Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Και η "βαριά βιομηχανία" του τόπου μας στην υπηρεσία του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας

Η Σύρος στην κορυφή της λίστας με τους πασχαλινούς προορισμούς
To "μοντέλο της Σύρου" για την πανθρησκεία, διαφημίζεται πλέον και από τους κοσμικούς παράγοντες, αξιωματούχους και "βιομήχανους" του Τουρισμού. Είναι απολύτως φυσικό, οι εν λόγω "διαφημιστές" του Οικουμενισμού, να αδιαφορούν για τις συνέπειες μιας τέτοιας επιλογής για τις ψυχές των Ορθοδόξων. Αντιπατερική πρακτική, που ισοπεδώνει τα δόγματα και εισάγει με βίαιο τρόπο την εξίσωση της αλήθειας με το ψεύδος και της ορθής πίστης με την αίρεση, για... μια χούφτα ευρώ.
Διαβάστε το δημοσίευμα σε πρωτοκλασάτο ειδησεογραφικό site, που κόπτεται για την εκτροπή. Το τραγικό στην όλη υπόθεση είναι πως, ο υπεύθυνος για την πνευματική ασφάλεια του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας στον τόπο, ο μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος, μάλλον προσυπογράφει το δημοσίευμα! Είναι γνωστό πως είναι από τους Αρχιερείς που πρωτοστατούν στον Οικουμενιστικό κατήφορο της διοικούσης Εκκλησίας.
Η Σύρος αναδείχθηκε πρώτη επιλογή για τις πασχαλινές διακοπές και στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος προβάλλει τη μοναδικότητα των πασχαλινών εμπειριών στο νησί.
Μέσα από την καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο: Μια μυσταγωγική εμπειρία» ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece ξεδιπλώνουν τις ξεχωριστές εμπειρίες και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί κατά τον εορτασμό της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας αναπτύχθηκε ειδικό περιεχόμενο βασισμένο στα τοπικά πασχαλινά έθιμα και παραδόσεις του νησιού, υλικό που παρείχε ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης. Από τις προετοιμασίες της Μεγάλης Εβδομάδας με τις ψαλμωδίες της φημισμένης χορωδίας του Αγίου Νικολάου να αντηχούν στο νησί, έως την κορύφωση του Θείου Δράματος, όπου Καθολικοί και Ορθόδοξοι γιορτάζουν αρμονικά και το νησί φωτίζεται από τα αμέτρητα βεγγαλικά, η καμπάνια παρουσιάζει τον πλούτο των εμπειριών που θα απολαύσουν όσοι επιλέξουν να γνωρίσουν από κοντά το ξεχωριστό Πάσχα στη Σύρο.
Ο δήμαρχος Σύρου - Ερμούπολης, Γιώργος Μαραγκός, ανέφερε: «Πρόκειται για μια εξαιρετικά στοχευμένη συνεργασία, η οποία στηρίζεται σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία προώθησης προορισμού, όπως το Internet Marketing, το Video Marketing και το Story Telling. Επικοινωνούμε το νησί μας ως κορυφαίο πασχαλινό προορισμό σε εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σας περιμένουμε».