξει κάποια διπλόη ασεβέστερη και μιαρώτερη από την δική σου (για τον Ακίνδυνο) / σας ( για τους Οικουμενιστές ) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν πήγε ο π. Σάββας Λαυριώτης στις Σέρρες , διώχτηκε από τον Μητροπολίτη Σερρών κ. Θεολόγο και πήγε κήρυξε τον λόγο του σε άλλη αίθουσα(μικρή για να μην πάνε πολλοιίκαι τον ακούσουν).

    δειτε το βιντεο
    https://www.youtube.com/watch?v=1AQJIcquVX0

    https://www.docdroid.net/aEFmViT/-2016-.pdf.html εδω πριν παει στην Μ.Συνοδο στην Ιβρο με τον Πατριαρχη Βαρθολομαιο.

    https://www.docdroid.net/Se8LiO3/-2014.pdf.html εδω τις επαφες με τον Καρδιναλιο μας κρυβει ομως τις δικες του επιστολες.

    απο το περιοδικο Αγ.Νικητας τευχοι 265(Μαρτιος-Απριλιος 2016)
    και τευχος 252 (Ιανουαριος -Φεβρουαριος 2014)

    http://www.imsn.gr/pneumatikotita/ekdoseis/periodiko/index2.php?option=com_flippingbook&view=book&id=51:jan-feb-2014&catid=14:agnikitas2014&tmpl=component
    και
    http://www.imsn.gr/pneumatikotita/ekdoseis/periodiko/index2.php?option=com_flippingbook&view=book&id=73:mar-apr-2016&catid=17:agnikitas2016&tmpl=component

    τα συμπερασματα και σχολια δικα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com