Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2017

ΔΕΣΠΟΤΟΚΡΑΤΙΑ και ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΑΝΤΙ-Οικουμενιστών και στους παλαιοημερολογίτες, στην εκκλησία των ΓΟΧ; Απίστευτο και όμως αληθινό!

Πριν λίγο καιρό παρατηρήσαμε ότι άρχισαν και στους ΓΟΧ να διαφημίζουν τις ονομαστικές εορτές των δεσποτάδων και τα "δεσποτικά συλλείτουργα"!


Όπως φαίνεται, τα χρόνια πέρασαν, το αγωνιστικό ηρωικό φρόνημα με τους διωχμούς των "παλαιοημερολογητών" άρχισε να φθίνει  και η εκκλησία των ΓΟΧ δείχνει να αντιγράφει τις αθλιότητες των δεσποτάδων της Ελλαδικής Εκκλησίας (του νέου ημερολογίου), τόσο στην αυτοπροβολή όσο και στις διώξεις των ευσεβών που κρατάνε τις παρακαταθήκες.
Με πολύ λύπη διαβάζουμε :
ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ. Ο. Χ. -- Κλητήριον Ἐπίκριμα
Καλεῖται ἐκ ὁ Ἱερομόναχος Γρηγόριος Ζιῶγος, ἐνώπιον τοῦ Πρωτοβαθμίου διὰ Πρεσβυτέρους Συνοδικοῦ Δικαστηρίου τὴν Δευτέραν 7/20 Μαρτίου 2017 εἰς τήν αἴθουσαν τοῦ Ἱ.Ν. «Ρόδον τό Ἀμάραντον» Πειραιῶς, ὥραν 12.15, προκειμένου νὰ ἀπολογηθῇ διὰ κανονικὰ αὐτοῦ παραπτώματα.
'Aναλυτικῶς γνῶσιν περὶ αὐτῶν θέλει λάβει κατόπιν ἐπικοινωνίας αὐτοῦ εἰς τὴν ἠλεκτρονικὴδιεύθυνσιν: ecclesiagoc@gmail.com
Διαβάσαμε και ένα σχόλιο, εδώ
"Ο Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος σας έχει ενημερώσει εν παντί για τα δικά σας πνευματικά παραπτώματα, και δεν του απαντήσατε σε τίποτα.
Κοτόπιν τούτων σας έκοψε το μνημόσυνο και σας το έγραψε σε καθαρά ελληνικά."

10 σχόλια :

  1. Σημεια των καιρων...πραγματι συμβαινουν περιεργα και σε μας τους ΓΟΧ, ειδικα τα 2-3 τελευταια χρονια. Γνωρίζω τον συγκεκριμενο Ιερομοναχο, ο οποίος αποτείχιστηκε, καθως κατηγγειλε πολλα και δεν πήρε καμια απαντηση και τωρα τον καλουν σε απολογια (σιγα μην παει λεω εγω), ενώ αλλους και άλλους που ξεφτιλίζουν τον Αγωνα τους αφηνουν ανενοχλητους. Και κατηγγειλε σε απλα Ελληνικα, ενω άλλοι άλλα υπογραφουν, άλλα λενε εδώ, αλλα εκει, κανουν στραβα ματια σε άλλα κ.τ.λ. Ίσως βεβαια κι ο Ιερομοναχος το παρακανε λεκτικα, αλλα ειναι αγωνιστης και μιλαει με επιχειρηματα.
    Ερχονται δυσκολοι καιροι, με πολλες διωξεις της Ν.Τ.Π. κι η πραγματικη Εκκλησια θα ειναι διωκομενη, δεν μπορεί να είναι συμβατη με τα νομοσχεδια τους. Θελουμε πραγματικη Εκκλησια, όχι Κρατουσα "Εκκλησια" η οποία θα ακολουθει το Πατριο, λες και σωζει μονο του το Πατριο
    Περισσοτερα επι της θεσεως μου φαινονται στα κατω αρθρα του Παιδαγωγου, καθως καταλαβαινω οτι σε καποιους ΓΟΧ μπορει να τους πεσουνε "βαρια" αυτα, όπως είχανε πεσει και σε μενα, προ εξαμηνου που τα μαθα (κι σ΄αυτα δεν αναφερονται όλα τα "θεματα" που υπάρχουν)
    http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/blog-post_63.html#comment-form
    http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/522017.html#comment-form
    Κι όσον αφορά γενικότερα για το Πατριο περισσότερα εδώ
    https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_379.html

    Εδω πρεπει να τα λεμε ολα, όχι να ειμαστε "ομαδες".
    Κι αυτα γραφονται προς συνετισμο των Επισκοπων, αυτη θα ειναι η χαρά μου, όχι για να τους διαπομπεύσουμε, ούτε κι αρνουμαι ότι προσπαθούν και δεν ξεχνω τον προχωρημενης ηλικιας Αρχιεπισκοπο να λειτουργει μονος του και να καθεται ορθιος με τις ωρες να μιλησει και να δωσει το αντιδωρο, σαν να ειναι απλος Διακος.
    Για να αλλαξουν ροτα πριν ερθουν χειροτερα

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή




  2. Αγαπητέ Παιδαγωγέ, ενημερώνουμε τους αξιότιμους αναγνώστες της ιστοσελίδος σας πως για την περίπτωση του πρώην εφημερίου μας π. Γρηγορίου Ζιώγου, δεν υπάρχει "δεσποτοκρατία" και "άδικη δίωξη".
    Συγκεκριμένα ο π. Γρηγόριος Ζιώγος, ως εφημέριος του ναού μας, ξεκίνησε μια εκστρατεία αναβαπτισμού όλων των ενοριτών μας που προέρχονταν από το νέο ημερολόγιο, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων. Οι ενορίτες ξεσηκωθήκαμε και απαιτήσαμε την απομάκρυνσή του. Ο π.Γ.Ζ. τότε με υπομνήματά του προς την Ιερά Σύνοδο των Γ.Ο.Χ. απαίτησε να κηρυχθούν αιρετικοί οι Νεοημερολογίτες και να αναβαπτίζονται εξάπαντος. Η Ιερά Σύνοδος δεν ενέδωσε και τότε ο εν λόγω ιερομόναχος τους αποκήρυξε περιδιαβαίνοντας τα ιστολόγια και υβρίζοντάς τους, αποκαλώντας τους "αιρετικό σκυλολόι", "προδότες", "κότες" και άλλα κοσμητικά, ενώ παράλληλα εξύβριζε και Αγίους της Εκκλησίας, όπως τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς.
    Για τους παραπάνω λόγους η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. δικαίως τον κάλεσε σε απολογία.
    Παρακαλούμε να αναρτήσετε το σχόλιο προς αποκατάσταση της αλήθειας.
    Ευχαριστούμε και ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή!
    Με εκτίμηση
    Εκ της ενορίας Αγίου Φανουρίου Γ.Ο.Χ. Γλυφάδος

    (το σχόλιο είναι αντιγραφή από σχόλιο στο ιστολόγιο Παιδαγωγός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι κάτι που δεν αρέσει σε πολλούς πιστούς, και ελπίζουμε να αλλάξει.
    Ελπίζω η δημοσίευση του άρθρου να έχει αγαθά ελατήρια για τον κοινό ομολογιακό αγώνα που κάνουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. +Iερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
    (Αναδημοσίευση σχολίου προκαταβολικά μιας και κάποιοι εγκάθετοι εγραψαν ασύστολα ψεύδη σε άλλα σαιτ)

    Το εκκλησιολογικό θέμα με τους ΓΟΧ έγκειται στο ότι άλλα υπογράφουν και άλλα πιστεύουν κηρύττουν πράττουν και μεταλαμπαδεύουν, ιδρύοντας έναν παλαιοημερολογίτικο οικουμενισμό με κοινό κρίκο τις 13 μέρες, ετσι ώστε να είναι ολοι ευχαριστημενοι.

    Στα κάτωθι η Σύνοδος ΓΟΧ δεν μου απάντησε σε τίποτα.
    Με τίτλους

    Επίσκοποι και ιερείς Μεταδίδουν όλα τα μυστήρια σε αιρετικούς λαικούς οικουμενιστές, ενώ υπάρχουν εγκύκλιοι που το απαγορεύουν επι ποινή αργίας και καθαιρέσεως.
    Παραχάραξαν επίσημα το μυστήριο του Χρίσματος δια εγκυκλίου: μυρώνουν άπαξ στο μέτωπο, ενώ η Β’ Οικουμενική ορίζει σε όλα τα αισθητήρια μέλη. Παραχάραξη μυστηρίου σημαίνει καινοτομία, αίρεση και Βλασφημία στο Αγιο Πνεύμα.

    Από τις σελίδες Μητροπόλεων πρωην ενιστάμενων και από προσωπικά βίντεο κηρύττουν οικουμενιστικές διδασκαλίες.
    Δεν μυρώνουν τα εισερχόμενα μέλη από άλλες οικουμενιστικές εκκλησίες, ούτε Βαπτίζουν τους ραντισμένους του Βορρά, ενώ στα χαρτιά εχουν υπογράψει το ακριβώς αντίθετο. (εξαιρείτε όποιος εχει γνώση και ζητήσει βάπτισμα )

    Μνημονεύουν τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίο ο οποίος δεν έχει αποκηρύξει την Οικουμενιστική εκκλησία που υπάγεται, αντιθέτως αγωνίζεται με σθένος όλα τα προηγούμενα χρόνια να πάρει πίσω τον κανονικό θρόνο του της κανονικής εκκλησίας

    Εχουν διδασκαλία για συμβολικό χάραγμα της αποκαλύψεως και όχι κυριολεκτικό.
    Οι ΓΟΧ Είναι υπέρ της κάρτας πολίτη, ακυρώνοντας 25 χρόνια συγκεντρώσεων – ψεμάτων

    Δεν έχουν καταδικάσει την Ληστρική στο Κολυμπάρι, αλλά ούτε και κανέναν σύγχρονο αιρετικό ονομαστικά πχ Βαρθολομαίο Ιερώνυμο μετά από το Βλάσφημο μνημόσυνο στους Μωαμεθανούς το 2016 στην Λέσβο και μάλιστα με συλλειτουργό τον Παπα Ρώμης.

    Υπέγραψαν το 2014 δικολαβίστικες ερμηνείες Πίστεως και Δογμάτων… και ποιος εχει δίκιο, αυτός που καταλαβαίνει τα Α η αυτός που εννόησε το Β;; Ποτε οι Πατέρες στην Εκκλησία έγραψαν δικολαβίστικες ερμηνείες πίστεως; Αντί αυτού οι ΓΟΧ κρύβονται πίσω από αοριστίες που δεν σημαίνουν τίποτα .

    Εγιναν Θρησκευτική κοινότητα κάτω από την ίδια στέγη με όλους τους αιρετικούς της Ελλάδας, Βλασφημώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την αποστολική τους διαδοχή. Αυτό είναι καθαρός Προτεσταντισμός. Επίσης στο εν λόγω νομοσχέδιο υφαρπάζονται οι εκκλησιαστικές περιουσίες των ΓΟΧ άπαξ διαπαντός, ενώ οι ίδιοι φιμώνονται με την υπογραφή τους καθώς δεν θα μπορούν να διαμαρτύρονται για τους νόμους του κράτους πχ όχι μόνο δεν καταδίκασαν τους βλάσφημους πολιτικούς που υπέγραψαν το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά τους καλούν και στα Θεοφάνεια και τους τιμούν.
    Πρωτοκλασάτος υπουργός του ΠΑΣΟΚ είπε σε μεγάλο Μοναστήρι των ΓΟΧ στην Πελοπόννησο, εσείς τι δουλειά έχετε να μπείτε εδώ μέσα, αυτό δεν είναι για εσας… Και όμως μπήκαν δοξάζοντας την Διαμαντοπούλου ως ευεργέτισσα

    Δεν έχουν καθαιρέσει πλήθος κληρικών για κυριολεκτικά κανονικά παραπτώματα πιστεως.Αντιθέτως εχουν καθαιρέσει όλους όσους έκοψαν από αυτούς για τις κακοδοξίες τους
    Ετσι κλείνει Το κείμενο των ΓΟΧ στο ενωτικό κείμενο του 2014:

    «“Κρατῶμεν τῆς Ὁμολογίας”, ἣν παρελάβομεν ἄδολον..., ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμὸν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ διαβόλου· ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλιπῆ τὴν κεκηρυγμένην Ὀρθόδοξον Πίστιν. Ἀλλ’ Αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν ἡντιναοῦν, καὶ ὁ τολμῶν ἢ πρᾶξαι ἢ συμβουλεῦσαι ἢ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν Πίστιν τοῦ Χριστοῦ».

    -Συμφωνώ απολύτως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβασα το παραπανω σχολιο της ενορίας ΓΟΧ Γλυφαδας και θα ευχομουνα να ητανε ετσι τα πραγματα. Ομως δεν ειναι. Ίσως να αναφερει ενα μερος της αληθειας....Προς το παρον εγω κι ο Πνευματικος μου δεν ειμαστε αποτειχισμενοι.
    Οι εγκύκλιοι 1974, 1998, 2002 των ΓΟΧ μιλουν για στερουμενα Αγιαστικης Χαριτος Μυστηρια νεο/των, κι όχι ο εν λόγω Ιερομόναχος. Επίσης, οι Ιεροί Κανονες επιτρεπουν (παλι βαση Εκκλησιολογιας εγκυκλιων 1974, 1998, 2002) να Βαπτιζονται εξ΄απαντος κι οχι μόνο όσοι ΔΕΝ εχουν 3 καταδυσεις. Για όσους δεν έχουν 3 καταδυσεις, δεν το συζηταμε, καθώς από τον Άγιο Νικόδημο Αγιορειτη (τον ερμηνευτη των Ιερων Κανονων) κατατάσσονται στους αβαπτιστους.
    Προσωπικα διαφωνώ και με τις 3 εγκυκλιους κι ειδικα αυτη του 1974, η οποία ηταν τελειως ανευθυνη, υπερζηλωτικη και διευρυνε το χασμα-Σχισμα με το νεο, ενω αυτες του 1998, 2002 ητανε παρακινδυνευμενες για τοσο σοβαρο θεμα και γι΄αυτο εν μερει διαφωνω και με τον Ιερομόναχο Γρηγοριο. ΣΗΜΕΡΑ όμως, που το ΣΥΝΟΛΟ των "Επισκοπων" του νεου ακολουθουν κι επίσημα πια κεκκριμενες αιρεσεις, δεν ακουμε ξεκαθαρες κουβεντες και συμπεριφορες. Λεκτικα πραγματι το παρακανε ο Ιερομόναχος, αλλα αυτο δεν απαλλασει την Συνοδο απο τις εξηγησεις που πρεπει να δωσει και πρωτα θα επρεπε να καλεσει καποιους αλλους Ιερωμενους σε απολογία, οι οποίοι κηρύττουν και πράττουν αντιθετα απ τα υπογραφεντα
    Ελπίζω να υπάρξει ωφέλεια από αυτες τις δημοσιοποιήσεις κι είναι στο χέρι των Επισκόπων, λάθη όλοι κανουνε...

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
    αναδημοσίευση σχολίου και απαντηση στους ανωνυμους εγκάθετους εκπροσώπους της ενορίας αγιου Φανουρίου
    Με τιτλους:
    Ειχα σκοπό να μην ασχοληθώ, αλλά μετά απο αυτό το συκοφαντικό σχόλιο θα υποστείτε την απάντηση.

    1.Απο άμβωνος και παντού κήρυξα οτι το Ράντισμα δεν ειναι βάπτισμα, ουτε το ποδόλουτρο βεβαίως.
    2.Εγραψα εισήγηση στην Σύνοδο στην οποία εξηγώ αναλυτικά γιατι το Ράντισμα δεν είναι Βάπτισμα, και η Σύνοδος με ΔΙΚΑΙΩΣΕ
    3.ΟΛΕΣ οι Βαπτίσεις έγιναν με ΕΥΛΟΓΙΑ αρχιεπισκόπου Καλλινίκου. Συνεπώς μόλις καταδικάσατε τον αρχιεπίσκοπο της εκκλησίας σας.
    4.Στην Πανελλαδική σύναξη των κληρικών που εγινε το 2014 στην Μητρόπολη του αγίου Αθανασίου... ρώτησα για το θέμα του Βαπτίσματος και απάντησε ο Αττικής Χρυσόστομος
    Με δυο λόγια: το Ράντισμα το ποδόλουτρο και το κανατόλουτρο ΔΕΝ είναι Βάπτισμα και ως εκ τούτου ο άνθρωπος πρέπει να Βαπτισθεί.
    Η Σύναξι είναι τραβηγμένη σε βίντεο
    5. Επειδή είστε κοινοί συκοφάντες του ποινικού δικαίου, ενημερώνω αυτούς που μας διαβάζουν ότι κάποιοι απο την ενορία σας απευθύνθηκαν στον αρχιγραμματέα Φώτιο για τις Βαπτίσεις, και ο αρχιγραμματέας τους είπε:
    Ο Πάτερ εχει δίκιο, ορθά πράττει.
    Περαιτέρω η ναυαρχίδα σας ο π. Νικόλαος Δημαράς Βαπτίζει, γιατί δεν τον ρωτάτε να σας απαντήσει επι του θέματος;;;

    Eαν πιστεύετε οτι ο ραντισμένος εχει εγκυρο βάπτισμα και αυτός που τον Βάπτισε εχει λάθος … τότε σας προκαλώ να ρωτήσετε επίσημα την Σύνοδο των ΓΟΧ.
    Eαν δεν το κανετε ειστε Συκοφάντες ψεύτες και λασπολογοι, όσο για το αιρετικοί είναι δεδομένο.

    Πόσους εχει Βαπτίσει ο αρχιγραμματέας Φώτιος, και κάποιοι άλλοι επίσκοποι γνωρίζετε;;
    O αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος πόσους εχει Βαπτίσει γνωρίζετε;;;
    Oι εσφιγμενίτες βαπτίζουν εξ απαντος τους Ντες
    Κάποιοι επίσκοποι της Αμερικής βαπτιζουν και μάλιστα βάπτισα κάποιον με ευλογία Δημητρίου
    Η απόφαση στην Οδυσσό ΓΟΧ και ΡΟΕΔ ορίζει οι ραντισμένοι να βαπτίζονται
    Η Εκκλησία της Ρουμανίας εξ ’απαντος βαπτιζουν τους Ντες ασχετως , εαν εχουν και τρεις καταδύσεις απο το Νεο

    Η ενορία σας όχι μόνο δεν με έδιωξε, αλλά παρακαλούσε τον αρχιεπίσκοπο σε συνάντηση στο Ροδον το αμάραντο να συνεχίσω ως εφημέριος, (μήπως θέλεις να σου γραψω και τα ονόματα;; )
    Δική μου απόφαση ήταν να φύγω επειδή κατάλαβα ότι υποκινείστε κάποιοι… από τον γνωστό καραμπινάτο αιρετικό της αγίας Παρασκευής…. Μόλις μου το αποδείξατε

    Οσο για τον Μαξιμοβιτς τα εχετε μπερδεψει με τοσα ψεματα που λετε.
    Για τον Λουκα τον ιατρό ειπα οτι ειναι αιρετικος.
    Και σας προκαλώ να ρωτήσετε την Συνοδο των ΓΟΧ:
    O Ραντισμένος βαπτίζεται ακινδύνως ναι η όχι;;
    O Λουκάς ο ιατρός είναι άγιος η αιρετικός;;;

    Εμπρος λοιπον αιρετικοί λασπολόγοι ρωτήστε την εκκλησία σας για τα παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επίσης αναδημοσίευση σχολίου απο τον παιδαγωγό

    Λέγομαι Κλεοπατρα και ήμουν από παιδί ενοριτισσα του Αγίου Φανουρίου.
    Έχω να δηλώσω τα εξής:
    Αυτά που γράφουν οι ανώνυμοι εκπρόσωποι του Αγίου Φανουρίου είναι αναληθή.
    Η αλήθεια είναι έτσι ακριβώς όπως την αναφέρει στο παραπάνω σχόλιό του ο πατήρ. Γρηγόριος.
    Ήμουν τότε εκεί και τα έζησα.
    Οι ανώνυμοι εκπρόσωποι ας μας γράψουν τα ονόματα τους έτσι ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια και όχι η προβοκάτσια.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ)

      Οσον αφορα την ως ανω δήλωση, εχω να δηλωσω τα εξης:
      Την διαψευδω. Οσα γραφουμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗ.
      Με εκτίμηση,
      Ανωνυμος εκπροσωπος Αγίου Φανουρίου
      Ιωάννης Φ. Τριάντος - Εμπορος

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ πολύ να δημοσιευθεί.

      Αγαπητέ κε Τριάντο, δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς διαψευση κάνετε με την απάντησή σας? Επειδή εκκλησιαζόμασταν εκεί την περίοδο που αναφερει η δήλωση της ενορίας, μας λέτε σας παρακαλώ πολύ, πότε ξεσηκωθήκαμε οι ενορίτες και είπαμε να φύγει ο ιερέας; Πότε μας μίλησε εναντίον του Αγίου Ιωάννου του Μαξίμοβιτς; Πείτε μας σε ποιό σημείο η απαντηση του ιερέως δεν είναι αληθής, εφόσον διαψεύδετε την δήλωση της ανωτέρω ενορίτισσας. Ευχαριστώ πολύ και τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση του ιστολογίου.

      Διαγραφή
  8. Δε μας παρατας Κλεοπάτρα ΨΕΥΤΡΑ λεω εγω, εμείς στηρίζουμε τον π. Γρηγόριο Ζιώγο και είμαστε μαζί του, εσείς γιατι φύγατε και δεν μεινατε να παλέψουμε ολοι μαζί εναντια στον οικουμενιστή δεσποτη?? και τωρα μιλάς κιολας Κλεοπάτρα?? εχεις μουτρα?? δεν επρεπε να μας εγκαταλείψεις ούτε εσυ, ούτε οι γονεις σου και οι θειοι σου. ΝΤΡΟΠΗ!! ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ!!

    ΠΑΠΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΗΝ ΠΤΟΕΣΑΙ! ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ!
    ευχαριστω
    Νίκος Χαμνιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com