Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Ντοκουμέντο 3ο Ιστολόγιον Κατάνυξις: Διάλογος Ορθοδόξων και Παπικών σήμερα στο Μπάρι.


Σήμερα με 3 διαφορετικές αναρτήσεις, θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε, τον προβληματικό χαρακτήρα των οικουμενιστικών διαλόγων της διοικούσης Εκκλησίας. Αφορμή της έρευνάς αυτής, στάθηκε άλλη μια πρωτοβουλία για "διάλογο", στην οποία συμμετέχει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας κκ. Χρυσόστομος

Η πρωτοφανής στα ιστορικά χρονικά της Εκκλησίας πρακτική της παρουσίας αιρετικών στη σύνοδο, ως παρατηρητών, παρήγαγε κάποιες θέσεις, συνεντεύξεις και απόψεις, οι οποίες απηχούν τις θέσεις των Παπικών, σχετικά με το θέμα του σημερινού "διαλόγου" στο Μπάρι της Ιταλίας. 

Συνεχίζουμε με την 3η και τελευταία ανάρτηση με τον κ. Marco Mancini, αρθρογράφο που κάλυψε τον περασμένο Ιανουάριο την ομιλία του Ποντίφηκα στην Διευνή Μικτή Επιτροπή επί του Θεολογικού Διαλόγου μετξύ Παπικών και Ορθοδόξων Εκκλησιών. Η ένωση προ των Πυλών της Ορθοδοξίας!

Προειδοποίηση των συντακτών του Ιστολογίου: Οι απόψεις που ακούγονται θα σας "ταράξουν" Σαρακοστιάτικα και ζητούμε συγγνώμη προκαταβολικά για το σκανδαλισμό. (Τα bold γράμματα αποτελούν δικές μας επισημάνσεις)

O πάπας υποδέχεται την Διεθνή Μικτή Επιτροπή επί του Θεολογικού Διαλόγου ανάμεσα στην καθολική εκκλησία και τις Ανατολικές Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Του Marco Mancini
Πόλη του Βατικανού, 27.01.2017 / 12:27 AM (ACI Stampa).- 
“Τρέφω την ελπίδα ότι το έργο σας θα μπορέσει να υποδείξει αξιόλογους δρόμους στο μονοπάτι μας, διευκολύνοντας το δρόμο προς εκείνη την μέρα που αναμένουμε και θα έχουμε την χάρη να γιορτάζουμε την Θυσία του Κυρίου στο ίδιο θυσιαστήριο, σαν σημάδι της εκκλησιαστικής κοινωνίας, πλήρως αποκατεστημένης.» Έτσι ο πάπας Φραγκίσκος στις 27/1 ευχαρίστησε τα μέλη της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής επί του Θεολογικού Διαλόγου ανάμεσα στην καθολική εκκλησία και τις Ανατολικές Ορθόδοξες Εκκλησίες.
Ο πάπας υπενθύμισε τα βασανιστήρια των Ανατολικών Εκκλησιών, οι οποίες έχουν καθημερινά τεθεί σε δοκιμασία από τη βία του φονταμενταλισμού. «Έχουμε επίγνωση – εξήγησε ο ποντίφικας – ότι καταστάσεις τόσο τραγικών βασανιστηρίων έχουν ρίζες   στο πλαίσιο της φτώχειας, της ανισότητας και του κοινωνικού αποκλεισμού, επίσης, οφείλονται στην αστάθεια που δημιουργείται από κατεστημένα συμφέροντα, συχνά εξωτερικά, και στις προηγούμενες συγκρούσεις, οι οποίες έχουν προκαλέσει κακές συνθήκες διαβίωσης, πολιτιστικές και πνευματικές ερήμους στις οποίες είναι εύκολο να χειραγωγήσεις και να υποκινήσεις το μίσος».
Σαν Εκκλησίες – πρόσθεσε - «είμαστε υποχρεωμένοι να προσφέρουμε σε ένα πληγωμένο και διχασμένο  κόσμο»  την ειρήνη. «Εγώ ενώνομαι μαζί σας στην προσευχή, ζητώντας να δοθεί τέλος στις συγκρούσεις και ζητώντας την εγγύτητα του Θεού για τους πληθυσμούς που βρίσκονται σε κίνδυνο, ειδικά για τα παιδιά, τους αρρώστους και τους ηλικιωμένους. Με ιδιαίτερο τρόπο έχω στην καρδιά τους επισκόπους, ιερείς, τους αφιερωμένους και τους πιστούς, θύματα απαγωγής, και όλους εκείνους που έχουν κρατηθεί όμηροι ή σκλάβοι». 
Οι μάρτυρες μας – είπε ο πάπας – έχουν φτάσει στην ένωση… Και εμείς τι περιμένουμε;
Ο Φραγκίσκος μετέπειτα υπενθύμισε ότι ο Ιησούς σταυρώθηκε και αναστήθηκε:  Αυτός είναι η ειρήνη μας και η συμφιλίωση μας. Ως μαθητές του, καλούμαστε να καταθέσουμε οπουδήποτε, με  χριστιανικό σθένος, την ταπεινή αγάπη του που συμφιλιώνει τον άνθρωπο όλων των εποχών”.
Για τη βία που σπέρνει το θάνατο. Οι Χριστιανοί πρέπει να απαντήσουν με το Ευαγγέλιο ότι «χωρίς να προσφερόμαστε στη λογική της δύναμης, πρέπει να αναδυθούν τα φρούτα της ζωής, ακόμη και από την άγονη γη και να έλθει αυγή ελπίδας μετά τις νύχτες τρόμου». Ο θάνατος και η ανάσταση του Χριστού - πρόσθεσε ο πάπας Bergoglio - «είναι το σημείο αναφοράς για το ταξίδι μας προς την πλήρη ενότητα».
Οι πολλοί χριστιανοί μάρτυρες είναι ένα παράδειγμα της ενότητας: σε διάφορες εκκλησίες σήμερα «είναι ήδη στον Χριστό ένα μόνο πράγμα: τα ονόματά τους είναι γραμμένα στο ένα και αδιαίρετο μαρτυρολόγιο της Εκκλησίας του Θεού. Η ζωή τους μας καλεί σε κοινωνία, να περπατήσουμε πιο γρήγορα στο δρόμο προς την πλήρη ενότητα». Όπως οι πρώτες χριστιανικές κοινότητες, - κατέληξε - «το αίμα των μαρτύρων ήταν ο σπόρος των νέων Χριστιανών, έτσι και σήμερα το αίμα τόσων μαρτύρων είναι ο σπόρος της ενότητας μεταξύ των πιστών, ένα σημάδι και το όργανο μιας μελλοντικής στην ιερή κοινωνία και την ειρήνη»

6 σχόλια :

  1. Σχολιασμός με αφορμή τα 3 άρθρα-ντοκουμέντα για το "Διάλογο Ορθοδόξων και Παπικών στο Μπάρι":

    Από ότι βλέπουμε οι οικουμενιστές Ορθόδοξοι, όπως ο Λαρεντζάκης, αλλά και όλοι οι άλλοι αιρετικοί και αλλόθρησκοι, ιδιαιτέρως οι παπικοί, καυχώνται ότι στο Κολυμπάρι η Ορθόδοξη Εκκλησία απέδωσε εκκλησιαστικότητα, όπως υποστήριζαν εδώ και χρόνια οι οικουμενιστές - και με τη βούλα πλέον, απέδωσε εκκλησιαστικότητα σε όλες τις αιρέσεις.
    Ευτυχώς, κατ'αυτούς, το Κολυμπάρι παρά την "επιμονή μιας ζηλωτικής παράταξης της ελλαδικής Εκκλησίας η οποία ζήτησε να μην αποκαλούνται ως «Εκκλησίες» οι υπόλοιπες Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένης και της Καθολικής" τους αναγνώρισε ως Εκκλησίες.


    Την ίδια στιγμή βγαίνουν διάφοροι επίσκοποι και ηγούμενοι στον Ελλαδικό χώρο και χωρίς να θεολογούν ή να παραθέτουν στοιχεία απέναντι σε αυτούς που λένε ότι το Κολυμπάρι εισάγαγε συνοδικώς αιρέσεις, μας λένε πως "Εις στην Κρήτην έγινε η επισήμανση εις στην Πίστην εις την Μίαν, Αγίαν, Καθολική και Αποστολική Εκκλησίαν".
    Αν θεωρήσουμε ορθή αυτή τη πρόταση, δε πρέπει να βγούμε και να πούμε, να διατρανώσουμε σε όλους τους αιρετικούς και τους αλλοθρήσκους ότι κάνουνε λάθος; Να τους πούμε δηλαδή ότι παραμένουμε σε αυτά που έλεγε πάντοντε η Εκκλησία μας, ότι καμία αίρεση(παπικοί, προτεστάντες κτλ) δεν είναι Εκκλησία αλλά αίρεση και ότι αν δεν επιστρέψουν στην Ορθοδοξία, Σωτηρία δε θα δούνε.


    Γιατί αφήνουμε όλους τους αιρετικούς να λένε ότι τους αναγνωρίσαμε ως Εκκλησία, και όταν ερχόμαστε στην Ελλάδα λέμε στη "ζηλωτική παράταξη της ελλαδικής Εκκλησίας η οποία ζήτησε να μην αποκαλούνται ως «Εκκλησίες» οι υπόλοιπες Εκκλησίες" ότι δεν τους αναγνωρίζουμε Εκκλησιαστικότητα;

    Ποιον νομίζετε ότι εμπαίζετε; Τον εαυτό σας, τη "ζηλωτική παράταξη της ελλαδικής Εκκλησίας" ή τον Θεό;


    ΥΓ: Θα έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε πως ο Μεσσηνίας θα επισημάνει την Πίστην εις την Μίαν, Αγίαν, Καθολική και Αποστολική Εκκλησίαν στους παπικούς στο Μπάρι.

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφετε : "Από ότι βλέπουμε οι οικουμενιστές Ορθόδοξοι".

      Μια διόρθωση : Δεν υπάρχει και δεν έχει λογική η φράση οικουμενιστές ορθόδοξοι. Ή οικουμενιστές θα είναι ή ορθόδοξοι. Μπορείτε να τους καλείτε σκέτο οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    2. Γράφετε : "Από ότι βλέπουμε οι οικουμενιστές Ορθόδοξοι".

      Μια διόρθωση : Δεν υπάρχει και δεν έχει λογική η φράση οικουμενιστές ορθόδοξοι. Ή οικουμενιστές θα είναι ή ορθόδοξοι. Μπορείτε να τους καλείτε σκέτο οικουμενιστές.

      Διαγραφή
    3. Θεσσαλονικιέ πολλά πάρε δώσε έχεις με τους Βαρβέρηδες.
      Να προτείνω μια συμβιβαστική διατύπωση.
      Λέγε οι Οικουμενιστές εκ των Ορθοδόξων
      με διπλή ανάγνωση.
      Ήταν κάποτε Ορθόδοξοι ενώ τώρα παρεξέκκλιναν σε Οικουμενιστές
      ή παραμένουν τύποις μεν Ορθόδοξοι ουσία δε Οικουμενιστές
      εν δυνάμει θέτοντες αυτοί εαυτούς εκτός εκκλησίας.
      Με ανοικτό το ενδεχόμενο επανόδου εν μετανοία.

      Διαγραφή
  2. "Ο πάπας υπενθύμισε τα βασανιστήρια των Ανατολικών Εκκλησιών, οι οποίες έχουν καθημερινά τεθεί σε δοκιμασία από τη βία του φονταμενταλισμού...Σαν Εκκλησίες – πρόσθεσε - «είμαστε υποχρεωμένοι να προσφέρουμε σε ένα πληγωμένο και διχασμένο κόσμο» την ειρήνη...Οι μάρτυρες μας – είπε ο πάπας – έχουν φτάσει στην ένωση… Και εμείς τι περιμένουμε;". ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά εφαρμόζονται στο μοναστήρι του Bose όπου έχει συνταχθεί και ειδικό κοινό μαρτυρολόγιο !

      Διαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com