Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Η ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΖΗΣΗΝ


Η ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΖΗΣΗΝ
Μέ μεγάλη πικρία καί λύπη ἡ «ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ» πληροφορήθηκε τήν ἀπό 10.12.2016 «νουθετήρια», ἐπιτιμητική καί «πατρική» Ἐπιστολή τοῦ Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ἀνθίμου πρός τόν Ὁμότιμο Καθηγητή τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., Αἰδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, ὁ οποῖος κατηγορεῖται, ὅτι μέ τίς ὁμιλίες του προκαλεῖ «πνευματικήν σύγχυσιν καί διάστασιν τῶν συνειδήσεων τῶν πιστῶν τοῦ πληρώματος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης».
Ὅπως διαπιστώνεται ὅμως, οἱ διατυπούμενες στήν μητροπολιτική ἐπιστολή ἐναντίον τοῦ π. Θεοδώρου κατηγορίες εἶναι ἐκκλησιολογικά ἀστήρικτες καί θεολογικά ἀβάσιμες καί γι’ αὐτό δέν ἀντέχουν σέ ὁποιαδήποτε κριτική. Αὐτό ἀποδεικνύει κατάφωρα ἡ ἀπό 1.2.2017 ἀπαντητική Ἐπιστολή τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ὁ ὁποῖος μέ ἔντονο ἀπολογητικό τόνο, ἀλλά καί πληρέστατη ἐπιχειρηματολογία καταδεικνύει τήν ἀλήθεια τῶν πραγμάτων καί τό ἀθεμελίωτο τῶν ἐναντίον του αἰτιάσεων.
Ὁ π. Θεόδωρος, κορυφαῖος Ὀρθόδοξος Κληρικός, καταξιωμένος Πανεπιστημιακός Διδάσκαλος καί ἐγνωσμένου κύρους Πατρολόγος καί Ἱστορικός, εἶναι μία ἐκκλησιαστική Προσωπικότητα πανορθοδόξου καί παγκοσμίου ἀκτινοβολίας. Διαθέτοντας τά τάλαντα, πού τοῦ ἐχάρισε ὁ Θεός καί τήν ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου Ἀληθείας μαχητικότητά του ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, προσφέρει ἀνυπολόγιστη συμπαράσταση στήν Ἐκκλησία καί τό πνευματικό καί ποιμαντικό της ἒργο. Εἶναι, συνεπῶς, ἐπαίνου ἄξιος ἢ κατηγοριῶν καί ἐλεγκτικῶν «νουθεσιῶν». Γίνεται ὅμως εὔκολα κατανοητό, διατί ἐλέγχεται καί κατηγορεῖται. Στούς καιρούς τῆς οἰκουμενιστικῆς ὑστερίας καί ἀκαταστασίας ὁ π. Θεόδωρος ἔχει, μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀναδειχθεῖ σέ πατερικό ἀνάστημα καί σθεναρό πρόμαχο καί ὑπερασπιστή τῆς ὀρθοδοξοπατερικῆς παραδόσεως, ἡ ὁποιαδήποτε δέ ἐναντίον του πολεμική ἀποβλέπει στή φίμωσή του καί τήν παρεμπόδιση τῆς ἀντιοικουμενιστικῆς του δράσεως.
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καί ἰδιαιτέρως ἡ Ἱερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης πρέπει νά καυχῶνται καί νά χαίρουν, διότι ὁ Θεός τίς ἐτίμησε μέ τήν παρουσία, προσφορά καί δράση ἑνός ἀξίου Κληρικοῦ, ὅπως ὁ π. Θεόδωρος. Ἡ δέ ἐπιδίωξή τους θά ἔπρεπε νά εἶναι ἡ ἀξιοποίηση καί πατρική ἐνίσχυσή του, καθιστώντας τόν π. Θεόδωρο σύμβουλο καί συνεργάτη στό ἔργο τους καί στούς διαφόρους τομεῖς τῆς ἐκκλησιαστικῆς διακονίας. Ὁ Ἅγιος Θεσσαλονίκης μέ τήν πρός τόν π. Θεόδωρο «ἐπιτιμητική» ἐπιστολή του προεκάλεσε, δυστυχῶς, τήν πικρία καί τά δίκαια παράπονα τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Πληρώματος, πού περιβάλλει μέ τήν ἀγάπη του τόν π. Θεόδωρο καί οἰκοδομεῖται πνευματικά μέ τά κηρύγματα καί τήν θεοφιλή ἀντιοικουμενιστική δραστηριότητά του.
Ἡ «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» συμπαρίσταται ἀδελφικῶς στόν π. Θεόδωρο καί ἐπιδοκιμάζει τήν ἀπαντητική ἐπιστολή του, παρακαλώντας τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης νά ἀναθεωρήσει πατρικῶς τήν στάση του.
Γιά τήν «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν»
Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου,
Προηγούμενος Ἱ. Μ. Μεγάλου Μετεώρου
Ἀρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος
Ἐφημέριος Ἱ. Ναοῦ Κοιμήσεως Θεοτόκου, Ἀμαρούσιον Ἀττικῆς
Ἀρχιμ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου
Καθηγούμενος Ἱ. Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἄνω Γατζέας Βόλου
Γέρων Εὐστράτιος Ἱερομόναχος
Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας Ἁγ. Ὄρους
Πρωτοπρ. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός
Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Παν/μίου Ἀθηνῶν

37 σχόλια :

  1. Υπάρχει αντίστοιχη επιστολή συμπαράστασης και προς τον π. Νικολαον Μανώλην;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την δημοσίευση! Συμφωνώ απολύτως με την στήριξη του σεβαστού μας δασκάλου πατρός Θεοδώρου Ζήση από την ορθόδοξη Σύναξη των κληρικών και μοναχών της Γατζέας. Είναι επιβεβλημένη και αποδεικνύει την ενωμένη και ευλογημένη αντίσταση κατά της δίωξης του πατρός. Θα ήθελα όμως να παρατηρήσω πως λείπει η συμπαράσταση της συνάξεως και προς τον πνευματικό μας πατέρα και μέλος της ίδιας συνάξεως, τον π. Νικόλαο Μανώλη, που και αυτός διώκεται από τον ίδιο επίσκοπο, αυτήν την ίδια περίοδο. Μάλιστα ταις αφοριστικές επιστολές τις έλαβαν την ίδια ημέρα όπως μας είπαν σε Ομιλίες τους ο π. Θεόδωρος και ο π. Νικόλαος. Γι αυτόν γνωρίζετε σαν διαχειριστές της κατάνυξης αν υπάρχει στήριξη; Πάντως κατά το παρελθόν δεν υπήρξε μια τέτοια ανακοίνωση για τον π. Νικόλαο από αυτήν την σύναξη ούτε όταν αλυσοδεμένος οδηγήθηκε στην Ιερά σύνοδο για την αγάπη του στην Πίστη μας. Αυτό μας είχε πικράνει πάρα πολύ. Μερικοί διαπιστώσαμε λιποψυχία τότε. Αθανάσιος Καν. Δημοτικός σύμβουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mη συγκρινετε τα ασυγκριτα. Κατι παραπανω καταλαβαινουν οι της συναξης.

      Διαγραφή
    2. Τι εννοειτε; καντε το πιο λιανα, γινετε πιο σαφης και να μιλατε επωνυμα σας παρακαλω. Ευαγγ. Ζαλακωστα

      Διαγραφή
    3. ε, μην ορκίζεστε γι αυτό αγαπητέ ανώνυμε 9:15

      Διαγραφή
    4. 10 Φεβρουαρίου 2017 - 9:15 μ.μ

      Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης ,ποτέ δέν πρέπει να υπάρχει Άλλος μιλά μέ την θεολογική γνώση και άλλος μέ την βιωματική απλότητα Ολα ειναι προσθετικά μεγέθη και λειτουργούν αντανακλασικά και στόν άλλον Νομίζω οτι η επιστολή συμπαράστασης της Συνάξεως πρός τον π. Θεόδωρο εξ αντανακλάσεως περιέχει και όλους τους άλλους οι οποιοι μέ κάθε τρόπο ομολογούν ......Καμμία πικρία δέν πρέπει να υπάρχει .....

      Διαγραφή
    5. Ποιά ασύγκριτα 9.15;;;
      Το τσουνάμι της Πίστης που έχει ο Π.Νικόλαος μέσα στην καρδιά του τον οδήγησε να ομολογήσει άφοβα μέχρι την Δ.Ι.Σ. και να μην δειλιάζει μπροστά σε καμιά απειλή! Κι από γνώσεις μπορεί να μην έχει τόσες όσες έχει ο π.Θεόδωρος αλλά σε τι υστερεί το κείμενο τα 11 ψέματα προς τον λαόν;;;;
      Αν ο Φωτισμός δινόταν μόνο με ακαδημαϊκούς τίτλους και διδακτορικά λυπάμαι που το λέω αλλά η πίστη μας θα βρισκόταν κάπου μεταξύ Μεσσηνίας και Φαναρίου...

      Διαγραφή
  3. Όσα μηνύματα συμπαράστασης έχει απευθύνει ο πιστός λαός για τον π. Θεόδωρο επανθίζονται με τις πλέον φιλοφρονητικές εκφάνσεις. Εν τούτοις, όποιος γνωρίσει τον π. Θεόδωρο είτε από τα κείμενά του, είτε από τις ομιλίες του, είτε και προσωπικώς, διαπιστώνει ότι ή απόδοση των εννοιών των λέξεων, ωχριά μπροστά στο πνευματικό του ανάστημα, εφάμιλλο και των πιο χαρισματούχων πατέρων της ιστορίας. Και αναρωτιέται κανείς πόσο αδιανόητο είναι κάποιος να αναλογιστεί το μέγεθος της εωσφορικής σύγχυσης και του εγωισμού που διαχέεται μέσα στους κόλπους της διοικούσας εκκλησίας μας. Είθε το φώς της Αληθείας να μας φωτίσει όλους και να αναδυθεί αλώβητη η ελληνορθόδοξη πίστη μας μέσα από τα χαλάσματά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο πατ Ζήσης μας μαθαίνει όλα αυτά που έπρεπε κάποιοι να φρόντιζαν να γνωρίζουμε παιδιόθεν μια και είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί, ούτε την πίστη μας δεν γνωρίζουμε καλά καλά
    είναι μια μεγάλη μορφή της Ορθοδοξίας και τον περιμένουν χρυσά στεφάνια επάνω αρκεί να μην κιοτέψει στο τέλος...σαν κάποιους άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς.
      Μα θα είχε διακόψει το μνημόσυνο αλλά υποχώρησε προς χάριν της κληρικολαικής σύναξης και της ενώτητας.
      Τώρα δεν ξέρω μήπως οι άλλοι αναμένουν τα γεγονότα οπότε έτσι δεν
      θα υποστούν τις όποιες συνέπειες της διακοπής μνημοσύνου

      Διαγραφή
    2. Ο Θεός να τους φωτίζει και να μείνουν ομολογητές μέχρι το τέλος. Αλλά θα ήθελα να επισημάνω εδώ ότι δεν τιμά τη Σύναξη ο διαχωρισμός αυτός. Δεν είναι θέμα σύγκρισης. Επιβάλλεται να στηρίξουν το ίδιο τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συν αυτώ. Έτσι δεν λέει η εντολή εκ Φαναρίου; Να τιμωρηθούν ο π. Θεόδωρος και οι συν αυτώ; Αν δεν συμπεριλάβουν και τους συν αυτώ, θα θεωρήσουμε ότι στη Σύναξη λειτουργούν με κοσμικά κριτήρια. Κάτι που δεν συμφέρει καθόλου όλους εμάς που εν πάσει περιπτώσει αυτή την ώρα χρειαζόμαστε μια γραμμή σταθερή. Είναι η προσωπική μου άποψη και να με συγχωρείτε αν κάνω λάθος. Εκτός αν συντάσσεται και άλλη επιστολή, ιδιαίτερη για τους "συν αυτώ".
      Αγγελική Μ.

      Διαγραφή
  5. Ο άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης γράφει : «Δια του μέρους το όλον»*
    ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΑΡΙΟ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    «Μακάριοι όσοι πεινούν και διψούν τη δικαιοσύνη, γιατί αυτοί θα χορτάσουν». Λοιπόν, είναι μακάριο να επιθυμεί κανείς τη δικαιοσύνη. Κι αν κάποιος επιθυμεί εξίσου τη σωφροσύνη, ή τη σοφία, ή τη φρόνηση, ή κάποια άλλη αρετή, αυτόν δεν τον μακαρίζει ο Κύριος;
    Το νόημα όμως του λόγου είναι περίπου το εξής: Η δικαιοσύνη είναι ένα από όσα εννοούμε γύρω από την αρετή. Πολλές φορές όμως συνηθίζει η Γραφή όταν μνημονεύει το επί μέρους, να περιλαμβάνει το όλον, όπως όταν ερμηνεύει τη θεία φύση με μερικά ονόματα. «Εγώ είμαι ο Κύριος» (Ησ. 42, 8), λέγει π.χ. ο προφήτης, ως εκπρόσωπος του Θεού. «Αυτό είναι το όνομά μου αιώνια. Κι η μνημόνευσή μου στις γενεές των γενεών». Και σ' άλλο σημείο λέγει: «Εγώ είμαι ο Ων». Και σ' άλλο ότι «Είμαι ελεήμων» (Έξοδ. 3, 15 και 14).
    Και με άπειρα άλλα ονόματα, που σημαίνεται μ' αυτά και το ύψος κι η θεότητα, γνωρίζει η αγία Γραφή να ονομάζει το Θεό, ώστε μ' αυτά να μάθουμε ακριβώς ότι, όταν αναφέρει ένα από τα ονόματα αυτά, εκφωνεί μαζί όλο τον κατάλογο των ονομάτων, κατά το σχήμα της παρασιώπησης.

    *[http://paterikakeimena.blogspot.gr/2011/05/blog-post_20.html]

    ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ,

    ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΩ ΘΕΡΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΩΣ "ΑΝΩΝΥΜΟΣ"...ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ "ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΑΡΝΗΣΗΣ" ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, ΔΗΛ. ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΜΑΣ......Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ!
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ "ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ", ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΑΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ [ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ], ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗ
    ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. '' Αληθινη αγαπη εχει εκεινος που εχει ορθη πιστη!!''
    Γερ.Παισιος.
    Η πνευματικη ζωη του χριστιανου ,πρεπει να ειναι κατασταση δυναμικη,ζωης προοδου και τελειωσεως και εχουν την αναγκη στηριξης σε αυτο τον τομεα οι Ορθοδοξοι!
    Η Εκκλησια γεγονε λεγει ο Ι.Χρυσοστομος ουχι ινα διηρημενοι ωμεν αλλ ινα οι


    διηρημενοι συνημμενοι.
    Και οταν οι Πατερες μας νουθετουν πως η ενοτης βιωνεται ως κοινωνια αγ.Πνευματος ,εκφραζεται απο την αλλη ως συνδεσμος αγαπης ,ενοτητας πιστεως και ομονοιας σωματος,εαν δεν προσεγγισουμε το Πνευμα ,ο καθενας με την ποροια του και ενωμενοι στο ιδιο πνευμα πιστεως και δεν αγωνιστουμε για αυτη την ενοτητα,δεν μπορουμε να μιλαμε για ειρηνη μεσα στην εκκλησια,για ομονοια που φερνει την αρμονια! Ποιος ειναι ο ωραιος αγωνας της πιστεως αλλωστε που λεει και το Ευαγγελιο ωστε να γινουμε τελειοι συμφωνα με το προτυπο του Ι.Χ ;δεν ειναι αυτος που επιδιωκει τη δικαιοσυνη,την ευσεβεια,την πιστη και την αγαπη,οπως ο απ Παυλος προτρεπει τον Τιμοθεο στο κεφ 6;
    Η ενοτης της Ορθ.Εκκλησιας ,μπορει να γινει και ενοτης της ανθρωποτητας.

    Ο αγιος Νικηφορος ελεγε ''ει δε και ολιγοι εν τη ευσεβεια κ ορθοδοξια διαμεινωσιν ουτοι εισιν
    Εκκλησια.Μονο εαν λειψει κ ο τελευταιος πιστος,τοτε θα εκλειψει κ η εκκλησια...'' ''
    Ο πονος μας ειναι αυτος.
    Να μην εκλειψει η εκκλησια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς γίνεται ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Νικόλαος Μανώλης να συμπορεύονται στον αγώνα υπέρ της Πίστεως και η Σύναξις να ξεχωρίζει τον έναν; Ένα μάτι έχει η Σύναξη; Ένα αυτί; Ό,τι θέλει ακούει; Με αγάπη τα γράφω αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απομακρυνθείτε με αποφασιστικότητα και αταλάντευτα, από τους κληρικούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας, οι οποίοι συνηθίζουν (όχι μόνο μια φορά) να συμπροσεύχονται με ετερόδοξους αιρετικούς (Παπικούς, Προτεστάντες κ.λπ.).

    Όσοι καταφρονούν τους Αγίους της Ορθόδοξης Εκκλησίας, καταφρονούν επίσης και τον Θεό, καταφρονούν και τον λαό του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Σύναξη σκανδαλίζει με τη στάση της, τα πνευματικά τέκνα του πατρός Νικολάου, υποτιμώντας τα όσο και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό εθελοτυφλεί.
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η επιλογή του της Συνάξεως να στηρίξει ΜΟΝΟΝ τον π.Θεόδωρο μπάζει από παντού. Το Φανάρι όσο και να σκεφτότανε, τόσο δηλητηριώδη κίνηση διχασμού δε θα μπορούσε να σκεφτεί.
    Η αδικία προς το πρόσωπο του πατρός Νικολάου είναι φανερή και κάθε διαμαρτυρία γι αυτό, ξεσηκώνει έριδες πως δηλαδή δεν αξίζει ο π.Θεόδωρος στήριξη;
    Αυτό έπρεπε να το ζυγίσει η Σύναξη
    Δύο μέλη της
    διώκονται από τον ίδιο άνθρωπο
    για τον ίδιο λόγο

    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ;
    ΓΙΑΤΙ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΖΙΖΑΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;

    Παναγιώτης Αμπελειές Γιαννιτσών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οφείλω να ομολογήσω ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Παναγιώτη και είναι πλέον αναμενόμενο η σύναξη να προβεί σε διόρθωση της πράξης της γιατί δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κινείται εμπαθώς ή κοσμικά.
      Κατερίνα Τ.

      Διαγραφή
  12. Απ οτι εχω καυαλαβει ο παπα Νικολας εχει συνηθισει τα γλτκοπικρα. Γλυκα για τους αλλους πικρα γι αυτον. Ισως ετσι να ειναι καλυτερα.... βαστα γερα πατερ. ..
    Δημος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η σύναξη των Ορθοδόξων κληρικών δεν αποτελείται από "βιτρινιάρηδες" ούτε από εγκάθετους!
    Να είστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν μια τόσο σοβαρή παράλειψη που αγγίζει τα όρια της εμπάθειας.
    Δώστε λίγο χρόνο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας σταματήσει η μιζέρια. Στο πρόσωπο του πατέρα Θ.Ζήση η διαμαρτυρία πάει και για "τους συν αυτώ". Μήπως θα έπρεπε η Σύναξη να μνημονεύει διαμαρτυρόμενη και τα ονόματα όλων μας που τον στηρίζουμε ως "συν αυτώ"; Δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χώρος για τέτοιες διαφωνίες πολυτελείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ με τον Απόστολο.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    2. Αδερφέ Απόστολο δεν είναι ούτε γκρίνια ούτε μιζέρια ....σ μπερασματα βφαζου.ε για τα αντανακλαστικά της Συντάξεως ....ας έχουμε αυτογνωσία .....τώρα κατάφεραν να συμπαρασταθούν στον πρόεδρο τους , θα τους περιμένουμε να φτασουν και στα υπόλοιπα μέλη .Μόνο που ο π.Νικόλαος είναι το εκτελεστικό της Συναξεως αν δεν το έχουν καταλάβει , ή κόρη του η Κατάνυξη έχει ανοίξει ομολογιακο δρόμο στην μέχρι πρότινος ερημο της οικουμενιστικης "στρογγυλης " φαρμακερης ρητορικης .....κριμα .....Αναμένουμε με ελπίδα παντως...

      Διαγραφή
    3. Τι να λέμε , τα κόμπλεξ ζημιωνουν τον άνθρωπο.Ο π.Νικόλαος δεν δίστασε να εκφράσει δημοσια την συμπαράσταση του ακόμη και στους Εσφιγμενιτες κι ας ακουσε τα μύρια όσα γι 'αυτό ,είναι μαθημενος να τσαλακωνεται . Οδευοντας προς την Αποτειχιση ίσως ελευθερωθουμε από την αγάπη στους τύπους με την οποία είμαστε ποτισμενοι μέχρι το μεδούλι και σ'αυτήν είναι που πολλες φορες παταει ο διάβολος καί δημιουργεί τους διάφορους διχασμους .

      Διαγραφή
  15. Η στήριξη της Συνάξεως προς τον π. Θεόδωρο δέν έχει κάποιο δόλο ,έστω και άν θεωρηθεί παράλειψι Εξ αντανακλάσεως η στήριξη πάει παντού σέ κάθε διωκόμενο Δέν πρέπει να εγείρονται τέτοια θέματα Θά πρέπει να γνωρίζουμε οτι γράφονται και προβοκατόρικα σχόλια σάν κάποιο ανωτέρω που μιλά για σύγκριση Καμμία σύγκριση δέν υπάρχει Όλα τά αυτόνομα μεγέθη λειτουργούν προσθετικά Το κάθε λουλούδι έχει το άρωμά του ,το χρώμα του .....

    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή και ευλογημένη Κυριακή σε όλους.
    Αδελφοί σας παρακαλώ, ας είμαστε πιο προσεκτικοί σε ότι λέμε.
    Ας μην δημιουργούμε προβλήματα και έριδες εκεί που δεν υπάρχουν.
    Οι καιροί είναι πονηροί και ο αγώνας πολύ δύσκολος!
    Έχει κυκλοφορήσει από τον Σεπτέμβρη ένα έντυπο από την Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών με τίτλο:ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.
    Στο τέλος υπάρχουν οι υπογραφές των ανωτέρω πατέρων,αλλά και του πατρός Θεοδώρου φυσικά,ως εκπροσώπων της Σύναξης.
    Δεν είναι λογικό λοιπόν όταν ένας εκ των εκπροσώπων διώκεται, οι υπόλοιποι να δηλώσουν την συμπαράσταση τους;
    Λέτε να έχουν τόσο αδιάκριτη και μικρόψυχη συμπεριφορά οι πατέρες και μάλιστα δημόσια;
    Μη γένοιτο!
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ας μην δημιουργούμε προβλήματα και έριδες εκεί που δεν υπάρχουν". Η ΣΥΝΑΞΗ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ;
      "Λέτε να έχουν τόσο αδιάκριτη και μικρόψυχη συμπεριφορά οι πατέρες και μάλιστα δημόσια;" ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ.
      ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΒΙΔΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

      Διαγραφή
  17. Η σύναξη φέρθηκε με σημειολογική αδιακρισία:
    Ο ίδιος άνθρωπος, για τον ίδιο λόγο, με το ίδιο κούριερ τους έστειλε το φιρμάνι...
    Γιατί διαιρεί;
    Γιατί στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα;
    Νικόλαος Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή εσείς κύρε Καραβίδα , τί καταλάβατε οτι όσοι συμπαρίστανται στον π. Θεόδωρο δέν συμπαρίστανται στον π. Νικόλαο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό κ. Καραβίδα;
    Ξέρετε κάτι;
    Aν ναι, παρακαλώ πέστε το.Αδυνατώ να πιστέψω ότι οι πατέρες θα έκαναν τέτοια διάκριση μεταξύ των δύο αγωνιστών πατέρων.
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο χωρος που σας φιλοξενεί να γράφεται τα σχόλια σας και που φιλοξενεί τον λόγο του π.Θεοδωρου αποκλειστικά είναι πνευματικη δπορα και καρπός του π.Νικολαου . Ο π.Νικόλαος και η Κατάνυξη έχουν παίξει καθοριστικότατο ρόλο στον αγώνα της Συντάξεως και της πίστης γενικότερα ,αλλά η Συναξη εξακολουθεί να κρατάει αποστάσεις από τον π.Νικολαο. Τι άλλο περιμένουν για να εμπιστευτούν τον π.Νικολαο ; Έχει δώσει τις εξετάσεις του πολλακις με επιτυχία στον Θεό , στον γέροντα του και στον λαό και στον π.Θεοδωρο με τον οποίο είναι πια ένα σώμα μία ψυχή. Μηπως η Συναξη έχει κάπως ψιλά τον αμανέ κι αυτό την εμποδιζει να σκυψει και να μας αναπαυσει επιβραβευοντασ τον πνευματικό μας πατέρα ; Έλεος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τί περιμένετε από τη Σύναξη να υποστηρίξει και τον π. Νικόλαο Μανώλη; Αν ήταν η ζήλια ψώρα, θα κολλούσε όλη η χώρα λέει ο σοφός λαός. Τον υποστηρίζει ο Θεός, τον υποστηρίζουν οι άγιοι τους οποίους τιμά και μιμείται κατά γράμμα, τον υποστηρίζουν ένα σωρό ψυχές που διψούν για ορθόδοξη κατήχηση και που δεν ενδιαφέρονται για πρωτεία. Κάτι ξέρουμε κι εμείς οι απέξω, κάτι ψίθυροι ξεφεύγουν από κάποια στοματάκια εδώ γύρω μας.
    Δυστυχώς έτσι είναι.
    Ιωάννης Κ. - Βόλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com