Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

To Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εμπαίζει την Εκκλησία και τους Θεολόγους για το μάθημα των Θρησκευτικών

ΡΕΡΑΚΗΣ.jpg
Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής 
Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ
Απαράδεκτες και απογοητευτικές είναι οι μεθοδεύσεις τετελεσμένων, που επιχειρεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Δυστυχώς και με τη νέα ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας, η κατάσταση παραμένει ίδια, το ΙΕΠ συνεχίζει ακάθεκτο την ολοκλήρωση του πνευματικού του εγκλήματος που είναι η διά του σχολείου και των Θρησκευτικών αποορθοδοξοποίηση των μαθητών, διάλογος με την Εκκλησία δεν γίνεται, ενώ η ομάδα των συντελεστών των νέων πολυθρησκειακών Προγραμμάτων του ΙΕΠ, με τις γνωστές υποστηρικτικές της διασυνδέσεις, καταφέρνει να επιβάλει αυταρχικά τα επικίνδυνα πολυθρησκειακά και συγκρητισμικά εκτρώματα που δημιούργησε. 
Ωστόσο, το Υπουργείο Παιδείας, όπως δείχνουν οι αλλεπάλληλες ανακοινώσεις του για τα Θρησκευτικά, μαζί με το Ινστιτούτο εκπαιδευτικής Πολιτικής, φαίνεται να βιάζονται να ολοκληρώσουν το επιχειρούμενο πνευματοκτόνο για τους μαθητές έργο τους. Σύμφωνα με την εφ. «Δημοκρατία» (08/02/2017), «το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το ‘μακρύ χέρι’ του υπουργείου Παιδείας, που, με τις... εκσυγχρονιστικές μεθόδους του, θέλει να ‘αλώσει’ τα πάντα, προκαλεί και πάλι την Εκκλησία. Ενώ υπάρχει ρητή διαβεβαίωση από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο (05-Οκτωβρίου 2016) ότι δεν θα αλλάξει κανένα βιβλίο Θρησκευτικών, χωρίς διάλογο και τη σύμφωνη γνώμη της Εκκλησίας, το Ινστιτούτο ‘αποφασίζει και διατάζει’. Σε συνέντευξή του, ο Πρόεδρός του προανήγγειλε σαρωτικές αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών - και μάλιστα από τον Σεπτέμβριο- καθώς θα αντικατασταθούν τα διδακτικά εγχειρίδια όλων των τάξεων». Σημειώνουμε ότι ο Πρόεδρος του ΙΕΠ, εκτός από το ότι εντελώς αυθαίρετα και μονομερώς, έχει ακυρώσει τον ουσιαστικό και εκ του μηδενός διάλογο, που ζήτησε ο Αρχιεπίσκοπος από τον Πρωθυπουργό για τα Θρησκευτικά, ακολουθεί και αυτός τη μέθοδο της παραπλάνησης, προσπαθώντας να εμπαίξει την Εκκλησία και τον ελληνικό λαό, με τον ισχυρισμό ότι τα νέα Προγράμματα είναι Ορθόδοξα, όταν, μάλιστα, έχει άγνοια του θέματος, αφού δεν είναι ειδικός ούτε έχει σχέση με τη Θεολογική Επιστήμη. Ενεργεί μάλιστα με αυτόν τον τρόπο, ενώ γνωρίζει πολύ καλά:
1) Τις (3) συνοδικές απορριπτικές για τα νέα Προγράμματα αποφάσεις της Εκκλησίας του 2016.
2) Την έντονη θεολογική και παιδαγωγική κριτική που υφίστανται τα νέα Προγράμματα των Θρησκευτικών και που συνεχίζεται, από το 2012 έως σήμερα από Μητροπολίτες, Θεολόγους, το Άγιον Όρος, από πλείστα επιστημονικά κείμενα (πρακτικά διεθνών και άλλων συνεδρίων και ημερίδων, επιστημονικούς τόμους, διαλέξεις, άρθρα κ.ά.
3) Τη βαρυσήμαντη και εμπεριστατωμένη επιστολή, που απέστειλε τον Σεπτέμβριο στον Πρωθυπουργό και στους πολιτικούς Αρχηγούς ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, απορρίπτοντας και μηδενίζοντας ουσιαστικά, με άρτια επιστημονική κριτική, τα πολυθρησκειακά Προγράμματα του ΙΕΠ, ως αντορθόδοξα επειδή: α) Δεν βοηθούν «το παιδί μιας ορθόδοξης οικογένειας στη διαμόρφωση μιας συνεκτικής εικόνας για την Ορθοδοξία, αλλά κλονίζει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις και του προκαλεί σύγχυση». β) Με αυτά «εκριζώνεται η θεολογική επιστήμη από το μάθημα των Θρησκευτικών». γ) «δεν πρόκειται για θρησκευτικά αλλά για επιχείρηση αλλοιώσεως της πίστεώς μας».
4) Τη γενική λαϊκή και πανελλήνια κατακραυγή και απόρριψή τους.
5) Την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας γονέων και θεολόγων για την εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων. Παρά ταύτα, ο Πρόεδρος του ΙΕΠ, αναλαμβάνει πλέον βαρύτατες ευθύνες για όσα προκλητικά και παράνομα επέτρεψε και συνεχίζει να επιτρέπει να γίνονται στο ΙΕΠ σε βάρος του Μαθήματος των Θρησκευτικών. Τα νέα Προγράμματα των Θρησκευτικών ούτε συντάχτηκαν ούτε αξιολογήθηκαν από ειδικούς. Γι αυτό είναι ακατάλληλα και απαράδεκτα, από θεολογικής και παιδαγωγικής πλευράς. Βασική αιτία θεωρείται η φωτογραφική επιλογή και αξιοποίηση ανθρώπων σε ένα τόσο σημαντικό για την μόρφωση των νέων μας έργο του ΙΕΠ, όπως η σύνταξη και η αξιολόγηση των Προγραμμάτων των Θρησκευτικών. Έτσι, εμπειροτέχνες διορίζονται ως εμπειρογνώμονες συντάκτες, οι δε συντάκτες αυτοί, στη συνέχεια, ορίζονται, ως αξιολογητές των Προγραμμάτων που οι ίδιοι συνέταξαν (βλ. πρόσφατη ανακοίνωση του ΙΕΠ στις 05/02/2017)!
Μια χούφτα Θεολόγων, δηλαδή, με την έγκριση του ΙΕΠ, εναλλάσσονται και ανακυκλώνονται διαρκώς στους ρόλους αυτούς. Ο ελληνικός λαός, με τον σοφό παροιμιακό του λόγο, αποφαίνεται: «Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει…». Δεν είναι δυνατόν, όμως, να συγγράφονται και να αξιολογούνται Προγράμματα από μη ειδικούς στην πλειονότητά τους, που αγνοούν τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τους κανόνες σύνταξης και αξιολόγησης Προγραμμάτων. Μόνον ειδικοί διδακτολόγοι μπορούν να συντάξουν Προγράμματα και στη συνέχεια, φυσικά, διαφορετικοί από τους συγγραφείς, εξωτερικοί ειδικοί διδακτολόγοι αξιολογητές επιστήμονες μπορούν να προβούν σε αντικειμενική επιστημονική αξιολόγηση των Προγραμμάτων αυτών. Γιατί γίνονται όμως όλα αυτά τα φαιδρά και αντιεπιστημονικά με τα Θρησκευτικά; Διότι από ό, τι φαίνεται, δεν στοχεύει το ΙΕΠ σε ένα επιστημονικά και θεολογικά ορθώς και ορθοδόξως δομημένο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά, αλλά σε ένα Πρόγραμμα πολτό και ακταρμά θρησκειών, επιλεγμένο και «κατάλληλο» για τη σύγχυση των μαθητών αλλά και βαπτισμένο και πολυδιαφημισμένο, μέσω της απαιτούμενης προπαγάνδας, ως Ορθόδοξο, για την παραπλάνηση των γονέων και του ελληνικού λαού!! Οι ευθύνες των Θεολόγων του ΙΕΠ και του Προέδρου του, όμως, δεν σταματούν εδώ. Γνωρίζουν πολύ καλά όλοι τους ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες οι χριστιανικές κοινότητες, με ειδικούς διαπιστευμένους επιστήμονες, είτε έχουν οι ίδιες την ευθύνη σύνταξης και αξιολόγησης των Προγραμμάτων και των Βιβλίων για το μάθημα των Θρησκευτικών είτε συμμετέχουν ισότιμα στις ομάδες της πολιτείας. Εδώ όμως, στη χώρα της Δημοκρατίας, της Ορθοδοξίας και του συνοδικού συστήματος, με αυταρχικό τρόπο, το ΙΕΠ αρνείται να κάνει με την Εκκλησία ένα δομημένο, ουσιαστικό και εκ του μηδενός διάλογο για τα Θρησκευτικά, επιλέγοντας αντί αυτού, να την εμπαίζει και να προχωρεί, χωρίς τη δική της πρόταση και συγκατάθεση, σε μονομερείς αποφάσεις τόσο για την σύνταξη, εφαρμογή και αξιολόγηση των Προγραμμάτων όσο και για τη συγγραφή των Βιβλίων. Γιατί, όμως, δεν θέλουν διάλογο και συνεργασία με την Εκκλησία; Γιατί, ακριβώς, δεν θέλουν ένα ορθόδοξο μάθημα, που εκ των πραγμάτων υποστηρίζει η Εκκλησία, αλλά ένα πολυθρησκειακό, συντονισμένο με τα διαθρησκειακά Προγράμματα της παγκόσμιας ΜΚΟ, της νεοβουδιστικής οργάνωσης Arigatou. Το αποτέλεσμα αυτής της αυταρχικής μεθόδευσης το βλέπουν όλοι, όσοι μελετούν αυτά τα Προγράμματα, τα οποία φυσικά, μετά βδελυγμίας, απορρίπτουν, κυρίως δε οι Θεολόγοι, η μεγάλη πλειονότητα των οποίων αρνούνται να τα εφαρμόσουν. Οι μόνοι που δεν θέλουν να δουν την χρεοκοπία του έργου τους είναι οι υπεύθυνοι του ΙΕΠ.
Ο Αρχιεπίσκοπος, ίσως γνωρίζει καλά πρόσωπα και πράγματα και γι αυτό έκανε λόγο τον Σεπτέμβριο του 2016 για «μια πρωτοβουλία ενός ή μερικών ανθρώπων», αποτέλεσμα της οποίας είναι αυτά τα «ακατάλληλα και επικίνδυνα» Προγράμματα, τα οποία, όπως τόνισε, «δεν θα αποδώσουν καρπούς, αλλά θα προκαλέσουν μεγάλη ζημιά στην Παιδεία γενικότερα, στην κοινωνία και ρήξη στις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας». Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ίσως, μετά και από αυτόν τον τελευταίο, σε εξέλιξη ολοφάνερο εμπαιγμό της, εκ μέρους του ΙΕΠ, θα πρέπει να προσέξει δύο πράγματα: Πρώτον να επιμείνει στην πρόταση, που έχει ήδη συνοδικά αποφασίσει, για διάλογο με την πολιτεία εκ του μηδενός για το μάθημα των Θρησκευτικών, να μη δεχθεί διορθώσεις των αδιόρθωτων και εκτρωματικών πολυθρησκειακών Προγραμμάτων, αλλά να απαιτήσει την απόσυρσή τους και τη σύνταξη νέων με βάση τη δική της πρόταση και, φυσικά, με τη δική της παρουσία και συνεργασία. Δεύτερον, για να υπάρχει συνέπεια στην εκκλησιαστική πρόταση προς το Υπουργείο και να μην υπάρχουν σχέδια ή σκέψεις από κάποιους για υπαναχωρήσεις από τις ήδη ληφθείσες συνοδικές αποφάσεις, είναι ανάγκη να ερευνηθεί καλώς, το θέμα της συνέπειας στην εκπροσώπηση των θέσεων και των αποφάσεών της στο διάλογο με το Υπουργείο και το ΙΕΠ, με αποκλειστικό στόχο τη στήριξη της ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής των νέων μας και σε καμιά περίπτωση την υπαναχώρηση στην υιοθέτηση της πολυθρησκειακής αγωγής, που επιδιώκουν εκείνοι, για τους οποίους ειπώθηκε στη Σύνοδο της Ιεραρχίας του Οκτωβρίου του 2016 ότι έβλαψαν την Εκκλησία.

8 σχόλια :

  1. To υπουργείο συνέστησε επιτροπή για να κρίνει το νέο πρόγραμμα πανθρησκείας, με μέλη τους γιαγκάζογλου, βαλλιανάτο, συργιάννη και λοιπούς συντάκτες και λάβρους υποστηρικτές του προγράμματος. Η Ιεραρχία και ο Αρχιεπίσκοπος εστίασαν στο πρόσωπο του φίλη, λησμονώντας πως το πανθρησκειακό μόρφωμα ξεκίνησε επί αρβανιτόπουλου και πως δεν έχουν αξία οι αλλαγές προσώπων, όταν η ασκουμένη πολιτική προσηλυτισμού στην πανθρησκεία και τον αγνωστικισμό συνεχίζεται απρόσκοπτα.

    Συμπερασματικά, πρέπει να αποσυρθεί αμέσως ο επικίνδυνος για τα παιδιά μας αχταρμάς, ασχέτως του ποιος είναι υπουργός Παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέθανε ξαφνικά από ανακοπή ο Ε Μπασιάκος, ένας εκ των βουλευτών της ΝΔ που απέσυρε την υπογραφή του από την ερώτηση που αφορά το Τάμα του Έθνους, για το οποίο έχει κάνει ο Διονύσης Μακρής μια εκπομπή σχετικά με την τράπεζα Ελλάδος και πού πήγαν τα λεφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ντρέπονται λιγάκι, οι αντίχριστοι που μας κυβερνούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΥΔΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ «ΤΥΦΛΩΣΕ»; Η ΠΟΛΥΦΗΜΗ ΙΣΙ ‘Η Ο «ΚΑΝΕΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΩ;
    «Ουδείς αντιλαμβάνεται»… «Κανείς δεν αντιλαμβάνεται» σήμερα το ρηθέν: «ουδείς αναμάρτητος»!
    Δυστυχώς, «ουδείς*» επίσκοπος… (δεν) καταδικάζει την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου!
    «Κανείς» αγωνιστής επίσκοπος δεν υπάρχει που δεν καταδικάζει την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου, αλλά ταυτόχρονα «ουδείς» αγωνιστής επίσκοπος (δεν) βρίσκεται να την καταδικάσει!!!
    Αλλ’ όμως, ας μου εξηγήσει κάποιος, τί εννοεί η φράση: «εκ του μηδενός διάλογο για τα Θρησκευτικά», που διαβάσαμε παραπάνω, δηλ., «Εδώ όμως, στη χώρα της Δημοκρατίας, της Ορθοδοξίας και του συνοδικού συστήματος, με αυταρχικό τρόπο, το ΙΕΠ αρνείται να κάνει με την Εκκλησία ένα δομημένο, ουσιαστικό και εκ του μηδενός διάλογο για τα Θρησκευτικά...»!!!
    Εν τέλει, «Κανείς» από το ΙΕΠ «Δεν» κάνει με την Εκκλησία «ένα δομημένο, ουσιαστικό και εκ του μηδενός διάλογο για τα Θρησκευτικά...», ή η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας «αρνείται να κάνει με την Εκκλησία (ενν. κληρικούς και λαϊκούς!) ένα δομημένο, ουσιαστικό και εκ του μηδενός διάλογο για τις δήθεν Ιστορικές Θρησκευτικές Εκκλησίες («ετερόδοξες εκκλησίες»!), και την δήθεν «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο», και για το ΜτΘ;
    Εν τέλει, η Ιεραρχία μας συναινεί στον «εκ του μηδενός διάλογο» με το ΙΕΠ, ή στοχεύει στον «δεν διάλογο» ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ; [Καιρο-σκόποι, ή επί-σκοποι;]
    Εν τέλει, θα υπάρξει επίσκοπος που θα πει το ΟΧΙ, που θα πει «ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ» ότι η (δήθεν) «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος», ΔΕΝ είναι «ΑΓΙΑ»;
    Εν τέλει, το ΜΗΝΥΜΑ: «επ’ ουδενί διάλογος και για επ’ ουδενί λόγω», ΑΝΤΙ να το ακούσει το ΙΕΠ, τ’ ακούει ο λαός του Θεού; Και ΑΝΤΙ, το μήνυμα: «με καμία κυβέρνηση! και ούτε με σφαίρες!», να το πουν «ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΕΠ», το λεν’ «ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ»;
    Εν τέλει ,το «ουδείς επίσκοπος», (δεν) σημαίνει: «δήθεν επίσκοπος»;
    Και ότι «Κανείς δεν» καταδικάζει την ψευδοσύνοδο της Κρήτης («ουδείς»), δεν σημάνει ότι «Κανείς δεν πρέπει να μνημονεύει» τοιούτους επισκόπους; Και ότι μόνο τότε, δηλ. με μία καθολική παύση του μνημοσύνου τους θα πραγματώσουμε την Αγία Έξοδο-έστω των ολίγων καλών επισκόπων μας- από το σπήλαιο του γνωστού Πολύφημου; Και πάλι να αποφύγουμε κάθε είδους «Σχίσματος», που αν υπάρξει ΔΕΝ θα φταίει Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, αλλά οι ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, δηλ. οι συκοφάντες των αγωνιστών και ταυτόχρονα οι ου κατ’ επίγνωση ζηλωτές του αιρετικού Πατριάρχη μας;
    Ας αποφύγουμε λοιπόν τον κίνδυνό του… και ας μας δώσει ο Θεός τάχει τρεις νέους Έλληνες Ιεράρχες, αμήν. Γένοιτο.
    [Ουδείς* = επ’ ουδενί λόγω*, δηλ. «επ’ ουδενί λόγω, σε καμιά περίπτωση, οπωσδήποτε όχι»]!!!
    Με τιμή
    Υ.Γ.
    «Ουδείς αναμάρτητος»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδω δεν αγαπουν τους Ορθοδοξους!
    ''Δια τουτο και ημεις ευχ αριστ ουμεν ΤΩ ΘΕΩ Αδια λειπτως,οτι παραλαβοντες
    Λογον Ακοης παρ'ημων,,,,,,,,Του ΘΕΟΥ ΕΔΕΞΑΣΘΕ ΟΥ λογον ανθρωπων,αλλα καθως εστιν α λ η θ ω ς,,,,
    Λογον ΘΕΟΥ,
    ΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ εν υμιν τοις πιστευουσιν.

    Ο κοπος σας δε θα παει χαμενος,εαν δεν κλονιστει η πιστις μας,απο μυριαδες αντιτασσομενα στρατοπεδα του πονηρου.

    Ειθε Ο Κυριος ημων ιησους Χριστος,να απομακρυνει καθε κινδυνο κ καθε εμποδιο και να στηριξη τις καρδιες ολων των Ορθοδοξων.

    Στηριζουμε τον αγωνα σας ως γονεις,που μεγαλωσαμε με τα ναμματα της Ορθ.Πιστεως,στα σχολεια,στα κατηχητικα, απο γονεις κ γιαγιαδες ,απο τον αμβωνα,απο το Ευαγγελιο,απο τα συγγραμματα των αγιων Πατερων ,απο τα θαυματα των αγιων,απο τους Κανονες των Οικ.Συνοδων που ειναι απαραιτητοι στον ανωτερο κ κατωτερο κληρο αλλα κ στο λαο,και που ολα αυτα συμβαλλουν ωστε να παρουσιαστουμε αγνοι μαζι με ον προσωπικο αγωνα μπροστα στον Θρονο Του Ιησου Χριστου.
    Οταν ολα αυτα ειναι περιττα,περιττο,το ενα,περιττο το αλλο, σβηνουν υποχρεωσεις,διαθεση,παραγγελιες,διακονιες,προτροπες,τη χαρα της Ορθοδοξης Ζωης εν Χριστω!!!
    Ο απ Παυλος στους Θεσ/κειςΒ ,λεγει πως ο ανομος του οποιου η εμφανιση θα γινει με πολλες απατες με αγυρτικα σημεια,με αδικιες και καθε ειδους δολο,θα επικρατηση μονο μεταξυ εκεινων που θα απολεσθουν επειδη δε δεχτηκαν την αληθεια του Ευαγγελιου κ γιαυτο θα παραχωρησει Ο Θεος να τους ελθη πονηρη ενεργεια που θα τους οδηγει στην πλανη για να πιστεψουν στο ψευδος κ να ασπαστουν την αδικια.οποτε θα χαθουν.
    Το ζητουμενο ειναι να αγαπηθουμε απο Τον Θεο για να σωθουμε μεσω του αγ.Πνευματος και με την πιστη στην αληθεια.
    Και ,...
    Ολοι πρεπει να συμβαλουμε σε αυτο τον αγωνα.... ......
    Χαιρομαστε και ευχαριστουμε για τον κοπο σας,επειδη υπαρχουν πραγματα που δε γνωριζουμε...
    Ειναι τελικα ''ρατσισμος'' η Σωτηρια της ψυχης η επιλογη δρομου;;;;;;;
    Επιλογη Ζωης για να ζεις απο δω τον Παραδεισο οπως λεγει κ ο γερων;;;
    Ο Θεος εις την βοηθειαν μου προσχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΣ ΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟΣ Ο κ. ΡΕΡΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πείτε μας,σας παρακαλώ ΤΊ να κάνουμε με το μάθημα των θρησκευτικών και με τα παιδιά μας;Ο πνευματικός μου,λέει να κάνει ό,τι και τα άλλα παιδιά....(;)
    Θεέ μου....σώσε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αδελφέ, είναι σίγουρο ότι θα πρέπει και συ να κάνεις ένα κόπο… Δες παρακαλώ:
    [1]http://emmadimitris.blogspot.gr/2017/02/blog-post_762.html
    [2] http://emmadimitris.blogspot.gr/2017/02/blog-post_451.html
    [3] http://emmadimitris.blogspot.gr/2017/02/blog-post_648.html
    ΔΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ:
    ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
    [1] [ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ]: Β«Κάποιος δικός τους νομοθέτης όρισε με νόμο οι δούλοι να μην αθλούνται ούτε να έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις, παραχώρησε όμως στους ελευθέρους πολίτες αυτό το δικαίωμα της παιδεραστίας, ή καλύτερα αυτήν την αισχρότητα… Κι αυτό το έκαμε ο σοφότατος λαός των Αθηναίων και ο μεγάλος νομοθέτης τους ο Σόλων. Υπάρχουν όμως και πολλά άλλα βιβλία φιλοσόφων που περιγράφουν και εγκρίνουν αυτή την αρρώστια της ομοφυλοφιλίας… Αυτά δηλαδή που παθαίνουν οι πόρνες γυναίκες, τα ίδια παθαίνουν και αυτοί ή καλύτερα χειρότερα από αυτά. Γιατί σ’ αυτές αν και είναι παράνομη η σαρκική μίξη, είναι σύμφωνη με την φύση, ενώ η ομοφυλοφιλία είναι καί παράνομη καί αντίθετη με τη φύση… Τι θα μπορούσαμε πούμε γι’ αυτή τη μανία [1], που είναι τόσο πολύ χειρότερη από την πορνεία ώστε να μην μπορούμε να το παραστήσουμε... Γιατί τέτοια ήταν η σαρκική μίξη των ανδρών της χώρας των Σοδόμων, σχέση που έκανε το σώμα των ομοφυλοφίλων άχρηστο και αισχρό. Γιατί τι υπάρχει πιο σιχαμερό από έναν άνδρα πάνω στον οποίον έχουν ασελγήσει σαν να είναι γυναίκα πόρνη; Τι υπάρχει βρωμερότερο; Πώ, πω μανία! Πω, πω παραφροσύνη!
    Ως προς αυτό, πιο ανόητοι είσθε σεις από τα άλογα ζώα και πιο αναιδείς από τα σκυλιά. Γιατί σε καμιά περίπτωση δεν συναντάται τέτοια διαστροφική σχέση στα σκυλιά αλλά η φύση γνωρίζει καλά και σέβεται τις ιδιότητες του φύλου. (Εις Ρωμ., ομιλ. Ε’ 3, ΕΠΕ 16 Β, 414-420 – MG 60, 419-420, ΟΜΙΛ. Δ’ γ’)
    «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΤΟΜΟΣ Γ’ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗ, ΑΘΗΝΑ 1995, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ-ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΣΕΛ. 568,570
    [2]https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BC%CE%B7%CF%83%CE%B7
    [3] «Οι Πατέρες λένε ότι κατά την πτώση του ανθρώπου εσκοτίσθηκε ο νους του ανθρώπου. Εσκοτίσθη ο νους του Αδάμ. Δεν ασχολούνται οι Πατέρες με τον Αδάμ ως Αδάμ, αλλά με τον νουν του Αδάμ, ο οποίος Αδάμ αρρώστησε επειδή εσκοτίσθηκε ο νους του. Οι Πατέρες μιλάνε για ασύνετον νουν. Παντού στην Πατερική γραμματεία το θέμα της πτώσεως είναι ο σκοτασμός του νοός του ανθρώπου» (π. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ+)

    ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com