Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Με τη ματιά της Κατάνυξης 13/11

Κατάνυξις αποκλειστικό.
Είναι, όντως, ο καιρός του παραλόγου και της πλάνης. Ο πιστός λαός του Θεού, μπροστά στην επισημοποίηση του οικουμενισμού στην Εκκλησία που επιχειρείται από τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη και τους γνωστούς πρωτοκλασάτους Αρχιερείς και καθηγητές θεολογικών σχολών, βρίσκεται εν μέσω διασταυρωμένων πυρών.


Όταν τίθεται στην Ορθοδοξία ζήτημα δογματικό, ζήτημα πίστεως ή αιρέσεως, διαμορφώνονται 2 στρατόπεδα:  οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι αιρετικοί, (στην σύγχρονη εποχή, οι οικουμενιστές). Στη μέση βρίσκεται ο λαός , ο οποίος, εκ των πραγμάτων, δεν είναι σε θέση να ενημερωθεί και να πάρει θέση για το θέμα.

Ο πιστός λαός που σέβεται την πατερική διδασκαλία, δεν γνωρίζει με ποιο τρόπο να αντιδράσει αποτελεσματικά. Δεν είναι σε θέση, γιατί δεν διαθέτει την ακρίβεια της γνώσης της Αγίας Γραφής, των Ιερών Κανόνων και των Πατερικών διδαχών. Η Εκκλησιαστική μας Ιστορία αποδεικνύει πως τέτοιοι Άγιοι ανεδείχθησαν μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού για κάθε εποχή αιρετικής απειλής και διαμάχης.

Όταν δε η μέθοδος των αιρετιζόντων προβλέπει μια προοδευτική άμβλυνση (εκκοσμίκευση) στην Εκκλησία, με τη δικαιολογία δήθεν του εκσυγχρονισμού του λόγου και του ρόλου της στη σύγχρονη εποχή, τότε γίνεται ακόμη δυσκολότερη η διάκριση της αιρετικής πλάνης. Αργά αλλά σταθερά χτίζεται έτσι, μια εντελώς αιρετική διδασκαλία.

Σίγουρα είναι και άμαθος, ο πιστός λαός, σε μορφές διαμαρτυρίας της κοινής συνδικαλιστικής πρακτικής.  Στο δρόμο, για παράδειγμα, να κατεβούμε για μια απλή διαδήλωση, ή το δρόμο θα χάσουμε, ή θα στραμπουλήξουμε κανένα πόδι ή θα μας στριμώξουνε κλούβες και οι “επαγγελματίες” διαδηλωτές για μερικά ταχύρρυθμα πρακτικά μαθήματα, σαν πρόβατα σε σφαγή.

Ποιός γνωρίζει, για παράδειγμα, πως οι σημαίες στις διαδηλώσεις δεν είναι σημαίες αλλά ρόπαλα, οι τσάντες στην πλάτη είναι  γεμάτες με πέτρες  ή και μολότοφ, τα μπουφάν με μεταλλικά προστατευτικά και φυσικά τα κράνη απαραίτητο αξεσουάρ. Πόσο απέχει, δηλαδή, ένας φιλήσυχος οικογενειάρχης ή ένα παιδί του κατηχητικού από την ετοιμότητα που απαιτούν οι διαδηλώσεις; Παρασάγγες.

Πού βρισκόμαστε, λοιπόν, σήμερα; Σήμερα γινόμαστε μάρτυρες μιας καταστάσεως που δείχνει την τέχνη αιώνων του διαβόλου στην απώλεια των ψυχών: οι αιρετικοί οικουμενιστές Πατριάρχες, Αρχιερείς, Ιερείς,  Μοναχοί, καθηγητές και λαϊκοί, επειδή ακριβώς κατέχουν υψηλά αξιώματα, αυτοπροσδιορίζονται ως “η Ορθόδοξη Εκκλησία”. Τεχνηέντως πέτυχαν τη χρήση του αρνητικού όρου “αντί” για τους ομολογητές της πίστεως Αρχιερείς, Ιερείς, Μοναχούς, Καθηγητές και λαϊκούς, τους “αντι”οικουμενιστές, και με ύφος 1000 καρδιναλίων διακηρύσσουν σε κάθε τόνο και με κάθε τρόπο πως εκείνοι είναι η Εκκλησία.

Από τον πιστό λαό, οι πιο “μάχιμοι”, αντί να εργαστούν κατά των οικουμενιστών, μελετώντας μεθόδους αντίδρασης και ενημέρωσης, αποφάσισαν να κάνουν πρώτο θέμα την αποτείχιση. Σαν να μην έφτανε αυτό,  στραφήκαν κατά των ομολογητών κληρικών και σχεδόν καθημερινά ελέγχουν, μέμφονται και βρίζουν. Τελικά χάνουν το “δίκιο” τους. Παίζουν το παιχνίδι των οικουμενιστών, που τους απομονώνουν και τους περιφρονούν σαν γραφικούς ακραίους.

Όταν η συνείδηση ενός πιστού, αγωνιστή κληρικού δεν ταυτίζεται με τη δική τους μέθοδο αντίδρασης, την διακοπή του μνημοσύνου, τότε στοχοποιείται από δύο μεριές. Οι ομολογητές Ορθόδοξοι Αρχιερείς, Ιερείς, Μοναχοί, Καθηγητές και λαϊκοί, βρίσκονται “δια της βίας” στο σταυροδρόμι της διακοπής του μνημοσύνου. Μετατοπίζεται έτσι ο πόλεμος στο στρατόπεδο των Ορθοδόξων πιστών και αλωνίζουν ανενόχλητοι οι αιρετικοί οικουμενιστές. Γιατί δε σκεφτόμαστε μήπως υπάρχει και τρίτος δρόμος αντίδρασης, που στοχοποιεί μόνον τους οικουμενιστές; (Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η Σύναξη κληρικών & μοναχών για τη ψευδοσύνοδο της Κρήτης [ΒΙΝΤΕΟ 2016])

Το μεγαλύτερο μέρος του πιστού λαού, ακατήχητο και εκκοσμικευμένο, δυσκολεύεται να κατανοήσει τον κίνδυνο από την παναίρεση του οικουμενισμού. Είναι ουτοπικό να ελπίζουμε πως τα αντανακλαστικά του θα λειτουργήσουν, ώστε να αποφασίσει την αποτείχιση. Σε ποιανού χέρια αφήνεται λοιπόν ο ακατήχητος λαός; Ποιος χαίρεται με το βίαιο δίλημμα “αποτείχιση τώρα ή ποτέ”; ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

Αποφάσισε με πόνο ψυχής ο πολιός καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης, να μελετήσει το θέμα και να διαφωτίσει τον πιστό λαό, αφουγκραζόμενος την ανάγκη μα περισσότερο τον κίνδυνο. Ξεκίνησε μια σειρά ομιλιών που ευχόμαστε ολόψυχα να λάβει πλούσια την χάρη από το Θεό, ώστε με την επιστημονική του αυθεντία και την Ορθόδοξη Αγιοπατερική του εμπειρία, να φωτίσει το δρόμο του αγώνα κατά του οικουμενισμού.

8 σχόλια :

  1. Να ευχηθούμε χρόνια πολλά στον π.Θεόδωρο Ζήση, έστω και λίγο αργοπορημένα, για την ονομαστική εορτή του,ευχόμενοι ό Κύριος, με τις πρεσβείες του αγίου του,Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου,να του χαρίζει υγεία και δύναμη καί νά έχει το ομολογιακό φρόνημα του Αγίου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε το ιστολόγιο Κατάνυξις που τόσο καθαρά και εύστοχα τοποθετεί τα πράγματα και έτσι βοηθά και εμάς τους απλούς λαϊκούς αλλά συνειδητούς πιστούς που αντιλαμβάνονται τις δύσκολες ώρες, να ελπίζουμε πως υπάρχουν ακόμα μπροστάρηδες που θα ηγηθούν ενός κινήματος κατά της παναιρεσης του οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι δυνατόν και μετά την Ιεραρχία του Νοεμβρίου, αν επικυρώσει τη σύνοδο της Κρήτης, να εξακολουθείται να μνημονεύεται ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν; Αντε άλλες 40 ημέρες μετά μήπως και κάποιοι οπισθοχωρήσουν ως τότε. Ύστερα; Οι ιεροί κανόνες δεν είναι σαφείς και υποχρεωτικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΟΥΛΙΟΥ14 Νοεμβρίου 2016 - 8:02 μ.μ.

    ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτοι πως δεν μνημονευουν;14 Νοεμβρίου 2016 - 9:00 μ.μ.

    Αυτοι πως δεν μνημονευουν;

    Ο Γέρων Γαβριήλ δίνει ευλογία στο Γέροντα Σάββα λαυριώτη για να πολεμήσει τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

    https://youtu.be/PCmVFrQEgFs?list=PLhEXqBkFjSSnHvn44meod7oAx6hVFPleV

    Γέρων Σάββας Λαυριώτης (Λάρισα)18-9-16 : Οι Παναιρετικές Αποφάσεις της ψευτοσυνόδου της κρητης

    https://youtu.be/smb5Nx5x2Go

    δημοσιευτηκε 23.09.2016

    ''Οι Παναιρετικές Αποφάσεις της ληστρικής ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου της κρητης, και η σύμπλευσή της με τον Οικουμενισμό ''
    Γέρων Σάββας Λαυριώτης Πρώην Πρωτεπιστάτης της γεροντίας της ιεράς μόνης Μεγίστης Λαύρας Αγίου όρους )Λάρισα 18-9-2016, & Αρχιμ. πατήρ Παΐσιος Παπαδόπουλος Ηγούμενος Ιερας Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά (Φιλώτα) Φλώρινας &
    Αρχιμ. πατηρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς.

    Αυτοιι ειναι Πατερες που ξερουν τους κανονες καλυτερα απ ολους και την σημασια της εφαρμογης των τωρα που εφτασε ο κομπος στο χτενι. Ολα τα αλλα ειναι φτηνες δικαιολογιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνω με τον 9:00 τουλαχιστον οι γεροντεςΤρικαμηνας,Παισιος,Γαβριηλ οτι ειπαν το εκαναν και πραξη....κι αν πεθανει ο π.Ζησης αυριο...;;τι παει να πει ξεκινησε μια σειρα ομιλιων..;θυμιζω τα λογια του:Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους Μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου... Ζουμε σε καιρο Ομολογιας οχι Δικαιολογιας..!!Ειναι ακυρος ο λογος σου αν δεν συμβαδιζει με την πραγματικοτητα σου..ο γερων Αγαθων τι λεει για ολα αυτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟἍγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός εἶπε τά ἑξῆς συγκλονιστικά κατά τήν ἡμέραν τῆς κοιμήσεώς του:"Βούλομαι πλατύτερον τήν ἐμήν γνώμην εἰπεῖν,εἴπερ ποτέ καί νῦν ἐν τῷ ἐγγίζειν τήντελευτήν μου,ἵνα σύμφωνος ὧ ἐμαυτῷ ἀπ᾿ ἀρχῆς μέχρι τέλους, καί μή δόξῳ τισίν ὅτι ἄλλα μέν ἔλεγον,ἄλλα δέ ἔκρυπτον ἐν τῇ διανοίᾳ, ἅ εἰκός ἦν ἐλεγχθῆναι τῇ ὥρᾳ ταύτῃ τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως. Λέγω δέ περίτοῦ Πατριάρχου, μήπω δόξῃ αὐτῷ προφάσει τάχα τιμᾶν τῆς πρός ἐμέ ἐν τῇ κηδείᾳ τοῦ ταπεινοῦ μου τούτου σώματος, ἤ καί ἐν τοῖς μνημοσύνοις μου στεῖλαί τινας τῶν ἀρχιερέων αὐτοῦ, ἤ ἄλλως τῶνκοινωνούντων αὐτῷ τινά συνεύξασθαι, ἤ συμφορέσαι τοῖς ἐξ  ἡμετέρου μέρους ἱερεῦσι τοῖς πρός τάτοιαῦτα παρακληθεῖσι δοξάσῃ ὡς οἱωδήποτε τρόπῳ προσιέναι κἄν ἐν τῷ κρυπτῶ τήν αὐτοῦ κοινωνίαν. Καί ἵνα μή ἡ σιωπή μου συγκατάβασιν τινά ὑπονοῆσαι παρέξῃ τοῖς μή καλῶς καί εἰς βάθος εἰδόσι τόνἐμόν σκοπόν, λέγω καί διαμαρτύρομαι ἐνώπιον τῶν παρατυχόντων πολλῶν καί ἀξιολόγων ἀνδρῶν, ὡ ς οὔτε βούλομαι, οὔτε δέχομαι τήν αὐτοῦ ἤ τῶν μετ᾿ αὐτοῦ κοινωνίαν, τό παράπαν οὐδαμῶς οὔτε ἐπίτῆς ζωῆς μου, οὔτε μετά θάνατον, ὥσπερ οὔτε γεγονυῖαν, ἕνωσιν, καί τά Δόγματα τά Λατινικά, ἅπερἐδέξατο αὐτός καί οἱ μετ᾿ αὐτοῦ, καί ὐπέρ τοῦ διαφενδεύειν ταῦτα, καί τήν προστασίαν ταύτηνἐμνηστεύσατε ἐπί καταστροφῇ τῶν ὀρθῶν δογμάτων τῆς ᾿Εκκλησίας. Πέπεισμαι γάρ ἀκριβῶς, ὅτι ὅσονἀποδιἰσταμαι τούτου καί τῶν τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καί πᾶσι τοῖς πιστοῖς καί ἁγίοις πατράσι καί θεολόγοις τῆς ᾿Εκκλησίας· ὥσπερ αὖ πείθομαι τούς συντιθεμένους τούτοις ἀποδιΐστασθαι τῆς ἀληθείαςκαί τῶν μακαρίων τῆς ᾿Εκκλησίας διδασκάλων. Καί διά τοῦτο λέγω ὥσπερ παρά πᾶσαν μου τήν ζωήνἤμην κεχωρισμένος ἀπ᾿ αὐτῶν, οὕτω καί ἐν τῷ καιρῷ τῆς ἐξόδου μου, καί ἔτι καί μετά τήν ἐμήνἀποβίωσιν· καί ἐξορμῶν ἐντέλλομαι, ἵνα μηδείς ἐξ  αὐτῶν προσεγγίσῃ ἤ ἐν τῇ ἐμῇ κηδείᾳ, ἤ ἐν τοῖςμνημοσύνοις μου· ἀλλ᾿ οὐδέ ἄλλου τινός τῶν τούτου μέρους ἡμῶν ὥστε συμφορεύειν ἐπιχειρῆσαι, καίσυλλειτουργεῖν τοῖς ἡμετέροις. Τοῦτο γάρ ἐστί τό "τά ἄμικτα μίγνυσθαι". Δεῖ γάρ παντάπασιν ἐκείνουςεἶναι κεχωρισμένους ἡμῶν, μέχρις ἄν δῶ ὁ Θεός τήν καλήν διόρθωσιν καί εἰρήνην τῆς ᾿Εκκλησίας αὐτοῦ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά λέτε και φάγατε μπούγιελο από όλο τον κόσμο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com