Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Απαράδεκτη διαφήμιση της εκκοσμίκευσης στην Εκκλησία: Ι.Μ. Μαντινείας και Κυνουρίας

0-29-666x399.jpg

Σχόλιο του Ιστολογίου Κατάνυξις: Επειδή ο εκκοσμικευτικός κατήφορος, κάποιων Αρχιερέων δεν έχει τέλος και την τελευταία εβδομάδα του 2016, θα αναδείξουμε απαράδεκτες, νεοεποχίτικες, εκκοσμικευτικές πρακτικές Ορθοδόξων ποιμένων, Ιερέων και Αρχιερέων, που μπερδεύουν και επιβαρύνουν τις παιδικές ψυχές.

Τέταρτη θλιβερή περίπτωση, η Μητρόπολις Μαντινείας και Κυνουρίας που έλαβε σειρά για να μας αποδείξει, πως η εκκοσμίκευση στην Εκκλησία, είναι προαπαιτούμενο για την επιβολή της παναιρέσεως του οικουμενισμού. Όταν όλα εξαγιάζονται και εξαγνίζονται στο όνομα μιας αγάπης, που δεν είναι η αλήθεια της Ορθόδοξης πίστεως, δηλ. ο Χριστός, τότε η αλήθεια των δογμάτων, οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας στέκονται εμπόδιο και "πρέπει" να ξεπεραστούν.

Καλή μετάνοια.

Μπαρόκ συναυλία στον Μητροπολιτικό ναό Τριπόλεως


Το Ελληνικό Ωδείο, Παράρτημα Τριπόλεως, τη Δευτέρα των Χριστουγέννων, 26η Δεκεμβρίου 2016, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου Τριπόλεως πραγματοποίησε με επιτυχία Συναυλία Μπαρόκ.
Στην Συναυλία Μπαρόκ συμμετείχαν η κ. Λούση Γεωργιάδη, Καθηγήτρια πιάνου, η κ. Ελένη Λυγιά, καθώς και ο Σοπράνο Αθανάσιος Μουρλάς στο βιολί. Το πλήθος των συμμετεχόντων ακροατών, γοητευμένο από το Πρόγραμμα της Συναυλίας και την άριστη εκτέλεση εκ των συντελεστών αυτού, καταχειροκρότησε τους κοπιάσαντες καλλιτέχνες, επιβραβεύοντάς τους με αυτόν τον τρόπο.
00-40-60-180-200-250-27
Λίγα λόγια για την εποχή Μπαρόκ
Από το 1600 αρχίζει στην Ευρώπη μια νέα εποχή για τις τέχνες, το Μπαρόκ. Στη μουσική αναπτύχθηκε, αρχικά, στην Ιταλία και, στη συνέχεια, εξαπλώθηκε σε όλη την Ευρώπη. Το τέλος της εποχής του Μπαρόκ σηματοδοτείται με τον θάνατο του J. S. Bach το 1750. Σκοπός του Μπαρόκ είναι να εντυπωσιάσει, αλλά και να εξυψώσει τον άνθρωπο και τα συναισθήματά του. Ο άνθρωπος αυτή την εποχή δεν αντιπροσωπεύεται μέσα από την τέχνη, ως μονάδα, με έμφαση στην ατομικότητά του, όπως αργότερα την εποχή του ρομαντισμού, αλλά ως μέρος του κοινωνικού συνόλου. Αυτό σημαίνει μουσική τυποποιημένη και όχι υποκειμενική απεικόνιση των συναισθημάτων. Στη μουσική, πλέον, συνυπάρχουν η ομοφωνία και η πολυφωνία. Ο J. S. Bach, ο Α. Vivaldi, ο A. Corelli, ο Georg Friedrich Händel κ.α. ανέπτυξαν την τέχνη της πολυφωνίας μέσα στα ορατόρια τους, τα κοντσέρτα και, γενικά, σε όλα τα έργα τους, δημιουργώντας κάποια από τα μεγαλύτερα μουσικά έργα όλων των εποχών.


9 σχόλια :

  1. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχην, δεν είναι χωρος αυτος να αναδειχθεί η μουσική. Στο άμεσο μέλλον Πρέπει να εισηγηθούμε στους οικουμενιστες να τροποποιήσουν τις εκκλησίες ώστε να αναδεικνύεται το κάλλος των μουσικών οργάνων. Δεν είναι αρχιτεκτονική αυτή. Αφού δε θα εκκλησιαζομαστε τουλάχιστον να ακούμε μουσική.
      Και κάπου πρέπει να χωρέσει "εκκλησιαστικό όργανο" επιτέλους....
      Θα ρθει κανας καρδινάλιος να συλλειτουργησει πως θα λειτουργήσει ο άνθρωπος;;;;��
      Έλεος πια όλα νέος μεις θα τα σκεπτόμαστε;

      Αδελφέ 4:52 ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα δουν πολλά ακόμα τα μάτια μας.... ��

      Διαγραφή
  2. Οτι γινεται εξω(συναυλιες σε καθεδρικους ναους)το κανουν και στις ενοριες μας.!!!!.δεν υπαρχουν αιθουσες..;αυτοι που συμμετεχουν και αυτοι που τους ακουν δεν βλεπουν τον Εσταυρωμενο ποσο ησυχος,ποσο ταπεινα σκυβει το κεφαλι του στον Σταυρο..;;τα ιλαρα προσωπα των αγιων λιωμενα απο τη νηστεια δεν τους λενε τιποτα...;υπαρχουν καταλληλα διαμορφωμενοι χωροι για τετοιες εκδηλωσεις, ελεος πια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαρἀδεκτο!
    Καλά δεν υπήρχε άλλος χώρος γι΄αυτήν την μουσική βραδυά μπαρόκ;
    Έπρεπε οπωσδήποτε να γίνει μέσα στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό;
    Πρόκειται περί διευθετήσεως; ή κάτι άλλο;
    Φανταστείτε κλαρίνα και νταούλια να <> μέσα στον Ιερό Ναό!
    Πόσο μάλλον ξενόφερτα, δυτικότροπα και προτεσταντίζοντα μουσικά σύνολα!
    Πάντως είχαμε την εντύπωση, ότι ο εκεί επίσκοπος ήταν επόμενος τοις
    Αγίοις Πατράσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδέλφια, και στα Ιόνια Νησιά γίνεται το έλα να δεις. Σε λίγο θα φέρουν και ακροβάτες μεσ' στους ναούς μας, όπως κάνουν στο Βατικανό!
    Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δειτε και αυτο :http://mnodaros.blogspot.gr/2007_12_01_archive.html
    καπου στα μισα της σελιδας με τιτλο ιερες μπιζνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποκάλυψη Ιωαννου

    18.4 "Ἔξελθε ἐξ αὐτῆς ὁ λαός μου, ἵνα μὴ συγκοινωνήσητε ταῖς ἁμαρτίαις αὐτῆς, καὶ ἵνα ἐκ τῶν πληγῶν αὐτῆς μὴ λάβητε·"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kana duo istiologia eixan anartisi foto kai legane oti eine apo tin mantinia, isos na yparxi kapou akomi, exei kamposes ßdomades pou eipan oti afisan gunekes sto Iero, na proskinisoun, eimai sxedon sigouri, O Kurios na mas eleisi, eida kai ego tin fotografia, kai makari na min einai alithia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαράδεχτο. Ντροπή στον μητροπολίτη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com