Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κάποτε ήταν υπέρ της διακοπής μνημοσύνου, τώρα; (audio)

Ο π.Γεώργιος Μεταλληνός υπερασπίζεται τους παλαιοημερολογίτες, εξηγεί τα περί αποτειχίσεως με τον αμίμητο τρόπο του, αλλά δυστυχώς σήμερα επιλέγει άλλη στάση. Ακούστε το απόσπασμα, είναι καθηλωτικό.

39 σχόλια :

  1. αδελφοί, ο πατήρ Νικόλαος προέβη σε διακοπή μνημοσύνου και καλώς έπραξε. Ταπεινή μου γνώμη, μην αρχίσετε τώρα να καταφέρεστε εναντίον Ορθοδόξων (αντιοικουμενιστών) διότι, ίσως εν αγνοία σας, ενσπείρετε την διχόνοια. Αυτός είναι και ένας από τους φόβους όσων δεν αποτειχίζονται, η διχόνοια, η οποία οδηγεί αναπόφευκτα σε σχίσμα!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα η εισαι ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ Η ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ τα υπολοιπα ειναι το ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν γίνεται ο αγώνας πάτερ Γεώργιε με τα λόγια αλλά με την πράξη.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε σέβομαι και σε αγαπώ πάτερ Γεώργιε,απλά η διακοπή μνημοσύνου θα έδινε πιο πολλή δύναμη στον αντιοικουμενιστικό αγώνα μας.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  5. Πολύ μας στενοχωρεί ο π. Μεταλληνός που δεν παίρνει σαφή δημόσια θέση. Πιστεύω ότι θα το κάνει ορθόδοξα και στην ώρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο ότι βλέπω το Vinteo είναι παλιό .. Δημοσιεύτηκε στις 3 Νοε 2015 με τον τίτλο " Ο π.Γεώργιος Μεταλληνός υπερασπίζεται τους παλαιοημερολογίτες " απο τον Misha αλλα απο ότι λέει Nik Man ..."Τελικά το βρήκα. 2006, όταν πήγε ο Πάπας στο Φανάρι"
      Απο τότε έχουν παρεμβληθεί γεγονότα όπως πχ η ληστρική ... ΤΩΡΑ τι λέει άραγε ο π . Μεταλληνός ? Οσο αφορά πάντως τον φόβο για την ζαρντινιέρα στο κεφάλι φάρμακο είναι ο φόβος Θεού και η μνήμη θανάτου .

      Πάντως ακόμα και όποιος φοβάται τις επιπτώσεις της δημόσιας αποτείχισης έχει την δυνατότητα να διακόψει την μνημόνευση και να γίνει στην "γη βελόνι" να την βγάλει "λάθρα" να προσπαθήσει να αποφύγει την " ζαρντινιέρα " . Στους καιρούς των διωγμών βάζανε λιβάνι στα χέρια των Χριστιανών και το χέρι πάνω στην φωτιά του ειδολολατρικού βωμού .
      Να καεί το χέρι να πέσει το θυμίαμα .Και το χέρι καιγόταν αλλά δεν το άνοιγαν . Ακόμα και όσοι είχαν πλαστά πιστοποιητικά ότι τάχα θυσίασαν και αυτοί εκτός εκκλησίας . Η μόνη εναλλακτική είναι η φυγή ώστε να μην βρεθείς στην θέση να μαρτυρήσεις . Κανείς δεν με αναγκάζει να φωνάξεις οτι κόβεις το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου .Μπορώ όμως να κάτσω στο σπίτι μου και όπως δεν πάω στους άλλους αιρετικούς ναούς στα τζαμιά και στις συναγωγές και δεν δέχομαι ευλογίες απο ιμάμηδες και ραβίνους έτσι και εδώ να πράξω. Εδώ στους απλούς αιρετικούς δεν πάμε στους ΠΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ θα πάω ? Βέβαια αν με στριμώξουμε εκεί ακόμα και με την βία , και όχι με την θέληση μου αν το κάνω είναι άρνηση Θεού . Όποιος ομολογεί βέβαια θα ομολογήσει και για αυτόν ο Κύριος .
      Ο κρυπτόμενος ναι μεν δεν έχει το κέρδος της ομολογίας αλλά τουλάχιστον δεν έχει το αμάρτημα της άρνησης θεού που χωρίζει απο τον Θεό .

      Αλλά ακόμα και όσοι μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο αν δώσουν έστω ένα ποτήρι ψυχρού ύδατος στους ομολογητές ή στους κρυπτόμενους ακόμα και αυτό το ελάχιστο μετρά . Αν ήμουν σε αυτή την κατηγορία θα μεμφόμουν τον εαυτό μου θα βοηθούσα όσο μπορώ τους Χριστιανούς και θα προσευχόμουν να με αξιώσει ο Κύριος να ξαναβρώ την Χριστιανική μου ιδιότητα .Εὰν δὲν μας σκεπάσει ἡ Χάρις τοῦ Χριστοῦ, μποροῦμε τάχα ἀφ’ ἑαυτῶν νὰ μαρτυρήσουμε; Δεν θα έλεγα τον εαυτό μου χριστιανό και φυσικά δεν θα έλεγα για τους ομολογητές η έστω όσους κρύβονται οτι είναι εκτός εκκλησίας , πλανεμένοι και αντίχριστοι. Αν δεν μπορώ να συν μαρτυρήσω ,αν δεν μπορώ ούτε να κρυφτώ , αν δεν μπορώ ούτε να μην αρνηθώ τον Θεό και μνημόνευα ... και ακόμα αν δεν μπορούσα να βοηθήσω με ένα ποτήρι νερό ΕΕΕΕ δεν θα τους πότιζα και με ένα κουβά χολή .
      Ζηλέψτε οι μνημονεύοντες τον μισθό της Ραάβ της πόρνης και εκείνης τα έργα πράξετε , οτι έγινε πρόγονος του Μεσσία (Ρουθ 4:20-22· Ματθαίος 1:5, 6) Και μη ακολουθήσετε οι μνημονεύοντες την οδο του Βαλαάμ Πέτρου Β 2:15-16

      Διαγραφή
    2. Εσας σαςστενοχωρεί ο π. Μεταλληνός Ο π. Ζήσης ΤΙ ΚΑΝΕΙ ? Γιατί αργεί να αποτειχιστεί ?

      Ελεγε ο π. Θεόδωρος Ζήσης: «Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
      Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!.."

      Εεεεε! Πατήρ Ζήση αμάν ποιά !

      Η προσκήνηση του σατανά είναι αποστασία και ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ . Και ο μνημονεύεων αιρετικό τον αντίχριστο λατρεύει . .Tί θ' ἀπολογηθοῦν ἐν ἡμέρα κρίσεως οἱ ψυχές πού ἤθελαν νά διακόψουν τήν κοινωνίαν των μέ τήν αἵρεσιν καί νά ἑνωθοῦν μέ τόν Θεόν, ἀλλά δέν ἐπρόφθασαν , διότι διεκόπη τό νῆμα τῆς ζωῆς των; ΔΕΝ είναι μόνο η σύνοδος Ήδη απο την μνημόνευση του Πάπα στην Ραββένα που μνημονεύτηκε ο πάπας και εδωσαν μετάληψη σε παπικούς είναι υποχρεωτική η αποτείχιση και φυσικά και ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ... https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=vzSuXSAPUSc Ο μνημονεύων τον αντίχριστο αιρετικό τον σατανά λατρεύει

      Aπο όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " , θά ἐκζητήσῃ ὁ Θεός αὐτές τίς ψυχές.

      Διότι όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " μιμείται τόν Διάβολο , ὁ ὁποῖος λέγει 999 ἀλήθειες, μέχρις ὅτου θεωρηθῆ ἀξιόπιστος, καί μετά λέγει το ΘΑΝΑΣΙΜΟΝ ψεῦδος ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΩΖΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ .

      Διαγραφή
  6. «Σύμφωνα με την “θεωρία των κλάδων” μπορούμε να έχουμε διαφορετική πίστι, αλλά να είμαστε ενωμένοι. Σύμφωνα με την “θεωρία των Γ.Ο.Χ.” μπορούμε να έχουμε την ίδια πίστι, αλλά να είμαστε χωρισμένοι!»
    http://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/2_1_1.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οὐδείς εἶναι ὑπέρ τῶν σχισμάτων, ὦ δεινέ συκοφάντα! Δυστυχῶς, ὅμως, ὑπάρχουν, διότι πολλοί θέλουν πρωτοκαθεδρίες ἤ λέγουν αὐθαίρετα πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Είναι συκοφαντία η διαπίστωση ότι «πολλοί θέλουν πρωτοκαθεδρίες ή λέγουν αυθαίρετα πράγματα»;

      Διαγραφή
  7. Ολόσωστος και πατερικός! Όχι στα άκρα....αναμονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα καλά, επιτίθεστε και στο παππουλη Μεταλληνό τώρα και τον θεωρείτε ασυνεπή επειδή δεν επιλέγει αποτείχιση;
    Αυτό είναι αδικό, δε σας εφταιξε σε τιποτα ο παπα Γιώργης...:(:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμην, παπα-Νικόλα, μήπως δέν τό ἀκούω καλά.
    Ὁ παπα-Γιώργης τά λέγει καλά, ΝΟΜΙΖΩ.
    λέγει
    "Ἐάν πάω σ΄αύτούς θά ειμαι πάλι ἒξω.
    Καλἀ ἂρχισαν, (γιά τό ἡμερολόγιον) μετά τά ἐχἀλασαν.
    Ἐγώ περιμένω νά μέ καθαιρέσουν...."

    Ἀπό ποῦ προκύπτει ὃτι "ὑπερασπίζεται τούς παλαιοημερολογίτες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΤΑΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πατατε σε δυο βαρκες, καποια στιγμη θα αποκλινουν οι βαρκες και το αποτελεσμα το ξερετε. Δεν ειστε σταθερος, περιμενουμε και απο εσας την ομολογια. Ευαγγ. Ζαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΝΑΙΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ? ΚΡΙΜΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πριν απο λίγο , πριν δω το βίντεο το μάτι μου έπεσε σε κάτι αποφθέγματα ανάμεσα τους ξεχώρισα ".... Ο θάνατος έρχεται σαν αιφνίδιος έλεγχος της εφορίας. Οι περισσότεροι δεν έχουν τα βιβλία τους εντάξει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι συμβαίνει σε εκείνον που με την κοινωνία της αιρέσεως αποβιώνει ?Οποιος έχει φόβο Θεού ας σπουδάσει τον λόγο του Αγίου Θεοδώρου : "«Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος· «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ».

    Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν.

    Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον.

    Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος· «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν· καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται· ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν.

    Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).

    Σπούδασε και αναλογίσου τι γίνεται με όποιον αποβιώνει μνημονεύοντας Βαρθολομαίο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ξέρω πως η συνείδηση κάποιου μπορεί να αναπαύεται όταν ξέρει και ομολογεί ότι οι επικεφαλής του είναι μέσα στην αίρεση και αυτός θα συνεχίσει μαζί τους τον δρόμο προς την βασιλεία των ουρανών.Δηλαδή, ρεαλιστικά, αν επισκεφθεί την ενορία του ο αιρετικός πατριάρχης με συνοδεία δύο καρδιναλίους,πρέπει να συλλειτουργήσει μαζί τους,να ασπαστούν φιλήματι αγίω ο ένας τον άλλο, να πεί το υπέρ του πατριάρχου ημων....και των καρδιναλίων ημων,γιατί πλέον όπως παραδέχεται ο πατήρ Γεώργιος και οι καρδινάλιοι είναι "ημων"και μετά το πέρας της λειτουργίας να τους πολεμήσει για την αίρεση τους!!!Φανταστική ομολογία και στάση ζωής!Όταν οι Ιταλοί ζήτησαν στον Μεταξά να παραδώσει την Ελλάδα, αυτός λοιπόν έπρεπε να υποδουλώσει την χώρα μας και μετά οι Έλληνες να πολεμάνε τους Ιταλούς μέσα στην υποδουλωμένη πλέον και προδομένη Ελλάδα!Ο καθένας ας πράξει κατά την λεπτότητα της συνειδήσεως του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο τέλος του μυθιστορήματος Έγκλημα και Τιμωρία ο τεράστιος Φ.Ντοστογιέφσκι βάζει τον ήρωά του, τον Ρασκόλνικοφ, που βρίσκεται στις φυλακές τις Σιβηρίας, να δει ένα όνειρο στο οποίο μια επιδημία εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο και :

    “Τα προσβαλλόμενα άτομα δεν αργούσαν να καταλήξουν στην τρέλα....ποτέ δεν θεωρούσαν πιο ακράδαντες τις πεποιθήσεις τους, τις επιστημονικές θεωρίες τους, τις ηθικές αρχές τους... Όλοι βρισκόντουσαν σε μεγάλη αγωνία και δεν καταλάβαιναν ο ένας τον άλλο, ο καθένας νόμιζε πως αυτός και μόνον αυτός κατέχει την αλήθεια και υπόφερε πολύ βλέποντας τους άλλους...δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν: τι να θεωρούν κακό και τι καλό. Δεν ήξεραν ποιόν να κατηγορήσουν, ποιόν να δικαιώσουν....Στρατιές ολόκληρες βαδίζουν η μια ενάντια στην άλλη, αλλά, σε κίνηση πια, αρχίζουν ξαφνικά να πετσοκόβονται στο εσωτερικό τους, χωριστά η καθεμία να διαλύονται, οι πολεμιστές αλληλοσπαράσσονται, δαγκώνει και τρώει ο ένας τον άλλον...”

    Μολονότι ο μεγαλοφυής συγγραφέας προέβλεπε σε αυτό το σημείο όλο τον 20ο και 21ο αιώνα βλέπουμε αυτά τα χαρακτηριστικά να αναπαράγονται και στους κόλπους των αντι-οικουμενιστών. Είμαι κι εγώ αντι-οικουμενιστής αλλά δεν μπορώ να μην παρατηρήσω τις ομοιότητες του κοσμοειδώλου που περιγράφει ο Ντοστογιέφσκι με όσα δυστυχώς συμβαίνουν σήμερα στην πλευρά των υπερασπιστών της Ορθοδόξου Πίστεως απέναντι στην οικουμενιστική εκκοσμίκευση, με αφορμή το θέμα της διακοπής του Μνημοσύνου. Ενώ έπρεπε όλοι μαζί σαν μια γροθιά να πέσουν επί των κεφαλών των Λατινοφρόνων, αντιθέτως βλέπουμε τον παπα-Μανώλη “κατά” της Συνάξεως Ορθοδόξων κληρικών και μοναχών, τον παπα-Ζήση “κατά” του παπα-Μεταλληνού, τα πνευματικοπαίδια του παπα-Μανώλη “κατά” του παπα-Ζήση και της Συνάξεως Ορθοδόξων κληρικών και μοναχών, την Κατάνυξη “κατά” του παπα-Μεταλληνού, την Σύναξη Ορθοδόξων κληρικών και μοναχών “κατά” του παπα-Μανώλη (δεν τον υποστήριξαν στην δίωξη που υπέστη) και γενικά όλοι κατά όλων, “δαγκώνει και τρώει ο ένας τον άλλον” όπως γράφει ο Ντοστογιέφσκι.
    Ἐτσι αντί όλοι μαζί να αποφασίσουν μια συγκεκριμένη Κυριακή να διακόψουν μαζικά το Μνημόσυνο, και έτσι οι παπόφιλοι δε θα τολμούσαν ή έστω θα δυσκολεύονταν πολύ, να κινήσουν μεγάλης κλίμακας διώξεις εναντίον εκατοντάδων, ίσως χιλιάδων, ιερέων, τώρα δίχως καμία στρατηγική πηγαίνει ο καθένας μόνος του. Γιατί, τι καταλάβαμε τώρα; Τώρα πάει ο καημένος ο παπα-Μανώλης, μόνος τους όπως είναι, θα τον καθαρίσει με τη μία και δίχως τον παραμικρό ενδοιασμό ο παπόφιλος ρασοφόρος που παριστάνει τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 10:23 θεωρώ πολύ λάθος και άστοχη την περιγραφή σου διοτι
      σε καθε στρατόπεδο υπάρχουν οι μπροσταρηδες , οι αναποφάσιστοι , οι φοβισμένοι.
      Όπως και το 21 πολλοί ήθελαν ,πολλοί φοβούνταν, πολλοί δεν αποφασιζαν. Ευτυχώς όμως υπήρξαν το 21 και οι μπροσταρηδες που σήκωσαν στους ώμους τους τα πρώτα βήματα της επανάστασης.
      Έτσι γίνεται πάντα σε κάθε αγώνα απέναντι σε καθεστώτα.

      Ας ευχηθούμε οι πραγματικοί αντιοικουμενιστες να βρουν το θάρρος να πράξουν κατά συνείδηση και να μην αφήσουν τους μπροσταρηδες μόνους. Όπως ακριβώς έγινε και το ηρωϊκό 21.

      Υγ. Αναφέρομαι σε πραγματικούς αντιοικουμενιστες και όχι σε αυτοονομαζομενους αντιοικουμενιστες που στην πράξη μεσα από τους ιστότοπους τους πνίγουν την αντιοικουμενιστικη άποψη και προωθούν την οικουμενιστικη χλιαροτητα.

      Διαγραφή
  17. ο κυριος να ελεησει τον Μεταλληνο γιατι έχει πέσει σε μεγαλη πλάνη και αιρεση και θα φτασει να προσκυναει τον αιρετικό πάπα
    παπα Νικόλα είμαστε μαζί σου ΜΟΝΟ εσύ αξιζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O Mεταληνος πολυ ορθα λεει οτι οι παλαιοημερολογίτες αυτα που πιστεύουν θεολογικα είναι ορθα.Εκει που σφαλουν ειναι οταν αποσχιζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε 11:18 Δεν είμαι παλαιοημερολογητης αλλά σε παρακαλώ για εξήγησε μου ποιο είναι το δείγμα που μας δείχνει ότι το νέο ημερολόγιο είναι στο σωστό δρόμο;;;;;
      Μήπως οι όλο και αυξανόμενες συμπροσευχες με αιρετικούς;;;;;
      Μήπως τα αυξανόμενα συνέδρια και κοινά πορίσματα με αιρετικούς;;;;;
      Μήπως η σύνοδος Κρήτης με τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ πορίσματα;;;;;
      Ποια είναι τα δείγματα ότι το νέο ημερολόγιο βαδίζει σωστά;;;;; Ποια τα σωστα δείγματα του νέου ημερολοιου ;;;;;; Ποια;;;;;;;
      Ποια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Οι σχισματικοι όπως τους αποκαλούμε (εμείς του νέου) παλαιοημερολογητες θα ήταν καλύτερα να ακολουθήσουν αυτόν τον ολισθηρό δρόμο του νέου ημερολογίου;;;;;;;;;;

      Το ακόμα τραγικότερο με το νέο ημερολόγιο είναι αυτή Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΎΘΥΝΩΝ (είτε ιερέων , είτε επισκόπων) απέναντι στις τόσες πολλές οικουμενιστικες εκτροπες.

      Αυτό που διακρίνω είναι
      1. Ένας ΜΑΖΙΚΟΣ ΦΟΒΟΣ (από μεριάς ιερέων). Πολλοί ιερείς αντιδρούν στον οικουμενισμο και δε μιλούν από φόβο. Αυτός όμως ο φόβος δεν δικαιολογηται για χριστιανό και μάλιστα ιερέα όταν η πίστη του ποιμνιου κινδυνεύει.
      2. Μία πολύ καλά οργανωμένη διαδικασία ελέγχου όσων αντιδρούν στον οικουμενισμο (από μεριάς επισκόπων και αυλικών τους). Απόδειξη αυτού ο φόβος των ιερεων.
      3. Μία ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΝΕΎΡΩΣΗ, ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΉ ΝΕΚΡΩΣΗ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

      Ειδικά μετά τη σύνοδο Κρήτης που η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ εκτροπή θεσμοθετείται ακόμα περιμένω να δω ποια είναι τα σωστα δείγματα γραφής του νέου ημερολογίου για να κουνάει το δάκτυλο στο παλαιό ημερολόγιο και να μιλά ειρωνικά για σχισματικους. Αυτό που βλέπω ως τώρα είναι η επιβεβαίωση των επιχειρημάτων του παλαιού ημερολογίου.
      <------------------------------------------------------>
      Το να βλέπεις μία ομάδα 100 ατόμων (παλαιοημερολογίτες) να σπάει είναι πρόβλημα.
      Το να παριστάνουν απατεώνες τους παλαιοημερολογίτες δεν είναι σφάλμα της αρχικης ομάδας των 100 ατόμων αλλά των ευκολοπιστων (που ακολουθούν απατεώνες) και των κρατικών μηχανισμών που ο πάσα ένας μπορεί να βάλει ράσα και να κάνει τον πάπα (τόσο απλά). Το κράτος θα έπρεπε να προστατεύει το παλαιό ημερολόγιο όπως προστατεύει και το νέο αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕ ΠΟΤΕ.

      Όταν η ομάδα των 5000 ατόμων (νέο ημερολόγιο) παει ολόκληρη στον γκρεμό του οικουμενισμού δεν είναι δείγμα ότι κάτι στραβό υπάρχει στο νέο;;;;

      Διαγραφή
    2. πολύ καλή ανάλυση,συμφωνώ μαζί σου ανώνυμε,23 Φεβρουαρίου 2017 - 1:54 π.μ.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  19. παρακαλω γιατι δεν δημοσιευσατε το σχολιο μου που ελεγα οτι αδικειτε τον παπα γιωργη???
    δεν εβρισα κανενα
    δεν εσυκοφαντησα
    απλως διαμαρτυρηθηκα, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΦΙΜΩΝΕΤΕ? δεν προσέβαλα ουτε εβρισα, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ? η λογοκρισία? σας ικετευω αδελφοι
    παρακαλω δημοσιευσετε το σχολιο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σας παρακαλω πολυ μη με φιμωνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οποιου βαστάει ας γίνει παλαιοημερολογήτης.
    Οι παλαιοημερολογήτες μας τα ΛΕΓΑΝΕ για 90τόσα χρόνια και αν είναι δέκα κομάτια εμείς φταίμε.
    Παπα-Γιώργη, Ιδού η Ρόδος, Ιδού και το πήδημα. Προχόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δηλαδή για να καταλάβω, όσο μνημόνευε ο π. Νικόλαος δεν υπήρχε πρόβλημα, τώρα υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

    Είναι πολύ άνανδρο (και γεμάτο φόβο) να μιλάνε όλοι οι ανώνυμοι σχολιαστές για παλικαριές, για θάρρος προς την αποτείχιση καθώς και για τον φόβο ή την δειλία επωνύμων που τα λένε επώνυμα.

    Γιατί αυτή η ανωνυμία;

    Μάλιστα κάποιοι δεν θέλουν να τους φιμώνουν κιόλας...

    Καλή Ανάσταση και καλή λευτεριά από τον φόβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα αλλου ΝΙΚΟ, μνημονευε τωρα τον Ανθιμο και ασε τα κολπα, γνωρίζουμε ολοι οτι εισαι εγκαθετος, και μας αποπροσανατολιζεις με ψευτοπαλικαριες

      Να ξερεις οτι εμεις ΔΕ ΘΑ ΛΥΓΙΣΟΥΜΕ, μαζί με τον παπαΝικολα θα ειμαστε μεχρι ΤΕΛΟΥΣ , δε θα τον εγκαταλειψουμε

      ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ!!!

      Διαγραφή
  24. Μου φαίνεται ότι έχετε χάσει τελείως τα΄μυαλά σας με όσα γράφεται και λέτε εναντίον του π. Μεταλληνού.Ακούσατε καλά τι λέει στο βίντεο ;Για ποιό λόγο να διακόψει τωρα τό μνημόσυνο του Αρχιεπισκόπου στον οποίο ανήκει; Εκήρυξε ο Αρχιεπίσκοπος γυμνή τη κεφαλή καμία αίρεση και δεν το έχω καταλάβει; Για συνέλθετε λίγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Κολυμπάρι τι υπέγραφηκε;;;Ορθοδοξία ή οικουμενισμος;;;;
      Οι υπογραφές στο Κολυμπάρι έχουν δημιουργησει όλη αυτή τη ταραχή στους πιστούς.

      Μέχρι το Κολυμπαρι οι εδώ επίσκοποι είχαν την δικαιολογία ότι ο οικουμενικός εκφράζει τον εαυτό του και τους δικούς του , μετά τη Κρητη έγινε πράγματι αυτό που ήθελαν οι οργανωτές της "συνόδου" αφου υπέγραψαν στην ουσία προχώρησαν στις απόψεις του οικουμενικού.
      Έγιναν σεβαστές οι διορθωσεις τις Ιεράς συνόδου Ελλάδας; Όχι!!
      Οι υπογραφές όμως μπήκαν!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. ΠΕΡΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

    Αι προσπάθειαι του Μεγάλου Βασιλείου περί της κοινωνίας των Εκκλησιών

    Εις τον επίλογον του δοκιμίου Περί Αγίου Πνεύματος ο Μέγας Βασίλειος περιγράφει με ζωηρά χρώματα την κατάστασιν η οποία επεκράτει εις την Εκκλησίαν κατά τους χρόνους του. Την παρομοιάζει με φοβεράν ναυμαχίαν, την οποίαν παρεσκεύασαν φιλοπόλεμοι άνδρες. Η σφοδρά τρικυμία συγκλονίζει τα πλοία, ενώ το βαθύ σκότος συντελεί ώστε ταύτα να εφορμούν αδιακρίτως εναντίον φιλικών και εχθρικών. Αι κραυγαί και οι θόρυβοι δεν επιτρέπουν να ακουσθή η φωνή του ναυάρχου.

    Μεταφερόμενος έπειτα από την παραβολήν εις τα πράγματα, σημειώνει ότι εις αυτήν την σύγχυσιν, αν δεν προλάβη ο εχθρός να σε κτυπήση, σε πληγώνει ο σύντροφος. Συνδεόμεθα μεταξύ μας οι ομόφρονες επί τόσον μόνον χρόνον, επί όσον μισούμεν από κοινού τους εχθρούς. Όταν όμως οι εχθροί απομακρυνθούν, βλέπομεν ο εις τον άλλον ως εχθρόν. Αι τραχείαι κραυγαί από τας αντιλογίας των αλληλομαχομένων έχουν γεμίσει την Εκκλησίαν και η ευσεβής δογματική διδασκαλία διαστρέφεται από τας ακρότητας. Η αγάπη έχει γενικώς ψυχρανθή, η μεταξύ των αδελφών σύμπνοια έχει εξαφανισθή, το όνομα της ομονοίας έπαυσε να είναι γνωστόν (1).

    Πράγματι ο κλονισμός τον οποίον είχε προκαλέσει η αρειανική έρις ήτο τόσον δυνατός, ώστε αι μόλις εξελθοϋσαι από τον σάλον των διωγμών Εκκλησίαι να ευρεθούν εις πλήρη σύγχυσιν, εκκινούσαν από την Ανατολήν και καλύπτουσαν βαθμιαίως επίσης και την Δύσιν. Μόνον εις την Αντιόχειαν υπήρχον κατά τους χρόνους του Βασιλείου τέσσαρες μερίδες -δύο αποσπάσματα και δύο σχίσματα- με ίδιον εκάστη επίσκοπον. Η Εκκλησία εσχίζετο ωσάν εφθαρμένον ιμάτιον (2).

    Αυτά είναι τα αποτελέσματα της κάθε αίρεσης μόνο αγάπη δεν υπάρχει παρά έριδες και διχασμοί.

    <> Κατηχ. 16,6 . Η τελική κατάληξη και εδώ είναι τριαδολογικη όπως η μια <> <> αναλόγως και <> , <> Κατηχ. 16,12.

    Μια από τις κύριες λειτουργίες του Αγίου Πνεύματος είναι η διαφύλαξη της ενότητας της Εκκλησίας και της πίστεως μέσα σε αυτήν. Η κοινή πίστη όλων προς το αυτό Πνεύμα ενώνει τους πιστούς μεταξύ τους . Το Άγιο Πνεύμα γίνεται κέντρο αναφοράς όλων και η ουσία της εκκλησιαστικής ενότητας. Κάθε διαφοροποίηση επομένως εκκλησιολογικη , σημαίνει πρώτιστα διαφοροποίηση δογματική , ως προς την ερμηνεία και κατανόηση του Αγίου Πνεύματος . Από αυτό και μόνο μπορεί να αντιληφθεί κανείς και να κατανοήσει τους σκληρούς και μεγάλους αγώνες της Εκκλησίας για την διαφύλαξη της ορθής πίστεως περί του Αγίου Πνεύματος , γιατί κάθε διαφοροποίηση προς την πίστη αυτή σημαίνει οπωσδήποτε και διαφοροποίηση εκλησιολογικη , απομάκρυνση δηλαδή από την μια Εκκλησία και την κοινή πίστη. Καθώς, λοιπόν , το Πνεύμα είναι <> τριαδολογικα , όμοια και η Εκκλησία πρέπει να μένει αδιαίρετη στους αιώνες > Κατηχ. 17,2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει μόνος του τον τρόπο που θα αντιδράσει, δεν είναι υποχρεωτική η διακοπή μνημοσύνου,ούτε αφορίζουν οι κανόνες αυτούς που για δικούς τους λόγους δεν την ακολουθούν,ο π. Γεώργιος πολύ εύστοχα επισημαίνει τα υπέρ και τα κατά των παλαιοημερολογιτών, δεν φαίνεται να τους υποστηρίζει σε όλα, απλά εντοπίζει ποια είναι αυτά που μας χωρίζουν και ποια είναι αυτά που μας ενώνουν και σίγουρα αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν υπάρχουν "υπέρ" , υπέρ των Παλαιοημερολογητων. Είναι εσωτερική πληγή και καρκίνωμα στο Σώμα Χριστού, στο Σώμα της Εκκλησίας. Και γιατί μοιάζει εξαιρετικά με τον καρκίνο ; επειδή άρχισε να αναπτύσσεται ανώμαλα, χωρίς οργάνωση και νομοτέλεια και κυρίως ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Το "πατριό" Ημερολόγιο ΔΕΝ είναι καθόλου πατριό αλλά ενός ειδωλολατρου Αυτοκρατορα ! Ας αφήσουμε πως είναι απλά....λανθασμένο. ..δεν έχετε ακούσει ποτέ, πως κάποτε θα συμπέσουν Πεντηκοστή και Κοιμησις ; Δεν σας είναι γνωστό πως σε λίγα χρόνια οι 13 μέρες, γίνονται 14 ; πως η νηστεία των Αγίων Αποστόλων θα συμπέσουν με της Κοιμησεως..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ, ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΙ ΕΦΕΥΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ...ΑΦΗΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ, ΓΕΜΑΤΟΙ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΚΙ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ, ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟΙ ΟΠΩΣ ΚΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ (ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ) ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ, ΜΟΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΙΣΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΙΟΥΔΑΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ. ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ, ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com