Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2016

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η απάντηση στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης σε σχέση με την επικαιρότητα [ΒΙΝΤΕΟ 2016]

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η απάντηση στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης σε σχέση με την επικαιρότητα [ΒΙΝΤΕΟ 2016] 

Δείτε σχετικά: 

Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση που εκφωνήθηκε την Κυριακή 18-12-2016, στο "Αρχονταρίκι" του Ι.Ν. αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης.
https://katihisis.blogspot.gr/2016/12/2016_22.html

56 σχόλια :

  1. Αξιος π.Θεοδωρε..!!!μακαρι να υπηρχαν και αλλοι σαν κι εσενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mία σημείωση: Είναι ξεκάθαρο από τον κανόνα ότι η εφαρμογή του είναι προαιρετική. Επειδή ακούω πως η εφαρμογή του είναι μονόδρομος.

    Στη παρούσα φάση, έχω την εντύπωση πως δε μπορεί να γίνει διακοπή μνημοσύνου στον Θεσσαλονίκης για παράδειγμα καθώς δε κηρύττει δημοσίως και γυμνή τη κεφαλή κάποια αίρεση.
    Προσοχή θέλουν τα πράγματα, μην από το ζήλο ξεφύγουν.
    Βλέπετε και πριν κάτι δεκαετίες που έκοψαν του Αθηναγόρα, δε κόψαν το μνημόσυνο αβέρτα σε δεσποτάδες αλλά μόνο στον Αθηναγόρα. Έτσι νομίζω τουλάχιστον.

    Θέλουμε όμως να μάθουμε και τους λόγους που ο π.Γ.Μεταλληνός και άλλοι έχουν αντιρρήσεις..

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνουμε δικαιολογίες βρε Χαράλαμπε; Συγνώμη, αλλά δεν βλέπεις τι γίνεται; Βαρέθηκα πια ν'ακούω όχι έτσι, αλλιώς, όχι τούτο, εκείνο.
      Βλέπεις να συμβαίνει κάτι ανίστοιχο στους νόμους του κράτους;
      Όχι βέβαια.Οι νόμοι εφαρμόζονται κατά γράμμα.
      Δεκαετίες τώρα παραβιάζονται οι "νόμοι" του Κυρίου,των Αποστόλων,των Οικουμενικων Συνόδων,και οι ταγοί της Εκκλησίας τι κάνουν;Συζητήσεις επί συζητήσεων και να'χαμε να λέγαμε.Έχω την αίσθηση ότι όλο αυτό το κάνουν προς επιδειξη γνώσεων και ισχύος αδιαφορώντας για την σωτηρία των ψυχών μας.ΠΡΟΣΕΥΧΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΊΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ,δεν άκουσα να λένε.Αν και δεν τέλειωσα την Θεολογική μπορώ να πω,ότι οι κανόνες είναι ξεκάθαροι,τόσο απλοί,όσο απλή είναι και η εν Χριστώ ζωή.
      Τώρα, θα ήθελα να πω ότι την εποχή του Αθηναγόρα, δεν είχε εισαχθεί η αίρεση δια συνόδου, κάτι που δυστυχώς συμβαίνει σήμερα.
      ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή μου Κωνσταντίνα,άν ήταν όλοι οι κανόνες να εφαρμόζονταν κατά γράμμα, τότε δεν χρειάζονταν οι πνευματικοί. Θα είχαμε όλοι τό Πηδάλιο σαν τον Τσελεμεντέ καί θά εφαρμόζαμε τους κανόνες α λα self service.Εννοείται φυσικά πως δέν μιλάμε για τά θέματα πίστεως!!

      Διαγραφή
    3. ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ!
      Αγαπητέ Δημήτριε,σε καμιά περίπτωση δεν θα εννούσα την χρήση του Πηδαλίου σαν τον Τσελεμεντέ,ούτε κάποιος να βαδίζει μόνος χωρίς πνευματικό ΟΡΘΟΔΟΞΟ.Φαντάζομαι πάντως ότι οι Απόστολοι και οι πατέρες όταν μας άφηναν τους Κανόνες πίστευαν ότι θα είναι κατανοητοί από όλους.(τουλάχιστον απ' αυτούς που προσπαθούν να ζουν κατά Χριστό και με πολλή προσευχή)Εκείνο που βλέπουμε σήμερα είναι να προβάλονται διαφορετικές απόψεις και τοποθετήσεις ανάλογα με τις σπουδές,τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και πάντα σύμφωνα κατά το δοκούν!
      Πιστεύω ότι συμφωνεις σ'αυτό.
      Εύχομαι ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΜΑΣ,να φωτίζει, να δυναμώνει και να οδηγεί όλους μας.

      Διαγραφή
  3. Ευγε π. Θεοδωρε. Αξιος. Μπραβο σας, καλα τα ειπατε στον Ανθιμο τον οικουμενιστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιος. Την ευχη σας πατερ θεοδωρε Ζηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγκλονιστική ομιλία.Ομολογεί Χριστό και δεν τα στρογγυλεύει καθόλου όπως συνήθως κάνουν οι περισσότεροι επίσκοποι λες και είναι διπλωμάτες στην πολιτική.Άξιος Πάτερ μου ...είμαστε μαζί σου όπως επίσης και με τον Πατέρα Νικόλαο Μανώλη.Ξεσκεπάστε τους να ενημερωθεί ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαιρετώ και υποκλίνομαι βαθύτατα, με απόλυτη αγάπη και σεβασμό εμπρός στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη της πίστης μας, πατέρα θεόδωρο Ζήση.
    Μαζί σας πάτερ.
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκύτατέ μας πάτερ Θεόδωρε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άξιος! Πάλι παράταση όμως; Άντε να πάμε και στο Βελλίδειο και όπου αλλού. Θα είμαστε παρόντες. Με αυτούς όμως που ήδη διέκοψαν τι θα γίνει; Δεν θα τους στηρίξουμε; Πάντως γίνεται συνείδηση ότι δεν πάει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΙΛΑΤΕ?ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ

      Διαγραφή
    2. Παράταση γράφει, όχι παράσταση.

      Διαγραφή
  9. Χωρίς Επισκόπους θα γίνουμε "Ορθόδοξη Πρεσβυτεριανή Εκκλησία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς Επισκόπους, σίγουρα ναί. Χωρίς Ψευδεπισκόπους, σίγουρα ΟΧΙ!
      Α.

      Διαγραφή
  10. Είναι στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς πάμε για σχίσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ μου,άλλο το σχίσμα και άλλο η αποτίχειση μην ακούς τι λένε διάβασε και θα δεις.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΙΣΜΑ.100 ΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

      Διαγραφή
    3. Όταν δεν κοινωνώ με αιρετικό ή κοινωνούντα με αιρετικό δεν γίνεται κανένα σχίσμα.

      Διαγραφή
  12. Κρίμα που δεν ζει ο μακαριστός Γέροντας π. Γεώργιος Καψάνης που συγκρατούσε τους "ζηλωτές" και κρατούσε σταθερά την "κόκκινη γραμμή" στο "κοινό ποτήριο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύεις ότι τώρα, μετά την σύνοδο της Κρήτης θα επέμενε στην κόκκινη γραμμή; Δεν νομίζω.

      Διαγραφή

    2. Άσχετα μέ την ευθύνη του εκλιπόντος για το κλίμα του εφησυχασμού που πλάκωσε την εκκλησία , νομίζετε οτι θά ήταν σέ θέση και θά επιχειρούσε να καταργήσει τους Ιερούς Κανόνες ; Το κοινό ποτήριο θα ήταν κατά την γνώμη του ένα σημείο για την αρχή μιας διαμαρτυρίας ; Φοβάμαι οτι πάσχετε από αχρωματοψία θεολογική ,δογματική , ιστορική και εθνική ,δεδομένου οτι τα΄πεπρωμένα του γένους ακολουθησαν τά εκκλησιαστικά Ο σχετικός κανόνας δέν γράφει κάτι τέτοιο Για το κοινό ποτήριο υπάρχουν άλλοι κανόνες αρμόδιοι, όχι ο περί ού ο λόγος και δέν περιορίζουνται σέ ΄΄κόκκινες γραμμές΄΄ αλλά σέ βαρείς αφορισμούς και καθαιρέσεις Τά έχετε λίγο μπερδέψει τά πράγματα και δέν νομίζω οτι αποτελούν τά λεγόμενα για ΄΄κοινό ποτήριο΄΄ μια καλή υστεροφημία του εκλιπόντος π. Γεωργίου Καψάνη Προσέξ'τε λίγο σας παρακαλώ !

      Διαγραφή
  13. ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΔΩΡΕ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΓΩΝΑ! ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΤΕΡΑ ΖΉΣΗ ΧΡΌΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΑΛΛΆ ΤΩΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΦΑΊΝΟΝΤΑΙ.ΣΕ Λ!ΓΟ ΜΑΥΡΟ ΠΟΤΑΜΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.Η ΕΛΛΑΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευγε π. Θεοδωρε. Απορω γιατι ο κ. Ανθιμος τα βαζει με εσας και τον π. Νικολαο;
    Σαν δεν ντρεπεται.
    Π. Θεοδωρε και π. Νικολαε συνεχιστε γερα, ειμαστε μαζι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αξιος. Την ευχη σας πατερ Θεοδωρε. Τι ωραια που τα λετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αξιος ο Πατέρας Θεόδωρος! Μερικούς ιερείς ακόμα να είχαμε σαν τον πατέρα Θεόδωρο και τον παπά Νικόλα, δεν θα τολμούσε κανείς να αμφισβητήσει και καταπατήσει τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδοξίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι ντροπή για τον κ. Άνθιμο να διώκει αυτόν τον άξιο ιερέα. Πιστεύω όλο και περισσότερο ότι πρέπει ο Δεσπότης να αισθανθεί την αντίδραση του πιστού λαού. Με τηλεφωνήματα, με γράμματα, με ηλεκτρονικά γράμματα ή και δια ζώσης -για όσους μένουν στη Θεσσαλονίκη- να του δηλώσουμε την αντίθεσή μας στις ενέργειές του που δεν συνάδουν με το αξίωμα που του χάρισε ο Κύριος. Ότι θέλουμε να ακολουθεί τους αγίους ιεράρχες και να πάψει αυτή την άθλια συμπεριφορά εναντίον των αγωνιστών ιερέων. Ότι δεν θέλουμε τον οικουμενισμό και καθώς μας εκπροσωπεί στην Ιερά Σύνοδο, αυτό να μεταφέρει και στους άλλους αρχιερείς.
    Αυτό θα πρέπει να κάνουμε όλοι εντός και εκτός Θεσσαλονίκης και για όποιον ιερέα διώκεται επειδή είναι αντιοικουμενιστής διότι η δίωξη μας αφορά όλους. Είναι βέβαιο ότι αυτή τη στιγμή εκτελείται η πατριαρχική εντολή που απαιτεί να γίνει αποδεκτή η ψευδοσύνοδος της Κρήτης και να τιμωρηθούν οι "αντιφρονούντες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαζί σας πάτερ. Την ευχή σας να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. O π.Θ.Ζήσης μας είπε πως ακριβώς είναι τα πράγματα και μας έδωσε και μια εικόνα για την εξέλιξή τους. Είναι πολύ θετική η πρωτοβουλία για την Ημερίδα στο τέλος Φεβρουαρίου και θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι και να υπάρξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή.Να μιλήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι μοναχοί, κληρικοί, και λαϊκοί.
    Να συμμετέχει και όλο το Άγιο Όρος.

    Αυτή είναι η πραγματική έννοια της συνοδικότητας, και έτσι θα εκφραστεί η συνείδηση της Εκκλησίας, και όχι με μεθοδεύσεις συμμετοχών, περιορισμούς ψήφων, ακόμα και υποκατάσταση υπογραφών (πρωτάκουστο!!) σε μια "παρωδία συνόδου" όπως αυτή που είδαμε στην Κρήτη..

    Ο ίδιος ο π. Θ.Ζήσης, είναι μάλλον αποφασισμένος για κάποια πράγματα, ενώ άλλοι διστάζουν.Αντιλαμβάνεται όμως και ο ίδιος τι θα επακολουθήσει, γι΄αυτό λέει απευθυνόμενος προς τον μ. Άνθιμο "σας μνημονεύουν 70 κληρικοί, τι πειράζει αν κόψουν την μνημόνευση 2-3;" θέλοντας ίσως να προλάβει σκληρότερη στάση απέναντί του, ανεξέλεγκτες διαστάσεις και επιπτώσεις.
    Μίλησε για πιθανή δική του καθαίρεση και αφορισμό όσων τον ακολουθήσουν. Αυτά είναι ακραία πράγματα.. μακάρι να μην επιτρέψει ο Θεός να τα δούμε να συμβαίνουν.
    Δεν ξέρω πως θα χειριστούν οι εκκλησιαστικές αρχές, επικείμενη διακοπή μνημόνευσης του π. Θ.Ζήση.
    Προδιαφαίνεται όμως από την επιστολή του Πατριάρχη όπως και τις επιστολές του μ. Άνθιμου προς τον π.Θ.Ζήση και τον π.Ν.Μανώλη ότι δεν υπάρχει διάθεση αποσυμπίεσης της κατάστασης (θα φαινόταν, αν χρησιμοποιούσαν άλλη γλώσσα και αν άφηναν έστω να εννοηθεί ότι "θα ξανασυζητηθούν οι αντιρρήσεις".. κτλ.. τέλος πάντως αν είχαν διαφορετικό.. έστω διπλωματικό λόγο..), αλλά μάλλον υπάρχει διάθεση και απόφαση ξεκαθαρίσματος.
    Και αυτό είναι ναι μεν ανησυχητικό ως προς το που μπορεί να φτάσουν τα πράγματα αλλά παράλληλα ίσως λειτουργήσει και αφυπνιστικά. Να το ξέρουν αυτό.Έρχεται κάποτε η ώρα της αλήθειας.

    Ο λόγος του π.Θ.Ζήση, βγάζει μια θλίψη και πίκρα, και για την αντιμετώπισή του αλλά και για τον δισταγμό των άλλων και τη διάσταση ως προς τις αντιδράσεις παρά την ταύτιση ως προς την εκτίμηση των πραγμάτων.
    Θλιβόμαστε και εμείς που τον ακούμε, και αγανακτούμε με όσα συμβαίνουν.
    Απορούμε για άλλη μια φορά πως δεν τρομάζουν κάποιοι άνθρωποι από τα φοβερά ΟΥΑΙ του Κυρίου μας, προς όσους "σκανδαλίζουν ένα των μικρών τούτων", και πόσο μάλλον που τώρα περνάμε πια απ΄το στάδιο του απλού σκανδαλισμού προς διαιρέσεις, σχίσματα και επικείμενες καθαιρέσεις ή ίσως και αφορισμούς..
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απ΄ότι φαίνεται υπάρχουν προειλημμένες αποφάσεις να προχωρήσει η ένωση με τους καθολικούς. Είναι ολοφάνερο, εξάλλου είναι πεποίθηση και επιθυμία του Πατριαρχείου, δεν το έκρυψε ποτέ, γι΄αυτό γίνονται όλα τον τελευταίο αιώνα.
    Η ίδια η Καθολική "εκκλησία", έχει και αυτή τεράστια προβλήματα, μαστίζεται και αυτή από πολύ μεγάλα ποσοστά αθεϊας και εγκατάλειψης και ισχυρίζεται ότι γι΄αυτό το λόγο (για να κρατήσει τα μέλη της) κάνει "υποχωρήσεις" και δέχεται τους πάντες όπως είναι (ομοφυλόφιλους κτλ..). Υπάρχουν επίσης οικονομικά και άλλου είδους σκάνδαλα. Υπάρχει ο φόβος της ανόδου του Ισλάμ.
    Γνωρίζουμε φυσικά ότι όλα αυτά είναι ανθρώπινοι λόγοι και ότι πίσω από κάθε αίρεση όπως είναι ο παπισμός (που είναι αίρεση και μήτρα αιρέσεων), υπάρχει ο ίδιος ο Εωσφόρος που οδηγεί τα πράγματα προς τη γνωστή κατάληξη.

    Εδώ και τώρα (έστω και στο παρά πέντε), πρέπει να ξεκινήσει ισχυρή αντίδραση από τον κόσμο. Πιστεύω ότι όσοι διστάζουν όπως ο π.Γ.Μεταλληνός ή ο μ.Πειραιώς Σεραφείμ, από τον οποίο περιμένουμε κάποιες αντιδράσεις (με βάση όσα έλεγε πριν την σύνοδο) κ.α., αν δουν ότι ενημερώνεται και αφυπνίζεται ο κόσμος και ότι θα υπάρξει στήριξη, θα προχωρήσουν και οι ίδιοι πιο δυναμικά.
    Η διστακτικότητα έχει να κάνει καθαρά με το αποτέλεσμα.
    Δεν θέλουν σε καμία περίπτωση λίγες ακόμα μεμονωμένες αποτειχίσεις που θα θαφτούν στην αφάνεια ενώ οι άλλοι αφού θα έχουν επιβληθεί και υπερισχύσει (κυρίως στην αντίληψη και συνείδηση του κόσμου..), θα συνεχίσουν ακάθεκτοι το έργο τους.
    Θέλουν να υπάρξει κάτι δυνατό, με στήριξη από τη βάση, ώστε να αναγκαστούν (οι Ιεράρχες) είτε να αλλάξουν γραμμή, είτε να εκδηλώσουν πλήρως τις προθέσεις τους για να καταλάβει επιτέλους και ο τελευταίος καλοπροαίρετος ή ακόμα και ο δύσπιστος που πάνε τα πράγματα.

    Τι να πούμε.. Ευχόμαστε ο Άγιος Κύριος και Θεός μας, που σε λίγο θα γιορτάσουμε την Γέννησή Του, να αναλάβει πλήρως τα πάντα, να μας φωτίσει και να μας καθοδηγήσει όλους έτσι ώστε ότι σκεφτόμαστε ότι λέμε και ότι κάνουμε να είναι για το καλό και μόνο της Ορθόδοξης Πίστης μας, και για την αλληλοβοήθεια και στήριξη του ενός προς τον άλλο.
    Ζούμε όντως σε πολύ κακές εποχές αδέρφια, οι οποίες όπως φαίνεται θα χειροτερέψουν ακόμα περισσότερο.
    Νομίζαμε ότι ζούμε μόνο μια οικονομική κρίση που ακολούθησε τον προηγούμενο ευδαιμονισμό και την θρησκευτική αποστασία.
    Όμως η κρίση είναι επιπλέον όχι μόνο ηθική κοινωνική θρησκευτική αλλά ακόμα και υπαρξιακή. Κρίση της συνολικής μας ταυτότητας.Παίζεται πλέον κυριολεκτικά η ύπαρξή μας ως "Ελλήνων Ορθόδοξων Χριστιανών" με ότι αυτό σημαίνει (ως προς την ουσία του φυσικά και όχι ως προς τον τρόπο που το χρησιμοποιούν κάποιοι είτε στον θρησκευτικό είτε στον πολιτικό χώρο).

    Kαλά Χριστούγεννα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και στο παρελθόν υπήρξαν επίσκοποι που δεν προστάτευαν το ποίμνιο από τις αιρέσεις. Αρκούσε όμως μόνο ένας Άγιος Μάρκος Ευγενικός, ένας Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ένας Μέγας Φωτιος ή ακόμα και ένας απλός ομολογητής μοναχός όπως ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής για να κατεδαφίσουν την πλάνη των αιρετικών και να κρατήσουν ακέραιη την Παράδοση των Αγίων Πατέρων. Πάτερ Θεόδωρε και Πάτερ Νικόλαε ακολουθήστε το παράδειγμα των Αγίων Πατέρων μας και όλοι θα Είμαστε στο πλευρό σας! Την Ευχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θαραλλέα και ξεκάθαρη απάντηση από τον π. Θεόδωρο Ζήση. Όταν προσβάλλεται η πίστη, όλοι πρέπει να την υπερασπιστούν με θάρρος, αγάπη και αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητηρια πατερ Θεοδωρε. Την ευχη σου. Γερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στο πρόσωπο του πατέρα Ζήση βρήκαμε τον ΦΑΡΟ που φώτησε το σκόταδι της άγνοιας,που είχε ως συνέπεια τον φόβο.Μας έκανε γενναίους, έτοιμους Μάρτυρες Ομολογιτές της Ορθής πίστεως.[όταν κινδυνεύει η πίστης μας όλοι οι Χριστιανοί να αντιδράσουν]ΜΕ ΑΓΑΠΗ.
    ΑΞΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. «Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοὖ αἱρετικᾶς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἡ Πατριάρχου. Δὲν παρέχουν ὅμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου καὶ ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι, Ὀρθόδοξοι ὄντες, ἀνέχονται αὐτόν. Μεγάλη προσοχὴ εἰς τὸ σημεῖον τοὖτο! Ὀφείλομεν νὰ διακρίνωμεν μεταξὺ τῶν δύο καταστάσεων: Ἄλλο ὁ κηρύσσων αἱρετικὰ φρονήματα καὶ ἄλλο ὃ Ὀρθοδόξως φρονῶν καὶ διδάσκων, ἀλλὰ, κατ' οἰκονομίαν, ἀνεχόμενος τὸν πρῶτον καὶ κοινωνῶν μετ' αὐτοὖ». (Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἔτσι ἀκριβῶς! Ἀλλά τι σχέση ἔχει το γραφθέν τοῦ π. Ἐπιφανίου με την παρούσα ἀνάρτηση; Ὁ Ἄνθιμος εἶναι «Ορθόδοξος φρονῶν»; Ὁ Ἄνθιμος ἀνέχεται ἤ προσπαθεί νά γίνει βασιλικότερος τοῦ βασιλέως με τις κακόδοξες ενέργειές του;

      Διαγραφή
    2. Μήπως μπορείτε νά μας υποδείξετε ποιός είναι ο ΄΄ορθόδοξος ΄΄ του οποίου παύεται το μνημόσυνο ; Άν ειναι δυνατόν να το τεκμηριώσετε αυτό ,δηλαδή το περί της ορθοδοξότητός του !

      Διαγραφή
  27. «Ὁ γάρ ἐν πρεσβυτέρου τάξει τεταγμένος καί τῶν Μητροπολιτῶν ἁρπάζων τήν κρίσιν καί πρό κρίσεως αὐτός κατακρίνων, ὅσον τό ἐπ’ αὐτῶ τόν οἰκεῖον πατέρα καί ἐπίσκοπον, οὗτος οὐδέ τῆς τοῦ πρεσβυτέρου ἐστίν ἄξιος της τιμῆς ἤ ὀνομασίας»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ειναι αυτά που λέτε καλέ; Δυστυχώς δεν τά λέτε από άγνοια αλλά από δόλο Παίρνετε ό,τι βρείτε μπροστά σας και το πετάτε όπου νάναι ; Δέν μας λέτε κατ'αρχήν αυτό που παραθέτετε από πού το πήρατε Καί κατα δεύτερον αυτά που λέει το απόσπασμα αναφέρονται σέ ποινικά πταίσματα του επισκόπου καί όχι σέ θέματα πίστεως Στήν αναμπομπούλα ο κλέφτης χαίρεται Βρήκαν κάποιοι την ευκαιρία να πετάνε στά κεφάλια μας ό,τι βρούνε μπροστά τους ! Σας επιστρέφονται !

      Διαγραφή
    2. Aλλοίμονο άν περίμενε κανείς την κρίσιν των επισκόπων για να κρίνει τις αιρετικές διδασκαλίες των αιρετικών επισκόπων ! Ο,τι θέλουν λένε μερικοί ,ό,τι κοτσάνα τους κατέβει !

      Διαγραφή
  28. Να μου ζησεις π.Θεοδωρε,ο Θεος να σε εχει γερο να συνεχιζεις να μας διδασκεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δὲν ἐπιτρέπουμε ἡ σύγχυση καὶ ἡ πικρία νὰ θολώσουν τὸν ἡγεμόνα νοῦ. Διότι ἐὰν συμβεῖ αὐτό, μπορεῖ κανεὶς νὰ καταντήσει ἀκόμα καὶ σὲ σχίσμα - ποὺ ἤδη ὑφίστανται πολλὰ - ἢ ἀλλοίμονο νὰ νομίσει ὅτι αὐτὸς καὶ μόνο κρατᾶ στὶς πλάτες τοῦ τὴν Ὀρθοδοξία, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἡγηθεῖ στὴν συνέχεια ὁ ἴδιος καὶ νέου σχίσματος. Σὲ κατάσταση δηλ. φρικτή, γιὰ τὴν ὁποία ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος διακηρύσσει ὅτι : «τὸ σχίσμα οὔτε ὁ αἷμα τοῦ μαρτυρίου δύναται νὰ τὸ ξεπλύνει»! «Ορθοδοξείν εστί το αεί σχοινοβατείν». Κάτι δηλ. τὸ ὁποῖο ἐκτὸς ἀπὸ τὸν ζῆλο καὶ τὶς ὅποιες γνώσεις, ἀπαιτεῖ καὶ τὴν ταπείνωση ἡ ὁποία εἶναι ἡ βάση τῆς ὅλης Ὀρθοδόξου πνευματικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδελφέ/-ή, συμφωνώ με το γενικό σκεπτικό σου, πραγματικά η σύγχυση και η πικρία μπορεί να θολώσουν το νου, όπως και η έλλειψη ταπείνωσης να οδηγήσει σε σχίσματα και πολυδιάσπαση. Ζωντανά παραδείγματα είναι ο χώρος των παλαιοημερολογιτών όπως και το λεγόμενο "προτεσταντικό χάος".Όμως εδώ πρόκειται για ομολογητές πατέρες με πολλά χρόνια αγώνων, με πολλή προσπάθεια και σπουδή ως προς την "ορθοτόμηση του Λόγου", με συνειδησιακό μαρτύριο καθώς τα πράγματα χειροτερεύουν, και με συναίσθηση του βάρους και της ευθύνης που επωμίζονται ενώπιον Θεού και ανθρώπων, σύμφωνα και με το Λόγο του Κυρίου προς τον Απ.Πέτρο "ποίμενε τα πρόβατά Μου..".
      Δεν βλέπουμε κινήσεις πανικού ή παρορμητικές αποφάσεις συναισθηματικής φόρτισης..
      Αντίθετα βλέπουμε υπεύθυνη σταθερή ομολογία με υπομονή πολλών ετών, και προσπάθεια για συντεταγμένη αντίσταση και σωστή αντίδραση σε όσα διαδραματίζονται. Γι αυτό το λόγο θα γίνει και η Ημερίδα η οποία μπορεί αν θέλουμε να είναι το ξεκίνημα αφύπνισης της Ορθόδοξης συνείδησης και αλλαγής πορείας.Επομένως χρειάζεται η στήριξη και η συμμετοχή όλων μας.
      Γιατί ακριβώς Εκκλησία είμαστε όλοι οι Ορθόδοξοι.

      Διαγραφή
  30. Αξιος παπα-Θεόδωρε!
    Ο Ἀνθιμος θά καταλάβη τό λάθος του αλλά θα ειναι αργά τότε!
    Καί καλά κάνεις πού λές ὀτι διστάζεις νά τόν λές Παν-αγιώ-τατον.
    Στόν Θεόν ψάλλουμε Άγιος, Άγιος
    καί τόν Ἀνθιμο μέ αυτά πού κάνει
    θά πούμε δύο βαθμους πιό Ἀγιο από τόν Θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ κ. ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΖΩΝ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΛΟΓΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ



    Δεῖτε τό κείμενο ἐδῶ, ἐδῶ καί ἐδῶ σέ μορφῆ Docs, PDF καί Google Drive.

    Α΄.  Ὁ Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμος εἶναι ὁ Ἐκκλησιαστικός ἡγήτορας ἐκείνης τῆς φαιδρῆς πλειοψηφίας, τῆς νέοἙλλαδικῆς Ἱεραρχίας, πού συμφωνοῦσι, ὅτι ἡ Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πρέπει νά κρατηθεῖ αἰχμάλωτη καί  ἐντός τῆς μή Κυβερνητικῆς ἀλλά Πολιτικο-θρησκευτικῆς Σιωνιστικῆς Ὀργανώσεως τοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησίων» ὅπου ἀποτελείται κυρίως ἀπό σωρηδόν Προτεσταντικές αἱρετικές παρασυναγωγές. Τί δουλειά ἔχει ἡ Φίλη Ὀρθοδοξία ἀνάμεσα στίς Ἑτερόδοξες ἐκκλησίες;

    Β΄. Ἡ Θεολογική Σχολή τῆς Θεσσαλονίκης, καί δή τό Τμήμα Θεολογίας τοῦ Α.Π.Θ., ὅπου σύσσωμη ἐμπίπτει στήν κυρίαρχη Ἐκκλησιαστική ἐπαρχία καί ἐποπτεία τοῦ Θεσσαλονίκης, ἔχει ἀλωθεῖ σέ εὐρεία ἔκταση, ἀπό τήν παναίρεσιν τοῦ Οἱκουμενισμοῦ. Δηλαδή, παρατηρεῖται, ὑπό τοῦ σεβασμιωτάτου κ. Ἄνθιμου, μία ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ παγερῇ ἀδιαφορία ἐπί τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ. ὅπου τήν ἄφησεν κυριολεκτικά στό ἕλεος τοῦ Καισαροπαπισμοῦ καί τῆς Πολιτειοκρατείας. Ἡ ἵδρυσις τῶν Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἶναι ἕνα ἀκόμη στοιχείον τῆς ποιμαντικῆς ἀποτυχίας τοῦ Θεσσαλονίκης. Ἡ ἱερά Ἐπιστήμη τῶν Ἐπιστημῶν, ἡ Πατερική Θεολογία, δέν εἶναι (ἐξω)γαλαξιακή ἀστερόσκονη, ἤ γέννημα θρέμμα τῶν ἀκαδημαϊκῶν ἐδρῶν ἤ καί ἐδράνων, ἀλλά Ἐμπειρική Θεωρητική βιωτῇ ἐκ τῶν σημαντικῶν ἤ ἄσημων Καθηγητῶν τῆς Ἐρήμου. Ὁ κ. Ἄνθιμος ᾆραγέ ποῖον ἀκολουθεῖ; Εἶναι ἐπόμενος τοῖς ἁγίοις Πατρᾶσιν ἤ μήπως ἐπόμενος τοῖς ἀχρείοις αἱρετικοῖς;

    Γ΄. Τά τελευταία δώδεκα (12) χρόνια ὅπου ὁ μητροπολίτης κ. Ἄνθιμος ἀντιΚανονικῶς μετατέθηκεν (παρά τάς ῥητάς ὁδηγείας τῆς Πατριαρχικῆς Πράξεως τοῦ 1928 ὅπου ἀπαγορεύει αὐστηρῶς τό Μεταθετόν τῶν «Νεωχωριτῶν» Ἐπισκόπων) ἀπό την ἱερά Μητρόπολη Ἀλεξανδρουπόλεως πρός τήν ἱερά Μητρόπολην Θεσσαλονίκης, δέν ἔχει ἀκουστεῖ  ἐπ ἄμβωνος συστηματικόν καί Προδρομικόν ἀντιΟἰκουμενιστικόν κήρυγμα, ὥστε ἀφέθην παντελῶς ἀκατήχητον τόν Χριστεπώνυμον πλήρωμα τῶν Θεσσαλονικέων καί ἔρμαιον τῆς πολύ-αἱρέσεως τοῦ Συγκρητισμοῦ. Ἐξάπαντος ὡς κυρίαρχος Μητροπολίτης, ὁ ἴδιος, δέν κηρύττει ἀλλ΄ οὔτε κἄν ἀσχολήθην -καθῶς ἐδήλωσεν δημόσια- περί τοῦτης τῆς Πανθρησκειακῆς Παναιρέσεως. Πολλῷ δέ μᾶλλον, ἀπαγορεύει (!) ἤ ὑποσκάπτει, τούς ὑφιστάμενους Κληρικοῦς καί Λαϊκούς Θεολόγους, ὅπως ἐξασκήσωσι στό ἀκέραιον, τό σημαίνον ἀντιαιρετικόν ἔργον τους, κατά τοῦ ἐωσφορικοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

    Δ΄. Σύμφωνα πλέον καί μέ τήν ...

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2016/12/blog-post_54.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Παναγιώτη το γεγονός οτι η Ιερά Σύνοδος της ελλαδικής εκκλησίας επικύρωσε την ψευδοσύνοδο της Κρήτης --υπενθυμίζουμε την στάση του κ.Ανθίμου που πάνω κάτω είπε ,τώρα μέ αυτά θα ασχολούμαστε !-- τους καθιστά όλους παραδοσιακούς και μή ,μέ μακρυές γενιάδες και μή , πλήν βέβαια των γνωστων περιπτώσεων που ποικιλοτρόπως αντέδρασαν ,αλλά λόγω του μικρού αριθμού δέν επηρεάζουν την πλειοψηφία , τους καθιστά λοιπόν όλους οικουμενιστάς Όλοι φέρουν την ευθύνη της επικυρώσεως της ψευδοσυνόδου κι άν ακόμα δέν υπάρχει κάτι άλλο εις βάρος τους όπως εν προκειμένω για τον κ. Άνθιμο Γι'αυτό όλοι εμπίπτουν στην ισχύ του συγκεκριμένου κανόνος περί διακοπής μνημοσύνου Η διαμαρτυρία μας απευθύνεται σέ όλους και όχι μόνο στόν Δημητριάδος ,στον Μεσσηνίας ,στόν Σύρου ... Όταν έλεγε αυτά ο π. Επιφάνιος ήταν αλήθεια η Ιερά Σύνοδος ορθόδοξος και δέν συμφωνούσε μέ τον Αθηναγόρα Σήμερα όμως ; Μήπως οι εν Ελλάδι επίσκοποι ύψωσαν κάποιο ανάχωμα στήν αίρεση ; Άν τό είχαν κάνει μαζί τους θά είμασταν Παραδοσιακοί υποτίθεται επίσκοποι έχουν ξεστομίσει οικουμενιστικά μαργαριτάρια όπως ο Καστορίας Θά άξιζε νά γίνει ένα απάνθισμα αυτών για να καταδειχθεί πόσο ορθόδοξοι είναι Ο Ιωήλ Εδέσσης ήταν πρόεδρος της επιτροπής που έστειλε τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά πρός καθαίρεσιν μέ την δικαιολογία οτι δέν υφίσταται αίρεση Η Φωτια και το τσεκούρι των Ιερών Κανόνων στους προσκυνημένους !

      Διαγραφή
  32. Ο λόγος του Πατέρα Θεόδωρου για μένα, που συνήθως κρατάω μικρό καλάθι στις ελπίδες μου, ήταν ξεκάθαρος και πειστικός. Ηταν ολοφάνερο, κατά την γνώμη μου, ότι έλαβε πλέον το Ομολογιακό Χάρισμα στην πλήρη του μορφή. Χωρίς αυτό το χάρισμα από Τον Θεό μας κανείς δεν μπορεί να ενεργήσει την κατά Θεόν Αποτείχιση, η οποία σε ορισμένες ιστορικές περιπτώσεις είναι αναγκαία για το αληθινό συμφέρον Της Εκκλησίας. Μην αρχίζουμε λοιπόν τις γκρίνιες σε ένα Μαχητή της Πίστεως που μας ομίλησε τόσο ξεκάθαρα και ειλικρινά, αναλαμβάνοντας το βάρος μίας τόσο μεγάλης Απόφασης. Ευλογημένη να είσαι πόλη της Θεσσαλονίκης, από σένα αρχίζει ο νέος Χορός και το νέο Πανηγύρι Της Πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αξιος πατερα Θεοδωρε. Συνεχιστε τον αγωνα σας.
    Αξιος και ο πατερας Νικολαος. Την ευχη σας πατερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αφοπλιστικος και ειλικρινής ο λόγος του π. Θεοδωρου. Ολοι να τον προστατεψουν σαν κορη οφθαλμου, μαζι με τον π. Νικολαο Μανώλη και όλους οσους μιλούν για την αλήθεια της Ορθοδοξιας και την πλανη της παναίρεσης του οικουμενισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι μεμονωμένες αποτειχίσεις έστω και αν δεν ξεκινούν με αυτή την πρόθεση, καταλήγουν σε σχίσμα και είναι αναποτελεσματικές. Με την αποτείχιση ο π. Θεόδωρος θα αυτοκαταργηθεί από αδιαμφισβήτητος ηγέτης του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Οι αντιοικουμενιστές επίσκοποι και τα αντιοικουμενιστικά μοναστήρια δεν θα ακολουθήσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση στην αποτείχιση. Προσευχόμαστε ο Θεός να φωτίσει τον π. Θεόδωρο να αλλάξει γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἡ Τελεβάντικες ἀμερικανιές σας μοῦ την δίδουν στα νεύρα...!

      Διαγραφή
    2. Γιατί να καταλήξουν σε σχίσμα, κλπ; Εγώ έχω αποτειχειστει από τους αιρετικούς και είμαι στην Εκκλησία του Χριστού. Δεν έκανα σχίσμα όταν ακολούθησα τους Αγίους Πατέρες! Γιατί τα γράφετε αυτά που δεν ευσταθούν; Ο π. Θεόδωρος πρέπει να σας απαντήσει κανονικά...
      Κ.Μ.

      Διαγραφή
  36. Δηλαδή όπως έγινε στην εποχή του αγίου Μάξιμου που δεν τον ακολούθησε κανένα μοναστήρι και επίσκοπος;!!! Ποιός είναι στη θραμβεύουσα εκκλησία τώρα; Γιατί τόσο μπέρδεμα σε τόσο απλά πράγματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Π. Θεόδωρε ευχαριστούμε για όλα. Δείξτε μας το δρόμο που ακολούθησαν οι Αγιοι Πατέρες μας όταν κινδύνευαν τα δόγματα της Ορθοδοξης Εκκλησίας μας και όλοι θα σας στηρίξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com