Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2017

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Πιστοί της Κρήτης καταδικάζουν την ψευδοσύνοδο [ΒΙΝΤΕΟ 2017]

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Πιστοί της Κρήτης καταδικάζουν την ψευδοσύνοδο [ΒΙΝΤΕΟ 2017]

Πρόσφατη ομιλία του εφημερίου του Ι.Ν. Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης, π. Νικολάου Μανώλη. 
Παρακολουθείστε το βίντεο:
  
    Με νέα, πρόσφατη εντολή (20-11-2015), ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, απαγορεύει εκ νέου και στην ενορία του αγίου Σπυρίδωνος να Ομιλεί ο π. Νικόλαος!!! Κρίνεται ως επικίνδυνος!!!
    Ο π. Νικόλαος Μανώλης, εφημέριος του ιερού βυζαντινού ναού Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης επί 26 έτη, για λόγους Πίστεως (ως γνωστόν ο π. Νικόλαος δίνει μεγάλες μάχες εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού που έχει αλώσει τα υψηλά κλιμάκια της εκκλησιαστικής ηγεσίας), από τις 21 Μαῒου 2015μετατέθηκε αναγκαστικά, με την σύμφωνη γνώμη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατόπιν αιτήματος του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, και την απόφαση του τελευταίου, στον ιερό ναό Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας. 
    Στη νέα του ενορία ο π. Νικόλαος, παρά τις συνεχιζόμενες απειλές και τους εκφοβισμούς, συνεχίζει ακάθεκτος το αντιοικουμενιστικό και αντιαιρετικό του έργο καθώς και την εν γένει πνευματική του δραστηριότητα.

24 σχόλια :

  1. Συμφωνώ με τον π. Νικόλαο ότι δεν είναι υποχρεωτική η διακοπή του μνημοσύνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο πάτερ!
    Ξεκάθαρα λόγια!

    Αν ο κανόνας ήταν υποχρεωτικός, με την έννοια του να σε υποχρεώνει να διακόψεις το μνημόσυνο προ συνοδικής κρίσης, τότε θα υπήρχε και ο αντίστοιχος κανόνας που θα διατύπωνε σαφώς (όπως το κάνουν όλοι οι κανόνες) πως όποιος δε διακόψει το μνημόσυνο προ συνοδικής κρίσεως θα υποστεί τις ανάλογες ποινές (αφορισμό, καθαίρεση).

    Μόνο μετά από συνοδική κρίση, αν συνεχίσης τη μνημόνευση, μόνο τότε υπάρχη κανόνας που επιβάλλει αυτές τις ποινές.

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον!!!
    Και βλέπουμε να προσεύχονται σε μια γαλάζια σφαίρα!!
    Lol
    ποιά σύνοδος;;;
    Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε, δεν είμαστε ειδωλολάτρες!
    οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους
    απλά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβαζω : Αν ο κανόνας ήταν υποχρεωτικός, με την έννοια του να σε υποχρεώνει να διακόψεις το μνημόσυνο προ συνοδικής κρίσης, τότε θα υπήρχε και ο αντίστοιχος κανόνας που θα διατύπωνε σαφώς (όπως το κάνουν όλοι οι κανόνες) πως όποιος δε διακόψει το μνημόσυνο προ συνοδικής κρίσεως θα υποστεί τις ανάλογες ποινές (αφορισμό, καθαίρεση).

    Ναι ?Για δίδαξε με πάτερ Οι τυμπανιαίοι μνημονευτές του Βεκκου του Αθω , μοναχόι και ιερομόναχοι Η Τ Α Ν Ε Ι Ν Α Ι και ΘΑ Ε Ι Ν Α Ι έτσι δεν είναι ?
    Και ο Αννας και ο Καίάφας ως αρχιερέας κολάζεται .. ε και ? Ναι μοναχόι και ιερομόναχοι ,οι τυμπανιαίοι μνημονευτές του Βεκκου . και ως μοναχοί και ιερομόναχοι δεν θα είναι στον αιώνα όπου είναι ? Πλην όμως ΠΟΥ είναι αυτοί οι μοναχοί και ιερείς ? Που θα είναι στον ΑΙΩΝΑ ?
    Αλλά ακουστά έχω ότι αυτοί οι ιερείς που μνημόνευαν τον Βέκκου , εκεί που είναι , δεν είναι στο μέρος το ετοιμασμένο για τους συναδέλφους τους του ογδόου αιώνα ..
    Εσείς τι άποψη έχετε επί του προκειμένου ?
    Εχετε ακουστά ποιό μέρος είναι αυτό ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί Βέκκου είχε γίνει ένωση των Εκκλησιών (δηλ. κοινό ποτήριο) αδελφέ μου μην μπερδεύεσαι!

      Διαγραφή
    2. (Ατυχής ο χαρακτηρισμός του "πάτερ". Δεν είμαι ιερέας)
      Οι τυμπανιαίοι δέχτηκαν τη ψευδοένωση με τους παπικούς. Γι'αυτό και αυτό το αποκρουστικό αποτέλεσμα.
      Μη ξεχνάς ότι επί Βέκκου που μαρτύρησαν πλήθος μοναχών στον Άγιον Όρος, υπήρχαν και άλλοι μοναχοί οι οποίοι δε μαρτύρησαν. Και δεν εννοώ τους τυμπανιαίους, αλλά μοναχούς που δεν είχαν τη δύναμη και τη χάρη από το Θεό να προσέλθουν στο μαρτύριο και γι'αυτό το λόγο κρύφτηκαν ώστε να μη τους βρουν οι στρατιώτες του Βέκκου και τους σκοτώσουν.
      Άλλωστε αυτοί οι μοναχοί είναι που μετά τα μαρτύρια βγήκαν από τις κρυψώνες ώστε να περισυλλέξουν τα τίμια λείψανα των μαρτύρων και να τα ενταφιάσουν.

      Βλέπεις λοιπόν πως αν και οι μάρτυρες, καθώς και αυτοί που κρύφτηκαν, δεν συμφώνησαν με τη ψευδοένωση ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους σύμφωνα με τη πνευματική τους κατάσταση. Κάποιοι χαριτώθηκαν και δέχτηκαν το μαρτύριο και κάποιοι οικονόμησαν τον εαυτό τους και κρύφτηκαν.
      Κατ'αντιστοιχία μπορούμε να πούμε ότι κάποιοι ιερείς θα κόψουν το μνημόσυνο, καθώς η συνείδησή τους, τους προτρέπει να το κάνουν και θα αξιωθούν επαίνου από το πλήρωμα της Εκκλησίας (όπως οι μάρτυρες που βγήκαν και μαρτύρησαν), και κάποιοι ιερείς δε θα διακόψουν το μνημόσυνο διακονώντας με άλλο τρόπο την Εκκλησία.


      Ο διακοπή ή όχι του μνημοσύνου έγκειται στη διάκριση του κάθε ιερέως. Και να στο επιβεβαιώσω και με ένα ακόμη παράδειγμα:
      Ο Άγιος Ανατόλιος, πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, χειροτονήθηκε από τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Διόσκορο που όχι απλώς κήρυττε φανερά την αίρεση του μονοφυσιτισμού αλλά ήταν και υπερασπιστής του Ευτυχούς (του μονοφυσίτου αιρεσιάρχου). Και φυσικά δέχτηκε τη χειροτονία του από τον Διόσκορο διότι δεν είχε καταδικαστεί ακόμη ως αιρετικός όπως έγινε αργότερα στη Δ' οικουμενική σύνοδο. Ο Άγιος Ανατόλιος λοιπόν όχι μόνο δε μολύνθηκε μνημονεύοντας αλλά πήρε και τη χειροτονία από αιρετικό (προ συνοδικής κρίσης φυσικά).
      Βλέπεις λοιπόν ένα απλό παράδειγμα, ένα από τα πολλά της εκκλησιαστικής ιστορίας, που δεν έγινε διακοπή μνημοσύνου και μάλιστα από έναν μεγάλο Άγιο όπως ο Ανατόλιος.


      Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
    3. Κύριε Χαράλαμπε εκ Θεσσαλονίκης
      Όχι κύριε δεν ισχύει αυτό που λέτε . «…και κάποιοι οικονόμησαν τον εαυτό τους και κρύφτηκαν.
      Κατ'αντιστοιχία μπορούμε να πούμε ότι κάποιοι ιερείς θα κόψουν το μνημόσυνο, καθώς η συνείδησή τους, τους προτρέπει να το κάνουν και θα αξιωθούν επαίνου από το πλήρωμα της Εκκλησίας (όπως οι μάρτυρες που βγήκαν και μαρτύρησαν), και κάποιοι ιερείς δε θα διακόψουν το μνημόσυνο διακονώντας με άλλο τρόπο την Εκκλησία.»
      Όχι κύριε δεν ισχύει αυτό που λέτε . Στα ορή και στα βουνά μπορείτε να κρυφτείτε Δεν μπορείτε να κρυφτείτε ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΔΙΟΤΙ η μνημόνευση είναι ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ μπροστά στον Θεό και τους Ανθρώπους .
      Όπως δεν μπορείτε να κρυφτείτε πίσω από την θυσία στα είδωλα ή έστω από ένα ψευδές πιστοποιητικό ότι τάχα θυσιάσατε στα είδωλα .

      Δεΰτε άνυμνήσωμεν εύλαβώς, πατέρας όσιους, τής έν Άθω διατριβής, τούς τήν Βέκκου βίαν, άνδρείως καθελόντας, καί πίστιν τήν αγίαν, έν’ΆΘω σώσαντας.

      Όπως τώρα μετα την ψευδοσύνοδο την ληστρική της Κρήτης που αιρετικού Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου κάνουν διωγμό Οπως τώρα διώκουν τον Σαββα Λαυρεώτη και τους ομόφρονες του αποφασισμένοι να επιβάλλουν το «μνημόσυνο» του αιρετικού Πατριάρχη έτσι και τότε .
      Εται μετά τη ψευδοσύνοδο την ληστρική της Λυώνος (1274), που αιρετικού Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Βέκκοου έκανα διωγμό του "Οσιομαρτυρος Κοσμά και των ομοφρόνων του ,αποφασισμένοι να επιβάλλουν το «μνημόσυνο» του του αιρετικού Πατριάρχη.
      Στην ομολογιακή επιστολή που στείλανε τότε όπως και τώρα ξεκαθαρίζουν ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ και όποιος ψάχνει αγιοπατερική συμφωνία επι του Θεάματος για το τι είναι το ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ από εκεί ας ξεκινήσει την μελέτη του
      Εγω απλά θα σου πω ότι η μνημόνευση είναι ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ μπροστά στον Θεό και τους Ανθρώπους
      Οποιος μνημονεύει τον ΤΑΔΕ ομολογεί την ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ με την ΠΙΣΤΗ του ΤΑΔΕ . Μνημονεύεις ορθόδοξο ? είσαι ορθόδοξος
      Μνημονεύεις αιρετικό ή σχισματικό ? είσαι της αίρεσης ή του σχίσματος .
      Οποιος πχ μνημονεύει παλαιοημερολογήτη είναι παλαιοημερολογίτης
      Όποιος μονοφυσίτη είναι μονοφυσίτης κτλ
      Ετσι όποιος μνημονεύει πχ Πάπα είναι παπικός . Μνημόνευσε ο Βέκος , ο Μαμας και νυν ο Βαρθολομαίος Πάπα ? Από την στιγμή που μνημόνευσε Πάπα παπικός λογίζεται .
      Τώρα θα μου πείς καλά και όποιος δεν κόψει το μνημόσυνο ...ότι κάνει δεν αξίζει ? Οχι κύριε δεν λέω κάτι τέτοιο . Οποιος δεν μπορεί να κάνει όσα σώζουν ας κάνει οτι μπορεί και ας μέμφεται εαυτόν γιατί δεν κάνει τα δέοντα και να παρακαλεί να τον αξιώσει ο Θεός να μπορέσει να τα κάνει . Ας κάνει ότι μπορεί ... ακόμα και ένα ποτήρι κρύο νερό να δώσει σε ένα ομολογητή και αυτό ακόμα μετράει . Ε ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑ ΧΟΛΗ ... γιατί κάποιοι λένε τους ομολογητές πλανεμένους και εκτός εκκλησίας ....

      Διαγραφή
    4. Επίσης λέτε :" Ο Άγιος Ανατόλιος λοιπόν όχι μόνο δε μολύνθηκε μνημονεύοντας αλλά πήρε και τη χειροτονία από αιρετικό (προ συνοδικής κρίσης φυσικά)."

      Λοιπόν το παράδειγμα σας δεν στέκει γιατί ο Βαρθολομαίος μνημόνευσε και ΠΑΠΑ και ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ κτλ που συνοδικά είναι καταδικασμένοι άρα σε όσα ισχύουν για αυτούς υπάγατε .Επίσης ο Βαρθολομαίος ομολογεί γυμνή τη κεφαλή και ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΟΛΕΣ τις ΑΙΡΕΣΕΙΣ Εκκλησία . Δεν είναι νεοφανής αίρεση αλλά ΟΛΕΣ οι αιρέσεις μαζί .

      Διαγραφή
    5. ε όχι να βάζουμε στην ίδια μοίρα αυτούς που πήραν τα βουνά και τα λαγκάδια επί Βεκκου με αυτούς που μνημονευουν τον Βαρθολομαίο (11:34). Τι άστοχες αντιστοιχήσεις είναι αυτές; ΕΛΕΟΣ!!!

      Διαγραφή
  5. Υποχρεοτικος η μη εμενα η σεινηδηση μου με υποχρεωνει να εκκλησιαζομαι χωρις να ακουω τα αγια ονοματα τους.Σας αγαπω και ευχομαι σε ολους μας καλη ομολογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέστα βρε αδελφέ!
      Μας τρέλαναν όχι υποχρεωτικός αλλά δυνιτικός!
      Άμα το σηκώνει η συνείδηση του κάθε ιερέως να λέει για επίσκοπο αιρετικό ή δεχόμενο τις αιρέσεις το:
      Υπέρ του ορθοτομούντος τον λόγο της Σης αληθείας,εμείς τι να πούμε;
      Ότι έτσι εμπαίζουν τον ίδιο τον Κύριο;
      Δυστυχώς ζούμε σε επόχή πλάνης και αμαρτίας.
      ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία που τα λες άγιε γέροντά μου. Την ευχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «...Ημείς είμεθα υποχρεωμένοι, χάριν και των Ρωμαιοκαθολικών και του σύμπαντος κόσμου, δια τους οποίους η ανόθευτος Ορθοδοξία είναι η έσχατη ελπίς, ουδέποτε να αποδεχθούμε ένωσιν, ή χαρακτηρισμόν της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας ως «αδελφής Εκκλησίας» ή του Πάπα ως κανονικού επισκόπου Ρώμης, ή της «Εκκλησίας» της Ρώμης ως εχούσης κανονικήν Αποστολικήν Διαδοχήν, Ιερωσύνην και Μυστήρια, χωρίς την ρητήν εκ μέρους των αποκήρυξιν του FILIOQUE , του αλαθήτου, του πρωτείου, της κτιστής χάριτος και των λοιπών κακοδοξιών, τας οποίας ουδέποτε θα θεωρήσωμεν ως διαφοράς χωρίς σημασίαν ή θεολογούμενα, αλλά ότι αλλοιώνουν ανεπανορθώτως τον Θεανθρώπινον χαρακτήρα της Εκκλησίας και συνιστούν βλασφημίας ...».

    (Απόσπασμα από το γράμμα της Ιεράς Κοινότητος του Αγ. Όρους προς τον Οικ. Πατριάρχην Κων/πόλεως κ. Βαρθολομαίον, 8-12-'93).

    Εκ του βιβλίου: Η Ορθόδοξος πίστις είναι θεόσδοτος μοναδική και αδιαπραγμάτευτη "Ο Παπισμός ευρίσκεται εν αιρέσει" ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»


    Πηγή:
    http://impantokratoros.gr/965FD05B.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. .....Επειδή η διακοπή μνημοσύνου είναι ένα μαρτυρικό θέμα που έχει επιπτώσεις και στην οικογένεια......
    Αληθινά αισθάνομαι άβολα από την μιά,αλλά από την άλλη δεν μπορώ και να μην υπενθυμήσω στον σεβαστό πατέρα Νικόλαο τα λόγια του Κυρίου.
    Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος
    και ος ου λαμβάνει τον σταυρόν αυτού και ακολουθεί οπίσω μου, ουκ έστι μου άξιος.
    Κατά Ματθαίον κεφ.ι΄στιχ.37-38.
    Ει τις έρχεται προς με και ου μισείτον πατέρα εαυτού και την μητέρα και την γυναίκα και τα τέκνα και τους αδελφούς και τας αδελφάς,έτι δε και την εαυτού ψυχήν, ου δύναται μου μαθητής είναι
    και όστιςου βαστάζειτον σταυρόν εαυτού και έρχεται οπίσω μου,ου δύναται είναι μου μαθητής.
    Κατά Λουκάν κεφ.ιδ΄στιχ.26-27.
    ......Σε μια εποχή πλάνης......υπάρχει ο κίνδυνος της πλάνης και της αμαρτίας.
    Αν κάποιος μπορεί να μου εξηγήσει όλο αυτό, θα του ήμουν ιδιαιτέρως ευγνώμων.
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια απάντηση για την ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
      Στους καιρούς των διωγμών βάζανε λιβάνι στα χέρια των Χριστιανών και το χέρι πάνω στην φωτιά του ειδολολατρικού βωμού .Να καεί το χέρι να πέσει το θυμίαμα .Και το χέρι καιγόταν αλλά δεν το άνοιγαν . Ακόμα και όσοι είχαν πλαστά πιστοποιητικά ότι τάχα θυσίασαν και αυτοί εκτός εκκλησίας . Η μόνη εναλλακτική είναι η φυγή ώστε να μην βρεθείς στην θέση να μαρτυρήσεις . Κανείς δεν με αναγκάζει να φωνάξεις οτι κόβεις το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου .Μπορώ όμως να κάτσω στο σπίτι μου και όπως δεν πάω στους άλλους αιρετικούς ναούς στα τζαμιά και στις συναγωγές και δεν δέχομαι ευλογίες απο ιμάμηδες και ραβίνους έτσι και εδώ να πράξω. Εδώ στους απλούς αιρετικούς δεν πάμε στους ΠΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ θα πάω ? Βέβαια αν με στριμώξουμε εκεί ακόμα και με την βία , και όχι με την θέληση μου αν το κάνω είναι άρνηση Θεού . Όποιος ομολογεί βέβαια θα ομολογήσει και για αυτόν ο Κύριος .
      Ο κρυπτόμενος ναι μεν δεν έχει το κέρδος της ομολογίας αλλά τουλάχιστον δεν έχει το αμάρτημα της άρνησης θεού που χωρίζει απο τον Θεό .

      Αλλά ακόμα και όσοι μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο αν δώσουν έστω ένα ποτήρι ψυχρού ύδατος στους ομολογητές ή στους κρυπτόμενους ακόμα και αυτό το ελάχιστο μετρά . Αν ήμουν σε αυτή την κατηγορία θα μεμφόμουν τον εαυτό μου θα βοηθούσα όσο μπορώ τους Χριστιανούς και θα προσευχόμουν να με αξιώσει ο Κύριος να ξαναβρώ την Χριστιανική μου ιδιότητα . Δεν θα έλεγα τον εαυτό μου χριστιανό και φυσικά δεν θα έλεγα για τους ομολογητές η έστω όσους κρύβονται οτι είναι εκτός εκκλησίας , πλανεμένοι και αντίχριστοι. Αν δεν μπορώ να συν μαρτυρήσω ,αν δεν μπορώ ούτε να κρυφτώ , αν δεν μπορώ ούτε να μην αρνηθώ τον Θεό και μνημόνευα ... και ακόμα αν δεν μπορούσα να βοηθήσω με ένα ποτήρι νερό ΕΕΕΕ δεν θα τους πότιζα και με ένα κουβά χολή .

      Διαγραφή
    2. Ευγε κυρια κωνσταντινα ευγε.Κι εγω εχω δυο ανηλικα παιδια και γυναικα.πρωτα απο ολους μας Ο Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ .ΤΑ ΕΞΗΓΕΙ Ο Κ Υ Ρ Ι Ο Σ στα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ οπως διαβασες.Τ Ε Λ Ο Σ.

      Διαγραφή
    3. sotirio. Είσαι τελείως αθεολόγητος φίλε μου!

      Διαγραφή
    4. Δείξε μου το σφάλμα μου να μετανοήσω .

      Διαγραφή
    5. Ζηλέψτε οι μνημονεύοντες τον μισθό της Ραάβ της πόρνης και εκείνης τα έργα πράξετε , οτι έγινε πρόγονος του Μεσσία (Ρουθ 4:20-22· Ματθαίος 1:5, 6) Και μη ακολουθήσετε οι μνημονεύοντες την οδο του Βαλαάμ Πέτρου Β 2:15-16
      «αφήσαντες την ευθείαν οδόν, επλανήθησαν και ηκολούθησαν την οδόν του Βαλαάμ υιού του Βοσόρ, όστις ηγάπησε τον μισθόν της αδικίας, ηλέγχθη όμως διά την ιδίαν αυτού παρανομίαν, άφωνον υποζύγιον με φωνήν ανθρώπου λαλήσαν ημπόδισε την παραφροσύνην του προφήτου.» Αποκάλυψη 2:14.
      “Έχω, όμως, λίγα εναντίον σου, επειδή έχεις εκεί κάποιους που κρατούν τη διδασκαλία του Βαλαάμ, ο οποίος δίδασκε τον Βαλάκ να βάλει σκάνδαλο μπροστά στους γιους Ισραήλ, ώστε να φάνε ειδωλόθυτα και να πορνεύσουν”

      Διαγραφή
  9. Και πές μου πάτερ στο συμβάν τοτε επι Βέκου η Παναγία άφησε περιθώρια δυνητικής μη μνημόνευσης ? στο http://aktines.blogspot.gr/2014/10/blog-post_696.html διαβαζω: “Χαῖρε καὶ σύ, Γέρον τοῦ Θεοῦ!”· ὁ δὲ Γέρων ἐγένετο ἔντρομος. “Μὴ φοβοῦ”, ἐξηκολούθησεν ἡσύχως ἡ ἐκ τῆς Εἰκόνος θεομητορικὴ φωνή, “ἀλλ᾽ ἀπελθὼν ταχέως εἰς τὴν Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τοὺς ἀδελφοὺς καὶ εἰς τὸν Καθηγούμενον ὅτι οἱ ἐχθροὶ ἐμοῦ τε καὶ τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὅστις λοιπὸν ὑπάρχει ἀσθενὴς τῷ πνεύματι, ἐν ὑπομονῇ ἂς κρυφθῇ, ἕως ὅτου παρέλθη ὁ πειρασμός· οἱ δὲ ἐπιθυμοῦντες μαρτυρικοὺς στεφάνους ἂς παραμείνωσιν ἐν τῇ Μονῇ· ἄπελθε λοιπὸν ταχέως”.


    Δεν λέει η Παναγία όποιος ὑπάρχει ἀσθενὴς να μνημονεύσει .. αλλά τι λέει ας κριφτεί.
    Οποιος φοβάται να ομολογήσει Ιησού και να στεφανωθεί ας κρυφτεί να μην τον αρνηθεί και χάσει την ψυχή του. Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρεις μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν; "
    Τι λέγει ο Κύριος ?«Όποιος θέλει να με ακολουθήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του, ας σηκώσει το σταυρό του κι ας με ακολουθεί.
    Γιατί όποιος θέλει να σώσει τη ζωή του θα τη χάσει∙
    όποιος όμως χάσει τη ζωή του εξαιτίας μου και εξαιτίας του ευαγγελίου, αυτός θα τη σώσει.
    Γιατί τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος, αν κερδίσει ολόκληρο τον κόσμο αλλά χάσει τη ζωή του;
    Τι μπορεί να δώσει ο άνθρωπος σαν αντάλλαγμα για τη ζωή του;
    Όποιος ζώντας μέσα σ’ αυτή τη γενιά την άπιστη κι αμαρτωλή, ντραπεί για μένα και για τη διδασκαλία μου, θα ντραπεί γι’ αυτόν κι ο Υιός του Ανθρώπου, όταν έρθει με όλη τη λαμπρότητα του Πατέρα του, μαζί με τους αγίους αγγέλους».

    Όποιος θέλει λέει ... Δικαίωμα του ανθρώπου και απόλυτη ελευθερία του να πάρει το σταυρό του και να ακολουθήσει τον Ιησού όμως όποιος με απόλυτη ελευθερία δεν ασκήσει το δικαίωμα αυτό ΔΕΝ ΣΏΖΕΤΑΙ αλλά ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ .

    Κατ όμοιο τρόπο Δικαίωμα του ανθρώπου και απόλυτη ελευθερία του να αποτειχιστεί απο την αίρεση όμως όποιος με απόλυτη ελευθερία δεν ασκήσει το δικαίωμα αυτό ΔΕΝ ΣΏΖΕΤΑΙ αλλά ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ
    Τα περι δυνητικής και όχι υποχρεωτικής αποτειχίσεως ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΑ.
    και στην ουσία είναι περι δυνητικής και όχι υποχρεωτικής "στενής και τεθλιμένης οδου " = άρνηση Ιησού Χριστού .

    Και είναι η πιπίλα στα χείλη όσων δεν σώζονται και δεν αφήνουν και άλλους να σωθούνε μαζί με τον ισχυρισμό οτι οι αποτειχισμενοι =" εκτός" εκκλησίας και απόλλυνται οι αιρετικοί εντός "εκκλησίας " και σώζονται αρά μνημόνευε τον παν αιρεσιάρχη μέχρι Δευτέρας Παρουσίας.

    Οσο για την ευλογία πνευματικού πατρός ....
    Κάποτε έγραφα και ισχύει ακόμα : ""Αλλά έστω και έρθει φώτιση στον πάπα Εφραίμ τον Αμερικάνο και επειδή τα αλλά 3 αδέλφια φάνε το χυλό τους και καρδαμώσουν και γίνουν και αυτοί δυνατοί σαν τον Αγάθωνα ... Λέμε τώρα σενάρια θερινής νυκτός ... Αλλά τότε πως ή αποτείχιση αν γίνει απο αυτούς θα είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που γίνεται απο μάς στη πράξη ...και πως τότε αυτοί δεν θα είναι "πλανεμένοι" και "σχίσμα" και πως εμείς τάχα μου είμαστε ? Σιγονταροοικουμενιστές! Η ψευδεπίγραφος "υπομονή" και "οικονομία" σε δογματικά θέματα είναι συγκάλυψη και συνενοχή και προαγωγή και συνεργασία στο μυστήριο της απώλειας...
    Και είναι ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ οτι αυτό ακριβώς βλέπουμε στο Βίντεο Την παπικού τύπου υπακοή. Αυτή κάνει ο Αγάθων της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου υπακούοντας στον πάπα (=πατερούλη) Εφραίμ τάχα για να μην διαταράξει τις σχέσεις του με τους αδελφούς με το να διακόψει το μνημόσυνο του Παπικού Βαρθολομαίου...

    Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρεις μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν; "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκόλα! Αυτά που λες είναι πλάνες που διαδίδουν παλαιοημερολογίτες, που πιθανόν προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τη δικής τους κατάσταση εκτός Εκκλησίας, πέφτουν σε τέτοια λάθη.

      Οι κανόνες δίνουν το δικαίωμα διακοπής μνημοσύνου του επισκόπου που έχει αιρετικά φρονήματα, δεν επιτρέπουν όμως την αποφυγή της κοινωνίας με αυτούς που λόγω οικονομίας δε διακόπτουν το μνημόσυνο.

      Άλλο ο αιρετικός πριν τη συνοδική καταδίκη και άλλο ο αιρετικός (ακοινώνητος) μετά τη συνοδική κρίση!

      "όποιος με απόλυτη ελευθερία δεν ασκήσει το δικαίωμα αυτό ΔΕΝ ΣΏΖΕΤΑΙ αλλά ΚΟΛΑΖΕΤΑΙ"
      Μα καλά δε διάβασες αυτά που σου έγραψα; Ο Άγιος Ανατόλιος κολάστηκε;
      Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός που είχε κοινωνία με όλους τους αιρετικούς επισκόπους πριν τη ψευδοένωση κολάστηκε;
      Ο Όσιος Παίσιος που δε διέκοψε τη κοινωνία του με τον πατριάρχη Δημήτριο, κολάστηκε;
      Βλέπεις αδελφέ σε τί πλάνες πέφτουμε;

      Πάρε και άλλο παράδειγμα:
      Αν όπως λες, η μη μνημόνευση είναι υποχρεωτική, άρα και απαγορεύεται η κοινωνία με τους αιρετικά φρονούντες προ συνοδικής κρίσεως καταδικασθέντων, τότε να σε ρωτήσω:
      Το Άγιο Μύρο από που θα το πάρει αυτός που έχει διακόψει εκκλησιαστική κοινωνία(σύμφωνα με τη λογική σου) από τους αιρετικούς πατριάρχες;

      Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
    2. Λέτε " Οι κανόνες δίνουν το δικαίωμα διακοπής μνημοσύνου του επισκόπου που έχει αιρετικά φρονήματα, δεν επιτρέπουν όμως την αποφυγή της κοινωνίας με αυτούς που λόγω οικονομίας δε διακόπτουν το μνημόσυνο." Απάντηση : Με τις απόψεις σας Πλέον, όχι ο κοινωνών, αλλά, «ο ΜΗ κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται»!
      Στο http://agiosioannisprodromos.blogspot.gr/2016/12/blog-post_25.html διαβάζω : " ...10. Ἀλλ’ ἂν κάποιος μᾶς ἀντείπει (συνεχίζει στὴν ἑπομένη παράγραφο ὁ ἱερὸς Ἰωσήφ) ὅτι, ὄχι, δὲν πρέπει νὰ ἀποτειχιστοῦμε πρὶν ἀποφασίσει τοῦτο κάποια Σύνοδος (δηλ. «πρὸ συνοδικῆς διαγνώμης»), τότε ἂς ἀκούσει αὐτὸ ποὺ γράφει ὁ Κανόνας τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ περιέχει«καὶ τὸ ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ». (Κι αὐτὸς ὁ Κανόνας ποὺ τὸ περιέχει, σημειώνει ὁ Δημ. Τσάμης –ὅπ. παρ. σελ. 374– εἶναι ὁ 2ος Κανόνας τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, ποὺ λέγει καὶ τὰ ἑξῆς: «μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις… ὁ τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον»[1]. Στὸ ἴδιο ἔργο του ὁ Δημ. Τσάμης παραθέτει καὶ τὸν 33ο Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου: «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι», ὅπως ἐπίσης καὶ τοὺς Κανόνες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων 45 καὶ 46[2]).
      Πρέπει ἐδῶ νὰ θυμίσουμε καὶ πάλι (ἀφοῦ αὐτὸ τὸ σημεῖο ἀποτελεῖ σημεῖο προστριβὴς καὶ προβληματισμοῦ μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων, ἂν δηλαδὴ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ τὸν αἱρετίζοντα, πρὶν αὐτὸς καταδικαστεῖ ἀπὸ Σύνοδο) ὅτι ὁ πατριάρχης Ἰωάννης Καλέκας ἦταν τότε ὁ κανονικὸς Πατριάρχης τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Μετὰ 3 περίπου χρόνια «καθῃρέθη παρὰ τῆς Συνόδου τῆς Κωνσταντινουπόλεως τῷ 1347».
      Ἂς ἀκούσει-θυμηθεῖ, ἐπίσης (συνεχίζει ὁ Καλόθετος), αὐτὸς ποὺ θέλει -καὶ ἐπιμένει- ἕναν τέτοιο αἱρετικὸ νὰ προσκαλέσει καὶ εἰσαγάγει στὴν Ἐκκλησία, ὅτι τὸν αἱρετικὸ ποὺ ἡ Ἐκκλησία ἔχει συνοδικῶς καὶ ἐγγράφως καταδικάσει καὶ ἀποκηρύξει ὡς κακόδοξον, καὶ ὅσον χρόνον παραμένει στὴν κακία καὶ στὴν ἀθεΐα του, ἐκεῖνος ποὺ θὰ κοινωνήσει μὲ τὸν κακόδοξον, ἀποδεικνύει καὶ πιστοποιεῖ ὅτι συμφωνεῖ κατὰ πάντα μὲ τὸν αἱρετικόν. [Ἐδῶ, πάλι ὁ Δημ. Τσάμης μᾶς ὑπενθυμίζει τοὺς σχετικοὺς κανόνες τῆς Γ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου[3], (ὅπ. παρ. σελ. 375) στὴν ὁποία θεσμοθετεῖται καὶ δηλώνεται ὅτι, ὄχι μόνον ἐκεῖνος ποὺ ἔχει προστεθεῖ στὴν παράταξη τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ καὶ ἐκεῖνος ποὺ στὸ μέλλον θὰ προστεθεῖ στὴν παράταξή του φρονῶν τὰ ἴδια («ἐφρόνησεν, ἢ φρονήσει»), ποὺ δηλαδὴ θὰ ἀποδεχτεῖ τὶς κακοδοξίες ποὺ κατεδίκασε ἡ Σύνοδος (κάθε Σύνοδος), αὐτὸς ἀπὸ τώρα κανονίζουμε, ὅτι χωρὶς σύγκληση ἄλλης Συνοδου, εἶναι ἐκβεβλημένος τῆς Ἐκκλησίας! («πάσης ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας ἐντεῦθεν ἤδη ὑπὸ τῆς συνόδου ἐκβεβλημένος, καὶ ἀνενέργητος ὑπάρχων»).
      Καὶ αὐτὸ ὁ ἱ. Καλόθετος τὸ ἀναφέρει γιὰ τὸν Ἀκίνδυνον καὶ τὸν Καλέκα· τὰ κακόδοξα φρονήματα τοῦ πρώτου, ἀποδέχεται πλέον καὶ ὁ δεύτερος, ὁ Πατριάρχης Καλέκας, ὁ ὁποῖος τότε καὶ διηύθυνε «τὸ μέγα σκάφος τῆς Ἐκκλησίας». Καὶ ὅσα πιστεύματα τῆς Ἐκκλησίας ὁ Ἀκίνδυνος ἔχει ἐγκαταλείψει, τὰ αὐτὰ ἔχει ἐγκαταλείψει καὶ ὁ Καλέκας. Κι αὐτὰ ποὺ εἶχαν ἐγκαταλείψει, ἦσαν τὰ δόγματα τῆς Πίστεως ποὺ ἀποδέχονται οἱ Ἅγιοι· αὐτὰ δὲ ποὺ ἀποδέχονταν ἦσαν οἱ κακοδοξίες τοῦ Βαρλαὰμ καὶ τοῦ Ἀκίνδυνου. Ἂρα ὁ Καλέκας κοινωνεῖ μὲ ἀκοινώνητο! Μάλιστα ἔχει φτάσει στὸ σημεῖο νὰ ἰσχυρίζεται ὅτι ἀπειθεῖς στὴν Ἐκκλησία, δὲν εἶναι ἐκεῖνοι κακοδοξοῦν, ἀλλὰ ἐκεῖνοι ποὺ ἀντιδροῦν καὶ δὲν δέχονται τὶς κακοδοξίες τους, δηλαδὴ ἐμεῖς, λέγει ὁ Ἰωσήφ! (Σᾶς θυμίζει αὐτὸ κάτι ἀκόμα ἀπὸ τὴν σύγχρονη πραγματικότητα;).
      Ἐπειδή, λοιπόν, ἔτσι ἔχουν τὰ πράγματα, πρέπει νὰ ζητᾶμε ἀπὸ τὸν Θεὸ νὰ μᾶς δώσει πηγὲς δακρύων γιὰ νὰ κλαύσουμε τὸ «σύντριμμα τῆς Ἐκκλησίας», ἀφοῦ, ὄχι μόνον τὰ μέλη της ἐναντιώνονται ἀλλήλοις, ἀλλὰ καὶ γιατὶ ὑπάρχει καινοτομία τῆς Πίστεως, κι ὄχι μόνον μία-δυὸ αἱρέσεις, ἀλλὰ πολλές...."




      Διαγραφή
  10. ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ λέγει: Ει δε τις προσποιείται ομολογείν μεν ορθήν πίστιν, φαίνεται δε κοινωνών εκείνοις, τον τοιούτον προτρέψασθε απέχεσθαι της τοιαύτης συνηθείας. και εάν μεν επαγγέλληται, έχετε τον τοιούτον αδελφόν. εάν δε φιλονίκως επιμένη τον τοιούτον παραιτήσθε.(Τοις τον μονήρι βίον ασκούσι...)
    Ερμηνεία: Αν κάποιος προσποιούμενος ομολογεί την ορθήν πίστη, αλλά κοινωνεί με τους αιρετικούς, αυτόν να τον προτρέπετε να απέχει (σταματήσει) απο αυτήν την συνήθεια. και εάν σας υποσχεθεί οτι θα διακόψει την κοινωνία με τους αιρετικούς να τον έχετε αδελφό σας.εάν δε φιλονίκως επιμένη ξεκόψτε απο αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στην ομάδα που πήρε αυτή την πρωτοβουλία,αλλά και στον π.Νικόλα που μας διαφωτίζει μέσα από τις ομιλίες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com