Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού Πατριαρχείου, τα “ψέλνει” στην Κατάνυξη

Μας απεστάλη μέσω facebook, από φίλο και αναγνώστη του Ιστολογίου μας, το σχόλιο του Αρχ. Γερασίμου Φραγκουλάκη, που αναλαμβάνει ρόλο υπερασπιστή του Φαναρίου και του Οικουμενικού Πατριάρχου, επιτιθέμενος στο Ιστολόγιό μας. 
Παραθέτουμε το κείμενο με μία μόνον επισήμανση, τελικά ο στόχος του δεν ήταν η Κατάνυξη, αλλά ο πνευματικός μας πατέρας π. Νικόλαος Μανώλης, Γιατί άραγε; Κάπου διαβάζουμε ".. σας τσουρουφλίζει, δεν τον αντέχετε ..".  Ιδού το κείμενο του εν λόγω Αρχιμανδρίτου:
Από πού θα στρίψω για να πάω ίσια;
Δεν είναι τυχαίος ο τίτλος. Πολλοί είναι εκείνοι που στρίβουν από δω, στρίβουν από κει με απώτερο σκοπό να χτυπήσουν στα ίσια αλλά πλαγίως. 
Διαβάζω λοιπόν στο ιστολόγιο "κατάνυξις" ανάρτηση που αναφέρεται στην Ιερά Μητρόπολη Σερρών. Από δω το πήγαν από κει το ’φεραν πέτυχαν το στόχο τους, που δεν ήταν άλλος από το να τα βάλουν και πάλι με το Φανάρι. 
Αφού λοιπόν μυκηθμίζουν[1] και βγάζουν όλη την "ιερή" αγανάκτησή τους για την χρήση μουσικού οργάνου στην Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό των Σερρών, όλοι αυτοί οι αψίκοροι[2] και κεγχριαίοι[3] (χρησιμοποιώ πληθυντικό, γιατί στην ανάρτηση τους πληθυντικός χρησιμοποιείται), όλοι αυτοί λοιπόν οι πραγματικά αξιόμεμπτοι γράφουν κατά λέξη:
«Προτού αρχίσουν οι αυτόκλητοι υπερασπιστές του Φαναριώτικου πνεύματος εκκοσμίκευσης, να μας κατηγορούν για θεωρίες συνωμοσίας, φονταμενταλισμό και φανατισμό, θέλουμε να θέσουμε ένα μόνον ερώτημα: ΓΙΑΤΙ;».
Αιδώς μητραλοίες[4]! Βρήκατε πάλι αφορμή δήθεν για να τα βάλετε με το Φανάρι. Σας τυφλώνει και σας τσουρουφλίζει το φως του, δεν το αντέχετε, όπως δεν αντέχει το φως της ημέρας ο νυκτικόραξ! Όπως γράφετε: «Δεν είναι καιρός για αχρείαστες προκλήσεις». Όμως εσείς προκαλείτε.
Ίσως και να μην φταίτε απόλυτα εσείς, αλλά οι οιηματίες μέντορες και γεροντάδες σας που σας ξεσηκώνουν, με τις «εμπνευσμένες» ομιλίες τους. Ειλικρινά εύχομαι η περίοδος στην οποία εισερχόμεθα με την νηστεία των Χριστουγέννων, να αποτελέσει για όλους περίοδο ανανύψεως, συντριβής και ταπεινώσεως! 
Αρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φραγκουλάκης
Αννόβερο Γερμανίας

[1] μουγκρίζουν
[2] ευμετάβλητοι, ασταθείς
[3] μικροί και ασήμαντοι, ευτελείς και ουτιδανοί, σαν το κεχρί
[4] εκείνοι που σκοτώνουν τη μητέρα τους

Παραθέτουμε φωτογραφικό υλικό που αποδεικνύει την πλούσια οικουμενιστική δράση του Αρχιμανδρίτη Γεράσιμου Φραγκουλάκη

Στην εικόνα παρουσιάζουμε σε ένα κατ'εξοχήν Οικουμενιστικό έγγραφο, την Carta Oecumenica (σελίδα των υπογραφών), όπου πάνω δεξιά υπογράφει ο Αρχιμ, Γεράσιμος Φραγκουλάκης.
Διαβάστε επίσης: 

Ακολουθήστε την Κατάνυξη στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις

21 σχόλια :

  1. Πώ, πώ τί εἶναι αὐτός ὀ ἄνθρωπος...τέτοιους ἔχει τό Φανάρι; Κρίμα, κρίμα,κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον επίλογο εύχεται για την νηστεία των Χριστουγέννων(;).
    Υποθέτω ότι είναι παλιό το σχόλιο του.
    Εγώ θα του έλεγα μόνο μια λέξη:
    Νηστεύεις;
    (Γιατί με τόσα πάρε δώσε με τους αιρετικούς....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύντομα, μετά από αυτή την ανάρτηση (αφού για τους οικουμενιστές είναι διαφήμηση να κακολογούνται από ένα φονταμενταλιστικό μπλοκ σαν τη Κατάνυξη), θα προαχθεί σε Επίσκοπο (επι-σκοπού οικουμενιστικού) του πατριαχείου, καθώς από ότι φαίνεται διαθέτει όλα τα αγιοπνευματικά προσόντα που αποκτά κανείς στις συμπροσευχές με τους αιρετικούς. Διότι σίγουρα λαμβάνεις Χάρη άνωθεν (ή κάτωθεν) όταν καταπατάς τους Ιερούς κανόνες.

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένας γνωστός κληρικός του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, έχει πει ΔΗΜΟΣΙΑ ότι το θαύμα του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, ΔΕΝ είναι θαύμα του Θεού, αλλά το Φως το ανάβουν οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΟΧΙ ο Θεός!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλύτερα να μας ξεσηκώνουν με τις ομιλίες τους Ορθόδοξοι γεροντάδες, παρά οι ΄΄σοφοί΄΄ οικουμενιστές και παπολάτρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στου πέρα κάμπου τα νερά
    Υψώνεται βάθος καταγής
    Γροθιά από στάχτη φανερά
    Κτυπά την πόρτα ο χατζηπετρής

    Ρίχτε κουβέρτες ψήστε αρνιά
    Ιχθείες κατσίκια πουλερικά
    Στου ασώτου την τράπεζα ξανά
    Η πρωτοτοκία απ'έξω μας κοιτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέραν τών ανωτέρω οικουμενιστικών δραστηριοτήτων του τόν βαραίνουν κι άλλα τόν ανωτέρω αισχρό "κύριο". Πρό διετίας περίπου, όταν οι αποκεφαλισμοί τών Χριστιανών στήν Συρία ήταν στήν πρώτη γραμμή τών ειδήσεων, ο αντίχριστος δημοσίευε φωτογραφίες του στό FB από τήν συμμετοχή του στίς εορταστικές εκδηλώσεις γιά τό ραμαζάνι τών μουσουλμάνων εκεί στήν περιοχή του στήν Γερμανία!
    Κι έχει τό θράσος νά ομιλή περί φωτός; Ο εσκοτισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " Αφετε τους νεκρούς θάπτειν τους εαυτών νεκρούς"...Το να ομιλούμε περί "φωτός" του εσβεσμένου και εσκοτισμένου και καταβαραθρωμένου στην παναίρεση του συγκρητιστικού οικουμενισμού Φαναρίου και του,συνακόλουθα,κατά τους Ι.Κανόνες,έκπτωτου Πατριάρχη,και μάλιστα περί φωτός το οποίο μας "τσουρουφλίζει" (sic - συγχαρητήρια γιά την φρασεολογία,ενδεικτική της πνευματικότητος και του ήθους του γράφοντος),μόνον ως ανέκδοτο-και δη κακής ποιότητος-μπορεί να εκληφθεί. Αλλος ένας οικουμενιστής,ο οποίος,χωρίς ορθοδοξία,χωρίς μετάνοια,χωρίς ταπείνωση,αυτεπίγνωση και επίγνωση της Αληθείας,νομίζει ότι μπορεί να διδάσκει τους άλλους,θεωρώντας ότι μιά αφ'υψηλού επίθεση κατά της "Κατάνυξης" (στερούμενη,φυσικά,θεολογικών επιχειρημάτων-πού να τα βρεί?)είναι μιά ανέξοδη ευκαιρία δημοσιότητας και επιδείξεως νομιμοφροσύνης προς τις αιρετικές κεφαλές της δικαιοδοσίας εις την οποίαν υπάγεται. Ενας από εκείνους,γιά τους οποίους ο Αγ.Παίσιος έλεγε ότι δεν έχουν "ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό". Δεν αξίζει απαντήσεως ούτε σχολιασμού. Εάν δε αληθεύουν τα όσα περί των πεπραγμένων του αναφέρει στο ανωτέρω σχόλιό του ο κ.Βασ.Λιάκος,δεν αξίζει - συγχωρείστε μου τη έκφραση - ούτε τον σίελό μας!...Προσευχή,να αντιμετωπίσουμε τους πειρασμούς και σκανδαλισμούς,αδελφοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. " Αφετε τους νεκρούς θάπτειν τους εαυτών νεκρούς"...Το να ομιλούμε περί "φωτός" του εσβεσμένου και εσκοτισμένου και καταβαραθρωμένου στην παναίρεση του συγκρητιστικού οικουμενισμού Φαναρίου και του,συνακόλουθα,κατά τους Ι.Κανόνες,έκπτωτου Πατριάρχη,και μάλιστα περί φωτός το οποίο μας "τσουρουφλίζει" (sic - συγχαρητήρια γιά την φρασεολογία,ενδεικτική της πνευματικότητος και του ήθους του γράφοντος),μόνον ως ανέκδοτο-και δη κακής ποιότητος-μπορεί να εκληφθεί. Αλλος ένας οικουμενιστής,ο οποίος,χωρίς ορθοδοξία,χωρίς μετάνοια,χωρίς ταπείνωση,αυτεπίγνωση και επίγνωση της Αληθείας,νομίζει ότι μπορεί να διδάσκει τους άλλους,θεωρώντας ότι μιά αφ'υψηλού επίθεση κατά της "Κατάνυξης" (στερούμενη,φυσικά,θεολογικών επιχειρημάτων-πού να τα βρεί?)είναι μιά ανέξοδη ευκαιρία δημοσιότητας και επιδείξεως νομιμοφροσύνης προς τις αιρετικές κεφαλές της δικαιοδοσίας εις την οποίαν υπάγεται. Ενας από εκείνους,γιά τους οποίους ο Αγ.Παίσιος έλεγε ότι δεν έχουν "ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό". Δεν αξίζει απαντήσεως ούτε σχολιασμού. Εάν δε αληθεύουν τα όσα περί των πεπραγμένων του αναφέρει στο ανωτέρω σχόλιό του ο κ.Βασ.Λιάκος,δεν αξίζει - συγχωρείστε μου τη έκφραση - ούτε τον σίελό μας!...Προσευχή,να αντιμετωπίσουμε τους πειρασμούς και σκανδαλισμούς,αδελφοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πες μου, τι τρέχεις να δεις στη συναγωγή των θεομάχων Ιουδαίων; ανθρώπους που παίζουν σάλπιγγες; 'Έπρεπε να κάθεσαι στο σπίτι σου και να στενάζεις για εκείνους και να δακρύζεις, που αντι­μάχονται τα προστάγματα του Θεού, που έχουν μαζί τους τον διά­βολο και χορεύουν. Γιατί, όπως είπα παραπάνω, εκείνο που γίνεται παρά το θέλημα του Θεού, κι αν ακόμη κάποτε είχε επιτραπεί να γί­νεται, στη συνέχεια όμως γινόμενο είναι παρανομία και αίτία άπεί­ρων τιμωριών. Σάλπιζαν κάποτε οι 'Ιουδαίοι, τότε που τελούσαν τις θυσίες, άλλα τώρα δεν τους επιτρέπεται να το κάμουν αυτό. Άκουσε όμως και για ποιο λόγο έλαβαν τις σάλπιγγες «κατασκεύασε», λέγει, «για τον εαυτό σου με σφυρηλασία σάλπιγγες αργυρές >>Αριθμ. 10,2 'Έπειτα ανακοινώνοντας τη χρήση αυτών πρόσθεσε «και θα σαλ­πίζετε µε αυτές όταν θα προσφέρετε τα όλοκαυτώματά σας και τις θυσίες προς σωτηρία σας>>Αριθμ.10,10 Που είναι λοιπόν ο βωμός; που είναι ή κιβωτός που είναι ή σκηνή και τα άγια των άγίων; που ο ιερεύς; που τα χερουβίμ της δόξης; που το χρυσό θυμιατήρι; που το ίλαστή­ριο; που οι φιάλες; που τα σκεύη του λιβανισμού; που ή φωτιά που κατέβηκε από τον ουρανό; 'Όλα τα άφησες και κρατάς μόνο τις σάλπιγγες; Βλέπεις ότι παίζουν μάλλον παρά λατρεύουν; 'Αλλ' όπως κατηγορούμε εκείνους, γιατί παρανομούν, έτσι και πολύ περισσότερο κατηγορούμε εσάς, γιατί συναναστρέφεσαι: µε εκείνους που παρανομούν, και όχι μόνο εκείνους πού τρέχουν µμαζί τους στις συναγωγές, αλλά και εκείνους που μπορούν να τους εμποδίσουν και δεν θέλουν. Μη μου λες 'Τι σχέση έχω εγώ με εκείνο μου είναι ξένος και άγνωστος" 'Όσο είναι πιστός και μετέχει μαζί σου στα μυστήρια και συχνάζει στην ίδια εκκλησία, είναι πιο συγγενής και από τους αδελφούς και από τούς συγγενείς και από τους φίλους. 'Όπως δηλαδή όχι μόνο κλέπτες, άλλα και όσοι μπορούν να αποτρέψουν τη κλοπή και δεν το κάμνουν, τιμωρούνται με την ίδια τιμωρία, έτσι τιμωρούνται όμοια όχι μόνον οι ασεβείς, και όσοι μπορούν ν' απομακρύνουν από την ασέβεια, αλλά δεν θέλουν να το κάνουν, η από οκνηρία η από νωθρότητα. Γιατί και εκείνος που απέκρυψε στη γη το τάλαντο, το επέστρεψε ολόκληρο στον κύριό του, άλλα τιμωρήθηκε, γιατί δεν το πολλαπλασίασε Και λοιπόν, αν παραμείνεις καθαρός και ακέραιος, δεν πολλαπλασιάσεις όμως το τάλαντό σου ούτε και οδηγήσεις αδελφό πού χάνεται στη σωτηρία, θα πάθεις τα ίδια με εκείνον.(από Λόγος Δ΄ Κατά Ιουδαίων Ι.Χρυσοστομου ) βλεπε και Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΙΟΥΔΑΪΖΟΥΣΑ ΑΙΡΕΣΗ του Πρωτοπρεσβύτερου Θεόδωρου Ζήση, και οι Παπικοι ιουδαιζουν με τα αζυμα και με τα μουσικα οργανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαινεται δεν του αρεσαν τα σχολια για των Σερρων για τα οργανα και για την ομιλια την δηθεν κατα της Παραθρηκειας , απο τον Γρ.Παλαμα κατα Ακινδυνου επειδη ειδε και αυτος στον καθρεπτη (Αρχ.Γερασιμος Φραγκουλακης) οτι του μοιαζει τον Ακινδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γνώριμα δὲ τὰ θλίβοντα ἡμᾶς, κἂν ἡμεῖς μὴ λέγωμεν. εἰς πᾶσαν γὰρ τὴν οἰκουμένην ἐκκέχυται. Καταπεφρόνηται τὰ τῶν Πατέρων δόγματα, ἀποστολικαὶ παραδόσεις ἐξου θένηνται,νεωτέρων ἀνθρώπων ἐφευρέματα ταῖς Ἐκκλησίαις ἐμπολιτεύεται· τεχνολογοῦσι λοιπόν, οὐ θεολογοῦσιν οἱ ἄνθρωποι· ἡ τοῦ κόσμου σοφία τὰ πρωτεῖα φέρεται, παρωσαμένη τὸ καύχημα τοῦ σταυροῦ. Ποιμένες ἀπελαύνονται, ἀντεισάγονται δὲ λύκοι βαρεῖς, διασπῶντες τὸ ποίμνιον τοῦ Χριστοῦ. Οἶκοι εὐκτήριοι ἔρημοι τῶν ἐκκλησιαζόντων , αἱ ἐρημίαι πλήρεις τῶν ὀδυρομένων. Οἱ πρεσβύτεροι ὀδύρονται,τὰ παλαιὰ συγκρίνοντες τοῖς παροῦσιν· οἱ νέοι ἐλεεινότεροι, μὴ εἰδότες οἵων ἐστέρηνται.(απο τον Μ.Βασίλειο-επιστολές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η εντολή δηλαδή του Χριστού προς τους μαθητές του: «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος», δεν σημαίνει τίποτε για τους Οικουμενιστές και δεν είναι ανάγκη να εφαρμόζεται.

    Δηλαδή. ὁδηγοί εἰσι τυφλοὶ τυφλῶν· τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται. Αφού δεν υπάρχει οικοδομή ούτε αγάπη υπάρχει ούτε ενότητα .Πως θα σωσεται τις παστορινες Αρχ.Γερασιμε Φραγκουλάκη με τις συμπροευχές σας? Αυτα μας διδαξαν οι Αποστολοι οι Πατερες οι Προφητες οι Μαρτυρες και οι Ομολογητες της Πιστεως μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι άπιστοι έρχονται σε επίγνωση αληθείας όταν βλέποντας τα έργα μας είναι σύμφωνα με την πίστη μας. Η πίστη μας είναι αγία έτσι πρέπει να είναι και τα εργα μας . Αντίθετα όταν δεν έχουμε έργα βλαστημείται το όνομα του Κυρίου στα έθνη. (Ματθ. 5, 16). (Ρωμ. 2, 24) (Ησαια νβ’5) (Ιωαν 14,15)

    Πολλοί απολαυσαν την πίστη τους και ήταν χριστιανοί , αλλά επειδή δεν είχαν αγαθά έργα που δεν συμφωνούσαν με την πίστη τους έχασαν την σωτηρία τους. Εμείς ας φροντίζουμε και τα δυο και την πίστη και τα καλά έργα για να μπορούμε να λέμε άφοβα και την υπόλοιπη Κυριακή Προσευχή.(Αγ. Νικοδήμου Αγιορειτου περί συνεχούς μεταλήψεως Κεφ.Β΄)

    Ο απόστολος λέει ότι δεν υπάρχει καμία σχέση του φωτός με το σκοτάδι (2 Κορ. 6,15) γιατί το φως συνδέεται με το φως , το δίκαιο με το δίκαιο και το καλό με το το καλό , και το αθάνατο με το αθάνατο. Γιατί ένα καλό δέντρο δεν είναι δυνατό να κάνει καρπούς κακούς (Ματθ.7,17)εάν λοιπόν κάποιος που είναι ανάλγητος (Ψαλμ.4,3) όπως λέει η Γραφή και επιδιώκει το ψέμα , τολμά να απαγγέλει τα λόγια της προσευχής (Ματθ. 6,9), ας γνωρίζει ότι αυτός δεν ονομάζει Πατέρα τον Ουράνιο , αλλά τον καταχθόνιο , που αυτός είναι πάντα ψεύτης , και γίνεται πατέρας του κάθε ψεύδους που πλάθει.(Ιω.8,44)

    Τα γνωρίσματα του πονηρού χαρακτήρα είναι ο φθόνος , το μίσος η συκοφαντία η αλαζονεία η πλεονεξία η μοχθηρή επιθυμία η αρρώστια της δοξομανιας . Επομένως η προσευχή του πονηρού άντρα , όσο βρίσκεται στα πλαίσια της κακίας , θα γίνεται επίκληση διαβόλου. Ενώ εκείνος ο οποίος απομακρύνεται από την κακία και ζει με καλοσύνη , η προσευχή του θα επικαλεστεί τον αγαθό Πατέρα.

    Του Αγ. Γρηγορίου Νυσσης από το έργο του στο πάτερ ημών . Ομιλία 2η για την Κυριακή Προσευχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μέχρι εδώ γιατί σήμερα δεν δοξάζεται το όνομα του Θεού παρά βλαστημείται από τα έργα μας. Είναι το πρώτο αίτημα της Κυριακής προσευχής. Το “αγιασθήτω” σημαίνει “δοξασθήτω”, κατά τον άγιο Χρυσόστομο.

    Δεν έχει ασφαλώς ο άκτιστος Θεός την ανάγκη να δοξάζεται από τα κτιστά του πλάσματα. Θέλει όμως να τον δοξάζουμε, γιατί αυτό ωφελεί εμάς τους ανθρώπους.

    Μας προφυλάσσει από τον κίνδυνο να δοξάζουμε τον εαυτό μας με δόξα ψευδή, που δεν μας ανήκει. Η φιλοδοξία είναι γέννημα της φιλαυτίας. Όταν οι άνθρωποι δοξάζουν τον εαυτό τους δεν μπορούν να δοξάσουν τον Θεό. Αυτό έπαθαν οι πρωτόπλαστοι. Αυτό έπαθαν οι διδάσκαλοι του Ισραήλ, για τους οποίους ομιλεί ο Κύριος στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο: “Πώς δύνασθε υμείς πιστεύσαι, δόξαν παρ’ αλλήλων λαμβάνοντες και την δόξαν την παρά του μόνου Θεού ου ζητείτε;” (Ιω. 5, 44). Αυτό παθαίνει και η σύγχρονη ουμανιστική μας φιλοσοφία, που θέλει τον άνθρωπο κέντρο του κόσμου. Την στάσι του ουμανιστού ανθρώπου συνοψίζει ο Γάλλος άθεος συγγραφεύς Ζ. Π. Σάρτρ, όταν λέγη πρός τον Θεό: “Όταν υπάρχης Σύ, δεν μπορώ να υπάρχω εγώ. Ή Συ ή εγώ”.

    Και όμως ο άνθρωπος τότε αληθινά δοξάζεται, όταν δοξάζη τον Θεό, όταν μέσα στο Θεό μπορεί να γίνη όχι ανεξάρτητος από τον Θεό, όχι ψευδοθεός, αλλά Θεός κατά Χάριν, άναρχος, και ατελεύτητος, κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά.

    Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις στην ανατολική Ευρώπη έδειξαν για μια ακόμη φορά πως, όταν οι άνθρωποι αρνούνται να δοξάσουν τον Θεό, θεοποιούν κάποιον άνθρωπο που τον δοξάζουν ως θεό. Τα είδωλα όμως πέφτουν και οι αρνούμενοι να δοξάσουν τον αληθινό Θεό βρίσκονται στο χάος.

    Και ακόμη, ο άνθρωπος που αρνείται να δοξάση τον Θεό, στο τέλος αντί δόξης περιβάλλεται την αθλιότητα ακατονόμαστων παθών και κακιών.

    Οι χριστιανοί μπορούν να συντελέσουν στο να δοξάζεται ο Θεός, όταν ζουν ζωή αγία. Ας θυμηθούμε τα λόγια του Κυρίου: “Ούτω λαμψάτω το φως υμών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν υμών τα καλά έργα και δοξάσωσι τον Πατέρα υμών τον εν τοις ουρανοίς” (Ματθ. 5, 16).

    Αντίθετα όταν δεν έχουμε πολιτεία αντάξια του Θεού, στον οποίον πιστεύουμε, “βλασφημείται το όνομα του Θεού δι’ υμάς εν τοις έθνεσι” (Ρωμ. 2, 24). Γι’ αυτό και η ευχή “αγιασθήτω το όνομά σου” σημαίνει τελικά, κατά τον άγιο Χρυσόστομο: “καταξίωσον... ούτως ημάς βιούν καθαρώς, ως δι’ ημών άπαντάς σε δοξάζειν” (ένθ’ ανωτ. σελ. 672).

    Κατά τον ίδιο Άγιο, είναι δείγμα τελείας φιλοσοφίας το να δίδουμε σε όλους το παράδειγμα ακηλίδωτου βίου, ώστε κάθε ένας που μας βλέπει να αναπέμπη στον Κύριο την δοξολογία γι' αυτό (ένθ’ ανωτ.). (Αρχ.Γ.Καψάνη Ι.Μ.Οσ Γρηγορίου Αγ.Ορους)

    Ψαλμ.ρβ΄22, Α΄Κορ. ι΄31,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ο συγκεκριμενος ανθρωπος,οπως και ολοι οι οικουμενιστες,πληγωνει την ορθοδοξια.εμείς παρ'οτι είμαστε αμαρτωλοί πρέπει να δείξουμε προσοχή να μην γίνουμε αιρετικοί,γιατί αυτός που είναι αιρετικός εν γνώσει δεν έχει δυνατότητα σωτηρίας.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νηστεία και μετάνοια κ.αρχιμανδρίτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com