Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

Κοινό βάπτισμα για Κόπτες & Παπικούς: Να ετοιμαζόμαστε κι εμείς οι Ορθόδοξοι;

vartholomaios-papas-aigiptos.jpg

Το επιχείρημα που χρησιμοποιεί το τέρας του Οικουμενισμού
Του Μανώλη Κείου
Θεολογικό σεισμό έχει προκαλέσει , όπως πρώτο το pentapostagma.gr αποκάλυψε, η κοινή δήλωση, υπογεγραμμένη από τον Πάπα Φραγκίσκο και τον Κόπτη Πάπα & Πατριάρχη Ταγουάρδο, και στην οποία Ρ/Καθολικοί και Κόπτες δηλώνουν για πρώτη φορά ότι θα αναγνωρίσουν εκατέρωθεν το μυστήριο του βαπτίσματος του άλλου.
Στη δήλωση αναφέρεται: «Δεν θα επαναλάβουμε το βάπτισμα που είχε δοθεί σε καθεμία από τις Εκκλησίες μας για οποιοδήποτε πρόσωπο επιθυμεί να ενταχθεί στην άλλη».
Στο χωνευτήρι του ισοπεδωτικού οικουμενισμού, που δεν αναγνωρίζει την μία αλήθεια του Κυρίου μας, αλλά επιχειρεί να την μασκαρέψει με “αδελφικούς” μανδύες , έχει ρίξει για τα καλά ο Πάπας Φραγκίσκος την Χριστιανοσύνη και σαν μέγιστος αλχημιστής ανακατεύει με ψεύδη και νοθεύει την συνταγή της πίστης μας!
Μετά τους Κόπτες πρέπει να ετοιμαζόμαστε και εμείς οι Ορθόδοξοι;
Η ενωτική θεωρία του Πάπα στηρίζεται στα περί “κοινωνίας του Αγίου Πνεύματος” αντίθετα με την μη ύπαρξη κοινωνίας των Ορθοδόξων με τους Ρ/Καθολικούς.
Η πονηρή επιχειρηματολογία για να στηρίξει το κοινό βάπτισμα αντικατοπτρίζεται πλήρως στην κοινή δήλωση του Πάπα Φραγκίσκου με τον Κόπτη Πατριάρχη και μένει να δούμε αν θα την χρησιμοποιήσει και για εμάς τους Ορθοδόξους και κατά πόσο βέβαια είμαστε έτοιμοι να την αντικρούσουμε!
Στο κείμενο λοιπόν της κοινής δήλωσης που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει πηδάλιο για έναν αντίστοιχο κείμενο με τους Φαναριώτες οικουμενιστές -αν και το απευχόμαστε- αναφέρονται τα εξής :
“Ο βαθύς δεσμός μας, φιλίας και αδελφότητας, έχει την καταγωγή του στην πλήρη κοινωνία που υπήρχε μεταξύ των Εκκλησιών μας κατά τους πρώτους αιώνες και εκφράστηκε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους μέσα από τις πρώτες Οικουμενικές Συνόδους, που χρονολογούνται από τη Σύνοδο της Νίκαιας το 325 και τη συμβολή του θαρραλέου Πατέρα της Εκκλησίας Αγίου Αθανασίου, ο οποίος κέρδισε τον τίτλο «Προστάτης της Πίστης». Η κοινωνία μας εκφράστηκε με προσευχή και παρόμοιες λειτουργίες, με εκτίμηση των ίδιων μαρτύρων και αγίων και με την ανάπτυξη και διάδοση του μοναχισμού, ακολουθώντας το παράδειγμα του μεγάλου Αγίου Αντωνίου, γνωστού ως Πατέρα όλων των μοναχών”.
Οπως είναι αυτό το απόσπασμα θα μπορούσε να είναι γραμμένο σε μια αντίστοιχη κοινή δήλωση με τους Φαναριώτες; Δυστυχώς….
Και η δήλωση συνεχίζει:
“Αυτή η κοινή εμπειρία της κοινωνίας πριν από τον χρόνο του διαχωρισμού έχει ιδιαίτερη σημασία στις προσπάθειές μας να αποκαταστήσουμε την πλήρη κοινωνία σήμερα. Οι περισσότερες από τις σχέσεις που υπήρχαν τους πρώτους αιώνες ανάμεσα στην Καθολική Εκκλησία και την Κοπτική Ορθόδοξη Εκκλησία συνεχίστηκαν μέχρι σήμερα, παρά τις διαιρέσεις και πρόσφατα αναζωογονήθηκαν. Μας προκαλούν να εντείνουμε τις κοινές προσπάθειές μας να επιμείνουμε στην αναζήτηση ορατής ενότητας στην ποικιλομορφία, υπό την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος.
Αυτό το ανανεωμένο πνεύμα προσέγγισης μας επέτρεψε να διακρίνουμε για άλλη μια φορά ότι ο δεσμός που μας ενώνει ελήφθη από τον έναν Κύριό μας την ημέρα του βαπτίσματος μας. Διότι μέσω του Βάπτισης γινόμαστε μέλη του ενός Σώματος του Χριστού που είναι η Εκκλησία. Αυτή η κοινή κληρονομιά είναι η βάση του προσκυνήματος μας μαζί προς την πλήρη κοινωνία, καθώς μεγαλώνουμε στην αγάπη και στη συμφιλίωση.»
Για την συμφιλίωση μίλησε πολύ εκτεταμένα και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην τελευταία ομιλία του στην κοινότητα Ταιζε στη Γαλλία…. Τυχαίο;
Και η δήλωση συνεχίζει:
«Καθώς ταξιδεύουμε προς την ευλογημένη ημέρα που τελικά θα συγκεντρωθούμε στο ίδιο ευχαριστιακό τραπέζι, μπορούμε να συνεργαστούμε σε πολλούς τομείς και να επιδείξουμε με απτό τρόπο τον μεγάλο πλούτο που μας ενώνει ήδη. Μπορούμε να μιλήσουμε μαζί για τις θεμελιώδεις αξίες όπως η ιερότητα και η αξιοπρέπεια της ανθρώπινης ζωής, η ιερότητα του γάμου και της οικογένειας και ο σεβασμός για όλη τη Δημιουργία που μας εμπιστεύτηκε ο Θεός. Μπροστά στις πολλές σύγχρονες προκλήσεις όπως η εκκοσμίκευση και η παγκοσμιοποίηση της αδιαφορίας, καλούμαστε να προσφέρουμε μια κοινή απάντηση βασισμένη στις αξίες του Ευαγγελίου και στους θησαυρούς των αντίστοιχων παραδόσεών μας. Από αυτή την άποψη, ενθαρρύνουμε να διεξαγάγουμε μια βαθύτερη μελέτη των Ανατολικών και των Λατίνων Πατέρων και να προωθήσουμε μια καρποφόρα ανταλλαγή στην ποιμαντική ζωή, ιδιαίτερα στην κατήχηση, και στον αμοιβαίο πνευματικό εμπλουτισμό μεταξύ μοναστικών και θρησκευτικών κοινοτήτων”.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς το έγκλημα είναι προσχεδιασμένο και αργά ή γρήγορα θα χτυπήσει την πόρτα μας με αυτό το μοντέλο επιχειρηματολογίας!

5 σχόλια :

  1. Μα καλά ο κ. Κείος δεν γνωρίζει ότι από ήδη την εποχή του Μελετίου Μεταξάκη και Χρυσοστόμου Παπαδόπουλου (αυτοί που άλλαξαν το ημερολόγιο και έβαλαν το Γρηγοριανό στις Τοπικές Εκκλησίες που ποιμαίναν) έχει γίνει δεκτό το "βάπτισμα" των Δυτικών (Παπικών και Αγγλικανών) από τους "επίσημους Ορθοδόξους"; Οι μόνοι που κρατούν σήμερα τον Όρο της Πανορθοδόξου Συνόδου του 1755/6 περί αναβαπτισμού των Δυτικών είναι οι Παλαιοημερολογίτες και μερικοί μεμονωμένου κληρικοί του νέου ημερολογίου, τους οποίους χαρακτηρίζουν φανατικούς οι συνάδελφοί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή επισήμανση.
      Εδώ και χρόνια μία γυναίκα στην ενορία μου η οποία ήταν καθολική και έγινε ορθόδοξη οταν η ίδια ζήτησε να βαπτιστεί ο ιερέας της είπε ότι δεν είναι ανάγκη να ξαναβαπτιστει αυτα ειναι φανατισμός.

      Πριν μερικούς μήνες είχα αυτή την κουβέντα με έναν γνωστό και επέμενε και ο ίδιος πως αυτά είναι φανατισμός ενώ του λέγα πως από τη στιγμή που ο παπισμός είναι αίρεση δε έχει μυστηρια και συνεπώς ούτε βάπτιση άσχετα αν επικαλείται το όνομα της Αγίας Τριάδος. Μου ανέφερε το αεροβαπτισμα εκεί βέβαια του απάντησα πως αν τελικά το παιδι ξεπερασει τον κίνδυνο η οικογένεια ωφειλει να το βαπτίσει κανονικά στην εκκλησία. Γενικά είναι παλιά υπόθεση και καλό είναι να γίνει μία ενημέρωση.

      Διαγραφή
    2. Επίσης το αεροβαπτισμα το κάνει κάποιος ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και όχι οποιοσδήποτε αιρετικός ή αλλοδοξος.

      Διαγραφή
  2. AΑντιγράφω και αυτό το σχόλιο της κ. Δανάη Πολυχρονίου από το Πενταπόσταγμα γιατί είναι σημαντικό:

    ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ!!!!
    Εν έτει 1985 η εξαδέλφη μου που ζούσε στο Παρίσι, γνώρισε έναν Γάλλο (καθολικό) και αποφάσισαν να παντρευτούν. Ο νεαρός ήταν πρόθυμος να βαπτισθεί ορθόδοξος κα να τελέσουν τον γάμο Ορθόδοξα. Πήγαν λοιπόν στην ενορία τους, στη Θεσσαλονίκη, όπου διέμενε, η οικογένεια της κοπέλας και ζήτησαν να γίνει η βάπτιση.
    Έκπληκτοι πήραν την απάντηση, ότι αυτό δεν μπορούσε να γίνει, ΔΙΟΤΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΑΜΠΡΟΣ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΒΑΦΤΙΣΜΕΝΟΣ (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ) ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΓΑΜΟ .
    Η οικογένεια επέμενε (διότι είχε γνώσεις περι αιρέσεων) και έφτασε μέχρι τον τότε μητροπολίτη Θεσσαλόνίκης Παντελεήμονα. Ελάβαν την ίδια απάντηση: ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ, Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ, ΑΡΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΓΑΜΟ!
    Δεν το δέχτηκαν και μή έχοντες άλλη επίλογή, έκαναν βάπτιση, αφού πρώτα προηγήθηκε η σχετική κατήχηση σε εκκλησία του Πατρώου Εορτολογίου, άν και οι άνθρωποι δεν ανήκαν εκεί!
    Το αποτέλεσμα; ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ. ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΩΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ!!!
    ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΕΚΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ! ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ! ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ....ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἐρωτᾶ ὁ συγγραφεύς τοῦ ἄρθρου: "Μετά τους Κόπτες πρέπει να ετοιμαζόμαστε και εμείς οι Ορθόδοξοι;"

    Μά, καλά, δέν γνωρίζει ὅτι οἱ "ὀρθόδοξοι" τό ἀπεδέχθησαν ἐπισήμως τό 1993 μέ τήν συμφωνίαν τοῦ Balamand;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com