Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

Στα όρια εγκλήματος ή έγκλημα προμελετημένο με ενδεχόμενο δόλο;

sinodos-kriti2-1021x576.jpg
"... Αμαρτωλοί, ναι. Αιρετικοί, όχι. Δεν το αντέχει η συνείδησή μας τώρα που ψάχνουμε και μάθαμε. Το περισσότερο ποίμνιο  κοιμάται ύπνον βαθύ. Πολλοί, όσο χρόνο ζήσαμε δεν θα τον ζήσουμε. Πώς μπορούμε να βλέπουμε   εγκλήματα και να μην ομιλούμε; Πλέον φωνάζουμε: «Διακοπή κάθε κοινωνίας με την παναίρεση ..»
του Απόστολου Σαραντίδη*
Λυπούμεθα που σήμερα θα γράψουμε με όσο μας παίρνει γλώσσα σκληρή αλλά έχουμε να κάνουμε πλέον σύμφωνα με δημοσιεύματα και διαπιστώσεις, με δόλια εγκληματική οργάνωση με αρχηγό από την Πόλη, σε συνεργασία με μυστικές σιωνομασωνικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, που τους προστάτευαν φανερά στο Κολυμπάρι. (C.I.A.). Δεύτερος τη τάξει ο από Αυστραλίας που «έφαγε» προ πολλών ετών των αείμνηστο Σωτηρόπουλο διά του Φαναρίου. Θέλουν πάση θυσία να περάσουν τα νεοεποχίτικα σχέδια. Ντροπή τους! Αιδώς!
Το μεγαλύτερο θύμα για την ώρα, είναι ο πρώην και νόμιμος Πατριάρχης Ιεροσολύμων αντιοικουμενιστής Ειρηναίος που τον καθαίρεσε πριν από χρόνια ο Βαρθολομαίος με κατηγορίες που τις είπαν στημένες και για τις οποίες πρόσφατα αθωώθηκε τελεσίδικα από τα ισραηλινά δικαστήρια. Ο νυν αντικανονικός και παράνομος Θεόφιλος κατά πληροφορίες, τον έχει σε κατ’ οίκον περιορισμό. Μέχρι και το φαγητό, του το δίνουν από ένα παραθυράκι. Πρόσφατα ακούστηκε ότι και τα χαλασμένα δόντια του τα βγάζει ο ίδιος με σχοινί δεμένο στην πόρτα. Κανένας χρόνια τώρα δεν μιλάει για το άγος αυτό. Χτισμένος εκεί κάτω. Ξυπνάμε; Αν είναι αλήθεια, είναι εγκληματίες. Αν όχι, ας αποδείξουν το αντίθετο.
Αμαρτωλοί, ναι. Αιρετικοί, όχι. Δεν το αντέχει η συνείδησή μας τώρα που ψάχνουμε και μάθαμε. Το περισσότερο ποίμνιο  κοιμάται ύπνον βαθύ. Πολλοί, όσο χρόνο ζήσαμε δεν θα τον ζήσουμε. Πώς μπορούμε να βλέπουμε   εγκλήματα και να μην ομιλούμε; Πλέον φωνάζουμε: «Διακοπή κάθε κοινωνίας με την παναίρεση». Προσοχή όμως στις σχισματικές παρασυναγωγές. Ο αγώνας, εντός της Εκκλησίας με κανονικούς αλλά ορθόδοξους ποιμένες.
Με λόγια απλά και έξω απ’ τα δόντια: Οι νυν ελληνόφωνοι Πατριάρχες δεν είναι ορθόδοξοι. Οι νυν προκαθήμενοι δεν είναι ορθόδοξοι. Ο αρχιεπίσκοπος με την ελλαδική Ιεραρχία πλην ελαχίστων δεν είναι ορθόδοξοι. Η πλειοψηφία του Αγίου Όρους δεν είναι ορθόδοξη. Οι περισσότεροι ιερείς μας είναι ορθόδοξοι αλλά ανενημέρωτοι και οι ενημερωμένοι φοβισμένοι. Οι αντιδρώντες από το μικρό ποίμνιο, ευτυχώς είναι πολλοί. Αρχή των εσχάτων. Γρηγορείτε.
Κάποια ξεμωραμένα αντίχριστα μυαλά που παριστάνουν αγιόμορφες διοικητικές μορφές επικαλούνται μέχρι και διαδικτυακά επώνυμα σχόλια αναγνωστών για να εδραιώσουν κατηγορίες φαιδρές και ανυπόστατες, οι γελοιοδέστατοι! Μοιράζουν πνευματικά παράσημα για ορθοδόξους και την κόλαση για τους εαυτούς τους. Μέχρι να βγει η ψυχή όλων υπάρχει καιρός. Κατόπιν, Παράδεισος ή Εωσφόρος. «Όρσε ποιμένες που θα μας προφυλάξουν από τους λύκους!» θα φώναζε ο απλός λαός. Το ζούμε και αυτό.
Κάνουμε το χρέος μας ως άνθρωποι χριστιανοί και τίποτα παραπάνω και χαρακτηριζόμαστε γραφικοί, δογματικοί, φονταμενταλιστές και άλλες αστειότητες. Δεν κατάλαβαν ποτέ οι βλάσφημοι επικριτές και υποκριτές ότι η αγάπη που τάχα επικαλούνται αν δεν υπάρχει στην καρδιά εν αληθεία δεν είναι αγάπη διότι αφήνεις τον συνάνθρωπο στο σκότος, δηλαδή στην απώλεια. Ας παρουσιάσουν μια ρήση Θεοφόρου Πατέρα που να συμφωνεί με τις μεταπατερικές ανοησίες τους. Αν αγαπώ πραγματικά, λέω στον συνάνθρωπό μου που νοσεί από την πτώση πού πραγματικά πάσχει. Δεν συμπροσεύχομαι μαζί του για να τον παραμυθιάζω ότι δήθεν με τις πλάνες αιώνων, που κουβαλά έναν ανύπαρκτο Χριστό, θα σωθεί. Τόσο απλό είναι αλλά μας βγάζουν τρελούς. Τρελός ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης για παράδειγμα; Ή ο πατέρας Νικόλαος Μανώλης που αποφάσισε να σηκώσει μοναχικά τον Σταυρό του ή ο πατέρας Παϊσιος Παπαδόπουλος και πόσοι άλλοι που η χάρις του Θεού οικονόμησε και θα οικονομήσει προς Δόξαν Του και Σωτηρία ημών των δύστυχων;
Δεν καταλαβαίνουν οι θεομπαίχτες ότι αναγνωρίζοντας εκκλησιαστικότητα στους καταδικασμένους αιρετικούς, με έγκυρα δήθεν Μυστήρια συμπροσευχόμενοι μαζί τους αλλά και συνοδικά τάχα, στην Κρήτη, δεν τους βοηθούν στη Σωτηρία αλλά κοροϊδεύουν καί τους εαυτούς τους καί εκείνους; Άρα οι άνθρωποι αυτοί καί δεν πιστεύουν καί προωθούν δαιμονικά σχέδια. Ή ηλίθιοι είναι λοιπόν ή διαπλεκόμενοι. Σε κάθε περίπτωση, ακατάλληλοι ποιμένες. Είναι τόσο απλό! Το εξοργιστικό με αυτούς είναι ότι με το «Προς  τον λαό» λένε ψέματα στον κόσμο ενώ μια απλή ανάγνωση των κειμένων της ψευδοσυνόδου άλλα λέει. Το ίδιο και η πρακτική τους με συμπροσευχές και κρυφή κοινωνία. Είναι φανερό ότι μεταξύ τους, στα υψηλά κλιμάκια την έχουν κάνει την «ένωση» δαιμονικά μέσα στο ΠΣΕ και αλλού και ο καημός τους είναι τώρα πώς θα την περάσουν ανώδυνα προς τα κάτω.  Δεν τους βγαίνει όμως. Στην Αγγλία πρόσφατα έκαναν κοινό φωτισμό - αγιασμό των υδάτων με αγγλικανούς. Ποιούς κοροϊδεύουν; Και να ‘ταν μόνο αυτά; Τους αντιδρώντες γιατί τους διώκουν; Γιατί βιάζουν συνειδήσεις και εξωθούν τα πράγματα στα άκρα; Δεν τους «κόβει» ότι το αντίθετο αποτέλεσμα θα φέρουν;
Για όσους επισκόπους ενστερνίζονται δημόσια τις αποφάσεις της Κολυμπάριας ψευδοσυνόδου, κηρύσσεται πλέον αίρεση «γυμνή τη κεφαλή» και ο κάθε ιερέας που το αντέχει, την κατάλληλη στιγμή δι’ Αγίου Πνεύματος, διότι για όλους δεν είναι το ίδιο, να εκτοξεύει την πνευματική τορπίλη που διαθέτει, δηλαδή διακοπή μνημοσύνου προ συνοδικής καταδίκης. Να σταματά να κοινωνεί με την αίρεση.
Τα «παπαγαλάκια» τώρα, βγαίνουν και λένε ότι αν δεν έχεις κοινωνία με τον επίσκοπό σου βγαίνεις εκτός Εκκλησίας. Αυτό όμως είναι παπισμός. Αν υψώνεις τείχος στην αίρεση και δεν κοινωνείς με τον αιρετικό, μένεις εντός. Λένε ακόμη, ότι οι ιεροί κανόνες το απαγορεύουν. Ψέμα. Οι κανόνες απαγορεύουν την κατάκριση επισκόπου. Τη διακοπή κοινωνίας λόγω αίρεσης την επαινούν και μάλιστα προ συνοδικής καταδίκης. Το θέμα λοιπόν τίθεται μόνο στο ποιός και αν είναι αιρετικός.
Αν η διακοπή μνημοσύνου συνεχίζονταν, τότε που διέκοψε το Άγιο Όρος  για τον Αθηναγόρα αλλά και ο Ελευθερουπόλεως μαζί με τον Καντιώτη και τον Παραμυθίας, τα πράγματα δεν θα έφθαναν στο σημερινό χάλι. Θα υπήρχε φραγμός. Και ο Αθηναγόρας μπροστά στον Βαρθολομαίο ήταν «αγγελούδι». Αλήθεια, εκείνοι που διέκοψαν το μνημόσυνο βγήκαν τότε εκτός Εκκλησίας; Ας είμεθα σοβαροί! Αντί να λένε βλακείες, να μετανοήσουν όσο είναι νωρίς.
Υπάρχει και η άποψη ότι αφού και από ανάξιο λειτουργό τα Μυστήρια είναι έγκυρα, μνημονεύουμε και διαμαρτυρόμαστε έντονα λόγω Οικουμενισμού άχρι καιρού μέχρι να καταδικαστούν από ορθόδοξη σύνοδο. Να ρωτήσουμε: επίσκοπο που κηρύσσει πλάνες Ιεχωβάδων θα τον μνημόνευαν άχρι καιρού; Άρα πιστεύουν έστω ασυνείδητα ότι η αίρεση αυτή είναι μικρή ενώ οι άλλες μεγάλες. Αυτό είναι πλάνη. Δεν υπάρχουν μεγάλες και μικρές αιρέσεις παρά μόνο αιρέσεις και παναιρέσεις. Και οι ψυχές που στο εξής θα χάνονται άχρι καιρού; Να σταματήσει επιτέλους η βλακεία.
Η μάνα μου έλεγε όταν επιχειρούνταν κάτι πολύ δύσκολο: «Αυτό, θέλει πισινό από κρανιά!». Όποιος το αντέχει να ομολογεί και να μαρτυρεί, να το κάνει για να ενθαρρύνονται και οι υπόλοιποι. Δεν πάει άλλο! Ο λαγός να κάθεται στη φωλιά του αλλά να μην επικρίνει τον μάρτυρα. Ας προσεύχεται. Καλό είναι κι αυτό. Δεν μπορούμε να περιμένουμε 150 χρόνια και να ξαναζήσουμε το χάλι της Εικονομαχίας. Αυτό θέλουμε; Εδώ και τώρα, λοιπόν.
*Ο Α.Σαραντίδης είναι δάσκαλος στην Καβάλα και πολιτικός επιστήμων

14 σχόλια :

  1. Εχετε ιδεα απο φιδοφωλια η σφηκοφωλια; ευαγγ. Ζαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απορώ,πραγματικά απορώ! Όλα αυτά συνέβαιναν χρόνια,υποχθόνια,τώρα το αντιληφθήκατε; Ένας και παραπάνω αιώνας συντελείται αυτό το όνειδος,αυτή η ανομία εντός της μίας αγίας καθολικής αποστολικής Εκκλησίας. Πλέον η μόλυνση έχει εμβαθύνει,από υψηλούς ιστάμενους. Αν θέλετε να με ρωτήσετε,εγώ προσωπικά έχω φύγει από τους λύκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αναφέρεστε προσωπικά σ' εμένα, ναι, τώρα τελευταία το αντελήφθην. Έχει κανένα χρόνο. Και είμαι 53. Τόσα χρόνια κοιμόμουν ορθός. Και επειδή δεν γνωρίζω πόσος χρόνος μου μένει και δεν το αντέχω, μιλάω δυνατά.

      Διαγραφή
  3. Δύο απλές ερωτήσεις στον συντάκτη του κειμένου. Το σώμα της εκκλησίας είναι ενιαίο. Μπορεί το ένα χέρι να είναι ορθόδοξο και το άλλο αιρετικό? Μπορεί το σώμα να είναι ορθόδοξο και η "κεφαλή" αιρετική? Νομίζω αυτό είναι η Branch Theory(λίγο μεταλλαγμένη βέβαια).Όλοι αυτοί που τώρα τους χαρακτηρίζεται ως αιρετικούς, πότε έγιναν αιρετικοί, τώρα με την σύνοδο? Πριν δηλαδή ήταν ορθόδοξοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω αγαπητέ τι είχανε μέσα τους πριν. Ξέρω όμως τι βγάζουν προς τα έξω τώρα. Και βγάζουνε αίρεση. Η άποψή σας είναι περίεργη. Με το ορθόδοξο βάπτισμα και μετά, όλοι διατηρούν την ορθοδοξία τους; Πτώση δεν υπάρχει; Τότε γιατί προσερχόμαστε στην εξομολόγηση; Άπαξ ορθόδοξος πάντα ορθόδοξος; "Τα στερνά τιμούν τα πρώτα". Για ποιά κεφαλή ομιλείτε; Διότι αν αναφέρεστε σε επισκοπική άνευ όρων αυτό είναι παπισμός. Κοινωνία με επίσκοπο εάν και εφόσον ορθοτομεί, ναι. Και ορθοτομεί εάν κοινωνεί με τον πραγματικό Χριστό, όχι τις αιρετικές καρικατούρες. Νομίζω ότι έγινα σαφής.

      Διαγραφή
    2. Δύο απλές ερωτήσεις...
      "Όλοι αυτοί που τώρα τους χαρακτηρίζεται ως αιρετικούς, πότε έγιναν αιρετικοί, τώρα με την σύνοδο? Πριν δηλαδή ήταν ορθόδοξοι?"

      ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ "ΔΥΟ ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ": ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΝΑ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙΣ ΦΑΝΕΡΑ,ΚΑΙ "ΠΡΙΝ" ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ;
      ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ "ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ", ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ" ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΤΑ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ; ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΆΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΠΡΙΝ ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΑΣΕΛΓΕΙ ΠΆΝΩ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΕΙΣ;

      Δ.Θ.

      Διαγραφή
    3. Με το Κολυμπάρι έπεσε το φύλλο συκής,
      Μέχρι τότε οι επίσκοποι της ελλαδικής εκκλησίας κρύβονταν πίσω από τη φράση "το φανάρι κάνει τα δικά του , εμείς είμαστε παραδοσιακοί". Παραδοσιακοί της κακιάς ώρας ήταν βέβαια οι περισσότεροι αλλά και γω ως πιστός κοιμώμενος όρθιος εμένα σε αυτή τη σαχλοδικαιολογια ενώ φαινόταν το πράγμα ότι δε πήγαινε καλά.

      Μετά τις υπογραφές στο Κολυμπάρι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ. ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΑΡΑ ΤΑ ΚΑΝΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ.

      Διαγραφή
    4. Με το Κολυμπάρι έπεσε το φύλλο συκής,
      Μέχρι τότε οι επίσκοποι της ελλαδικής εκκλησίας κρύβονταν πίσω από τη φράση "το φανάρι κάνει τα δικά του , εμείς είμαστε παραδοσιακοί". Παραδοσιακοί της κακιάς ώρας ήταν βέβαια οι περισσότεροι αλλά και γω ως πιστός κοιμώμενος όρθιος εμένα σε αυτή τη σαχλοδικαιολογια ενώ φαινόταν το πράγμα ότι δε πήγαινε καλά.

      Μετά τις υπογραφές στο Κολυμπάρι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ. ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΑΡΑ ΤΑ ΚΑΝΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ.

      Υγ. Αναφέρομαι σε σαχλοδικαιολογια διότι θα μπορούσαν να ασκήσουν κριτική και να απαιτησουν έμπρακτα από το Φανάρι να διορθωθει. Πέρα από κάτι ανακοινωσεις ουδέν Σχόλιον.
      θα μπορούσαν να ασκήσουν κριτική και να κάνουν κινήσεις που θα ανάγκαζαν σε συμμόρφωση όσους συμμετείχαν σε συμπροσευχες και στο ΠΣΕ . Πέρα από κάτι ανακοινωσεις ουδέν Σχόλιον

      Υγ2. Μετά τη σύνοδο Κρήτης θα μπορούσαν οι επίσκοποι της ελλαδικής εκκλησίας να κάνουν πολλά πράγματα δυστυχώς δεν είδαμε ούτε ανακοινώσεις εκτός από κάτι ελάχιστες.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος
    (25 Φεβρουαρίου 2017 - 1:38 μ.μ.)
    είναι ενιαίο. Μπορεί το ένα χέρι να είναι ορθόδοξο και το άλλο αιρετικό? Μπορεί το σώμα να είναι ορθόδοξο και η "κεφαλή" αιρετική?..."

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Ο Κύριος είπε: «Αλίμονο στον κόσμο από τα σκάνδαλα. Γιατί είναι ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα, όμως αλίμονο στον άνθρωπο μέσω του οποίου έρχεται το σκάνδαλο. 8 Και αν το χέρι σου ή το πόδι σου σε σκανδαλίζει, κόψε το εντελώς και ρίξε το μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις στη ζωή κουλός ή χωλός, παρά να έχεις δύο χέρια ή δύο πόδια και να ριχτείς στη φωτιά την αιώνια. 9 Και αν ο οφθαλμός σου σε σκανδαλίζει, βγάλε τον και ρίξε τον μακριά από εσένα. Είναι καλό για σένα να εισέλθεις μονόφθαλμος στη ζωή παρά να έχεις δύο οφθαλμούς και να ριχτείς στη γέεννα της φωτιάς».

    Δ.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΗΡΙΚΤΗ. Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΛΑ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΙΣ ΥΠΟΘΗΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ.

    ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΕΔΙΝΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είδες κύριε Τελεβάντο ότι το αγγελούδι είναι σε εισαγωγικά; Δεν γνωρίζεις από σχήματα λόγου;

      Διαγραφή
  6. να είσαι καλά Απόστολε.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη Σαρακοστη!!
    Καλο σταδιο!!
    Χρειαζεται να γινει λογος πρωτιστως ,αν μου επιτρεπετε μια παρεμβαση , για την καθαρη ερμηνεια της λεξης ''μισος''.Οχι! Δεν το λεγω προς ελεγχο,γενικα μιλαω παντοτε και με προσοχη να μη προσβληθουν καποιοι αντιτιθεμενοι.
    Η Εκκλησια πριν δωσει το φαρμακο ,νουθετει!
    Στην ιστορια της Εκκλησιας εχουμε δει πλειστες παρεκτροπες,οπως το να κοβουν τη γλωσσα απο αγιους γεροντες μοναχους,το να πολτοποιουν την αγια κεφαλη τους με το ασπονδο τους μισος κατα της αληθειας,με εξοριες και αναθεματα,με το να κοβουν το αγιο χερι αυτων που προσπαθουσαν να διαφυλαξουν την εκκλησια Του Χριστου απο την πανουκλα καποιας αιρεσεως,με τους κατ'οικον περιορισμους αθωων ιερομαρτυρων,με,με κλπ και βλεπουμε ποιος ειναι ο πραγματικος ταλιμπανισμος και οχι αυτος που διαμαρτυρεται για να μη βλασφημειται Το Ονομα Του Κυριου ημων Ιησου Χριστου.
    Αλλωστε, γιατι να γραψει ο αγιος Νεκταριος στην ιστορικη του Μελετη για το σχισμα ,πως οι Δυτικοι γιναν οι κακοι δαιμονες της Ανατολικης Εκκλησιας,μηπως ηταν και αυτος Φονταμενταλιστης; Οχι βεβαια! Ταμαται ως αγιος της Ορθοδοξου Εκκλησιας!!
    Εαν λοιπον αυτους τους κακους δαιμονες ,εμεις τους αποκαλουμε ''αγιοτατους'',χρειαζομαστε μαθημα ,διδαχη.
    Το Ευαγγελιο ειναι γεματο απο φρασεις που αποδεικνυουν την αγαπη και την εννοια της λεξης μισος.
    Πρεπει να ξεκαθαριστουν καποιες εννοιες,που ισως μετριασουν την οργη,τη φιλονικεια,τους διαπληκτισμους,την εχθρα.
    Μισει Ο Θεος;;; Ερωτημα!
    Τοτε γιατι λεγει η Γραφη ''ει τις ερχεται προς με και ου μισει τον πατερα...Λουκ 14-26 εαυτου κ την μητερα και την γυναικα και τα τεκνα και τους αδελφους και τας αδελφας,ετι δε κ την εαυτου ψυχην ου δυναται μου μαθητης ειναι'';;;;; ???????
    Γιατι ο Δαυιδ λεγει '' ποιουντας παραβασεις εμισησα'';;;;; Ψ ρ`,3}
    Και γιατι αλλου ρωτα ο Προφηταναξ ''...ουχι τους μισουντας σε Κυριε ,εμισησα και επι τους εχθρους σου εξετηκομην;Τ ε λ ε ι ο ν μισος εμισουν αυτους.ψ. ρλη` 21}
    Γιατι το ονομαζει τελειον μισος;;;????
    Γιατι στη Σοφια Σολομωντος στο 14-9} μιλα η γλωσσα της σοφιας Του Θεου,..
    '' εν ....ισω.... γαρ μισητα Θεω
    Και ο ασεβων και η ασεβεια αυτου''
    Γιατι βρισκουμε στους ψαλμους το γνωστον ''εμισησα παντας τους εργαζομενους την ανομιαν ψ.
    ε`,5}''
    Ποια ειναι η ορθη εννοια,ποιους αφορα,τους πιπτωντας στην αμαρτια και οχι στην πλανη;
    Ακομα δε μισανθρωπια θεωρει ο αγ.Μαξιμος ο Ομολογητης,οταν θεωρει πως η ενθραρρυνσις ενος αιρετικου στο να παραμεινει στην αιρεση και να τελειοποιηση το αντιχριστο εργο του,αντι να μετανοησει και να επανελθη και ακομα πως τουτο ειναι εκπτωσις απο το χρεος της προς της πλησιον αγαπης... ....
    Η Μελετη συνεχιζεται!
    Και θα ηταν εργον αγαπης να ξεδιαλυνουμε και εμεις και ολο το πληρωμα τις διαφορες να επανελθουμε ολοι στην Αγαπη Του Θεου ,οχι μονον μη βλασφημωντας το Αγιον Πνευμα,αλλα και με τη Ζωη εν Χριστω ,την κατα δυναμιν πορεια του καθενος στις αρετες και την αντιμετοπιση ολων μας ως ασθενων μεσα σε αυτο το αγιο θεραπευτηριο,που νοσουμε αλλος λιγο ,αλλος πολυ.... ....
    Και επιζητουμε την ειρηνη Του Θεου,την ομονοια πνευματος.....τη χαρα μεταξυ των χριστιανων και την ελπιδα της ενσωματωσης ολων των εκτος Ορθοδοξου Εκκλησιας εν γνωσει και αγνοια πορευομενων σε αλλες οδους ξενες προς την κατα χαριν θεωση και σωτηρια!
    Αναζητουμε την επιεικια για τους ιερεις που στοχοποιηθηκαν αδικα και τους θεολογους μας που δεν ειναι τυχαιοι,οπως εμεις ,αλλα εχουν σπουδασει και γνωριζουν πολλα περισσοτερα....
    Ετσι να επελθη ειρηνη στο πληρωμα της εκκλησιας.Τι το ωραιοτερο τα τεκνα της Εκκλησιας να ειναισυναγμενα εις Εν εν τη Ορθοδοξια;;;
    Αναμενουμε τη νουθεσια!
    Και ο,τι κανουμε υπερ της αληθειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com