Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ π. ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟY ΑΠΟ ΤΟΝ π. ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ





21 σχόλια :

  1. Εξαιρετικά τα γράφεις "άγιε" Φλωρίνης. Εν μόνον δεν αναφέρεις: τον λόγον δια τον οποίον έπαυσε ο μαχητής Ορθόδοξος πατήρ Παΐσιος την μνημόνευσίν σου. Και ο λόγος είναι αληθώς πολύ σοβαρός και ουσιαστικός. Εφόσον λοιπόν δεν αναφέρεσαι εις το αίτιον παύσεως της μνημονεύσεώς σου, εμμέσως αναγνωρίζεις και αποδέχεσαι και συ την ορθότητα της πράξεως του πατρός Παϊσίου! Ο ισχυρισμός σου ότι τα εκκλησιαστικά θέματα "δεν λύνονται αποκλειστικώς εξ ενός ατόμου" δεν με ευρίσκει αντίθετον. Εκείνον ον ζητείται εκ σου, είναι η στάσις σου εις το όλον θέμα. Δεν ανέγνωσα πουθενά ότι διαφωνείς εις το να ονομάζονται οι απανταχού ανά την υφήλιον χριστιανικαί αιρέσεις ως "ιστορικώς καλούμεναι «εκκλησίαι»". Ο Άγιος, Τριαδικός, Ύψιστος Θεός, ας ελεήση και συγχωρήση ημάς, Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά. Και κάπου λέει ότι "Αυτά είναι πράγματα που δεν γίνονται. Ή αν γίνονται μόνο ζημία και σκανδαλισμό παράγουν". Άρα δέχεται ότι σε κάποιες περιπτώσεις γίνονται. Σε ποιές Δέσποτά μου;

      Διαγραφή
  2. Για το θεμα της Συνοδου της Κρητης τιποτε ομως...Ο μακαριστος Αυγουστινος επραξε το χρεος του ως γνησιος ιεραρχης και ποιμην. Οι σημερινοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΔΙΑ!!!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ!!!ΑΥΤΟΣ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΙΣΤΑ....Ο ΝΟΩΝ...ΝΟΗΤΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μας λέει όλη την αλήθεια ο επίσκοπος.Αυτά που λέει περί της μνημόνευσης ισχύουν όταν ο επίσκοπος είναι Ορθόδοξος και όχι αιρετικός.Στην περίπτωση του Βαρθολομαίου,εφόσον ο Βαρθολομαίος έχει κηρύξει τόσες αιρέσεις,ο εκάστοτε ιερέας και επίσκοπος έχει το δικαίωμα να διακόψει το μνημόσυνο του,σύμφωνα με τον 15ο Κανόνα της ΑΒ'Οικουμενικής Συνόδου.Συνεπώς ο π Παϊσιος δεν διαπράττει κάτι το εσφαλμένο και έχει επισημάνει τους λόγους,χωρίς ωστόσο να του απαντήσει ο κ. Θεόκλητος.
    Επισκοπικός στρουθοκαμηλισμός και ανικανότητα στην παροχή ικανοποιητικών απαντήσεων.Έτσι κάνουν οι οικουμενιστές 100 χρόνια τώρα.Το ποτάμι όμως δεν γυρίζει πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O π. Παϊσιος δεν διέκοψε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου αλλά του επισκόπου του, Φλωρίνης Θεόκλητου.
      Κατάλαβες την μεγάλη διαφορά Panagiotis Panagiotou;

      Διαγραφή
    2. Αν σκεφτείς αγαπητέ ότι ο κ Θεόκλητος μνημονεύει τον Βαρθολομαίο και δεν καταδικάζει ανοιχτά την αίρεση του οικουμενισμού (και μάλιστα μετά από την ''σύνοδο'' παρωδία),θα δεις ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σε αυτά τα δυο.Εξάλλου υπάρχουν πλήθος από φωτογραφίες που δείχνουν τον κ Θεόκλητο να συλλειτουργεί με οικουμενιστές, όπως τον Προύσσης Ελπιδοφόρο.Αυτό λέει πολλά.Δεν νομίζω να πράττει κάτι το εσφαλμένο.Ίσα ίσα που θυσιάζει τον ίδιο του τον εαυτό.Τέτοιους χρειαζόμαστε.Η αντίδραση της επιστολής και του πληκτρολογίου ανήκουν στο παρελθόν.

      Διαγραφή
  5. "Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή καν έλα". Ενότης και ενότης. Ποιά ενότης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΊΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «Όποιος αποσχίζεται από τον σύνδεσμο της ενότητας και της αγάπης είναι καταδικασμένος για την αιώνια κόλαση, ακόμη και αν καεί ζωντανός για το όνομα του Χριστού». (Άγιος Αυγουστίνος Ιππώνος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οποίος Αυγουστίνος έπεσε σε τρεις φοβερές αιρέσεις που σημάδεψαν τη λατινόφωνη Δύση καθοριστικά και το μόνο που τον διέσωσε ήταν ότι κανένας, λόγω της μεγάλης απόστασης και της μη γνώσης της ελληνικής, δεν του τις επισήμανε και έφυγε αδαής. Αν του το έλεγαν και δεν μετανοούσε θα είχε την τύχη του Άρειου ενώ τώρα λόγω των υπολοίπων αρετών του είναι άγιος. Αυτό είναι το μεγαλείο της ορθοδοξίας. Να τα λέμε όλα.

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικό κείμενο, το οποίο με απλό και εύληπτο τρόπο ενημερώνει το πλήρωμα της τοπικής Εκκλησίας για Εκκλησιολογικά θέματα, ώστε να γίνουν κατανοητά από όλους.
    Ο Αγιος Φλωρίνης έχει ευγένεια ψυχής, και η αγάπη και καλωσύνη που εκπέμπει, ακόμη και όταν ομιλεί για δύσκολα και δυσάρεστα θέματα, είναι φανερή σε όλους.
    Είναι κρίμα που τον στενοχώρησε ο π. Παίσιος. Θα μπορούσε να περιμενη (όπως ο π. Νικόλαος) να εκφραστή η Ιερά Σύνοδος και κατόπιν να αποφασίση τις περαιτέρω ενέργειες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΆΝΕΙ!
      ΤΟΝ 15 ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΑΒ ΟΙΚ ΣΥΝΟΔΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑ????

      Διαγραφή
    2. Ο σημερινός μητροπολίτης δεν ακολουθεί την παρακαταθήκη του μακαριστού του γέροντα. Δυστυχώς!

      Διαγραφή
    3. χαπια παιρνεις....???

      Διαγραφή
  9. Ο Άγιος Φλωρίνης φαίνεται ότι έχει ευγένεια ψυχής μόνο προς τους πολύ κοντινούς του και τους εκτός εκκλησίας.Με μεγάλη αγάπη έδιωξε τον π.Μελέτιο,από την ενορία του σε άλλη μητρόπολη.Με αγάπη έστειλε άξιο ιερέα από μεγάλη ενορία της πόλης,σε μικρό χωριουδάκι.Με αγάπη βάζει αρχιμανδρίτες να λειτουργούν συνέχεια σε χωριά και ποτέ στην πόλη.Με αγάπη...Και κάτι τελευταίο, αληθεύει ότι ιερέας της Μητροπόλεως, χρόνια δε μνημόνευε τον π.Αυγουστίνο.Ποιός ζημιώθηκε από τους δυό τους.Πιστεύω κανείς.΄Οσο και να λανθάνει ο π.Παϊσιος,δείξτε πραγματική αγάπη.Όσο και να διαφωνώ μαζί του χαίρομαι που δε διώκεται για βρωμιές,αλλά διώκεται για την Πίστη του.Σεβασμιώτατε σας αγαπάνε αυτοί που σας ελέγχουν και όχι οι αυλοκόλακες.Εύχομαι μέχρι τέλους να μη δούμε τα χειρότερα.Ελπίζω οι Πόντιοι να στηρίξουν το παιδί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού διώκεται για την πίστη του πώς λανθάνει;

      Διαγραφή

  10. Μαν Ντάλας είπε...

    π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου (επιστολή προς τον Οικουμεν.Πατριάρχη Χριστούγεννα 1968)
    "Έχετε άραγε αντιληφθεί τί σημαίνει κατά βάθος οικουμενισμός;
    Έχετε εμβαθύνει εις το πνεύμα αυτού του κατασκευάσματος;
    Υπο τον επάρατον οικουμενισμόν δεν κρύπτεται απλώς μια αίρεσις. Κρύπτεται αυτή αύτη η άρνησις του αποκαλυπτικού χαρακτήρος της χριστιανικής Πίστεως. Κατα τούτο ο Οικουμενισμός είναι χείρων πάσης αιρέσεως. Η αίρεσις του Αρείου, η εις την τάξιν κτίσματος καταβιβάζουσα τον Ομοούσιον Λόγον, καθώς και πάσαι αι άλλαι αιρέσεις, ωχριώσιν ενώπιον του τέρατος του Οικουμενισμού. Διότι πάσαι αι χριστιανικαί αιρέσεις και αι πλέον βλάσφημοι, ουδέ διενοούντο κάν να αμφισβητήσωσι την μοναδικότητα και αποκλειστικότητα του Χριστιανισμού ως αληθείας εξ αποκαλύψεως".
    Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος προτείνει: "καλύτερος είναι ο χωρισμός (το σχίσμα) υπέρ της ευσεβείας, παρά η εμπαθής ομόνοια." (Λόγος 6,11 Ειρηνικός 1)
    Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης : "Οσοι κοινωνούν μαζί με τους αιρετικούς,αυτοί ως αληθώς αποσχίζονται της Εκκλησίας". (P.G.99,1065 CD)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ αυτή την εγκύκλιο βλέπουμε την μετάλλαξη ενός παραδοσιακού υποτιθέμενου μητροπολίτη! Πολλά θα δούν ακόμη τα μάτια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου (επιστολή προς τον Οικουμεν.Πατριάρχη Χριστούγεννα 1968)
    "Έχετε άραγε αντιληφθεί τί σημαίνει κατά βάθος οικουμενισμός;
    Έχετε εμβαθύνει εις το πνεύμα αυτού του κατασκευάσματος;
    Υπο τον επάρατον οικουμενισμόν δεν κρύπτεται απλώς μια αίρεσις. Κρύπτεται αυτή αύτη η άρνησις του αποκαλυπτικού χαρακτήρος της χριστιανικής Πίστεως. Κατα τούτο ο Οικουμενισμός είναι χείρων πάσης αιρέσεως. Η αίρεσις του Αρείου, η εις την τάξιν κτίσματος καταβιβάζουσα τον Ομοούσιον Λόγον, καθώς και πάσαι αι άλλαι αιρέσεις, ωχριώσιν ενώπιον του τέρατος του Οικουμενισμού. Διότι πάσαι αι χριστιανικαί αιρέσεις και αι πλέον βλάσφημοι, ουδέ διενοούντο κάν να αμφισβητήσωσι την μοναδικότητα και αποκλειστικότητα του Χριστιανισμού ως αληθείας εξ αποκαλύψεως".
    Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος προτείνει: "καλύτερος είναι ο χωρισμός (το σχίσμα) υπέρ της ευσεβείας, παρά η εμπαθής ομόνοια." (Λόγος 6,11 Ειρηνικός 1)
    Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης : "Οσοι κοινωνούν μαζί με τους αιρετικούς,αυτοί ως αληθώς αποσχίζονται της Εκκλησίας". (P.G.99,1065 CD)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com