Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

Οδηγός του αγώνος ο π. Επιφάνιος

unnamed.jpg
Γράφει ο Μοναχός Αρσένιος, Σκήτη Κουτλουμουσίου, Άγιον Όρος
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ το κατά δύναμιν το βιβλίο του μακαριστού και σοφού γέροντος Επιφανίου Θεοδωροπούλου «Τα δύο άκρα», ομολογώ πως βρήκα πολλές απαντήσεις και ανάπαυση ψυχική από τα δύσκολα που διερχόμαστε, δηλ. από τον οικουμενισμό και τον ζηλωτισμό. Κανείς δεν αμφιβάλλει πως η Εκκλησία μας έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από αυτά τα δύο άκρα.
Ο οικουμενισμός με σύνθημα - μάλλον με δόλωμα - την αγαπολογία προελαύνει με πολύ θράσος και αναίδεια και στο πέρασμά του ισοπεδώνει τα πάντα: αγίες Συνόδους, ιερούς Κανόνες, παραδόσεις, αλλά τι λέω; Ακόμη και την Αγία Τριάδα τόλμησε και ύβρισε δια του filioque και αλάθητου του Πάπα, που είναι το αφεντικό του οικουμενισμού. Και όλα αυτά έχει υπεραπλουστεύσει με την καταραμένη αγαπολογία. Δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε πόσο έχει ακριβώς προχωρήσει στην Ελλάδα μας ο Οικουμενισμός  αλλά σίγουρα το ρεύμα που κινείται είναι πολύ ανησυχητικό.
Έτσι λοιπόν το ένα άκρο, ο οικουμενισμός, μας ήρθε από την δαιμονοκρατούμενη Δύση. Το δεύτερο άκρο προήλθε μέσα από τα σπλάγχνα της ορθοδόξου Εκκλησίας μας και λέγεται ζηλωτισμός. Ο ζηλωτισμός γεννήθηκε το 1924 από μία άστοχη ενέργεια των ηγετών της Εκκλησίας μας που άλλαξε το ημερολόγιο για το χατήρι των οικουμενιστών, ωστόσο όμως δεν επέφερε καμία αλλοίωση στο δόγμα της Αγίας Τριάδος. Να πούμε πως το μεν παλαιό εορτολόγιο ήταν από ειδωλολάτρη, το δε νέο από οικουμενιστή. Κι ενώ όπως είπαμε δεν ζημιώθηκε η Εκκλησία μας από αυτήν την αλλαγή του εορτολογίου, όμως ζημιώθηκε από τα τέκνα της, που δυστυχώς για χάρη των 13 ημερών δημιουργήθηκε σχίσμα που ταλαιπωρεί την Εκκλησία μας αρκετές δεκαετίες, λες και με το παλιό ημερολόγιο δεν πήγαινε κανείς στην κόλαση. Έτσι λοιπόν βάλλεται η μητέρα μας Εκκλησία από αυτά τα δύο επικίνδυνα άκρα και εμείς που θέλουμε να περπατήσουμε την βασιλική οδό του Χριστού μας που μόνον σ’ αυτήν περπάτησαν όλοι οι άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, βρισκόμαστε και είμαστε αντιμέτωποι ανάμεσα στα δύο αυτά πυρά που εκτοξεύονται από τα δύο άκρα.
Οι οικουμενιστές μας κοιτάζουν καχύποπτα και μας ονομάζουν καθυστερημένους και ανθρώπους που δεν έχουμε συλλάβει το «μεγάλο» νόημα των καιρών, οι δε ζηλωτές μας ονομάζουν δειλούς και τον αγώνα μας που κάνουμε εμείς της μέσης και βασιλικής οδού μας τον ονομάζουν φλυαρίες και χαρτοπόλεμο! Κι ενώ οι ζηλωτές έχουν αντιληφθεί τη «δειλία» και «φλυαρία» μας, όπως εσφαλμένα αυτοί νομίζουν, όμως ακόμα δεν έχουν -μάλλον δεν θέλουν να αντιληφθούν -πόση ζημία και ταλαιπωρία έχουν φέρει στο σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Κατά τα άλλα όμως εμφανίζονται και λένε πως αυτοί οι ζηλωτές είναι η γνήσια Εκκλησία του Χριστού, οι δε άλλοι που πορεύονται με το νέο εορτολόγιο αλλά και αγιορείτες που μνημονεύουμε τον οικουμενικό Πατριάρχη έχουμε εκπέσει κατά αυτούς από την χάρη του Θεού, και τα μυστήρια μας είναι άκυρα! Φυσικά τους κανόνες των αποστόλων και των αγίων Πατέρων μας τους έχουν κάνει κανόνια, για να βομβαρδίζουν όσους από εμάς πορευόμαστε την μέση και βασιλική οδό του Χριστού.
Είναι γεγονός λοιπόν πως από το πέρας της συνόδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης αυτά τα δύο άκρα σημειώνουν σταδιακή αύξηση. Οι οικουμενιστές με τις υπογραφές της Συνόδου καυχώνται πως ο πόθος τους για την παράνομη ένωση βρίσκεται κοντά και ο καιρός έχει ωριμάσει αρκετά, ώστε να γίνει το ποθούμενό τους. Οι δε ζηλωτές αύξησαν την παράλογη λοιδορία προς εμάς που ακολουθούμε την μέση και βασιλική οδό. Βρίζουν ακόμα και τον πιο σοφό στα θεία των τελευταίων δεκαετιών, γ. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. Όταν διαβάζει κανείς τα συγγράμματα του π. Επιφανίου το πρώτο που διακρίνει ο αναγνώστης είναι η μεγάλη αρετή της διακρίσεως του σοφού γέροντα. Ίσως να είναι απαράμιλλος και αναντικατάστατος τολμώ να πω στο είδος του. Επίσης όλα τα κείμενα του πατρός έχουν το άρωμα του πόνου και της αγάπης προς την ορθόδοξη πίστη. Ακόμα θα έλεγα πως τα σημερινά αδιέξοδα που περνά η Εκκλησία μας, μόνο τα συγγράμματα του π. Επιφανίου φτάνουν να φέρουν την ισορροπία στην Εκκλησία. Το Πηδάλιο κι οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας μας δεν ερμηνεύονται με την απλή λογική του καθενός μας, χρειάζεται απαραιτήτως ο φωτισμός του Αγ. Πνεύματος. Κι ένας τέτοιος άνθρωπος με το φωτισμό του αγίου Πνεύματος είναι ο μακαριστός γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Μπορεί να μη υπάρχει ανάμεσά μας σωματικώς, αλλά όμως τα συγγράμματα που μας άφησε νομίζω πως μας λύνουν όλα τα εκκλησιαστικά προβλήματα που μετά την προβληματική σύνοδο της Κρήτης αυξηθήκανε.
Αλλά ας ακούσουμε λίγα από τα θεόπνευστα λόγια του σοφού γέροντα Επιφανίου. Απαντά ο μακαριστός γέροντας σε επιστολή ενός πατρός Νικοδήμου αγιορείτου για την παύση μνημοσύνου του Πατριάρχου: «Η παύσις του μνημοσύνου του Πατριάρχου, εις την οποίαν καταλήξατε, είναι το έσχατον όριον το οποίον επιτρέπουν οι ιεροί Κανόνες. Μη προχωρήσετε περαιτέρω (δηλαδή εις αποδοχήν μνημοσύνου ετέρων επισκόπων), διότι τότε προσχωρείτε εις σχίσμα! Εφ’ όσον νυν αρκείσθε εις αυτό και συνεχίζετε «κοινωνούντες μετά της κρατούσης μητρός εκκλησίας και μετά πασών των ορθοδόξων εκκλησιών» ως γράφεις, ίστασθε επί εδάφους εκκλησιαστικώς ασφαλούς. Προσοχή μόνον μη σημειωθή και έτερον βήμα! Εφ’ όσον αρκείσθε εις αυτό και δεν προβαίνετε εις αποκήρυξιν του Πατριάρχου (όπως έπραξαν άλλοι), δηλ. εις διακήρυξιν ότι ούτος είναι πλέον έκπτωτος, είναι καθηρημένος, εστερήθη της χάριτος, δεν τελεί έγκυρα μυστήρια κλπ, δεν είναι δυνατόν να κατηγορηθείτε επί προτεσταντισμώ: ο ΙΕ’ κανών της πρωτοδευτέρας επιτρέπει μεν εις τα άτομα την παύσιν του μνημοσύνου προ «Συνοδικής διαγνώσεως», δεν ανατίθησιν όμως εις τα άτομα τας δίκας και καταδίκας των αιρετικών επισκόπων. Τούτο είναι έργον ουχί ατόμων, αλλά Συνόδου». Ποιός να μη θαυμάσει λοιπόν την σοφία του Θεού κατοικούσα μέσα σε αυτόν τον μακαριστό γέροντα; Ποιος δεν θα συμφωνήσει πως αυτοί οι λόγοι του πατρός όσοι τους μελετούν και τους ενστερνίζονται δεν θα γλυτώσουν από το βάραθρο της απωλείας των δύο άκρων;
Αλλά ας τον ακούσουμε πάλι τον σοφό στα θεία να χορηγεί τους υγιείς τρόπους της ορθοδόξου πίστεώς μας: «Περί του παλαιού ημερολογίου έχω γράψει παλαιότερον εκτενές άρθρον, όπερ στέλλω σοι, ελπίζων ότι θα λύσει πολλάς απορίας σου. Όσας δεν λύσει είμαι πρόθυμος να λύσω δια νέας επιστολής μου, αρκεί βεβαίως να μοι γνωρίσεις ταύτας». Εδώ ο σοφός γέροντας απευθύνεται σε ένα πατέρα Νικόδημο ζηλωτή, και θαυμάζουμε την ποιμαντική αγάπη του πατρός και το χριστομίμητον ενδιαφέρον του. Συν­εχίζει ο άγιος γέροντας: «Ουδείς λόγος υπάρχει να εγκαταλείπητε το παλαιόν ημερολόγιον. Οι παλαιοημερολογίται είναι υπεύθυνοι ουχί διότι διετήρησαν το παλαιόν ημερολόγιον, αλλά διότι απεκήρυξαν ως σχισματικήν την Εκκλησίαν της Ελλάδος και διέκοψαν την απ’ αυτής κανονικήν εξάρτησιν. Αν διετήρουν το παλαιόν ημερολόγιον, αλλά δεν απέκοπταν την μετά της ελλαδικής Εκκλησίας κοινωνίαν, θα ήσαν εν απολύτω κανονική τάξει».
Και πάλι συνεχίζει ο σοφός γέρων: «Τα ημερολόγια δεν σώζωσιν, αγαπητέ πάτερ Νικόδημε. Εν μόνον σοι λέγω: το Πάσχα των Ιουδαίων ήτο θεόθεν καθορισμένον μέχρι της εσχάτης λεπτομερείας. Κατά τινά εποχήν λοιπόν παρουσιάσθη εις τον Μωυσήν μία ομάς ανδρών και είπον: Ημείς είμεθα ακάθαρτοι προ ημερών, ότε ετελεί­το το Πάσχα, δηλαδή κατά την 14ην του πρώτου μηνός, και δι’ αυτό δεν ηδυνήθημεν να εορτάσωμεν. Θα στερηθώμεν λοιπόν ημείς του εορτασμού; Δεν θα προσενέγκωμεν ημείς δώρον εις τον Κύριον; Ο Μωυσής ερωτά περί τούτου τον Θεόν και ακολούθως αποκρίνεται: Οσάκις οιοσδήποτε Ισραηλίτης δεν δυνηθεί, λόγω ακαθαρσίας η λόγω απουσίας εις μακρινόν ταξίδιον, να εορτάση τα Πάσχα κατά την καθορισμένην ημερομηνίαν, ήτοι κατά την δεκάτην τετάρτην του πρώτου μηνός, ας εορτάσει αυτό κατά την δεκάτην τετάρτην του δευτέρου μηνός!… (Ίδε ταύτα εν τη Βίβλω των αριθμών, κεφάλαιον ένατον). Ακούεις, αγαπητέ πάτερ Νικόδημε; Εν τη Παλαιά Διαθήκη εν τη εποχή της κυριαρχίας του νομικού γράμματος και των τελετουργικών τύπων υπήρχε τοσαύτη ελευθερία! Χρειάζονται σχόλια;…».
Ύστερα από τις σοφές και θείου φωτισμού εξηγήσεις του μακαριστού γέροντος για το παλαιό ημερολόγιο ποιος λοιπόν παλαιοημερολογίτης θα διαφωνήσει; Είναι φανερό λοιπόν πως όποιος δεν θεραπευτεί από τις φωτισμένες τοποθετήσεις του μακαριστού πατρός, αυτός λοιπόν  «βαστάζει το κρίμα όστις εάν η» (Γαλ. ε  10).
Ομοίως και προς τους οικουμενιστάς ήταν καταπέλτης ελέγχων αυτούς «ευκαίρως ακαίρως». Ποιός να μη θαυμάσει τις δύο ανοιχτές επιστολές του προς τον οικουμενικό πατριάρχη Αθηναγόρα; Και τι να πρωτοθαυμάσουμε μέσα σ αυτές τις ομολογιακές επιστολές; Την μεγάλη παρρησία του; Τα σοφά του επιχειρήματα; Η τον μεγάλο πόνο και την αδημονία του για την Εκκλησία του Χριστού να θαυμάσουμε; Και ήταν τέτοια η αδημονία του πατρός που είναι σαν να έλεγε στον Πατριάρχη Αθηναγόρα πως: «περίλυπός εστιν η ψυχή μου έως θανάτου γι’ αυτά τα τολμηρά σας ανοίγματα με τον Πάπα και τον οικουμενισμό». Αλλά ας ακούσουμε λίγο τον ίδιο πως απευθυνόταν προς τον Πατριάρχη Αθηναγόρα: «Παναγιότατε, ψάλλετε και υμείς και οι ακολουθούντες ημίν, εις πάντας τους ήχους το τροπάριον της «Αγάπης». Αγάπη, αγάπη! «Αγάπη άνευ όρων και ορίων». Εν ονόματι της αγάπης τούτο, εν ονόματι της αγάπης εκείνο,  εν ονόματι της αγάπης το άλλο… Περίεργον όμως! Εφ’ όσον η καρδία υμών εκχειλίζει εξ αγάπης και εξ αυτής εκπηγάζουσιν πολύρροα ρεύματα, φθάνοντα μέχρι των εσχατιών της δύσεως και δημιουργούντα πελάγη, εις α ανέτως και μετ’ ευφροσύνης κολυμβώ­­σι πασών των αποχρεώσεων οι αιρετικοί, πως διατίθενται ολίγαι σταγόνες αγάπης και δια τους ταλαιπώρους ορθοδόξους; Δι’ εκείνους εκ των ορθοδόξων, οίτινες σκανδαλίζονται, βλέποντες τον ορθόδοξον Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως να αθετή- εν ονόματι της αγάπης!- ιερούς κανόνας, να ανατρέπη αιωνοβίους παραδόσεις, να κρημνίζη τείχη ασφαλείας, να μεταίρη όρια α έθεντο αγιώτατοι πατέρες της Εκκλησίας; Δι’ αυτούς εστείρευσαν αι πηγαί της αγάπης ημών, Παναγιότατε; Δι’ αυτούς δεν υπάρχει ούτε μόριον στοργής; Ούτε καν ίχνος ευσπλαγχνίας η οίκτου; Αγάπη λοιπόν προς τους αιρετικούς, αλλ’ αδιαφορία και περιφρόνησις προς τους Ορθοδόξους! Επιτέλους, Παναγιότατε, που οδηγείτε την Εκκλησίαν; Άραγε, όμως αγαπάτε πράγματι τους αιρετικούς; Ακούσατε, Παναγιότατε, μίαν παράδοξον αλήθειαν: ΟΧΙ! Ημείς αγαπώμεν πραγματικώς και ειλικρινώς τους αιρετικούς, ημείς οι «στενοκέφαλοι» και «φανατικοί», και ουχί υμείς και οι μεθ’ υμών. Η αγάπη υμών δεν είναι γνησία, αλλ’ επιφανειακή και επίπλαστος. Δεν είναι «άνωθεν κατερχομένη αλλ’ επίγειος, ψυχική, δαιμονιώδης» (Ιακ. γ 15).
Εδώ θαυμάζουμε την μεγάλη κατά Θεόν παρρησία του σοφού γέροντος που πηγάζει απ’ την μεγάλη αγάπη του για την ορθόδοξη Εκκλησία. Ωστόσο όμως στους ζηλωτές δεν αρέσουν τα συγγράμματα  του σοφού γέροντα για τους λόγους που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν, διότι είναι σκοτεινό και ανεξήγητο να απαξιούν λόγους που περιέχουν την θεία Χάρη του Χριστού μας. Αλλά προτρέπω την αγάπη σας όποιος επιθυμεί περαιτέρω να εντρυφήσει στα σοφά λόγια του πατρός Επιφανίου, ας καταφύγει στο βιβλίο «Τα δύο άκρα οικουμενισμός και ζηλωτισμός» και εκεί θα θαυμάσει και θα εννοήσει τι σημαίνει αγαπώ την ορθοδοξία, τι σημαίνει διάκρισις, αυτή η μεγαλειώδης αρετή που στις μέρες μας κοντεύει να γίνει είδος προς εξαφάνιση. Ας πάψουν λοιπόν οι οικουμενιστές να τα υπεραπλουστεύουν όλα και να θυσιάζουν τα ιερά και τα όσια της ορθοδόξου Εκκλησίας μας στον βωμό της καταραμένης αγαπολογίας. Ας συνέλθουν και οι ζηλωτές από την παράλογη απαίτηση που ζητούν μανιωδώς «την κεφαλήν επί πίνακι» της Ορθοδοξίας, μόνο και μόνο να αποδείξουν μέσα στην συνείδησή τους πως καλά πράξανε που επιλέξανε το σχίσμα. Εμείς λοιπόν δεν έχουμε τίποτε περισσότερο άλλο να πούμε για αυτά τα δύο άκρα, αλλά μάλλον οι λόγοι του μακαριστού γέροντος Επιφανίου με πολύ πόνο και αγάπη θα μας πουν πως:«Ελάτε όλοι όσοι είστε κουρασμένοι και φορτωμένοι από τον βαρύ ζυγό των δύο άκρων και θα σας αναπαύσω. Πάρετε επάνω σας τον ζυγό της μέσης και βασιλικής οδού και θα μάθετε πως εκεί βρίσκεται η πραότητα και η ταπεινοφροσύνη του Χριστού και θα βρείτε ανάπαυση και ειρήνην εις τας ψυχάς σας. Διότι ο ζυγός της μέσης και βασιλικής οδού είναι χρηστός και το φορτίον της πολύ ελαφρύ». Ευχόμαστε όλοι μας ολοψύχως κανείς ορθόδοξος χριστιανός να μη παραμείνει εγκλωβισμένος σ’ αυτά τα ελεεινά και ψυχοφθόρα  δύο άκρα, Αμήν.

42 σχόλια :

  1. Δεν κατάλαβα καλά, ποιά είναι η βασιλική οδός; Αν εννοεί ο νυν γράφων να μη μνημονεύουμε αιρετικό επίσκοπο αλλά και δεν έχουμε δικαίωμα μεμονωμένα να τον καθαιρέσουμε παρά μόνο Σύνοδος, αυτό συνεπάγεται από την κοινή ορθόδοξη λογική και δεν είναι βασιλική, ορθόδοξη είναι. Αν εννοεί να συνεχίζουμε να μνημονεύουμε τον αιρετικό άχρι καιρού μέχρι να τον καταδικάσει σε...πέντε τέρμινα Σύνοδος, αυτό δεν είναι βασιλικό αλλά μαύρο χάλι. Να ρωτήσω: επίσκοπο που έγινε Γιεχωβάς και δεν έχει καθαιρεθεί από Σύνοδο ακόμη ή από Συνοδικό Δικαστήριο, ο ίδιος θα τον μνημόνευε άχρι καιρού; Αν η απάντηση είναι αρνητική, τούτο σημαίνει ότι τον Οικουμενισμό ασυνείδητα τον έχει μέσα του ως μικρή αίρεση ενώ τις άλλες ως μεγάλες δηλαδή μέγιστη πλάνη. Άλλη εξήγηση υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά. Εξαιρετική απάντηση !!!

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    2. Απόστολε οι γιεχωβάδες μπροστά στους οικουμενιστές είναι όπως είναι τα μυρμήγκια μπροστά στους ελέφαντες, και σίγουρα οβαρθολομαίος άμα βλέπει χιλιαστές απο μέσα του θα γελάει και θα λέει μπροστά μου είσαστε μηδενικά.Τον παραδέχομαι τον Βαρθολομαίο γιατί είναι ο μεγαλύτερος αιρετικός όλων των εποχών.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  2. Απο οτι εχω καταλαβει απο τις επιστολες του πατρος επιφανειου,αφου δε θιγονται τα δογματα,δηλαδη οι προυποθεσεις σωτηριας,οι πατριαρχες και οποιος αλλος χωρις ουσιαστικο προβλημα παρα ισως καποιας ελεγκτικης επιστολης,μπορουν να αλλαξουν κανονες μη υπακουωντας τους,παραδοσεις,εορτες,τα παντα δηλαδη.Το βαπτισμα ειναι προυποθεση σωτηριας;Αφου η εκκλησια μας δεχεται το μη εγκυρο βαπτισμα αλλης ομολογιας αυτο δεν ειναι αιρεση;Του αιρετικου πρεπει να του κοψουμε το μνημοσυνο;αν δεν του το κοψουμε ειμαστε συνενοχοι του;η οχι;Ειναι αναγκαστικο απο κανονες να του το κοψουμε;Τελος αν καποιος καταπατει κανονες υπαρχει κανων να τον ελεγχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν από π.Επιφάνιο, μίλησαν οι πατέρες.Εμείς ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ από τους αιρετικούς.Παραμένουμε στην εκκλησία χωρίς να συνκοινωνούμε με τους αιρετικούς & χωρίς να δημιουργούμε σχίσμα, δηλαδή άλλη εκκλησία. Χωρίς να χειρωτονούμε επισκόπους ή ιερείς. Το να κρατεί ένας άνθρωπος την Πίστη του ορθή, αυτό είναι δώρο Θεού, ανάλογα με την προαίρεσή του.
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ο ζηλωτισμός γεννήθηκε το 1924 από μία άστοχη ενέργεια των ηγετών της Εκκλησίας μας που άλλαξε το ημερολόγιο για το χατήρι των οικουμενιστών, ωστόσο όμως δεν επέφερε καμία αλλοίωση στο δόγμα της Αγίας Τριάδος." Το οτι με το Νεο παμε για ενωση με την Ρωμη, δεν ειναι αλλοιωση στο δογμα ???? Ειναι παραλογο καποιοι να μιλανε για δυο ακρα οταν κοινωνουν με το ενα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή παρατήρηση.
      Που παει το νέο ημερολογιο; Στον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ κ αι την ένωση; Είμαι με το νέο ημερολογιο και ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτη είναι η πορεία που έχουν χαραξει �� αυτό δείχνει η ψευδο σύνοδος ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ.

      Διαγραφή
  5. Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος υπήρξε ο εφευρέτης της καινοτομίας του αχρικαιρισμού, η οποία έδωσε εδώ και χρόνια ,και συνεχίζει να δίνει ,άπειρο ζωτικό χώρο στους οικουμενιστές και η οποία άμβλυνε το ορθόδοξο κριτήριο των πιστών.

    Το αποτέλεσμα της καινοτομίας του :

    Η συνοδική κατοχύρωση του οικουμενισμού.

    Το δε παρόν άρθρο είναι πλήρες παραπληροφόρησης και παραπλάνησης.

    Δείτε σε ποια κατάσταση (ή μάλλον ακαταστασία) έχουν περιέλθει τα εκκλησιαστικά πράγματα και ας κρίνει ο καθένας αν ήταν ή δεν ήταν σωστή η εφεύρεση του Επιφανίου Θεοδορώπουλου.

    Όποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την αναίρεση των κακοδοξιών του Επιφανίου, ας μελετήσει τα βιβλία του αείμνηστου πατρός Θεοδωρήτου Μαύρου.

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για πείτε μας μοναχέ Αρσένιε :

    Η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος έχει ή δεν έχει αποδεχθεί την ψευτο-σύνοδο της Κρήτης ?

    Η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος έχει ή δεν έχει εκκλησιαστική κοινωνία και επικοινωνία με αιρετικούς οικουμενιστές?

    Ο Ιερώνυμος και ο Βαρθολομαίος προσευχήθηκαν ή δεν προσευχήθηκαν με τον αιρετικό Πάπα στη Λέσβο ?

    Ο Βαρθολομαίος είπε ή δεν είπε ευλογημένη τη συναγωγή των αμετανόητων Σταυρωτών του Κυρίου ?

    Ο Βαρθολομαίος έδωσε ή δεν έδωσε λειτουργικό ασπασμό Αγάπης στον Πάπα?

    Αυτός που έχει εκκλησιαστική κοινωνία με ακοινώνητο είναι ή δεν είναι ακοινώνητος?

    Εσείς όταν μνημονεύετε τον Βαρθολομαίο αισθάνεστε καλά?

    Εσείς όταν λέτε το Σύμβολο της Πίστεως αναγνωρίζετε και άλλες ετεροδοξες χριστιανικες εκκλησίες ?

    Απαντήστε πρώτα στα παραπάνω και μετά μιλάμε και για τις κακοδοξίες και τις πλάνες του Επιφανίου Θεοδωρόπουλου.

    Τέτοιες κακοδοξίες από μοναχό δεν το περίμενα!!!

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι θα συμφωνήσω μαζί σας κ. Βαρβέρη!
      Κρίμα για τον μοναχό Αρσένιο!
      Τι να πει όμως κανείς; Σημεία των καιρών!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω κατανοήσει το μίσος και την εμπάθεια πού τρέφεται για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η Σύνοδος αυτή δεν ήταν άγνωστη, ούτε και έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία μέσα στην Εκκλησία. Όλοι μας την γνωρίζαμε και όλοι μας την περιμέναμε. Σας πειράζει το γεγονός οτι δεν μπορέσατε να την ακυρώσετε ή να την ματαιώσετε; Αν είναι αυτό, τότε είστε υπόλογοι έναντι Θεού και ιστορίας, γιατί ο Θεός και η ιστορία είναι αυτοί πού θα κρίνουν την Σύνοδο της Κρήτης.
      Μιλάτε και λέτε ότι δεν μπορεί να λέγεται ούτε Αγία ούτε και Μεγάλη, γιατί σε αυτήν δεν πήραν μέρος τέσσερις Εκκλησίες. Πρώτον φίλοι μου, καμία Σύνοδος δεν αυτοχαρακτηρίστηκε Οικουμενική, αλλά αυτή που την ονομάζε και την καθιέρωνε ήταν μιά άλλη Σύνοδος. Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι η Δευτέρα Οικουμενική Σύνοδος συνεκλήθη ως Τοπική αφού σε αυτήν πήραν μέρος μόνο 150 Επίσκοποι, ενώ η Δυτική Εκκλησία απουσιάζε παντελώς. Η Δευτέρα Οικουμενική Σύνοδος αναγνωρίστηκε ως Οικουμενική από την Τετάρτη. Επίσης, οι αποφάσεις της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου δεν αναγνωρίστηκαν εξ αρχής απο την Δυτική εΕκκλησία, παρά πολύ αργότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Σύνοδοι αυτοί δεν είχαν κύρος;
      Λέτε ότι στην Σύνοδο της Κρήτης δεν πήραν μέρος τέσσερις Εκκλησίες. Μα και στην Δευτέρα, την Τρίτη και την Πενθέκτη δεν πήραν μέρος όλες οι Εκκλησίες. Στην Δευτέρα όπως γράψαμε απουσιάζε η Ρώμη, στην Τρίτη η Αντιόχεια, γιατί ήθελε να έχει το πάνω χέρι στην Κύπρο, η οποία αναγνωρίστηκε ως Αυτοκέφαλη, στην Πενθέκτη απουσιάζε και πάλι η Ρώμη. Μήπως και από αυτές αμφισβητούνται οι Οικουμενικότητά τους;
      Λέτε εάν η Κρατική Εκκλησία αναγνωρίζει την Σύνοδο. Ναι την αναγώρισε γιατί ήταν μία από τις Εκκλησίες που εργάστηκε και βοήθησε στην οργάνωση.
      Μιλάτε για τις συμπροσευχές Πατριαρχών και Αρχιερέων με τους ετεροδόξους. Σε όλη την διάρκεια της ιστορίας της Εκκλησίας δεν έχουμε συμπροσευχές με ετεροδόξους; Καθόλη την διάρκεια των σχισμάτων, επίσης σχισματικούς και ετεροδόξους κληρικούς, αρειανούς, νεστοριανούς και άλλους δέχτηκε και αναγνώρισε η Εκκλησία όταν αυτοί επέστρεψαν χωρίς να τους χειροτονήσει ή να τους βαπτίσει. Ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος, στον λόγο του πρός Ποιμένα γράφει ότι εάν σε καλούν ετερόδοξοι να συμφάγεις μαζί του να μην πηγαίνεις, εαν είσαι αδύναμος στην πίστη. Να πηγαίνεις και να λαμβάνει μέρος εάν έχεις γερή πίστη και επιχειρήματα πού μπορεί να τα χρησιμοποιήσεις ώστε να τους φέρεις κοντά σου.
      Ο Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος, τον οποίο οι αντιοικουμενισταί και οι Ζηλώται τον έχουν σημαία, δίνει την αδειά του σε επιστολή πρός τους μοναχούς του Σινά να βάζουν εντός του Ιερού Ναού της Αγίας Αικατερίνης τους ετεροδόξους, να τους δίνουν την Εικόνα της Παναγίας να την ασπάζονται, να παίρνουν αντίδωρο και να λαμβάνουν την ευλογία, αλλά όχι την Θεία Κοινωνία.
      Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, υπήρχε και μοναστήρι λατινικό με τον όνομα Αμαλφάτι εντός του Αγίου Όρους από το 1624 έως και το 1634 το οποίο έκλεισε η Υψηλή Πύλη για τον φόβο μήπως και δημιουργηθεί κάποια σταυροφορία, ενώ οι μοναχοί της Κοινότητος την ιδία εποχή ζητούν από τον Πάπα της Ρώμης την άδεια να τους παραχωρηθεί ένας Ναός και κάποια κτίσματα στη Ρώμη ώστε να τα χρησιμοποιούν όταν επισκέπτονταν την Ρώμη.
      Θα μπορούσαμε να γράψουμε και άλλα, αλλά επιφυλασσόμεθα ίσως σε κάποιο άλλο σχόλιο. Αυτά πρός το παρόν. Ελπίζω το σχόλιο μου να δημοσιευθεί.

      Διαγραφή
    3. 12:55 οικουμενισμού το ανάγνωσμα.

      Τις συμπροσευχες αγαπητε τις έκαναν οι αιρετικοι από η στιγμή που υπάρχει αίρεση δε γίνεται συμπροσευχη. Δεν ΣΤΈΚΕΙ διότι άλλος ο θεός των ορθοδόξων και άλλος ο θεός του ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ.

      ΕΣΥ για ποια αιρεση έχεις αμφιβολία ότι αποτελεί αίρεση;
      Οι παπικοί δεν είναι για σένα αίρεση;

      Οι προτεστάντες δεν είναι για σένα αιρεση;

      Οι κόπτες δεν είναι για σένα αιρεση;

      Ανεκαθεν Με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.

      Τώρα αν κάποιοι ονομάζουν την πανθρησκεια τους ορθοδοξία ας μας κάνουν τη χάρη να συνέλθουν.


      Διαγραφή
    4. 12:55 η περίπτωσή σου είναι αυτή που περιγράφει ο Καντιώτης
      Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
      «Οἱ προσβληθέντες ἐκ τοῦ μιάσματος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔχουν πνευματικόν δαλτονισμόν. Δέν διακρίνουν τάς διαφοράς μεταξύ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἑτεροδόξων, ἔτι δέ καί ἀλλοθρήσκων.
      Οὗτοι βλέπουν μόνον ὁμοιότητας. Καί χάριν τῶν ὁμοιοτήτων καλοῦν ὅλους νά ἑνώσουν ὅλας τάς πίστεις καί νά γίνουν ἕν! Ὀργίζονται δε καί ἐξανίστανται ἐάν τίς τολμήσῃ καί ὑπενθυμίσῃ εἰς αὐτούς δογματικάς διαφοράς καί ὅτι χάσμα μέγα ἐστήρικται μεταξύ Ὀρθοδόξων, ἑτεροδόξων καί ἀλλοθρήσκων, καί ὅτι εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνον νά ἐπιχειροῦν ἰλιγγιώδη ἅλματα.
      Ἐντός τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἡ Ὀρθοδοξία χάνει τό χρῶμα καί τό ἄρωμά της, τό αἷμα καί τήν εὐωδίαν Χριστοῦ.
      Νά γνωρίσουμε καλύτερα τήν Ἐκκλησία μας, τήν Ὀρθοδοξία… Νά μείνουμε πιστοί καί ἀφωσιωμένοι στήν Ὀρθόδοξο Ἀνατολική Ἐκκλησία μας, νά κρατήσουμε σφιχτά, παντοτεινά, αἰώνια τήν Ὀρθόδοξο πίστι μας. ἡ Ὀρθόδοξος πίστις μας εἶναι θησαυρός πολύτιμος, καί δυστυχῶς δέν τήν γνωρίζουμε καλά…Χαίρετε, ἀδελφοί μας διότι ἀνήκετε στήν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία….
      Ὁ Παπισμός εἶναι ἀνατροπή θεμελιωδῶν νόμων τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ γνησίου Χριστιανισμοῦ. Ἡ Οὐνία εἶναι Δούρειος ἵππος, σατανικόν μηχάνημα τοῦ παπισμοῦ, πρός ἐκπόρθησιν τῆς ψυχῆς τῶν ὀρθοδόξων… Ἡ Οὐνία εἶναι ἕνα ἀπό τά ὅπλα πού χρησιμοποιοεῖ ἡ παπική προπαγάνδα διά νά ὑποτάξῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
      Ὁ Πάπας εἶναι πηγή αἱρέσεων. Ἡμεῖς θά μείνωμεν ὀρθόδοξοι. Δέν θά προδώσωμεν τήν πίστιν μας…O πάπας ζητά να υποδουλώσει την Ελλάδα, μα δεν θα μπορέσει και ούτε η Ελλάς θα επιτρέψει ν’ αγγίσει την πίστη της. (Ελέχθη 11-3-2001)

      Διαγραφή
    5. Προς Ανώνυμο 19 Φεβρουαρίου 2017 - 12:55 μ.μ. :

      Η στάση των Αγίων που αναφέρεις πιο πάνω ονομάζεται διάκριση. Και ονομάζεται έτσι γιατί όταν έβλεπαν στον ετερόδοξο την καλή ανησυχία για την αναζήτηση της Αλήθειας, τότε άφηναν ένα παράθυρο ευκαιρίας για να διευκολύνουν την επιστροφή του πλανηθέντος.

      Εσείς βλέπετε κάποια καλή ανησυχία για την αναζήτηση της Αλήθειας από τους παπικούς, τους μονοφυσίτες τους προτεστάντες ? Μήπως με την ψευτο-σύνοδο της Κρήτης παγιώθηκε η κακοδοξία τους αφού θεωρούνται πλέον ως εκκλησίες με έγκυρα μυστήρια ? Μήπως ο Βαρθολομαίος και όσοι υπέγραψαν το κατάπτυστο κείμενο της Κρήτης τους αφήνουν αβοήθητους στην πλάνη τους?

      Επίσης η Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας έκαναν πάντοτε κατήχηση και όχι διαπραγματεύσεις και διπλωματία πάνω στο Σύμβολο της Πίστεως. Σας φαίνεται ο Αμετανόητος Βαρθολομαίος να κάνει κατήχηση? Όταν λέει ευλογημένη την συναγωγή των Αμετανόητοων Σταυρωτών του Κυρίου και Άγιο το Κοράνι τότε κάνει ξεπούλημα και όχι κατήχηση.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
    6. μην απαντάτε σε τρολ μην τους ταίζετε κάποιοι πληρώνονται με το κείμενο

      Διαγραφή
    7. Προς τον Ανώνυμο 12:55
      Το λογότυπο της Συνόδου σου φαίνεται ορθόδοξο; Είδες ποτέ στην ζωή σου περιστέρι με μυτερά φτερά και γύρω γύρω εξαράκια ανάμεσα σε σταυρούς;

      Τα περιστέρια της Ειρήνης του Πάπα δέχονται επίθεση από κοράκι & γλάρο! 26.1.2014
      κοράκι και γλάρος στην ΡΩΜΗ;;;;;
      https://www.youtube.com/watch?v=CL1a-uCyHko

      Ο Αντιπάπας Φραγκίσκος - Καθολικός ιερέας ξεμπροστιάζει τους Σατανιστές του Βατικανού!

      https://www.youtube.com/watch?v=CnZbF-njZGU
      (δεν τα λέμε εμείς όπως βλέπεις)

      ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ-"ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ"

      https://www.youtube.com/watch?v=PoRl4RkdnDQ

      Ο Νεοταξίτης προδότης του Χριστού Πάπας Φραγκίσκος (από Αμερικάνο)
      (για να δούμε δηλώσεις του πάπα για τον ισις τί δηλώνει;;;)

      https://www.youtube.com/watch?v=cQyPnARuYEc

      και λίγη φρίκη ακόμα:

      "Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ"! ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΚ ΠΑΣΤΟΡΑ!!! (δολοφονήθηκε)

      https://www.youtube.com/watch?v=wR5wZohwWIM

      Πατ.Αθηναγόρας.Εξ αριστερών το σημείο του Σταυρού!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=kPN66Af3Xj0

      να τα δεις...καλό θα σου κάνουν...ίσως κατανοήσεις πόσο οργίζεις τον Κύριο όταν γίνεσαι ομοτράπεζος με κάποιον που η ΄΄εκκλησία΄΄ του βρίθει από παιδόφιλους εγκληματίες, κάποιοι εκ των οποίων ίσως να γεύονται τα ίδια εδέσματα με σένα και να κάθονται δίπλα σου...ίσως κατανοήσεις τα της ψευτοσυνόδου καλύτερα,ίσως κατανοήσεις πόσο σκληρή έρχεται η τιμωρία όταν παραδίδεις την ορθοδοξία σε αυτούς…
      οι άνθρωποι παγκοσμίως δεν είναι ζώα να τρώνε κουτόχορτο και τα παραπάνω βίντεο είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά σε όσα κυκλοφορούν στο net

      καλό ξύπνημα



      Διαγραφή
    8. προς ανώνυμο 19 Φεβρουαρίου 2017 - 12:55 μ.μ.στην ψευτοσυνοδο της Κρήτης καταλύθηκε το συμβολο της πίστεως,αυτό σημαίνει ότι είσαι εκτός θέματος.βλέπω ότι είσαι απο το ίδιο συναφι με τον βαρθολομαιο γιατι και εσυ δεν σέβεσαι τους Άγιους Πατέρες ούτε τους ιερούς κανόνες.και για να μην φύγεις αδιάβαστος από αυτό το ιστολόγιο μάθε ότι ετερόδοξος σημαίνει αιρετικός και αιρετικός σημαίνει εχθρός του Χριστού.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης

      Διαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μας αναπαύουν οι λόγοι του πατρός Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
    ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ανάπαυση ψυχής αυτό που νιώθεις αδελφέ, αλλά νάρκωση. Διάβασε το Αντίδοτο και μετά πες μου αν σε αναπαυουν οι θεωρίες του Επιφανισμού.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
  9. Την λύση θα την δώσει Ο Θεός και πρέπει να Του έχουμε εμπιστοσύνη, και καμιά προσευχή δεν θα πάει χαμένη που αφορά αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η Ορθοδοξία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα την λύση την δίδει ο Κύριος, διότι "πάσα δοσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον άνωθεν εστι καταβαίνον από του πατρός των φώτων". Αλλά ο Κύριος θέλει να δει και την προαίρεσή μας.

      Αν δε δει στους Ορθοδόξους καλή και αγωνιστική προαίρεση για την διαφύλαξη της Ορθοδόξου Πίστεως, τότε είναι σαν να Του λέμε ότι αδιαφορουμε αν κάποιοι δίδουν "το άγιον τοις κυσί " . Τέτοια όμως αδιαφορία είναι εγκληματική !!!

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
  10. Δηλαδή ποια είναι η βασιλική οδός του Επιφανίου? Το να έχεις κοινωνία με την κακοδοξία και την αίρεση και μετά να χαρτοπολεμείς εναντίων της ?

    Μην τρελαθούμε !!! Είναι σαν να λέμε ότι υπάρχει βασιλική οδός (μέση οδός ανάμεσα στα δύο άκρα) για να πολεμήσεις τον σατανά (δηλαδή την αίρεση).
    Μόνο ο Κύριος Ιησούς Χριστός και η Αγία Πίστη που μας παρέδωσε Εκείνος και μας δίδαξαν οι Απόστολοι και οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εξαφανιζουν τον σατανά και τις αιρέσεις του και όχι κάποια θολή μέση οδός ανάμεσα σε δύο φανταστικά δύο άκρα που εφηύρε ο λογισμός του Επιφανίου.

    Ο Κύριος λέει το ναι να είναι ναι και το όχι όχι. Δεν είπε τίποτα για το ίσως. Μάλλον είπε ότι οτιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξεκάθαρη στρατηγική : Μόλις ξυπνάει λίγο το ορθόδοξο κριτήριο του πιστού λαού ( του φύλακα της πίστεως ) τότε διάφοροι φιλο-οικουμενιστές, ιδιαιτέρως μοναχοί, βγάζουν τον Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο από τη ναφθαλίνη για να θολώσουν τα νερά και να κοιμήσουν την ορθόδοξη συνείδηση των πιστών. Τι κάνετε εκεί στα βράχια στο Άγιο Όρος Μοναχέ Αρσένιε? Αντί να διαβάζετε και να μαθαίνεται από τους Αγίους Ομολογητές της Ορθοδόξου Πίστεως, διαβάζετε Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ?

    Πείτε μας λοιπόν Μοναχέ Αρσένιε, ανάμεσα στα "δύο άκρα " της Αλήθειας και της αίρεσης, ποια είναι η βασιλική οδός που προτείνετε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πολλή προσευχή να επέμβει ταχύτατα ο Κύριος;

      Διαγραφή
  12. Μεσα σε τοσες διωξεις, τα γεγονοτα στο Ωραιόκαστρο και τοσα αλλα, εσεις ΞΑΝΑβγαζετε θεμα νεο-παλιο, και μαλιστα με παλια, ξινα σταφυλια, που αν παλιοτερα ηταν λανθασμενες αποψεις (και οδηγησαν στη σημερινη καταντια), σημερα ειναι τελειως εκτος τοπου και χρονου
    Σε λίγο μπορει να βγαλετε και το Ολυμπιακος-ΠΑΟΚ...
    ΛΥΠΑΜΑΙ πραγματικα, δεν χρειαζεται η Ν.Τ.Π. να επιδιωκει το διαιρει και βασιλευε, τα καταφερνουμε μονοι μας

    Σταύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟ

    Ο π. Επιφάνειος, αλλά και κάθε άγιος Πατέρας μας όταν λέγει ή γράφει κάτι, ξέρει τι κάνει! Εμείς όμως τι;
    Αδελφοί, συγγνώμη αλλά,
    Δύο ακραίες τοποθετήσεις που υπάρχουν στον παραπάνω λόγο -θεωρώ εξ αρχής- είναι: α) Η λέξη «ζηλωτές»- δες [1]- να μην συνοδεύεται’ είτε στο ένα άκρο της, είτε στο άλλο… είτε δηλ. από αριστερά, είτε από δεξιά… ή αλλιώς’ είτε από την μία πλευρά, είτε από την άλλη, δίχως το «όνομα», το «Μέγα όνομα», δηλ. Χριστιανός! Τουτέστιν’ καλό θα είναι να λέμε’ είτε «Χριστιανοί ζηλωτές», είτε «Ζηλωτές Χριστιανοί». Αλήθεια οι «ζηλωτές» αυτοί που εννοεί,δηλ. οι «ου κατ’ επίγνωση Χριστιανοί», έπαψαν να ονομάζονται Χριστιανοί; Π.χ., ο «Παύλος», είναι πλέον κατ’ όνομα «Ζηλωτής», και δεν είναι ο Παύλος, ο Χριστιανός;….
    [1] «Ωστόσο όμως στους ζηλωτές δεν αρέσουν τα συγγράμματα του σοφού γέροντα για τους λόγους που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν, διότι είναι σκοτεινό και ανεξήγητο να απαξιούν λόγους που περιέχουν την θεία Χάρη του Χριστού μας»

    Και β) η φράση «στον βωμό της καταραμένης αγαπολογίας» - δες [2]! Αδελφοί, πάνω στην «Αγία Τράπεζα», μόνο το Ευαγγέλιο τοποθετούμε, και όχι «Χρυσούς μόσχους»! Πριν όμως, αλλά και μετά τον όρο «Αγαπολογία», ΤΙΠΟΤΑ! Τι, θα πει: «καταραμένη αγαπολογία»;
    Ούτε η αγαπολογία των Οικουμενιστών «Καταραμένη», αλλά ούτε και του «ζηλωτή Χριστιανού»! Αδελφοί, «Στώμεν καλώς….».
    Γιατί, αν η «αγαπολογία» των Ζηλωτών είναι με αληθινή αγάπη και πόνο, τότες ποιος είναι ο «Καταραμένος;» ή αλλιώς ο Θεομάχος;…. Και τελικά όποιος είναι εν ζωή «Άρειος» και βλαστημεί την Δόξα του Θεού με τις Θεωρίες του, αλλά και δεν έχει καταδικαστεί «εν ζωή», τι λέτε; Δεν θα τον κρίνει ο Θεός για τον «αιρετικό του λόγο», στην «Δευτέρα Παρουσία» Του; Θα τον αφήσει να περάσει μαζί με τις «πατριαρχικές» κακοδοξίες του, μέσα στην χαρά Του, ή θα τον πετάξει έξω, λόγω ότι δεν έχει «ένδυμα Χριστιανικό»; … [Αλλά και ότι «ο Ηλίας έρχεται» δεν σας λέει τίποτα;]… Και πέραν τούτου, όποιος δεν ομιλεί την γλώσσα της «αλήθειας», και δεν διώχνει τον λύκο -μάλλον του κάνει και παρέα στρώνοντάς του «τράπεζα»- δεν θα πληρώσει ακριβά το τίμημα της «Σιωπής» του, ως "Σιωπών σκοπός" που έχει όνομα "άχρι καιρού";
    Σύμφωνα δε με μια ρήση, η «αλήθεια είναι μαλώχτρα»! Ε, λοιπόν μετά την Κολυμπαρίω Σύναξη, καλύτερα «Μαλώχτρες» (Ζηλωτές), εν αληθεία και αγάπη.

    [2] «Ας πάψουν λοιπόν οι οικουμενιστές να τα υπεραπλουστεύουν όλα και να θυσιάζουν τα ιερά και τα όσια της ορθοδόξου Εκκλησίας μας στον βωμό της καταραμένης αγαπολογίας»

    ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  14. Αφού βάζετε το ζήτημα των 2 άκρων, να σας θέσω κι εγώ ένα ζήτημα με αυτή τη μορφή :

    Από τη μία πλευρά έχουμε τον Λόγο του Κυρίου Ιησού Χριστού , την Καινή Διαθήκη και από την άλλη πλευρά έχουμε το Κοράνι. Ποιο από τα δύο είναι Άγια ? Υπάρχει μέση οδός ανάμεσα σε αυτά τα δύο? Μπορούν να συμβιβαστουν αυτά τα δύο?

    Προσέξτε μόνο τι θα απαντήσετε γιατί αυτός που μνημονευετε στο Άγιο Όρος έχει χαρακτηρίσει το Κοράνι Άγιο!!!

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΥΓ Εάν θέλετε μοναχέ Αρσένιε και τα υπόλοιπα στοιχεία μου για να απαντήσετε, ψάξτε στο ιστολόγιο ακτίνες, που σας τα είχα δώσει για να μου απαντήσετε σε ένα άλλο ζήτημα που σας έθεσα και ακόμη βέβαια περιμένω την απάντησή σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λοιπόν, έχω ιστορία κουίζ για όλους, γιατί δεν πάει άλλο.
    Έχεις μιά μονάκριβη κόρη.
    Έχεις και μια παρέα καρδιακούς φίλους.
    Ένας από αυτούς διαφθείρει την κόρη σου.
    Μόλις το μαθαίνεις, τον απομακρύνεις από την οικογένειά σου (του κόβεις το μνημόσυνο).
    Μετά από λίγο καιρό, ανακαλύπτεις ότι οι υπόλοιποι καρδιακοί σου φίλοι δεν απομακρύνθηκαν από αυτόν και συνεχίζουν να τον κάνουν παρέα (δεν του κόβουν το μνημόσυνο) δεν του επισημαίνουν το ατόπημά του ούτε ειδοποιούν άλλους να προσέχουν τα παιδιά τους, μην τους τα διαφθείρει.
    Εσύ, αλήθεια, τι κάνεις;
    Συνεχίζεις να κάνεις παρέα με τους καρδιακούς σου φίλους, σαν να μην συνέβη τίποτα; ή μη΄πως ξεκόβεις κι από αυτούς, γιατί μάλλον κι αυτοί έχουν πρόβλημα (είναι επικίνδυνοι, δηλαδή);

    Όποιος έχει ακόμα σώας τας φρένας, άς κάνει τις απαραίτητες αντιστοιχίσεις και αναγωγές και ας βρει την βασιλική οδό, πριν του βιάσουν και την γυναίκα.

    Λέμε, τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ.
      Αδελφοί, «ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ», σημαίνει «Κανόνας Πίστεως και εικόνα πραότητος».
      Δεν πρέπει να τονίζουμε μόνο το «Πρώτο», μην κατηγορηθούμε για κάποιο είδος Πρωτείου!!! «Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ» συνδύαζε και τα δύο, και έτσι ενώπιον Θεού κατέστει «ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ», δηλαδή και «ΚΑΝΟΝΑΣ», Και στύλος «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ». Είθε να τον μοιάσουμε και στα δύο, κι έτσι με την βοήθεια του βιβλίου του τα «ΔΥΟ ΑΚΡΑ» από την ΜΙΑ, και το βιβλίο του επισκόπου Περγάμου, «ΤΟ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΟΥ» από την άλλη, ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, να βρούμε την Βασιλική Οδό εν έτη 2017. Ειδάλλως, διαφορετικά, και αυτή η Αγία Γραφή «ουδέν»[1] θα μας ωφελήσει…
      [1] « Ήταν μαζί ο Σίμωνας Πέτρος και ο Θωμάς ο λεγόμενος “Δίδυμος” και ο Ναθαναήλ που ήταν από την Κανά της Γαλιλαίας και οι γιοι του Ζεβεδαίου και άλλοι δύο από τους μαθητές του. 3 Λέει σ’ αυτούς ο Σίμωνας Πέτρος: «Πηγαίνω να ψαρέψω». Του λένε: «Ερχόμαστε κι εμείς μαζί σου». Εξήλθαν και μπήκαν στο πλοίο, αλλά εκείνη τη νύχτα δεν έπιασαν τίποτα» (Ιωάν. 21: 2,3)

      Με τιμή

      Διαγραφή
    2. Τελεπλανος, για να δουμε τι πολεμικη θα κανεις στον παπαΝικολα τωρα που εκανε την διακοπη μνημοσυνου. Ασε ξερουμε οτι με τον πατερ ευθυμιο χαραλαμπιδη. Ο πατερ επιφανιος Θεοδωροπουλος ηταν καλος πατηρ αλλα οχι κανον Ορθοδοξιας διοτι εδωσε αλωθι στους επισκοπους να κανουν την Ορθοδοξια Ουνια και ειναι αποκλειστικος υπευθυνος της ερμαφροδιτης αυτης διδασκαλιας περι δυνητικων κανονων.

      Διαγραφή
    3. ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ κ. ΑΝΘΙΜΟΥ....

      ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 19 Φεβρουαρίου 2017 - 12:25 μ.μ.
      "ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ ..ΑΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ ΤΟ ΣΑΤΑΝΑ..ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΟΥ". ΑΞΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ! ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΦΩΤΙΕ.
      ΜΕ ΤΙΜΗ

      Διαγραφή
  17. Λενε λενε λενε ολοι μεσες οδους που μαλλον τους χρησιμευουν ως χλιαρες οδοι,βασιλικες οδους,διακρισεις κλπ.Κανεις τους δε λεει ποτε πρεπει στον χριστιανο να μαρτυρησει το χριστο του.Ετσι τωρα φτασαν να εχουν ριξει την εκκλησια Του ακουσων ακουσων,στο παγκοσμιο "συμβουλιο εκκλησιων".Ανακαλυψαν και αλλες εκκλησιες που επρεπε η εκκλησια του χριστου να τους δωσει τα διαπιστευτηριας Της.Εμετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Κανόνας πίστεως είναι γραμμένος στο Πηδάλιο.
    Κανόνας λεγόταν το σιδερένιο αλφάδι της εποχής, γι’ αυτό και οι κανόνες έχουν αυτήν την ονομασία - Σιδερένιο αλφάδι
    Τουτέστιν δεν στέκει το λαστιχένιο αλφάδι περί δυνιτικών κανόνων.
    Ο Κανόνας πίστεως είναι σφραγισμένος απο οικουμενικές και τοπικές Συνόδους οι οποίες έχουν κατοχυρωθεί απο τις επόμενες.
    Τουτέστιν δεν στέκει η προσωπική άποψη του δείνα κληρικού
    Δια ταύτα:
    Καντε τον κόπο να διαβάσετε τους κανόνες του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο
    διαβάστε του Ιερομάρτυρος Κυπριανού και θα δείτε οτι η διδασκαλία του π. Επιφανείου είναι ακραιφνώς αντίθετη απο αυτη των αγίων, επίσης θυμίζω οτι πανω στους κανόνες του Μ. Βασιλείου οικοδομήθηκαν τα πάντα.
    Εν τελευταία αναλύσει,
    ο π. Επιφάνειος είναι άγιος της Εκκλησίας; Οχι
    ο Μ. Βασίλειος όμως όλοι ξέρουμε ποιος είναι.
    Πηδάλιον εκδόσεις Αστηρ σελ 588 και σελ 617

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και η γιαγιά μου έμαθε να μην μιλώ με "αγνώστους", κάνω μιαν εξαίρεση.
      Αδελφό δεν μπορώ να σε πω αφού δεν εμφαμίζεις το βαπτιστικό σου τουλάχιστον όνομα (άσχετα αν το IP του Η/Υ σου έχει «ταυτότητα» και όλοι εκτός από σένα μπορούν να ξέρουν ποιος πραγματικά είσαι….), γι' αυτό λοιπόν και μόνο σε ονομάζω "φίλε"!!! Λοιπόν φίλε μου πάνω από 25 χρόνια κάνω οικοδομικές εργασίες, και έχουν στα χέρια μου χαλάσει πολλά αλφάδια -παλαιότερα ήσαν Ξύλινα, πρόσφατα Σιδερένια-, μα είτε "ξύλινα", είτε "σιδερένια", αλλά ακόμη και "Ατσάλινα ή διαμαντένια" να ήταν, ουδεμία διαφορά έχουν αν εις το "μέσον του ξύλου" δεν υπάρχει ή λείπει, ή έχει αφαιρεθεί, ή φθαρεί! η «φυσαλίδα», ή το «μάτι του μάστορα»!!! Δες και αυτό: Εν μέσω δύο ληστών ζυγός δικαιοσύνης ευρέθη ο Σταυρός Σου….” (τροπάριο του Αποδείπνου)

      ΜΕ ΤΙΜΉ

      Διαγραφή
  19. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΙΣΕ ΣΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔAIΜΟΝΙΚΩΝ ΑΚΡΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΔΕΛΦΕ, ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ, ΔΗΛ. ΑΥΤΑ: <<>>, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΡΙΤΕΙΧΊΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ: <>!

      ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΤΟΛΗ[1], ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ Η «ΔΕΥΤΕΡΗ», ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΝΙΓΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΒ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ «Ω» ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΟ, ΔΊΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ «ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΠΡΟΒΑΤΟ»… ΑΝ «ΑΚΡΑ» ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΓΚΡΕΜΟΣ», ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΩΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ (ΔΙΑΛΕΞΕ ΠΟΙΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ) ΤΟΥ, ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΟΥ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ «ΧΑΝΟΝΤΑΙ»…
      ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ "Η ΤΙΜΗ ΜΕΓΑΛΗ", ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ, Ο ΔΕ «ΣΤΑΥΡΟΣ» ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ!
      [1] «ότι εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής»...
      <> (ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟ).

      ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
      ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΓΩΝΊΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ «ΓΚΡΕΜΟ»
      Υ.Γ
      ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΛΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΟΤΑΝ ΡΊΧΝΟΥΝ «ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΟΥ» ΟΙΚΟΥ - ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ ΣΚΥΡΟΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΥΝΕΤΑΙ «ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ» ΣΕ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΟΥΠΙΑ – ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΥΤΑ:<<>>, ΕΔΩ:
      «Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΒΑΛΕ <>(!)
      ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΙΣΕ ΣΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔAIΜΟΝΙΚΩΝ ΑΚΡΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΥ.»
      ΠΡΑΓΜΑΤΙ! «Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΒΑΛΕ <>… ΑΣ ΤΟΝ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΕΛΑ "ΕΡΓΑ" ΜΑΣ, ΑΜΗΝ.

      Διαγραφή
  20. Ἡ ἐποχή μας εἶναι ὁμοία μέ αὐτήν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ ὁμολογητοῦ, διότι ἔχουν πέσει ὅλα τά Πατριαρχεῖα εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὅποιος ψάχνει γιά φθηνά δεκανίκια γιά νά μήν κόψῃ πᾶσαν ἐπικοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς ἤ δέν φροντίζει διά τήν συνέχειαν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πού αὐτήν τήν στιγμήν ὑπάρχει μόνον στούς ΓΟΧ, εἶναι σύμμαχος τοῦ ἐχθροῦ! Φωνάζει ὁ π. Ἐιφάνιος: "Ἄλτ, μήν προχωρεῖς πιό πέρα ἀπό τήν ἀποτείχισιν!!! Μήν πηγαίνεις στούς σχισματικούς Παλαιοημερολογίτας"!!! Μά ἄν πράξουν ὅλοι τό ἴδιο, καί δέν ἐνταχθοῦν στήν Ἐκκλησία, κάποια μέρα ἡ Ἐκκλησία θά σβήσῃ, ὁπότε θά ἐπικρατήσουν οἱ αἱρετικοί! Καί γιατί εἶναι δῆθεν "σχισματικοί" οἱ "Παλαιοημερολογῖται"; Ἐπειδή δέν ἀκολούθησαν τούς Αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς; Καί ποῦ τό βρῆκε αὐτό τό "ὅριον" ὁ π. Ἐπιφάνιος, ὅτι δηλαδή δέν ἐπιτρέπεται ἡ δημιουργία νέας Συνόδου ὅταν ὅλες οἱ παλιές κατέστησαν αἱρετικές; Κατά τόν π. ’Επιφάνιον, ἡ ἀποκήρυξις τῶν ψευδεπισκόπων δέν ἐπιτρέπεται πρίν αὐτοί προλάβουν νά καταστρέψουν ὁλοσχερῶς τήν ’Εκκλησίαν!!! Διότι γράφει ὅτι πρίν ὁ πιστός ἀποκηρύξει τούς Οἰκουμενιστάς «ψευδεπισκόπους», θά πρέπῃ ν’ ἀπαντήσῃ θετικῶς εἰς τό ἀκόλουθον ἐρώτημα: «Πιστεύω ὅτι σύμπασα ἡ ἀνά τήν Οἰκουμένην ’Ορθόδοξος ’Εκκλησία κατεπόθη ὑπό τῆς πλάνης καί μόνον ἐγώ καί ὀλίγοι ἀκόμη ἐμείναμεν διασώζοντες τήν ἀλήθειαν;» ("Τά Δύο Ἄκρα, "σ. 58). Ἑπομένως, κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, μόνον ὅταν μείνουν ἐπί τῆς γῆς 4-5 Ὀρθόδοξοι πρέπῃ νά σκεφθοῦν τό μέλλον τῆς Ἐκκλησίας!!! Δέν νομίζω ὅτι οἱ Οἰκουμενισταί εἶχαν ποτέ καλύτερον σύμμαχον ἀπό τόν π. Ἐπιφάνιον, τόν ὁποῖον ἀκόμη καί εἰς τήν κρίσιμον αὐτήν ὥραν τῆς Ὀρθοδοξίας προσπαθοῦν οἱ "ὀρθοδοξοτυπικοί" νά ἐπιβάλουν ὡς πρότυπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά τα λέει ο θεολόγος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος.
    Οι ακραίες σχισματικές απόψεις πρέπει να καταδικάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com