Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ: Ο π.Νικόλαος Μανώλης ανακοίνωσε τη διακοπή της μνημόνευσης του Επισκόπου του

ΕΚΤΑΚΤΟ: Ο πρωτοπρεσβύτερος π.Νικόλαος Μανώλης, σήμερα το πρωΐ στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα Τριανδρίας, στο κύρηγμά του, ανακοίνωσε την απόφασή του, να διακόψει τη μνημόνευση του Επισκόπου του, Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου. Σε λίγο θα έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Κατάνυξη 
Νέα ενημέρωση!!!:
Τελικά, δόξα Τω Θεώ, επιβεβαιωθήκαμε, δείτε το σχετικό βίντεο με την φοβερή ανακοίνωση από τον ίδιο τον π. Νικόλαο και την αυθόρμητη αντίδραση του λαού εδώ

157 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια.
    Ευχόμαστε να ακολουθήσουν κι άλλοι.
    Θα χαρούμε να μάθουμε ότι εφεξής θα μνημονεύτε αρχιεπισκόπου ημών
    η πάσης επισκοπής ορθοδόξων - μακριά απο κρυφοοικουμενιστές
    και πάλι συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή Ελλαδα γεννάει ήρωες, αγίους ομολογητές πίστεως , συγχαρητήρια στον πάτερ από την ταπεινότητα μας

      Διαγραφή
    2. Σωστά!
      Ἐδῶ προἐκυψε στίς συζητήσεις μας μία φανταστική κίνηση πού θά βοηθήσῃ
      τόν Παπα-Νικόλά ἂκόμη περισσότερο:
      Ὃλοι ἐμεῖς οἱ Πιστοί νά ἀποφεύγουμε τόν Ἂνθιμο καί κάθε Οἰκουμενιστἠ Δεσπότη. Ἐάν ἒρχεται στόν Ναό μας, νά πηγαίνουμε ἐμεῖς σέ ἂλλον Ναό.
      Νά ἒρχεται καί νά εἶναι μόνος του!
      Νά δῆς γιά πότε θά βάλη μυαλό Ἂνθιμος,Βαρθολομαῖος κτλ.
      Χωρίς φωνές, ἀστυνομίες κτλ, νά μείνουν χωρίς ἐκκλησίασμα ὃπου πηγαίνουν!

      Διαγραφή
    3. Ὄντως, αὐτή εἶναι ἡ μόνη λύσις! Προϋποθέτει, ὅμως, ὀρθόδοξον φρόνημα τοῦ λαοῦ, τό ὁποῖον δυστυχῶς δέν ὑπάρχει, πλήν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων.

      Διαγραφή
    4. Δυστυχῶς τό ὀρθόδοξον φρόνημα τοῦ Λαοῦ, ὃσον ἒχει ἀπομείνει, λίαν μεθοδικῶς τό καταστρέφουν μέ τάς πλέον συγχρόνους μεθόδους ΜΜΕ καί προγράμματα προβολῆς καί πλὐσεως ἐγκεφάλου. Παράδειγμα ἡ ἀπό ἐτῶν μεθοδευμένη προετοιμασία τοῦ ἂλλου Μεγάλου Μεταπατερικοῦ Οἰκουμενιστοῦ (ΜΜΟ) Ἰγνατίου Δημητριάδος μέ τό "Ἀρχονταρίκι" πού σκοπόν εἶχε ἐπί δεκαετίας νά προετοιμάσῃ τόν Λαόν νά τόν συμπαθήση καί νά δεχθῆ ὃλα τά ἀνοίγματα τοῦ Ἰγνατίου.
      Ἲσως πρέπει νά κλείσωμε τάς Τηλεοράσεις καί νά βλέπωμε ὃτι θέλομε ἐμεῖς π.χ. ἀπό τό YouTube (ὃσο εἶναι ἐλεύθερον).

      Διαγραφή
  2. Μπραβο π.Νικολαε...μονο το βημα του Χριστου φοβομαστε,τιποτε αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ! ΒΑΔΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ !!!! ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΝΕΙΑ ΠΟΙΟΥΜΕΘΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ! ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΤΟΥ ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ ! ( ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ..ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ". ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ! ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΦΩΤΙΕ.
      ΜΕΕ ΤΙΜΗ

      Διαγραφή
  4. Να εισαι καλα π.Νικολαε ο Θεος μαζι σου μεχρι το τελος.
    Μην φοβασαι τιποτα,εχεις την αγαπη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο σου πατερ Νικολαε!! ....η αληθεια ειναι βεβαια εσυ διωκεσαι και αγιαζεσαι ,την ωρα που οι αλλοι ιερεις αλλα και εμεις οι λαικοι κοιμομαστε ακομα δυστuχως .π.γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως θέλει μεγάλη προσοχή μήπως δημιουργηθεί σχίσμα στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Νομίζω πως θέλει μεγάλη προσοχή μήπως δημιουργηθεί σχίσμα στην Εκκλησία."

      Τί σχῖσμα ἀδελφέ, ὁ Βαρθολομαῖπος καί ὁ Ἂνθιμος ἒχουν ἢδη κάνει Σχῖσμα μόνοι τους πηγαίνοντας μέ τόν Πάπα καί τούς ἂλλους Αἱρετικούς! Αὐτοί, μέ τίς Μετα-πατερικές τους ἐξυπνάδες, ἒφυγαν ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Πίστι, ἐμεῖς παραμένομε μέσα!

      Διαγραφή
    2. Φίλε 12:12 σχίσμα κάνουν οι οικουμενιστες και οχι απλώς σχίσμα αλλά αίρεση.

      Διαγραφή
  7. Μπράβο παλικάρι και αγωνιστή του Κυρίου. Πολύ μας συγκίνησες. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός δια της Υπεραγίας Θεοτόκου και Πάντων των Αγίων να σκεπάζει Πάντοτε εσένα και την οικογένειά σου.

    Το ποίμνιο που σου χάρισε ο Κύριος να είσαι σίγουρος ότι θα σταθεί πλάι σου.

    Καλή υπομονή και καλό αγώνα, Τίμιε και Καλέ λειτουργέ του Υψίστου.

    Κυριάκος Βαρβέρης - Πειραιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιος και εσύ Κυριάκο, μιας και όποιος επαινεί το δίκαιο, έχει την δική του μερίδα τιμής. Καλό είναι όλοι οι αδελφοί μας που σχολιάζουν, να μιμηθούν εσένα που τιμάς τον Άγιόν σου, καθώς Υπογράφης με τα στοιχεία της Ταυτότητάς Του. [που πήραμε στα βαπτίσιά μας]

      Με τιμή

      Διαγραφή
  8. Γέροντά μου Άγιε o Θεός να Σου δίνει δύναμη! Άξιος και πανάξιος!!! Μαζί σου κι εμείς. Μακάρι να σε ακολουθήσουν κι άλλοι ιερείς της Θεσσαλονίκης. Μακάρι να μετανοήσει o Άνθιμος και να αγιάσει και να σώσει τους Θεσσαλονικεις από την κατηφόρα του οικουμενισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο στον Πατερ Νικολαο. Καλή δυναμη και καλη συνεχεια στον ίδιο και την οικογένειά του. Ο Ιερέας πρέπει να στηριζεται απ το ποιμνιο του κι οχι να ειναι εξαρτωμενος απ τον καθε καισαρα, οποτε θα πρεπει ολοι τωρα να συνδραμουν, αναλαμβανοντας τις δικες τους ευθυνες και θα ηταν ακομα καλυτερα αν γινοτανε πανελλαδικως αυτο

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για να μην υπάρξει παρεξηγηση, μονος μου κανω αυτη τη προταση. Μενω Αθηνα, ανηκω στους ΓΟΧ και δεν γνωριζω τον Πατερ Νικολαο. Καθως ομως ειναι μετρημενοι οι αποτειχισμενοι του νεου, θα πρεπει να γινει πανελλαδικη στηριξη, ειδικα απο περιοχες που δεν εχουν πλησιον τους καποιον αποτειχισμενο να στηριξουν. Ο Ανθιμος δεν εκανε κινηση τελευταια, οποτε προφανως περιμενει την αποτειχιση για να τον "καθαιρεσει"
      Καποτε οι Χριστιανοι τα ειχανε όλα κοινα...

      Σταυρος

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα. Ήρθε η ώρα όλοι οι συνειδητοί και γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί να ενωθούμε και να δώσουμε ο ένας το χέρι στον άλλο και να πολεμήσουμε για τη Δόξα του Κυρίου την παναίρεση του Οικουμενισμού.

      Από τον αγώνα δεν περισσεύει κάνεις. Έχουμε βέβαια διαφορετικές αφετηρίες και απόψεις αλλά μας ενώνει η Γνήσια Αγάπη για την αλήθεια του Κυρίου Ιησού Χριστού.

      Κυριάκος Βαρβέρης - Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός

      Διαγραφή
    3. Ἀγαπητέ ἐν Χριτῷ ἀδερφέ Κυριάκο, κι ἐγώ συμφωνῶ ἀπολύτως μέ τήν θέσιν σου αὐτήν, ἀλλά, δυστυχῶς, ἄν διαβάσῃς τά σχόλια σ' αὐτές τίς ἀναρτήσεις, θά ἰδῇς τί δηλητήριον χύνουν πολλοί ἐναντίον τῶν ΓΟΧ, ἀκόμη καί ὁ νεοαποτειχισθείς π. Νικόλαος, ὁ ὁποῖος δυστυχῶς ἔχει τήν πεπλανημένην ἄποψιν τοῦ π. Ε. Τρικαμηνᾶ καί τῶν ἄλλων νεο-αποτειχισθέντων ὅτι δῆθεν δέν ἐπιτρέπεται νά πηγαίνῃ Ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος εἰς περιοχήν ὅπου ὑπάρχει αἱρετικός, μέχρις ὅτου αὐτός καταδικασθῆ ἀπό Σύνοδον, ὅτι δῆθεν δέν ἐπιτρέπεται ἡ δημιουργία νέας Συνόδου πρίν καταδικασθῆ ἡ αἱρετική, ὅτι τό θέμα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Ἑορτολογίου δέν ἀποτελοῦσε δῆθεν λόγον ἀποτειχίσεως κ.λπ. Γι' αὐτόν, ναί μέν κι ἐγώ συνεχάρην ἐκ καρδίας τόν π. Νικόλαον, ἀλλά κράτα "μικρό καλάθι"!!!

      Διαγραφή
    4. δεν θα τον καθαιρέσει

      Διαγραφή
    5. Έτσι όπως τα λες είναι αδελφέ Δημήτριε. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία κατά τη μετάβασή μου από την καινοτομούσα "εκκλησία" του νέου ημερολογίου στην Μαρτυρική Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν πολύ μεγάλη καρδιά και εν Χριστώ Αγάπη για όλους, ακόμη και για τους υβριστές τους.

      Το πλήρωμα του χρόνου θα δικαιώσει τον αγώνα μας και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τους αγκαλιάσουμε όλους, ακόμη και τους υβριστές μας. Διότι από τη στιγμή που αρχίζουν να προβαίνουν σε αποτείχιση από την καινοτομούσα και αιρετίζουσα και μετα-πατερική "εκκλησία" του νέου ημερολογίου, είναι παράλογο να συνεχίζουν να βρίσκονται στο νέο ημερολόγιο, το οποίο είναι προϊόν και καινοτομία του πρώιμου οικουμενισμού και έμπνευση Μασόνου "Επισκόπου".

      Ελπίζω να ζήσουμε και να δούμε κάποια στιγμή μια όντως Γνήσια Ορθόδοξη Σύνοδο, που θα καταδικάσει όλους τους Οικουμενιστές και τους κοινωνούντας άμεσα ή έμμεσα μαζί τους, και στην οποία να συμμετέχουν όλοι με Γνήσιο Ορθόδοξο πνεύμα και εν Χριστώ Αγάπη.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
  10. Άξιος, π. Νικόλαε!
    Εύχομαι το καλό σας παράδειγμα να το ακολουθήσουν και άλλοι κληρικοί της Εκκλησίας μας, διακόπτωντας το μνημόσυνο των μισθωτών Ποιμένων, των σύγχρονων Γραμματέων και Φαρισαίων.

    Βασίλης Κερμενιώτης
    Υπαγ. στην Ι. Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώς να χαρακτηρίσουμε τα συναισθήματά μας. Ιλιγγυά ο νους του ανθρώπου.
    Ο άραφος χιτών του Χριστού διαμελίζεται από τις οικουμενιστικές κακοδοξίες.
    Είναι χρέος μας να τον διαφυλάξουμε. Κι αυτό θα κάνουμε με οποιοδήποτε τίμημα.
    Αμαρτωλοί είμαστε, αλλά δεν θα στρώσουμε το χαλί στον αντίχριστο.
    Ας έρθουν σε επίγνωση και οι ψευδοποιμένες γιατί προκαλούν την οργή του Θεού, και θα έρθει βίαια.
    Καλή ομολογία σου εύχομαι π. Νικόλαε εκ μυχίων καρδίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλεξανδρος Γαλανοπουλος Βερολινο19 Φεβρουαρίου 2017 - 12:44 μ.μ.

    Αξιος! Μπραβο Παπα Νικολα! Ετσι ειναι οι ακολουθοι των Αγιων Πατερων!

    Ειμαστε στο πλευρο σου!

    Την Ευχη σου!

    Αλεξανδρος Γαλανοπουλος Βερολινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όπως θυσιάστηκε ο Πατήρ Νικόλαος για να προφυλάξει το ποίμνιο που του χάρισε ο Κύριος από την αίρεση του οικουμενισμού, έτσι πρέπει να θυσιαστεί και το ποίμνιό του και να προστατεύσει και πνευματικά και υλικά τον Τίμιο και Καλό Ιερέα του.

    Μια παράκληση σε όλο το εκκλησίασμα του Αγίου Σπυρίδωνα Τριανδρίας : Αγαπητοί αδελφοί ο Κύριος σας χάρισε ένα παλικάρι επόμενο των Αγίων Πατέρων. Προστατέψτε τον με όλη σας τη δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα κάνουμε με όλη την καρδιά μας.

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια.
    Αποδειχθήκατε άξιος των προσδοκιών του ευσεβούς λαού.
    Αποδείχθηκε ότι πιστεύετε στις αξίες σας και τις βάζετε πάνω από το μισθό που πέρνατε.

    Δυστυχώς πολλοί ιερείς της Μητροπόλεως δεν πράττουν το ίδιο διότι σκέφτονται το μισθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΞΙΟΣ πατέρα Νικόλαε!!!Το περίμενα ότι εσείς κάποια στιγμή θα το πράττατε και δε θα μένατε μόνο στα λόγια, φαινόταν ότι πραγματικά πονάτε για την Εκκλησία του Χριστού!!Ο Τριαδικός μας Θεός να στηρίξει και τη γενναία πρεσβυτέρα σας και όλη την οικογένειά σας που θα μαρτυρήσει μαζί σας!Να είστε προετοιμασμένος ότι θα δεχθείτε σφοδρό και ανηλεή πόλεμο και το οδυνηρό είναι ότι θα προέρχεται από αυτούς που ορθοδοξούν αλλά δεν ορθοπραττούν και δεν θα διακόψουν τη μνημόνευση.Αυτοί θα ελεγχθούν από τη συνείδησή τους και αντί να σας ακολουθήσουν θα σπιλώσουν τον αγώνα σας. Μακάρι να μην συμβεί αλλά έως σήμερα αυτά τα δείγματα γραφής παρουσίασαν.

    Θα σας στηρίξουμε και θα σας συνδράμουμε από όπου μπορούμε ο καθένας!

    Ο Τριαδικός μας Θεός να σας προστατεύει και να σας ενδυναμώνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ σωστά γράψατε αλλά πιστεύω αυτό του Ελύτη ότι οι χειρότεροι και επικίνδυνοι είναι αυτοί: ΄΄ήρθαν ντυμένοι φίλοι οι εχθροί μου΄΄ να είναι προσεκτικός γιατί είναι καλοκάγαθος και ευαίσθητος άνθρωπος γι αυτό να είναι σε επιφυλακή ο φόβος φυλάει τα έρμα

      Διαγραφή
  16. Συγνώμη αλλά αυτό που πρέπει να αναμένουμε πλέον είναι πότε θα αρχίσει να μνημονεύει ξανά τον επίσκοπό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ο Άνθιμος εφαρμόσει τους φρικτούς όρκους που έδωσε κατά την ανάληψη της Επισκοπής του, και βγει μπροστά και πολεμίσει με έργα και με λόγια τις αιρετικές κακοδοξίες του Οικουμενισμού, Τότε και μόνο Τότε θα αρχίσει πάλι η μνημόνευσή του.

      Ο Κύριος Ιησούς Χριστός που μετέτρεψε τον Παύλο μπορεί να μεταστρέψει και τον Άνθιμο. Αμήν Γένοιτο !!!

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. Χαίρε άνθρωπε του Θεού,
      Ορθά τοποθετήθηκες, αλλά, πως δύναται κάποιος να επανέλθει στην πίστη του Πανάγαθου Θεού και Πατρός ημών των Ορθοδόξων, αν δεν μετανοήσει; Και πως δύναται να ξα- αρχίσει να μνημονεύει ξανά τον επίσκοπό του… εάν τούτος δεν αποκηρύξει την πλάνη των αιρετικών Οικουμενιστών;
      Ας χαρούμε λοιπόν για την ώρα, την «επιστροφή» του π. Νικολάου από την πονηρή χώρα της «επισκοποκεντρικότητας»… και στην πορεία τούτη σίγουρα θα πέσουμε με ασφάλεια στην αγκαλιά του Πανάγαθου Κυρίου μας και επίσης αυτής των αγίων και μάλιστα των Ομολογητών! Όσο για τα μετέπειτα ο Κύριος γνωρίζει!!! Ας Τον εμπιστευτούμε, και ας πούμε την άγια ώρα τούτη το «Ἑαυτούς καί ἀλλήλους καί πᾶσαν τήν ζωήν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα» δηλαδή : «τους εαυτούς μας και ο ένας τον άλλο και όλη τη ...
      Υ.Γ.
      Αδελφέ, είσαι Χριστιανός; Και αν ναι, όνομα δεν σουδωσαν;
      Με τιμή

      Διαγραφή
    3. Αν εννοεις ότι θα περιμένεις ποτέ θα συνέλθει ο Αριθμός ή ποτέ θα καταδικαστεί από Συνοδό έχετε δίκιο , αλλιώς είστε στον κοσμο σας , δεν γνωρίζετε .Ο π Νικόλαος είναι πλήρως καλυμμένος από τους ιερούς κανόνες .

      Διαγραφή
    4. 1.δεν χαίρομαι με μια τέτοια εξέλιξη φυσικά και από το λίγο που γνωρίζω τον π.νικόλαο, νομίζω ότι ούτε ο π.νικόλαος χαίρεται γι αυτό που αποφάσισε. Επίσης, ανησυχώ για την τόσο μεγάλη ενθάρρυνση που λαμβάνει ο π.νικόλαος από το πλήθος των αναγνωστών: αν οι πιο πολλοί του λέγανε ότι κάνει λάθος, θα έβγαινα να του πω μπράβο και εάν όπως τώρα οι πιο πολλοί του έλεγαν μπράβο, αισθάνομαι υποχρεωμένος να του πω "μήπως κάνεις λάθος"; ως κοινωνιολόγος πρέπει να σκέφτομαι και την δεύτερη γνώμη.

      2.κύριε Κυριάκο έχετε δίκιο.

      3.κύριε Εμμανουήλ έχετε δίκιο.

      4.κυρία Σοφία έχετε δίκιο.

      5.μια προσωπική κόντρα, ένα εσωτερικό πρόβλημα της εκκλησίας, διότι οι εκτός εκκλησίας αυτό βλέπουν: έναν παπά να τσακώνεται με τον προϊστάμενό του, δεν μπορεί να παίρνει κάλυμμα ιδεολογικό, δογματικό. Αν ήθελε ο π.νικόλαος ένα ..αλάνθαστο αφεντικό (τι ειρωνεία), ας πήγαινε να δουλέψει για τον Πάπα!

      6.ας έχουμε την ευχή τους! και του παπα-άνθιμου και του π.νικολάου και ας προσευχηθούμε να ειρηνεύσουν και να ομονοήσουν!

      Διαγραφή
    5. Προς Κοινωνιολόγο :

      Η ορθόδοξη πίστη, δεν είναι κοσμική επιστήμη που λόγω των ενδογενών σφαλμάτων βάζει πάντα και τη λέξη "ίσως" ή "μήπως" για να καλύψει τα σφάλματά της. Δεν είναι έτσι αδελφέ.

      Οι εντολές του Κυρίου και η διδασκαλία των Αγίων είναι κρυστάλλινες για το τι ακριβώς πρέπει να γίνεται σε καιρό αίρεσης (όπως ο οικουμενισμός που είναι η περιεκτικότερη των αιρεσεων).

      Επιθυμούμε και επιζητούμε την ευλογία Ορθοδόξων Ιερέων. Όταν μεταστραφεί ο Άνθιμος μόνο και μόνο τότε θα ζητήσουμε την ευλογία του.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    6. Ή διακοπή μνημοσύνου του π.Νικολαου από τον Μητροπολίτη του δεν έχει καμία σχέση με προσωπική κοντρα , αλλά είναι η κορωνίδα , το επιστέγασμα του 25ετή αγώνα για την πίστη του πατρός . Και τα πολλά τα προβλήματα που είχε με τον Μητροπολιτη του ήταν ακριβώς ένας διωγμος για την πίστη που έπρεπε να καλυφθεί πίσω από στημένα δηθεν παραπτώματα που όλα έχουν καταριφθει .Κοινωνιολογε , απορω , για καλοπροαίρετος έκανες την πιο πονηρη τοποθέτηση ...

      Διαγραφή
    7. Φίλε κοινωνιολογε 3:44 ο π. Νικόλας μιλά περί πίστεως θεολογικά και όχι περί διοικητικών θεμάτων. Θεωρώ άστοχο το σχόλιο σας.

      Διαγραφή
    8. Άκουσα το κήρυγμα του π.νικολάου στο διαδύκτιο για την Κυριακή της Αποκριάς: εκεί που σίγουρα θα πέσει μέσα είναι ότι θα ακούσει τα εξ'αμάξης και μπορεί στο διαδύκτιο να έχει πολλούς ένθερμους υποστηρικτές, που με τα λόγια χτίζουν ανώγια και κατώγια, στην καθημερινή ζωή, ωστόσο δεν θα ιδρώσει κανείς να του απλώσει το χέρι. Πολύ θα φορεθεί στις φετινές απόκριες η μάσκα του υποστηρικτή του παπανικόλα που θα του φωνάζει: "μπράβο, καλά έκανες". Πρόσεχε αυτόν που σε επαινεί. Η ατυχία του παπανικόλα είναι ότι είναι παπάς και ταυτόχρονα πιστεύει κιόλας: συνδυασμός εξαιρετικά σπάνιος που μάλλον δεν του το συγχωρούν οι συν-άδελφοί του.

      Διαγραφή
    9. Κοινωνιολογε, δεν θα συμφωνησω με τα σχολια σου. Πριν εκφρασεις οποιαδηποτε αποψη επρεπε (αν μπορουσες) να προσπαθησεις να μπεις στη θεση του π. Νικολαου. Σκεψου λιγο!!! Η συνειδηση του, η χαρη της ιερωσυνης του, κ α. Η ψυχη που ολοι πρεπει να φροντιζουμε ειναι πρωτο απ ολα. Αλλο η λογικη και αλλο η ψυχη. Αξιος ο παπαΝικολας γιατι εβαλε πανω απ ολα την αγαπη του για τον Χριστο και την Εκκλησια Του και οχι τις λογικες δικαιολογιες που βρισκουμε ολοι μας για να μην κανουμε αυτο που η Εκκλησια οριζει με τους κανονες Της. Δεν χρειαζεται να σκεφτεται λογικα γιατι ο Κυριος της δοξης θα του παρεχει οτι και οταν το χρειαζεται. Εμεις ας φροντισουμε να μαθουμε απο το παραδειγμα του. Χ. Α.

      Διαγραφή
    10. Να με συγχωρείτε τρισάγιοι αδελφοί μας!!! Ο λίαν αγαπητός αδελφός ο επωνομαζόμενος ΄΄Κοινωνιολόγος΄΄, στα γραφόμενά του δια της ηλεκτρονικής γραφίδος, εξέφρασε ορισμένας τινάς απόψεις, αι οποίες θέτουν ως βάση την αγάπη και τον σεβασμό ως προς το πρόσωπο του π. Νικολάου. Ορθώς έθεσε τον παραλληλισμό περί της ψευδοπροσωπίδος η οποία θα φορεθεί πνευματικώς από ορισμένους ΄΄ενθέρμους΄΄ υποστηρικτάς του οι οποίοι στο τέλος θα του πουν: Κοίτα βλαμμένε πάτερ, τώρα που έφαγες το κεφάλι σου, εμείς προχωράμε στη ζωή μας, αν είχες μυαλό δεν θα μας άκουγες. Εμείς κάναμε το κέφι μας. Όμως βγαίνετε ορισμένοι τινές αδελφοί χριστιανοί οι οποίοι με διάθεση εν Χριστώ θέτουν τας χριστιανικάς απόψεις του περί του οικουμενισμού και καλά πραττουν. Όμως θα ήθελα να θέσω κάτι στο τέλος. Αυτή είναι η πατρική αγάπη του π. Νικολάου που κάνει αυτό που κάνει πριν την έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής; Πάτερ άφες τας υποκρισίας. Ευλογείτε. π. Δημήτριος Αναστασιάδης. Εκ Σκύδρας.

      Διαγραφή

    11. Προς "πάτερ" Δημήτριο Αναστασιάδη :

      Μα καλά μιλάτε σοβαρά ? Κατηγορείτε τον π.Νικόλαο ότι αποτειχίστηκε πριν την έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής;

      "Πάτερ" Δημήτριε:

      1) Μήπως έπρεπε να σκεφθείτε ότι σε αυτή την απόφαση οδηγήθηκε ο π.Νικόλαος από τον κακόδοξο οικουμενιστή "Επίσκοπό" του?

      2) Μήπως έπρεπε να σκεφθείτε ότι σε αυτή την απόφαση οδηγήθηκε ο π.Νικόλαος από τη κακοδοξία που ενέκρινε και αποδέχθηκε η Κρατική "εκκλησία" της Ελλάδος ?

      Και στο κάτω κάτω αν o Κύριος καλούσε το π.Νικόλαο να απολογηθεί στο φοβερό βήμα Του, τι θα του έλεγε ο π.Νικόλαος? Ότι δεν αντέδρασε επειδή ήταν η έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής?

      Αυτό μου θυμίζει τότε που κατηγορούσαν "κάποιοι" (όποιος θέλει ας καταλάβει) τον Κύριο που έκανε θαύματα ημέρα Σάββατο !!!

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    12. Προς "πάτερ" Δημήτριο Αναστασιάδη :

      Επειδή όσο διαβάζω το άθλιο σχόλιό σου, τόσο καταλαβαίνω την χολή που βγάζεις απέναντι στο π.Νικόλαο και την ειρωνεία (μας αποκαλείς " τρισάγιοι αδελφοί μας!!!") σου σε όλους εμάς που τον υποστηρίζουμε,

      Άνοιξον τους οφθαλμούς σου και διάβασε :

      Αν είσαι όντως ιερέας, και δεν είσαι τρολ, τότε η μοναδική εξήγηση γι'αυτά που γράφεις είναι ότι κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια.

      Προφανώς κρίνεις από την πνευματική κατάσταση που έχει περιέλθει το ποίμνιό σου, και γράφεις τα κατάπτυστα αυτά πράγματα.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
  17. Πανάξιος! Αυτά εiναι τα βήματα των Αγiων Πατέρων όταν βρισκόταν μπροστά στην αiρεση. Μαζι σου Γέροντα εiναι όλο το ποiμνιο που δεν θέλει να προδώσει την Αγiα Ορθοδοξiα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρακαλώ ας μας ενημερώσει κάποιος που θα λειτουργεί και εξομολογεί ο π.Μανώλης τώρα που θα εκδιωχθεί.
    Δεν θέλω να χάσω επαφή μαζί του.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος είσαι εσύ πονηρουλη; Που βιάζεσαι να πάρεις πληροφορίες; Κάνε υπομονή και θα σε πληροφορήσει o Κύριος αν πραγματικά δεν θέλεις να χάσεις επαφή. Αλλιώς είσαι ένας παμπόνηρος υποκριτής.
      Τάσος

      Διαγραφή
    2. Περίμενε
      Μην είσαι σίγουρος ότι θα εκδιωχθεί
      Αρχίζει η νηστεία
      Εδώ δεν βλέπουμε σύλληψη του Μεθοδίου, περιμένουν όταν καμφθεί η επιθυμία για διαμαρτυρίες, ο κόσμος είναι κουρασμένος και σε ανύποπτο χρόνο θα δράσουν, μην βιάζεσαι και θα δεις

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι ανόητος ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος και μην χαίρεσαι.
      Ξέρει καλά ότι σε περίπτωση που εκδιωχθεί ο π. Νικόλαος,οι πιστοί και όχι μόνο τα πνευματικοπαίδια του, θα ξεσηκωθούν.



      Διαγραφή
  19. Ο πρώτος που τόλμησε στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά και Αγίου Δημητρίου.
    Ο πάτερ Νικόλαος Μανώλης θα μείνει στην ιστορια. Να δούμε ποιοι θα έχουν το ορθόδοξο φρόνημα να τον ακολουθήσουν.
    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἂν ὑπονοῇς ὅτι, ὅσοι δὲν διακόψουν τὴν μνημόνευσιν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως, δὲν ἔχουν ὀρθόδοξον φρόνημα, τότε ἔχεις πλανηθεῖ!

      Διαγραφή
    2. Θὰ ἦτο καλὸν καὶ ὠφέλιμον νὰ ἔλεγε καὶ τὸν σκοπὸν τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, διότι πολλοὶ δὲν γνωρίζουν αὐτὸ τὸ θεμελιῶδες καὶ πλανῶνται!

      Διαγραφή
    3. Ευλογημένο το όνομα του Κυρίου! Να δοξάζεται έτσι η Θεσσαλονίκη! Καύχημα των Θεσσαλονικεων είναι o άγιος πατήρ. Επόμενος των αγίων πατέρων.

      Διαγραφή
    4. Η Μονή Εσφιγμένου επίσης, γιατί δεν λύγισε απέναντι στα σατανικά τερτίπια της Νέας Τάξης και των τσιρακίων της και σε τόσο σκληρό και απάνθρωπο πόλεμο επί σειρά ετών, στάθηκαν με γενναιότητα όλοι τους μεταξύ των οποίων γεροντάκια που μόνο που το σκέφτεσαι σε πιάνουν τα δάκρυα, έρχεται η ώρα που ποταμοί πιστών θα την πλημμυρίζουν, να το θυμάστε αυτό..

      Διαγραφή
  20. Δόξα τω Θεώ! Μας δίνεται δύναμη και ελπίδα για το μέλλον, άξιος Πατέρα μου, μύρια εύγε!

    (Άννα Βαρουδάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητηρια Γεροντα κανατε οτι ηταν καλύτερο δείξατε πως δέν θα ταχθείτε με τη Νεα Ταξη Πραγματων τους ούτε με τον μασωνικό οικουμενισμό που προετοιμάζει το άρμα του αντιχρίστου δηλαδή η μασωνία που υπηρετουν! Πάντως να ξέρετε να μήν φύγετε ποτέ απο την Εκκλησία του Χριστού κανοντας σχίσμα! Οτι κάνετε να το κάνετε μεσα στην Εκκλησία! Ευγε σας παντως! Καλον αγώνα και μήν αγχώνεστε γιατί λίγος καιρός τους απέμεινε απο τον ΠΟΛΕΜΟ μήν αποσχιστείτε τελείως γιατί θα ερθει καιρός που θα λάμψει η Ορθοδοξία μετα τον ΠΟΛΕΜΟ και θα μετανοησει και ο οικουμενικός Πατριαρχης οδηγώντας μας στο φώς της παγκόσμιας λαμψης της Ορθοδοξιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να μετανοήσει το ευχόμαστε όλοι πραγματικά αν και δεν θα είναι τότε, άλλος θα είναι
      κάπου το χω διαβάσει

      Διαγραφή
  22. Όποιος βιάζεται δείχνει ότι αυτό με το οποίο ασχολείται είναι πολύ μεγάλο για τα μέτρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι ο ψυχολόγος του σάιτ
      γιατί έχουμε και κοινωνιολόγο ω ναι!

      Διαγραφή
    2. όποιος κάνει την πάπια όταν κινδυνεύει η πίστη, να δεις τι δείχνει...

      Διαγραφή
  23. Αξιος αξιος αξιος αξιος αξιος την ευχαρα σου αγιοτατε πατερ μου οπως επισης και την ευχαρα το σεπτοτατου και αξιοτατου πατρος Αγαθωνος που πιστευω οτι σας ευλογησε για την αγιοτατη αποφαση σας.ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύγε π.Νικόλαε λεβέντη παλληκάρι!!! Μακάρι καί εμείς οι υποψήφιοι κληρικοί να έχουμε εξίσου ομολογιακό φρόνημα μέ το δικό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εφτασε επι τελους το πληρωμα του χρονου! Ο Κυριος να σε ενδυναμωνει κι εμεις μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα σε στείλει να κάνεις παρέα με τον παπά-Harley-Davidson ...,πάντως έχεις κότσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσχημος είναι αυτός που λες; Απ τα αεροπλάνα και τα κότερα του οικουμενισμού σαφώς ανώτερος αυτοί που αναφέρεις

      Διαγραφή
  27. Χαρά εν τω ουρανώ και τή γή ὅτι ὁ ἀδελφός νεκρὸς ἦν καὶ ἀνέζησε, καὶ ἀπολωλὼς ἦν καὶ εὑρέθη . Είθε στό στενό και δύσκολο μονοπάτι να σε βοηθά η Παναγία μας , ή τὰς τῶν ἐναντίων ἐφόδους ἀποτειχίζουσα, καὶ πρὸς σωτηρίαν καθοδηγοῦσά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο π.Νικόλαος υψωσε πρώτος το πρώτο κάστρο ορθοδοξίας μέσα στην Ι.Μ. Θεσααλονικης έναντι της παναιρεσεως του Οικουμενισμού .Αξιος και πανάξιος μας οδηγεί στον Πατέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεροντά μου η Παναγία μαζί σου.Για μια ακόμα φορά μπήκες μπροστάρης στον αγώνα.θα είμαστε δίπλα σου με όλες μας τις δυνάμεις και με όλη μας την αγάπη.ΆΞΙΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο Θεός να δίνει φωτισμό και διάκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ.Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.

      Διαγραφή
  31. Είναι πολύ λυπηρή ασφαλώς αυτή η είδηση, αλλά εάν ελήφθη μετά από πολλή σκέψη και αβίαστα, τότε θα πρέπει να αναμένωνται οι συνέπειες με ειρήνη και ψυχραιμία.
    Ο ενήλικος άνθρωπος είναι κύριος του εαυτού του, και πρέπει να αντιμετωπίζη με υπομονή όλες τις συνέπειες των πράξεων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λυπηρός είσαι εσύ ανώνυμε.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    2. Απο ποτε ειναι λυπηρο η εφαρμογη των ιερων κανονων της Αγιας μας Εκκλησιας;
      Λυπηρο ειναι η αποδοχη της αιρεσης και των κακοδοξων ενεργειων. Αν δεν καταλαβαινουμε τι επραξε ο παπαΝικολας, καλυτερα να σιωπουμε. Χ. Α.

      Διαγραφή
  32. Κανένας Πατέρες της Εκκλησίας δεν αποσχίστηκε ποτέ από αυτή αλλά πάντοτε ιδίως εν καιρώ αιρέσεων πολεμούσαν τις αιρέσεις ζώντας και υπάρχοντας μέσα στο σώμα της Εκκλησίας. Ο Μέγας Αθανάσιος, ο Κύριλλος Αλεξανδρείας, όντως ο ίδιος υπερασπιστής της Θεοτόκου έναντι του αιρετικού Πατριάρχου Νεστορίου ουδέποτε έφυγε από τους κόλπους της εκκλησίας αλλά ζώντας μέσα σε αυτήν πολέμησε την κακοδοξία του Νεστορίου(οι Επιστολές του είναι άκρως επιθετικές απέναντι στην κακοδοξία του Νεστορίου) και μάλιστα προσπάθησε στην ύπαρξη συνόδου( έπειτα Γ'Οικουμενική) η οποία δικαίωσε τον Κύριλλο και καταδίκασε τον κακόδοξο Πατριάρχη Κων/πόλεως Νεστόριο. το ίδιο έπραξε και με τον Ευνόμιο. Στην ίδια γραμμή και ο Μάρκος ο Ευγενικός ο στύλος της Ορθοδόξου Πίστεως παρεβρέθει στην ψευδοσύνοδο της Φεράρρας και διακήρυξε το Ορθόδοξο Δόγμα. Μέσα όμως στην εκκλησία και ουδέποτε εκτός. Για αυτό και μάλιστα, γράφει ένας Ιστορικός των ημερών του(P.G 159) ότι γυρνώντας στην Πόλη ζητωκραύγαζαν αυτόν όλοι οι κάτοικοι της Πρωτεύσουσας. Ο Μάξιμος ο Ομολογητής έφυγε από την πόλη λόγο αιρέσεως του Πατριάρχη και κατέφυγε στην Δύση όντας και ζώντας μέσα στην Εκκλησία. Ουδέποτε οι Πατέρες άφηναν την Εκκλησία. Πολεμούσαν τις κακοδοξίες ζώντας και υπάρχουντας μέσα στην εκκλησία. Ο Μέγας Φώτιος βλέποντας τις πλάνες που είχαν αναδυθεί ήδη στην Δύση δεν έφυγε από την εκκλησία, αλλά ξεκαθάρισε ότι η αίρεση δεν έχει χώρο στην Εκκλησία. Μάλλον εκδίωξε τον Σατανά από την Εκκλησία.
    Η Αποτείχιση ορίζεται μεν εκ των κανόνων της Πρωτοδευτέρας Συνόδου αλλά περιέχει ρητή ρήτρα. ''εἴ τις πρεσβύτερος ἢ διάκονος, ὡς δῆθεν ἐπὶ ἐγκλήμασί τισι τοῦ οἰκείου κατεγνωκὼς ἐπισκόπου, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως καὶ ἐξετάσεως καὶ τῆς ἐπ' αὐτῷ τελείας κατακρίσεως ἀποστῆναι τολμήσοι τῆς αὐτοῦ κοινωνίας καὶ τὸ ὄνομα αὐτοῦ ἐν ταῖς ἱεραῖς τῶν λειτουργιῶν εὐχαῖς, κατὰ τὸ παραδεδομένον τῇ Ἐκκλησίᾳ, μὴ ἀναφέροι, τοῦτον ὑποκεῖσθαι καθαιρέσει καὶ πάσης ἱερατικῆς ἀποστερεῖσθαι τιμῆς. Ὁ γὰρ ἐν πρεσβυτέρου τάξει τεταγμένος καὶ τῶν μητροπολιτῶν ἁρπάζων τὴν κρίσιν καὶ πρὸ κρίσεως αὐτὸς κατακρίνων, ὅσον τὸ ἐπ' αὐτῷ, τὸν οἰκεῖον πατέρα καὶ ἐπίσκοπον, οὗτος οὐδὲ τῆς τοῦ πρεσβυτέρου ἐστὶν ἄξιος τιμῆς ἢ ὀνομασίας. Οἱ δὲ τούτῳ συνεπόμενοι, εἰ μὲν τῶν ἱερωμένων εἶέν τινες, καὶ αὐτοὶ τῆς οἰκείας τιμῆς ἐκπιπτέτωσαν, εἰ δέ μοναχοὶ ἢ λαϊκοί, ἀφοριζέσθωσαν παντελῶς τῆς ᾽Εκκλησίας, μέχρις ἄν, τὴν πρὸς τοὺς σχισματικοὺς συνάφειαν διαπτύσαντες, πρὸς τὸν οἰκεῖον ἐπίσκοπον ἐπιστραφεῖεν.
    Κανὼν ιγ’ (13) Περί σχίσματος κληρικῶν ἀπὸ τῶν ἰδίων Ἐπισκόπων.
    Πάτερ, μην κάνετε το τραγικό αυτό λάθος.Τίμιος ο αγώνας σας και σπουδαίο το έργο σας απέναντι στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Αλλά μην αφήσετε τον αρχέκακο όφη και πατήρ των αιρέσεων να σας βγάλει από την Εκκλησίας. Πολεμήστε ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Κανείς Πατέρας και διδάσκαλος της Εκκλησίας δεν τέλεσε αποτείχιση ποτέ. Ελπίζουμε και ευχόμαστε, να συνεχίσετε τον αγώνα σας με πρότυπο τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό και το άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά. Και να παλέψετε σαν εκείνους τους Μεγάλους όπως ακριβώς πάλεψαν και εκείνον.. Καλό Αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφετε :

      "Αλλά μην αφήσετε τον αρχέκακο όφη και πατήρ των αιρέσεων να σας βγάλει από την Εκκλησίας. Πολεμήστε ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"

      Για να γράφεις αυτά που γράφεις , προφανώς στο μυαλό σου αδελφέ η Εκκλησία είναι τα ντουβάρια και ορίζεται, στα όριά της, από τον εκάστοτε επίσκοπο.

      Αλίμονο αν όλοι οι ορθοδοξοι χριστιανοί, εν καιρώ αιρέσεως, σκέφτονταν με τον παραπάνω τρόπο. Τότε θα είχε εκλείψει η Ορθοδοξία προ πολλού δια της κοινωνίας μετά της αιρέσεως.

      Στη θεία λειτουργία παρακαλούμε τον Κύριο να μας δώσει την ενότητα της Πίστεως (της Ορθοδόξου) και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος.

      Εσύ τι λες: αν παράλληλα με αυτή την αίτηση, μνημονεύεται αιρετικός επίσκοπος (που βάζει στο Ιερό μονοφυσίτες) τότε δεν προσβάλουμε τον Κύριο?

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. Πώ, πώ διαστροφή!!! Πώ, πώ σκότος ἀπροσμέτρητον! Ἀντί ν' ἀναφέρῃς τό δεύτερον ἥμισυ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας καί νά ΕΠΑΙΝΕΣΗΣ τόν π. Νικόλαον πού ἀπετειχίσθη ἀπό τήν αἵρεσιν, ἀναφέρεις τόν 13ον Κανόνα, πού εἶναι ΑΣΧΕΤΟΣ ἐν προκειμένῳ, ἐφόσον ὁ π. Νικόλαος δέν ἀπετειχίσθη γιά κάποια ἐγκλήματα τοῦ ἐπισκόπου του, ἀλλά διά τήν αἵρεσιν μέ τήν ὁποίαν αὐτός συμπλέει καί ἐν πολλοῖς κηρύττει. Καί βεβαίως, ἀναπαράγεις τό γνωστόν "ἐπιχείρημα" τοῦ Σατανᾶ, ὅτι δῆθεν ὁ ἀποτεχιζόμενος ἀπό τήν αἵρεσιν κάμνει δῆθεν σχίσμα, διότι πρέπει δῆθεν ν' ἀγωνιζώμαστε ἐναντίον \τῆς αἱρέσεως "μέσα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν"! Ὤ ταλαίπωρε, αὐτοί πού ἀποτειχίζονται ἀπό τήν αἵρεσιν εἶναι ΕΝΤΟΣ τῆς Ἐκκλησίας, ἐνῷ ἐσύ πού εἶσαι ἐν γνώσει σου σέ κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν εἶσαι ΕΚΤΟΣ τῆς Ἐκκλησίας! Διότι, ὅπως λέγει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ». Οἱ Οἰκουμενισταί, ἀγαπητέ, δέν εἶναι ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἀλλά τοῦ Ἀντιχρίστου!

      Διαγραφή
    3. ο πάτερ Νικόλαος με την διακοπή μνημοσύνου διατηρείται εντός της βασιλείας του Θεού.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    4. "Κανείς Πατέρας και διδάσκαλος της Εκκλησίας δεν τέλεσε αποτείχιση ποτέ";;;
      Γραψατε τοσα πολλα για να καταθεσετε ψευδη ;
      Δεν ξερω, τα πιστευετε πραγματικα αυτα ;;
      ή απλα τα λετε μηπως πιαστουν ακομα καποια προβατα στα διχτυα ;;
      Αν τα πιστευετε, ψαχτείτε, παιρνετε μεγαλο ΒΑΡΟΣ πανω σας μ΄αυτα και θα πρεπει να εχετε πεσει ο ιδιος θυμα πολυ κουτοχορτου
      Ας σας παραθεσει καποιος αδελφος καποιες δεκαδες αποτειχιζομενων Πατερων και Αγιων...

      Σταύρος

      Διαγραφή
    5. Είστε ΜΕΓΑΣ ΨΕΥΤΗΣ , κανείς αγιος πατέρας δεν έκανε διακοπή μνημοσύνου ; Και απο ποτε η διακοπή μνημοσύνου σημαίνει ότι βγαινει κανεις εκτός εκκλησίας ; Και γιατί βαζετε τον εαυτό σας στο σκοτάδι της ανωνυμίας ; Ντρεπεστε για τις θέσεις σας;

      Διαγραφή
    6. Εάν όσα γράφεις αδερφέ, για τη στάση των Αγίων Πατέρων έναντι των αιρετικών, είναι αποτέλεσμα άγνοιας και όχι σκόπιμης απόκρυψης της αλήθειας ή και διαστρέβλωσης, τότε διάβασε προσεκτικά στην ΚΑΤΑΝΥΞΗ τό άρθρο του Π. Θεοδώρου Ζήση με τον τίτλο "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ 1.Απαγορευμένη και επιτρεπόμενη αποτείχιση" 10-2-2017. Θα διαπιστώσεις χωρίς δυσκολία ότι είναι εσφαλμένα όσα γράφεις για αποτείχιση από την Εκκλησία εκείνων που κάνουν διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας από αιρετικούς επισκόπους! Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από αιρετικούς επισκόπους, ρητά προβλέπεται από τον 15ο Κανόνα της ΑΒ' Συνόδου και όχι από τον 13ο που παραθέτεις! ΄Αγνοιά σου ή σκόπιμη παράθεση άλλου Κανόνα; Ο π. Μανώλης ορθότατα ενήργησε τη διακοπή της μνημόνευσης του κ.΄Ανθιμου! Μακάρι να τον ακολουθήσουν όλοι οι συνειδητοί Ορθόδοξοι κληρικοί και λαϊκοί.Kαλή μετάνοια σε όλους μας.

      Διαγραφή
    7. Δεν χρήζει αποδείξεως γιατί είναι πασίδηλο και πασιφανές ότι ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ ταυτίζουν τον Θεό τους με τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ «θεό» των μασόνων , του Πάπα των προτεσταντών αλλά κα των άλλων αιρετικών μα και των μωαμεθανών και των Εβραίων αλλά και των Βουδιστών και των παγανιστών . Ταυτίζουν τον θεό τους με τον ΣΑΤΑΝΑ .
      Κάθε μέρα που περνά γίνεται όλο και ποιο ξεκάθαρο ότι λατρεύουν τον σατανά και προωθούν τον σατανισμό . Όχι μόνο με καμάρι συλλειτουργούν με ομοφυλόφιλους «επίσκοπους» και λεσβίες « επισκοπίνες » αλλά προωθούν και την διδασκαλεία της ανοχής στην πορνεία και την ποινικοποίηση κάθε αντίστασης στην εκπόρνευση κτλ κτλ
      Οχι μόνο επιβάλουν την διδασκαλία του κορανίου στις «ορθόδοξες» θεολογικές σχολές αλλά υποστηρίζουν ενεργά τον εξισλαμισμό όχι μόνο της χώρας μας αλλά και της Ευρώπης .
      Κόβουν από τους χριστιανούς εργαζόμενους και συνταξιούχους για να πριμοδοτήσουν την ισλαμική εισβολή . Σε καιρό κρίσης που τα Χριστιανόπουλα ψάχνουν για τροφή στους κάδους των απορριμμάτων πολλά εκατομμύρια του κρατικού προϋπολογισμού από εκείνα που δεν έχουμε , πάνε για τζαμί , ή μάλλον για τζαμιά σε όλη την χώρα ενώ την ίδια στιγμή η δωρεά για το τάμα του έθνους δεν είναι ούτε καν άξια συζητήσεως κτλ κτλ
      Δεν χρήζει αποδείξεως ότι ταυτίζουν τον θεό τους με τον ΣΑΤΑΝΑ γιατί είναι πασίδηλο και πασιφανές και ομολογείται ΔΗΜΟΣΙΑ και ΠΑΝΥΓΙΡΙΚΑ στη θεωρία και στην ΠΡΑΞΗ γραφτά και ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ σε συμφωνίες αλλά και προφορικά και σε κοινές θρησκευτικές τελετές και πρόσφατα ΣΥΝΟΔΙΚΑ αλλά και με διωγμούς των ορθοδόξων . Παλαίωσαν τον νόμο του Θεού …..ο Σατανισμός γίνεται «νόμος» και η ορθοδοξία « έγκλημα»
      Και εσείς με το συμπάθιο τι μου λέτε ? Ότι η διακοπή της μνημόνευσης του πρώτου γιού του σατανά , οτι η διακοπή της μνημόνευσης του παναιρετικού Βαρθολομαίου δεν είναι ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΫ ? Σοβαροί είστε ?
      Καλά όποιος από σας μνημονεύει τον Βαρθολομαίο με την μνημόνευση δεν ομολογεί την ΕΝΟΤΗΤΑ στην ΠΙΣΤΗ και στην ΛΑΤΡΕΙΑ του σατανά που λατρεύει ο Βαρθολομαίος ? Οσο τον μνημονεύετε ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΕ δεν είστε της ιδίας πίστεως του ιδίου φυράματος ? Εμάς κοροϊδεύετε , τους εαυτούς σας κοροϊδεύετε ή τον Θεό ?

      Διαγραφή
    8. δεν τα λέει τυχαία αυτά
      κάποιοι μπαίνουν για να σπείρουν διχόνοια και για άλλους λόγους
      πολλά τρολ πληρώνονται μεροκάματο

      Διαγραφή
    9. κάποια τρολ του αποτειχισμού μπαίνουν εδώ για να σπείρουν τις αποτειχισμένες απόψεις τους.

      ο π. Νικόλαος δεν συμφωνεί με τις ακραίες αποτειχισμένες απόψεις.

      Διαγραφή
    10. Η αποτειχιση είναι για την προστασία της εκκλησίας από την αίρεση. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΎΟΥΝ αιρεσιαρχες στην εκκλησία και να μη συμβαίνει τιποτα !!!!!

      Και αυτοί οι αιρεσιαρχες να ορίζουν συνεχώς νέους ιερείς και επισκόπους και να μνημονεύονται οι οικουμενιστες σα να ναι ορθόδοξοι.

      Αυτοί που είναι εκτός εκκλησίας είναι οι ΛΑΘΡΕΠΙΒΆΤΕΣ της ορθοδοξίας οικουμενιστες και οχι οι ομολογητές που επιλεγουν τον δύσκολο δρόμο της αποτειχισης - ομολογίας.

      2:55 τόσες γραμμές για παραπλάνηση;;;;;
      Πονηρούλη 6:18 πάλι με αποτειχισμεμους τα χεις;;;;;;

      Διαγραφή
  33. Άξιος πατέρα Νικόλαε! Μη φοβάσε τίποτα και κανένα.Έχεις μαζί σου το Χριστό,την Παναγία,τους Αγίους και όλους τους πιστούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άξιος Πάτερ Νικόλαε. Τολμάτε καί ομολογείτε έμπρακτα την αλήθεια ενώ εμείς δειλοί " αχρι καιρού ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπροστάρης είσαι παπα Νικόλα μας, με πλούσια τη χάρη του Θεού και τις ευχές του αγίου Γέροντά σου. Ευχαριστώ το Θεό που μ έφερε στο δρόμο σου, να σ έχω πνευματικό πατέρα και να μαθαίνω τα της Πίστης μας. Καλό αγώνα! Είμαστε όλοι στο πλευρό σου!
    Βεζύρη Ευαγγελία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή δύναμη πάτερ και ο Θεός δεν θα σε αφήσει, ούτε η Παναγία !
    10λεπτο ντοκιμαντέρ για τη μασονία. Πρέπει να το δείτε...

    Η μασονία έχει τις ρίζες της στον σατανισμό και τον εωσφορισμό και πολλοί από αυτούς μέσω της μασονίας γίνονται σατανιστές
    ακούστε και φρίξτε
    https://www.youtube.com/watch?v=xnmgZ9De6qo

    το άλλο θηρίο είναι ο ισλαμισμός εσείς του οικουμενισμού με τα τρισάγια και τις συμπροσευχές και το ίνα εν ώσιν, τους μουσουλμάνους τους ρωτήσατε άραγε;
    δεν είμαστε μόνο οι Έλληνες ορθόδοξοι που δεν μασάν κουτόχορτο
    ακούστε και φρίξτε
    https://www.youtube.com/watch?v=DJAFqeK9Ruo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αξιος, ειμαστε μαζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν μπορεί να τελεστεί έγκυρη Θεία Λειτουργία άνευ μνημονεύσεως του Τοπικού Επισκόπου. Το θέμα της Εκκλησιολογίας είναι και δογματικό και άμεσα πνευματικό. Δεν είναι πολυτέλεια ούτε χώρος πειραματισμών, πολλώ δε μάλλον αυθαίρετης και επιλεκτικής ερμηνείας εκάστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μπα;;
      Στην αντίθετη πλευρά των οικουμενιστών, οι κανόνες οι Σύνοδοι δεν ισχύουν;
      Μόνο μονόπλευρα πάει αυτό;
      Η μόλυνση έχει απλωθεί και είναι πλέον επικίνδυνη, πέρασε πολύς καιρός να σχεδιάζουν πώς θα ισορροπήσουν τα ανισόρροπα
      Ηταν υποχρεωμένη η δική μας πνευματική ιεραρχία να μαζευτεί ΟΛΟΙ τους κι όχι οι πέντε και οι δέκα και να ξεχωρίσει την θέση της, έσπειραν θύελλες θα θερίσουν καταιγίδες, πρόκειται για την σωτηρία της ψυχής μας, οι πιστοί περίμεναν με υπομονή ιώβεια τόσους μήνες, δεν έχει άλλη παράταση
      Γιατί κωφεύουν ακόμα στην δίωξη του πατρός Σάββα, των μοναχών, στην άδικη ποινή που επεβλήθη στους Εσφιγμενίτες;
      Τώρα με όσα βλέπουμε άρχισε η αναρχία στην χώρα μας, καίνε, ρημάζουν, ληστεύουν δολοφονούν ακόμα και ιερείς, ε όχι, για την σωτηρία της ψυχής μας θα πάμε με τους σωστούς
      Αργήσατε και τα γεγονότα έχουν αρχίσει όπως προφήτεψαν οι άγιοι

      Διαγραφή
    2. ανώνυμε η αλφαβητα εχει 24 καράτια εαύ είσαι ακόμα στο πρωτο. παρόλαυτα έκανες μια φιλότιμη προσπάθεια να μας δείξεις ότι βγαίνει ο ήλιος τη νύχτα.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    3. Φροντιστέ τότε να διαβάσετε και να μάθετε όλη την εκκλησιολογία και όχι ο,τι σας συμφέρει .

      Διαγραφή
    4. Φροντιστέ τότε να διαβάσετε και να μάθετε όλη την εκκλησιολογία και όχι ο,τι σας συμφέρει .

      Διαγραφή
    5. Γράφεις
      "Δεν μπορεί να τελεστεί έγκυρη Θεία Λειτουργία άνευ μνημονεύσεως του Τοπικού Επισκόπου. Το θέμα της Εκκλησιολογίας είναι και δογματικό και άμεσα πνευματικό. Δεν είναι πολυτέλεια ούτε χώρος πειραματισμών, πολλώ δε μάλλον αυθαίρετης και επιλεκτικής ερμηνείας εκάστου."

      Σκέψου καλά καί ἀπάντησέ μου:
      Ἐάν ὁ Τοπικός Ἐπίσκοπος, τό Σαββάτο βγῆ στήν TV καί πῆ π.χ. ὃτι ὁ Μωάμεθ εἶναι Ἃγιός μας ἢ κάτι βλασφημέστερον, ἐσύ ἂν ἢσουν Ἱερέας του, θἀ τόν μνημόνευες τό ἑπόμενο πρωῒ, ΝΑΙ ἢ ΟΥ;
      Ἢ μήπως δέν θά ἒκανες Θ.Λειτουργία (ἓως πότε;)
      Περιμένω
      Α.Β.

      Διαγραφή
    6. δεν νομίζω ο ιερέας να είναι αδιάβαστος πριν προβεί σε αυτήν την ενέργεια
      γιατί τον υποτιμάς τόσο πολύ ιδιαίτερα εδώ μέσα;

      Διαγραφή
  39. Τύχη αγαθή έδοξε τη ταπεινότητά μου να βρίσκομαι εντός του Ιερού Ναού Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας όπου μαζί με το υπόλοιπο εκκλησίασμα έζησα μοναδικές ορθόδοξες στιγμές με συγκινησιακό φόρτο από καρδιάς. Η χαρά, απερίγραπτη με τα λόγια. Ο πατέρας Νικόλαος ακλόνητος, αποφασισμένος αλλά και χαρούμενος προσήλθε για θυσία φανερή στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό για να του ομολογήσει με ένα καταπληκτικό κείμενο αυτό που οι περισσότεροι επίσκοποι και λαϊκοί το απωθούν στο βάθος της συνείδησής του ή και χειρότερα διώκουν καί την προσωπική τους ομολογία καί των άλλων. Άξιος πολλές φορές και ο Θεός να του δίνει πλέον δύναμη για να αντέξει τα χτυπήματα που το θηρίο του Οικουμενισμού θα προσπαθήσει στο εξής να του καταφέρει, διότι ας το παραδεχθούμε ειλικρινώς, το βάρος που εκούσια σηκώνει πολύ λίγο μας πιέζει όλους εμάς που μιλάμε και λέμε εκ του ασφαλούς. Μαζί του ενωμένοι και αποφασισμένοι κι εμείς μαζί και με άλλους που είναι βέβαιο ότι σύντομα θα ακολουθήσουν. Το ποτάμι της ομολογίας δεν γυρίζει πίσω. Ο πνευματικός κύβος ερρίφθη. Χαίρετε εν Κυρίω! Καλή Απόκρεω! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανείς που σχολιάζει και σερφάρει στο ίντερνετ δεν είναι εκ του ασφαλούς μην έχεις αυταπάτες αδερφέ, ό,τι σχεδίασε ο Θεός για τον καθένα και η Παναγιά μαζί μας

      Διαγραφή
    2. τυχερέ Απόστολε,τα ζήσαμε και μεις Πτολεμαίδα με τον πατήρ Παίσιο,και τώρα,δόξα τω Θεώ,και ο πάτερ Ιγνάτιος ξεκίνησε διακοπή μνημοσύνου του φιλοοικουμενιστή μητροπολίτη Θεόκλητου Φλώρινας.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    3. Αποστολε, η αγαπη του Αγιου Θεου μας μας εφερε την Κυριακη της Αποκρεω στον Αγιο Σπυριδωνα Τριανδριας, για να ανασανουμε οσμην ευωδιας πνευματικη, να μπει στις αποκαρδιωμενες ψυχες μας Φως Χριστου. Πηραμε θαρρος, η Εκκλησια αρχιζει να δοξαζεται. Οι ομολογητες Του φαινονται πλεον. Το λογικο ποιμνιο του Χριστου θα μαζευτει σιγα σιγα. Δεν γινεται να λεμε οτι αγαπουμε τον Χριστο αν δεν σηκωσουμε το σταυρο του ονοματος Του. Ευχαριστω πατερα Νικολαε που μου δειχνεις το δρομο. Την ευχη σου. Χ. Α.

      Διαγραφή
  40. Να σε έχει ο Χριστός καλά πάτερ Νικόλαε.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ἀγαπητέ καί Τίμιε Πάτερ Νικόλαε, ἐπιτρέψατέ μου νά Σᾶς συγχαρῶ ἐκ βάθους καρδίας καί νά Σᾶς εὐχηθῶ ἐνίσχυσιν παρά τοῦ Κυρίου διά τόν σκληρόν διωγμόν πού ἀσφαλῶς ἑτοιμάζουν ἐναντίον Σας οἱ αἱρετικοί (=ἐχθροί τοῦ Θεοῦ, κατά τόν ἱερόν Χρυσόστομον καί τόν Ἅγιον Θεόδωρον τόν Στουδίτην) Οἰκουμενισταί, πρώην προϊστάμενοί Σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο π. Νικόλαος αποδεικύει εν τοίς πράγμασιν τό Ορθόδοξο ομολογιακό του φρόνημα έχων επίγνωσιν τών συνεπειών που θά ακολουθήσουν.
    Εύχομαι νά ακολουθήσουν καί άλλοι. Όμως κάποιοι που δηλώνουν "ΓΟΧ" πολλή φόρα πήραν καί νά μήν συγχέουν τά πράγματα φούσκώνοντας από ικανοποίηση ότι "οι απόψεις τους δικαιώνονται" διότι τό ζήτημα είναι κατ' ουσίαν πρός λύπην καί όχι πρός χαράν.Λέγω δέ "λύπην" διότι η αμετανοησία τού επισκόπου οδηγεί έναν πανάξιο κληρικό νά εφαρμόση τούς αποστολικούς κανόνες ως εσχάτη λύση! Όσοι λοιπόν ΓΟΧ επιχαίρουν, ας φροντίσουν πρώτα νά βρούν τά πάμπολλα κομμάτια τους καί νά τά ενώσουν καί μετά θά δικαιούνται ομιλείν.
    Πάτερ Νικόλαε σού εύχομαι κουράγιο καί δύναμη στόν δύσκολο Χειμώνα που έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός είστε κ. Β. Λιάκο. Άλλο σχισματικός παλαιοημερολογιτισμός άλλο σωστή Ορθοδοξία.

      Διαγραφή
    2. Οἱ ΓΟΧ, ἀγαπητέ, ἀποτελοῦν τήν συνέχειαν τῆς πρό τοῦ σχίσματος τοῦ 1924 Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Αὐτό δέν σημαίνει ὅτι ὁ κάθε τσαρλατᾶνος πού αὐτοαποκαλεῖται ΓΟΧ καί κάμνει ἰδικήν του Σύνοδον ἀνήκει εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος. Τά σχίσματα ἀνέκαθεν ὑπῆρχαν καί δέν ἀκυρώνουν τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ἄν ἦταν ἔτσι, τότε οἱ ἐπί Ἀποστολικῆς ἐποχῆς Ἑβραῖοι εἶναι ἀπολύτως δικαιολογημένοι πού δέν ἔγιναν Χριστιανοί, ἐφόσον τότε ὑπῆρχαν πάρα πολλά σχίσματα. Μάθατε ν' ἀναπαράγετε αὐτήν τήν καραμέλλαν, γιά να δικαιολογῆτε τήν κοινωνίαν σας μέ τήν αἵρεσιν.

      Διαγραφή
  43. ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ π.ΝΙΚΟΛΑΕ, Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "Κύριε εν τω ονόματι σου ζήσεις με". Δεν χρειάζονται περισσότερα . Ξεχάσατε τους εκ του ασφαλούς αντί-οικουμενιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Zει Κύριος ο Θεός!
    Πάτερ, δεν έχω λόγια,η συγκίνηση που μου προκάλεσε αυτή σας η απόφαση είναι ιδιαίτερα έντονη!
    Η αλήθεια είναι ότι σας είχα κατατάξει σε κείνους που μένουν μόνο στα λόγια,γι'αυτό και πολλές φορές, ήμουν επικριτική μαζί σας!
    Σήμερα όμως,έγινε αυτό που δεν περίμενα, "μου βγαίνεται με κόκκινο" και αποδεικνύεται περίτρανα ότι έκανα λάθος και πολύ χαίρομαι γι'αυτό!
    Ολόψυχα λοιπόν, εύχομαι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να φωτίζει, να οδηγεί και να σκεπάζει πάντα εσάς και την οικογένεια σας
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. "Κύριε εν τω ονόματι σου ζήσεις με". Δεν χρειάζονται περισσότερα . Ξεχάσατε τους εκ του ασφαλούς αντί-οικουμενιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλή δύναμη. Θα την χρειαστεί και ο πάτερ θα την χρειαστούν και οι πιστοί. Κανείς δεν μπορεί να χαίρεται με μια τέτοια εξέλιξη, όμως η κατάσταση από την άλλη μεριά δείχνει να είναι πολύ βαθιά. Ευχόμεθα υπέρ της των πάντων ενώσεως, τηρούντες τα δόγματα και μη χάνοντες την ουσία. Ο στόχος είναι να είμαστε όλοι έν, εν Αγίω Πνεύματι, όπως και ο Χριστός με τον Πατέρα. Σύνεση, υπομονή, όχι μισαδελφεία, προσευχή, δεκτικότητα, αλλά και Ορθοδοξία και ορθοπραξία. Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλή δύναμη. Θα την χρειαστεί και ο πάτερ θα την χρειαστούν και οι πιστοί. Κανείς δεν μπορεί να χαίρεται με μια τέτοια εξέλιξη, όμως η κατάσταση από την άλλη μεριά δείχνει να είναι πολύ βαθιά. Ευχόμεθα υπέρ της των πάντων ενώσεως, τηρούντες τα δόγματα και μη χάνοντες την ουσία. Ο στόχος είναι να είμαστε όλοι έν, εν Αγίω Πνεύματι, όπως και ο Χριστός με τον Πατέρα. Σύνεση, υπομονή, όχι μισαδελφεία, προσευχή, δεκτικότητα, αλλά και Ορθοδοξία και ορθοπραξία. Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Άξιος! Την ευχή σας, Π. Νικόλαε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δόξα τω Θεώ! Μας δίνεται δύναμη και ελπίδα για το μέλλον, άξιος Πατέρα μου, μύρια εύγε!

    (Άννα Βαρουδάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σήμερα έκανες πράξη όσα μας δίδασκες τόσο καιρό.Την αυταπάρνηση.Την πίστη.Την ορθοδοξία.Τον αγώνα.εύχομαι να μπορέσουμε να είμαστε πάντα δίπλα σου να κάνουμε κι εμείς το ελάχιστο έστω απ αυτά που μας διδάσκεις.σ αγαπάμε και προσευχόμαστε να σου δίνει δύναμη ό Θεός στο δύσκολο δρόμο που διάλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αδελφοι εν Χριστω.
    Tα μπραβο και οι επαινοι δεν φτανουν.
    Εσεις οι μεχρι τωρα 39, εκτος απο λογια, υπαρχουν και τα εργα.
    Τον παπα σας και τα ματια σας.
    Και ολους τους Αποτειχισμενους παπαδες.
    Αδειαστε τα πορτοφολια σας τουλαχιστον και συντηρειστε τον Αποτειχισμενο κληρικο και την οικογενεια του.
    Οχι μονο λογια.
    Γιατι παρατηρειται το φαινομενο να ειναι οι πολυλογαδες, πολυλογαδες μονον.
    Χωρις να τους στοιχιζει τιποτα η Πιστι και η συμμετοχη τους στο Σωμα της Εκκλησιας.
    Ειδατε οι δεσποταδες της Κρητης,ποιο πρωτο μετρο ελαβαν εναντιον των Αποτειχισθεντων ιερεων τους;
    Τους εκοψαν τον μισθο τους.
    Εκει.
    Να πεθανουν, τον δια της πεινης θανατον.
    Και αυτοι και τα παιδια τους.
    Ετσι δεν ....καταγραφεται οτι θα πραξη και ο μελλον Αντιχριστος;
    Θα αρχιση λενε απο τα της ...κοιλιας;
    Λοιπον, ολοι ανασκουμπωμα για τον κοινο Αγωνα της Πιστεως.
    Και δημιουργια ΚΟΙΝΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.
    Ολοι να συμβαλουν με το περισσευμα ή με το υστερημα τους.
    Ομως ΟΛΟΙ.
    Ο πατηρ Νικολαος Μανωλης θα καταστη αμεσα ΑΜΙΣΘΟΣ.
    Θυμηθειτε με.
    Ειναι το μεγαλο οπλο των δεσποταδων.
    Οι μισθοι των ιερεων διδονται με ανταλλαγμα της τεραστιας εκκλησιαστικης περιουσιας των Πατερων μας που δοθηκε στο Κρατος.
    Δεν ειναι χαρισμα, ειναι οφειλη.
    Και οχι, απο τις τσεπες των δεσποταδων.
    Και οι παυοντες το μνημοσυνο Αιρετικων δεσποταδων υπεραμυνονται της διαφυλαξης του Πολυτιμοτερου Αγαθου δηλαδη της Πιστεως του Κυριου μας, που ριπτεται εις τους ΧΟΙΡΟΥΣ, επομενως επιτελουν τον ιερωτερο Αγωνα της Αγιας μας Εκκλησιας.
    Και οι υπερασπιζομενοι Αυτου του Πρωτου και Μεγιστου Αγαθου "της πρεπούσης ΤΙΜΗΣ τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται.Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν".

    Πατερα Νικολαε Μανωλη.
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ.

    Οδυσσεας Τσολογιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όποιος μείνει άστεγος να ρθει σε μένα
      το ανακοινώνει και βρίσκουμε τηλέφωνα ναού κλπ ώστε να επικοινωνήσουμε

      Διαγραφή
    2. Δηλώνω εθελοντής στήν οικονομική στήριξη του πατρός Νικολάου όταν αυτό απαιτηθή.

      Διαγραφή
    3. αν ξυπνήσουμε ξαφνικά ένα πρωί και ανακοινώσουν μια δραχμή υποτιμημένη, κλειστές τράπεζες όπως πριν δυο χρόνια, θα πεινάσουν όλοι, γιατί μάλλον ξαφνικά θα το κάνουν, δεν αφήνει κανέναν ο Θεός, πίστεψε με

      Διαγραφή
  53. Συγχαρητήρια και από εμάς στον π.Νικόλαο.

    Τώρα έρχεται ο μαρτυρικός Γολγοθάς.
    Μπορεί να μην βρεθούν αρκετοί ιερείς και ιερομόναχοι συνοδοιπόροι του (τρέμουν όλοι μην μπουν στη δυσμένεια του δεσπότη τους ή μήπως χάσουν τον μισθούλι τους)
    αλλά κάποιοι πιστοί υποσχόμαστε ότι ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ όπως και σε δίπλα σε κάθε ιερωμένο που ομολογεί την Ορθόδοξη αλήθεια.
    Αδερφός υπό αδερφού βασταζόμενος.

    Συγχαρητήρια και στην πρεσβυτέρα -που αποδεικνύεται σύγχρονη Μπουμπουλίνα- στηρίζοντας τον αγωνιστή άξιο π.Νικόλαο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Άξιος π. Νικολαε για την ομολογιακή στάση σου. Αξία και η πρεσβυτερα και η οικογένεια σου που σε στηρίζει. Πρέπει ΟΛΟΙ μας να σε στηρίξουμε τωρα με όλες μας τις δυνάμεις αλλιώς θα φανούμε εμεις υποκριτές Γραμματείς και Φαρισαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 6. Η οδός η οποία επέλεξες χάριτι Θεού, είναι σκληρή, στενή και τεθλιμμένη. Οδηγεί όμως στη Ζωή. Ακολουθείς τώρα πιστά "την Οδό, την Αλήθεια και την Ζωή". Να περιμένεις φοβερούς διωγμούς, ακόμη κι από οικείους... "Εί Εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν!" Τώρα που θα υποστείς ανείπωτους και τρομερούς διωγμούς, θα είσαι αληθινά μακάριος και τρισευτυχισμένος! "Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης". Εδώ δεν εννοεί την προσωπική δικαιοσύνη αλλά αναφαίρεται στα δικαιώματα της αληθούς Πίστεως. Θα σε καθαιρέσουν ψευδώς, αδίκως και ανυποστάτως. Διώκεσαι για την Πίστη. Μην συμβιβάζεσαι και μην πτοείσαι. Μιμείσαι τους Αγίους Πατέρες. Τους έχεις στο πλευρό σου. Κι ο Παντοκράτωρ Κύριός σου θα υπογράψει αυτό που υπόσχεται το όνομά σου: την Νίκη του Λαού του Θεού, τον Θρίαμβο της Πίστεως! Τώρα έγινες πραγματικά Νικό-λαος διότι είναι μαζί σου ο Πιστός Λαός του Θεού! Για αυτό και η Αποτείχιση των ιερέων δεν είναι ποτέ μεμονωμένη, αυτόνομη και υποκειμενική διότι εκπροσωπούν κάποιο ποίμνιο και πιστό λαό και παύουν την Μνημόνευση εκ μέρους του εκκλησιάσματος που τους εξουσιοδοτεί να το εκπροσωπούν ενώπιον της Αγίας Τραπέζης. Κι αν δεν βρεθεί του λοιπού Αγία Τράπεζα, μη στεναχωριέσαι θα βρεθούν πολλοί πιστοί, όπως τα πρώτα χρόνια των διωγμών, να γονατίσουν και να σταθεί η πλάτη τους η ιερή ως Αγία Τράπεζα! Ζει Κύριος ο Θεός!

    7. Με την Ομολογιακή σου πράξη αυτή, δεν βγαίνεις εσύ "εκτός Εκκλησίας!" Εκτός Εκκλησίας θέτουν τον εαυτό τους όσοι μνημονεύουν τον αιρεσιάρχη πατριάρχη Βαρθολομαίο ή κοινωνούν με όσους τον μνημονεύουν. Θα το αισθανθείς αυτό και θα μιλήσει το Πανάγιον Πνεύμα στην ψυχή σου και στη συνείδησή σου "στεναγμοίς αλαλήτοις!" Πρόσεχε μόνο μη λυγίσεις, μην συμβιβασθείς και επιστρέψεις "στο ίδιον εξέραμα" όπως έκανε δυστυχώς, δυστυχέστατα, ο άλλος π. Ευθύμιος Χαραλαμπίδης, "κρίμασιν οις οίδεν Κύριος..."

    8. Προσευχόμαστε θερμά με δάκρυα ασταμάτητα και ικανά να έρθεις και εδώ στην Αυστραλία να μας εξομολογήσεις και να μας κοινωνήσεις. Η πρεσβυτέρα σου θα γνωρίσει ανεκτίμητο θυσαυρό γυναικείων ψυχών που αγαπούν σαν και αυτήν τον Κυριό μας! Έχει ο Θεός!!! Κάποιος θα βρεθεί ιερεύς να μας ευσπλαχνιστεί και να μας παράσχει - παράσχου Κύριε - Σώμα και Αίμα Χριστού!

    9. Ελπίζω να ενώσετε τις δυνάμεις σας και να εντείνετε τον Αγώνα σας με τον φίλτατο και σεβαστό π. Παΐσιο Παπαδόπουλο τον οποίο - όπως και σένα - αγαπώ ιδιαιτέρως. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως θα σταθείς υπερευλογημένη αιτία, ώ ευλογημένε άνθρωπε του Θεού, να προβούν και άλλοι πολλοί ανά τον κόσμο ιερείς σε αυτήν την Θεοδίδακτη και λίαν ευπρόσδεκτη παρά Θεού Διακοπή Μνημονεύσεως. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως η Ομολογία σου αυτή, μαζί με την Αποτείχιση και άλλων ιερέων θα επιφέρει θετικά και αγαθά αποτελέσματα, έστω κι αν χρειαστεί να περάσουν πολλά χρόνια. Να είσαι σίγουρος π. Νικόλαε, πως κάποια πραγματικά Ορθόδοξη Σύνοδος θα σας τιμήσει δεόντως και υπερτίμως μετά της μεγάλης "τιμής παρά τοις Ορθοδόξοις!"

    Με σεβασμό,
    αγάπη και τιμή

    Νικόλαος Πανταζής,
    Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σήμερα στο ναό του Αγίου Σπυρίδωνα ζήσαμε μια μοναδική πρωτόγνωρη και μεγάλη συγκίνηση! Το εκκλησίασμα συγκλονίστηκε από την ευλογημένη αντίδραση του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μσνώλη. Άξιος! ο πνευματικός μας πατέρας, επόμενος τοις Αγίοις Πατράσι και πρότυπο για μίμηση .Είθε να ακολοθήσουμε τον ομολογιακό δρόμο που χάραξε εδώ και χρόνια και σήμερα σφράγισε με την ευλογηνενη διακοπή του μνημοσύνου του Μητροπολίτη που γυμνή τη κεφαλή κηρύττει αίρεση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θὰ ἦτο καλὸν καὶ ὠφέλιμον νὰ ἔλεγε καὶ τὸν σκοπὸν τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, διότι πολλοὶ δὲν γνωρίζουν αὐτὸ τὸ θεμελιῶδες καὶ πλανῶνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η σατανική πυραμίδα, όπως την περιέγραψε ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης.

    Στην κορυφή της πυραμίδας, βρίσκεται ο σκληρός πυρήνας του διεθνούς Σιωνισμού.
    Εκεί εκπονείται το αρχικό σχέδιο, μόνο σε πολύ γενικές γραμμές.

    Αυτό το αρχικό σχέδιο, παραδίνεται μετά στο σκληρό πυρήνα του Βατικανού, για να εκπονηθεί εκεί το σχέδιο, σε όλες του τις λεπτομέρειες.

    Μετά παραδίνεται το προηγούμενο λεπτομερές σχέδιο, στο σκληρό πυρήνα του Ισλάμ, για να το εφαρμόσουν στην πράξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Παπά-Νικόλα Ἂξιος!
    Ὁ Θεὀς νά σἐ βοηθήσῃ νἀ ἐμπνεύσης καί χιλιάδες ἂλλους Ἱερεῖς
    νά σἐ ἀκολουθήσουν.
    Δυστυχῶς ἒπαθα τήν πλάκα μου προχθές ὃταν ἀνέφερα σέ ἀσπρομάλλην, σοβαρόν καί καλόν Ἱερέα ὃτι ὁ Βαρθολομαῖος πρό ἐτῶν ἐδώρησε τό "Ἃγιον Κοράνιον" καί δέν τό ἢξερε. Δηλαδή τό συμπέρασμα εἶναι ὃτι ἀκόμη καί καλοί Ἱερεῖς καί πολύ μεγαλύτεροι ἀπό ἐσένα, δέν γνωρίζουν τί γίνεται μέ τοὐς Οἰκουμενιστάς.
    Χρειάζεται μεγἀλος ἀγώνας διότι θέλουν νά μᾶς ἀποβλακώσουν, νἀ μᾶς ὁδηγοῦν σάν τυφλούς ὃπου θέλουν αύτοί. Καλἠ Δύναμι, Σοφία, Προσευχή, Ταπεινοφροσύνη καί συγχρόνως Ἀγωνιστικότητα γιά τήν Ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ. Πολλά σου τά Ἒτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Παραφράζω τα γραφόμενα του π. Γεωργίου Μεταλληνοὐ, απευθυνόμενος στον π. Θεοδώρητο που διωκόταν για την διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα: "Ναί, «οὐκ ἐπιλείψουσι τῷ Θεῷ στρατιῶται πρέποντες Ἐκκλησίᾳ...». Ποτέ, ποτέ. Οὔτε οἱ Στουδῖται, οὔτε οἱ Δαμασκηνοί, οὔτε οἱ Παλαμᾶδες, οὔτε οἱ Νικόδημοι ἐξέλιπον. Ζοῦν, διότι ζῇ Χριστός. Ζοῦν εἰς τὸ πρόσωπὸν σας, τίμιε μαχητὰ τῆς ὀρθῆς πίστεως!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Άξιος!!! και Πανάξιος!. Γνωρίζουμε ότι η αποτοίχιση είναι το έσχατο μέτρο αντίστασης των Ορθοδόξων εντός της κανονικότητας και της Εκκλησίας.Ως μέτρο νόμιμο και κανονικό μισείστε τους μεγαλύτερους αντιαιρετικούς Αγίους της Εκκλησίας μας. Απο καρδίας ευχόμαστε καλό αγώνα , ο Κύριος μας και η Υπεραγία Θεοτόκος να σας σκεπάζουν σε κάθε βήμα Σας. Μαζί Σας και εμείς οι ανάξιοι μιμητές και αρωγοί Σας. Τα πνευματικά Σας παιδιά ,Γαλατάς Χρήστος και Πουλιανίτη Ελισσάβετ Θεολόγοι - Εκπαιδευτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΚΤΑΚΤΟ
    ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΘΟΔΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΟ ΑΝΤΥΠΑ
    ΜΕ ΙΕΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ
    ΒΙΝΤΕΟ:
    https://www.youtube.com/watch?v=PaIQCAEuhoU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ... ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΟΤΗΤΑ ΣΟΥ..ΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ Η ΧΑΡΙΣ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΗΜΟ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΟ ΕΦΤΑΣΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Eιδατε τι ωραια [μετα το διαφωτιστικο σχολιο του κ. Πανταζη] οδηγουμαστε σε σχισμα; Kαλο θα ηταν ο π. Μανωλης να σκεφτοταν καλα αν θα πρεπει να ξεκαθαρισει τη σταση του απεναντι σε σχισματικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε γιγνώσκεις τι αναγιγνώσκεις ???

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. Σε σχήμα από την αλήθεια έχουν προβεί οι οικουμενιστές ήδη.

      Διαγραφή
  65. Μερικοί που χειροκροτούν και γράφουν εδώ κολακευτικά λόγια για την διακοπή του μνημοσύνου του π. Ν. Μανώλη είναι παλαιοημερολογίτες σχισματικοί, μερικοί άλλοι είναι αποτειχισμένοι που πιστεύουν την αποτείχιση ως υποχρεωτική και κατηγορούν όσους δεν αποτειχίζονται. Ο π. Ν. Μανώλης ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΤΗΝ αποτείχιση και δεν κατηγορεί όσους δεν αποτειχίζονται. Μην το λησμονούμε αυτή την ΠΕΛΩΡΙΑ διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλά δεν βλέπετε ότι οι αιρετικοί οικουμενιστές - μασονοι δημιουργούν τα σχισματα???

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. δεν ειναι υποχρεωτική η αποτείχιση,είναι όμως εγκληματική η σιωπή των παπάδων απέναντι στον λαό του Θεού που πηγαίνει στην εκκλησία,για τις αιρετικές ενέργειες του πατριάρχη,και για την αιρετική ψευτοσύνοδο της Κρήτης.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  66. Ο π. Ζήσης ΤΙ ΚΑΝΕΙ ? Γιατί αργεί?

    Ελεγε ο π. Θεόδωρος Ζήσης: «Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
    Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!.."

    Εεεεε! Πατήρ Ζήση αμάν ποιά !

    Η προσκήνηση του σατανά είναι αποστασία και ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ . Και ο μνημονεύεων αιρετικό τον αντίχριστο λατρεύει . .Tί θ' ἀπολογηθοῦν ἐν ἡμέρα κρίσεως οἱ ψυχές πού ἤθελαν νά διακόψουν τήν κοινωνίαν των μέ τήν αἵρεσιν καί νά ἑνωθοῦν μέ τόν Θεόν, ἀλλά δέν ἐπρόφθασαν , διότι διεκόπη τό νῆμα τῆς ζωῆς των; ΔΕΝ είναι μόνο η σύνοδος Ήδη απο την μνημόνευση του Πάπα στην Ραββένα που μνημονεύτηκε ο πάπας και εδωσαν μετάληψη σε παπικούς είναι υποχρεωτική η αποτείχιση και φυσικά και ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ... https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=vzSuXSAPUSc Ο μνημονεύων τον αντίχριστο αιρετικό τον σατανά λατρεύει

    Aπο όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " , θά ἐκζητήσῃ ὁ Θεός αὐτές τίς ψυχές.

    Διότι όποιον συνιστά μνημόνευση αιρετικού χάριν τάχα μου οικονομίας "αρχι καιρού " μιμείται τόν Διάβολο , ὁ ὁποῖος λέγει 999 ἀλήθειες, μέχρις ὅτου θεωρηθῆ ἀξιόπιστος, καί μετά λέγει το ΘΑΝΑΣΙΜΟΝ ψεῦδος ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΩΖΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μολύνονται οι πιστοί, γίνεται αοράτως...

      Διαγραφή
  67. "Δείξον μοι την πίστην σου εκ των έργων σου..", λέγει ο Απόστολος Ιάκωβος.
    Κι εσύ πατέρα Νικόλαε με την σημερινή σου ενέργεια της διακοπής του μνημοσύνου του οικείου σου ιεράρχου, απέδειξες αυτό που διδάσκει ο Απόστολος. Άξιος! Άξιος! Αξιος!
    Κατερίνα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δόξα τώ Θεώ πάντων ένεκεν!
    Καλή υπομονή, π. Νικόλαε.
    Την ευχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δόξα Τω Θεώ!

    ΑΞΙΟΣ άνθρωπε του Θεου π. Νικόλαε Μανώλη! ΟΛΟΙ οι Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, κατά τη γνώμη μου, οφείλουμε να είμαστε με αυτόν τον άνθρωπο. Να διαδώσουμε όπως μπορούμε παντού τον ΔΙΚΑΙΟ και ΦΙΛΟΧΡΙΣΤΟ αγώνα του απλού ιερέα.Καλή Μετάνοια και αγώνα σε όλους μας με πρώτη τη δική μου αναξιότητα.

    Ευλόγησον πάτερ.

    Αθανασιάδης Αλέξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Άξιος, πατέρα μου! Ας ευχηθούμε ότι η ομολογία σου αυτή θα κάνει τον μητροπολίτη να συνέλθει και ν'αλλάξει γραμμή πλεύσης σε σχέση με τον οικουμενισμό. Προσωπικά, είμαι υπερήφανος για σένα. (Κωνσταντίνος Μανταρλής)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΜΑΚΑΡΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΟΝ π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΚΤΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ. ΜΠΡΑΒΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΕΙΔΑ 7 ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩς ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ.

    ΕΥΓΕ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΥΚΙΕς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τα υπόλοιπα ιστολόγια που υποτίθεται εναντιώνονται στον οικουμενισμό βλέπω ότι δεν είδαν με καλό μάτι την ενέργεια του Πάτερ Νικόλαου να προχωρήσει στην αποτείχιση.
    Γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτειχισμένος είσαι ανώνυμε 20 Φεβ. 5: 46 και προσπαθείς να αμφισβητήσεις τον αντικουμεντιστικό αγώνα των άλλων αντιοικουμενιστικών ιστολογίων; Τέτοια τρέλλα έχεις στο μυαλουδάκι σου;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ 8:58 βλέπω έχεις γενικό πρόβλημα με την αποτειχιση.
      Ξέρεις ή δεν ξέρεις ποιός είναι ο λόγος της αποτειχισης;

      Κατά την αποτειχιση ιερέας ή επίσκοπός αποφασίζει να μην μνημονεύσει τον επίσκοπο του ή τον αρχιεπίσκοπο του για την προστασια ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ από ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.

      ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ.

      Στις μέρες μας η εκκλησία υποφέρει από την ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

      Φρόντισε να μάθεις τι είναι η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του οικουμενισμού (σύγχρονοι Άγιοι Πατέρες μίλησαν για αυτό) μάθε και τι είναι η αποτειχιση και άσε τους χαρακτηρισμους.

      Υγ. υπάρχουν και σάιτ κρυφοοικουμενιστικα , παίζουν αντιοικουμενισμο τόσο όσο ....( να μη στεναχωρηθεί ο οικουμενιστης φίλος αξιωματούχος;;; Πιθανόν ;;;)

      Διαγραφή
  74. Πω πω τι πνευματικοδια βγαζει ο ΑΓΙΟΣ γεροντας Αγάθων.(Οπως αλλοτε ο γεροντας Ιωσηφ ο Ησυχαστης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ἡ ἀλήθεια εἶναι πικρή. Αὐτό πού ἤθελε ὁ ξεπεσμένος ποντίφηκας τό πέτυχε. Νά διαιρέσει δηλ. τούς Ὀρθοδόξους. Εἶναι δυνατόν οἱ ἡμέτεροι, μέ τήν περίσσια ἀγάπη τους, νά ἀγκαλιάζουν ὡς ἀδέλφια(sic) τόν Πάπα, τούς Ἀγγλικανούς, τούς προτεστάντες, τούς Ἀρμένιους, τούς κόπτες, μπάζοντας μέχρι καί φραγκοιέρειες στή σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου καί ἀπό τήν ἄλλη νά ἐξαπολύουν ἀπηνῆ διωγμό σέ Ὀρθόδοξους ἱερεῖς ἤ ἀρχιερεῖς τοῦ Ὑψίστου πού τιμοῦν τίς ἱερατικές τους ὑποσχέσεις καί ἀγωνιοῦν γιά τήν ἀκεραιότητα τῆς Χριστιανικῆς διδασκαλίας;
    Ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται. Ἀπό τήν ἱστορική διαίρεση τῶν Ὀρθοδόξων σέ ἑνωτικούς καί ἀνθενωτικούς περάσαμε σέ κάτι ἀκόμα πιό φρικτό καί ἀδιανόητο γιά τούς προηγούμενους 19 αἰῶνες, δηλ. στή διαίρεση οἰκουμενιστῶν καί ἀντιοικουμενιστῶν. Καί στά δύο φαινόμενα πρωταγωνιστῆς καί πάλι ὁ Πάπας. Πότε ἐπιτέλους θά ἀφομοιώσουν οἱ Ὀρθόδοξοι ὅτι δέν πρέπει νά ὑπηρετοῦν τίς παγίδες πού μέ τέχνη ἁπλώνει ὁ σφετεριστής τοῦ ἀλαθήτου; Μπορεῖ κάποιος νά εἶναι ἑνωτικός καί οἰκουμενιστής καί ταυτόχρονα Ὀρθόδοξος;
    Φαντάζομαι ὅτι δέν θά διανοηθεῖ κανείς νά ἀγγίξει τόν φλογερό ἱερέα π. Νικόλαο Μανώλη, ὁ ὁποῖος κανένα δέν συκοφάντησε, κανένα δέν κατηγόρησε καί ἡ μακροθυμία τοῦ ἐξαντλεῖται σέ ὅλους, ἐκτός ἀπό τήν αἵρεση. Ἄν προκύψει ὁ, τιδήποτε σέ βάρος του αὐτή ἡ σπίθα θά ἀνάψει φλόγα καί ἡ φλόγα θά ἐξελιχθεῖ σέ πυρκαγιά, μετατρέποντας τά ἄχυρα τοῦ οἰκουμενισμοῦ σέ μαύρη στάχτη.
    Προτείνω νά ἀντιμετωπιστεῖ ὁ π. Νικόλαος μέ θεολογικά ἐπιχειρήματα, ἄν ὑπάρχουν. Καί μήν κρυβόμαστε πίσω ἀπό τό ἀφελές σύνθημα τῆς ὑποταγῆς στόν Ἐπίσκοπο, γιατί ποιός δέν γνωρίζει ὅτι καί ἐπίσκοποι καί σύνοδοι πέρασαν, πού ἔμειναν στό περιθώριο, ἐπειδή ἔπαυσαν νά Ὀρθοδοξοῦν;
    Ἄν ὅμως προβοῦν σέ ἀντίποινα πρός τόν π. Νικόλαο, δείχνοντας στήν πράξη τή μικρότητά τους, τό μέγεθος τοῦ ἁγιοπατερικοῦ ἐλλείμματος καί τήν ἀποκλειστική τους ἀφοσίωση στόν Φραγκίσκο Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο θά ἀποδειχτοῦν θλιβεροί, ἀξιολύπητοι καί οὐτιδανοί.
    Ὡστόσο ἄν τά ἐκκλησιαστικά διοικητικά ὄργανα δέχονται ἀφόρητες πιέσεις καί κάπου θέλουν νά ξεσπάσουν ἄς ξεκινήσουν ἀπό τήν καταδίκη των Ὀρθόδοξων Πατριαρχείων τῆς Βουλγαρίας, τῆς Γεωργίας, τῆς Ρωσίας καί τῆς Ἀντιοχείας, γιατί καί αὐτά δέν ἀποδέχτηκαν τή σύνοδο τῆς Κρήτης καί μετά ἄς ἔρθει ἡ σειρά τοῦ π. Νικολάου, ἀφοῦ καί αὐτός τά ἴδια ὑποστηρίζει.
    Ἀλλά εἰδικά στή Ἑλλάδα, πρίν νά βαφεῖ ὁ κάλαμος τῶν ἀδίκων κριτῶν, θεωρεῖται ἐπαναγκες νά ἐντρυφήσουν στά μαρτυρολόγια τῆς 4ης Ἰανουαρίου, τῆς 19ης Μαΐου, τῆς 22ας Σεπτεμβρίου καί τῆς 5ης Δεκεμβρίου. Ἴσως τότε ἡ ἐτυμηγορία τους νά πάρει μιά ἄλλη κατεύθυνση γιά τήν ὁποία οὐδέποτε θά χρειαστεῖ νά ὁδηγηθοῦν στό μυστήριο τῆς μετανοίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Παράκληση προς σχολιαστές: Η λογική των σχολίων είναι να είναι όσο το δυνατόν λακωνικά και περιεκτικά για να διαβάζονται από περισσότερους. Κάποιοι τα καταφέρνουν περισσότερο κάποιοι λιγότερο. Δεν πειράζει. Το να γράφονται όμως σχόλια - άρθρα και οι διαχειριστές για να μη χαλάσουν καρδιές - και καλά κάνουν - τα δημοσιεύουν, δεν νομίζω να ωφελεί διότι ελάχιστα από αυτά διαβάζονται όπως θα τους έπρεπε. Προσωπικά, τα τεράστια απλά τα βλέπω χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κι εγώ κάποιες φορές δεν μακρηγορώ αν υπάμρχει ανάγκη. Όσοι έχουν πολλά να πουν ας τα αποστέλλουν για δημοσίευση με μορφή αρθρογραφίας. Φρονώ πως είναι πολύ χρησιμότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ο 15ος Κανόνας της Συνόδου αυτής, είναι ένας άλλος Κανόνας, που προβλέπει την παύση ή διακοπή της «κοινωνίας» από τον επίσκοπό του. Ο Κανόνας αυτός είναι πολύ σημαντικός. Αναφέρεται όμως, μόνο σε μία ειδική περίπτωση. Όταν κάποιος επίσκοπος κηρύττει δημόσια αίρεση, καταδικασμένη από Συνόδους και Πατέρες.

    Στη περίπτωση αυτή ο Κανόνας λέει, πως όποιος παύει την «κοινωνία» από τον επίσκοπο, που κηρύττει αίρεση, προτού ακόμα αποφασίσει η Σύνοδος, αυτός όχι μόνο δεν πρέπει να τιμωρείται, αλλ’ απεναντίας να επαινείται, γιατί έπαψε την κοινωνία» από ψευδεπίσκοπο και ψευδοδιδάσκαλο, όπως αποκαλεί τον αιρετικό επίσκοπο, και δεν τεμάχισε την Εκκλησία, αλλ’ απεναντίας την έσωσε από σχίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com