Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Ο πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης τοποθετείται για τα ανάρμοστα και υβριστικά σχόλια κατά του μητροπολίτου Θεσσαλονίκης

Το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας της νέας δίωξής μου από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, παρατηρείται μία αναστάτωση στο διαδίκτυο. Πλήθος αρθρογραφίας και σχολίων, ανωνύμων και επωνύμων, έκαναν την εμφάνισή τους. Μπροστά στο φαινόμενο αυτό θα ήθελα να τοποθετηθώ ώστε να διευκρινίσω ορισμένα θέματα.
Η αγιοπατερική και ιεροκανονική απόφασή μου να διακόψω το μνημόσυνο του επισκόπου μου στις ιερές ακολουθίες για λόγους Πίστεως και ιερατικής συνείδησης, επέφερε την αντικανονική και παράνομη απόφαση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, να κινηθεί εναντίον μου με ανυπόστατες κατηγορίες. Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης έδωσε εντολή για έναρξη ανακριτικής διαδικασίας εις βάρος μου για τέσσερα αδικήματα: σχίσμααπείθεια και καταφρόνηση της προϊσταμένης μου εκκλησιαστικής αρχήςσκανδαλισμό πιστώνεξύβριση και συκοφαντία. Επίσης μου επέβαλλε παρανόμως, προσωρινή απαγόρευση από κάθε ιεροτελεστία καθώς και το επιτίμιον της ακοινωνησίας. Αυτό είχε ως πρακτικό αποτέλεσμα, πολύς κόσμος που αναπαύεται στο πετραχείλι μου, να μην έχει τη δυνατότητα να εξομολογηθεί αυτήν την Μεγάλη Σαρακοστή στον πνευματικό του πατέρα. Αυτό από μόνο του έφερε μεγάλη αναστάτωση.
Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να διαχωρίσω τη θέση μου, όπως έκανα και κατά το παρελθόν με ειδική ανακοίνωση στο διαδίκτυο (Ο Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης για τα υβριστικά και τα ανάρμοστα σχόλια), και να σταθώ απέναντι καταδικάζοντας κάθε σχολιασμό ανάρμοστο, υβριστικό, ειρωνικό και απρεπή προς το πρόσωπο του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.Ανθίμου.
Ο σκοπός της αντιαιρετικής μου δράσης κατά του Μητροπολίτου μου και η αντιπαράθεση μαζί του είναι θεσμική και δεν έχει να κάνει με τον ίδιο σαν φυσικό πρόσωπο. Τον καταγγέλω για τις οικουμενιστικές και αιρετίζουζες διδαχές και δράσεις που επιτελεί ως ποιμενάρχης της τοπικής Εκκλησίας αλλά για τίποτε προσωπικό που έχει να κάνει με τη ζωή του. Δεν με ενδιαφέρει η προσωπική του ζωή και δεν ασχολούμαι με αυτήν. Το ότι όμως έχει παραδώσει την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης στην παναίρεση του Οικουμενισμού, αυτό δεν το ανέχομαι και σε αυτό αντιδρώ με την διακοπή της μνημονεύσεώς του. Αντιπαρατίθεμαι μεταχειριζόμενος επιχειρήματα θεολογικά και εκκλησιαστικά με ευπρέπεια και σεβασμό προς το πρόσωπό του.
Χαίρομαι για όσους φίλους εκ του διαδικτύου αντιδρούν στις μητροπολιτικές αδικίες μιμούμενοι τον τρόπο μου, επιδεικνύοντας σοβαρή και ευπρεπή συμπεριφορά στην υποστήριξη και συμπαράστασή τους προς το πρόσωπό μου. Θλίβομαι όμως όταν ορισμένοι θερμοκέφαλοι από αγανάκτηση ή και από προβακατόρικη διάθεση, ολισθαίνουν σε ύβρεις και συκοφαντίες. Είμαι αναγκασμένος αυτά για μια ακόμα φορά να τα καταδικάσω.

4 σχόλια :

  1. Αλήθεια, τα τέσσερα δήθεν ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ του π. Νικολάου τα ακούσαμε σεβασμιότατε, αλλά για τα «τέσσερα σχοινιά» με τα οποία κατέβασαν τον παράλυτο μπρος τα πόδια του Ιησού, τι γνωρίζουμε όλοι μας;

    "Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, που εορτάζουμε σήμερα, την Β’ Κυριακή των Νηστειών, έχει μια πολύ ωραία ομιλία στην σημερινή ευαγγελική περικοπή (Βλ. ΕΠΕ τομ. 9), όπου μιλάει για τους τέσσερις παράγοντες από την πλευρά μας, αναγκαίους για την σωτηρία μας: η «οικεία κατάγνωσις», η «εξαγόρευσις των προημαρτημένων», η «υπόσχεσις αποχής των κακών», και η «δέησις προς τον Θεόν» (Ιερεμίου Φούντα Αρχιμανδρίτου, «Κυριακοδρόμιο Ευαγγελίων», Έκδοση Περιοδικού «Θυμίαμα», Μάνδρα Αττικής- 1995, σελ. 152,153).

    ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι φανερό ότι το διαδίκτυο ενοχλεί, αφού σε άλλες εποχές τέτοιες αντιπατερικές και παράνομες διώξεις Ιερέων δεν θα μαθεύονταν ποτέ και η δεσποτοκρατία θα συνέχιζε το «θεάρεστο» έργο της χωρίς καμία αντίδραση.

    Πλέον, παρά τον έλεγχο πολλών «χριστιανικών» ιστοσελίδων από ίδια συμφέροντα με αυτά των διωκτών του π. Νικολάου και παρά την κατατρομοκράτηση των απλών, ανώνυμων σχολιαστών που τολμούν (!!!) να εκφράζουν την συμπαράστασή τους στον διωκόμενο Ιερέα, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Αν είχαν μυαλό όσοι ανακαλύπτουν υβριστικά σχόλια, θα τα διάβαζαν, θα προβληματίζονταν και θα διορθώνονταν. Όμως, ο εγωισμός και η έπαρση τους εμποδίζουν.

    Καλά κάνει ο π. Νικόλαος και διαχωρίζει τη θέση του από πιθανά ανάρμοστα σχόλια (που επαναλαμβάνω δεν υπάρχουν), αλλά είμαι σίγουρος πως οι κατήγοροί του, ακόμα και να μην υπήρχε κανένα σχόλιο, κάτι θα έβρισκαν για να του καταλογίσουν, δεδομένης της αντι - οικουμενιστικής του στάσης. Ας συνεχίσουν λοιπόν εκείνοι τη «δουλειά» τους και ο π. Νικόλαος τον αγώνα του και ο Θεός βλέπει και κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com