Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

Το μεγαλείο της Πατριαρχικής αυθαιρεσίας

ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΓΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ-2.jpg
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Αναδείξαμε άμεσα με δημοσίευσή μας εδώ το αλλόκοτο της Πατριαρχικής πολιτικής. Τότε σχολιάσαμε: 
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Κάπως έτσι χάνεται η ουσία και προάγεται ένα νέο αξιακό πλαίσιο, πέρα και πάνω από το Χριστό. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης της Ορθοδοξίας, δεν έχει καμία "υποχρέωση", να βάζει υπογραφές, για το θέμα της "δουλείας". Έχει βάλει υπογραφή με το μαύρο του το ράσο και την ορθοτόμηση της αληθείας του Κυρίου. Το Ευαγγέλιο έχει λύσει τα σύγχρονα προβλήματα, πριν από 2000 χρόνια. Είναι λοιπόν αυτονόητη η θέση του για θέματα όπως και αυτό της "δουλείας".
Δυστυχώς αποκαλύπτεται ένα παρασκήνιο Πατριαρχικής αυθαιρεσίας, που έχουμε χρέος να το δημοσιεύσουμε.
Τα αποκαλυπτικά σημεία στο παρασκήνιο του συμποσίου, μας δείχνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, πως μεθοδεύεται στην Εκκλησία η επικράτηση της παναιρέσεως του Οικουμενισμού. Παραθέτουμε στο τέλος της ανάρτησης τη κοινή δήλωση που υπογράφτηκε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Αγγλικανό "Αρχιεπίσκοπο". Έχουμε τονίσει με κίτρινη υπογράμμιση τρία σημεία: 
Το πρώτο είναι μια επιβεβλημένη αναφορά στην σύνοδο του Κολυμπαρίου, γιατί οι οικουμενιστές θέλουν να αποτελέσει σημείο αναφοράς πέρα και πάνω από τις οικουμενικές συνόδους. 
Τα δύο επόμενα είναι η νομιμοποίηση του όρου "Εκκλησία" για τους αιρετικούς Αγγλικανούς, όπως επίσης επιβλήθηκε στο Κολυμπάρι. Με την υπογραφή του Οικουμενικού Πατριάρχη και δημοσιευμένο στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου για το Π.Σ.Ε. 
Αν προσθέσουμε και τη φωτογραφία που "από λάθος" δημοσιεύτηκε, βλέπουμε πως η συμμετοχή είναι εξαιρετικά μικρή. Συνήθως προσέρχονται φοιτητές και μεταπτυχιακοί φοιτητές με όλα τα έξοδα πληρωμένα, διάφοροι με οφίκια και οι γνωστοί "κολαούζοι" της Πατριαρχικής αυλής. "Αραία αραία καμιά σαρανταρέα", που λέει σαρκαστικά και η λαϊκή ρήση.
Αποτελεί όμως μνημείο αυθαιρεσίας, η Πατριαρχική ολιγαρχία να επιβάλλει με μεθόδους Βατικάνειας δολοπλοκίας, την αίρεση στην πίστη.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. Το Οικουμενικό Πατριαρχείο συνδιοργάνωσε από κοινού με την Αγγλικανική Ομολογία συμπόσιο σε ξενοδοχείο της Κωνσταντινούπολης, με θέμα «την ανθρώπινη δουλεία και εκμετάλλευση».
Τον οργανωτική επιμέλεια του συμποσίου είχε ο Μητροπολίτης Δαρδανελίων κ. Νικήτας, διευθυντής του Αθηναγορείου Ιδρύματος Ορθόδοξης Θεολογίας στην Καλιφόρνια, ενώ συμμετείχαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος Καντουαρίας κ. Ιουστίνος Πόρταλ Γουέλμπι.
Τονίζεται ότι είναι η πρώτη φορά που πρωτοστατεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην προσέγγιση ενός τέτοιου κοινωνικού θέματος. Στο επίσημο ανακοινωθέν που εξέδωσε αναφέρονται και τα εξής:
«Το διήμερον, 6-7 Φεβρουαρίου, το Οικουμενικόν Πατριαρχείον εν συνεργασία μετά της Αγγλικανικής Εκκλησίας, διωργάνωσεν επιστημονικόν Συμπόσιον εν ξενοδοχείω της Πόλεως με θέμα την σύγχρονον δουλείαν, τη υψηλή παρουσία της Αυτού Θειοτάτης Παναγιότητος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου και της Αυτού Χάριτος του Αρχιεπισκόπου Καντουαρίας και Πριμάτου πάσης Αγγλίας κ. Justin Portal Welby, οίτινες και ωμίλησαν καταλλήλως, και τη συμμετοχή πολλών Καθηγητών εκ διαφόρων Πανεπιστημίων της Τουρκίας και του εξωτερικού, ως και εκπροσώπων του Ο.Η.Ε., του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Εκκλησιών κ.ά..
Κατ’ αυτό ανεγνώσθη Μήνυμα του Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας Εξοχ. κ. Μεβλούτ Τσαβούσογλου. Παρέστησαν μέλη της εν τη Πόλει Σεβασμίας Ιεραρχίας του Θρόνου, εκπρόσωποι των Σοφολογιοτάτων Διευθυντού Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας και Μουφτή της Πόλεως, ο Εξοχότατος Πρέσβης κ. Ευάγγελος Σέκερης, Γενικός Πρόξενος της Ελλάδος ενταύθα, η Ευγενεστάτη κ. Judith Slater, Γενική Πρόξενος της Μεγάλης Βρετανίας, εκπρόσωποι των άλλων ενταύθα Χριστιανικών Δογμάτων και άλλοι επίσημοι.
Εν τω τέλει των συνεδριών η Α. Θ. Παναγιότης και η Α. Χάρις υπέγραψαν Κοινήν Δήλωσιν, δι’ ης καταδικάζουν το φαινόμενον της ανθρωπίνης δουλείας και της ποικίλης εκμεταλλεύσεως του ανθρωπίνου προσώπου.
Το εσπέρας παρετέθη επίσημον δείπνον, κατά το οποίον αντηλλάγησαν προπόσεις και αναμνηστικά δώρα μεταξύ του Πατριάρχου και του Αγγλικανού Αρχιεπισκόπου».
Στο επίσημο κοινό ανακοινωθέν που εκδόθηκε στην αγγλική γλώσσα, τονίσθηκε ανάμεσα στα άλλα κατά μετάφραση του «Ε.Κ.» πως «Εμείς, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, και ο Αρχιεπίσκοπος Καντουαρίας και Πριμάτος πάσης Αγγλίας κ. Ιουστίνος, συνδιοργανώσαμε ένα ειδικό διεθνές συμπόσιο για την σύγχρονη ανθρώπινη δουλεία, με τίτλο ‘Αμαρτίες ενώπιον των οφθαλμών μας’.
Το συμπόσιο διοργανώθηκε στο Φανάρι στις 6 και 7 Φεβρουαρίου 2017. Αρχικά είχε προταθεί στη διάρκεια της επίσημης επίσκεψης του Οικουμενικού Πατριάρχη στα ανάκτορα Λάμπεθ (είναι η κατοικία του Αρχιεπισκόπου Καντουαρίας) τον Νοέμβριο του 2015 και ήταν ενός υψηλού επιπέδου συνάθροιση διακεκριμένων ακαδημαϊκών και δημόσιων προσώπων του πολιτικού γίγνεσθαι ανά τον κόσμο, οι οποίοι κλήθηκαν να συζητήσουν το σύγχρονο πρόβλημα της ανθρώπινης εκμετάλλευσης. Το συμπόσιο διοργανώθηκε στα πλαίσια του 2017 ως έτους της ιερότητας του παιδιού όπως ανακηρύχτηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο».
Σε άλλο σημείο του κοινού ανακοινωθέντος τονίζεται πως στην κεντρική ομιλία του, ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος τόνισε πως «συχνά η Ορθόδοξη Εκκλησία κατηγορείται ότι παραβλέπει τον κόσμο για χάρη της λατρείας, αλλά στην πραγματικότητα ό,τι λέγει και ό,τι πράττει το κάνει για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τον αιώνιο προορισμό του ανθρώπου».

Modern Slavery — A Joint Declaration

  1. We, Bartholomew, Archbishop of Constantinople-New Rome and Ecumenical Patriarch, and Justin, Archbishop of Canterbury and Primate of All England, co-sponsored a special international Forum on Modern Slavery titled “Sins Before Our Eyes” at the Phanar from February 6-7, 2017. The Forum, originally proposed during the official visit by the Ecumenical Patriarch to Lambeth Palace in November 2015, was a high-level gathering of distinguished scholars, practitioners and policymakers from around the world, invited to discuss the contemporary problem of human exploitation. The Forum also takes place within the context of 2017: The Year of the Sanctity of Childhood, as declared by the Ecumenical Patriarchate.
  2. For religious communities worldwide and for the global human-rights community, the protection of human dignity and fundamental human rights is of utmost importance. The role of the Church in the world is “to preach good news to the poor, to bind up the brokenhearted, to proclaim release to the captives and to set at liberty the oppressed.” (Isaiah 61.1, Luke 4.18) This was clearly articulated in the final Encyclical of the Holy and Great Council of the Orthodox Church (Crete, June 2016): “The Church lives not for herself. She offers herself for the whole of humanity in order to raise up and renew the world into a new heaven and a new earth.”
  3. We are convinced that there is an intimate and inseparable link between preserving God’s natural creation and protecting God’s image in every human being, especially those most vulnerable to the myriad forms of human exploitation that comprise the sin of modern slavery. The same arrogance and greed are to blame for the oppression and exploitation of innocent victims – most often children and women – of human trafficking, human smuggling, prostitution, the sale of human organs, indentured labor, and the many other dimensions of modern slavery. Each and every person bears the burden and pays the price for the fact that there are more people in slavery today than at any other time in history.
  4. In his keynote address, the Ecumenical Patriarch observed: “The Orthodox Church is often accused of neglecting the world for the sake of liturgical worship and spiritual life, turning primarily toward the Kingdom of God to come, disregarding challenges of the present. In fact, however, whatever the Church says, whatever the Church does, is done in the Name of God and for the sake of human dignity and the eternal destiny of the human being. It is impossible for the Church to close its eyes to evil, to be indifferent to the cry of the needy, oppressed and exploited. True Faith is a source of permanent struggle against the powers of inhumanity.” In his opening address, Archbishop Welby emphasized: “Slavery is all around us, but we are too blind to see it. It is in our hands, and yet we are too insensitive to touch it. The enslaved are next to us in the streets, but we are too ignorant to walk alongside them. It must not be relegated to a footnote in history. It is still a living reality in all of our communities, as I have seen from personal experience in the United Kingdom, not because we think it is acceptable, but because our sin lies in blindness and ignorance.”
  5. Therefore,
  1. We condemn all forms of human enslavement as the most heinous of sins, inasmuch as it violates the free will and the integrity of every human being created in the image of God.
  2. We commend the efforts of the international community and endorse the United Nations Protocol to Prevent, Suppress and Punish Trafficking in Persons, especially Women and Children.
  3. We pray that all victims of modern slavery may be liberated in order to rebuild their lives and that the perpetrators may be brought to justice.
  4. We repent for not doing nearly enough swiftly enough to curb the plague of modern slavery, acknowledging that our ignorance and indifference are the worst forms of tolerance and complicity. We are judged each day by what we refuse to see and fail to do for the most vulnerable among us.
  5. We appeal to local and national governments to pass and implement strict laws against modern slavery, with a budget and capability to ensure organizations are held to account for modern slavery in their supply chains, while also allocating resources and services for trafficking victims, who are exposed to and endangered by such injustice.
  6. We encourage our leaders to find appropriate and effective ways of prosecuting those involved in human trafficking, preventing all forms of modern slavery, and protecting its victims in our communities and promoting hope wherever people are exploited.
  7. We urge our faithful and communities – the members of the Orthodox Church and the Church of England – as well as all people of good will to become educated, raise awareness, and take action with regard to these tragedies of modern slavery, and to commit themselves to working and praying actively towards the eradication of this scourge against humanity.
  8. We commit to the establishment of a joint taskforce for modern slavery to bring forward timely recommendations as to how the Orthodox Church and the Church of England can collaborate in the battle against this cruel exploitation.
At the Phanar, February 7, 2017

7 σχόλια :

  1. Ή Αυτού Χαρις .... χαχαχα... φι γελοιοτητα ....όλο εκείνο το σημείο με τους διάφορους τίτλους θυμίζει επιθεώρηση , φαναριωτικη επιθεώρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαι ακομα τον μνημονευεται ?? μαλλον δικοι του και εσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ψευδοσυνοδος δε θα περάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχσρητήρια για το σχόλιο της Κατάνυξις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Definitely this is the Greatest show of Hypocrisy: The Ecumenical Patriarch and the Archbishop of Canterbury "speak up" against "slavety", in "general" terms, because they know that this "talk" atracts the attention of the "crowds", while ignore and hide the Slavery of all the Clergymen of the Orthodox Church, or the "copmplete disregard" of their oppinion or that of the Lay People of the Church, who have no "rights" whatsoever and are subjects of the whims of their "Superiors" (ex. Archbishopes are expeled from their posicions or defrocked "overnight" without any explanations or possibility to appeal for a fair and canonical hearing and defenece.Now you can imagine what is the situation with the "lesser" Clergy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σαν την κερκιδα του ηρακλη ειναι στην φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο ξεφτελίζεται ο βαρθολομαίος.τις πιο πολλές μέρες του χρόνου τις περνάει παρέα με αιρετικούς γιατί ο δερματολόγος του τον είπε ότι είναι αλεργικός με τους ορθόδοξους,γιαυτό αποφεύγει ο βαρθολομαίος τους ορθόδοξους όπως αποφεύγει ο διάολος το λιβάνι.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com