Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

article_26833.jpg
-Επί τη βάσει ποίων κριτηρίων ανετέθη η εισήγηση του όλου ζητήματος στο μητροπολίτη Σερρών; Μήπως ένεκα του αντιοικουμενιστικού και φιλοπαραδοσιακού του φρονήματος; Μήπως επειδή θεωρείται κάτοχος λιπαράς θεολογικής μορφώσεως; Μήπως επειδή δεν διατελεί σε σχέση πνευματικής εξαρτήσεως από το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως που πρωτοστάστησε στην προετοιμασία και σύγκληση της ληστρικής συνόδου της Κρήτης;

Προφανώς, για τίποτε από όλα αυτά. Για ποιον, λοιπόν, λόγο θεωρήθηκε ως ο καταλληλότερος προκειμένου να πραγματευθεί και αναπτύξει το τόσο σοβαρό αυτό θέμα;
-Τα όσα αποφασίσθηκαν στη σύνοδο του Μαίου σχετικά με τη στάση των ιεραρχών της Ελαλδικής αντιπροσωπείας στην ψευδο-σύνοδο του Κολυμπαρίου τηρήθηκαν; Και αν όχι για ποιο λόγο;
-Διεξήχθη συζήτηση επί των υπομνημάτων των μητροπολιτών Κυθήρων και Πειραιώς που κατήγγειλαν την αθέτηση των αποφασισθέντων στη σύνοδο του Μαίου; Ποιες εξηγήσεις δόθηκαν από τη μεριά των υπευθύνων γι αυτήν την εξέλιξη; Αναζητήθηκαν άραγε, και καταλογίσθηκαν οι σχετικές ευθύνες;
-Πώς αντέδρασαν οι ιεράρχες στη σημειωθείσα αήθη και αντικανονική "εισπήδηση" ετέρας Εκκλησίας (του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως δηλονότι) στα εσωτερικά ζητήματα της ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ Εκκλησίας της Ελλάδος;
-Εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στον προπηλακισμό που υπέστη ο συνιεράρχης τους, μητροπολίτης Ναυπάκτου, από συνεπισκόπους του στο Κολυμπάρι αποδοκιμάζοντας τη στάση των τελευταίων;
-Γιατί δεν προέβησαν, στοιχούμενοι στις επιταγές της αρχιερατικής τους συνειδήσεως και στην εναγώνια προσδοκία του ποιμνίου τους, σε κρυσταλλίνης διαυγείας , πανηγυρική δήλωση, επί τη βάσει της οποίας οι αιρετικές δυτικές ΄"χριστιανικές" κοινότητες δεν δικαιούνται να ονομάζονται Εκκλησίες αλλά "έθαψαν" το όλο ζήτημα διά της παραπομπής του στις περιώνυμες καλένδες αποξενούμενοι, κατ αυτόν τον τρόπο, από τον πιστό κλήρο κα λαό;
-Τι είδους στάση τήρησαν άραγε οι θεωρούμενοι ως αντιοικουμενιστές και φιλοπαραδοσιακοί επίσκοποι Πειραιώς, Κυθήρων, Γόρτυνος, Αιτωλοακαρνανίας, Γλυφάδος και Κονίτσης; Αποδέχθηκαν, άραγε, τα γενόμενα ή αντέδρασαν και το εκδοθέν ανακοινωθέν απέκρυψε την τυχόν διαφωνία και αντίδρασή τους; Και αν συνέβη το τελευταίο πώς σκέπτονται οι τελευταίοι να αντιδράσουν;
-Πώς αισθάνονται, άραγε, οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της πατρώας πίστεως μετά την έναρξη νέας σειράς αποτειχίσεων από την πλευρά των πιστών εξ αφορμής της άφρονος και προδοτικής αποφάσεώς τους;
Λυκούργος Νάνης

12 σχόλια :

  1. Είτε δοθούν εξηγήσεις είτε όχι, που δεν θα δοθούν διότι τι να πούν, η ουσία είναι ότι είναι άμεση ανάγκη να σταματήσει η κοινωνία με αιρετικούς και όσους κοινωνούν με αυτούς χωρίς αντίδραση ή διώκουν ορθοδόξους ή σιωπούν, επειδή όλες αυτές οι κατηγορίες είναι αιρετικές και να σταματήσει ο χαρτοπόλεμος για να ασχοληθούμε με τα ουσιώδη πού είναι η πάλη με τον θάνατο. Αρκετά με δαύτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερωτήματα που μας βασανίζουν και εναγωνίως περιμένουμε υπεύθυνες απαντήσεις από τους Ποιμένες; Συγχαρητήρια στον κ. Λυκούργο Νάνη!Μας εκφράζει απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδού ή απορία! Όλοι περιμένουμε τις αντιδράσεις τους Και τα αληθινά νέα στην Ι.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν προκειται να τους περασει των"οικουμενιστων"δε θα το επιτρεψουμε.Ας προσευχηθουμε να τους φωτησει ο Κυριος να μη χασουν την ψυχη τους και παρασυρουν και αλλους στον ολεθρο. Ευαγ. Ζαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Ορθόδοξο Χριστιανικό φρόνημα εμπεριέχει σεμνότητα και ταπεινό ήθος, και όταν θέλει να απευθυνη ερωτήματα προς τους Ποιμενες, το κάνει με ευγένεια και διακριτικότητα, που αρμόζουν σε Ανωτέρους Κληρικούς, αποφεύγοντας το εισαγγελικό ύφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπάρχουν και οι παραφωνίες στη γενική αντίδραση σαν ελόγου σου 9:16!

      Διαγραφή
    2. Σιγουρα, αλλα απαντησαν ποτε στο ερωτημα για το αν ειναι ο βαρθολομαιος αιρετικος και λυκος βαρυς, και τι κανουν για αυτο;

      Διαγραφή
    3. Καλό θα είναι ο κύριος (α) που έγραψε για "σεμνότητα και ταπεινό ήθος" και για "ευγένεια και διακριτικότητα" να συντάξει ένα ανάλογο κείμενο διαμαρτυρίας που να μη χαρακτηρίζεται για το "εισαγγελικό ύφος".
      Εμπρός λοιπόν! Αναμένουμε!

      Διαγραφή
    4. Στην επομενη αναρτηση δημοσιευεται το κειμενο του Μητροπολιτη Ναυπακτου για την Πανορθοδοξη Συνοδο.
      Και αυτο κειμενο διαφωνιας και διαμαρτυριας ειναι. Πως ομως ειναι γραμμενο ! Χαιρεται κανεις να το διαβαζη !
      Δεν υποτιμω τον συγγραφεα της παρουσης αναρτησεως. Αντιθετως, σε μερικα θεματα εχει δικιο.
      Απλως το κειμενο θα μπορουσε να γραφτη με διαφορετικο τροπο.

      Διαγραφή
    5. Οι πατερες που ονομαζαν τους αιρετικους με τα χειρωτερα ονοματα δεν ειχαν ηθος και αγαπη; Συγγνωμη, μας δουλευετε;

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στον κ. . Νάνη.Ο λόγος του, οι τοποθετήσεις του, και η κριτική του μας εκφράζουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com