Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017

Ο Τέρενς Κουΐκ, ο Κώστας Γαβρόγλου και η εβραϊκή Χάνουκα (2 δημοσιεύματα)

Ο υφυπουργός Τέρενς Κουΐκ, άναψε το 4οκερί και ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου το 5ο κερί στην εννεάφωτη λυχνία για την εβραϊκή εορτή της Χάνουκα. Τώρα πως είναι  δυνατόν, υπουργός Παιδείας της Χώρας μας  να πηγαίνει να γιορτάζει και να προσκυνά εβραίικη γιορτή και μάλιστα για την ήττα των Ελλήνων; Αυτό είναι άλλο στόρυ.
Φαντάζεστε τον Ερντογάν να έρχεται στην Ελλάδα στον εορτασμό μας της 25ης Μαρτίου 1821, να γιορτάσει την ήττα των Τούρκων;



Η Χανουκα είναι Εβραϊκή γιορτή, σε ανάμνηση της επανάκτησης του Ναού του Σολομώντος, κατά τη διάρκεια της εξέγερσης των Μακκαβαίων εναντίον του ελληνιστικού βασιλείου των Σελευκιδών τον 2ο π.Χ. αιώνα. Η γιορτή της Χανουκά (Hanukkah) διαρκεί οκτώ νύχτες και ημέρες, με αφετηρία την 25 ημέρα του μήνα Κισλέβ, σύμφωνα με το Εβραϊκό Ημερολόγιο (σούρουπο της 24ης Δεκεμβρίου 2016 – βράδυ της 1ης Ιανουαρίου το 2017). Είναι γνωστή ως εορτή των Φώτων, επειδή ανάβεται μία ειδική λυχνία με εννέα βραχίονες, που ονομάζεται μενορά ή χανουκά.
Η δυναστεία των Σελευκιδών είχε ιδρυθεί το 305 π.Χ. από τον Σέλευκο Α’ Νικάτορα, στρατηγό και διάδοχο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και καταλάμβανε χονδρικά τη γεωγραφική περιοχή που σήμερα αποκαλούμε Μέση Ανατολή. Ένας από τους επιγόνους του, ο Αντίοχος Δ’ ο Επιφανής (175-163 π.Χ.), φανατικός λάτρης του ελληνικού πολιτισμού, κατέλαβε την Ιερουσαλήμ και θέλησε να επιβάλει με τη βία τον ελληνικό τρόπο ζωής και την εθνική θρησκεία στους Ιουδαίους. Οι Ιουδαίοι αντέδρασαν και με επικεφαλής την οικογένεια των Μακκαβαίων ή Ασμοναίων, κατόρθωσαν να ανακαταλάβουν την Ιερουσαλήμ το 162 π.Χ.
Η ίδρυση του κράτους του Ισραήλ δεν αποτελεί ξεχωριστή εθνική επιτυχία για το Ισραήλ. Δεν την γιορτάζουν ως τέτοια. Είναι ένα ακόμα εθνικό «πρότζεκτ», που ενισχύει τα συμφέροντα του εβραϊσμού παγκοσμίως.
Για κάποιους Εβραίους το κράτος του Ισραήλ δεν σημαίνει τίποτε σημαντικό και γι′ αυτόν τον λόγο δεν υπάρχει στο εορτολόγιό τους με την ανάλογη έκταση.
Για όλους όμως τους Εβραίους ανεξαιρέτως οι Μακκαβαίοι είναι οι εθνικοί ήρωες. Στο κράτος του Ισραήλ «διαπρέπουν» οι κάθε λογής Μακάμπι.
Το έθνος προοδεύει όπως αποφάσισαν εκείνοι οι Μακκαβαίοι και απλά το Ισραήλ είναι μέρος αυτής της προόδου και όχι το θεμέλιό της, όπως θα ήταν για ένα συμβατικό έθνος. Βλέποντας όλα αυτά, καταλα­βαίνεις τα πράγματα με έναν διαφορετικό τρόπο.
Εχθρός τους είναι η Μακε­δονία και ό,τι αυτή αντιπροσωπεύει.
Εχθρός τους είναι ο ελληνισμός, που απειλεί μόνιμα το εβραϊκό έθνος και καθιστά τον αγώνα των Μακκαβαίων παντοτινά επίκαι­ρο.
Όταν γνωρίζεις ποιος είναι ο εχθρός τους, μπορείς να καταλάβεις και ποιοι είναι οι «σωστοί» Εβραίοι με βάση τα πρότυπά τους.
Με βάση τα πρότυπα που για οκτώ ημέρες κάθε χρόνο θα τους υπενθυμίζονται. Με βάση τα μνημόσυνα των «σωστών» Εβραίων, που για οκτώ ημέρες θα υπενθυμίζονται στους υπολοίπους.
«Σωστός» Εβραίος είναι ο Ιωσήφ «Τίτο», που έβαλε τα «θεμέλια», για να κάνει ζημιά στη Μακεδονία. «Σωστός» Εβραίος είναι ο Μπεναρόγια, που δημιούργησε το μετέ­πειτα ΚΚΕ ως μοχλό πρόκλησης έντασης στη Μακεδονία. «Σωστός» Εβραίος είναι ο Κίσινγκερ, που έκανε ζημιά στον ελληνισμό με την Κύπρο. «Σωστός» Εβραίος είναι ο Νίμιτς, που παριστάνει τον διαπραγματευτή, για να εξασφαλίσει τα εβραϊκά συμφέροντα εις βάρος των εχθρών του. «Σωστός» Εβραίος είναι ο Σόρος, που χρηματοδοτεί τον κάθε πιθανό ή απίθανο παράγοντα, που μπορεί να κάνει κακό στη Μακεδονία. «Σωστός» Εβραίος είναι ο Γιωργάκης, που, ως υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας, αναγνώρισε «ίχνη» μακεδονικού έθνους στη σημερινή Ελλάδα.
Όλοι αυτοί είναι «σωστοί» όχι μόνον γιατί πρόσφεραν κέρδη στο έθνος τους, αλλά γιατί δεν ξέχασαν να κάνουν ζημιά και στους εχθρούς του.
Όλοι αυτοί «τιμούνται″ στη Χανουκά, γιατί είναι γνήσιοι «Μακκαβαίοι″.

Τι γιορτάζουν οι εβραίοι με τη Χάνουκα;

Τι γιορτάζουν οι εβραίοι με τη Χάνουκα; Για να θυμόσαστε τι “εορτάζουν” και οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας μαζί με τους ιουδαίους… Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι σε όλες τις “αμερικάνικες” σειρές/ταινίες η πιο πολυδιαφημιζόμενη γιορτή των εβραίων είναι η “Χάνουκα”…
Κατά την ιουδαϊκή εορτή Χανουκά (αντίστοιχη των Χριστιανικών «Φώτων») η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 25 του Εβραϊκού μήνα Κισλέβ και διαρκεί οκτώ ημέρες, εορτάζεται (σύμφωνα με τα βιβλία των Μακκαβαίων) η νίκη των εβραίων επί των στρατευμάτων του επίγονου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Αντίοχου του Επιφανούς (και η σφαγή των Ελλήνων που κατοικούσαν στην Παλαιστίνη). Ακολουθεί απόσπασμα από το βιβλίο του ραβίνου Ahron Lopiansky, με τον τίτλο «Timepieces». Αναφέρεται στην μάχη Ελληνισμού-ιουδαϊσμού, υπό την οπτική ενός ραβίνου.
Βρίσκεται γραμμένο στα αγγλικά στην εβραϊκή ιστοσελίδα Aish.com (και συγκεκριμένα στην σελίδα όπου ταξινομούταν στην κατηγορία «Εορτολόγιο» (Holidays) και συγκεκριμένα στην ιουδαϊκή εορτή Χανουκά, κατά την οποία οι εβραίοι σύμφωνα με το βιβλίο των Μακκαβαίων, νίκησαν τα στρατεύματα του Επίγονου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Αντίοχου του Επιφανούς και κατέσφαξαν τους Έλληνες που κατοικούσαν στην Παλαιστίνη. Στην ίδια κατηγορία, βρίσκονται και κείμενα με τίτλο «Ελλάς, η Σκοτεινή Πλευρά», «Βλέποντας μέσα από το Σκότος», «Φωτίζοντας τις Ημέρες του Σκότους», «Η Δόξα του Ισραήλ εναντίον του Ελληνικού Κάλλους» κλπ… όπου παρουσιάζεται η «ένδοξη» κι «ανεπανάληπτη νίκη», του ιουδαϊσμού επί του Ελληνισμού, η οποία παρουσιάζεται θρησκευτικά από τους εβραίους σαν την επικράτηση του «φωτός σοφίας» από τον «εκλεκτό λαό»-Ισραήλ επί των «ανόητων», «βλαβερών» κι «άχρηστων» Ελλήνων, οι οποίοι σε κάθε τομέα (το συγκεκριμένο κείμενο αναφέρεται στην φιλοσοφία ως τρόπος ζωής), αντιπροσωπεύουν το …«σκότος».
Πέραν του γνωστού και διάχυτου φαρισαϊσμού που εξέρχεται από τα γραμμένα ενός ραβίνου το κείμενο αυτό είναι ενδιαφέρον, κυρίως διότι αποτυπώνει την θεμελιακή αντίληψη ενός εβραίου έναντι της Ελλάδας και του Ελληνισμού. Ως εκ τούτου, το κείμενο αυτό είναι απλά αντιπροσωπευτικό των όσων κατ’ ουσίαν ένας ραβίνος κηρύττει σε μια συναγωγή την ημέρα που οι εβραίοι εορτάζουν την Χανουκά.
Ο υπουργός Παιδείας  Κώστας Γαβρόγλου, κατόπιν πρόσκλησης της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών, παρέστη στις 28 Δεκεμβρίου, στο άναμμα των πέντε κεριών της Χανουκά.
Είναι δυνατόν, υπουργός Παιδείας της Χώρας μας  να πηγαίνει να γιορτάζει και να προσκυνά εβραίικη γιορτή και μάλιστα για την ήττα των Ελλήνων; Φαντάζεστε τον Ερντογάν να έρχεται στην Ελλάδα στον εορτασμό μας της 25ης Μαρτίου 1821, να γιορτάσει την ήττα των Τούρκων; Τι ζούμε, βρε συνάδελφοι, με τους άχρηστους και ανθέλληνες που μας έχουν κατσικωθεί για καλά στο σβέρκο μας, και που αυτός ο ίδιος μας ο λαός τους το επέτρεψε και συνεχίζει να τους το επιτρέπει;

6 σχόλια :



  1. Α Μακκαβαίων 4: 59 καὶ ἔστησεν ᾿Ιούδας καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτοῦ καὶ πᾶσα ἡ
    ἐκκλησία ᾿Ισραήλ, ἵνα ἄγωνται αἱ ἡμέραι ἐγκαινισμοῦ τοῦ θυσιαστηρίου
    ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν ἐνιαυτὸν κατ᾿ ἐνιαυτὸν ἡμέρας ὀκτώ, ἀπὸ τῆς πέμπτης καὶ εἰκάδος τοῦ μηνὸς Χασελεῦ, μετ᾿ εὐφροσύνης καὶ χαρᾶς.
    Ιωάννης 10 :22 ᾿Εγένετο δὲ τὰ ἐγκαίνια ἐν τοῖς ῾Ιεροσολύμοις, καὶ χειμὼν ἦν· 23 καὶ
    περιεπάτει ὁ ᾿Ιησοῦς ἐν τῷ ἱερῷ ἐν τῇ στοᾷ τοῦ Σολομῶντος.

    Ο Ιησούς Χριστός ήταν παρών στην εορτή της Χανουκά.....

    Η γιορτή της Χανουκά

    Η γιορτή αυτή ονομάζεται και γιορτή των Εγκαινίων του ναού. Η ονομασία
    πάντως ‘ανακαίνιση’ ανταποκρίνεται περισσότερο στο εβραϊκό ‘Χανουκά’.
    Είναι η ονομασία που έδωσαν οι ραββίνοι στη γιορτή . Ο Ιώσηπος την
    ονομάζει γιορτή των Φώτων, ονομασία που συνδέεται με τη λατρευτική
    έκφραση των Ιουδαίων της εποχής, αφού κατά τη διάρκειά της ήταν
    χαρακτηριστική η χρησιμοποίηση φωτισμού.

    Πληροφορίες για τα γεγονότα που οδήγησαν στην καθιέρωση της γιορτής
    έχουμε στο Α΄ Μακκ. 4, 36-59. Εκεί γίνεται αναφορά στις δραστηριότητες
    του Αντίοχου του Επιφανούς, ό οποίος βεβήλωσε το ναό της Ιερουσαλήμ
    καθώς και το βωμό που υπήρχε στο προαύλιό του. Πρόσφερε δηλαδή, στις 25
    του μήνα κισλέου (Δεκέμβριος) του 167 θυσία στο Δία τον Ολύμπιο. Ο
    Ιούδας ο Μακκαβαίος κατάφερε μετά τρία χρόνια να νικήσει τον Αντίοχο και
    να ξαναδώσει στη λατρεία του Γιαχβέ το ναό, αφού φυσικά έκανε τον
    καθαρμό της βεβήλωσης και έκτισε καινούργιο βωμό. Σύμφωνα με πληροφορίες
    του ίδιου του βιβλίου (Α΄ Μακκ. 4,59) αποφασίστηκε η γιορτή να γίνει
    ετήσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀπαράδεκτος καὶ κατακριτέα ἡ συμμετοχὴ τοῦ Τέρενς Κουὶκ εἰς μίαν μὴ χριστιανικὴν θρησκευτικὴν τελετὴν καὶ δὴ τῶν αὐτοκαταράτων θεοκτόνων ἰουδαίων, ἀλλὰ πάσχουν καὶ ὅσοι θεωροῦν πρόσωπο ἄξιο τιμῆς τὸν Ἀντίοχο Δ΄ ἐπιφανῆ (μᾶλλον ἐπιμανῆ).

    α) Θεοποίησε τὸν ἑαυτό του -πρᾶγμα ποὺ ποτὲ δὲν εἶχε κάνει Ἕλληνας ὣς τότε,
    β) κατέστρεψε τὸ βασίλειο τῶν Σελευκιδῶν καὶ ἀποδυνάμωσε τὸ βασίλειο τῶν Πτολεμαίων μὲ τοὺς ἐμφυλίους πολέμους του,
    γ) ἔβαζε τὴν οὐρὰ στὰ σκέλια μπροστὰ στὴν Ῥώμη -καὶ τὰ παιδάκια ξέρουν τὸ ἐπεισόδιο μὲ τὸν Γάιο Ποπίλιο Λαίνα καὶ δ) βασάνισε μέχρι θανάτου τοὺς Ἁγίους Ἑπτὰ Μακκαβαίους παῖδας, τὴν μητέρα τους Ἁγία Σολομονὴ καὶ τὸν διδάσκαλό τους Ἐλεάζαρο (+ 1η Αὐγούστου).

    Ὅσοι τον ἐπαινοῦν μοιάζουν μὲ κείνους τοὺς δικαστὲς ποὺ κατεδίκασαν εἰς θάνατον τὸν Σωκράτη μὲ τὴν κατηγορία ὅτι «καινὰ δαιμόνια εἰσφέρει τοῖς Ἀθηναίοις, λέγων δεῖν σέβειν ὄρνεα καὶ κύνας καὶ τὰ τοιαῦτα, καὶ διὰ τοῦτο διαφθείρει τοὺς νέους». Ἦταν Ἕλληνες τὸ γένος, ἀλλ' ἦταν διεστραμμένοι ἐγκληματίες.

    Τέλος, θὰ πρέπῃ νὰ συνειδητοποιήσουμε ὅτι ἱστορικῶς οἱ Ἰουδαῖοι δὲν εἶχον σχέσιν ἐθνικοῦ ἀνταγωνισμοῦ μετὰ τοῦ ἑλληνισμοῦ, οὔτε κἂν περιθωριακή. Τὸ μῖσος τῶν ἐναντίον ἡμῶν εἶναι διότι διεδώσαμε ὡς Ἕλληνες περισσότερο πάντων τὸ Εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ, γιὰ κανένα ἄλλον λόγον._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως μας δίδαξαν οι Άγιοι της Εκκλησίας, τρία είναι τα πάθη "Γίγαντες" τα οποία γεννούν και όλα τα άλλα πάθη.
    Με αυτά τα τρία πάθη, πολέμησε ο σατανάς και τον Ιησού Χριστό στην έρημο.
    Ένα μεγάλο μέρος της παγκόσμιας ανθρώπινης ιστορίας, είχε και έχει σαν κινητήρια δύναμη αυτά τα τρία πάθη.

    Τα τρία πάθη είναι:
    - Η αγάπη προς το χρήμα.
    - Η αγάπη προς τη δόξα των ανθρώπων.
    - Η αγάπη προς τις ποικίλες επίγειες ηδονές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΝΤΩΣ ΠΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΣΧΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την 1η του μηνός Αυγούστου μνήμη τελούμαι των Αγίων επτά Μακαβαίων παίδων και της μητρός αυτών Σολομονής και του διδασκάλου αυτών Ελεαζάρου οι οποίοι αρνήθηκαν να εκτελέσουν τις διαταγές τού Αντιόχου για καταπατήσουν τον νόμο του Θεού σχετικά με την νηστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com