Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Τι συμβαίνει με τον Ορθόδοξο Τύπο;

OrthodoksosTyposNP-6-620x264.jpg
Λωρίτου  Ελένη  
Το αναγνωστικό κοινό του Ορθοδόξου Τύπου, που δεν έχει πρόσβαση στα διαδικτυακά ιστολόγια, μένει ανενημέρωτο ως προς τις συγκλονιστικές εκκλησιαστικές εξελίξεις που παρήγαγε η Σύνοδος του Κολυμπαρίου.
Απόδειξη αυτού είναι ότι ενώ ο π. Μάρκος είχε αφιερώσει πολλά πρωτοσέλιδα στην δίωξη του π. Θεοδώρου Ζήση από τον μακαριστό Χριστόδουλο – ας μην πάμε στην απώτερη ιστορία του 65 του 75 κ.τ.λ. - σήμερα ο π. Βολουδάκης δεν αφιέρωσε κανένα στις διώξεις των κληρικών και μοναχών που έχουν μετέλθει την εφαρμογή του 15ου Κανόνος της Α/Β Δηλαδή έτσι αξιολογεί ο σεβαστός π. Βολουδάκης τα γεγονότα;
Θεωρεί τις πράξεις αυτές ασήμαντες, άνευ τίνος βαρύτητος; Είναι βαριά η ιστορία της εφημερίδος για να περιοριστεί σε ένα ρόλο αναπαραγωγής εκκλησιαστικών ειδήσεων αποποιούμενη τον καθοδηγητικό της ρόλο με σταθερές θέσεις, αγωνιστικότητα, επιθετικότητα στην πρώτη γραμμή του αγώνος, καλύπτοντας τις εκκλησιαστικές εξελίξεις και δημιουργώντας ένα εκκλησιαστικό φρόνημα.
Η θέση του Ορθοδόξου Τύπου δεν είναι στα μετόπισθεν, αλλά στην πρώτη γραμμή.
Ο οποιοσδήποτε άλλος ρόλος δεν της ταιριάζει και ισοδυναμεί με το ΑΠΕΘΑΝΕ και ΕΤΑΦΗ κάτω από το βάρος της ανθρώπινης αδυναμίας και ανομολόγητων παθών, ανάρμοστων για τον χώρο της εκκλησίας και για την κληρονομιά αγίων μορφών του εκκλησιαστικού χώρου που κόσμησαν την πνευματική διεύθυνση της εφημερίδος, αλλά και την αρθρογραφία της. 
Τελειώνουμε με την ευχή να δούμε την εφημερίδα πάλι στο ύψος της με πνεύμα διακονίας και όχι με άκαμπτες εγωιστικές αγκυλώσεις.

23 σχόλια :

  1. θά πρέπει επί του θέματος να τοποθετηθούν οι άλλοι που συμμετείχαν στην διευθυντική ομάδα του Ορθοδόξου Τύπου ,επί των ημερών του π. Μάρκου Μανώλη και Γ.Ζερβού Πώς έγινε και η εφημερίδα παραδόθηκε στά χέρια του π. Βολουδάκη ; Νομίζω ,χωρίς να είμαι σίγουρη οτι αυτοί ήταν ο π. Γεώργιος Μέταλληνός και π. Σαράντης των οποίων η θέση είναι απόλυτα σεβαστή στό θέμα της αποτειχίσεως και εφαρμογής του 15ου Κανόνος της Α/Β ,πλήν όμως καθόλου επαρκής για να την υιοθετήσει η εκκλησία και να εκφράσει την συνειδησή της Νομίζω οτι η εκκλησιαστική συνείδηση δέν θα εκφραστεί ποτέ μέ μεθόδους αποκλεισμού των μεγάλων γεγονότων που κυριαρχούν στην ζωή της εκκλησίας. Αυτό έρχεται σέ αντίθεση μέ το ήθος της εφημερίδος και της ιστορικής της πορείας Η στάση του π. Βολουδάκη ερμηνεύεται ως υπονόμευση του π. Θεοδώρου Ζήση και της κινήσεως της αποτειχίσεως από κληρικούς και μοναχούς αγιορείτας και μή ,εντός και εκτός της Ελλάδος Η σιωπή του π. Γεωργίου Μεταλληνού και π. Σαράντη τί σημαίνει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. '' Η σιωπή του π. Γεωργίου Μεταλληνού και π. Σαράντη τί σημαίνει ; ''
      Θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα τοποθετηθούν και αυτοί δημόσια για το θέμα της αποτείχησης των, κατά τα άλλα, αξιοσέβαστων ιερέων ανά τον κόσμο που το έπραξαν. Παρότι, ως πνευματικοπαίδι ενός εκ των δύο ιερέων που αναφέρατε, είμαι σε θέση να γνωρίζω την άποψή τους για το ζήτημα αυτό, ωστόσο δεν θα ήθελα να τους προκαταβάλλω ανακοινώνοντας εδώ τη γνώμη τους. Ας κάνουμε, λοιπόν, λίγη υπομονή και όταν οι ιερείς αυτοί κρίνουν κατάλληλο τον καιρό, θα ακούσουμε και τη δική τους γνώμη.
      Ωστόσο, είναι προφανές ότι η μέχρι τούδε σιωπή τους κάτι σημαίνει... (και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του)

      Διαγραφή

    2. Κύριε Σαββόπουλε δεν καλούμε τον π. Σαράντη και τον π. Γ. Μεταλληνό σε καμμία απολογία επειδή για προσωπικούς ή και ποιμαντικούς λόγους δεν κάνουν αποτείχιση Είναι ένα σεβαστό τους ΄΄δικαίωμα ΄΄ σύμφωνα με΄ τον 15ο κανόνα της Α/Β , αν και αν το έκαναν θα έκαναν απλά το αυτονόητο ,εφ’όσον η αποτείχιση έχει επέλθει στην συνείδηση της εκκλησίας , δηλαδή ο απλός πιστός που είναι ενημερωμένος και ευαισθητοποιημένος αποφεύγει και επιτραπείτω μοι ΄΄αποστρέφεται ΄΄ τον οικουμενιστή επίσκοπο και κληρικό όχι ως πρόσωπο ,αλλά ως ποιμένα , εφ’όσον βλασφημεί το όνομα του Θεου και σύμφωνα με τις επιταγές της αιρέσεως προδίδει την φιλτάτη πατρίδα Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να πολεμάται εκ των έσω η αποτείχιση , την οποια ο ίδιος ο 15ος κανόνας επαινεί Δηλαδή οι πατέρες τι πρεσβεύουν , ότι πρέπει όλοι να καθόμαστε ως να μην συμβαίνει τίποτα ; Δεν σας κρύβουμε την αλγεινή εντύπωση που μας προκάλεσε το γεγονός, ότι τις ίδιες ημέρες που ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε την δίωξη εναντίον του π. θεοδώρου Ζήση ο κ. Τσελεγγίδης ΄΄κοσμούσε ΄΄ τά ΄΄ ποιμαντικά ΄΄ πάνελ του Ανθίμου μιλώντας για τους αγίους……..! Ας είναι , ο Θεός να το κάνει αυτό ΄΄ποιμαντική΄΄ …… Εννοούσα ότι θα πρέπει να πάρουν θέση οι δύο πολύ αγαπητοί και σεβαστοί πατέρες για το θέμα του Ορθοδόξου Τύπου με δεδομένο, ότι από την εφημερίδα μετά τον κοίμηση του Γεωργίου Ζερβού όλοι, που αποτελούσαν την διευθυντική ομάδα του, είτε αποχώρησαν είτε απομακρύνθηκαν και η εφημερίδα έμεινε ακέφαλη με΄ τον π. Βολουδάκη να λέει, ότι ούτε αυτός διευθύνει την εφημερίδα Και τότε ποιος την διευθύνει ; Εδώ ο κόσμος χάνεται και η Μαριωρή χτενίζεται Εδώ συμβαίνει μία κοσμογονία εκκλησιαστικών εξελίξεων με μοναχούς να εκδιώκονται από το Άγιο Όρος και επιφανείς ακαδημαϊκούς θεολόγους να απειλούνται με΄ καθαίρεση και η ιστορική εφημερίδα του Ορδοδόξου Τύπου αρνείται να αποτυπώσει έστω δημοσιογραφικά αυτήν την εκκλησιαστική πραγματικότητα Ας κρεμάσουν και κανένα χαϊμαλί δηλαδή για να ξορκίσουν το κακό που μας βρήκε….. αν αυτό αποτελεί ΄΄ποιμαντική ΄΄ αντιμετώπιση της αιρέσεως ………

      Διαγραφή
    3. Κυρία Λωρίτου συμφωνώ στα περισσότερα από όσα γράφετε. Είναι γεγονός πράγματι ότι οι αποτειχήσεις των ιερέων δεν απασχόλησαν όσο θα έπρεπε τον τύπο και τα λοιπά ΜΜΕ και ιδίως τα εκκλησιαστικά, όπως πχ ο Ορθόδοξος Τύπος και άλλα. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις έχει αποσιωπηθεί εντελώς το θέμα. Αυτή η αποσιώπηση, πιθανόν, γίνεται για κάποιους, κατά τη γνώμη μου, λανθασμένους ποιμαντικούς λόγους (για να μην πω ότι γίνεται προκειμένου να ικανοποιηθούν ιδιοτελείς σκοπιμότητες). Ωστόσο, προσωπικά διαχωρίζω αυτήν, την μάλλον ύποπτη, σιωπή επί του θέματος που τηρούν τα ΜΜΕ (έντυπα ή ηλεκτρονικά) με τη σιωπή που τηρούν οι ιερείς και λοιποί θεολόγοι που αναφέρατε. Πιστεύω παράλληλα, ότι δεν αποτελεί προδοσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα, ούτε πολύ περισσότερο, πολεμική εκ των έσω, η στάση των ιερέων αυτών (π. Σαράντου και π. Μεταλληνού καθώς και του κ. Τσελεγγίδη) έναντι του ζητήματος της αποτείχησης των σεβαστών μας πατέρων στη Θεσσαλονίκη και αλλαχού.
      Αναμένω, πάντως, και εγώ με αγωνία μια δημόσια τοποθέτηση των εν λόγω ιερέων προκειμένου να έχουμε όλοι μια σαφή και ολοκληρωμένη εικόνα της άποψής τους για το θέμα.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο άρθρο. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντι να μας ενημερωνει η εφημεριδα για τουτα τα γεγονοτα,μας παρουσιαζει πολυσελιδες διαμαχες μεταξυ του π.Βασιλειου και του πολιτικου Μηλιαρακη,που ειναι ανουσιες τελειως.Δεν μας ενδιαφερουν αυτα,γιατι δινουν τοση εμφαση σε ανευ σημασιας θεματα και δεν προβαλουν οντως σημαντικες εκκλησιαστικες εξελιξεις ,οπως ειναι οι διωξεις ομολογητων κληρικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από πού αρύεσθε τις πληροφορίες ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης διευθύνει τον ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΤΥΠΟΝ; Αποκλειστικά από τον κ. Τελεβάντον, ο οποίος έχεικαταδικασθεί από την Ελληνική Δικαιοσύνη γιά "κατά συρροήν συκοφαντική δυσφήμηση" του π. Βασιλείου Βολουδάκη.Πώς χριστιανοί όντες υιοθετείτε αναπόδεικτες συκοφαντίες και τις διαδίδετε; Επαναλαμβάνω γιά μιά ακόμη φορά ότι ευθύνομαι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ ΑΡΘΡΑ ΜΟΥ και γιά τίποτε αλλο.Οποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα του Ι.Ν. ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ και διαβάσει τις διακονίες μου, συν την ευθύνη του Ναού και τις εξομολογήσεις, θα αντιληφθή ότι είναι αδύνατον ένας άνθρωπος να ανταποκριθή στις αρμοδιότητες που μου αποδίδει ο κ. Τελεβάντος από ανεξήγητο σε μένα ασίγαστο πάθος εναντίον μου.
    π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  5. Την ευχή σας π. Βασίλειε ! Σάς ευχαριστώ που μου κάνετε την τιμή να μου απαντήσετε σέ ό,τι η συνείδησή μας διαμαρτύρεται Το ερώτημά μας είναι ποιός διευθύνει κατ'ουσίαν την ιστορική εφημερίδα του Ορθοδόξου Τύπου Λέτε οτι φέρετε την ευθύνη μόνο των άρθρων που φέρουν την υπογραφή σας Οταν όμως αυτά τά άρθρα γίνονται πρωτοσέλιδα , δέν απηχούν τις θέσεις της εφημερίδος ; Όταν η εφημερίδα αλλάζει ΄΄ρότα ΄΄ από την ιστορική της πορεία , αυτό ποιος το αποφασίζει ; Με τον κ. Τελεβάντο εγώ δέν έχω καμμία σχέση πέρα από το γεγονός ότι είναι ένα γνωστό όνομα στον εκκλησιαστικό διαδικτυακό χώρο που εκφράζει τις δικές του θέσεις και άλλοτε κανείς συμφωνεί μαζί του και άλλοτε διαφωνεί Εγώ δεν μπορώ να πώ τίποτα για ό,τι προσωπικό έχετε μαζί του ή έχει εκείνος μαζί σας ,γιατί κατ’αρχήν αγνοώ το θέμα Το ότι όμως ο κ. Τελεβάντος όπως λέτε καταδικάστηκε από ένα πολιτικό ή και ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο δεν μου λέει τίποτα Πολλοί και εγώ προσωπικά ειμαστε υποψήφιοι να καταδικαστούμε κάποιους μήνες με αναστολή ή χωρις αναστολή και κάποιοι είναι υποψηφιοι ακόμα και για καθαίρεση Αυτό τι μπορεί να μας πεί ; Τιποτα απολύτως Θέλω δηλαδη να πω ότι επειδή ο κ. Τελεβάντος καταδικάστηκε δεν σημαίναι ότι ποινικοποιείται πλέον η κάθε τοποθέτησή του επί εκκλησιαστικών θεμάτων Επανερχόμαστε στην εφημερίδα Στην εφημεριδα του Ορθοδόξου Τύπου πάντα υπήρχε ,εκτός του διευθυντού , ένας πνευματικός σύμβουλος Μέχρι πρό τινος ήταν ο π. Μάρκος Μανώλης μέχρι της κοιμήσεώς του και παλαιότερα ο ιδρυτής της π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος Μάλιστα επί π. Μάρκου Μανώλη υπήρχε και διεθυντική ομάδα απαρτιζόμενη από τις πλέον επιφανείς εκκλησιαστικές προσωπικότητες που αντιπροσώπευαν το κατά δύναμιν όλο τον εκκλησιαστικό χωρο με ποιμαντική ,ακαδημαϊκή και θεολογική προσφορά Αυτό δεν είναι κάτι το απόρρητο Αν σήμερα είστε εσείς αυτό το πρόσωπο γιατί δεν το λέτε ,έτσι ώστε να αναλαμβάνετε και την ευθύνη της καθοδηγήσεως της εφημερίδος ; Συνεχίζεται .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο και ίσως ασύμβατο να ασκεί αυτό τον ρόλο ένας εν ενεργεία ιερέας Πόσο ανεξάρτητος μπορεί να είναι ; Από ό,τι μας λέτε και λόγω του φόρτου εργασίας σας σημαίνει , ότι η εφημερίδα είναι ακέφαλη αποποιούμενη το χρίσμα της ως το πλέον έγκυρο και μαχητικό εκκλησιαστικό δημοσιογραφικό φύλλο και σε αδυναμία να συνεχίσει τον ιστορικό της ρόλο εν μέσω τόσων καταιγιστικών εκκλησιαστικών προβλημάτων την στιγμή ,που θα έπρεπε να αναλάβει την ρομφαία του λογου της και να κόψει στα δύο τά σκοτάδια της αίρεσης και να γίνει το στόμα των πλέον μαχητικών εκκλησιαστικών δυνάμεων Σε κάθε περίπτωση δεν κινούμαστε από καμμία εμπάθεια για να ασκήσουμε αυτή την κριτική στην εφημερίδα και δεν θα είχαμε αντίρρηση να είστε εσεις αυτό το πρόσωπο που θα παίξει αυτό τον ρόλο Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει χωρίς πνεύμα διακονίας και υπηρεσίας στην εκκλησιαστική υπόθεση , χωρίς την καλή υποταγή της γνώμης μας στους υπερέχοντας, που πώς να το κάνουμε πάντα υπάρχουν , χρειάζεται μόνο λίγη ταπείνωση για να το αναγνωρίσουμε και να το υπηρετήσουμε Η εφημερίδα με την άρνησή της να προβάλει και δημοσιοποιήσει τον αγώνα των πλέον ηγετικών προσώπων εναντίον της αιρέσεως ,ακόμα και τελείως δημοσιογραφικά να καταγράψει και αποτυπώσει το εκκλησιαστικό γίγνεσθαι , εισάγει την διάσπαση του αντιοικουμενιστικού χώρου και αυτό είναι κάτι το πολύ δραματικό Αν δεν μπορούμε να συνδράμουμε τον αγώνα αυτών των προσώπων τουλάχιστον ας μην τους προβάλουμε προσκόμματα με χαρακτηριστικά προδοσίας εκ των έσω Ευχόμαστε να καταλάβετε αυτά τά πολύ απλά πράγματα που επιβάλλει ένα στοιχειώδες εκκλησιαστικο ήθος που οπωσδήποτε διαθέτετε ,αλλά απλώς κάτι δεν πήγε καλά από μία απλή και άδολη αβλεψία Ή εκκλησία μας και η φιλτάτη πατρίδα περνά δύσκολες ώρες που πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί καταθέτοντας όλοι τά τάλαντά τους Κανείς δεν περισσεύει και κανείς δεν είναι εναντίον του άλλου Η Παναγία βοήθειά μας !

    Με σεβασμό
    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιότιμη κ. Λωρίτου,
      Δεν σας ζητώ να εμπλακήτε σε κάποια διαμάχη. Εγραψα, όμως, οτι ο κ. Τελεβάντος έχει καταδικασθεί -όχι γενικώς και αορίστως- αλλά γιά τις συγκεκριμένες αναπόδεικτες εις βάρος μου συκοφαντίες που έχει αναρτήσει στο ιστολόγιό του, όπως αυτή οτι διευθύνω τον Ορθόδοξον Τύπον, την οποία συκοφαντία δεν την έχει γράψει κανένα ιστολόγιο, πλην του κ. Τελεβάντου. Εσείς, αν δεν διαβάσατε τον κ. Τελεβάντο, από πού πληροφορηθήκατε αυτή την ψευδή είδηση ότι είμαι ο ιθύνων νους του Ο.Τ.; ΄Οσο γιά τα βασικά άρθρα του Ο.Τ., πάντοτε ήσαν άρθρα τεκμηριωμένα, τα οποία, χωρίς πάντοτε να τα υιοθετή απολύτως η εφημερίδα ετίθεντο προς συζήτησιν, όπως έγραψα και στην απάντησή μου στον κ. Μηλιαράκη, διότι γνωρίζω καλά την λειτουργία που είχε επί σειρά δεκαετιών ο Ο.Τ., δεδομένου ότι υπήρξα ο παλαιότερος στενός συνεργάτης (και εξ απορρήτων, αναγκάζομαι να ειπώ) του μακαριστού και αγιωτάτου π. Μάρκου Μανώλη. Ας μου απαντήση όποιος επιθυμει, αλλά επι των κειμένων μου και όχι σε αυτά που διαβάζει ο καθένας γιά να έχη την ευχέρεια να με κατηγορή. Οσο γιά την ρότα του Ο. Τ., έχει Διοικ. Συμβούλιο, Διευθυντή Συντάξεως κ.α. Αυτούς ερωτήσατε, αυτοί ηλικίαν έχουν, αυτοί περι εαυτών να λαλήσουν.Παρακαλώ, να με κρατήσετε έξω και μακρυά από οποιαδήποτε σενάρια κυκλοφορούν από το ''εκκλησιαστικό'' κουτσομπολιό. Ο,τι έχετε σχετιζόμενο με το πρόσωπό μου ειναι ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ μου.
      Μετά τιμής και ευχών
      π. Βασίλειος Βολουδάκης

      Διαγραφή
  7. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ evparisi 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 12.42 Η δράση της μασονίας στην πατρίδα μας, γύρω από την οποία γίνεται ο πολυσέλιδος διάλογος στον Ορθ. Τύπο μεταξύ του π. Β. Βολουδάκη και του κ. Μηλιαράκη είναι άνευ ουσίας θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ σωστό! Εύγε κ. dionas. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας βγάλουν έξω από το θέμα μας, ώστε να μην γνωρίζουμε το τι γίνεται. Έτσι δουλεύει πλέον η ΜΑΣΩΝΙΑ. Απορώ πως ασχολούμαστε με ΜΑΣΩΝΙΚΑ blog;

    Spikro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άγνωστέ μου σχολιογράφε δικό σας ψωμί τρώτε και ξένες σκασίλες τραβάτε .... Πώς ζεί ο Τελεβάντος στήν Αμερική ! Άν έχετε στοιχεία οτι ο Τελεβάντος είναι μασώνος να τά παρουσιάσετε διαφορετικά δέν σάς το είπε κανείς οτι αυτά που λέτε είναι κακοήθειες ; Εμένα δέν μου πέφτει λόγος παρά μόνο στον βαθμό που μέ αυτά τά πράγματα προσπαθείτε να ξεπεράσετε το ερώτημα που έθεσα πρός τον π. Βολουδάκη και απάντηση δέν βλέπω να παίρνω Ποιός διευθύνει τον Ορθόδοξο Τύπο Είναι πολύ σαφές το ερώτημα Είναι τόσο δύσκολο να πάρουμε μία απάντηση ;

      Διαγραφή

  9. Πάτερ Βασίλειε την ευχή σας Η εκτίμηση είναι και δική μου και όπως λέτε του κ. Τελεβάντου και πολλών άλλων ότι εσείς είστε ο ιθύνων νούς της εφημερίδος Αυτό συνιστά κάποιο ποινικό αδίκημα ώστε να είναι συκοφαντία ; Αυτό για τον Ορθόδοξο Τύπο είναι θεσμός δηλαδή να λειτουργει υπο την πνευματική καθοδήγηση ενός καταξιωμένου πνευματικού προσώπου ή ομάδος Πάντα έτσι ήταν Αδίκως δικάστηκε ο κ. Τελεβάντος αν ήταν μονο και μόνο γι’αυτό τον λόγο Η εκτίμησή μας αυτή στηρίζεται όχι στον αέρα αλλά σε ό,τι βλέπουμε ,διαβάζουμε και πληροφορούμεθα Ειπαμε ότι μετά την κοίμηση του π. Μάρκου Μανώλη η εφημερίδα λειτουργούσε υπό την πνευματική καθοδήγηση της διευθυντικής ομάδας παρ’ όλο που ο Γεώργιος Ζερβός ήταν ένας καταξιωμένος δημοσιογράφος και είχε κερδίσει την εμπιστοσύνη μας Μετά την κοίμηση του Γεωργίου Ζερβού ποιος είναι αυτός που ασκεί αυτό το ρόλο δηλαδή την πνευματική καθοδήγηση της εφημερίδος ; Είναι ο π. Θεόδωρος Ζήσης , μήπως ο π. Σαράντης ή ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ; Μία ματιά να ρίξει κανείς στα φύλλα , στα πρωτοσέλιδα και γενικά στο πνεύμα της εφημερίδος ,αυτό είναι πρόδηλο ,άς μην επαναλαμβάνουμε πράγματα αυτονόητα Τώρα μας λέτε ότι ούτε και σείς είστε και με παραπέμπετε στο διοικητικό συμβούλιο που από το όνομα του φαίνεται ότι δεν έχει καμμία αρμοδιότητα καθοδήγησης της εφημερίδος , καθως με παραπέμπετε και στον κ. Τραμπούλη Συγγνώμη , γιατί να απευθυνθώ στον κ. Τραμπούλη ποιος είναι ο κύριος ,τον γνωρίζω , μήπως κάποιος άλλος τον γνωρίζει ; Επαίρεσθε ότι είσαστε στενός συνεργάτης του π. Μάρκου Μανώλη , μήπως ήταν και ο κ. Τραμπούλης ; Σύμφωνα με τους πνευματικούς νόμους εύχομαι να είναι ένας αξιόλογος και ικανός άνθρωπος και να διαθέτει αγιότητα άγνωστη στα μάτια των πολλών ,αλλά μπορεί και να μην διαθέτει τίποτα από όλα αυτά και απλώς να είναι κάποιος άνθρωπος από εσας εξαρτώμενος Εν τη ρύμη του λόγου στον Βόλο ήταν υποψήφιος στο κόμμα της ΄΄κοινωνίας ΄΄ κάποιος κ. Τραμπούλης όχι Γεώργιος , άσχετο …… Πάντως η μέχρι τώρα υπηρεσία του στον Ορθόδοξο Τύπο δεν δείχνει άνθρωπο με΄ προσωπικότητα που μπορεί να ελέγξει τι θα περάσει ως πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα και με τι η εφημερίδα θα ταυτιστεί και ποια πορεία θα ακολουθήσει και συγγνώμη που θα το πώ , φαίνεται να είναι ένας άνθρωπος απλά ευάγωγος Δεν είναι ειρωνεία να πω ότι είναι και αυτό ένα προσόν ,αλλά όχι για πρόσωπα που αναλαμβάνουν ένα υπεύθυνο ρόλο Εσείς καλά κανετε και έχετε τις προσωπικές σας απόψεις για τις οποίες είστε όπως λέτε υπεύθυνος ,αλλά γιατί θα πρέπει η εφημερίδα να ταυτιστεί μαζί τους και να περάσουν ως πρωτοσέλιδα άρθρα απαράδεκτα και ως προς τις τοποθετήσεις και ως προς το ήθος όπως π. χ. το ΄΄ η περιλάλητος Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη ΄΄ όπου εκτός των απαράδεκτων τοποθετήσεών σας ,είναι απαράδεκτο το άρθρο και για τις αήθεις ειρωνείες εναντίον ποίων ; Συνεχίζεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσεις μπορεί να έχετε τις ψευδαισθήσεις ότι χειραγωγείτε τά πατριαρχεία ,αλλά θα πρέπει κάποιος να σας συνεφέρει ……αν αυτός δεν είναι ο διευθυντής συντάξεως τότε ποιος θα πρέπει να είναι ; Η ουσία της κριτικής μας είναι ότι ενώ στο εκκλησιαστικό γίγνεσθαι συμβαίνει μία κοσμογονια ,η εφημερίδα βρίσκεται αλλού …… Περνα κάποιες αν μη τι άλλο παράδοξες θεσεις ότι στην Κρήτη δεν έγινε τίποτα , η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος δεν επικύρωσε την Σύνοδο της Κρήτης , τά ΜΜΕ δεν ανέφεραν την σύνοδο της Κρήτης ως ένα κορυφαίο γεγονός του ’16 κ.τ.λ. Οι πολιτικές σας απόψεις σεβαστέ π. Βασίλειε μέσα από τις οποίες βλέπετε τά εκκλησιαστικά πράγματα ποιον ενδιαφέρουν ; Το πολιτικό σκέλος όλων των αιρέσεων αείποτε και η διασύνδεση του οικουμενισμού με την μασωνία -- είναι κάτι το γνωστό από τις απαρχές της αιρέσεως -- δεν είναι αντικείμενο της εκκλησίας και της θεολογίας Τότε θα έπρεπε η σύνοδος Φερράρας -- Φλωρεντίας να μην είχε καν γίνει , καθώς και η 7η επί εικονομαχίας και η 8η επί μεγάλου Φωτίου ,γιατί το θέμα ήταν απλά ΄΄πολιτικό΄΄ Αυτές οι λανθασμένες τοποθετήσεις σας σας οδηγούν εσάς προσωπικά και παρασύρετε και την εφημερίδα και τον χειραγωγούμενο από εσας διευθυντή της σε λανθασμένες εκκλησιαστικές τοποθετήσεις , δηλαδή να αποσιωπάτε και εν τελει να υπονομεύετε τον πραγματικό πόλεμο που διεξάγεται στην πρωτη γραμμή εναντίον της επικυρώσεως και της σιωπηλής αποδοχής της αιρέσεως του οικουμενισμού Η εφημερίδα έχει χάσει την διαύγειά της και κανείς παθαίνει μία σύγχυση Δημοσιεύετε μέν κάποια λίγα άρθρα των αγιορειτών πατέρων που είναι υπο διωγμόν --και αν δεν τρέχει τίποτα με την σύνοδο της Κρήτης γιατί θα πρέπει οι πατέρες να κόβουν το μνημόσυνο του πατριάρχη -- αλλα δημοσιεύετε και κάποιο άρθρο ενός μοναχού της Κουτλουμουσίου που δικαιολογεί τον διωγμό των μοναχών ως ζηλωτών σκυλεύοντας τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο αντί να καθιστούμε τον π. Επιφάνιο θεμέλιο του αγώνος Αποσιωπάτε παντελώς όμως την αποτείχιση και διωγμό του π. Νικολάου Μανώλη και π. Θεοδώρου Ζήση και άλλων κληρικών και μοναχών αγιορειτών και μη εντός ή εκτός της Ελλάδος Και τότε συγγνώμη τι είναι αυτό που προβάλλετε αν όχι αυτά τά κυρίαρχα και συγκλονιστικά γεγονότα στη ζωή της εκκλησίας ; Η απάντηση του π. Θεοδώρου Ζήση στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης και γενικώς όλα τά κείμενα τα σχετιζόμενα με αυτή την υποθεση έχουν χαρακτηριστεί μνημειακά κείμενα τά οποία απουσιάζουν από τά πρωτοσέλιδα και γενικά από τις στήλες της εφημερίδος Για όλα αυτά τα απαράδεκτα που εν ολίγοις μπόρεσα να αναφερθώ δεν μπορώ να καταστήσω υπεύθυνο κανένα κ. Τραμπούλη ,αλλά η ευθύνη είναι όλων και του στενού κύκλου που υπηρξε η διευθυντική ομάδα της εφημερίδος ,αλλά και γενικότερα των προσωπικοτήτων που πρέπει να έχουν την ευθύνη των εκκλησιαστικών πραγμάτων ,γιατί η ιστορική εφημερίδα του Ορθοδόξου Τύπου είναι περιουσία της εκκλησίας και όχι κληρονομια κάποιων πλησίον ευρισκομένων …… , ώστε η εφημερίδα να ξαναβρεί τον βηματισμό της και τον ιστορικό της ρόλο

    Με σεβασμό
    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρα που το ήθος και το ύφος του κειμένου σας, που προσιδιάζει με το ύφος του κ. Τελεβάντου (όπως μιά από τις φράσεις του "Λύσσαξε ο σεβαστός μας π. Βασίλειος" ή ξεσάλωσε ο σεβαστός μας π. Βασίλειος και πολλά άλλα και όχι μόνο ότι διευθύνω τον Ο.Τ. αλλά ότι "είμαι γιουσουφάκι και νεροκουβαλητής του Τσίπρα, ότι διευθύνω και την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ό,τι μπορεί κανείς να φαντασθή ως κοσμητικό επίθετο), έτσι και σεις, παραθέτετε κατεβατό αιτιάσεων εναντίον μου με ύφος Πρωθιέρειας πεπεισμένης ότι ο Κληρικός ανθρωπίσκος που συνομιλείτε έχει κατατροπωθεί από τον καταιγισμό σας, καταλήγοντας, βεβαίως,με τη φράση " Μέ σεβασμό(!), γιά να δείξετε και ότι είσθε τυπικά ευσεβοφανώς εντάξει! Παρά ταύτα, λοιπόν, σας πληροφορώ -σαν τελευταία επικοινωνία, αφού δεν κατανοείτε ούτε διανοείσθε ότι μπορεί κάποιος Κληρικός να μη θέλη να ομαδοποιηθή και να μην συμπαρασύρεται από ό,τι κάνουν οι άλλοι αγωνιστές της Πίστεως (σημειωτέον ο π. Επιφάνιος ουδέποτε ομαδοποιήθηκε, με τον οποίο συνεργαζόμεθα όταν κάποιοι άλλοι δεν είχαν "πάρει είδηση" ότι υπάρχει Οικουμενισμός και δεν ντρέπονται να το λένε), ότι ο κ. Γεώργιος Τραμπούλης ήταν στενό πνευματικό παιδί του π. Μάρκου, διέμενε στο Οίκημα της ΠΟΕ και τον διακονούσε συνεχώς, ειναι Θεολόγος και εκπονεί διδακτορική διατριβή, γνωρίζει ξένες γλώσσες και είναι ντροπή να εκφράζεσθε με αυτόν τον περιφρονητικό τρόπο, χωρίς να έχετε έλθει ποτέ ούτε καν στο Κτίριο της ΠΟΕ ούτε γνωρίζετε τους αγώνες ανθρώπων που "έβαλαν το κεφάλι τους στον ντορβά επί Σεραφείμ Αρχιεπισκόπου,όντες Εφημέριοι της Αρχιεπισκοπής, όταν άλλοι ήσαν "εν τοις οίκοις των Βασιλέων της Οικουμενικής Διοικήσεως. Λίγη συστολή και περισσότερη έρευνα της Αληθείας και όχι τυφλή και φανατισμένη αποδοχή των πληροφοριών που σας δίδουν άνθρωποι με ανεξήγητη εμπάθεια στο πρόσωπό μου (χωρίς να τους έχω βλάψει στο παραμικρό) και στα πρόσωπα των άλλων, που το μόνο έγκλημά μας είναι να θέλουμε να μας αφήσετε ησύχους με το δικαίωμά μας να έχουμε την ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΨΗ. Ο Ο.Τ. δεν είχε ούτε έχει ούτε πρέπει να έχη Ναύαρχο.Ούτε ο Εκκλησιαστικός αγώνας έχει αρχηγό. Οποιος πιστεύει κάτι τέτοιο ή το επιθυμεί είναι ψώνιο! Ο Ο.Τ. είναι κονίστρα, γράφει όποιος θέλει και του απαντά όποιος θέλει. Η γνώμη με τα περισσότερα επιχειρήματα πάντοτε υπερίσχυε στη συνείδηση των αναγνωστών, χωρίς κάποιος να βγάζη ειδικό φιρμάνι εγκυρότητος. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ.
    Καλή σας Ανάσταση!
    π. Βασίλειος Βολουδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  12. Σεβαστέ π. Βασίλειε , αλήθεια καλά θα κάνετε να μην ξαναγράψετε, γιατί όσο μας γράφετε τόσο αποκαλύπτεται ένα ΄΄απύθμενο βάθος ΄΄ …….. που δεν θα το φανταζόμεθα Λέτε ότι είσαστε ΄΄συνεργάτης΄΄ του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου Σε ποιο θέμα ΄΄συνεργαζόσαστε ΄΄ ; Εξομολογούσατε μαζί , σας άφησε στο πόδι του , γράφατε τα κείμενα που περιέχονται στο ΄΄άρθρα -μελέται -επιστολαί ΄΄ μαζί , συζητούσατε με τις κορυφαίες εκκλησιαστικές προσωπικότητες μαζί και διεμορφώνατε το εκκλησιαστικό τοπίο μαζί ή μάλλον αντί αυτοί να τηλεφωνήσουν σε εκείνον προκειμένου να τον ξεκουράσετε δεχόσαστε εσείς τά τηλεφωνήματα τόσο των επιφανών εκκλησιαστικών προσώπων ,όσο και ημών των ελαχίστων αδελφών του Χριστού, τους οποίους ο μακαριστός γέροντας με υπομονή , αγάπη ,σοφία και προσευχή διηκόνει ; Εισαστε μαζί με εκείνον εκκλησιαστικός παράγων ή σας έχρισε εκείνος εκκλησιαστικό παράγοντα ; Οσο για να πάμε μέχρι το περίπτερο να του πάρουμε μία εφημερίδα ,όλοι το κάναμε….. Εγώ βλέπω ότι ούτε κάν το πνεύμα του δεν υπηρετείτε ,αλλά καταδέχεστε να τον χρησιμοποιούν άλλα αντί άλλων, για να χτυπήσουν το ίδιο το πνεύμα του μακαριστού γέροντα , που ήταν η ομολογία της πιστεως Δηλαδή συγγνώμη την ΄΄συντεταγμένη ΄΄ αποτείχιση , που είναι μία ερμηνεία που φέρει την πατρότητα του γέροντα ,εσείς την ονομάζετε ΄΄ομαδοποίηση ΄΄ ; Το ότι η εφαρμογή του 15ου κανόνος της Α/Β Συνόδου πρέπει να είναι όσο το δυνατον πολυπληθής και ει δυνατόν να ΄΄ πατρονάρεται ΄΄ από επιφανείς προσωπικότητες του εκκλησιασικού και ακαδημαϊκού χώρου με μεγάλη ακτινοβολία όχι μόνο πανελλαδική αλλά και παγκόσμια, εσείς το ονομάζετε ΄΄ ομαδοποίηση΄΄ και αυτήν την ΄΄συντεταγμένη ΄΄ κατάσταση εσείς την ονομάζετε ΄΄φασιστικό ολοκληρωτισμό ΄΄ ; Από ό,τι φαίνεται περάσατε ΄΄πλησίον ΄΄ του μακαριστού γέροντα και δεν τον ακουμπήσατε Φοβούμενη μήπως σας αδικήσω , δεν θα πω ότι στα περιβάλλοντα των γεροντάδων ακόμα και των αγιοτέρων αναφύονται πολλααααά …….παρατράγουδα , που έχουν σχέση με την ενδογενή νοσηρότητα του ανθρώπου και δεν ελέγχονται ούτε από τους ευφυέστερους και αγιότερους γέροντες Εγώ δεν διεπίστωσα κάτι τέτοιο ζώντος του γέροντα ,αλλά τι είναι αυτά που μας λέτε σεβαστέ πάτερ ; Συνεχιζεται .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγγνώμη ατύχημα .... Στην μεταφορά copy paste έσβησα την συνέχεια και δεν μπόρεσα να την ανακτήσω Η συνέχεια αναβάλλεται καθ'ότι γράφτηκε μετα από αγρυπνία μέχρι αυτή την ώρα και είναι αδύνατον ......Συμβαίνουν ...... Μάλλον φταίει ο π. Ευθύμιος ....Μήν του λέτε να κάνει προσευχή , γιατί αλλοίμονό μας , πόσο πιά .....μας πήραν χαράματα .... Καλέ μας π. Βασίλειε υπάρχει και χιούμορ , τά ίδια τά πράγματα το δείχνουν .....Την ευχή σας ....για να πιάσουμε και κανένα πλάγιο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας μην επαναλάβω τά ίδια όσον αφορά τον π. Μάρκο Μανώλη και τους υποτιθέμενους ΄΄συνεργάτες ΄΄ του……και δεν είμαι εγώ αυτή που θα απαξιώσω κανέναν άνθρωπο είτε ήταν, είτε δεν ήταν ΄΄συνεργάτης ΄΄ του τάδε ή του τάδε πνευματικού ΄΄ Κούνια που μας κούναγε΄΄ αν νομίζουμε ότι ο Ορθόδοξος Τύπος ήταν μία ΄΄ κονίστρα΄΄ όπου έγραφε όποιος ήθελε, ό,τι ήθελε και του απαντούσε όποιος ήθελε υπηρετώντας μάλλον την ΄΄δημοκρατία ΄΄ παρά την εκκλησία και την ομολογιακή αγωνιστικότητα Μήπως λέω ψέματα ότι διατελούσε πάντα υπό την πνευματική καθοδήγηση ενός καταξιωμένου με ομολογιακό και αγωνιστικό φρόνημα πνευματικου ανθρώπου και τέτοιοι υπήρξαν ο ιδρυτής της π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος και π. Μάρκος Μανώλης , ο οποίος πρό της κοιμήσεώς του όρισε την διευθυντική ομάδα απαρτιζόμενη από τά πλέον επιφανή πρόσωπα του εκκλησιαστικού χώρου ; Αυτόν τον οποίο εσείς τώρα χλευάζετε και ειρωνεύεστε -- ως να ανήκετε στους οικουμενιστάς -- ο ίδιος ο π. Μάρκος επέλεξε να ανήκει στην διευθυντική ομάδα και αφιέρωσε μία σειρά πρωτοσέλιδων, όσον αφορά την δίωξή του από τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο Είναι ψέμα ότι ο Ορδόδοξος Τυπος είχε πάντα ομολογιακό ,αγωνιστικό , ελεγχτικό χαρακτήρα υπηρετώντας πάντα σταθερούς , σαφείς και διαυγείς στόχους διαμορφώντοντας στο πλήρωμα της εκλησίας ένα φρόνημα και εκπληρώνοντας έτσι μία ποιμαντική διακονία ; Φυσικά μπορείτε να έχετε ΄΄την δική σας άποψη ΄΄ όσον αφορά τον χώρο σας ,την ευλογημένη σας σύναξη , την πολιτική σας κίνηση ,αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας ,αλλά σε μία εκκλησιαστική προσφορά πρέπει να θυσιάζουμε οτιδήποτε προσωπικό στην κοινή εκκλησιαστική υπόθεση και στον τρόπο που αυτή υπηρετείται καλύτερα αναγνωρίζοντας πάντα τους υπερέχοντας .......

    Με σεβασμό
    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητό ιστολόγιο
    Επειδή δεν ασχολούμαι με τα εκκλησιαστικά που με αφήνουν παντελώς αδιάφορη – και όπως φαίνεται πολύ καλά κάνω – μπήκα στο ιστολόγιο σας με την υπόδειξη ενός φίλου, να «θαυμάσω» κατινιά!
    Η αλήθεια είναι ότι έπαθα σοκ διαβάζοντας την ξεσαλωμένη «κυρία χριστιανή» που νομίζει ότι είναι το θαύμα του αιώνα! Κάποιος να την κάνει πρωθυπουργό ρε παιδιά! Και, γιατί όχι, αρχιεπίσκοπο; Και γιατί όχι πατριάρχη;
    Μη τη χάσετε, γιατί που θα ξαναβρείτε τέτοια ευγένεια, τόση γνώση, τόση σοφία!!!
    Αφήνω τη μετριοφροσύνη. «Ποιος είναι αυτός που κάνει αυτό κι εκείνο;» «ποιος είναι αυτός που λέει το άλλο;» Αυτή ποια είναι αλήθεια; Και μου αρέσει που σαν όρο να μην υπάρχουν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια. Δηλαδή τα σχόλια της, το ύφος της, η όλη κατινιά σας εκφράζουν; Αυτό είναι το ήθος που έχετε οι χριστιανοί; Έτσι υπερασπιζόσαστε την πίστη σας; Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι; Να αποκεφαλίζετε όσους διαφωνείτε, ακολουθώντας το «πνεύμα» των μουσουλμάνων, ή να τους καίτε στην πυρά, κατά την Ιερά Έξέταση;
    Θα ήθελα να μάθω την άποψη σας για την «κυρία», θα ήθελα να μάθω το ήθος του ιστολογίου σας, να δω τι ακριβώς προσπαθείτε να σώσετε, για να αποφασίσω μήπως είναι καλύτερα να πάνε κατά διαόλου τα πάντα αντί να τα «σώσετε» εσείς!
    Υ.Γ Με συγχωρείτε, να ρωτήσω και κάτι αδιάκριτο; Η «κυρία» τι ζόρι ακριβώς τραβάει με τον συγκεκριμένο ιερέα που με τόσο «σεβασμό» διασύρει, ειρωνεύεται και προσβάλλει; Τον ερωτεύτηκε και έφαγε πόρτα; Γιατί μόνο έτσι εξηγείται τέτοια λύσσα…….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ζωή χαίρε εν Κυρίω

      Το Ιστολόγιο είναι χώρος ελεύθερη έκφρασης, με σεβασμό στους κανόνες που παραθέτουμε.

      Δεν αποτελεί κοινωνία Αγίων, ούτε ως τέτοια πλασσάρεται. Όλοι ανεξαρέτως είμαστε στον αγώνα να νικήσουμε τα πάθη μας.

      Για την γενική ευωδία που "αναδίνει" πολλές φορές ο απλός κόσμος, με τη στάση του, έχεις δίκιο, ξεκατίνιασμα μωρέ! Άλλωστε κι εσένα ο φίλος σου με αυτό το κίνητρο σε έπεισε να μπεις.

      Αν έχεις όμως την υπομονή και την διάθεση, μη στέκεσαι στις ασθένειες των ασθενών, αλλά αναζήτησε τη θεραπεία, που είναι πάντα εκεί, είτε τη βλέπουμε είτε όχι.

      Πως κατέληξες να είσαι αδιάφορη για την πίστη; Από ποιούς επηρρεάστηκες; Γιατί αφήνεις "Κατίνες" να σε απομακρύνουν από το Χριστό. Σε εφημερεύων νοσοκομείο αν βρεθείς περαστική, θα βρείς όλες τις ασθένειες, πολλές θανατηφόρες, μα θα βρείς και την ίαση, τη θεραπεία.

      Αγαπητή Ζωή, εσύ όπως και η κυρία Χριστιανή που σε σκανδάλισε, όπως κι εμείς, στη διαχείριση του ιστολογίου Κατάνυξις, είμαστε άνθρωποι, που αυτεξουσίως αναζητούμε ή όχι την Αλήθεια.

      Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Στη διάθεσή σου

      καλή Ανάσταση
      καλή Φώτιση

      Διαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com