Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, ''Με ελέγχει η ιερατική μου συνείδηση και θα απαντήσω στους δυο μητροπολίτες'' [ΒΙΝΤΕΟ]


Ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, ερωτήθηκε από το Ιστολόγιό μας για τις θέσεις που διατύπωσαν δύο μητροπολίτες της Νοτίου Ελλάδος (οι σεβασμιώτατοι Κορίνθου κ. Διονύσιος και Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας) σε βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (παρακολουθείστε το βίντεο στο τέλος της ανάρτησης) σχετικά με την εκκλησιαστική επικαιρότητα.
Ο πατήρ Νικόλαος δήλωσε τα εξής:

"Πίκρα και αγανάκτηση αισθάνομαι από όσα είδα και άκουσα σε βίντεο, από δύο σεβάσμιους κατά τα άλλα ιεράρχες της Νοτίου Ελλάδος περί των θεμάτων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, της εκτάκτου Ιεραρχίας του Νοεμβρίου 2016, της διακοπής του μνημοσύνου του επισκόπου ή αλλιώς της αποτειχίσεως, της ομολογίας Πίστεως, περί του ελέγχου των επισκόπων εκ μέρους κληρικών και λαϊκών, κτλ.
Ακούστηκαν ανυπόφορες θέσεις και εκφράσεις όπως αυτές:
  • "Αϊ στο καλό από εκεί με τα δογματικά και τον πάπα, ξεχάσαμε τη σωτηρία το "Κύριε ελέησον", δηλαδή τα πνευματικά μας".
  • "Εμείς (οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος) τι να πούμε; Ότι δεν τους φώτισε (τους προκαθημένους στην Σύνοδο της Κρήτης) το Άγιο Πνεύμα;  Ότι έλεγαν αρλούμπες;"
  • "Εγώ (ο επίσκοπος) εκφράζω την εκκλησία".
  • "Μόδα οι ομολογίες Πίστεως". 
Θα τους απαντήσω, με ελέγχει η ιερατική μου συνείδηση. Θα απαντήσω με θεολογικό και πατερικό τρόπο σε όσα ανακριβή, αθεολόγητα και αντιεκκλησιαστικά διατύπωσαν οι δύο μητροπολίτες. Δεν μπορούν οι επίσκοποί μας να καθησυχάζουν το λαό εν καιρώ οικουμενιστικής προπαγάνδας και πολεμικής εναντίον της Πίστης μας και κανείς να μην αντιδρά. Δεν ανέχομαι να προσβάλλεται η πατερική μας Παράδοση με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο από Ορθοδόξους Ιεράρχες.
Δημόσια τοποθετήθηκαν, δημόσια θα λάβουν και την αρμόζουσα απάντηση".
Το Ιστολόγιό μας θα παρακολουθήσει το θέμα και θα δημοσιεύσει την απάντηση του πατρός Νικολάου. Με την πρώτη ευκαιρία θα δημοσιεύσουμε την απομαγνητοφώνηση της επίμαχης Ομιλίας των μητροπολιτών. 
Παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί, ειδικά από το 1:24:00 και μετά.



45 σχόλια :


  1. Όλοι οι δεσποτάδες τα ίδια λένε! Δεν υπάρχει ένας να πρωτοτυπήσει;
    Πραγματικά σε ποιούς πιστεύουν ότι απευθύνονται,σε καθυστερημένους;
    Αυτοί ειναι οι ποιμένες στους οποίους πρέπει να κάνουμε τυφλή υπακοή,δεδομένου οτι τις πνευματικές τους εξουσίες τους τις έδωσε το Πνεύμα το Άγιο και η εκκλησία;
    Άγιε Κορίνθου, άφήστε ήσυχο το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ,δεν έχει καμιά απολύτως συμμετοχή στη εκλογή Επισκόπου,χρόοοονια τώρα.Η εκλογή Επισκόπου έχει να κάνει με άλλα τερτίπια.
    Παραποιείτε και άλλες φορές αποσιωπτε και σεις και οι συνάδελφοι σας,τα λόγια του Κυρίου,των Αποστόλων,των Πατέρων.
    Υποτιμάτε και συκοφαντείτε τους Αγιορείτες μοναχούς,οι οποιοί δεν κάνουν τίποτα παραπάνω απ'αυτό που το ιερό τους καθήκον επιτάσσει.
    Αλήθεια ως μοναχός και σεις δεν γνωρίζετε ότι σε καιρό που κινδυνεύει η πίστις είναι καθήκον των μοναχων να βγούν στον κόσμο να κηρύξουν την ορθή πίστη και να στηρίξουν τους πιστούς;
    Κάτι που εσείς όλοι σαν ποιμένες έπρεπε να κάνετε και δεν το κάνετε;
    Φυσικά για σας κίνδυνος δεν υπάρχει,στην Κρήτη μίλησε το Πνευμα το Άγιο.Υποτιμάτε ακόμα και τους απλούς πιστους ξεχνώντας ότι καμιά σύνοδος δεν ήταν έγκυρη αν δεν υπήρχε η έγκριση των πιστών.
    Εύχομαι ολόψυχα,ο Θεός να σας λυπηθεί κα να σας ελεήσει όλους σας, μιας και καθώς φαίνεται ξεχάσατε την αποστολή σας.
    ΚΩΣΤΝΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπράβο στους δύο μητροπολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί "μπράβο στους δύο μητροπολίτες" 8:28;
      Σε αναπαύουν οι δηλώσεις τους;

      Διαγραφή
    2. ανώνυμε 8:28 π.μ. δεν περίμενα να πεις κάτι διαφορετικό...

      Διαγραφή
  3. Ποσο φρικτο και εξωφθαλμα φανερο ειναι το ψευδος στα χειλη αρχιερεων! Ευχαριστουμε που μας ενημερωνετε και μας κρατατε αγρυπνους στην προασπιση της Πιστης μας απο την Αιρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενα μινι εγκεφαλικο,μια συγχυση,κατιτις το παθαινεις ακουγοντας τον Κορινθου,ειδικα στο 1:42:38 τις πνευματικες εξουσιες που μου χορηγει το Αγιο Πνευμα..!!!!!η παραβολη του Ασωτου μας αποτελειωσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι,το Άγιο Πνεύμα κατοικοεδρεύει στους δεσποτάδες αποκλειστικά,γι'αυτό εμείς τα πρόβατα πρέπει να κάνουμε τυφλή υπακοή!
      Είναι ο λόγος που εκείνο το αγοράκι έκανε υπακοή στον πρώην Αττικής.
      Αντε να χαθούν,να χάνονται οι κομπλεξάρες,οι Χριστοκάπηλοι,μας τρέλαναν μ'αυτά λένε.

      Διαγραφή
  5. Αγαπητέ μου π. Νικόλαε Μανώλη το ξέρω ότι δεν με αγαπάς, επειδή είμαι "σχισματικός", "παλαιοημερολογίτης" και "φανατικός", αλλά επειδή σε αγαπώ ειλικρινά σου λέω ότι ο μόνος τρόπος να παύσει ο έλεγχος της συνειδήσεως είναι η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους προδότες που τυγχάνουν αρχιερείς του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με τον τίτλο "Εκκλησία της Ελλάδος". Τότε βέβαια θα νιώσεις κι εσύ την "αγάπη" τους, αφού θα σε αποκαλέσουν "αντάρτη", "σχισμαικό", "ταλιμπάν" κλπ. κλπ., αλλά πίστεψέ με θα τα αναπληρώσει όλα η Θεία Χάρη και η γαλήνη που θα έχεις στην ψυχή σου, λόγω της Ομολογίας.
    Είθε πάτερ να σου δώσει ο Θεός το δώρο αυτό της Ομολογίας!
    Με εν Χριστώ αγάπη
    Νικόλαος Μάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται ...

      Διαγραφή
    2. Ενώ το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, βλέπε ΓΟΧ Καλλινικου-θρησκευτική κοινότητα- περιμένει όλους τους αποτειχισμενους με ανοικτές αγκάλες! Τρέξτε να σωθείτε!
      Κ.Μ.

      Διαγραφή
  6. Ο π. Νικόλαος Μανώλης και ο π. Θεόδωρος Ζήσης να τους αφήσουν να λένε ό,τι θέλουν και να τραβήξουν τον δρόμο τους πίσω από τους αγίους και ομολογητάς της πίστεως Θά ακούσουμε μία οικουμενιστική Σύνοδο που επικύρωσε την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ή τους αγίους μας ; Θά ακούσουμε τους αγίους μας ασφαλώς ! Άν ο Γόρτυνος ήταν σωστός δέν θα στήριζε την οικουμενιστική Ιερά Σύνοδο της εκκλησίας της Ελλάδος αλλά θα δημιουργούσε έναν ορθόδοξο πόλο. Του το επιστρέφουμε λοιπόν Άι παρατήστε μας μέ τους κουραμπιέδες! Μαζί τους χάσαμε τον ήλιο! Νά αναμερήσουν να μήν μας κρύβουν τον ήλιο ! Μνημονεύουν μόνο τί είπε ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος για τον επίσκοπο ,αλλά δέν βλέπουν καί τί έκανε ο ιερομάρτυς που ακολούθησε το μαρτύριο χάριν του ποιμνίου του ενσαρκώνοντας τον ευαγγελικό καλό ποιμένα ,ενώ αυτοί είναι προσκολλημένοι στήν καρέκλα τους Μόλις ο απο πάνω τους έτριξε τά δόντια αυτοί κοκκάλωσαν Τί φοβάστε κύριε Γόρτυνος ; Μιμηθείτε τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο στήν ομολογία και ύστερα να επικαλείστε το ΄΄εις θέσιν και τύπον Χριστού ΄΄ που όλοι οι επίσκοποι τό έχουν κάνει καραμέλα Το ΄΄εις θέσιν καί τύπον Χριστού ΄΄ είναι ζητούμενο καί όχι δεδομένο Επιτρέπεται να λέτε αυτά τά πράγματα εσεις ένας πανεπιστημιακος δάσκαλος ; Μέ συγχωρείτε ,αλλά μας αναγκάζετε να σάς ΄΄βγάλουμε γλώσσα΄΄ Δέν επιτρέπεται εκ μέρους σας αυτή τη αλλοίωση !Καί ποιος σας είπε οτι ξεχάσαμε την πνευματική μας ζωή ; Ίσια -ίσια που όλη αυτή η ομολογία μας αποσπά από τις κανονικές και όμορφες ασχολίες μας ,ενώ θά έπρεπε αυτό να το κάνετε εσείς που γι'αυτό στέκεστε εκεί που στέκεστε Δέν θέλω να πώ για εσάς προσωπικώς ,αλλα για μία μεγάλη μερίδα των επισκόπων έχει γίνει ένα ωραίο βιοποριστικό επάγγελμα και ένω πληρώνονται γι'αυτο για να προφυλάσσουν την εκκλησία από τον νοητό λύκο των αιρέσεων καί να είμαστε εμείς αμέριμνοι ,θέλετε από πάνω και τά ρέστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ ωραίο σχόλιο.
      Δυστυχώς απογοητευμένος και γω.
      Ο ενας υπογράφει ε επιφύλαξη αντί να ΣΗΚΩΘΕΙ Α ΦΥΓΕΙ.
      Ο άλλος έχει καταπιεί τη γλώσσα του και περι άλλων τυρβαζει εδώ και μήνες απ ότι κατάλαβα ούτε καν υποστήριξε τον Ναυπάκτου (που έπρεπε φύγει από το Κουμπαρι και όχι να υπογράψει με επιφύλαξη) όταν του επιτέθηκαν προ μηνός εντος της συνοδου.
      Τι να πω απογοήτευση.
      Μα ότι έλεγαν προ συνόδου Κρήτης τα χειρότερα έγιναν από καθε αποψη. Αντί να επαναλάβουν απλώς ότι έλεγαν πριν τη σύνοδο κατάπιαν τη γλώσσα τους.
      Δε πειράζει έχει ο Θεός. Και οι πέτρες κεκραξονται. Για την ώρα βέβαια οι οικουμενιστικες πέτρες γελάνε.

      Διαγραφή
  7. Ο π. Νικόλαος Μανώλης και ο π. Θεόδωρος Ζήσης να τους αφήσουν να λένε ό,τι θέλουν και να τραβήξουν τον δρόμο τους πίσω από τους αγίους και ομολογητάς της πίστεως Θά ακούσουμε μία οικουμενιστική Σύνοδο που επικύρωσε την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ή τους αγίους μας ; Θά ακούσουμε τους αγίους μας ασφαλώς ! Άν ο Γόρτυνος ήταν σωστός δέν θα στήριζε την οικουμενιστική Ιερά Σύνοδο της εκκλησίας της Ελλάδος αλλά θα δημιουργούσε έναν ορθόδοξο πόλο. Του το επιστρέφουμε λοιπόν Άι παρατήστε μας μέ τους κουραμπιέδες! Μαζί τους χάσαμε τον ήλιο! Νά αναμερήσουν να μήν μας κρύβουν τον ήλιο ! Μνημονεύουν μόνο τί είπε ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος για τον επίσκοπο ,αλλά δέν βλέπουν καί τί έκανε ο ιερομάρτυς που ακολούθησε το μαρτύριο χάριν του ποιμνίου του ενσαρκώνοντας τον ευαγγελικό καλό ποιμένα ,ενώ αυτοί είναι προσκολλημένοι στήν καρέκλα τους Μόλις ο απο πάνω τους έτριξε τά δόντια αυτοί κοκκάλωσαν Τί φοβάστε κύριε Γόρτυνος ; Μιμηθείτε τον Άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο στήν ομολογία και ύστερα να επικαλείστε το ΄΄εις θέσιν και τύπον Χριστού ΄΄ που όλοι οι επίσκοποι τό έχουν κάνει καραμέλα Το ΄΄εις θέσιν καί τύπον Χριστού ΄΄ είναι ζητούμενο καί όχι δεδομένο Επιτρέπεται να λέτε αυτά τά πράγματα εσεις ένας πανεπιστημιακος δάσκαλος ; Μέ συγχωρείτε ,αλλά μας αναγκάζετε να σάς ΄΄βγάλουμε γλώσσα΄΄ Δέν επιτρέπεται εκ μέρους σας αυτή τη αλλοίωση !Καί ποιος σας είπε οτι ξεχάσαμε την πνευματική μας ζωή ; Ίσια -ίσια που όλη αυτή η ομολογία μας αποσπά από τις κανονικές και όμορφες ασχολίες μας ,ενώ θά έπρεπε αυτό να το κάνετε εσείς που γι'αυτό στέκεστε εκεί που στέκεστε Δέν θέλω να πώ για εσάς προσωπικώς ,αλλα για μία μεγάλη μερίδα των επισκόπων έχει γίνει ένα ωραίο βιοποριστικό επάγγελμα και ένω πληρώνονται γι'αυτο για να προφυλάσσουν την εκκλησία από τον νοητό λύκο των αιρέσεων καί να είμαστε εμείς αμέριμνοι ,θέλετε από πάνω και τά ρέστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EYΓΕ, ΜΥΡΙΑΚΙΣ ΕΥΓΕ στον ομολογητή κληρικό π.Νικόλαο Μανώλη για την επαινετέα αντίδρασή του. Ο σεβαστός κληρικός επικαλέστηκε την ιερατική του συνείδηση προκειμένου να θεμελιώσει σε αυτήν την επικείμενη παρέμβασή του. Αποδείχθηκε ότι υπάρχουν και στις χαλεπές ημέρες μας άξιοι της αποστολής τους ιερωμένοι που αφουγκράζονται θετικά τις επιταγές της συνειδήσεώς τους και συμμορφώνονται με αυτές. Η ραστώνη και ο συμβιβασμός δεν τους αγγίζουν!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το αν διακοπεί η μνημόνευση του επισκόπου ως μέσο διαμαρτυρίας όπως αυτό εκφράζεται μέσα από τους γνωστούς 2 κανόνες περί διακοπής μνημοσύνου, δε σημαίνει πως αυτός που διακόπτει το μνημόσυνο δεν είναι ενωμένος με την Εκκλησία, αλλά ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ σε αυτή (ναι σε αυτή που έχει τον αιρετίζονται επίσκοπο) αλλά ως μέσω αντίδρασης χρησιμοποιεί τη μη μνημόνευση.

    Γιατί αν έχω λάθος στο συλλογισμό μου, τότε τι είδους κανόνες είναι αυτοί που σε προτρέπουν στη διακοπή του μνημοσύνου αλλά σε βγάζουν εκτός Εκκλησίας, δηλαδή σου αφαιρούν το δικαίωμα της Σωτηρίας σου;
    Ή τι είδους Άγιος είναι ο πλέον Άγιος Παίσιος, ή τι είδους υπόσταση είχε ο Καντιώτης και όλοι οι υπόλοιποι που διέκοψαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα;

    Πέρα από όλα αυτά βέβαια, ο κανόνας είναι "ακραίος", με την εννοια ότι η εφαρμογή του χρήζει τεράστιας προσοχής για την εφαρμογή του, έτσι ώστε να μη πέσει κανείς στο άλλο άκρο του σχίσματος.
    Για αυτόν που αναφέρει ο Κορίνθου ότι του έστειλε την επιστολή για παράδειγμα, από ότι μπορώ να κατανοήσω από τα λεγόμενα του Σεβασμιωτάτου, έχει μία νοοτροπία σχίσματος και μακρυά από τους κανόνες, και ας φαίνεται ότι τους εφαρμόζει, διότι εφαρμόζοντας την αποτείχιση όπως την εννοεί αυτός καταλήγει σε σχίσμα, και δεν χρησιμοποιεί τους κανόνες ως διαμαρτυρία, αλλά για να φύγει από "τους αιρετικούς επισκόπους" και να μείνει αυτός στην Εκκλησία που είναι αποκομμένη από αυτή με τους "αιρετικούς". Άραγε σε ποια Εκκλησία είναι χωρίς Επίσκοπο;
    Άλλωστε και αυτοί που είχαν κόψει το μνημόσυνο στον Αθηναγόρα, δεν είχαν φύγει από την "αιρετική Εκκλησία" για να μη μολυνθούν, αλλά παρέμεναν στην Εκκλησία μη αναφέροντας όμως το όνομα στη μνημόνευση.
    Επαναλαμβάνω για να γίνω πιο κατανοητός, διακόπτει ο ιερέας το μνημόσυνο του επισκόπου του ως μέσω διαμαρτυρίας και κατάδειξης της αιρέσεως που εκφράζει ο επίσκοπος τρόπον τινα, και ΌΧΙ ως μέσο που θα φύγω εγώ ο αποτειχισμένος από την "αιρετική Εκκλησία" για να μη μολυνθώ, και θα πάω στην "καθαρή Εκκλησία". Και τα λέω αυτά διότι δυστυχώς τα ακούω από πολλούς που ήδη έχουν προβεί σε αυτή την ενέργεια. Και ίσως αυτά είναι τα παραδείγματα που βλέπουν και ο πχ Κορίνθου και έχουν τέτοια αντίθετη άποψη περί του θέματος.
    Διακόπτω το μνημόσυνο την ώρα της Θ.Λειτουργίας και μόνο, αλλά μένω ενωμένος με τη Μια Εκκλησία.
    Διότι αν μιλώ λανθασμένα, τότε να ρωτήσω: Οι ιερείς που αποτειχίζονται από ποια Εκκλησία πήραν το βάπτισμα και την ιερωσύνη; Από την "αιρετική" που εγώ έφυγα για να μη μολυνθώ;


    ΥΓ: Ωστόσο Άγιε Κορίνθου οι αποφάσεις της εν Κολυμπαρίω δεν υπαγράφτηκαν από όλους όπως δυστυχώς λέτε, αλλά από κάποιους, ούτε ομόφωνες είναι. Για παράδειγμα η της Ρωσίας δεν ήρθαν, οι της Βουλγαρίας και Γεωργίας έβγαλαν απόφαση και είπαν ότι ούτε καν Σύνοδος δεν είναι. Άρα αυτές οι Εκκλησίες ως τι εκφράστηκαν; Ή μήπως είπαν αρλούμπες στην συνοδική τους απόφαση;

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διακόπτει το μνημόσυνο ο κληρικός από τον ψευδεπίσκοπο για διαμαρτυρία αλλά για να προστατέψει το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας από βανδαλισμό ΚΑΙ να προστατέψει τον εαυτό του από την αίρεση του ψευδεπισκόπου.Όταν βάζεις στο σπίτι σου έναν αντίχριστο,κοινωνάς με τα πονηρά και αντίχριστα έργα του.Το ίδιο,όταν βάζεις στο σπίτι του Θεού τον ψευδεπίσκοπο,κοινωνάς με την αίρεσή του(ο αποτειχισμένος κληρικός δεν έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τον ψευδεπίσκοπο).
      Άφησε τον άγιο Παΐσιο και τους Επισκόπους που αποτειχίστικαν ,κ. Χ. Α. ,δεν βλέπεις τη ζωή του Αγίου Μαξίμου και του Αγίου Μάρκου;Ο άγιος Παΐσιος έκαμε το λάθος να θεωρεί τον αιρετικό Βαρθολομαίο άγιο(μετά όμως μετανόησε για αυτό).Ο π. Αυγουστίνος μνημόνευε τον Οικουμενιστή και αντίχριστο Βαρθολομαίο.Έκαμε ωραία;
      Τα Μυστήρια των μή αποτειχισμένων κληρικών έχουν Χάρη σ'αυτούς που έχουν άγνοια κ.λπ. Το ίδιο και τα Μυστήρια των σχισματικών Παλαιοημερολογιτών(το ΤΕΡΑΣ του Παλαιοημερολογιτισμού,που λέει και ο Πατέρας Σεραφείμ Ρόουζ).

      Διαγραφή
  10. Για σας. Δεν εχω προλαβει να δω το βιντεο αλλα επειδη εχω διαβασει τις θεσεις του Μητροπολιτη Γορτυνος Ιερεμια , ξερω οτι ο συγκεκριμενος Μητροπολιτης ειναι αντιοικουμενιστης και εχει καταδικασει δημοσια τον οικουμενισμο και εχει ταχθει υπερ του Μητροπολιτη Ναυπακτου Ιεροθεου γιατι δεν εβαλε την υπογραφη του στην συνοδο στην κρητη. Ηθελα να πω μημπος προκειται για παρεξηγηση; Για τον αλλο Μητροπολιτη δεν ξερω τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι και δοξάζω τον Θεό που έχω έναν τέτοιο γέροντα παλικάρι. Να έχουμε την ευχή σου άγιε γέροντά μου. Είμαστε μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να με συγχωρήσουν αυτοί οι τρείς παπάδες αλλά με θύμησαν αυτό που λέει ο λαός εδώ παπάς εκεί παπάς πού είναι ο παπάς;Χρήστος Θεόδ.Ελευθεριάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η απόλυτη ξεφτίλα για τους τρεις παπάδες καταλύθηκε το σύμβολο της πίστεως και αυτοί αγρόν αγοράζουν.Χρήστος Θεόδ.Ελευθεριάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι σεβαστοί παππούληδες αλλά κοινωνία και ενότητα με επισκόπους, πατριάρχες, συνόδους εάν ορθοτομούν. Εάν όχι, για ποιά ενότητα ομιλούμε; Τότε ποιό το πρόβλημα να μην έχουμε ενότητα και με το πατριαρχείο Ρώμης; Ποιμένες και ποιμενόμενοι. Σωστά. Αν όμως ο ποιμένας είναι λύκος μεταμφιεσμένος και το πρόβατα το καταλάβουν, να πάνε στο χωράφι μαζί του να βοσκήσουν; Κι ο αποτειχιζόμενος αποτειχίζεται από την αίρεση, όχι από την Εκκλησία. Το λογύδριο θα περνούσε επί αγίου Μαξίμου άκριτα; Στη Φεράρα έγινε σύνοδος; Τι έγινε; Ο επίσκοπος μόνο εκφράζει την Εκκλησία ή το σύνολο των πιστών εν αληθεία; Είναι δυνατόν να ακούγονται αυτά από υποτίθεται παραδοσιακούς ιεράρχες; Τρελαθήκαμε εντελώς; Τι σκοτισμός είναι αυτός; Κύριε Ελέησον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρώτα βγάλανε αιρετικό τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, τώρα θα βγάλουν αιρετικούς τον Γόρτυνος και τον Κορίνθου, μετά τον Πειραιώς και τον Ναυπάκτου και τέλος ολόκληρη την Εκκλησία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός τους έβγαλε;
      Μήπως οι Απόστολοι,οι Πατέρες, ο ίδιος ο Κύριος;
      Σταμάτα να πετάς μπαρούφες,γιατί όλοι αυτοί τους χαρακτηρίζουν προδότες και λυκοποιμένες,εκτός και αν ανήκεις σ'αυτούς που προσκυνάνε τους δεσποτάδες και όχι τον ΔΕΣΠΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟ.

      Διαγραφή
    2. Ο γνωστός με τον Φλωρίνης ....
      Δε μου λες την εγκύκλιο με την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ θεολογία Ζηζιουλα που έστειλε η μητρόπολη Φλωρίνης προς τους ιερείς, μοναχούς και λαϊκούς της μητρόπολής ποιος την έγραψε είπαμε; Άλλος;
      Δεν ήταν αυτός ήταν ο άλλος ;Κάπως έτσι;

      Διαγραφή
    3. Ο γνωστός άρρωστος με τις φαντασίες είσαι εσύ 31 Δεκεμβρίου 2016 - 5:28 π.μ. Που φαντάζεσαι έναν μόνο σε όλους τους σχολιαστές.
      Δεν στηρίζει ένας τον Φλωρίνης στις διάφορες συκοφαντίες και εξωλογικές κατηγορίες που ακούγονται. Είναι πολλοί αυτοί που τον στηρίζουν. Αλλά το μυαλό σου δεν μπορεί να το δεχθεί και καταφεύγεις σε φαντασίες ότι δήθεν ένας μόνο είναι αυτός που αναγνωρίζει το δίκαιο του Φλωρίνης.
      (Αυτό δεν πρέπει να το ερμηνεύσει κανείς ότι δικαιολογείται ο Φλωρίνης σε όλα του. Όχι. Αλλά μόνο στις συκοφαντίες που ακούγονται και τον αδικούν πολύ-πολύ).

      Σωστά έχει ο 6:17 μ.μ. συμφωνώ για τον Φλωρίνης, τον Γόρτυνος, τον Πειραιώς και τον Ναυπάκτου, ότι είναι αντιοικουμενιστές. Για τον Κορίνθου θέλω να ακούσω αντιοικουμενιστικές δηλώσεις που έχουν κάνει οι υπόλοιποι που ονόμασε ο 6:17μμ για να πω κάτι. Μέχρι τότε περιμένω αλλά δεν συμφωνώ σε όσα είπε και ακούστηκαν στο συγκεκριμένο video.

      Χριστιανός ορθ.

      Διαγραφή
  16. Παραφράζεται και απομονώνεται ''κατά αιρετικό τρόπο'' μέρος ομιλίας του κ.κ.Ιερεμία ο οποίος πολλές φορές έχει αναδείξει την θέση του έναντι του Οικουμενισμού και έναντι της πλανεμένης συνόδου της Κρήτης.Τον γνωρίζω προσωπικά, από κύκλο μαθημάτων τον επίσκοπο, ο οποίος αποτελεί τύπο Ορθοδόξου Επισκόπου. Οι θέσεις του είναι ξεκάθαρες. Όσο αναφορά την απάντηση, ορθότερα πρέπει να δούμε την ερώτηση. Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης αναφέρει ότι οι απαντήσεις οι οποίες παίρνουμε πολλές φορές δεν είναι καθεαυτές λάθος αλλά υπάρχουν λανθασμένες εφόσον ρωτήσουμε λάθος. Ο Άνθρωπος ο οποίος κάνει την ερώτηση, πολύ σύνθετη με τεράστια σύγχυση, Αθεολόγητη κλπ. παίρνει μία πολύ δύσκολη απάντηση ίσως λανθασμένης διατυπώσεως. Ίσως ήταν το κλήμα τέτοιο κατά το οποίο αναγκάστηκε να απαντήσει έτσι ο Επίσκοπος.
    Οι θέσεις του Γόρτυνος είναι γνωστές και περί του Παπισμού και περί του Οικουμενισμού και περί της "συνόδου". Σας γνωστοποιώ πως, κάθε φορά, πριν ξεκινήσουμε τα μαθήματα, και έπειτα το ''Βασιλεύς Ουράνιε'' ξεκινησούσαμε ως εξής "Ο Παπισμός είναι αίρεση, ο Οικουμενισμός Παναίρεση". Είναι από τους λίγους Ορθοδόξους επισκόπους. Καλό είναι να μην τον διαβάλλεται από μία άτυχη απάντηση μίας λανθασμένες κατά πάντα ερώτησης.

    Ελπίζω να δημοσιεύσετε το σχόλιο μου.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε να τον δούμε να σταθεί και στο ύψος των περιστάσεων.
      Ο λαός λέει:Ο Γιάννης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ/ή αδελφέ/η εν μέρει ίσως έχετε κάποιο δίκιο Ο Γόρτυνος έχει δώσει την ομολογία της πίστεως ,υπήρξε αστέρι του αντιοικουμενιστικού χώρου ,τον αγαπήσαμε , προσωπικώς ένοιωσα μία λύπη που μίλησα τόσο πολύ μέ το θυμικό Ποιός δέν θά ήθελε άραγε να ασχολείται μέ τά έργα της ειρήνης και όχι μέσα στό πολεμικό κλίμα των οικουμενιστικών πραγμάτων Ουδέν κακόν βέβαια αμιγές καλού Τά σκάνδαλα είναι απαραίτητο να έρθουν για να αυτοπροσδιορίζεται πάλιν καί πολλάκις η εκκλησία Από τον Γόρτυνος όμως θα περιμέναμε πολύ περισσότερα ,θά έλεγε κανείς οτι θα περιμέναμε το πάν Είναι σέ τελείως λάθο ς πορεία να στηρίζει μία οικουμενιστική σύνοδο της οποίας είναι μέλος Οικουμενιστική σύνοδος που σύγκειται από ορθοδόξους επισκόπους δέν γίνεται Είναι τελείως λάθος όλη αυτή η εκκλησιολογία που λέει αναφερόμενος μάλιστα στόν άγιο Ιγνάτιο τον Θεοφόρο Είναι ντροπή να γίνεται όλη αυτή η διαστρέβλωση της ορθοδόξου εκκλησιολογίας από τον Γόρτυνος Του ευχόμαστε να μιμηθεί τον άγιο στό μαρτύριο και ύστερα να έχει την απαίτηση της αφοσιώσεως του ποιμνίου !

      Διαγραφή
    3. Καντιωτηδες θέλουμε.
      Καντιωτηδες χρειάζονται.

      Διαγραφή
  17. "Η ανδρεία είνε ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του γνησίου χριστιανού. Χριστιανός και δειλός είνε δύο έννοιες εντελώς ασυμβίβαστες. Ο Ιωάννης εις την Αποκάλυψη του είδε φρικτόν θέαμα· Λίμνην καιομένη εις την οποία εις τα παφλάζοντα κύματα πρώτους είδε τους δειλούς.
    Τοις δειλοίς και απίστοις και εβδελυγμένοις και φονεύσι και πόρνοις και φαρμακοίς και ειδωλολάτραις και πάσι τοις ψευδέσι το μέρος αυτών εν λίμνη τη καιομένη εν πυρί και θείω (Απ. 21, 8)...."[π. Αυγουστίνου καντιώτη]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΟΣΙΟΥ ΝΕΙΛΟΥ
    …οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, παντελώς μή γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΓΑΚΗΣ29 Δεκεμβρίου 2016 - 10:00 μ.μ.

    Σε κάποια σημεία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου δεν ξέρει τι λέει και απορώ για τον Άγιο Γόρτυνος πώς δεν αγανακτεί με τις ανοησίες αυτές. Πού είσαι άγιε του Θεού Νικόλαε Σωτηρόπουλε να ελέγξεις και τους δύο όπως τους αρμόζει; Περιμένουμε πάντως από τον π. Ιερεμία να δώσει εξηγήσεις και να υπερασπιστεί τους αγωνιστές αδελφούς του που πολεμούν τον Οικουμενισμό και όχι να αφήνει ελαφρά τη καρδία τον καθένα να λέει ότι του κατεβαίνει, διότι πρόκειται για πολύ σημαντικά και σωτηριώδη θέματα Πίστεως. Αν θέλει να λέγεται πνευματικό τέκνο του πατρός Αυγουστίνου πρέπει να το αποδείξει κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ απόρησα πώς ο Γόρτυνος ανέχθηκε όλα αυτά που είπε ο Κορίνθου, χωρίς να αντίλογο.

      Χριστιανός ορθ.

      Διαγραφή
  20. Είναι πολύ ενημερωτική, αναλυτική και εντός του Ορθοδόξου Εκκλησιαστικού πνεύματος η παρέμβαση του Μητροπολίτου Κορίνθου, από το 1,24 και μετά. Μακάρι να την ακούσουν όλοι οι "αμφισβητίες" και να συνετιστούν, κυρίως όσοι ομιλούν πολύ συχνά για "αποτειχίσεις" και τα παρόμοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που το είδες εσύ το Ορθόδοξο Εκκλησιαστικό πνεύμα στην παρέμβαση του Κορίνθου;
      Mάλλον αγνοείς παντελώς τι σημαίνει Ορθόδοξο Εκκλησιαστικό πνεύμα!
      Το μακάρι ν'ακούσουν.....άστο.
      Μακάρι ν'ακούσει ο Κορίνθου τα λόγια του Κυρίου,των Αποστόλων,των Πατέρων μπας και συνετιστεί,αν και χλωμό το βλέπω. Γιατί οπως λέει και ένας συνάδελφος του από όμορη μητρόπολη,ο αμαρτωλός μπορεί και να γυρίσει, ο πλανεμένος ποτέ.

      Διαγραφή
  21. Η επιβεβαίωση της Πίστεως του Επισκόπου από τους λαϊκούς

    Πολύ ορθώς επισημαίνει ο πολύς θεολόγος Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ, ότι ναί μεν ο Επίσκοπος δεν διδάσκει την Πίστη βάσει εξουσιοδοτήσεως και υποδείξεων του ποιμνίου του, δηλ. του πιστού λαού, αλλά ούτε πάλι μπορεί να λέγει ο,τιδήποτε θέλει, διότι «μέσα στην Εκκλησία, «προσωπικές γνώμες» δεν πρέπει ούτε και μπορεί να υπάρχουν»19. Λοιπόν ο Επίσκοπος καλείται και περιορίζεται στο να εκφράσει την δια των αιώνων καθολική εμπειρία της Εκκλησίας. Αν δεν έχη «συσσωματωθεί» εν Αγίω Πνεύματι σ' αυτήν την εμπειρία, πράγμα που φαίνεται και στη διδασκαλία του, Ιδού, θα υποστή πρεπόντως και δικαίως την αντίδραση του Ποιμνίου. Πώς έχουν ακριβώς τα λόγια του π. Γ. Φλωρόφσκυ: «... ο επίσκοπος πρέπει ν΄ αγκαλιάση μέσα του όλη του την Εκκλησία· πρέπει να εκδηλώση, να φανερώση την εμπειρία και την πίστι της. Δεν πρέπει να ομιλή αφ' εαυτού αλλά εν ονόματι της Εκκλησίας, «ex consensu ecclesiae». [...] Την πλήρη ικανότητα να διδάσκη δεν την έχει λάβει ο επίσκοπος από το ποίμνιό του, αλλά από το Χριστό, μέσω της Αποστολικής διαδοχής. Αλλ' η πλήρης αυτή ικανότης, που έχει δοθή σ' αυτόν, είναι ικανότης του να φέρη τη μαρτυρία της καθολικής εμπειρίας της Εκκλησίας. Περιορίζεται από την εμπειρία αυτήν. Επομένως, σε ερωτήματα περί πίστεως, ο λαός πρέπει να κρίνη ανάλογα με τη διδασκαλία του. Το καθήκον της υπακοής παύει να ισχύη, όταν ο επίσκοπος ξεφεύγη από το καθολικό πρότυπο, οπότε ο λαός έχει το δικαίωμα να τον κατηγορήση ακόμη και να τον καθαιρέση».
    Για το λόγο τούτο η απάντηση των Πατριαρχών της Ανατολής στον Πάπα Πίο τον 9ο, το 1848, διεκήρυξε τη σημασία του ρόλου των λαϊκών στην διατήρηση της Πίστεως της Εκκλησίας : «σε μας, ούτε Πατριάρχες, ούτε Σύνοδοι μπόρεσαν ποτέ να εισαγάγουν νέα [δόγματα και έθη], διότι ο υπερασπιστής της θρησκείας είναι το ίδιο το σώμα της Εκκλησίας, δηλαδή ο ίδιος ο λαός, ο οποίος θέλει το θρήσκευμά του αιωνίως αμετάβλητο και ομοειδές με αυτό των πατέρων του».
    Ερμηνεύοντας αυτή την απάντηση των Ορθοδόξων Πατριαρχών προς τον Πάπα Πίο Θ΄ το 1848, όπου επισημαίνεται ο ρόλος των λαϊκών στη διαφύλαξη της πίστεως, ο π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ παρατηρεί «Το όλο σώμα της Εκκλησίας έχει το δικαίωμα να επαληθεύη, η, για να είμαστε περισσότερο ακριβείς, το δικαίωμα, και όχι μόνο το δικαίωμα, αλλά το καθήκον της «επιβεβαιώσεως». Μ' αυτήν την έννοια οι Πατριάρχες της Ανατολής έγραφαν στη γνωστή Εγκύκλιο επιστολή του 1848 ότι «ο λαός ο ίδιος από μόνος του υπήρξεν ο υπερασπιστής της θρησκείας»»

    Πηγή:http://www.impantokratoros.gr/769A2154.el.aspx.

    Κλεονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η κατρακύλα των «νεοαποτειχισμένων» δεν έχει πάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "νεοαποτειχισμένων" είναι η νέα οικουμενιστικη σου ταμπελιτσα;
      Η οικουμενιστικη σου κατρακύλα που ότι σχόλιο κάνεις είναι για να μειώσεις αδιακριτως όσους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ έχει πάτο;;;;

      Διαγραφή
    2. Ξεδιάντροπο παπαγαλάκι!
      Τολμάς και μιλάς για τους αγωνιστές της ΟΡθΟΔΟΞΙΑΣ;
      H κατρακύλα των δεσποτάδων δεν έχει πάτο, σύμφωνα ΠΑΝΤΑ με τά λόγια ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
      Άκουσες εσύ κανέναν απ'αυτούς που αντιδρούν στην παναίρεση του οικουμενισμού να λένε έστω ένα "και" δικό τους;
      Kατά πως φαίνεται, εκτός από οσφυοκαμψία πάσχεις και από επιλεκτική κουφαμάρα.

      Διαγραφή
    3. Οικουμενιστικο λιβανιστήρι πόσες ελληνικούρες (σαν το νεοαποτειχισμένοι) θα πεις ακόμα;;;
      Οι πιστοί που πάνε εκκλησία και ακούνε ψαλμούς μετά μουσικής (βιολιων, πιάνων κλπ) αποτειχισμένοι είναι;;;;;
      Οι πιστοί που πάνε εκκλησία και ακούνε επαίνους για τον πάπα αποτειχισμεμοι είναι;;;;; Τις εκκλησίες τις χτίσαν οι ορθόδοξοι παππούδες μας για να εκκλησιαζομαστε ορθοδοξα και όχι για να τις χρησιμοποιήσετε εσείς οι οικουμενιστες ως λαθρεπιβάτες.

      Διαγραφή
    4. O ανώνυμος 1:40 π.μ. δεν είναι άξιος βρισιών.
      Ο ανώνυμος 8:08 π.μ. από πότε βάπτισε αγωνιστές της Ορθοδοξίας του νεοαποτειχισμένους; Και επειδή τους βάπτισε αυτός, το παπαγαλάκι των νεοαποτειχισμένων πρέπει να τους βάπτίσουν όλοι έτσι;

      Διαφορετικός από τον 8:08πμ

      Διαγραφή
  23. 1:40 , 3:11 καλή χρονιά και με το νέο έτος γίνε ορθόδοξος και όχι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΝ ΑΓΑΠΗΝ ΣΑΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ:

    «(...) Θά ἀπαντήσω ὅμως ἐπ΄ αὐτοῦ, ἔπειτα καί ὡς καταλεικτικόν σχόλιον, ἐνῷ πρώτα θά σᾶς σημειώσω μερικές, κριτικές ἤ ῥητορικές παρατηρήσεις (ἀπό τό τελευταίον μέρος τῶν ὀπτικοακουστικῶν σχολιασμῶν τοῦ σεβ. κ. Διονυσίου, περίπου στό σημεῖον, μετά τῆς μίας ὥρας καί τῶν τριαντατριῶν λεπτῶν), κατά τῶν φοβερῶν καί παράδοξων λεχθέντων τοῦ Μητροπολίτου Κορίνθου:

    1.      Τό ἐπιχείρημα μέ τά ἄλογα πρόβατα, μοιάζει νά εἶναι ὁλίγον ἀστείο, διότι τά πρόβατα, συνήθως δεν ὁμιλῶσι, (δέν ξέρω στήν Κόρινθο ἄν ὑφίστατο τινά μεταφυσικόν φαινόμενο καί ἄρχισαν νά ὁμιλοῦσι, ἀλλά λόγῳ τοῦ Δεσπότη εἴμεθα σίγουροι, ὅτι καί οἱ λίθοι πλέον θά τόν κράζωσι) δύνανται κάλλιστα, νά βοσκήσωσι, καί σέ ἄλλα  βοσκοτόπια, παραδίπλα ἤ καί μακρύτερα, τῆς ἐποπτείας τοῦ βοσκοῦ. Ὁ καλός τσομπάνος διά νά περισυλέξει τά ἀπομακρυσμένα πρόβατα ἔχει κυρίως ἐκπαιδευμένα τσομπανόσκυλα, ἤ, σπεύδει ὁ ἴδιος προσωπικά καί τά συνάζει. Ἐξάπαντος οἱ πιστοί δέν εἶναι ἄΛ[λ]ογον ποίμνιον, ἀλλά Λ[λ]ογικόν Ποίμνιον. Ἄν δεν δύναται νά τό χωνέψει ἄς πιεῖ μίαν σόδα…

    2.      Τό ζήτημα ὅμως, τῆς καλῆς ἤ κακῆς ὑπακοῆς (ἤ ἄλλως πως ἁγίας ἀνυπακοῆς, ἤ  Ἐκκλησιαστικῆς καί Ἱεροκανονικῆς ἀνυπακοῆς) τοῦ ποιμνίου πρός τόν ποιμένα, ἀποσαφηνίζεται μέ κάθε θεολογική σαφήνεια, κυρίως ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Χρυσόστομον (ἐπικαλοῦμε κατ΄ ἀρχήν τοῦτον τόν Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας ἀφοῦ, μονομερῶς, τόν ἴδιον ἐπικαλέστηκε  καί ὁ Σεβασμιώτατος γιά νά ὑποστηρίξει τις σωρηδόν ἔωλες σοφιστίες του) ὅταν ἐρμηνεύει τό κλασικόν Γραφικό σημεῖον, περί τῆς ἀναγκαίας μέν ὑπακοῆς στούς πνευματικούς πατέρας πού ἀγρυπνῶσι πραγματικά ὑπέρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν· ὑπό την ἀδήριτον ὅμως προϋπόθεσιν ὁ Ποιμένας νά ὀρθοτομεῖ, ἀπλανῶς καί ὀρθοδόξως νά θεολογεῖ.

    3.      Διότι, ὁ ἱερός Χρυσόστομος, μᾶς ἐντέλει ἑρμηνεύοντας τόν Μέγα Ἀπόστολον Παῦλον, νά προσέχουμε τά μέγιστα, ὄχι μόνο ἀπό ξένες ἑτερόδοξες διδασκαλίες (π.χ. Οἰκουμενισμός, Μασσωνισμός, Θεοσοφισμός κ.λπ.), ἀλλά καί ἀπό διαφορετικές κακόδοξες διδασκαλίες (π.χ. «Μεταπατερική Θεολογία», Νικολαϊτισμός, Βαρλααμισμός, κ.λπ.) διότι ἀμφότερες, γεννοῦσι, τόν ψυχικόν ὅλεθρον τοῦ ποιμνίου. Ἄραγε, ποῖος μεταφέρει ἤ εἶναι φορέας ἑτερόδοξων ἤ κακόδοξων θεολογικῶν διδασκαλιῶν στήν Ἐκκλησία;

    4.      Ὁ Σεβασμιώτατος Κορίνθου, σέ ποῖαν ἀκριβῶς κατηγορία, περιπίπτει, σύμφωνα μέ τά ὅσα ἐμπαθῶς, ὑστερικῶς, προπαγανδιστικῶς, διεκήρυξεν, ὑπέρ τῆς Ληστρικῆς Συνόδου τῆς Κρήτης;

    5.      Στήν κατηγορία, τοῦ καλοῦ ποιμένος ἤ μήπως τοῦ λυκοΠοιμένος;

    6.      Γιατί ᾆραγε, (ὁ ἅγιος Κορίνθου) ἐχρησιμοποίησεν ἤ ἐκμεταλεύθην, μέ ἔντεχνη πανουργία καί ῥαδιουργία, τήν φυσικήν παρουσία ἤ καί φιλοξενία τινός ῥωμαλέου ἀντιΟἰκουμενιστοῦ Ἱεράρχου, ἵνα προσβάλλει και τελικῶς ξεσπάσει σέ τινά θρησκευτικόν παραλήρημα (γράφτε: μᾶλλον δαιμονικόν οἶστρον!), κατά πάντων καί πασῶν τῶν ἀντιΟἰκουμενιστῶν Ἰεραρχῶν, Κληρικῶν, Μοναχῶν καί Λαϊκῶν;

    7.      Μήπως ἐν τέλει, ὁ ἴδιος, συμφωνεῖ ἀπόλυτα, μέ τήν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μέ τόν Μασσωνικόν Συγκρητισμό, καί τίς ἀντιΚανονικές ἤ καί κακόδοξες ἐνέργειες τῶν Δέκα αἱρετικῶν Προκαθημένων; Προφανῶς, καί μᾶλλον συμφωνεῖ ἀπόλυτα, σύμφωνα μέ τά ἰδικά του λεχθέντα, μιᾶς καί ἀναγνωρίζει, ὅτι οἱ Ληστρικές ἀποφάσεις τοῦ Κολυμπαρίου, τά «συνοδικά» Κείμενα, γεγόνασι κατόπιν «θείας ἐμπνεύσεως» ἀπό τό Ἅγιον Πνεῦμα!

    8.      Δέν θά εἶναι κλαυσίγελον ἀστεῖον, νά ἀναμένει κανεῖς, νά ἀνατείλλει κάποτε ὁ Ἥλιος ἀπό τήν Δύση;

    9.      Θεέ μου, ἀδελφοί καί πατέρες μου, συγχωρέστε με, διά τίς ἐπόμενες φρικτές μου ῥητορικές «βλασφημίες», ἀλλά μερικοί ἀνόητοι νόες, δέν δύνανται νά καταλάβωσι διαφορετικά, ἄν δέν τούς ὁμιλήσει κανεῖς στήν ἰδικήν τους βλάσφημον γλῶσσα. Εἶναι ἔτσι ἤ δέν εἶναι ἔτσι;

    10.  Τό Ἅγιον Πνεῦμα, δύναται, νά μᾶς διδάξει αἱρετικές διδασκαλίες;

    11.  Εἶναι δυνατόν, (...)»


    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΓΟΡΤΥΝΟΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ κ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΟΛΚΗΣ http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2016/12/blog-post_76.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι θέλει να πει ο ποητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. http://www.arcadiaportal.gr/news/gortunos-ieremias-sixathika-kai-ntrapika-otan-eida-orthodokso-episkopo-na-filaei-xeri-tou-airet

    στο παραπάνω άρθρο όμως δεν επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο
    Μπορεί κάποιος να ξεμπερδέψει λίγο τα πράγματα;
    Γιατί όντως στο βίντεο ακούγεται σαν να λεέι "αι στο καλό με τα δογματικά"¨, δεν είναι όμως καθαρός ο ήχος και κινδυνεύουμε να κάνουμε αυτό που κάνουν οι αιρετικοί, διαλέγουν προτάσεις αποκομμένες από το υπόλοιπο κείμενο (στην αντίστοιχη περίπτωση ομιλία/βίντεο)οι οποίες "βγάζουν" άλλο νόημα από το πραγματικό

    Καλή κ ευλογημένη χρονιά εις άπαντες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com