Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

Μου στάλθηκε από τα Ιεροσόλυμα το συγκλονιστικό διάγγελμα του φυλακισμένου υπό άθλιες συνθήκες, νόμιμου Πατριάρχη Ιεροσολύμων, Ειρηναίου, το οποίο βάζει τα πράγματα στην θέση τους και δείχνει το μεγάλο ιερατικό έγκλημα που έχει γίνει σε βάρος του.
Η επίσκεψη που του έγινε αυτές τις μέρες από τον Βαρθολομαίο, σίγουρα δεν μειώνει το ανοσιούργημα εναντίον του που έχει γίνει από τα οικουμενιστικά κυκλώματα του Φαναριού καθώς τίποτα δεν άλλαξε και εξακολουθεί να είναι κρατούμενος και άρρωστος χωρίς περίθαλψη.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Ακολουθήστε την Κατάνυξη στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις εξελίξεις

50 σχόλια :

  1. Εκεί ασκείται βία και όχι στους υπογράφοντες στο Κολυμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Και στο Κολυμπάρι υπήρξε βία. Μην είμαστε άδικοι.

      Εύκολο ήταν να σταθμεύσει κανείς τόσες πολλές "φτωχικές" mercedes ???

      Διαγραφή
  2. Εν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε,
    του Πατριάρχη μας Ιεροσολύμων και πάσης οικουμένης , Ειρηναίου,
    ον χάρισαι ταις αγίαις σου
    Εκκλησίαις εν ειρήνη,
    σώον, έντιμον, υγιά μακροημερεύοντα
    και ορθοτομούντα τον λόγον της σής αληθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. O Πατριάρχης Ειρηναίος χαρακτηρίζει:

    1ον) Tο ΠΣΕ ως : " οικουμενιστική παρασυναγωγή" . (σελ.2)

    ΚΑΙ

    2ον) Τον οικουμενισμό ως : " ψηφιδωτόν συντεταγμένον από αιρέσεις και σχίσματα" (σελ.1)

    Ως γνωστόν η Κρατική "Εκκλησία" της Ελλάδος είναι ιδρυτικό και αναπόσπαστο μέλος του ΠΣΕ.

    Άρα, σύμφωνα με τον Πατριάρχη Ειρηναίο, η Κρατική "Εκκλησία" της Ελλάδος είναι:

    1ον) Μέλος μιας οικουμενιστικής παρασυναγωγής

    ΚΑΙ

    2ον) Μέρος ενός ψηφιδωτού, συντεταγμένου από αιρέσεις και σχίσματα.

    Μια ερώτηση : Πως αισθάνεται ο κύριος Τελεβάντος και οι όμοιοί του που είναι μέλη της Κρατικής "Εκκλησίας" της Ελλάδος ?

    Προς ΕΦΕΣΙΟΥΣ -11.: " και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε."

    ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ - 6. : "Μηδείς υμάς απατάτω κενοίς λόγοις. δια ταύτα γαρ έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απειθείας."

    ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ - 7. : "μη ουν γίνεσθε συμμέτοχοι αυτών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καθήκον κάθε ορθοδόξου είναι να είναι κοινωνικός προς ΚΑΘΕ διωγμένο για την Πίστη μας . Οι αποτειχισμένοι ιερείς οφείλουν να προστρέξουν και να πάρουν ευλογία απο τον πλησιέστερο ορθόδοξο επίσκοπο που οφείλει να τους τακτοποιήσει να υπογράψει το Ιερό αντημνησιο κτλ και να ζητήσουν τοποτηρητή ή και κανονικό επίσκοπο στην θέση του αιρετικού . Απορώ γιατί οι αποτειχισμένοι ιερείς μας δεν κάνουν το αυτονόητο .Στο παρελθόν όταν η Ρώμη ήταν ορθόδοξη και η Κωνσταντινούπολη αιρετική οι πατέρες μας αποτάθηκαν στον ορθοδρομούντα πατριάρχη . Σήμερα αυτός που ορθοδρομεί είναι ο Ιεροσολύμων . Αφήστε τους εθνοφυλετισμούς στην άκρη , άλλωστε πατριαρχείο μας είναι και εκείνο της Ιερουσαλήμ και πράξετε τα δέοντα όσο το δυνατόν ταχύτερα . Και αφήστε τις πανεπιστημιακές "επιστημονικές " συνάξεις και συνέδρια . Ανασυντάξτε και αναδιοργανώστε την εκκλησία μας όπως έκαναν οι πατέρες μας σε ανάλογες περιπτώσεις και κόψτε τις καινοτομίες και τους νεωτερισμούς , τις προσωπικές στρατηγικές και τακτικές . Οι καιροί ου μενετοί . Δεν υπάρχουν περιθώρια αναβολής . Ο οικουμενισμός πνίγει την εκκλησία και ο π Ζήσης κάνει ημερίδες και επιστημονικά συνέδρια . Έλεος ποιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφετε :

      "Οι αποτειχισμένοι ιερείς οφείλουν να προστρέξουν και να πάρουν ευλογία απο τον πλησιέστερο ορθόδοξο επίσκοπο που οφείλει να τους τακτοποιήσει"

      1)Τι θέμα έχουν οι αποτειχισμένοι ιερείς που πρέπει να τακτοποιηθεί ?

      2)Οι οικουμενιστές είναι ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ αιρετικοί ή ΑΚΡΙΤΟΙ?

      3)Τα μυστήρια που επιτελούν και επιτέλεσαν στο παρελθόν οικουμενιστές επίσκοποι (όπως χειροτονίες των νυν αποτειχισμένων κληρικών) είναι έγκυρα ή άκυρα ?

      Θα ήθελα την άποψή σας .

      Διαγραφή
    2. Μου κάνει πολύ εντύπωση κ. Βαρβέρη η τελευταία σας ερώτηση. Δηλαδή εσείς τα θεωρείτε έγκυρα ή άκυρα ?

      Διαγραφή
    3. Ω! το καλό μου ψαράκι Λαβιδοχρωμίς.

      Αφού το ξέρεις ότι δεν είναι σωστό και πρέπον να απαντάει κανείς σε μια ερώτηση με μια άλλη ερώτηση, γιατί το κάνεις?

      Περιμένω απάντησή σας.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ κ Βαρβέρη, εκτός από τα αντιοικουμενιστικά, καλό θα ήταν να διαβάσετε και την Καινή Διαθήκη. Αυτό που εσείς αποκαλείτε χιούμορ, στην Καινή Διαθήκη ονομάζεται λοιδορία. Δεν είμαστε χριστιανοί part-time. Είμαστε χριστιανοί σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ο Χριστός μας δίδαξε την αγάπη, όχι την λοιδορία. Ο Χριστός “λοιδορούμενος οὐκ ἀντελοιδόρει”, μας λέει στην Καινή Διαθήκη. Μας δίδαξε την ταπείνωση. Έχει ταπείνωση η στάση σας ? “Πάντες δὲ ἀλλήλοις ὑποτασσόμενοι τὴν ταπεινοφροσύνην ἐγκομβώσασθε· ὅτι ὁ Θεὸς ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται, ταπεινοῖς δὲ δίδωσι χάριν”. Ο φανατισμός είναι συνήθως η πιο εύκολη λύση για να πάψουμε να ασχολούμαστε με τον εαυτό μας. Για να πάψουμε να κάνουμε πνευματικό αγώνα. “Ζῆλον Θεοῦ ἔχουσιν, ἀλλ᾿ οὐ κατ᾿ ἐπίγνωσιν. Ἀγνοοῦντες γὰρ τὴν τοῦ Θεοῦ δικαιοσύνην, καὶ τὴν ἰδίαν δικαιοσύνην ζητοῦντες στῆσαι, τῇ δικαιοσύνῃ τοῦ Θεοῦ οὐχ ὑπετάγησαν”. Το να σεβόμαστε τον άλλον και να είμαστε ευγενικοί, αυτό έχει αγάπη. “Πορνεία δὲ καὶ πᾶσα ἀκαθαρσία ἢ πλεονεξία μηδὲ ὀνομαζέσθω ἐν ὑμῖν, καθὼς πρέπει ἁγίοις, καὶ αἰσχρότης καὶ μωρολογία ἢ εὐτραπελία, τὰ οὐκ ἀνήκοντα, ἀλλὰ μᾶλλον εὐχαριστία”. Αν φερόμαστε με χιούμορ όπως ο κόσμος, τότε δεν έχουμε διαφορά από τους παπικούς και τους προτεστάντες: είμαστε το ίδιο! Έχουμε το ίδιο φρόνημα! Κι ας λέμε ότι είμαστε ορθόδοξοι. Γι’ αυτό και ο οικουμενισμός ανθεί στις μέρες μας: επειδή είμαστε ίδιοι με τους αιρετικούς.

      Όχι ότι είναι εύκολο να τηρηθούν όλα όσα πρέπει να κάνουμε, αλλά να μην δικαιολογούμε τον εαυτό μας για τις αμαρτίες μας. Αυτό, ξέρετε, κάνουν και οι οικουμενιστές: δικαιολογούν τον εαυτό τους και τις αμαρτίες τους, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι όσα κάνουν είναι δικαιολογημένα και όχι εφάμαρτα.

      Διαγραφή
    5. Αν εσείς αυτοχαρακτηρίζεστε ως ψάρι με την ονομασία Λαβιδοχρωμίς, τι φταίω ?

      Ιω ΣΤ-5. επάρας ουν ο Ιησούς τους οφθαλμούς και θεασάμενος ότι πολύς όχλος έρχεται προς αυτόν, λέγει προς τον Φίλιππον. πόθεν αγοράσωμεν άρτους ίνα φάγωσιν ούτοι;

      Ιω ΣΤ-6. τούτο δε έλεγε ΠΕΙΡΑΖΩΝ αυτόν. αυτός γαρ ήδει τι έμελλε ποιείν.

      Αυτά τα ολίγα για το αθώο "πείραγμα" που σας κάνω.

      Αν αποκαλύψετε το όνομά σας (ή έστω κάποιο άλλο ανθρώπινο), με μεγάλη μου χαρά να σας προσφωνώ με αυτό.

      Διαγραφή
    6. Οι ονομασίες, αγαπητέ, είναι στα λατινικά. Δεν είναι λέξεις ελληνικές και μάλιστα οξύτονες.

      Άραγε διαβάσατε όσα έγραψα ? Ή δεν τα δώσατε σημασία ?

      Διαγραφή
    7. κ. Ζουρίδη, παρακαλώ θα ήθελα να κατονομάσετε τους πλησιέστερους στον π. Θεόδωρο Ζήση ορθοδόξους επισκόπους. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    9. Όταν λέτε σχετικά με το αν και απο πότε δεν ισχύουν οι βαπτίσεις "ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ αυτό είναι απο τότε που ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ απεμπολήθηκε η ορθοδοξία" εννοείτε τη "Σύνοδο" της Κρήτης ?

      Δηλαδή κατά τη γνώμη σας μετά τη Σύνοδο της Κρήτης τα βρέφη πρέπει να ξανα-βαπτίζονται. Και αν υποθέσουμε ότι ξανα-βαπτίζονται ποιος θα καθαγιάσει το μύρο ?

      Επίσης γράφετε : "Τι τακτοποίηση θέλει πχ ο π Ζήσης ? Αυτή που θέλει κάθε ένας που αφήνει την αίρεση και επιστρέφει στην μητέρα εκκλησία"

      Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος? Δηλαδή τι πρέπει να γίνει και από ποιόν? Μήπως εννοείτε ότι πρέπει να γίνει χειροθεσία από Ορθόδοξο Επίσκοπο? Και αν ναι υπάρχει τέτοιος στην Ελλάδα?

      Επίσης σύμφωνα με τα παραπάνω που λέτε, ο π. Θεόδωρος τόσα χρόνια δεν μετέδιδε Σώμα και Αίμα Χριστού στα νήπια, στα παιδιά, και γενικά στους μικρούς και μεγάλους ανθρώπους?

      Θα ήθελα τις σκέψεις σας.

      Διαγραφή
    10. Γιατι να ειναι ακυρα? Ειναι εγκυρα ακομα και απο κακοδοξους οσο φοραν το Ιερο Ρασο της ορθοδοξης Εκκλησιας μας. Ξεχνας οτι ο κυριος μας Ιησους Χριστος επλυνε τα ποδια των μαθητων του δηλ. και του ιουδα ενω γνωριζε οτι σε λιγο θα τον παρεδιδε? Ηταν ακομα μαθητης του ηταν ακομα εντος της Εκκλησιας του.Τα μυστηρια του ιουδα ηταν ακυρα? Ψευδεται ο κυριος μηπως? οταν εστειλε του δωδεκα μαθητες του δυο δυο να θεραπευουν ηταν και ο ιουδας μεσα ακυρα ηταν τα θαυματα του?1 Kατόπιν φώναξε κοντά του τους δώδεκα μαθητές του και τους έδωσε εξουσία πάνω στα ακάθαρτα πνεύματα, έτσι που να μπορούν να τα βγάζουν και να θεραπεύουν κάθε αρρώστια και κάθε πάθηση.

      Τα ονόματα των αποστόλων

      2 Kαι τα ονόματα των δώδεκα αποστόλων είναι τα εξής: Πρώτος ο Σίμων, που αποκαλείται Πέτρος και ο αδελφός του ο Aνδρέας, ο Iάκωβος, ο γιος του Zεβεδαίου και ο αδελφός του ο Iωάννης, 3 ο Φίλιππος
      και ο Bαρθολομαίος, ο Θωμάς και ο Mατθαίος ο τελώνης, ο Iάκωβος, ο γιος του Aλφαίου και ο Λεββαίος, που επονομάστηκε Θαδδαίος, 4 ο Σίμων ο Kανανίτης και ο Iούδας ο Iσκαριώτης, αυτός ο οποίος και
      τον κατάδωσε. 5 Aυτούς τους δώδεκα απέστειλε ο Iησούς, αφού τους έδωσε οδηγίες λέγοντάς τους: Mην πάρετε το δρόμο προς τα έθνη και σε πόλη Σαμαρειτών μην μπείτε. 6 Πηγαίνετε, καλύτερα, στα
      πρόβατα τα χαμένα του λαού Iσραήλ.


      Το κήρυγμα της βασιλείας

      7 Kαι περιοδεύοντας να κηρύττετε λέγοντας πως έχει πλησιάσει η βασιλεία των ουρανών. 8 Nα γιατρεύετε αρρώστους, να καθαρίζετε λεπρούς, να ανασταίνετε νεκρούς, να βγάζετε δαιμόνια. Δωρεάν πήρατε,
      δωρεάν δώστε. 9 Mην έχετε χρυσό μήτε ασήμι μήτε χαλκό στα ζωνάρια σας. 10 Mην πάρετε σακίδιο για το δρόμο ούτε δύο χιτώνες ούτε παπούτσια ούτε ραβδί, γιατί την αξίζει ο εργάτης την τροφή του. 11 Kαι
      σε οποιαδήποτε πόλη ή χωριό κι αν μπείτε, εξετάστε να δείτε ποιος είναι άξιος εκεί, και σ’ εκείνου το σπίτι να μείνετε ώσπου ν’ αναχωρήσετε. 12 Kαι μπαίνοντας στο σπίτι, χαιρετήστε την οικογένεια. 13 Kι αν
      είναι άξιο το σπίτι, ας έρθει σ’ αυτό η ειρήνη σας. Aν όμως δεν είναι άξιο, η ειρήνη σας ας γυρίσει πίσω σε σας. 14 Kι αν κάποιος δε σας δεχτεί κι ούτε ακούσει τα λόγια σας, βγαίνοντας έξω από το σπίτι
      εκείνο ή την πόλη εκείνη, τινάξτε ακόμη και τη σκόνη από τα πόδια σας. 15 Πράγματι, σας λέω, επιεικέστερη θα είναι η τιμωρία στις πόλεις των Σοδόμων και των Γομόρρων την Hμέρα της Kρίσης, παρά στην
      πόλη εκείνη.

      Διαγραφή
    11. κ. Ζουρίδη, παρακαλώ θα ήθελα να κατονομάσετε τους πλησιέστερους στον π. Θεόδωρο Ζήση ορθοδόξους επισκόπους. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    12. Ράσκας Αρτέμιος Δάσκαλε . Οσο για τον Συμεων απατάσαι απάτη ΠΑΠΙΚΗ .
      2000 χρόνια εκκλησιαστική ιστορία μας λένε οτι ακόμα και η σκιά του αιρετικού επισκόπου είναι μόλυσμα .Και ρητώς και κατηγορηματικώς δογματίζει ο Αγιος Κυπριανός οτι οι αιρετικοί είναι του σατανά κάτι που αποδέχονται ΟΛΕΣ οι μετέπειτα σύνοδοι που τους ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ με εξαίρεση την λυστρική του Βαρθολομαίου που έρχεται ενάντια σε ΌΛΕΣ μα ΟΛΕΣ και τους θεωρεί εκκλησία .
      Οταν ο προ αιώνων υπάρχων Θεός έγινε άνθρωπος ΓΙΑ ΝΑ ΓΪΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΟΣ δεν πήγε να προσευχιθεί μαζί με τους ειδολολάτρες όπως ο Βαρθολομαίος . Δεν πήγε να θυσιάσει στο όρος Γαριζίν όπως οι αιρετικοί σαμαρίτες . Οι χριστιανοί κύριε δεν βάλανε τον Ιησού στο Πάνθεον της Ρώμης για να τον λατρεύουν απο κοινόυ με τους άλλους "Θεούς" . Και ότι δεν έκαναν αυτοί κάνει σήμερα ο Βαρθολομαίος που αποδέχεται την ιερότητα του κορανίου και του Ταλμούδ και μετέχει σε θρησκευτικά δρώμενα μαζί με μωαμεθανούς και Εβραίους . '
      Και αν θες να δεις πως τιμά ο Θεός όσους συχαίνονται και αποστρέφονται την σατανική μεταλαβιά των αιρετικών δες πως τον Άγιο Ερμινίγγελδο κήδευαν Άγγελοι εκ του ουρανού . Και δες απο την άλλη δες τους τυμπανιαίους νεκρούς που μνημόνευαν τον Βεκο . Η Παναγιά δογμάτισε ΅τότε η ιδια ... Αλλά τι στα λέω ? Ακου αμα θες εσύ ιερείς με την ιεροσύνη του Αννα και του Καιάφα και του Κορέ τράβα τον δρόμο σου και στον Θεό αναθετουμε την κρίση σου για όσα λές . Τράβα με τον Πάπα και τους Ιμάμηδες και τους Ραβίνους και ακόμα παραπέρα με τους ινδουιστές και με αυτούς έμαθα έχει κοινό μοναστήρι και παρε δώσε ο πολυ πολιτισμικός πατριάρχης σας . Αλλά να με συνπαθάς απο την πραμάτεια σου δεν θα πάρω .Ειδικά αυτοί οι ομοφιλόφιλοι επίσκοποι και οι λεσβίες επισκοπίνες .. τι να πώ ? Αστα μέχρι εδώ ...Τράβα εσύ στον δρόμο σου και εγώ στον δικό μου και υπάρχει Θεός να κρίνει και μένα και σένα .

      Διαγραφή
    13. Όποιος δεν έχει γνώσεις κανονικού δικαίου καλό θα ήταν να μην δογματίζει περί μυστηρίων, όπως έκαμαν οι ΓΟΧ και κατέληξαν 10 κομμάτια. Όλη η έγγραφος παράδοση των αγίων αναγνωρίζει έγκυρα μυστήρια εις τους μη καταδικασμένους εισέτι αιρετικούς. Όλα τα πρακτικά του Μansi, 3 τόμοι γράφουν, πως εις τις συνεδρίες των ορθοδόξων οι παριστάμενοι αιρετικοί ονομάζοντο με τους τίτλους τους εώς ού καταδικασθούν, πχ. ο επίσκοπος Μακάριος ονομάζετο σεβασμιώτατος μέχρι της καθαιρέσεως του, κατόπιν αυτής απλός μοναχός.

      Εις την 53ην επιστολήν του ο όσιος Θεόδωρος Στουδίτης εις τον αναγνώστην Στέφανον, PG τ. 99, σελ. 1104C, λέει ότι οι χειροτονημένοι ιερείς από τους μη καταδικασμένους εικονομάχους πατριάρχες Αναστάσιο, Κων/νο τον Β' και Νικήτα είναι κανονικοί ιερείς. Αν οι αιρετικοί πριν καταδικασθούν τελούν άκυρα μυστηρία πως τους αναγνωρίζει ο όσιος Θεόδωρος ως κανονικούς ιερείς;

      Προσέχετε τί γράφετε λοιπόν και μην πίπτετε εις τις πλάνες των ΓΟΧ που δίκην οικουμενικής συνόδου ο καθείς εξ αυτών αποφάσιζε για τα μυστήρια των άλλων και ίδρυε την ιδική του εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος.

      Διαβάσατε την επιστολή του Μεγάλου Βασιλείου προς δυτικούς επισκόπους, τόμος 2, άπαντα, δια να διαπιστώσετε πως οι αρειανίζοντες επίσκοποι αντιμετωπίζονται από τον Μέγα όντως Βασίλειο.

      Ταπείνωση και σιωπή δια όσα δεν γνωρίζομεν ώστε να μην καταντήσωμεν ως οι παλαιοημερολογίτες. Προσοχή δε εις τις παραποιήσεις της εκκλησιαστικής ιστορίας που κάμνουν δια να προσαρμόσουν γεγονότα εις την ιδεολογίαν τους.

      Διαγραφή
    14. Προς κ. Ζουρίδη: Δύο ερωτήματα ακόμη. α. Οι Παλαιοημερολογίτες επίσκοποι δεν είναι ορθόδοξοι; Και γιατί; β. Αν αποτανθούν σε κάποιους ορθοδόξους (όχι όμως Παλαιοημερολογίτες) επισκόπους και τους ζητήσουν να τους χειροτονήσουν επίσκοπο, δεν πίπτουν στο ίδιο "σφάλμα" ("παράλληλοι" Επίσκοποι) με τους Παλαιοημερολογίτες που κατηγορούν ακριβώς για αυτό;
      Προς κ. Εφφραθά: α. Φανερώνουν εμπάθεια οι γενικεύσεις ("οι ΓΟΧ", "οι παλαιοημερολογίτες"). "Κάποιοι Παλαιοημερολογίτες" ή "πολλοί ΓΟΧ" θα ήταν πιο σωστή έκφραση, όχι μόνο γιατί έτσι είναι (διότι πολλοί εξ ημών δεν αποδεχτήκαμε, ούτε αποδεχόμαστε τέτοια φρονήματα), αλλά και διότι θα φανέρωνε ότι δεν διακατάχεσθε από πάθος. β. Το περί ακύρων Μυστηρίων φρόνημα δεν αποτελεί μονοπώλιο των Παλαιοημερολογιτών, όπως έχει αποδειχθεί και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/08/blog-post_12.html

      Διαγραφή
    15. Διαβάζω μέχρι και ότι οι παπικοί τάχα μου δεν είναι καταδικασμένοι και για τους μονοφυσίτες κτλ Η πιπίλα περί μη καταδικασμένων κάποια στιγμή πρέπει να πάρει τέλος Εφφαθά . Υπάρχει ιστορικό προηγούμενο ξέρεις με την μνημόνευση του αντίχριστου Παπα . Πρίν τον Βαρθολομαίο το έκανε ο Βέκος και ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΣΕ . Την αλλη φορά οταν μνημονευτήκε ο Πάπας στην Αγία Σοφία σηκώθηκε ως νεφέλη η Θεία Χάρις απο τον Ναό . Και για το τι σημαίνουν οι μνημονεύσεις έχουν γράψει Οσιομάρτυρες ... Αστα στην άκρη το λοιπόν τα δικηγορίστικα . Αλλά και με την κοινή λογική ο οικουμενισμός δεν είναι σύνολο αιρέσεων κάθε μία απο τις οποίες είναι συνοδικά καταδικασμένη και αναθεματισμένη άρα ? Οι μεμονομένες είναι και το σύνολο δεν είναι ?
      Ακουω για σχίσμα και δεν έχετε καταλάβει οτι το ρήγμα με τον Βαρθολομαίο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ αλλά πολύ ευρύτερο του σχίσματος . Οι οικουμενιστές ξεσαλώσανε μετά το Κολυμπάρι και καθημερινά ΟΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ αποκλίσεις τους θα μεγαλώνουν . Οταν ονόμασαν τις αιρέσεις εκκλησία απλά επισφράγισαν και συνοδικά μια κατάσταση που έχουν επιβάλει στην πράξη με κοινά μυστήρια κτλ . Η πρακτική τους όμως δεν περιορίζεται σε κοινά θρησκευτικά δρώμενα με τους "χριστιανούς" αλλά επεκτείνεται και στους μουσουλμάνους και Εβραίους και ακόμα παραπέρα σε ινδουιστές κτλ Μην έχετε καμία αμφιβολία ότι στο μέλλον και αυτές οι πρακτικές θα έχουν ανάλογη συνοδική κατοχύρωση . Οι αιρέσεις αναφέρονται στον τι είναι ο Χριστός οτι τάχα μου έχει μια φύση ή ενα θέλημα κτλ Εδώ ο όχι μόνο ο Χριστός αλλά ο ΘΕΟΣ παλαιώνει και προβάλετε "νεός" Θεός που δεν είναι άλλος απο τον πανάρχαιο όφη .Αυτός αρέσκεται να έχει ομοφυλόφιλους ιερείς και λεσβίες ιέρειες , χαίρετε με τα καρναβάλια κτλ Μην πλανάστε
      Φίλοι μου δεν είναι σχίσμα το χάσμα του Βαρθολομαίου και μάλιστα υπερβαίνει την αίρεση ! Ακόμα και ο όρος παναιρεση ίσως να μην αρκεί γιατί όχι μόνο συμπεριλαμβάνουν τις μέχρι τώρα αιρέσεις αλλά πάνε και παραπέρα .
      Τώρα για τους Γοχ ... Πίσω απο τους ΓΟΧ είναι η Τετρακτυς , η αφιέρωση της δεσπόζει στο κιτάπι τους ο Πανόπης οφθαλμός το φιλιόκβε ή παπική δηλ απεικόνιση της Αγίας Τριάδας είναι εξόφθαλμα σημάδια του σατανά ενώ απουσιάζει πχ το συνοδικό που διαβαζεται την Κυριακή της Ορθοδοξίας η 8 και 9 οικουμενική και οι πανορθόδοξες των μετέπειτα αιώνων .... Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτοί . Οι ιερείς των ειδωλολατρών δεν κάνουν έγκυρα μυστήρια του σατανά ?
      Αν όχι και αυτά δεν είναι τίποτα γιατί η μετοχή σε αυτά είναι άρνηση Θεού ?
      Και οι αιρετικοί στην ουσία είναι λάτρεις ενός θεού που κατασκεύασαν κατά το δοκούν , αρα ενός ψεύτικου Θεού . Σε τίποτα δεν διαφέρουν απο τους ειδωλολάτρες ... Οι σύνοδοι απλά το καταδεικνύουν αναθεματίζοντας τους .
      Δεν είναι αιρετικοί γιατί καταδικάστηκαν ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ . Οσο δε για τα μυστήρια τους "αναγνωρίζονται" επι μετανοημένων που έχουν επανέλθει στην Εκκλησία Ποτέ στα 2000 χρόνια η εκκλησία μας δεν αναγνώρισε Χαρη εκτός αυτής .
      Και ο Αγ Κυπριανός και η σύνοδοι του έχουν δογματίσει επι του Θέματος και όλες οι επόμενες ευθυγραμμίζονται και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ άκομα και όσους δεν αναθεματίζουν όσα η ορθοδοξία αναθεμάτισε .

      Διαγραφή
    16. κ. Ζουρίδη, ευχαριστώ που με την απάντησή σας (στο β΄ ερώτημα δεν τολμήσατε να απαντήσετε) αποδείξατε ότι διατελείτε σε πλήρη σύγχυση. Αυτά να τα βλέπουν οι νουνεχείς αναγνώστες, για να κατανοούν που οδηγεί ο ζήλος χωρίς επίγνωση (μεταμορφώνει τον κάθε πιστό σε... Πάπα), ο οποίος ζήλος δεν είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των Παλαιοημερολογιτών.

      Διαγραφή
    17. Δάσκαλε στην συνείδηση μου οι παλαιοημερολογήτες είναι αιρετικο σχησματικοί συνοδικά καταδικασμένοι ΚΑΝΟΝΙΚΑ απο την ΑΡΜΟΔΙΑ Ιερή Σύνοδο της Εκκλησίας μας εδώ και πολλές δεκαετίες . Εσείς έχετε σύγχυση και όσοι είναι σαν την μυλωνού που βάζει τον άντρα με τους πραματευτάδες.Και αυτή την σύγχυση σας την επιδεινώνουν χαϊδεύοντας σας τα αυτιά Μεταλινοί και και άλλοι του ιδίου φυράματος που ακόμα μνημονεύουν Βαρθολομαίο Ε .Το ότι αυτομολησε και ο Βαρθολομαίος δεν τους κάνει χριστιανούς .Οικουμενισμός και παλιοημερολογιτισμός είναι 2 αλληλοτροφοδοτούμενοι πόλοι μεσαιωνικής εμπνεύσεως και κατασκευής .

      Οσο για το 2 επίσκοποι σε μια πόλη . 2000 χρόνια οι αιρετικοί δεν είναι επίσκοποι . Αν ήταν στην Αλεξάνδρεια πχ που επικράτησαν οι μονοφυσίτες δεν θα είχαμε επίσκοπο αλλά θα ήταν ο κόπτης .

      Διαγραφή
    18. Στη συνείδησή σας, πολύ σωστά. Η συνείδησή σας όμως δεν αποτελεί το υπέρτατο όργανο της Εκκλησίας μας (δυστυχώς για εσάς). Η Εκκλησία ως υστάτη ψήφο και κρίση, αναγνωρίζει μόνο την Οικουμενική Σύνοδο των αληθινά Ορθοδόξων. Σφάλετε λοιπόν αγαπητέ διότι δεν έχετε ούτε επίγνωση, ούτε γνώση. Όσο για την δήθεν καταδίκη των Παλαιοημερολογιτών να είστε σαφής. Ποια ακριβώς καταδίκη εννοείτε; Έχετε άγνοια, λίγο ταπείνωση δεν βλάπτει.

      Διαγραφή
    19. Δάσκαλε ξέρεις υπάρχει και μια Ζ΄ Οικ. Σύνοδος και μια Μεγάλη Σύνοδο της Μόσχας το 1666 που απαγορεύουν την απεικόνιση του Θεού Πατρός . Ο αγ. Μακαρίος ο Καλοχεράς εκ Πάτμου ρωτούσε για τους ρωμαιοκαθολικούς : «Είναι χριστιανοί αυτοί, που αντίθετα προς την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, αναπαριστάνουν τον αόρατο Πατέρα;».
      Για πές μου Δασκαλε στο Θεό σου Αναθεματίζουν οι ΓΟΧ ναι ή οχι με συνοδική απόφαση όποιον δεν προσκυνά την εικόνα της Αγίας τριάδας όπου Απεικόνίζεται ως γέρος ο ΠΑΤΗΡ ? Και λες να δεχτώ σαν χριστιανούς τους ΓΟΧ που όχι μόνο απεικονίζουν αλλά και αναθεματίζουν όποιον δεν προσκυνά γιατί σέβεται τις αγιες Συνόδους την Ζ οικουμενική και την Μεγάλη Σύνοδο της Μόσχας του 1666 ?
      Οι πές μου Δάσκαλε στον Θεό σου !

      Διαγραφή
    20. κ. Ζουρίδη ή έχετε άγνοια ή είστε συκοφάντης. Θέλω να πιστεύω το πρώτο. Δείξτε μου έστω και μία εγκύκλιο της Συνόδου μας που να καταδικάζει όσους από εμάς δεν αποδεχόμαστε την δυτική εικόνα της Αγίας Τριάδος.
      Το ότι ανέχεται να υπάρχει αυτή η εικόνα, για να μην γίνεται σκανδαλισμός στους απλούστερους, καθιστά την Σύνοδό μας "αιρετική"; Τότε αιρετικές θα ήταν και όλες οι Τοπικές Εκκλησίες στον κόσμο που την ανέχονται επί τόσους αιώνες!
      Υ.Γ. Υπέρ της Πανορθοδόξου Συνόδου της Μόσχας έχω γράψει εργασία εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/07/1666-7.html

      Διαγραφή
  5. Φίλε ο π. Ζήσης αυτη τη στιγμή διώκεται.
    Και η κίνηση που κάνει είναι επίσης χρήσιμη.


    Αυτό που λες όμως, είναι σωστο.
    Ανασύνταξη και επαφή με ορθόδοξους και εκτός Ελλάδας.

    Εγώ προσωπικά από τους εδώ επισκόπους έχω απογοητευτεί.
    Έπρεπε ήδη να είχαν αντιδράσει και να είχαν υποστηρίξει αυτούς πους ιερείς που διώκονται εξαιτίας της αποτειχισης. Δυστυχώς ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ!
    Επρεπε να το περιμένουμε,
    τόσα χρόνια μεταπατερικης θεολογίας, οικουμενιστικα αισχη και πέραν των πολύ ορθοδόξων κειμένων δεν κίνησαν ΚΑΜΙΑ διαδικασία κλήσης προς απολογία των οικουμενιστων επισκόπων και ιερέων.

    Πέφτουν οι μάσκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε δεν μπορεί κάποιος να κρίνει τον εαυτό του . Βαρύ ανάθεμα πέφτει στις πλάτες όσων εν γνώσει της αιρεσης κοινωνούν τους αιρετικούς . Με το να κόψει την μνημόνευση πήρε αυτομάτως άφεση ? Από την στιγμή που υπάρχουν δόξα τω θεώ ορθοδοξοι Αρχιερείς οφείλει ΔΗΜΟΣΙΑ ( γιατι δημόσια μέχρι τώρα μνημονευε τον αιρεσιάρχη ) να μετανοήσει . Και ο αρχιερέας θα κρίνει τι θα γίνει με αυτόν . Γιατί καλόπιστα μπορεί να του πεί ναι μεν δεκτή η μετάνοια και η ομολογία αλλά επειδή εν γνώσει της αιρεσης μνημόνευσες ναι μεν θα έχεις την τιμή της ιεροσύνης αλλά μακριά του Θυσιαστηρίου ... Ο ίδιος θα πρέπει να ζητήσει την χρίση με Αγιο Μύρο και να πάρει ευλογία και αντιμήνσιο με υπογραφή. Ετσι μπαίνει ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ στην παράταξη μάχης . Δεν ήμαστε πρωτεστάντες κύριε . Οταν έχουμε πατριάρχη και επισκόπους τους μνημονεύουμε ως οφείλουμε ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ Και πατριάρχη ΚΑΙ επισκόπους .

      Διαγραφή
    2. Πολύ επικίνδυνα πράγματα για να έχουμε ως λαϊκοί άποψη.

      Ποιος μας όρισε διαχειριστές της χάριτος του Κυρίου και απόφαινόναστε απολύτως για την απόλυτη καταδίκη ανθρώπων ως εν ενεργεία αιρετικών.

      Ναι είναι εν δυνάμει αιρετικοί αλλά δεν πρέπει ως λαϊκοί να βγάζουμε τετελεσμένα καταδίκης ότι είναι και εν ενεργεία αιρετικοί.

      Η οριστική και αμετάκλητη καταδίκη πρέπει να γίνει από Σύνοδο.

      Διαγραφή
    3. Αυτα τα περι δυναμει και ενεργεία είναι μπούρδες στην περίπτωση Βαρθολομαίου γιατί έχουμε σαφείς εντολές εμείς οι λαϊκοί για τους λατινόφρονες και το παράδειγμα το πώς αυτές οι εντολές εφαρμόστηκαν και Αγιάσαν όσοι τις τήρησαν και τι τιμωρία είχαν όσοι μνημόνευαν . Και αν δεν ξέρεις ρώτα να μάθεις. Αλλά κάτι μου λέει οτι ξέρεις και δεν χρειάζεσαι κανένα να σε διδάξει . Πίστη σου το λοιπόν και πίστη μου , δρόμος σου ή μάλλον λεωφόρος σου και άσε με εμένα στο μονοπάτι μου . Αλλά όταν θα φτάσει η ώρα της κρίσης εκεί θα δούμε αν το ΑΝΑΞΙΟΣ που δεν φώναξες , αν το μνημόσυνο που δεν έκοψες , αν το ανάθεμα που δεν είπες ήταν δικαίωμα η καθήκον σου σαν λαϊκός . Εκει θα δούμε το Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ εάν είναι "δυνητικό κααι αμα γουστάρω " ή δεν ξέρω πως τα λέτε ..

      Διαγραφή
    4. Μήπως έχετε μπερδέψει το δυνητικό ή όχι της εφαρμογής του 15ου κανόνα, με το εν δυνάμει και εν ενεργεία στο θέμα της αίρεσης ? Οι Κανόνες όπως άλλωστε και οι νόμοι ενός κράτους είναι υποχρεωτικοί (εφ'όσον δεν αντιβαίνουν στο θέλημα του Θεού) . Αλλά η εφαρμογή τους πρέπει να γίνετε από τα αρμόδια όργανα και όχι από απλούς πολίτες. Διαφορετικά περνουμε το νόμο στα χέρια μας.

      Είναι υποχρεωτική για τους λαϊκούς και τους κληρικούς η αποχώρηση από την αίρεση. Οι οικουμενιστές αυτή τη στιγμή είναι υπόδικοι με την κατηγορία της αίρεσης. Αλλά την τελεσίδικη και οριστική απόφαση καθώς και την ποινή πρέπει να την επιβάλλει το αρμόδιο όργανο της Εκκλησίας που είναι η Ορθόδοξη Σύνοδος και όχι εμείς οι λαϊκοί. Το καθήκον το δικό μας είναι να φύγουμε από την αίρεση.

      Διαγραφή
    5. Kyriakos Varveris οτι ήταν κάποτε το 114 όταν έχουμε με πραξικόπημα χούντα , εκτροπή πολιτεύματος που καταργεί την δημοκρατία ετσι είναι και αυτές οι διατάξεις γιατί έχουμε μια εκκλησιαστική εκτροπή επίορκων που καταργούν την ορθοδοξία .
      Τα αρμόδια όργανα , πατριάρχης και σύνοδος πρόδωσαν . Και αυτό έγινε για ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ . Το λοιπόν ξέρουμε τι κάνουμε απο τις 2 προηγούμενες . Και τις 2 προηγούμενες φορές στις θέσεις των αιρετικών επισκόπων βάλαμε ορθοδόξους . Αιρετικοί "ιερείς" και "επίσκοποι" και οι δωσίλογοι συνεργάτες τους θα κάνουν την δουλεία τους και εμείς την δική μας με τους δικούς μας κληρικούς και επισκόπους . Και πατριάρχη έχουμε, και επισκόπους μας οικονόμησε ο Θεός , και ιερείς και καλόγερους ... το λοιπόν συντεταγμένοι με τον πατριάρχη και τους επισκόπους μας να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας και να αναδιοργανώσουμε την εκκλησία μας .

      Διαγραφή
    6. Πατάχθηκαν οι ποιμένες και διασκορπίστηκαν τα πρόβατα
      Βλέπει το ένα το άλλο και απορεί ... Τι κάνουμε τώρα ?
      Ναι αποτειχιζόμαστε αλλά μετά τι ?
      Η εκκλησιαστική κατάσταση μοιάζει με την πολιτική κατάσταση μετά την κατάρρευση τού μετώπου το 41 . Οπως τότε είχαμε απέναντι μας μια κυβέρνηση συνεργατών του εχθρού έτσι και σήμερα έχουμε απέναντι μας μια εκκλησιαστική ηγεσία που συνεργάζεται με τους οικουμενιστές που ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ . Η ανάγκη για οργάνωση της αντίστασης οδηγεί και εμάς στην ίδρυση αντιστασιακών ομάδων . Γύρω απο ΑΤΟΜΙΚΑ αποτειχισμένους ιερείς μικρές ομάδες υπάρχουν ήδη και δρούν . Μετά το Κολυμπάρι μια μεγαλύτερη ομάδα αρχίζει να δραστηριοποιείται .Από τα πρώτα της βήματα έχει ήδη δείξει το που το πάει .Θα περίμενε κάποιος να είναι ανοιχτή σε συνεργασία με όσες μικρές ομάδες ήδη έχουν αποτειχιστεί και εξ αρχής να διαδραματίσει ένα ενωτικό ρόλο για να ανασυντάξει να αναδιοργανώσει τις δυνάμεις μας . 2000 χρόνια το σχήμα οργάνωσης μας προϋποθέτει σύνοδο ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ Αν δεν το κάνουμε θα είναι εξαιτίας εαυτούληδων παπάδων που άπαξ και αυτονομήθηκαν κοιτάνε την πάρτη τους και τα ταπεινά συμφέροντα του κόσμου τούτου .
      Ε δεν το κάνουν ! Κάνουν ημερίδες άραγε για τι ? Για να προάγουν την επιστήμη ? Για να διαφωτίσουν ποιόν ? Για να πούν οτι κάτι έκαναν ?
      Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να στείλουμε νέους και άφθαρτους καλόγερους μα στον π Ειρηναίο μα στον π Αρτέμιο μα δεν ξέρω που να χειροτονηθούν επίσκοποι , χρειαζόμαστε ιερείς ... σε όποια ενορία δεν αποτειχίζεται ιερέας χρειαζόμαστε ιερέα . Να χειροτονηθεί . ΕΤΣΙ 2000 χρόνια δίναμε και δίνουμε την μάχη . Τα υπόλοιπα είναι αντε να μην πω τι ...Και πατριάρχη έχουμε, και επισκόπους μας οικονόμησε ο Θεός , και ιερείς και καλόγερους ... το λοιπόν συντεταγμένοι με τον πατριάρχη και τους επισκόπους μας να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας και να αναδιοργανώσουμε την εκκλησία μας

      Διαγραφή
    7. Παραγνωρίζετε το γεγονός ότι υπάρχουν Ορθόδοξοι Επίσκοποι στην Ελλάδα. Και αυτοί αποτελούν την Ορθόδοξη Σύνοδο ΓΟΧ υπό τον Σεβ. Καλλίνικο.

      Δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσουμε από την αρχή όλες τις διαδικασίες για χειροτονίες κτλ . Η στέρεα βάση και τα θεμέλια ΥΠΑΡΧΟΥΝ .

      Η λύση είναι πιο κοντά απ'όσο νομίζετε.

      Διαγραφή
    8. Kyriakos Varveris η "Ορθόδοξη Σύνοδο ΓΟΧ υπό τον Σεβ. Καλλίνικο." αναθεματίζει ναι ή οχι με συνοδικά όποιον δεν προσκυνά την εικόνα της Αγίας Τριάδας όπου απεικόνίζεται ως γέρος ο ΠΑΤΗΡ ?
      Και λες Kyriakos Varveris να δεχτώ σαν χριστιανούς αυτούς που όχι μόνο απεικονίζουν αλλά και αναθεματίζουν όποιον δεν προσκυνά γιατί σέβεται τις αγιες Συνόδους την Ζ οικουμενική και την Μεγάλη Σύνοδο της Μόσχας του 1666 ?





      Διαγραφή
    9. κ. Ζουρίδη ή έχετε άγνοια ή είστε συκοφάντης. Θέλω να πιστεύω το πρώτο. Δείξτε μου έστω και μία εγκύκλιο της Συνόδου μας που να καταδικάζει όσους από εμάς δεν αποδεχόμαστε την δυτική εικόνα της Αγίας Τριάδος.
      Το ότι ανέχεται να υπάρχει αυτή η εικόνα, για να μην γίνεται σκανδαλισμός στους απλούστερους, καθιστά την Σύνοδό μας "αιρετική"; Τότε αιρετικές θα ήταν και όλες οι Τοπικές Εκκλησίες στον κόσμο που την ανέχονται επί τόσους αιώνες!

      Διαγραφή
    10. Δασκαλε υπ όψιν μου έχω την εγκύκλιο ἐπιστολή "Ἀρχιεπισκόπου" Αὐξεντίου καί "Ἱερᾶς Συνόδου Γ.Ο.Χ." «Πρός ἅπαντα τόν Εὐλαβέστατον Κλῆρον καί Λαόν». στη Φωνή τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀρ. φύλλ. 765, Σεπτ. 1979, σελ. 16 «Ἡ Ἱερά Σύνοδος ... συνεδριάσασα, ἀπεφάσισεν ὅπως ἀπό τοῦδε καί στό ἑξῆς ἡ ἱερά εἰκών τῆς Ἁγίας Τριάδος, ἐν ἧ ἱστοροῦνται ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, προσκυνεῖται ἀνενδοιάστως, συμφώνως πρός τούς ἱερούς κανόνας καί τάς ἱεράς παραδόσεις. ὁ μή προσκυνῶν ταύτην, ὡς ἀταξίαν καί σκάνδαλα ἐμποιῶν θά ὑπόκειται εἰς τά κανονικά ἐπιτίμια»

      Διαγραφή
    11. Εκτός αν μπερδεύτικα με τις .....πολλές συνόδους ! Εκεί να με συνπαθάτε ... Αλλά απο οτι βλέπω στο http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/istorika/234-syntomo-istoriko Ὁ Ταλαντίου Ἀκάκιος ἦταν στὴν ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ. ὡς Ἐπίσκοπος (1960) καὶ Ἀρχιεπίσκοπος (1962) μὲχρι τῆς ἐκδημίας του τὸ 1963. Μετὰ τὸν θάνατό του, Ἀρχιεπίσκοπος ἐκλέγεται ὁ ἐπίσκοπος Γαρδικίου Αὐξέντιος (1963-1985).....
      και τήν Κυριακή 6/19 Σεπτεμβρίου 2010, στὴ θέση του ἐξελέγη ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Καλλίνικος, ὁ ἀπό Ἀχαΐας, ὁ ὁποῖος προεδρεύει τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μέχρι σήμερα....
      Αρα Δασκαλε να με συμπαθάς είναι η δεν είναι δεσμευτική για σας ?

      Διαγραφή
    12. Λοιπόν αφήστε τις ειρωνείες και ακούστε για να μαθαίνετε, γιατί προφανώς έχετε άγνοια (ξαναλέω, ελπίζω ότι είναι άγνοια και όχι σκόπιμη διαστρέβλωση).
      1. Η τελευταία πρόταση του κειμένου της Εγκυκλίου του Αυξεντίου δεν είναι ακριβώς όπως την γράφετε (ή μάλλον αντιγράφετε), αλλά έχει ως εξής (αντιγράφω ακριβώς από το πρωτότυπο τεύχος της "Φωνής της Ορθοδοξίας" στο οποίο παραπέμπετε):
      "Ὁ μή προσκυνῶν αύτὴν καί σκάνδαλα ἐμποιῶν, θά ὑπόκειται εἰς τά ἐνδεικνυόμενα κανονικά ἐπιτίμια".
      Βλέπετε πως αλλάζει το νόημα;
      Δεν απειλεί με τιμωρία, αυτόν που δεν την προσκυνεί απλά, αλλά και που, επιπροσθέτως, δημιουργεί σκάνδαλα, δηλαδή προσπαθεί να πείσει και άλλους να μην το κάνουν. Απόδειξη τούτου, ότι ποτέ δεν τιμωρήθηκε κανένας από όσους δεν την προσκυνούσαν, αλλά δεν εξανάγκαζαν και τους άλλους να κάνουν το ίδιο.
      2. Παραπάνω γράψατε ΨΕΥΔΩΣ (και πρέπει να ανακληθεί για λόγους ανδρισμού), ότι τάχα "οι ΓΟΧ αναθεματίζουν" όποιον δεν προσκυνεί την εικόνα αυτήν. Εδώ βλέπουμε ότι δεν υπάρχει κανένα "ανάθεμα", ούτε άλλη τιμωρία (μικρός αφορισμός, αργία, καθαίρεση), παρά μόνο απειλή (θα υπόκειται εις τα κανονικά επιτίμια), η οποία μάλιστα έμεινε ανενεργή.
      3. Προς τί όμως η ανάσυρση από το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, μιας Εγκυκλίου που εκδόθηκε για συγκεκριμένο λόγο πριν από 40 χρόνια περίπου; Μήπως ζούμε στο 1979; Μήπως Αρχιεπίσκοπός μας είναι σήμερα ο κυρός Αυξέντιος;
      Αναμένω μια αντρίκια συγγνώμη, και έπειτα, μετά την κατάρρευση αυτού του επιχειρήματός σας, περιμένω έναν άλλον λόγο για τον οποίο οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί.

      Διαγραφή
    13. Ακου δάσκαλε ζήτησες : " . Δείξτε μου " λες " έστω και μία εγκύκλιο της Συνόδου μας που να καταδικάζει όσους από εμάς δεν αποδεχόμαστε την δυτική εικόνα της Αγίας Τριάδος."

      Τώρα που προσκομίστηκε αλλάξατε το ρεφρέν και λέτε " Προς τί όμως η ανάσυρση από το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, μιας Εγκυκλίου που εκδόθηκε για συγκεκριμένο λόγο πριν από 40 χρόνια περίπου; Μήπως ζούμε στο 1979; Μήπως Αρχιεπίσκοπός μας είναι σήμερα ο κυρός Αυξέντιος; "

      Αχ Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις ! Τό λέτε εσείς που το κύριο κώλυμα σας είναι μια Εγκύκλιος που εκδόθηκε για συγκεκριμένο(...για 13 μέρες ... ) ΜΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΌ λόγο όχι πριν από 40 χρόνια αλλά 100 χρόνια περίπου κτλ και για αυτό το κώλυμα σχίσατε την εκκλησία ?

      Κύριε Μάνη , ακόμα και αν έτσι είναι η εγκύκλιος όπως μας λέτε ,ποιος είναι "Ὁ μή προσκυνῶν αύτὴν καί σκάνδαλα ἐμποιῶν,?" ποιός άλλος απο αυτόν που ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και την υλοποίηση της στην πράξη ??

      Το γεγονός παραμένει ότι με ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ είναι προσκυνητές μια σειρά εικόνων ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ απαράδεκτων απο 3 τουλάχιστον συνόδους ,( Ἕβδομη Οἰκουμενική Σύνοδος 787, Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1666-1667 , ἡ τοπική Σύνοδος τῆς Κωνσταντινουπόλεως του 1780 )και διώκονται όσοι ορθοδοξουν .

      Και λες " Αναμένω μια αντρίκια συγγνώμη, και έπειτα, μετά την κατάρρευση αυτού του επιχειρήματός σας, περιμένω έναν άλλον λόγο για τον οποίο οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί." ???

      Μαίνεσαι Μάνη .Υπάρχουν ένα κάρο λόγοι πλήν όμως και ένας μόνο αρκεί . Ο Βαρθολομαίος αναμαζώνει στην "εκκλησία" αδιακρίτως κάθε αιρετικό με βάση το "χριστιανικό βάπτισμα " εσείς με βάση "την ημερολογιακή αλλαγή " .

      Ο αγ. Μακαρίος ο Καλοχεράς εκ Πάτμου ρωτούσε για τους ρωμαιοκαθολικούς : «Είναι χριστιανοί αυτοί, που αντίθετα προς την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, αναπαριστάνουν τον αόρατο Πατέρα;».
      Οι ΓΟΧ δάσκαλε αναπαριστάνουν τον αόρατο Πατέρα;
      Τον αναπαριστούν ! Πώς το λοιπόν είναι χριστιανοί ?

      Σας φαίνεται υπερβολικός ό λόγος ?
      Πως το βάζετε ? Γιατί να μην είναι χριστιανός ένας που απλά αναπαριστάνει τον αόρατο Πατέρα ΑΛΛΑ έχει σωστό ημερολόγιο ? Ετσι το Βάζετε ?
      Και ο Βαρθολομαίος δενλέει στην ουσία: Γιατί να μην είναι χριστιανός ένας που απλά μιλά για μία φύση 'η για ένα θέλημα ή ... ή ... ΑΛΛΑ έχει " χριστιανικό βάπτισμα " ? Τι λές δάσκαλε ? Είναι υπερβολικός ό λόγος ...για ένα ΤΟΣΟΔΑ να μπαίνει σε αμφισβήτηση η χριστιανική ιδιότητα ?
      Η είσαι ορθόδοξος ή δεν είσαι . Και αν είσαι και η παραμικρή απόκλιση είναι αίρεση και αν ελεγχθείσα δεν αποκατασταθεί καθιστά αυτόν που επιμένει αρνητή Θεού δηλ αιρετικό δηλ οχι χριστιανό αλλά του σατανά
      Και όποιος εχει διαφορετική αποψη για την ορθοδοξία , ότι δηλαδή δεν θεωρεί τις μικρο αποκλίσεις απο την πίστη στερητικές της χριστιανικής ιδιότητας .... είναι απλά του Κολιμβαρίου . Διότι αυτό στην ουσία είναι το Κολυμπάρι . Η αμνήστευση των αιρέσεων .

      Διαγραφή
    14. Αν είναι αιρετικοί οι ΓΟΧ που ανέχονται την δυτική αυτή εικόνα, τότε σύμφωνα με την θεωρία σας είναι αιρετική ολόκληρη η Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία επί τουλάχιστον 6 αιώνες την ανέχεται. Είναι αιρετικός ο Άγιος Νικόαδημος που την δέχεται, ο Άγιος Νεκτάριος που την είχε στο μοναστήρι του, ο Άγιος Ιωάννης ο Μαξίμοιτς και οι άλλοι Άγιοι που την ανέχονταν, για να μη γίνει σκανδαλισμός στους απλουστέρους.
      Μετά πρώτης και δευτέρας όμως παραιτού... Αντίο και καλή μετάνοια.

      Διαγραφή
  6. ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΘΑ ΑΓΙΑΣΕΙ!!!!
    ΚΑΠΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ!
    ΉΔΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΕΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΘΑ ΑΓΙΑΣΕΙ .

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Στον Ειρηναίο αναφέρεται.

      Διαγραφή
  7. Κάποιοι. Πετάχτηκαν. Στα. Θηρία. Στους. Λάκους. Σις. Άρρενες η σε θηριοδαμαστές
    Ενώ ήξεραν πως θα πεθάνουν. ΙΗΣΟΥ. ΧΡΙΣΤΟ. ΞΜΟΛΟΓΟΥΣΑΝ.
    ΤΩΡΑ. ΤΙ. ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ. ΕΜΕΙΣ. ΤΙ ;;;;;
    Έρχεται. Η. Παγκόσμια. Ιστορία. Το. Τσιπάρισμα. Θα το. Πάρετε;;;;;;;
    Ομολογήσετε. Από. Ενώ τις. ΧΡΙΣΤΟ. Των. Πάντων. Βασιλέα. ΕΝΩΘΗΤΕ. Αγαπήθηκε. Σαν. Ορθόδοξοι. Χριστιανοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον παρεξηγήθηκα με τα. Γραφόμενα. Μου. Μίλησα. Για. Ν Αγ. Όλων. Των. Χριστιανών. Των. Απανταχού. Στην. ΜΙΑΝ
    ΑΓΙΑΝ. ΚΑΙ. ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ
    ΤΗΝ. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ.
    ΑΛΛΑ. ΟΛΟΙ. ΠΟΥ. ΕΙΝΑΙ. Ο. ΔΙΑΛΟΓΟΣ. ΜΕΤΑΞΥ. ΤΩΝ. ΓΟΧ ΚΑΙ ΝΕΟ ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ. Η. ΔΕΝ. ΕΓΙΝΕ. ΠΟΤΕ.
    ΓΙΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ. ;;;;
    Τους Θέλουν. Μόνο. Στις. Συγκεντρώσεις.
    Στις. Διαμαρτυρίες. Στις. Ταυτότητες. Υπογραφές .
    Δεν. Γίνεται. Να μην ομιλείς με τα. Αδέρφια. Σου. !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και. Να κανείς. Διάλογο. Με ΤρΙΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ. ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ !!!!!!!!!!! Λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com