Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

Γιατί αποκρύπτεται η συγκλονιστική είδηση διακοπής μνημοσύνου των παραδοσιακών μας ιερέων από γνωστό Ιστότοπο;


Από Ηλία Γεωργιάδη,
Θεολόγο-Νομικό, Σέρρες,
Διευθυντή Εφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Είναι δυνατόν ένας ιστότοπος όπως η ΡΟΜΦΑΙΑ να μην αναφέρει την συγκλονιστική είδηση, για τη διακοπή του μνημοσύνου του Μητροπολίτη Θεσ/νίκης κ.Ανθίμου από τον ΟΓΚΟΛΙΘΟ, της Θεολογίας, πρωτ. Θεόδωρο Ζήση; Το ίδιο θα έπρεπε να κάνετε και για τον π.Νικόλαο Μανώλη εφημέριο του Αγίου Σπυρίδωνα Τριανδίας και τον π.Φώτιο Βεζύνια, από τον Ασκό Λαγκαδά.
Αλλά δεν νομίζετε ότι τον παγκοσμίου φήμης ΠΑΤΡΟΛΟΓΟ, τον καθηγητή που συνέγραφε όλους τους λόγους του Πατριάρχη Δημητρίου, τον καθηγητή που υποχρέωσε τους παπικούς να παραδεχθούν ότι η ΟΥΝΙΑ είναι απαράδεκτη και τους έπεισε να την άρουν, ασχέτως αν πήραν το λόγο τους πίσω και την επανέφεραν, τον καθηγητή που ο νυν πατριάρχης τον χειροτόνησε εις πρεσβύτερον στην ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ως Φιλαδελφείας.
Είναι δυνατόν η ΡΟΜΦΑΙΑ να τον αγνοεί και να μην μεταδίδει έστω και απλά την είδηση; Γιατί αδικείτε τον ιστότοπο που σεμνύνεται ότι μεταδίδει εκκλησιαστικές ειδήσεις;

19 σχόλια :

  1. π. Νικολαε, γιατι αποκρυπτεται προκλητικα η ειδηση διακοπης μνημοσυνου απο την «ναυαρχιδα του αντι-οικουμενιστικου αγωνα», τον «Ορθοδοξο Τυπο»; Εβαλαν ενα τετραγωνακι στο προ δυο εβδομαδων φυλλων τους οτι «θα επανελθουμε», αλλα δεν εγραψαν τιποτα!!! Ειναι ΝΤΡΟΠΗ κατι τετοιο, αφου απο τις...ρομφαιες και τους υπολοιπους μισθοδοτουμενους ειναι αναμενομενη η λογοκρισια και η αποκρυψη, ομως απο το εντυπο στο οποιο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ ΕΠΙ ΕΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ο π. Θεοδωρος Ζησης; Μηπως οι υπευθυνοι του «Ορθοδοξου Τυπου» δεν θελουν να τα «χαλασουν» με διαφορους «αντι-οικουμενιστες» Δεσποταδες και ποιουν την νησσαν; Οπως δεν βγαζουν μιλια και για το αισχος του τεμενους της Αθηνας, που εντος ολιγου εχει εγκαινια; Δυστυχως, η συγκεκριμενη εφημεριδα εχει χασει εδω και καιρο (απο την κοιμηση του μακαριστου Γεωργιου Ζερβου) τον μαχητικο και αντι-οικουμενιστικο χαρακτηρα της και χρησιμοποιειται περισσοτερο για την αρθρογραφια (των ιδιων) προσωπων, παρα για την αντικειμενικη ενημερωση των πιστων. Φυσικα, μπορει να κανω λαθος! Ομως, η ΜΗ δημοσιευση των επιστολων του π. Θεοδωρου προς τον Μητροπολιτη Ανθιμο, κινει υποψιες! Διοτι οι επιστολες αυτες ειναι μνημεια αντι-οικουμενιστικου αγωνα και μια εφημεριδα σαν τον «Ορθοδοξο Τυπο» θα επρεπε να τις εχει πρωτοσελιδο με οκταστηλα, οχι να τις «θαβει» για αγνωστους (;) λογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως ο Ορθόδοξος τύπος δεν συμφωνεί με τα παπικά και τα πρωτεσταντικά που μας σερβίρει ο ογκόλιθος!!!!!!της ορθοδοξίας π.θεοδωρος? Και κάτι για σκέψη σε όλους τους ορθόδοξους.Που χάθηκαν οι γνωστοί μητροπολίτες,ο π.Γεωργιος Μεταλληνός,ο κ.Τσελεκιδης,όλοι αυτοί μέχρι πρότινος συνοδοιπόροι του π.Θεοδωρου? Μήπως γνωρίζουν κάτι παραπάνω όπως και ο Ορθόδοξος τύπος?

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα με τον συνονόματο!!Τσιμουδιά ό "Ορθόδοξος Τύπος"!Τί παπικό και προτεσταντικό σερβίρει ό π.Θεόδωρος;;;; Γίνε σαφής!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ​ Δημήτρη η Εκκλησιολογία των παπικών ωχριά στην του π.Θεοδωρου.Η μόνη αυθεντία στην ορθοδοξία είναι η Εκκλησία η οποία αποφασίζει συνοδικώς. Αιρεση είναι η διαφορετική άποψη την οποία η Εκκλησία έχει χαρακτηρίσει αίρεση .Οι αιρέσεις είναι συγκεκριμένες και έχουν σχέση με το τριαδικό δόγμα και την σωτηρία μας.Η αίρεση του οικουμενισμού είναι ανύπαρκτη για την Εκκλησία.Επομενως δεν υπάρχει.Φυσικα μπορεί κάποιος να έχει άποψη για οτιδήποτε.Αυτο ούτε δεσμεύει ούτε υποχρεώνει την Εκκλησία να την δεχθεί.Επομενως γνώμες ,απόψεις η εμμονές κάποιων οι οποίοι νομίζουν ότι είναι πάνω από την Εκκλησία είναι ξένες στην ορθοδοξία δέκτες όμως στον παπισμό που η γνώμη του ενός ,του πάπα,είναι αλάθητη και η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη να την δεχθεί.Διαφερει σε κάτι η άποψη του π.Ζηση από του Πάπα; Τα ίδια δεν υποστηρίζει για τον εαυτό του; Η Εκκλησία συνοδικώς αποφασίζει από το 49 μ.χ όταν όλοι οι Απόστολοι συγκεντρώθηκαν και αποφάσισαν.Οσο για τα πρωτεσταντικά αναφέρομαι στις θέσεις του για την μνημόνευση του επισκόπου στα μυστήρια.Η μνημόνευση του επισκόπου γίνεται για την ενότητα και την ορθότητα της πίστης,άρα είναι απαραίτητη.Απο ότι κατάλαβα αμφισβητεί την ειδική ιεροσύνη θεωροντας ότι όλοι έχουμε την ίδια ιερωσύνη ,το βασίλειο ιερατευμα των πρωτεσταντών .Ξέχνα όμως ότι η ειδική ιεροσύνη είναι μυστήριο και επίσκοπος τον κατέστησε πρεσβύτερο.Επομενως δεν φέρει ειδική ιερωσύνη κατά τα λεγόμενα του. Αν ο πάπας και οι πρωτεσταντες είναι αιρετικοι,ο έχων την ίδια θεολογική και δογματική άποψη π.Θεοδωρος είναι Ορθόδοξος? Αυτά για προβληματισμό αδελφέ μου!

      Διαγραφή
    4. Ρε αδελφέ, να μας τρελάνεις θέλεις;
      Ακόμα δε κατάλαβες ότι έκοψε το μνημόσυνο εφαρμόζοντας κανόνα Συνόδου, και όχι κάτι που του ήρθε στο κεφάλι;
      Υπάρχει κανόνας Συνόδου που δημιουργεί προτεσταντικές τάσεις στην Εκκλησία;

      Το ΄70 που είχε κόψει το μνημόσυνο σχεδόν όλο το Άγιο Όρος και 3 Επίσκοποι, προτεστάντιζαν;
      Ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς που έκοψε το μνημόσυνο του Καλέκα, προτεστάντιζε;

      Ο οικουμενισμός (=Όλες οι αιρέσεις είναι Εκκλησίες με μυστήρια) είναι ανύπαρκτη αίρεση για την Εκκλησία;
      Μήπως θεωρείς και το Σατανισμός ανύπαρκτη αίρεση;

      Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
    5. Τότε και οι Ιεχωβάδες δεν είναι αίρεση, ούτε οι νεοφανείς προτεσταντικές ομάδες, με την δική σου λογική, σωστά;;; Κάποιον Αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς που αποκαλεί τον οικουμενισμό παναίρεση τόν έχεις ακουστά ή μπα;;;Τί πίνεις;;;

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Τώρα τι να πει κανείς;!
      Εύχομαι στο μέλλον να μην φτάσουμε σε σημείο να ακούμε απόψεις ότι ο Άγιος Μάρκος ευγενικός ήταν παπικος επειδή η τότε διοικούσα "εκκλησία" υπέγραψε ένωση ενώ ΕΝΑΣ - ΜΟΝΟΣ Μάρκος ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. Την θέση της εκκλησίας όμως την εξέφρασε ο Άγιος Μάρκος.

      Διαγραφή
    10. Αγαπητοί αδελφοί με χαρά διάβασα τα σχόλια σας.Θα ήθελα να πω ότι κανένας κανόνας ούτε ο 15 της πρωτοδευτέρας δεν επιτρέπει την μη μνημόνευση του επιχωριου μητροπολίτη! Η ερμηνεία που του δίδουν οι π.Θ.Ζησης και οι περί αυτόν είναι αυθαίρετη και αντίθετη με όλους τους ερμηνευτές και την κοινή λογική.Διαβαστε αν γνωρίζετε καλά ελληνικά τον κανόνα έστω και στο ιντερνέτ και τις προϋποθέσεις δηλ μόνο εάν διδάσκει αίρεση καταδικασμένη απο συνόδους.Ας μου αναφέρει κάποιος ποια σύνοδος καταδίκασε τον "οικουμενισμού" Η σύνοδος του Ζήση?.Εκείνο που κάνει εντύπωση αδελφοί είναι ότι συγκρίνετε τους γραφικούς με τους Άγιο Μάρκο και Άγιο Γρηγόριο.Διαβαστε αδελφοί και μην ακούτε μόνο τους διάφορους που είτε γνωρίζουν την αλήθεια είτε είναι θεολογικά ανεπαρκείς.

      Διαγραφή
    11. ε αφού το λές εσύ, ο Stamos0030, κάτι θα ξέρεις.
      Που να ξέρει ο π.Ζήσης, που ήταν καθηγητής Πατρολογίας στην Θεολογική
      Που να ξέρουν οι αγιορείτες πατέρες που ακολουθούν την παράδοση του Αγίου Όρους που και επί Βέκκου και πρόσφατα επί Αθηναγόρα διέκοψαν το μνημόσυνο
      που να ξέρουν ένα σωρό άλλοι ευλαβείς ιερωμένοι (π.Φώτιος Βεζύνιας, π.Νικόλαος Μανώλης κλπ).
      Υποκλινόμαστε όλοι στον Stamos0030!

      Διαγραφή
    12. Ότι έγραψα παραπάνω είναι αυτά που λένε οι ιεροί κανόνες,οι πατέρες και η Εκκλησία.Αν έχω δίκιο ή άδικο θα φανεί μετά το Πάσχα όταν οι παραπάνω Ζήσης και η παρέα του θα καθαιρεθουν και οι οπαδοί τους αφορισθούν.

      Διαγραφή
  2. Ας βγεί κάποιος να μιλήσει τί γίνεται μέ τον ΄΄Ορθόδοξο τύπο΄΄ ,άν καί γνωρίζουμε ,αλλά θα πρέπει να καταγγελθούν τά απαράδεκτα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ρομφαιας δεν θεωρει ειδηση την διακοπη μνημοσυνου αλλα τις γιορτες και τα πανηγυρια. Μαλλον λεφτα θελει να βγαλει το site ρομφαια και τιποτε αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς
      κι ο Ρομφέας και κάθε Ρομφέας.
      Δεν είναι τυχαίο που γεμίσαμε εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων.
      Κάποιοι μυρίστηκαν το μαύρο χρήμα και "μετακινήθηκαν" στο χώρο της εκκλησίας!

      Διαγραφή
    2. Και καποιοι απο την Εκκλησια δινουν χρημα για τετοιες ειδησεις και πανηγυρια

      Διαγραφή
  4. Ο κ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ! Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Ο Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΟΥ, ΝΑΡΚΟΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ ΤΟΝ Π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com