Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Ο ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ!

Ιωάννης Ι. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Φίλοι μου,  καλή σας ημέρα,
αφού σας ευχηθώ έτη πολλά και υγεία και λιγότερες αγκαλίτσες και φιλάκια (νέα μόδα της νέας θρησκείας!), θα ήθελα να προχωρήσω εξ' αρχής σε κάποιες επισημάνσεις-παρατηρήσεις.
Η πρώτη, επειδή μεγάλωσα με τα βιβλία της Πηνελόπης Δέλτα, το βιβλίο με τίτλο "ο μάγκας" είχε τύχη της προσοχής μου, για αυτό "έκλεψα" και τον τίτλο του παρόντος άρθρου.
Η δεύτερη επισήμανση είναι ότι αφού παντού υπάρχει ένας μάγκας, στο σχολείο, στην παρέα μας, στη γειτονιά μας, στην δουλειά μας, γιατί να μην υπάρχει και στην κοσμική εκκλησία!

Η τρίτη παρατήρηση αφορά για τυχόν ομοιότητες που θα υπάρξουν. Είναι εντελώς τυχαίες και δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν συνειρμούς που θα κάνετε οι αντιζηλωτές και οι ζηλωτές!
Όπως λέμε μνημονιακοί και αντιμνημονιακοί, καμία σχέση!
Επίσης θα ήθελα να τονίσω, ότι όπως όλοι οι χώροι έχουν τους ηλιθίους τους, επιτρέψτε και στον χώρο των μηχανικών, να υπάρχει και εκεί ένας, η ταπεινότητά μου.
Μπορείτε δηλαδή να πείτε, χωρίς καμία παρεξήγηση, τρελός είναι ότι θέλει πληκτρολογεί.
Άλλωστε αφού υπάρχει και το βιβλίο "ο τρελαντώνης", γιατί να μην υπάρχει και ο τρελόγιαννος!
Συνεχίζοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους απανταχού βαθυστόχαστους οικουμενιστές, διότι εξαιτίας τους, αναγκάστηκα να σκαλίσω κάποια πράγματα, που σχετίζονται με την πίστη μας.
Τα είχαμε ξεχάσει, τα ξαναθυμηθήκαμε.
Να είστε πάντα καλά, να συνεχίσετε να μας ξεστραβώνετε και να μας καθοδηγείτε, με την ποιμαντορική σας ράβδο.
Και αφού ενδεχομένως ευχαριστηθήκατε, από τα καλά μου λόγια, τώρα σας παρακαλώ να μην συνεχίσετε την ανάγνωση των παρακάτω γραμμών, γιατί η συνέχεια είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ. Παρόλα αυτά εάν επιμένετε, πάρτε και τα χαπάκια της πιέσεως σας!
Και υποτασικοί να είστε θα την ανεβάσετε, διότι το γνωρίζετε καλύτερα από τον γράφοντα, ότι η αλήθεια πονάει και σας το φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορώ.
Με κούρασε η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ.
Βαρέθηκα το σανό που με ταίζετε, και δεν είναι και καλής ποιότητας!
Αφού σας θυμίσω ότι στους κοσμικούς κύκλους συνηθίζεται να γίνεται η ανασκόπηση της χρονιάς, έτσι και εγώ θα σας κάνω την ανασκόπησή σας.
Είπαμε άλλωστε ότι κοσμικοί είστε και πολιτική κάνετε!
Επίσης εξαρχής θα σας τονίσω ότι δεν πρόκειται να θεολογήσω, ποιος είμαι εγώ άλλωστε!
Και για να τα κάνουμε πενηνταράκια.
Για να σχολιάσουμε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, θα πρέπει πρώτα να έχει γίνει και για να γίνει θα πρέπει να προσέλθουν στο γήπεδο οι ομάδες για να παίξουν!
Αφού η ομάδα του μάγκα και της παρέας του, δεν κατεβαίνει καν στο γήπεδο, δεν μιλά δηλαδή Θεολογικά, εμείς τι να ισχυριστούμε!
Άλλωστε οι αγώνες παίζονται με κάποιους κανόνες και στη συγκεκριμένη περίπτωση η παρέα του μάγκα, δεν αποδέχεται τους κανόνες, για αυτό "κοπιάζουν" για τη νέα εκκλησιολογία και τη μεταπατερική Θεολογία!
Αστειότητες με σύνθετο περιτύλιγμα για να παραπλανόνται οι αφελείς, αυτοί που τρώνε το σανό, εγώ δηλαδή!
Οφείλετε απέναντι στο ποίμνιό σας να μιλήσετε, απλά, κατανοητά.
Να ενημερώσετε, να δώσετε απαντήσεις, σε εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν.
Για παράδειγμα, ο παπισμός είναι αίρεση, ναι ή όχι.
Εάν κατά τύχη, απαντήσετε ναι, τότε πρέπει, να ενημερώσετε τα πρόβατα για τα βήματα προόδου που έχουν κάνει στο διάλογο οι παπικοί, για να επιστρέψουν στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Εάν μας πείτε ότι δεν υπάρχουν σημεία προόδου, τότε πρέπει πάλι να ενημερώσετε για τα θέματα συζήτησης, για μαγειρική ας πούμε! Πως μαγειρεύετε δηλαδή την ένωση!
Εάν απαντήσετε πως ο παπισμός δεν είναι αίρεση, τότε πάλι είστε υποχρεωμένοι να μας εξηγήσετε, γιατί τόσα χρόνια η κοροιδία, τα ψέματα!
Καλή είναι η μήτρα και η ποιμαντορική ράβδος, αλλά απαιτεί και εξηγήσεις απέναντι στο λαό.
Η πίστη μας, δεν μπορεί να είναι μόνο, δύο κιλά ντομάτες, τρία κιλά ρύζι και πέντε κιλά μακαρόνια!
Είδατε, πάλι για μαγειρική, μιλάμε!
Σε αυτό το σημείο, να θυμηθούμε και τη μαγειρική του πατριάρχη Αθηναγόρα!
Από βιβλίο: "σας ρωτά ποτέ η γυναίκα σας πόσο αλάτι πρέπει να βάλει στο φαγητό; Ασφαλώς όχι. Έχει το αλάθητο. Αφήστε τον πάπα να το έχει επίσης, αν θέλει".
Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, μήπως επειδή η θεολογία του Αθηναγόρα δεν ήταν υψηλή, αποφασίσατε να προχωρήσετε στην μεταπατερική θεολογία! Να αφήσετε και εσείς το στίγμα σας!
Προσέξτε, όμως τώρα το θέμα που προκύπτει.
Αφού είναι δικαίωμα του Ποντίφηκα το αλάθητο, από πού προκύπτει η επιστροφή στην Ορθοδοξία, που είναι και το ποθούμενο, του διαλόγου!
Και δικαίωμά του και κανένα πρόβλημα.
Μέγα ζήτημα όμως, εάν θελήσει κάποιος, δεν σας μαρτυρώ ποιος είναι, να φέρει αλάθητο και πρωτείο και σε μας.
Να υπάρχει για παράδειγμα, ο αρχηγός της μεγάλης-ενωμένης ομάδας, που θα είναι ο καλός μας πάπας και από την άλλη θα υπάρχει και ο υπαρχηγός της μεγάλης ομάδας, που θα είναι ο εκάστοτε οικουμενικός, ο οποίος όμως ταυτόχρονα θα είναι και ο πάπας των ορθοδόξων - ο αλάθητος - ο ένας και μοναδικός, της δικής μας ομάδας, της μικρότερης.
Πες μου τι δεν καταλαβαίνεις!
Ας γυρίσουμε πάλι στα βασικά. Σε άλλο ερώτημα.
Μιλάτε για τον Αντίχριστο. Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Είπαμε πρόβατο με σανό!
Πως είναι ευκολότερο για τον τρισκατάρατο, να επιβληθεί.
Με την ύπαρξη πολλών θρησκειών ή μέσω της δημιουργίας μιας νέας "αγαπησιάρικης" θρησκείας;
Και πως μπορεί να δημιουργηθεί η μία θρησκεία, εκτός από την ένωση; Απλές απορίες, ενός ακατήχητου, που δεν γνωρίζει καλά-καλά να κάνει το σταυρό του και πιστεύει πως είναι και "σούπερ Ορθόδοξος", όπως λέμε σούπερμαν!
Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε.
Και βέβαια το ποίμνιο είναι στην πλειοψηφία του ακατήχητο. Και βέβαια κατακλύζεται από προλήψεις και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Και βέβαια ο τρόπος ζωής είναι παγανιστικός (ο οικουμενισμός  προφανώς και υποστηρίζει άλλο τρόπο ζωής, πιο αγαπητικό, όπως λέμε ο αγαπητικός της βοσκοπούλας!).
Όλα τα παραπάνω είναι αναμενόμενα, αφού η κοσμική εκκλησία τείνει να καταντήσει "εστιατόριο". Είπαμε αυτά είναι τα αποτελέσματα, όταν ασχολείσαι μόνο με ντομάτες και ρύζι.
Λείπει η πνευματική τροφή. Η γνήσια ορθόδοξη φωνή, που θα μιλήσει κατευθείαν στην ψυχή μας.
Η άλλη τροφή που προσφέρεται το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και αναστάτωση.
Όλα ένας αχταρμάς! Όλα στην ίδια κατσαρόλα!
Οι αγαπημένοι μας ποιμένες καλό θα ήταν να μας πουν, τι πιστεύουν για τα λεγόμενα οικουμενιστικά κινήματα, από ποιον εκπροσωπούνται.
Επίσης θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσουν, εάν υπάρχει σωτηρία στην αίρεση, διότι εάν δεν υπάρχει, τότε συγνώμη και βέβαια, θα ασχολείται ο κόσμος με τον πάπα και την παρέα του!
Συνεχίζοντας την ανασκόπηση και τελειώνοντας, γιατί κουραστήκατε, πιστεύω ευχάριστα, να αναφερθώ και σε δύο άλλα θέματα.
Το ένα είναι η επιστολή της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους και το άλλο, σχετικό με την επιστολή, η συνάντηση αρχιερέων που έλαβε χώρα το περασμένο καλοκαίρι, στην Κρήτη, αγαπημένος προορισμός, αν και δεν έχω πάει!
Η επιστολή πολύ ορθά ξεκινά με το ιστορικό της συνάντησης κορυφής, και αναφέρεται σε κάποιους προβληματισμούς που είχανε προκύψει, πριν τη συνάντηση της Κρήτης.
Εάν δε κάνω λάθος, γίνεται λόγος για έξι σημεία. Και πολύ σωστά!
Στη συνέχεια της επιστολής θα ανέμενε κανείς να γίνεται λόγος, τι απέγινε με τα έξι σημεία και "όχι να πάει η μπάλα στην εξέδρα", όπως ο οικοδεσπότης ήταν άψογος και επέτρεπε εντός των πλαισίων την ελευθερία της έκφρασης!
Στο τέλος της επιστολής, συγχωρέστε με, Άγιοι Πατέρες αλλά όταν θα πάρουμε χαμπάρι, την ενωτική υπογραφή, θα είναι πλέον πολύ αργά.
Τότε θα περιμένουμε στην έρημο, την θωρακισμένη μερσεντές για να κατεβεί η ποιμαντορική ράβδος να κάνει την αντίστασή της!
Άλλωστε έχουμε πειστεί από τη μέχρι τώρα εξέλιξη, ότι όλα γίνονται στο φως και όχι στο σκότος!
Τα ερωτήματα πάντως που συνεχίζουν να πλανώνται είναι τα ακόλουθα:
Πως είναι δυνατόν να υπήρχαν ατέλειες στο θέμα, της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Εδώ πρόκειται για την άλφα-βήτα της πίστης μας. Τέτοια λάθη, από τόσο καλά προετοιμασμένη συνάντηση!
Επίσης ποιος ο λόγος της συμμετοχής μας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο εκκλησιών, που από τον τίτλο και μόνο, αποδέχεσαι με τη συμμετοχή σου, ότι υπάρχουν και άλλες εκκλησίες.
Και ένα άλλο, αστείο ερώτημα. Γιατί δεν επικυρωθήκανε οι άλλες δύο μεγάλες Σύνοδοι, επί μεγάλου Φωτίου και Γρηγορίου Παλαμά. Τι θα ενοχλούσε. Αφού άλλωστε, αυτή είναι και η διαδικασία των οικουμενικών συνόδων, αιώνες τώρα.
Πήραμε απάντηση γιατί δεν συνέβη;
Ο λόγος προφανής. Τα θέματα που είχανε διαπραγματευτεί, αφορούσανε τον αγαπημένο μας πάπα. Να μην ξεχνιόμαστε.
Τώρα όσον αφορά τη συνάντηση της Κρήτης.
Στη συνείδηση των Ορθοδόξων, δεν ήταν σύνοδος, διότι δεν τηρήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία. Έγινε αυτό που κάποιοι επιθυμούσανε.
Για αυτό υπήρχαν και οι αντιρρήσεις, από πριν, οι οποίες στο σύνολό τους παραπεμφθήκανε στους σκουπιδοτενεκέδες της Κρήτης!
Υπήρξαν βέβαια και φωνές, σώφρονες και ήρεμες, που λέγανε η συνάντηση να γίνει αργότερα για να ξεκαθαριστούνε κάποια ζητήματα.
Και επιβαλλότανε η αναβολή, αφού έτσι όπως είχανε τα δεδομένα, θα απείχανε Ορθόδοξες Εκκλησίες, οπότε θα δεχότανε πλήγμα η Ορθοδοξία και η ενότητά της.
Παρόλα αυτά, όπως συνέβη και με το όχι του δημοψηφίσματος που έγινε ναι, έτσι και κάποιοι πανηγυρίζουν για την ενότητα, τη στιγμή που τα 2/3 των Ορθοδόξων δεν συμμετείχαν.
 Ή μήπως δεν μας ενδιαφέρει το πλήθος των Ορθοδόξων πιστών, αλλά μόνο οι υπακούοντες καλά!
Και σιγά τα θέματα τα σοβαρά που τέθηκαν προς συζήτηση!
Φίλοι μου,
γιατί δεν αναβλήθηκε (δεν λέω ότι δεν έπρεπε να γίνει, αφού δεν υπήρχε θέμα καταδίκης αίρεσης όπως απαιτεί το πρωτόκολλο).
Δεν αναβλήθηκε, διότι έτσι θα υπήρχε αμφισβήτηση στον ένα, σε αυτόν που γνωρίζει καλύτερα από όλους. Και εάν υπάρξει αμφισβήτηση, πως θα έλθει το ποθούμενο πρωτείο και σε μας!
Και η μετέπειτα πρακτική από τη συνάντηση, αυτό αποδεικνύει.
Υπάρχουν κάποιοι κληρικοί που φωνάζουν, εκφράζουν τη διαφωνία τους. Μετρημένοι δεν είναι πάνω από δύο παλάμες!
Θα μπορούσατε στα πλαίσια της δημοκρατίας και όχι του φασισμού, να τις αφήσετε. Θέλετε να τις εξαφανίσετε, για τον απλούστατο λόγο, ότι πρέπει να υπάρχει το αλάθητο και στην πίστη μας.
Αυτό είναι και το μήνυμα της συνάντησης της Κρήτης.
Είμαι εγώ και κάνω ότι επιθυμώ, κοινώς ότι γουστάρω!
Σε μία χώρα που έχει να υπερηφανεύεται, για τους αγώνες της για τη δημοκρατία και την ελευθερία, θυμηθήκανε κάποιοι να μας πουν ότι η πίστη μας έχει ανάγκη από το φασισμό!
Ιεράρχης που συμμετείχε στη μάζωξη της Κρήτης, όταν ρωτήθηκε με μία λέξη να περιγράψει την όλη κατάσταση, είπε ότι έφυγε προβληματισμένος.
Προφανώς όχι με αυτά που συζητηθήκανε, αλλά επειδή ενδεχομένως το φαγητό δεν ήταν καλό ή ο ύπνος!

9 σχόλια :

  1. Ωραίο! Να το καλαμπουρίζουμε και λίγο επειδή είναι για καλαμπούρι τελικά αυτοί οι αιρετικοί που το παίζουν και ορθόδοξοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστούμε για το άρθρο. Πολύ ωραιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό... και άλλος Αγαθώνικος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ δεν έχω ανάλογες απορίες όπως ο φίλτατος που έγραψε το άρθρο
    είμαι από χωριό αμόρφωτος και ζω σε μια εποχή που τα κάνει ΟΛΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ
    ρωτώ λοιπόν ευθέως
    πόσο πάει η ταρίφα;;;
    του να ξεπουλήσεις τον Χριστό και τα εκατομμύρια των ορθοδόξων Αγίων και Μαρτύρων;
    επί Ιούδα η ταρίφα ήταν 30 αργύρια και χύθηκαν τα σπλάχνα του όξω
    σήμερα πόσο πάει η ταρίφα;; (χωρίς τα μπόνους, δηλαδή πολυτελή τραπεζώματα, σωφέρ, υπηρέτες, αεροπορικά, ενδυμασίες έξοδα παραστάσεως κλπ)
    ΠΟΣΟ;;; Ε;;; ΠΟΣΟ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Βελέντζα, το άρθρο είναι πολύ ωραίο και αληθινό.
    Θα ήθελα όμως να επισημάνω κάτι που γράφτηκε σε ένα σημείο και είναι το κλειδί κατανοήσεως της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στον εκκλησιαστικό (στο θέμα της πίστης και της χριστιανικής ζωής):
    «Είμαι εγώ και κάνω ότι επιθυμώ, κοινώς ότι γουστάρω!»
    Εάν κάνουμε μία αναδρομή στα γεγονότα των τελευταίων 50 χρόνων, ίσως και παραπάνω,θα συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό πρεσβεύει σχεδόν ο κάθε Έλληνας!
    Αυτό θα πρέπει να μας συνεφέρει και να έλθουμε σε ολοκληρωμένη μετάνοια χωρίς διαπραγματεύσεις.
    Εμείς τον θρέψαμε τον οικουμενισμό, με το κοσμικό και βολεψιάρικο φρόνημά μας, και τώρα καρπωνόμαστε τις συνέπειες των επιλογών μας και της προσωπικής μας προδοσίας απέναντι στον Χριστό, στους Αγίους του και στους συνανθρώπους μας.

    Καλή μετάνοια, λοιπόν, προσευχή, νήψη και εγρήγορση.

    Καλή ανάσταση σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα αδελφέ!Πρέπει να αναλογιστούμε και τις δικές μας ευθύνες πάνω σε αυτή την τραγική κατάσταση.Οι ιερείς και οι αρχιερείς,από εμάς προέρχονται.Και πρέπει να παρατηρήσουμε ότι ο κοσμικός σήμερα ψάχνει να βρει ''βολικό'' πνευματικό,ο οποίος θα αμνηστεύει τα πάθη του και την απιστία του,και μάλιστα τον πιέζει και για περισσότερες εκπτώσεις.Αυτό από ότι φαίνεται,αλλοιώνει ακόμα περισσότερο το φρόνημα των πνευματικών και τους οδηγεί στο να γίνονται ακόμα κοσμικότεροι.Δεν ομιλώ για όλους φυσικά,αλλά από ότι φαίνεται,αυτοί έχουν επικρατήσει.
      Να είσαι καλά και καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  6. Όσοι διάβασαν τα κείμενα που έγραψε ο Όσιος Αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Ζερβάκος (Ηγούμενος στην Πάρο και μαθητής του Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως), για όσα του είχε αποκαλύψει ο Θεός σχετικά με τον ανώτατο κλήρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, εκπλήσσεται δυσάρεστα και θλίβεται όχι λίγο.

    Όμως δεν χρειάζεται καμία απελπισία.
    Ο Θεός υπάρχει ζωντανός μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, και ενεργεί ασταμάτητα μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, και δίνει συνεχώς τις Δωρεές του σε όλους τους συνειδητούς Ορθόδοξους Χριστιανούς, ανάλογα με την Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή που ζει ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από την επίσημη ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Κορίνθου, αντιγράφω:
    (Ας προσέξουμε ότι η επόμενη δημόσια ανακοίνωση, φέρει ημερομηνία: Πέμπτη 5/1/2017).


    «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 5/1/2017 : Ο ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ κ. ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΤΑΣΙΟΣ (σχόλιο: είναι Μασόνος) ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΣΤΗΝ «ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ» ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ.


    Γίνεται γνωστό, ότι την προσεχή Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017 ώρα 6.00 μ.μ., στην «Κροκίδειο» αίθουσα, πλησίον πρώην Ιερατικής Σχολής, θα ομιλήσει ο Ακαδημαϊκός, Πολιτικός Μηχανικός, αρθρογράφος και συγγραφέας, ομότιμος Καθηγητής του Ε.Μ.Π. κ. Θεοδόσης Τάσιος με θέμα: «Η αισθητική σημασία της θρησκευτικής ποίησης (υμνολογίας)».

    Είσοδος ελεύθερη.»


    Πηγή:
    http://www.imkorinthou.org/index.php/component/content/article/92-roi-eidiseon/roi-eidiseon/2965-anakoinosi-5-1-2017-o-akadimaikos-syggrafeas-k-theodosis-tasios-omilitis-tin-deftera-9-ianouariou-2017-stin-krokideio-aithousa-stin-korintho

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παραπεμφθήκανε στους σκουπιδοτενεκέδες της Κρήτης,οι χάρτινες αντιρρήσεις στον καδο ανακυκλωσης για χαρτια και οι πλαστικες αντιρρήσεις στον καδο ανακυκλωσης για πλαστικά όσο για τις πυρινηκές αντιρήσεις απο σκληρους αντιοικουμενιστες αυτες επειδη δεν χωρουσαν στους καδους πετάχτηκαν με τα φορτηγά στις χωματερές της Κρήτης.Χρήστος Θεόδ.Ελευθεριάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com