Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017

Απάντηση του Ιωάννη Κορνιλάκη στις ανακρίβειες του γραφείου επί των αιρέσεων και των παραθρησκειών της Ι.Μ. Πειραιώς


Προς γραφείον αιρέσεων και παραθρησκειών Ι.Μ. Πειραιώς.
Κύριοι
Με λύπη μας διαβάσαμε την ανακοίνωση που προήλθε από το γραφείο σας με θέμα «Ο «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ» ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ «ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑΣ» και δημοσιεύθηκε από Ελληνικά ιστολόγια. Ως εκ τούτου καλόν νομίζομεν να έχετε και την δικήν μας επίσημην απάντησιν.
Κατ' αρχήν να συστηθούμε. Ονομάζομαι Ιωάννης Κορνιλάκης είμαι ο Δ/νων Σύμβουλος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας ΕΛΑΙΑ, και φυσικά ο συγγραφέας του 800 σελίδων έργου με τίτλο " Ιωάννης Καποδίστριας Ο Άγιος της πολιτικής", που περιλαμβάνει ανέκδοτες επί 180 χρόνια επιστολές του μαρτυρικού μας Κυβερνήτη. Ταυτόχρονα η μη κερδοσκοπική μας εταιρεία ΕΛΑΙΑ διεκδικεί για λογαριασμό της την πατρότητα συγκεκριμένης Εικόνας της Παναγίας, με τα Ονόματα Παναγία η Πατριώτισσα, Ίνα Ωσιν Έν.

Ας μπούμε τώρα στο θέμα μας, γιατί το συγκεκριμένο γραφείο της Ι. Μητροπόλεως εξαπολύει μύδρους εναντίον μας. Και καλά ας εξαπολύει ότι θέλει, αρκεί να έχει γνώση. Το συγκεκριμένο γραφείο με το βαρύγδουπο τίτλο δεν επιτρέπεται να κάνει ατοπήματα στηριζόμενο σε "ασφαλείς" πληροφορίες που κατέφθασαν σε αυτό. Η άγνοια του συγκεκριμένου γραφείου ειναι δεδομένη κατ' αρχήν. Κατά δεύτερον και στα πλαίσια της ποιμαντικής, της κατά Χριστόν αγάπης αλλά και της αδελφικής προαιρέσεως, θα έπρεπε να μας καλέσει και να μην παραμείνει στις "ασφαλείς" πληροφορίες τρίτων. Έτσι και θα είχε ενημερωθεί σωστά στα πλαίσια της απόλυτης αλήθειας, αλλά και θα είχε διαφύγει το σκόπελο της άγνοιας. Αγαπητοί φίλοι, " Φίλος Πλάτων φίλτατη η αλήθεια" έγραφε ο Αριστοτέλης.

Μας κατηγορεί το συγκεκριμένο γραφείο ότι με τη συγκεκριμένη εικόνα της Παναγίας ουσιαστικά αποτελούμε " Δούρειο Ίππο " του οικουμενισμού. Και γιατί αυτό; Διότι η Παναγία αφού κρατά στο χέρι της και τον ναό του Αγίου Πέτρου Ρώμης " παραπέμπει στην έννοια της Εκκλησίας, και ως εκ τούτου η παράσταση παραπέμπει στην αποδοχή ότι η Παπική θρησκευτική κοινότητα ειναι αληθής εκκλησία ισότιμη με την Ορθόδοξη". Δεν θα μείνω και δε ειναι και της αρμοδιότητας μου να κρίνω εάν η Ρωμαιοκαθολική κοινότητα όπως την αποκαλείτε είναι ή δεν είναι εκκλησία. Δεν θα παρασυρθώ τη συγκεκριμένη στιγμή να αναφέρω πλήθος Αγίων που εκκλησία την αναγνωρίζουν, το σύνολο των Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών επίσης εκκλησία την αναγνωρίζουν. Αυτό που εμάς μας απασχολεί είναι η δογματικότης της Εικόνας μας. Ότι κι αν αποτελούν οι Ρωμαιοκαθολικοί ένα ειναι το βέβαιον. Ότι αυτοί αποσχίσθηκαν επισήμως το έτος 1054 απο την Μίαν, Αγίαν, και Αποστολικήν Εκκλησίαν αυτήν της Ορθοδοξίας.

Αν αγαπητοί του γραφείου αιρέσεων και παραθρησκευτικών της Ι. Μητροπόλεως είχατε μπει στον κόπο τον ελαχιστότατο, ή να προσέξετε τη συγκεκριμένη εικόνα με την προσοχή που της αξίζει, είτε μας είχατε καλέσει, δεν θα είχατε παραμείνει στην πλάνη επειδή κάποιος, κάπου, κάποτε, σας έδωσε "ασφαλείς" πληροφορίες. Θα είχατε διαπιστώσει ότι κάτω απο το ομοίωμα ( όπως σείς το αποκαλείτε ) του ναού του Αποστόλου Πέτρου της Ρώμης ειναι κάτι γραμμένο που σας διέφυγε. " Γνώσεσθε  την Αλήθειαν και η Αλήθεια ελευθερώσει Υμάς ". Αναγνωρίζετε Ποιός είπε τους λόγους αυτούς; Αντιλαμβάνεστε τί τους λέγομεν; Αντιλαμβάνεσθε  ότι η Εικόνα της Παναγίας μας, συμβολικώ και ουσιαστικώ τρόπω τους δείχνει την πλάνη τους; Αντιλαμβάνεστε ότι τους λέγει ξεφύγατε απο την Αλήθεια της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και εισήλθατε στην πλάνη του ψέμματος, και ως εκ τούτου είστε σκλαβωμένοι στα οποιαδήποτε αντί ορθόδοξα πάθη σας; Πού επομένως και στο συγκεκριμένο σημείο εμφαίνεται ο οικουμενισμός μας;

Ας συνεχίσουμε και με το άλλο χέρι της Παναγίας μας. Τί κρατά; Μα φυσικά έναν άλλον Ναό, αυτόν της Αγίας του Θεού Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως. Εάν και εκεί είχατε επιρρίψει τους οφθαλμούς αγαπητό γραφείο των αιρέσεων της Ι.Μ. Πειραιώς θα είχατε διαπιστώσει τα ιερά λόγια ποιού; Του Αρχιστράτηγου των Ουρανίων Δυνάμεων του Αρχαγγέλου Μιχαήλ. " ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ". Αντιλαμβάνεστε σε ποιο σημείο ειναι γραμμένο, τι εννοεί και σε ποιούς απευθύνεται; Απευθύνεται σε όλους που απαρτίζουν την Μίαν, Αγίαν, και Αποστολικήν Εκκλησίαν, προκειμένου να μην μετακινηθούμε ούτε χιλιοστό από όσα μας δίδαξαν τα Ευαγγέλια μας, Οι Οικουμενικοί μας Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες μας. Ειναι οικουμενιστικά όλα αυτά; Το αντίθετο θα πρεσβεύαμε. Είναι μάλλον σύμβολον αντιουκουμενισμού...

Αναφερθήκατε επίσης ότι η συγκεκριμένη εικόνα είναι Αναγεννησιακής τεχνοτροπίας. Αυτό και αν σας εκθέτει. Αυτό πια κι' αν αποδεικνύει ότι ούτε κάν την είδατε. Εκτός κι' αδυνατείτε να ξεχωρίσετε την Αναγεννησιακή από την Βυζαντινή τεχνοτροπία. Κάνετε αναφορά ότι στο βιβλίο μας έχουμε αρκετές εικόνες Αναγεννησιακές. Προφανώς δεν αντιληφθήκατε ότι διπλάσιες ειναι Βυζαντινές. Δεν αντιληφθήκατε επίσης ότι όσες ειναι Αναγεννησιακές αφορούν ΕΝΑΝ τιμημένο Έλληνα ζωγράφο τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο. Αλλά κι' ακόμη ήταν όλες Αναγεννησιακές, η "μομφή" σας περί αυτού τι σημαίνει; Μήπως να σας το παραδώσουμε να το κάψετε στην πυρά;

Αναφέρεστε και στον Άγιο Πορφύριο, και κατα κάποιο τρόπο χλευάζετε, ότι άφησε κατα τη διάρκεια της οσιακής του κοίμησης παρακαταθήκη, λέγοντας επί 35 λεπτά της ώρας και πριν αφήσει την τελευταία του πνοή μέρος της Αρχιερατικής Προσευχής του Ιησού, " Ίνα Ωσιν Εν, καθώς ημείς Εν εσμέν".   Τι άλλο θα μπορούσε αυτές τις στιγμές να αποτελούν αν όχι μια τελευταία παρακαταθήκη όλων ημών των παραμενόντων επί της γης; Τυχαίο ότι και ο Ίδιος ο Θεάνθρωπος Ιησούς έκανε το ίδιο; Και μάλιστα στις τελευταίες Του στιγμές δεν προσευχήθηκε στον Πατέρα λίγο πριν εισέλθει στην κοιλάδα των Κέδρων και συλληφθεί; Αμφισβητείτε επίσης την εγκύκλιο του Ιωάννη Καποδίστρια προς τον Ιερό κλήρο της εποχής, και υπενθυμίζοντας το Ίνα Ωσιν Εν, λίγο πριν του μαρτυρικού τέλους του και αυτός; Ούτε η δική του εγκύκλιος αποτελεί παρακαταθήκη για όλους μας;

Μας χαρακτηρίσατε επίσης και ούτε λίγο ούτε πολύ και ως Εθνικιστές. Και ο λόγος; Ότι στην Εικόνα μας η Παναγιά μας έχει την ΕΛΛΑΔΑ μας. Μα ειναι δυνατόν; Σας διαφεύγουν τα λόγια του Ιησού για τους Έλληνες; Σας διαφεύγουν ότι τα Ευαγγελία μας εγράφησαν στην Ελληνική; Σας διαφεύγει ότι Ο ´Αγιος Παΐσιος ανέφερε ότι τα σύνορα της ΕΛΛΑΔΑΣ μας τα έχει υπό την προστασίας της η Παναγία μας;  Σας διαφεύγουν τα λόγια του Αγίου Νεκταρίου ότι Η ΕΛΛΑΣ αποτελεί τον οφθαλμό της ανθρωπότητος; Αυτά δε που εσείς αναφέρετε στην ανακοίνωση  σας αναφέρονται στο βιβλίο μας. Ότι την Άνω Πόλη, την Άνω ΠΑΤΡΙΔΑ, αυτήν την Ουράνιαν Ιερουσαλήμ θα πρέπει να αναζητά το ανθρώπινο γένος. Αυτά δεν τα είδατε; 

Σας παρακαλώ να μελετήσετε εκ νέου το βιβλίο μας αν το έχετε διαβάσει, ή να το δανειστήτε από Τον Άγιο Πειραιώς πού με αγάπη του προσέφερα ο ίδιος και με συγχαρητήρια επιστολή  του με αντάμειψε. Αναφερθήκατε τέλος και στον Πρόεδρο της μη κερδοσκοπικής μας εταιρείας ΕΛΑΙΑ, τον Πανοσιότατο Αρχιμανδρίτη των Καυσοκαλυβίων του ΑΓΙΟΥ Όρους π. Γεώργιο Αλευρά. Κρίμα και πάλι κρίμα. Έναν άνθρωπο που εγκατέλειψε και τον παραμικρό μισθό του για να ζήσει στον τόπο της μετανοίας του τα Καυσοκαλύβια, επιτελώντας τεράστιο Εθνικό έργο. Δεν έχω λόγια άλλα, εκτός του να επαναλάβω και πάλι κρίμα...

Τέλος έχω και μια άλλη υποχρέωση. Να αναφέρω μια συνοδική απόφαση που ελήφθη στο διάστημα 21-28 Ιανουαρίου 2016 στο Σαμπεζύ της Ελβετίας. 

"Η Ορθόδοξος Εκκλησία θεωρεί ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑΝ πάσαν διάσπασιν της ενότητος της Εκκλησίας υπό ΑΤΟΜΩΝ η ΟΜΑΔΩΝ, επί ΠΡΟΦΑΣΕΙ τηρήσεως η ΔΗΘΕΝ προασπίσεως της γνησίας Ορθοδοξίας. Ως μαρτυρεί η όλη ζωή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η διατήρησις της γνήσιας Ορθοδόξου Πίστεως διασφαλίζεται ΜΟΝΟΝ δια του Συνοδικού Συστήματος, το οποίον ανέκαθεν έν τη ΕΚΚΛΗΣΙΑ αποτελεί τον ΑΡΜΟΔΙΟΝ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΟΝ ΚΡΙΤΗΝ περί των θεμάτων της Πίστεως". 

Ας δούμε τώρα ποιοί υπογράφουν τη συγκεκριμένη παράγραφο. Ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, Ο Μητροπολίτης Γέρων Λεοντουπόλεως ( εκ προσώπου Πατριάρχου Αλεξάνδρειας Θεοδώρου Β'), ο Μητροπολίτης Ισαάκ ( εκ προσώπου του Πατριάρχου Αντιοχείας Ιωάννου Ι'), ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης Αρίσταρχος ( εκ προσώπου του Πατριάρχου Ιεροσολύμων Θεοφίλου Γ'), ο Μητροπολίτης Κιέβου Ονούφριος ( εκ προσώπου του Πατριάρχου Ρωσίας Κυρίλλου), ο Σερβίας Ειρηναίος, ο Ρουμανίας Δανιήλ, ο Βουλγαρίας Νεόφυτος, ο Γεωργίας Ηλίας Β', ο Νέας Ιουστινιανής και πάσης Κύπρου Χρυσόστομος Β', ο Μητροπολίτης Γερμανίας Ηλίας ( εκ προσώπου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου Β'), ο Επίσκοπος Σιεματίτσε Γεώργιος ( εκ προσώπου του Μητροπολίτου Βαρσοβίας και πάσης Πολωνίας Σάββα), ο Τιράννων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος, ο Πρεσττόφ και πάσης Τσεχίας και Σλοβακίας Ρατισλάβ ". Με λίγα λόγια όλοι οι Προκαθήμενοι της Μιας, Αγίας και Αποστολικής Εκκλησίας. Μην διεκδικείτε λοιπόν αγαπητοί την Απόλυτον Αλήθειαν... Ελπίδων τέλος μετά την απάντηση μας να τύχουμε αν όχι συγγνώμης, τουλάχιστον μιαν ανασκευή της ανακοινώσεως σας.
Με εκτίμηση
Ιωάννης Κορνιλάκης

5 σχόλια :

  1. Γράφει: "Δεν θα μείνω και δε ειναι και της αρμοδιότητας μου να κρίνω εάν η Ρωμαιοκαθολική κοινότητα όπως την αποκαλείτε είναι ή δεν είναι εκκλησία. Δεν θα παρασυρθώ τη συγκεκριμένη στιγμή να αναφέρω πλήθος Αγίων που εκκλησία την αναγνωρίζουν, το σύνολο των Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών επίσης εκκλησία την αναγνωρίζουν."
    καί εν συνεχεία επιχειρεί νά δικαιολογήση τά αδικαιολόγητα μέ ένα κατεβατό ανοησιών οι οποίες όμως, δυστυχώς γι' αυτόν, επιβεβαιώνουν πανηγυρικώς τήν μομφήν που τούς αποδίδεται από τό γραφείο αιρέσεων τής Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς.
    Είναι καταγέλαστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα κ. Λιάκο μαζί σας! Να συμπληρώσω, επίσης, το πόσο φανερό γίνεται το οικουμενιστικό του ύφος από τις δύο τελευταίες παραγράφους, όπου είναι ξεκάθαρο ότι η συνοδική απόφαση που αναφέρει σε αυτές, αποτελεί εσκεμμένη πλάνη των οικουμενιστών αρχιερέων προκειμένου να βουλώσουν τα στόματα των ''αντιδραστικών'' στοιχείων εντός Εκκλησίας. Όλοι ξέρουμε ότι αρμόδιος και έσχατος κριτής περί των θεμάτων της πίστης είναι η συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας και όχι απλώς και μόνο κάποια σύνοδος. Επίσης, να προσθέσω ότι, κατά τη γνώμη μου, είναι βλασφημία ο καθένας να επινοεί μια ''εικόνα'' της Παναγίας, να την αγιογραφεί και να την ονοματίζει κατά τις πλανεμένες απόψεις ή επιθυμίες του και να μας την παρουσιάζει στο τέλος και ως ιερή!

      Διαγραφή
    2. Σωστά, κ.κ. Λιάκο και Σαββόπουλε.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ και εγώ και μάλιστα διαβάζοντας την απαντητική επιστολή δε βρίσκω κάτι το μεμπτό στο άρθρο του Γραφείου. Ίσα-ίσα...

      Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
  2. Να καταθέσουμε και μια μαρτυρία ,χρόνια τώρα ο εν λογο ιερομόναχος π. Γεώργιος Αλευράς είναι απομονωμένος από τους υπολοίπους πατέρες της σκήτης των Καυσοκαλυβίων αφού τις πλάνες που διαδίδει με κορύφωση την εν λογο εικόνα, έχουν καταδικαστεί στην συνειδήση των πατέρων της Σκήτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com