Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: OXI στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης

Ανακοινώνεται πως ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Νικόλαος Μανώλης, ο π. Φώτιος Βεζύνιας και ο π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ στην ημερίδα αυτή, καθώς και τα πνευματικά τους τέκνα, και ο πιστός λαός που τους ακολουθεί.
ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Είναι λυπηρό να μην αντιλαμβάνονται κάποιοι αδελφοί τις πραγματικές διαστάσεις των γεγονότων που συμβαίνουν εντός της Εκκλησίας.
Η γραμμή της οικονομίας που επιλέξαμε να ακολουθήσουμε είναι απαράβατη.
Η γραμμή την οποία μας ενέπνευσε ο π. Θεόδωρος Ζήσης, αυτός ο συγκαταβατικός και φωτισμένος σύγχρονος πατήρ της Εκκλησίας, είναι η μόνη που μπορεί να φέρει "αποτέλεσμα". Κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν.
Ας ακολουθήσουν λοιπόν τον εγωισμό τους.
Τελικά:
Δεν συμμετέχουμε στην επιστημονική ημερίδα της
Τρίτης  4-4-2017 στο Nouvelle.
Αυτό φαίνεται είναι το θέλημα του Θεού.
ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

110 σχόλια :

  1. Πριν λίγες ημέρες όταν είχα γράψει, ότι όπου υπάρχει διάβολος υπάρχει διάσπαση, και αυτό από οικονομία Θεού, ώστε να βλέπουν οι πιστοί και να προσέχουν ταπεινά να υπακούν στους Ιερούς Κανόνες ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, κάποιοι έπεσαν επάνω μου να με φάνε.
    Αναφέρομαι στην απόσυρση συμμετοχής του π. Παϊσίου.
    Και διερρύγνηαν τα ιμάτια τους πως κάνω λάθος.

    Ιδού η άμεση ξανά οικονομία του Θεού, για να δούμε και όσοι δεν βλέπουμε, πως δεν βαδίζουμε ορθά και πως η ταπείνωση, η υπακοή στην Εκκλησία και στους Ιερούς Κανόνες μας φυλάγουν από σχίσματα, διασπάσεις και αιρέσεις.

    Ας ακούμε λοιπόν στις σωστές συμβουλές και όχι στο θέλημά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!! Υπακοή στην Εκκλησία, όχι στους λυκοποιμένες!!

      Διαγραφή
    2. Η ακρίβεια των κανόνων αφορά εκείνους που ακολουθούν τα πιστεύω όσων θεωρούν τους κανόνες τοιχη αισχους και τους πατέρες θύματα του αρχεκακου οφη.

      Οι πατέρες που πρόσφατα αποτειχισηκαν και έχουν μπει στο στοχαστρο του οικουμενιστικου συστήματος προκειμένου να αποφευχθουν καποιες καταστασεις έκριναν και έπραξαν. Θα μας εξηγήσουν αυτοί και όχι ο κάθε ένας.

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει νέα επιστολη του π.Παισιου που λέει τα αντίθετα από αυτά που αναφέρει ο " εις ωτα μη ακουοντων" και δηλώνει ότι θα παραστεί στο Συνεδριο.

      Διαγραφή
    4. Η δεύτερη επιστολή του π. Παϊσίου, λέει τα αντίθετα από αυτά που είπε Ο ΙΔΙΟΣ στην πρώτη,, όχι εγώ.

      Εξάλλου τι θέλεις να μας πεις;
      Ένας Πατέρας επέστρεψε, τέσσερις Πατέρες ἔφυγαν.
      Μεγάλη χαρά για σένα που επέστρεψε ο π. Παΐσιος...

      Διαγραφή
    5. προς Εις ώτα μη ακουόντων, και οι πέντε Πατέρες ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο,δεν χρειάζεται να φαγωθούμε μεταξύ μας.

      Διαγραφή
    6. "προς Εις ώτα μη ακουόντων, και οι πέντε Πατέρες ανήκουν στο ίδιο στρατόπεδο,δεν χρειάζεται να φαγωθούμε μεταξύ μας",ΑΛΛ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΠΑΣΧΑ

      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

      ΜΕ ΠΑΛΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

      Διαγραφή
  2. Ειρήνη ημίν αδέλφια ,ειρήνη ημιν , δέν έγινε τίποτα ,απλώς οι διάφορες τάσεις σέ όλο τους το εύρος έκαναν την εμφάνιση τους και καλύτερα τώρα παρά μετά την ημερίδα Είπαμε πρέπει να μάθουμε να κολυμπάμε και να συνυπάρχουμε μέ αγάπη , κατανόηση , υπέρβαση κάθε τάσεως και οπτικής Σοβούσε φαίνεται η διαφοροποίηση όλο το προηγούμενο διάστημα και στο παρά πέντε μπλόκαραν την κοινή ημερίδα Ας έχουν οι πατέρες προφανώς οι αγιορείτες και λοιποι την δική τους τάση εφ'όσον έτσι το βλέπουν ,είναι απολύτως σεβαστό και εμείς άς έχουμε την δική μας χωρίς να αφορίζουμε ο ένας τον άλλον ,δέν υπάρχει λόγος Είμαστε όλοι αδέλφια και μπορούμε να συνυπάρχουμε Όπως επεσήμανε ο π. Φώτιος Βεζύνιας η Χάρη του Θεού λειτουργεί κατά τρόπο υπέρλογο και ανερμήνευτο σέ περιπτώσεις έκτακτες όπως αυτή που διανύουμε και κανείς δέν μπορεί να βάλει όρια οτι εδώ είναι το Αγιο Πνεύμα και εκεί δέν είναι Εκφράζω την απόλυτα προσωπική μου θέση όπως το βιώνω΄ ζώντας σέ μία πόλη που υπάρχουν όλα ,τά πάντα ,όλες οι τάσεις και οπτικές ......και εν αγάπη συμβιώνουμε , δέν είναι ακατόρθωτο, αγάπη χρειάζεται....Συγχωρείστε με ,περιμένουμε την τοποθέτηση των πατέρων ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μιλάτε για διάφορες τάσεις? (συνιστώσες θα έλεγα). Όταν δεν υπάρχει επίσκοπος και κάθε "πάτερ" γίνεται αρχηγός, αυτά είναι τα αποτελέσματα.

      Διαγραφή
    2. Έχεις να μας προτείνεις καμμία ένταξη σέ κανεναν ΄΄επίσκοπο΄΄;

      Διαγραφή
    3. Εύγε εις την Ελένη δια την θέση της. Ευαγγελική απολύτως θέση. Μακάρι να εισήκουαν και οι παράγοντες της διοργανώσεως της ημερίδος και μην εχωρίζοντο τόσο νωρίς.

      Διαγραφή
    4. Είδαμε και τους ΓΟΧ που είχαν επισκόπους και κατέληξαν 15 παρατάξεις.....

      Διαγραφή
  3. Τι έγινε? Μετρηθήκατε, είδατε ότι δεν βγαίνουν τα "νούμερα" και κάνατε πίσω ?

    Μόλις δώσατε μεγάλη χαρά στους απανταχού της γης οικουμενιστές και κρυφο-οικουμενιστές.

    Μήπως η όλη κίνηση έγινε με προγραμματισμένη την αποτυχία της ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αδερφέ
      απλά από την πολύ "οικονομία" στο τέλος εισηγούνταν μια light αποτείχιση που θα συνέχιζαν κανονικά να πηγαίνουν και στους ναούς όπου μνημονεύεται ο επίσκοπος.

      Οι αγιορείτες τόνισαν την ξεκάθαρη γραμμή, αυτή που εφάρμοσαν οι Αγιοι Πατέρες διαχρονικά.

      Και φυσικά οι της "οικονομίας" δείλιασαν. Ε λοιπόν ας πηγαίνει ο π.Νικόλαος Μανώλης να "λειτουργείται" όπως λέει εκεί που μνημονεύουν τον Άνθιμο, ας στέλνει και τα πνευματικά του παιδιά, και ας ας αφήσει και όσους θέλουν να εφαρμόσουν σωστά την αποτείχιση.

      Εμείς φυσικά και θα πάμε στην εκδήλωση.

      Διαγραφή
    2. να σας έχει ο Χριστός καλά Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός".Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σας πειράζει που δεν βλέπω το δέντρο αλλά βλέπω το δάσος ?

      Διαγραφή
    2. Τό δάσος Κυριάκο έχει κυπαρίσσια , πεύκα , καστανιές , ιτιές ,λυγαριές .....πηγές και ποταμάκια μέ δροσερά νερά ...άς το απολαύσουμε....

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι οι σεβαστοί πατέρες π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Νικόλαος Μανώλης, π. Φώτιος Βεζύνιας, π. Άγγελος Αγγελακόπουλος και ίσως και άλλοι που δήλωσαν συμμετοχή στη Ημερίδα αποφάσισαν να μη συμμετάσχουν σ' αυτήν, αφού διέκριναν ότι υπήρχε μεγάλη ομάδα μεταξύ όσων δήλωσαν συμμετοχή στην Ημερίδα που επεδίωκε να προχωρήσει σε σχίσμα.

    Αυτό δείχνει ότι οι πιο πάνω πατέρες έχουν ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα και γνωρίζουν πολύ καλά τα όρια της Αποτείχισης και του σχίσματος και ότι ουδέποτε θα κάνουν κάτι που θα βλάψει την ενότητα της Εκκλησίας.

    Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα υπάρξει η αναγκαία πληροφόρηση για να αντιληφθούμε την ακριβή εικόνα των πραγμάτων.

    Γι' αυτό ελπίζουμε το αγωνιστικό ιστολόγιο "Κατάνυξις" που έχει άμεση γνώση των παρασκηνίων των θεμάτων να μας καταστήσει κοινωνούς των πληροφοριών που έχει στην κατοχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ".

      Διαγραφή
  6. ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΜΕΡΙΔΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    Ἀνακοινώνουμε πρός τό εὐσεβές Χριστεπώνυμο πλήρωμα, τήν κανονική διεξαγωγή τῆς κληρικολαϊκῆς ὁμολογιακῆς Διορθοδόξου ἡμερίδος καταδίκης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, καί διαψεύδουμε τίς κακόβουλες φῆμες γιά τήν ὅποια ἀκύρωσή της. Καλοῦνται ἄπαντες οἱ πιστοί νά συμμετέχουν ἐνισχύοντας τό ἀγωνιστικό μέτωπο κατά τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.


    Ἁγιορεῖτες Πατέρες καί Σύναξη Ὀρθοδόξων Κρητῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα:
      ΔΕΝ θα συμμετάσχει η Εταιρία Ορθοδόξων Σπουδών, μας λέτε!!!

      Διαγραφή
    2. Επίσης:
      1. Θα συμμετάσχουν οι αδελφοί από άλλες χώρες - Ρουμανία, Μολδαβια, Ουκρανία, Ελβετία, Μ. Βρετανία (όπως ανακοινώθηκε);

      2. Θα λάβει μέρος ο. π. Μάξιμος Καραβάς;

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Aββακουμ για την διευκρίνιση. Καλή συνέχεια σε όλους και με το καλό ή σύναξη αύριο.

      Διαγραφή
    4. Abba Kum

      θά έπρεπε να είστε πιο ακριβής Κανείς δέν ανακοίνωσε την ματαίωση της ημερίδος ,αλλα την μή συμμετοχή των συγκεκριμένων πατέρων ,που εσείς αποσιωπάτε Αλήθεια η αποχή των συγκεκριμένων πατέρων καθιστά ΄΄κανονική την διεξαγωγή της ....ημερίδος ΄΄ ; Μία αφελής ερώτηση .... Εάν ήταν ενοχλητική η συμμετοχή τους , σας άφησαν το πεδίο ελεύθερο ..... Πώς τά καταφέρατε έτσι σεβαστοί μου πατέρες ; Σέ κάθε περίπτωση σάς αγαπούμε και ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ημερίδα σας Όμως η επιτυχία να είναι του Χριστού και όχι να θυσιάζουμε το συμφέρον στο βωμό της κυριάρχησης των απόψεων .....

      Διαγραφή
    5. Όχι, δεν θα πάει ο π. Μάξιμος Καραβάς.

      Διαγραφή
  7. Να μας εξηγήσουν τι ακριβώς συμβαίνει και ποιά συγκεκριμένα είναι η γραμμή του πατρός Ζήση για την οποία ακυρώνουν την ημερίδα. Να μηλήσουν όλοι επιτέλους ανοιχτά για να καταλάβει και ο απλός πιστός γι γίνεται.
    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ! ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ? ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ .

      Διαγραφή
    2. Όχι, αν το κλίμα θα ήταν μια μερίδα να μην αναγνωρίζει την άλλη και να προκαλούνταν αναταραχή και επεισόδια. Η απόφαση θα πρέπει να πάρθηκε έπειτα από έντονο προβληματισμό. Περιμένουμε όμως επίσημη ενημέρωση για να καταλάβουμε και να βγάλουμε συμπεράσματα.

      Διαγραφή
  8. Μαζί σας άγιοι πατέρες σε ότι και να κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι και ήρεμοι και να δούμε τα πράγματα με καθαρό μάτι και κυρίως να μην βιαζόμαστε να εξαπολύσουμε το ανάθεμα. Ο «έξω από εδώ» έχει λυσσάξει να διασπείρει την διχόνοια και την διαίρεση σε όσους θέλουν να αντισταθούν στον Οικουμενισμό και την Πανθρησκεία, την ίδια ώρα που το σκοτάδι θριαμβεύει.

    Η ματαίωση την τελευταία ώρα της ημερίδας από μερίδα ομιλητών και μάλιστα χωρίς συγκριμένες εξηγήσεις, αλλά αοριστίες, σγουρά γεννά πολλά ερωτηματικά.

    Ο Δάσκαλος μας είχε κηρύξει το ή Ναι Ναι, ή Όχι Όχι και ότι, Οποιος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον του!

    Μακάρι και αυτοί οι Ποιμένες να ακολουθούσαν τον Λόγο Του.

    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Χειλαδάκη μήν βιάζεστε , μόλις το πρωΐ ανακοινώθηκε η απόφαση της αποχής των πατέρων Θα υπάρξει σίγουρα επίσημη ανακοίνωση του π. θεοδώρου και των άλλων πατέρων ,όπου ο πατέρες θα δίνουν την απάντηση στά έύλογα ερωτήματά σας μέ κάθε σαφήνεια και ποιμαντική φροντίδα όπως μας έχουν συνηθίσει Ας τους δώσουμε τον εύλογο χρόνο Λίγο πολύ όλοι καταλαβαίνουμε τί συμβαίνει ,άν ανατρέξετε στά σχόλιά μας εδώ θα μπορέσετε να βγάλετε κάποιο συμπέρασμα πάντα από εικασίες μας ,αλλά οι μόνοι αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι πατέρες και θα το κάνουν Προσοχή να μήν επικρατήσει ένα διχαστικό πνεύμα που προσπαθούν να περάσουν είτε οικουμενιστές είτε οι αδελφοί του παλαιού Ας δούμε τά πράγματα μέ μία ψυχραιμία καί πνεύμα φιλαδελφίας Άν οι αδελφοι του παλαιού θέλουν να υβρίζουν είναι ένα δικό του θέμα ,εμείς δέν θά τους μιμηθούμε ....

      Διαγραφή
    2. Ο λογισμος μου μου λεει αγαπητε και αξιοτιμε κυριε Χειλαδακη οτι η μη συμετοχη στη ημεριδα εγινε λογο της υποχρεωτικης η μη πραξεως του 15 της ΑΒ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ 'Εκει μπηκε το πολοτικο.Αντι να οικονομοισουνε μουλαροσαναι δυστιχος.η\Η δυνητικοτητα ξεκιναει στο αν θελεις να γινεις Ορθοδοξος Χριστιανος. Οταν εθελοντικα γινεις σταματαει και στη θεση της μπαινει η υποχρεωτικοτητα.ΚΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

      Διαγραφή
  10. π. Θεόδωρος Ζήσης: Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοικαί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.

    ***
    Κων/ νος Αργυρακόπουλος : Διακοπή μνημοσύνου
    «Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
    Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
    «Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι. Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.
    «Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ἄν σφάλλω στό ἀκόλουθον σχόλιόν μου, παρακαλῶ τόν ἀγαπητόν καί σεβαστόν π. Θεόδωρον Ζήσην νά μέ διορθώσῃ μέ Ἁγιοπατερικά ἐπιχειρήματα. (Τά "κατεβατά" τῶν γνωστῶν ἀνοητολογούντων σχολιαστῶν μοῦ εἶναι ἀπολύτως ἄχρηστα, οὔτε κἄν τά διαβάζω πλέον.)

    Λοιπόν, ὅλες οἱ πρόσφατες ἀποτειχίσεις ἐβασίσθησαν εἰς τήν ἐσφαλμένην (κατά τήν γνώμην μου πάντοτε) ἐκκλησιολογίαν ὅτι ἡ ἐν σχίσματι καί ἐν αἱρέσει διατελοῦσα "ἐκκλησία" τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν. ἑ.) εἶναι ἡ "Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ" καί ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι ἀπό αὐτήν δέν θά μνημονεύσουν κανένα Ὀρθόδοξον Ἐπίσκοπον, διότι κάτι τέτοιο θά ἰσοδυναμοῦσε δῆθεν μέ δημιουργίαν σχίσματος! Κατηγοροῦν δε ἐμμέσως καί ἀμέσως τήν ἀληθῆ Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ (τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου) ὅτι εἶναι δῆθεν σχισματική, ἐπειδή ἔχει "παράλληλον" Σύνοδον. Ἐμεῖς, βεβαίως, γνωρίζουμε ἀπό τήν σχετικήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ καί τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ ὅτι ἡ ἀληθής Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εὑρίσκεται ὅπου εὑρίσκεται καί ἡ Ἀλήθεια. Ἑπομένως, δέν εἶναι δυνατόν νά εὑρίσκεται εἰς τήν Οἰκουμενιστικήν "ἐκκλησίαν" τοῦ ν. ἑ., ἡ ὁποία ἔχει κάνει σχίσμα (1924), εἶναι οὐσιαστικῶς ἡνωμένη μέ τόν Παπισμόν ἀπό τήν 7-12-1965, εἶναι μέλος τοῦ ΠΣΕ, ἔχει κάνει συμφωνίες ἑνώσεως μέ τούς παπικούς καί τούς μονοφυσίτας, οἱ "ἐπίσκοποί" της εἶναι σχεδόν ὅλοι αἱρετικοί κ.λπ. Παρά ταῦτα, οἱ προσφάτως ἀποτειχισθέντες ἀπό αὐτήν τήν Οἰκουμενιστικήν "ἐκκλησίαν" δέν θά ἐδέχοντο εἰς κοινωνίαν Ὀρθόδοξον Ἐπίσκοπον, πολύ περισσότερον Ὀρθόδοξον Σύνοδον, οὔτε "διά ροπάλου," πρός ἀποφυγήν σχίσματος! Αὐτό σημαίνει ὅτι, καθώς αὐτοί "ἀναχωροῦν" ἕνας-ἕνας ἀπό αὐτήν τήν ζωήν, ἀφήνουν καί πάλιν τό ποίμνιόν των εἰς τούς Οἰκουμενιστάς!!! Ἔχουν ὅλ' αὐτά κάποιαν λογικήν καί Ἁγιοπατερικόν ἔρεισμα; Πάντως, ἀπό τόν διάλογον μεταξύ ἀφενός τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., κυρίως ἐπειδή αὐτοί ἔχουν "παράλληλον Σύνοδον," καί ἀφετέρου τῶν κ.κ. Ἰωσήφ Ἁγιορείτου Μοναχοῦ καί Δασκάλου Ν. Μάννη, προκύπτει ὅτι ἡ κατηγορία ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. γιά σχίσμα, ἐπειδή αὐτοί ἔχουν "παράλληλον Σύνοδον," εἶναι παντελῶς ἀβάσιμος. Ἐσεῖς ἔχετε κάποιο σοβαρόν ἐπιχείρημα νά τήν ὑποστηρίξετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ΓΟΧ αποσχίσθησαν εκ της Εκκλησίας λόγω ημερολατρείας και χρονολατρείας. Οι παρατάξεις των ΓΟΧ θα πρέπει να αποδείξουν πρώτα αν εχουν χειροτονία εις επίσκοπον από τον άνευ αποδείξεων επίσκοπο Ακάκιο Παππά και κατόπιν ίσως διαλεχθούμε. Καλό θα ήτο να μας αποδείξετε ποία εκ των 15 ομάδων είναι η κανονική παράταξη αφού όλες αυτές προέρχονται από τον επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο οι μισές, οι ματθαιικοί, και από τον Ταλαντίου Ακάκιο οι άλλες μισές, οι φλωρινικοί.

      Ποίος από τους 4 μητροπολίτες Λαρίσης είναι ο κανονικός; Ο Αθανάσιος, ο Φιλόθεος, ο Αμφιλόχιος ή ο Ιγνάτιος; Και οι 4 είναι του παλαιού αλλά ο καθείς άλλης παρατάξεως, ποίος είναι ο κανονικός και γιατί αυτός και όχι οι άλλοι;

      Πριν μας απαντήσετε ειδοποιήσατέ μας να λάβουμε 6 ηρεμηστικά ώστε να μπορέσουμε να σας ακούσουμε.....

      Η απάντηση του π. Ευθυμίου εις τον μοναχόν Ιωσήφ εις το περιοδικόν ''Κοσμας Φλαμιάτος'' τεύχος 15-16 του 2013 δεν έτυχε απαντήσεως εξ όσων γνωρίζουμε από τον π. Ιωσήφ. Εκεί αναφέρει καθαρά ο π. Ευθύμιος ότι όσα γράφει ο π. Ιωσήφ δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα και αφιερώνει 40 σελίδες εις απάντησην εις τον π. Ιωσήφ. Αλλά ο π. Ιωσήφ δεν απήντησε κάτι, απήντησε; και αν ναι που είναι η απάντησις;

      Διαγραφή
    2. Εφόσον λοιπόν η Εκκλησία βρίσκεται όπου υπάρχουν πιστοί που έχουν ορθόδοξο φρόνημα, τότε η διακοπή κοινωνίας με αυτούς που δεν έχουν θα πρέπει να στηρίζεται ακριβώς σε αυτόν τον λόγο: οι άλλοι δεν φρονούν ορθόδοξα, άρα δεν έχουμε εκκλησιαστική σχέση μαζί τους.

      Ρωτάω, λοιπόν: οι πιστοί του π. η. διέκοψαν την κοινωνία με τους άλλους για λόγο πίστεως, δηλ οι άλλοι είχαν αιρετικά φρονήματα; Η αλλαγή του ημερολογίου συνιστά αίρεση, εμποδίζει την σωτηρία;
      Κι αυτά τα ρωτάω, γιατί υποθέτω ότι τότε μόνον δικαιολογείται μια αποτείχιση, όταν γίνεται για τον σωστό λόγο, δηλαδή μόνον για λόγους πίστεως (όταν γίνεται για να χωριστούμε από τους αιρετίζοντες/αιρετικούς), πράγμα που δεν είναι δυνητικό, εάν θέλουμε να λεγόμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι.

      Ευχαριστώ για την απάντηση.

      Διαγραφή
    3. Ἀγαπητέ κ. Ἀγγελίδη, τό νέον ἡμερολόγιον (ν.ἡ.), ναί μέν ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι δογματικόν ζήτημα, ἀλλ' ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα, διά τούς ἑξῆς δύο λόγους: (1) κατεδικάσθη ἀπό Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16ου αἰῶνος, ὁπότε ἦτο ἑπόμενον νά μήν τό δεχθοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι, γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἦτο ἀπολύτως βέβαιον ὅτι θά ἐδημιουργεῖτο σχίσμα, ὅπως καί ἔγινε, βλάπτοντας ἔτσι τό δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας, καί (2) ἀποσκοποῦσε στήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν καί τούς Προτεστάντας, ὅπως λέγει σαφέστατα ἡ Πατριαρχική Ἐγύκλιος τοῦ 1920 καί τά βιβλία τῶν Οἰκουμενιστῶν, γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἔγινε γιά τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας και τήν προώθησιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Συνεπῶς, ὅσοι τό ἐδέχθησαν, ἀρχικῶς προσεχώρησαν στό σχίσμα καί κατόπιν ἐνεκολπώθησαν καί τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τά γεγονότα ὁμιλοῦν ἀπό μόνα τους καί μᾶς βεβαιώνουν ὅτι τό ν.ἡ. εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένον μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

      Διαγραφή
    4. Προς Εφφαθά :

      Παρακαλώ μην προκαλείτε με τα σχόλιά σας, γιατί θα αρχίσουμε να μετράμε ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ τις διαφορετικές " τάσεις " που υπάρχουν μεταξύ παλαιο-αποτειχισθέντων και νεο-αποτειχισθέντων και το κατά πόσο υπάρχει κοινωνία μεταξύ σας.

      Πιστέψτε με δε θα σας είναι ευχάριστο.

      Διαγραφή
  12. ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ -ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ- ΗΜΕΡΙΔΑ.

    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ ΙΩΣΗΦ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΛΑΣΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΚΕΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ, ΣΤΟΝ π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΝΗΡΓΗΣΑΝ ΟΡΘΑ.

    ΑΦΟΥ Ο ΣΕΒ. ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ -ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ- ΕΞΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.

    ΜΑΣ ΑΝΑΠΑΥΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ π. ΘΟΕΔΩΡΕ ΚΑΙ π. ΝΙΚΟΑΛΟΕ ΚΑΙ ΠΟΙΠΟΙ ΕΥΛΑΒΕΙΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανω απ'ολα ειναι να ειναι καλα οι πατερες.
      Ο αγωνας τους δεν ειναι παρεργο.Αλλα αγαπη εν αληθεια!
      Οσο για τα μαστορεματα που λετε,μονο αυτο πρεπει να εχουμε στο νου οι πιστοι ,του πως να προοδευσουμε πανω στο θεμελιο της παναγιας πιστεως.Και οσο υπαρχει ο κοσμος ,δεν θα παψει να ισχυει ουτε ενα γιωτα η μια οξ ια απο τον νομο.
      '' ''Και Αυτον εδωκε υπερ παντα Κεφαλην'' '' Εφ.1-22]

      Διαγραφή
  13. Το είχα ξαναγράψει σε παλαιότερο σχόλιο αλλά το ξαναλέω. Είναι εντυπωσιακό και ταυτόχρονα θλιβερό το πώς δικαιώνεται ο Φ.Ντοστογιέφσκι με το όνειρο αυτό που περιγράφει στο "Έγκλημα και Τιμωρία":

    "Όλοι βρισκόντουσαν σε μεγάλη αγωνία και δεν καταλάβαιναν ο ένας τον άλλο, ο καθένας νόμιζε πως αυτός και μόνον αυτός κατέχει την αλήθεια και υπόφερε πολύ βλέποντας τους άλλους...δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν: τι να θεωρούν κακό και τι καλό. Δεν ήξεραν ποιόν να κατηγορήσουν, ποιόν να δικαιώσουν....Στρατιές ολόκληρες βαδίζουν η μια ενάντια στην άλλη, αλλά, σε κίνηση πια, αρχίζουν ξαφνικά να πετσοκόβονται στο εσωτερικό τους, χωριστά η καθεμία να διαλύονται, οι πολεμιστές αλληλοσπαράσσονται, δαγκώνει και τρώει ο ένας τον άλλον...”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι λυπηρή η είδηση της μη συμμετοχής των Πατέρων στην ημερίδα, όμως, γνωρίζοντας το ορθόδοξο και ακέραιο ήθος ιδίως των π. Θεοδώρου Ζήση και π. Νικολάου Μανώλη, συμμερίζομαι και εμπιστεύομαι τις κινήσεις τους.

    Δυστυχώς, εδώ και αρκετές μέρες, διαβάζοντας τα σχόλια εδώ μέσα και αλλού, διαπίστωνα έντονα την τάση για "ορθοδοξόμετρα" που έχουν οι του παλαιού ημερολογίου. Ήταν αναμενόμενο λοιπόν να τα βάλουν με τους Πατέρες, οι οποίοι επέλεξαν να ακολουθήσουν την αγιοπατερική γραμμή του Αγίου Όρους και αγωνιστών Επισκόπων όπως ο Αυγουστίνος Καντιώτης, που διέκοψαν μεν το μνημόσυνο των οικουμενιστών αλλά δεν έκαναν σχίσμα δε! Κατά την ασήμαντη γνώμη μου, αυτή είναι η ενδεδειγμένη και ομολογιακή στάση που αρμόζει σε Ορθοδόξους! Διαφορετικά, φτάνουμε σε επίπεδα προτεσταντισμού, με διάσπαση σε ένα σωρό κομμάτια που αλληλοϋβρίζονται για το ποιος έχει...περισσότερο δίκιο!

    Ελπίζω να μας ενημερώσουν οι Πατέρες αναλυτικά για το τι ακριβώς έγινε και να καταλάβουμε όλοι ότι σε έναν τέτοιον αγώνα δεν χωρούν ούτε εγωισμοί, ούτε φανατισμοί, ούτε "ορθοδοξόμετρα" από κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΡΘΟΤΑΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ μέ τον κ. Σωτηρόπουλο

      Διαγραφή
    3. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ...ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ....ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ....!!!15ος ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ...ΤΟΥ.!!ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΤΗΡΟΥΝ Η ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ!ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΑΛΟΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ....!!!

      Διαγραφή
    4. Η εποχή που ο Αυγουστίνος Καντιώτης διέκοψε τη μνημόνευση του Πατριάρχη διαφέρει πάρα πολύ με τη εποχή που ζούμε. Αν θυμάστε καλά (δε πέρασε ούτε ένας χρόνος ) το καλοκαίρι έγινε η ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου και να μάθετε παρακαλώ, μετά τη Σύνοδο δε επιτρέπεται πια η οικονομία, ΜΟΝΟ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!

      Διαγραφή
    5. Θα συμφωνήσω και εγώ με τον κ. Σωτηρόπουλο. Όσοι δε, επιμένουν στην ''ακρίβεια'', ας την ακολουθήσουν αφού την επιθυμούν τόσο πολύ. Εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ μαζί τους. Ωστόσο, κάποια στιγμή, οπωσδήποτε, σε όλους μας θα καταστεί φανερή η αλήθεια του πράγματος.

      Διαγραφή
  15. Ἐπὶ Πατριάρχου, Κων/πόλεως Τιμοθέου τοῦ Α΄ (511–518) ὁ λαὸς τῆς Κων/πόλεως διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με αυτόν καὶ ἔμενε ἀκοινώνητος τῶν Θ. μυστηρίων γιὰ πολλὰ χρόνια, διότι ὁ Πατριάρχης Τιμόθεος δὲν ἤθελε νὰ ἀποδεχθῆ τὴν Δ΄ ἐν Χαλκηδόνι Οἰκουμενικὴ Σύνοδο.
    Ὅταν ἀνῆλθε στὸν θρόνο ὁ διάδοχός του, ἅγιος Ἰωάννης ὁ Καππαδόκης (518–520), ὁ λαὸς μέσα στὴν Ἐκκλησία ἀπαίτησε κατὰ τὴν ὥρα τῆς Θ. Λατρείας νὰ ἀναγνωσθεῖ στὰ δίπτυχα ἡ Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος καὶ κατόπιν νὰ μεταλάβει ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ νέου Πατριάρχη.
    Ὁ νέος Ὀρθόδοξος Πατριάρχης γιὰ κάποιους λόγους ἐδίσταζε νὰ πραγματοποιήσει τὴν ἀπαίτηση τοῦ λαοῦ, ἀλλὰ οἱ πιστοὶ ἔμεναν ἀνένδοτοι καὶ ἀπαιτοῦσαν τὸ θέμα νὰ τακτοποιηθεῖ ἀμέσως. Στὴν προσπάθεια τοῦ Πατριάρχη νὰ ἀναβληθεῖ γιὰ λίγο αὐτὴ ἡ ἀναγνώριση, ὁ λαὸς τὸ ἀπαίτησε καὶ πάλι δυναμικὰ καὶ πολλάκις.
    Tελικά, μετὰ ἀπὸ αὐτὴ τὴν σταθερὴ στάση τοῦ λαοῦ καὶ τὴν ἔντονη διαμαρτυρία, ὑποχρεώθηκε ὁ Πατριάρχης, τὴν ὥρα τῆς μνημονεύσεως κατὰ τὴν Θ. Λειτουργία, νὰ ἀναγνώσει στὰ δίπτυχα τὴν Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Τότε σταμάτησε καὶ ἡ ἀκοινωνησία τῶν Θ. Μυστηρίων, ἀφοῦ, μὲ τὴν ἀνάγνωση τῶν Διπτύχων, ἀποκαταστάθηκε ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη.

    (T.L.G., Concilia Oecumenica (ACO): Synodus Constantinopolitana et Hierosolymitana anno 536: Tome 3, page 72, line 4 Ἔκθεσις πίστεως κατὰ ἀποκάλυψιν Γρηγορίου ἐπισκόπου Νεοκαισαρείας. Καὶ Πρακτικὰ Συνόδων, τόμος Β΄, σελ. 333).

    Kων/νος Αργυρακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία τοποθέτηση με παραπομπή! Επιτέλους!!!!

      Διαγραφή
    2. να σε έχει καλά ο Χριστός κύριε Κώστα.

      Διαγραφή
  16. Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Σωτηρόπουλο. Η διάγνωση της ασθένειας του οικουμενισμού είναι εύκολη αλλά η θεραπεία απαιτεί απο τον ιατρο ειδικα χαρίσματα και γνώσεις. Θα πηγαινατε όλοι εσείς που σχολιαζετε εναντιον του πατρός Θεόδωρου κ του πατρός Νικολαου να σας χειρουργησει στον εγκέφαλο ορθοπεδικός ή παθολόγος; δεν θα αναζητουσατε τους καταλληλους και καλύτερους γιατρούς; ας μην ξεχνάμε λοιπον οτι οι δυο πατέρες που τοσο ευκολα κατηγορείτε είναι οι πλέον κατάλληλοι να οικονομήσουν τα πραγματα. Ο ένας είναι ο κορυφαίος εν ζωη θεολόγος της Ορθοδοξίας, ο ένας και μοναδικος που ανάγκασε τους παπικούς να καταδικάσουν την ουνία, ο άλλος είναι ένας απλός πάπας με τεραστια ποιμαντικη εμπειρια, πνευματικος χιλιαδων ψυχων, με πρθοδοξοτατο φρόνημα που στέκεται όρθιος παρα τις αφόρητες πιέσεις, απειλές και διώξεις απο την μητρόπολη Θεσσαλονίκης. Εμείς αυτους εμπιστευόμαστε και δεν παριστανουμε αυτους που λόγω μιας περιπέτειας στην υγεια τους έμαθαν τα σχετικα με την ασθένεια τους και μιλούν στους αλλους με το κύρος του ιατρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο ΠαπαΝικόλα,μπράβο λοιποί πατέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο αγώνας εναντίον της αιρέσεως γίνεται για τον Χριστό και την Εκκλησία του και όχι για την δόξα ατόμων ή παρατάξεων.
    Μετὰ ἀπὸ τηλεφωνικὴ ἐπικοινωνία μὲ τὸν γέροντα Σάββα καὶ τοὺς Ἁγιορεῖτες Πατέρες καὶ τὶς τελευταῖες ἐξελίξεις, στὶς ὁποῖες προσφάτως «ἀποτειχισμένοι» ἱερεῖς ἀνέκρουσαν πρύμναν, ἐπιτάσσεται ἡ ἀνάγκη νὰ διευκρινιστοῦν κάποια πράγματα.
    Ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς αἱρέσεως γίνεται γιὰ τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Ἐκκλησία του καὶ ὄχι γιὰ τὴν δόξα ἀτόμων ἢ παρατάξεων. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ δὲν ὑπάρχει διχασμὸς μέσα στὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ πόλεμος μεταξὺ τῆς αἱρέσεως καὶ τοῦ πιστοῦ ποιμνίου Του. Ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς ἐπεσήμανε, ὅτι δὲν ἦλθε γιὰ νὰ φέρει εἰρήνη ἀλλὰ μάχαιρα καὶ ὅτι θὰ χωρίσει ἀκόμα καὶ γονεῖς ἀπὸ τὰ παιδιά Του, γνωρίζοντας μόνο Ἐκεῖνος, ὅτι σὲ θέματα Πίστεως δὲν χωροῦν συγκαταβάσεις, διότι ἀπαιτεῖ μόνο Ἐκεῖνος νὰ ἔχει τὴν πρώτη θέση στὴν καρδιὰ τῶν ἀνθρώπων. Οἱ Ἅγιοι του, πιστοὶ στὸν Λόγο Του, δίδαξαν ὅτι ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης ἀπὸ Ἐκεῖνον καὶ τὸν Λόγο Του.
    Ἔτσι καὶ οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες καὶ οἱ μαχόμενοι λαϊκοί, πιστοὶ στὸν εὐαγγελικὸ λόγο Του, ναὶ μὲν οἰκονομοῦν ἀπὸ ἀγάπη στὰ τέκνα τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρία τους, ἀλλὰ δὲν κάνουν οὐδεμία συγκατάβαση σὲ θέματα πίστεως.
    Ἔτσι κι οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες οἱ μαχόμενοι λαϊκοί, πιστοὶ στὸν εὐαγγελικὸ λόγο Του, δὲν ἔχουν ὀπαδοὺς οὔτε θέλουν νὰ ἀποκτήσουν, ἀλλὰ ἀγωνίζονται γιατὶ γνωρίζουν ὅτι ὁ καθένας μας καὶ αὐτοὶ οἱ ἴδιοι, ἀπὸ τὸν μεγαλύτερο μέχρι τὸν μικρότερο ἀνεξαρτήτως ἐπαγγέλματος ἢ θέσης ἢ γνώσης, ὅτι θὰ δώσει λόγο στὸν Θεὸ γιὰ κάθε ψυχὴ ποὺ σκανδαλίζεται καὶ χάνεται.
    Ἔτσι καὶ οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες καὶ οἱ μαχόμενοι λαϊκοί, πιστοὶ στὸν εὐαγγελικὸ λόγο Του, δὲν διεκδικοῦν πρωτεῖα, δὲν θέλουν τίτλους ὁμολογητῶν ἢ φάρων τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλὰ διεκδικοῦν καὶ ἐπιθυμοῦν τὶς εὐλογημένες ἁλυσίδες τοῦ ἀποστόλου Παύλου παρὰ τὴν δόξα καὶ τὴν κοσμικὴ ἀναγνώριση καὶ προτιμοῦν νὰ λοιδωρηθοῦν ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους παρὰ νὰ τοὺς γυρίσει τὸ πρόσωπο Του ὁ Θεός.
    Ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς αἱρέσεως δὲν γίνεται ἐναντίον κάποιων συγκεκριμένων ἀτόμων ἀλλά, ὅπως λέει ὁ Πέτρος, ἐναντίον τοῦ ἄρχοντος τοῦ κόσμου τούτου, ὁ ὁποῖος καὶ πανοῦργος εἶναι καὶ τὴν πεῖρα χιλιάδων ἐτῶν κατέχει, ὥστε νὰ κάνει ἀκόμα καὶ τοὺς ἐκλεκτοὺς νὰ πλανηθοῦν. Χωρὶς ἀκρίβεια καὶ πιστὴ ὑπακοὴ στὶς Παρακαταθῆκες τῶν Ἁγίων δὲν κερδίζεται τέτοιος ἀγώνας. Οἰκονομίες τόσων ἐτῶν βοήθησαν τὸν Οἰκουμενισμὸ ὄχι μόνο νὰ ἑδραιωθεῖ, ἀλλὰ καὶ νὰ θεωρεῖται φυσιολογικός. Ἀντιθέτως οἱ οἰκονομίες αὐτὲς ἀνακήρυξαν τοὺς μὴ κλίναντες γόνυ τῷ Βάαλ ὡς ἀκραίους καὶ φανατικούς.
    Ὅποιος θέλει νὰ ἀγωνιστεῖ πρέπει νὰ ἐπιθυμεῖ Χριστὸ καὶ μόνο Χριστό. Τίποτα ἄλλο δὲν μπορεῖ νὰ λειτουργεῖ σὰν κίνητρο. Αὐτοὶ τὴν στιγμὴ ποὺ μιλοῦμε ὑπάρχουν ἀδελφοί, ποὺ δὲν ἔχουν ποῦ νὰ ἐκκλησιαστοῦν, ποὺ εἶναι ἀποκομμένοι ἀπὸ τὸν κοινωνικό τους περίγυρο, ποὺ ἔγιναν αποσυνάγωγοι μόνο γιὰ τὸ ὄνομά Του. Πῶς θὰ δικαιολογηθοῦμε στὸν Θεὸ γιὰ αὐτὲς τὶς ψυχές;
    Γι’ αὐτὸ καὶ πρέπει ὅλοι νὰ παραβρεθοῦν στὴν κληρικολαϊκὴ σύναξη τοῦ Ὡραιοκάστρου, ὅσοι ἀκολουθοῦν μόνο Ἐκεῖνον καὶ ὄχι πρόσωπα ἢ παρατάξεις.
    Καὶ ἐπειδὴ μετὰ ἀπὸ αὐτὰ τὰ λόγια θὰ ἀρχίσουν νὰ μαίνονται οἱ Ἡρωδιάδες παντὸς εἴδους, ἂς ἀκούσουμε τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς, ποὺ τόσο πολὺ ὅλοι μας ἐπικαλούμαστε, ὅταν πρόκειται γιὰ τὴν ἀνάδειξη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὡς αἵρεση, ἀλλὰ κάνουμε διπλωματίες, ὅταν πρόκειται γιὰ τὴν ἀδιασάλευτη στάση μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς:
    «Σταθῆτε ὅλα τὰ σύμπαντα, ὅλοι οἱ ὑπάρχοντες κόσμοι, καὶ ὅλα τὰ ὄντα! Κάτω ὅλαι αἱ καρδίαι, ὅλοι οἱ νόες, ὅλαι αἱ ζωαί, ὅλαι αἱ ἀθανασίαι, ὅλαι αἱ αἰωνιότητες! Διότι, ὅλα αὐτὰ ἄνευ τοῦ Χριστοῦ εἶναι δι' ἐμὲ κόλασις ἡ μία κόλασις δίπλα εἰς τὴν ἄλλην κόλασιν, ὅλα εἶναι ἀναρίθμητοι καὶ ἀτελεύτητοι κολάσεις καὶ εἰς τὸ ὕψος καὶ εἰς τὸ βάθος καὶ εἰς τὸ πλάτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ἡ ζωὴ ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, ὁ θάνατος ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, ἡ ἀλήθεια ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, ὁ ἥλιος ἄνευ τοῦ Χριστοῦ καὶ τὰ σύμπαντα χωρὶς Αὐτόν, ὅλα εἶναι τρομερὰ ἀνοησία, ἀνυπόφορον μαρτύριον, σισύφειος βάσανος, κόλασις! Δὲν θέλω οὔτε τὴν ζωήν, οὔτε τὸν θάνατον ἄνευ Σού, Γλυκύτατε Κύριε! Δὲν θέλω οὔτε τὴν ἀλήθειαν, οὔτε τὴν δικαιοσύνην, οὔτε τὸν παράδεισον, οὔτε τὴν αἰωνιότητα. Ὄχι, ὄχι! Ἐσένα μόνον θέλω. Ἐσὺ μόνο νὰ εἶσαι εἰς ὅλα, ἐν πᾶσι καὶ ὑπεράνω ὅλων!.... Ἡ ἀλήθεια, ἐὰν δὲν εἶναι ὁ Χριστός, δὲν μοῦ χρειάζεται, εἶναι μόνο μία κόλασις. Τὸ ἴδιον εἶναι κόλασις καὶ ἡ δικαιοσύνη, καὶ ἡ ἀγάπη, καὶ τὸ ἀγαθόν, καὶ ἡ εὐτυχία καὶ αὐτὸς ὁ Θεός, ἐὰν δὲν εἶναι ὁ Χριστός, εἶναι κόλασις. Δὲν θέλω οὔτε τὴν ἀλήθειαν ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, οὔτε τὴν δικαιοσύνην ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, οὔτε τὴν ἀγάπην ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, οὔτε τὸν Θεὸν ἄνευ τοῦ Χριστοῦ. Δὲν τὰ θέλω ὅλα αὐτὰ κατ' οὐδένα τρόπον! Θὰ δεχθῶ κάθε εἴδους θάνατον ἂς μὲ θανατώσετε μὲ ὅποιον τρόπον θέλετε, ἀλλὰ χωρὶς τὸν Χριστὸν δὲν θέλω τίποτε. Οὔτε τὸν ἑαυτόν μου, οὔτε καὶ αὐτὸν τὸν ἴδιον τὸν Θεόν, οὔτε κάτι ἄλλο μεταξὺ τῶν δύο τούτων δὲν θέλω, δὲν θέλω, δὲν θέλω!» (Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς 1979).
    Ὁ διχασμός, ἐὰν ὑπάρχει, ἔγκειται στὸ ἑξῆς δίλημμα: Ἢ δὲν θέλουμε ζωὴ ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, θάνατο ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, ἀλήθεια ἄνευ τοῦ Χριστοῦ, ἥλιο ἄνευ τοῦ Χριστοῦ καὶ τὰ σύμπαντα χωρὶς Αὐτόν ἢ θέλουμε ἀνθρώπινη ἀναγνώριση καὶ κοσμικὲς δόξες πάλι ὅμως χωρίς Αὐτόν. Ἔχουμε πολὺ δρόμο ἀκόμα γιὰ νὰ φανοῦμε ἄξιοι τῶν Ἁγίων Μαρτύρων καὶ τῶν Ὁμολογητῶν Πατέρων, οἱ ὁποῖοι ἐπειδὴ ἀκριβῶς δὲν ἀναλώθηκαν σὲ ἀτέρμονες καὶ ἀτελείωτες οἰκονομίες, ἔχασαν, μάτια, πόδια, χέρια, ἐλευθερία, μοναστήρια, ἀκόμα καὶ τὴν ζωή τους κέρδισαν ὅμως τὸν Παράδεισο.
    Οὐδεὶς δύναται δυσὶ Κυρίοις δουλεύειν

    Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

    Η Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα ζωντανά στο διαδίκτυο στους παρακάτω συνδέσμους:

    VIDEO
    https://www.youtube.com/watch?v=IwVeruZv7yA

    CHANNEL
    https://www.youtube.com/channel/UC6_njg781M_TkNUVE4mbnAw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία που Θα ακούσουμε ζωντανά στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ
    ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ
    ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΜΕΡΙΔΟΣ
    ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    1.Ἀνακοινώνουμε πρός τό εὐσεβές Χριστεπώνυμο πλήρωμα, τήν κανονική διεξαγωγή τῆς κληρικολαϊκῆς ὁμολογιακῆς Διορθοδόξου ἡμερίδος καταδίκης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης,
    καί διαψεύδουμε τίς κακόβουλες φῆμες γιά τήν ὅποια ἀκύρωσή της.
    Καλοῦνται ἄπαντες οἱ πιστοί νά συμμετέχουν ἐνισχύοντας τό ἀγωνιστικό
    μέτωπο κατά τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

    Πρόσκληση Κλήρου και λαού
    στη Διορθόδοξη επιστημονική ημερίδα καταδίκης του Οικουμενισμού
    και της "Συνόδου" της Κρήτης
    Τρίτη 4 Απριλίου 2017 ώρα 5 το απόγευμα
    στον πολυχώρο NOYVELLE 7ον χιλμ. Θεσσαλονίκης Ωραιοκάστρου
    λεωφ. 56 στάση Lidl
    Ἁγιορεῖτες Πατέρες καί Σύναξη Ὀρθοδόξων Κρητῶν.
    2.ΕΚΤΑΚΤΟ:
    Ο π.Παϊσιος ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγ.Γρηγορίου Παλαμά -Φλωρίνης ΚΑΛΕΙ όλους να ΠΑΝΕ στην εκδήλωση στο Ωραιόκαστρο:

    Προς το Χριστεπώνυμο και φιλόθεο πλήρωμα
    της αλιθινής πόιμνης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
    http://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/2017/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς το Χριστεπώνυμο και φιλόθεο πλήρωμα της αλιθινής πόιμνης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

    Αγαπητά μου πνευματικά παιδιά, φίλοι και αναγνώστες.

    Πληροφορηθείς τις σημερινές εξελίξεις που αφορούν την συγκέντρωση στο Ωραιόκαστρο που θα γίνει αύριο Τρίτη 4/3/2017 και ώρα 5μ.μ., προτρέπω θερμώς εσάς όλους που διεξάγετε όντως αγώνα ως θεηγόροι οπλίτες έναντι της αιρέσεως του Οικουμενισμού, να παραστείτε στη σύναξη των Ορθοδόξων έργω, και να ενισχύσετε με την παρουσία σας τους Πατέρες που που διέκοψαν κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση, και δεν αρκέστηκαν απλώς και μόνο στη διακοπή Μνημνοσύνου των επισκόπων στους οποίους είχαν την αναφορά τους. Αφού μια διακοπή Μνημοσύνου που δεν γίνεται στην πράξη και διακοπή κοινωνίας με την αίρεση δεν λύνει αλλα δημιουργεί προβλήματα.
    Οι θέσεις των Πατέρων που θα πλαισιώσουν τελικά την εκδήλωση ταυτίζονται και με τις προσωπικές μου θέσεις, για αυτό και σας παρακαλώ αποστείλατε παντού το μήνυμα ότι πρέπει να στηριχθεί η αυριανή εκδήλωση,εφόσον έχει πάρει όντως Ορθόδοξη θέση.
    Δεν θεωρούμε τις ξεκάθαρες θέσεις ως φανατισμό και φονταμενταλισμό.
    Ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγ.Γρηγορίου Παλαμά -Φλωρίνης
    Αρχιμ/της Παΐσιος Παπαδόπουλος.
    απο το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦ' ΕΑΥΤΟΥ ΑΡΚΕΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

      Διαγραφή
  24. Είναι καιρός νηστείας. Ας νηστεψουμε και λίγο τα σχόλια.

    Δεν πειράζει.

    Τουλάχιστον το ιστολογιο katanixis δίνει την δυνατότητα για μια πιο άμεση επικοινωνία και προβληματισμό.

    Καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λίγη ηρεμία και αυτοσυγκράτηση δεν βλάπτει. Πουθενά δεν γράφεται εδώ μέσα ότι ακυρώθηκε η αυριανή ημερίδα, αυτή θα γίνει κανονικά και όποιος θέλει είναι ελεύθερος να πάει. Απλά οι αναφερόμενοι Πατέρες δεν συμμετέχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και ο πειρασμός πάρα πολύ μεγάλος. Ευχαριστούμε Τον Θεό που μας προφύλαξε από το να παραστούμε στην ημερίδα. Οι λόγοι είναι θεολογικοί και πάρα μα πάρα πολύ σοβαροί που έχουν σχέση με την Σωτηριολογία. Εμείς στηρίξαμε την ημερίδα και προσωπικά με μεγάλη προσπάθεια, αφού πρωτίστως είχαμε συνάντηση μαζί με τους αγιορείτες και αποφασίσαμε ορισμένα πράγματα και δώσαμε τα χέρια. Όμως σήμερα, εντελώς απρόκλητα άλλαξαν τη συμφωνία και μας έφεραν (τον π. Θεόδωρο Ζήση και μας τους υπόλοιπους) προ τετελεσμένων θεωρώντας πως τελευταία ημέρα και μάλιστα μετά από τόση προετοιμασία, δε θα μπορούσαμε ίσως να κάνουμε πίσω. Όμως Ο Κύριος μας φώτισε και αντισταθήκαμε. Όλοι όσοι γράφουν και κατηγορούν δεν γνωρίζουν την ανατριχιαστική πραγματικότητα που θα την αναλύσω σε προσεχή μου Ομιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Λέτε ότι άλλαξαν τη συμφωνία και σας έφεραν προ τετελεσμένων ..... Πείτε μας τα βασικά σημεία της συμφωνίας που άλλαξαν, ώστε αύριο που θα ακούμε τους λόγους τους, να προσέξουμε περισσότερο τα σημεία αυτά. Όντως είναι ύποπτο να αλλάζει κανείς την συμφωνία λίγο πριν την πραγματοποίηση της. Πρέπει όμως και οι καταγγελίες να είναι τεκμηριωμένες ώς προς τα βασικά σημεία έστω και αν αργότερα αναλυθούν. Ειδ΄ άλλως μπορεί να θεωρηθεί ότι υπάρχουν και από την πλευρά σας αμφιβολίες ως προς τα σημεία. Άμα τη καταγγελία νομίζω πρέπει να αναφέρετε και το σημείο της καταγγελίας. Ελπίζω να μας ενημερώσετε πρίν από την διεξαγωγή της. Όλοι αγωνιζόμαστε και αγωνιούμε για την αλήθεια και πρέπει να την προσέχουμε σαν κόρη οφθαλμού. Ας μην αφήνουμε να υπάρχουν έωλες κατηγορίες που μπορεί να εκληφθούν από κάποιους μέχρι και ως συκοφαντίες. Προς το καλό του αγώνα και της δικής σας αξιοπιστίας τα λέγω. Κλείστε τις πόρτες εγκαίρως για να μην εισέλθουν οι πονηροί λογισμοί. Εγκαίρως!

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά γράφει ο κ. ''Μike r''. Γιατί π. Μανώλη δεν αναφέρετε την συμφωνία που συνήψατε μετά του π. Ζήση με τους αγιορείτες πατέρες και σπιλώνετε, σαμποτάρετε την ημερίδα δημιουργώντας εντυπώσεις χωρίς να ξεκαθαρίζετε το τοπίο εγκαίρως τρομοκρατώντας έτσι τον κόσμο και αποτρέποντάς τον κατηγορηματικά από να συμμετάσχει εν είδει ντιρεκτίβας;;;Γιατί δεν παρίστασθε οι διαφωνούντες πατέρες ενώπιον του χριστεπώνυμου πληρώματος προκειμένου να υποστηρίξετε δημόσια τις θέσεις σας βάσει της διαχρονικής πατερικής παράδοσης και προτιμάτε να μιλήσετε εκ του ασφαλούς μέσω μιας βιντεοσκοπημένης ομιλίας χωρίς να υπάρχει αντίλογος;;Δεν θέλετε να ενημερώσετε και να προφυλάξετε, όπως φαντάζομαι επιθυμείτε, τους πιστούς από το να συμμετάσχουν;; Θα μας αφήσετε άνευ αιτιολόγησης και τεκμηρίων έρμαια εξαπάτησης;;

      Διαγραφή
    4. Μαζί σου άγιε γέροντά μου! Την ευχή σου να έχουμε!

      Διαγραφή
    5. Χαίρομαι για την κατανόηση Κα. Χρύσα Πολίτη, και με την ευκαιρία να πώ ότι υπάρχουν έστω και άτυποι κανόνες δεοντολογίας όταν απευθυνόμαστε δημοσίως είτε για να επαινέσουμε είτε για να καταγγείλουμε κάποιον η κάποιους. Όπως γνωρίζουμε όλοι... , «εάν κακώς ελάλησα, μαρτύρησον περί του κακού. Ει δε καλώς, τί με δέρεις;»!

      Διαγραφή
    6. εσείς πάτερ Θεόδωρε Ζήση κάποτε είχατε πει σε κάποιον χριστιανό αντιοικουμενιστή, γιατί με πολεμάς αφου είμαι και εγώ στο ίδιο στρατόπεδο με σένα δηλαδή αντιοικουμενιστής,και είχα χαρεί με αυτή σου τη δήλωση.τώρα εσύ πολεμάς εναντίον χριστιανών που είναι στο ίδιο στρατόπεδο με σένα.Άμα φαγωθούμε μεταξύ μας ο μόνος κερδισμένος θα είναι ο πονηρός.

      Διαγραφή
    7. Πάτερ Νικόλα Μανώλη, αυτή δεν είναι εξήγηση για την άρνηση σας να παραστείτε στην ημερίδα αλλά πιο πολύ καπνός και συσκότιση.

      Λυπάμαι πολύ αλλά η στάση σας είναι ανεξήγητη, χωρίς να θέλω να δώσω τροφή σε ότι λέγετε ότι η κύρια αιτία της άρνησης σας που είναι..."ανατριχιαστική", ήταν η παρουσία κάποιον ποιμένων ήδη αποτειχισμένων.

      Λυπάμαι πολύ που δεν μιλήσατε καθαρά γιατί σας στηρίζουμε επι χρόνια στον δίκαιο αγώνα σας.

      ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
      Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

      Διαγραφή
    8. ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ΤΙ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΕ ? ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ . ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ? ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ? ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΣΥΜΕΤΗΧΑΝ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ? ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΠΕΣ? ΚΡΙΜΑ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΨΥΦΙΔΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
    9. ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ΤΙ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΕ ? ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ . ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ? ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ? ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΣΥΜΕΤΗΧΑΝ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ? ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΠΕΣ? ΚΡΙΜΑ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΨΥΦΙΔΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
  27. Ανυπομονούμε να μάθουμε τι εγένετο. Θα ακούσουμε και τις δύο πλευρές και είδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σας ικανοποίησε εσάς, χαίρομαι.Είστε μάλλον πιο ολιγαρκής από τους πολλούς είτε καταλάβατε περισσότερα από όσα οι πολλοί αλλά δεν μας τα λέτε για να μην στεναχωρηθούμε πρόωρα. Εύχομαι να είναι το πρώτο.

      Διαγραφή
  29. Π. Νικόλαε Μανώλη είστε υποχρεωμένος να ενημερώσετε τον κόσμο για ποιον λόγο εσείς και οι λοιποί ιερείς δεν θα συμμετέχετε στην αυριανή σύναξη. Κρατώντας μυστικά τα αίτια της αποχώρησης σας, όχι μόνο διχάζετε αλλά ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΤΕ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ. Δεν θα σας πω αν έχετε δίκιο η άδικο, διότι δεν γνωρίζω. Αλλά δεν είναι και η πλέον κατάλληλη στιγμή να κρατάμε μυστικά. Να είστε σαφής και ξεκάθαρος και να μας εξηγήσετε άμεσα γιατί και πως! Αν όντως έχετε δίκιο δεν είναι καλό να το γνωρίζει και ο κόσμος; Για ποιο λόγο να δημιουργείτε την όλη φασαρία; Επίσης είναι φράσεις αυτές για ομολογητές ιερείς όπως: "δώσαμε τα χέρια", "συμφωνία" κτλ; Δεν ομιλούμε για αγοραπωλησία ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ αλλά ΓΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ! Είναι δυνατόν να γράφετε στην ανακοίνωση σας: "καθώς και τα πνευματικά τους τέκνα, και ο πιστός λαός που τους ακολουθεί". Ποιους πρέπει να ακολουθεί ο πιστός λαός; Τους ιερείς η τον Χριστό; Για ποια οικονομία ομιλείτε; Μήπως σας είπαν οι Αγιορείτες να μην πατάτε σε εκκλησίες που μνημονεύεται ο Άνθιμος και θιχτήκατε; Μην ξεχνάτε ότι όλοι μας είμαστε υπόλογοι...εσείς όμως οι ιερείς είστε 2 φορές υπόλογοι. Αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς Παναγιώτη Τελεβάντο η ακοινωνησία με την αίρεση είναι το φυσιολογικό και το Θεάρεστο η κοινωνία με την αίρεση είναι ανωμαλία και σατανική κατάσταση.

      Διαγραφή
    2. αγαπάμε και σεβόμαστε τον πάτερ Θεόδωρο Ζήση και τον πάτερ Νικόλαο Μανώλη όμως πρώτα οφείλουμε να αγαπάμε και να σεβόμαστε τον Χριστό.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Πρέπει να σας πώ την σκέψη μου από τώρα, για την αιτία που μπορεί να έγινε τη έξαφνη αλλαγή στάσεως των πατέρων Θ. Ζήση και Ν. Μανώλη.Εάν επαληθευθεί τότε, θα σας αναφέρω και μια ''προφητεία''.
      Πιθανά λοιπόν η βασική διαφωνία τους να έγκειται στην παρουσία και ομιλία επισκόπου από άλλη Ορθόδοξη εκκλησία, στην ημερίδα, τα ψηφίσματα κ.λ.π.Να κάτι που μπορεί να είχε συμφωνηθεί να μην γίνει.
      Προφανώς αυτό θα το μάθουμε σε λίγες ώρες από τώρα. Το θέμα δεν είναι τόσο μικρό όσο θα θεωρήσουν πολλοί, και γι΄ αυτό ακριβώς ο π'' Νικόλαος Μανώλης μιλάει για ''ανατριχιαστική πραγματικότητα''! Η δική μου όμως αντίληψη είναι ότι: Εάν είναι εκ Θεού, δεν θα μπορέσουν να το σταματήσουν. Άρα ας επανεξετάσουν εάν η αντίστασή τους είναι από ''φώτιση'' τους, όπως αναφέρει, ή μήπως είναι από φόβους. Διότι εάν μεν συμβεί αλλά δεν είναι εκ Θεού θέλημα, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Εάν όμως είναι εκ Θεού το θέλημα, μη βρεθούν άθελά τους θεομάχοι, όπως περιγράφει και το ευαγγέλιο σε ανάλογο γεγονός.Ας παραστούν και ας αντιμετωπίσουν την κατάσταση όπως και αν εξελιχθεί. Να πουν τις απόψεις τους σε δημόσια αντιπαράθεση. Αυτά προς το παρόν.Εγώ πιστεύω και εύχομαι να ακουστούν όλες οι απόψεις ΜΑΖΙ για χάρη και του λαού., Άλλωστε τι έχουν να χάσουν? Δεν είναι δικαστήριο, ούτε καταδικαστήριο, όπως σωστά είπε ο π'' Θ. Ζήσης ότι πρέπει να αποφεύγεται. Καλή φώτιση, οι προσευχές μας μαζί σας.

      Διαγραφή
    5. Ορθός αντίλογος συμφωνώ μαζί σας.Κατά την ταπεινή μου γνώμη δύο είναι οι λόγοι μη συμμετοχής των 4 αυτών ιερέων.α) Επειδή θεωρούν και υποστηρίζουν πως η διακοπή της μνημόνευσης είναι δυνητική β) Αυτοί οι 4 ιερείς ναι μεν διέκοψαν την μνημόνευση του οικείου Επίσκοπο τους,αλλά θεωρούν ότι πρέπει να έχουν εκκλησιαστική επικοινωνία με τους άλλους που μνημονεύουν.

      Διαγραφή
    6. Να σβήσετε σας παρακαλώ και το σχόλιο του κ. Τελεβάντου που κατηγορεί την σημερινή σύναξη ως σχισματική δίχως κάποιο στοιχείο, παραπλανώντας τους αναγνώστες. Αυτό θα ήταν το σωστό και το δίκαιο.

      Διαγραφή
  30. Ενα ερώτημα μέ πολλή αγάπη προς τον σεβαστον και αγαπητόν μου π. Σάββα αγιορείτη Τελικά σεβαστέ μου π. Σάββα , η ημερίδα θα γίνει για να καταδικάσει τον οικουμενισμό και την σύνοδο της Κρήτης ή για να καταδικασει τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους σύν αυτώ ,τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και το ΄΄δυνητικό ΄΄της αποτειχίσεως και για να γιορτάσει την επικράτηση των επί μέρους απόψεων και στάσεων ; Το παιδί το χτύπησε η μαμμή μέ τις κουτάλες και γεννήθηκε με το χέρι ξεραμένο σέ στάση να μουντζώνει .... Κρίμα το καημένο δέν το θέλει , η καρδιά του ειναι ανεξίκακη ,αλλά πρόκειται περί αναπηρίας .....Αναφέρομαι στό συγκεκριμένο ιστολόγιο που δέν απηχεί τον πνευματικό τους π. Ευθύμιο Τρικαμηνά , που είμαι σέ θέση να γνωρίζω οτι είναι ανεξίκακος Εάν π. Σάββα η ημερίδα θα είχε ως σκοπό τό πρώτο δηλαδή την καταδίκη της αιρέσεως θα είμασταν εκεί παρά την αποχή του π. Θεόδωρου Εάν όμως, όπως πολύ φοβάμαι, έχει ως σκοπό την καταδίκη ,τον αφορισμό καί την αρά εναντίον του π. Θεόδωρου ,συγγνώμη δέν θά πάρουμε ,δέν το αντέχουμε Ως λαός ως βάση θέλουμε την ενότητα μέ θυσία των επί μέρους απόψεων ,Θέλουμε να στηρίξουμε την αποτείχιση, άσχετα μέ το πώς ονομάζεται υποχρεωτική ή δυνητική ,θέλουμε να στηρίξουμε την ομολογία οποθενδήποτε προερχόμενη ,από το παλαιό ,από το νέο , από αποτειχισμένους και μή Εάν εσείς επιλέξατε την ομολογία την προερχόμενη μόνο από την ΄΄υποχρεωτική ΄΄αποτείχιση και υποχρεωτική ακοινωνησία ως την μόνη έγκυρη και αναπτύσσετε μία υβριστική ρητορική εναντίον όλων των άλλων , φοβάμαι οτι παρασυρθήκατε σέ μία λάθος πορεία που τορπιλίζει την ενότητα ,φοβάμαι οτι κάπου το τιμονι σας ξέφυγε Δέν έχουμε πρόβλημα να ακούγονται και να εφαρμόζονται όλες οι τάσεις που ικανοποιούν τις καρδιές ,αλλά τι ικανοποίηση να πάρει κανείς ,όταν απαιτείται η καθολική δικαίωση που τορπιλίζει την ενότητα ; Η ευθύνη του τιμονιού ήταν μία υπόθεση δική σας και φέρετε την αποκλειστική ευθύνη γιατί δέν συγκρατήσατε τις δυνάμεις στήν θέση που τους αναλογούν και επήλθε η ανατροπή Μήν αιτιάσθε ούτε τον π. Θεόδωρο ,ούτε τους σύν αυτώ ,ούτε τά ΄΄υποχρεωτικά ΄΄ ουτε τά ΄΄δυνητικά ΄΄-- στά κομμάτια εν πάση περιπτώσει -- ούτε εμάς που δέν μπορούμε να σας ακολουθήσουμε στήν ανατροπή της ενότητος και στις αρές που θα την ακολουθήσουν Κάντε το μόνοι σας , σας χαρίζουμε και τους αδελφούς του παλαιού, που είναι σέ αυτο μάνες .... Εν πάση περιπτώσει σεβαστέ μου π. Σάββα καταγράφεται ως μία αποτυχία και ελπίζουμε σέ μία μελλοντική επανόρθωση Παράλληλα θα παρακαλούσαμε καί τον π. Νικόλαο Μανώλη και π. θεόδωρο Ζήση οι ανακοινώσεις τους να είναι όσο το δυνατόν ανώδυνες για το λαϊκό μας αίσθημα ,αλλά και φιλάνθρωπες όσον αφορά τά πρόσωπα Καλή είναι η διαφάνεια και η αλήθεια ,αλλά γιατί να μας ΄΄άνατριχιάσει ΄΄ όπως λέει ο π. Νικόλαος με ΄΄ανατριχιαστικές ΄΄ λεπτομέρειες ; Καλύτερα να τις αγνοούμε άν πρόκειται να πληγώσουν το αίσθημά μας Ευχόμαστε μόνο καλή ίαση στις πληγές που είναι αναπόφευκτες .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κριμα να σταυρωνετε το μοναχο που "δέν συγκρατήσε τις δυνάμεις" λιποψυχιας. Σχισμα δια αιτια αιρεσεως δεν υφισταται απ οτι γνωριζω. Πρεπει να επιλεξει κανεις σε ποια απο τις 2 βαρκες θα πατησει σταθερα αλλιως θα βρεθει στο νερο. Το ημερολογιακο ηταν θεμα λειτουργικο, μη ριχνετε λασπη ταυτιζοντας τους με την προσπαθεια. Τα μιση και τα παθη δεν εχουν θεση κοντα στον Κυριο. Καθε εμποδιο για καλο.. αν και η δυναμικη τορπιλιστηκε. Περαστικα.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Κ. Λωρίτου εδώ δεν τίθενται θέματα εγκυρότητας, τάσεων και άλλων κριτηρίων που επικαλείσθε και ικανοποιούν μια διαλεκτική που δεν συμβαδίζει με το εκκλησιαστικό και αγιοπατερικό πνεύμα.Η ενότητα δεν προκύπτει δια της βίας αλλά δια της σύμπτωσης της πίστης και του φρονήματος και απ' ό, τι φαίνεται αυτό στην συγκεκριμένη περίσταση δεν πληρούται ως προϋπόθεση.Δεν πρόκειται περί προσώπων η αντιπαράθεση, δεν συγκαλείται η η μερίδα για να καταδικάσει πρόσωπα τα οποία είχε μάλιστα ως τιμώμενα προσφέροντάς τους το βήμα, ήμαρτον!!Γιατί ζητάτε να απολογηθούν οι αγιορείτες εφόσον δεν γνωρίζετε επακριβώς τους λόγους αποχώρησης των πατέρων από την ημερίδα;;Γιατί θα πρέπει να φταίνε οι αγιορείτες και δη ο γέροντας Σάββας και όχι η στάση του π. Μανώλη και π. Ζήση ως αποσχιστική;;Ο γέροντας Σάββας όσες φορές τον έχω ακούσει υπήρξε ξεκάθαρος περί ''υποχρεωτικότητας'' της αποτείχισης και τελείας διακοπής κοινωνίας από τους οικουμενιστές και τους κοινωνούντας μετά αυτών.Δεν επιτιθέμεθα εμείς προς τους πατέρες, αυτοί προκαλούν επιδεικνύοντας μια ανεξήγητη, περίεργη και ύποπτη συμπεριφορά.Επίσης, δεν καταλαβαίνω τί συνιστά αποτυχία της ημερίδας σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, το ότι δεν θα συμμετάσχουν οι π. Ζήσης και οι συν αυτώ;;;Η ημερίδα θα αποτύχει αν δεν διακηρύξει τη αλήθεια και μόνο γι'αυτό!Δηλαδή τί θα έπρεπε να γίνει, να ενδώσουν οι αγιορείτες σε κάτι που δεν πιστεύουν ότι είναι σωστό, χάριν μιας αενάως επικαλούμενης οικονομίας, μόνο και μόνο για να λέμε ότι ο π. Ζήσης, ο π. Μανώλης και άλλοι επιφανείς ιερείς στηρίζουν και συμμετέχουν στον αγώνα για να του προσδώσουν κύρος και εγκυρότητα;;;Τέλος, τί νόημα είχε το παραπλανητικό και σκωπτικό αυτό σχόλιο περί των αδελφών του παλαιού;;Τί εννοείτε ''σας χαρίζουμε τους αδελφούς του παλαιού, που είναι σέ αυτο μάνες'';;Μιλάμε για αποτείχιση και όχι για παράλληλες συνόδους και ημερολόγια.

      Διαγραφή
    4. Μην απαντάτε μόνοι σας στα ερωτήματα που έχετε όταν έχουν απαντηθεί ήδη. Απάντηση στα ερωτήματά σας από πρώτο χέρι, από τον ίδιο τον γέροντα Σάββα δηλαδή. Δείτε και ακούστε τι λέει ο γ. Σάββας για την ημερίδα-σύνοδο. https://www.youtube.com/channel/UC6_njg781M_TkNUVE4mbnAw

      Διαγραφή
    5. Κα Λωρίτου, που ακούσατε τον π.Σάββα να καταδικάζει την μη συμμετοχή του π.Θεοδώρου??? Εγώ προσωπικά δεν τον άκουσα να λέει τίποτε τέτοιο στη διάρκεια της ημερίδας.... Άλλωστε ο τρόπος που πλέκετε το εγκώμιο στον "πνευματικό" (??) σας να ειπώ - μάλλον κακό του κάνει παρά καλό..... Φαινόταν από την αρχή ότι π.Θεόδωρος δεν θα προέβαινε ποτέ σε καμία διακοπή μνημοσύνου!!!! Πώς έγινε αντιληπτό???? Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω!!! Να εύχεσθε ώστε να μετανοήσει εγκαίρως, αυτός και οι συν αυτώ ώστε να μην καταταγούν στην πολυάριθμη χορεία των ρασοφορούντων αιρετικών....
      Εύχεσθε και υπέρ εμού του αμαρτωλού....

      Διαγραφή
    6. Yπέρ σου του αμαρτωλού να εύχομαι και σύ ομοίως υπέρ εμού της αμαρτωλής ,αυτά που λές όμως δέν καταλαβαίνω .....Οση συμπάθεια κι άν έχουμε προς τους αδελφούς του παλαιού ,δέν μπορεί κανείς να τά βγάλει πέρα μέ το αγύριστο κεφάλι σας ,ας κάνουν προσευχή η αγιορείτες ,αυτοί έχουν περισσότερη χάρη ..... Μήν ευελπιστείτε οτι θα γίνουν βορά σας .... Απ'ότι είδα ειναι καλά και γερά παιδάκια .....
      Πρό της ημερίδος και πρό της ανακοινώσεως των πατέρων ό,τι είπα ήταν απλώς εικασίες και οι φόβοι μας Εγώ ήμουν παρούσα στην ημερίδα και όλα διεξήχθησαν μέ νηφαλιότητα και κοσμιότητα .... Αγαπούμε τους αγιορείτες πατέρες , θα είμαστε μαζί τους και θα τους στηρίζουμε με αγάπη και τις προσευχές μας Δέν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα ,όλος ο καυγάς είναι περί όνου σκιάς .... Υπάρχουν και οι παράλληλες συνδέσεις ,η κάθε φωνή άς έχει την αυτοτέλειά της και άς μήν πνίγεται Η βάση της εκκλησίας ο λαός στηρίζει όλους τους πατέρες που αγωνίζονται μέ οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα Δέν θα καταστήσουμε την ΄΄αποτείχιση ΄΄ένα νέο ημερολογιακό ,δέν θα επαναλάβουμε τά λάθη Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, που σας έχει βγάλει το μάτι, έλεγε οτι είναι αίρεση ένα θέμα δευτερεύον να το ανάγει κανείς σέ πρωτεύον ,σέ δογματικό ,σέ θέμα σωτηρίας .... Το πρωτεύον ειναι η ομολογία μέ τον τρόπο που κανείς την αντιλαμβάνεται ....Εύχεσθε .....

      Διαγραφή
    7. Αγαπητή Χρύσα , σας ευχαριστώ για ό,τι μου απευθύνετε ,επλίζω οτι όλοι εκφράζουμε την αγωνια μας μέσα από την οπτική των καταβολών μας Νομίζω οτι καλυφθήκατε μέ ό,τι είπα προς τον κ. Σουγιά Αρχίζουν να μυρίζουν να άνθη του Λαζάρου ....άς ευχηθούμε καλο Πάσχα .....

      Διαγραφή
  31. Αγαπητοί αδελφοί ειρήνη ημίν. Βρεθήκαμε στη μάχη, ο καθένας από τη θέση που βρίσκεται και σε αυτή τη φάση, άλλος με καραμπίνα, άλλος με σφεντόνα, άλλος με πολυβόλο, άλλος με ξιφολόγχη και αντί να ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΜΕ εναντίον του κοινού εχθρού, αρχίσαμε να κάνουμε 'εξάσκηση' αναμεταξύ μας. Σεβαστοί Αγιορείτες, σας αγαπούμε όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε, εκτιμούμε τον αγώνα σας, πρώτοι βάλατε το λαιμό σας στη λαιμητόμο αυτό δεν το ξεχνάμε. Σας παρακαλούμε όμως να καταλάβετε ότι οι πατέρες εδώ, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Νικόλαος Μανώλης και όλοι οι πατέρες έχουν στην πλάτη τους χιλιάδες ψυχές, έχουν ένα ποίμνιο για το οποίο κάνουν ότι κάνουν. Είναι πολύ σοφό να μπορεί κανείς να καταλάβει το 'πνεύμα του νόμου' και ακόμα πιο σοφό να έχει τη διάκριση να το εφαρμόσει εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Εμείς σας θέλουμε όλους ενωμένους (αγιορείτες και πατέρες εδώ) και ελπίζω ότι ό,τι συνέβη (διότι κι εγώ δεν ξέρω, εικασίες κάνω) να αποτελέσει σύντομα το εφαλτήριο για ουσιαστική κατανόηση και συνεννόηση όλων των μερών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θεωρείτε καλύτερη την τακτική της αντιπαράθεσης των επιχειρημάτων δημοσίως ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να αντικρούσουν και οι μεν και οι δε τις όποιες παρεξηγημένες ερμηνείες ? Στα επιστημονικά συνέδρια είθισται να παρίστανται όλοι όσοι έχουν δικαίωμα άποψης διότι μόνο τότε θεωρείται οτι ερευνήθηκε το θέμα με όλες τις δυνατότητες. Το ποίμνιο είναι λογικό ή άλογο ? Φοβάστε μην παρασυρθούν τα λογικά πρόβατα η τα άλογα ? Τα άλογα γιατί να τα διεκδικεί κάποιος?

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Φαίη
      Κάπου στην Καινή Διαθήκη γράφει : "αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκρατάκριτος( Τιτ. 3,10). Ενα χρόνο μετά το Συνέδριο της αποστασίας, ( την Σύνοδο της Κρήτης), και τα όσα έχουν διαδραματιστεί μέχρι τώρα, νομίζετε ότι υπάρχει ακόμη περιθώριο συνεννόησης με τους Οικουμενιστές;

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Mike r, ομολογώ δεν κατανοώ για ποιαν αντιπαράθεση μιλάτε. Εάν εννοείτε την 'ακρίβεια των συνόδων' vs την 'οικονομία' στο μήνυμα που θα έπρεπε να δώσει η διορθόδοξη ημερίδα της Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να σας πω ότι οι ίδιες οι φράσεις που χρησιμοποιείτε, π.χ. «της αντιπαράθεσης» .. «να αντικρούσουν», μαρτυρούν γιατί είχαμε την κατάληξη που είχαμε. Ορισμένοι αδελφοί του παλαιού ημερολογίου είδαν όσα συμβαίνουν σαν μια ευκαιρία να αποδείξουν ότι εκείνοι έχουν δίκιο. Εγώ βλέπω τους αδελφούς του παλαιού ημ. με μία συμπάθεια και κατανοώ ότι έχουν πολλά απωθημένα όμως θα πρέπει να προσέξουν να μην τα 'απωθούν' εκεί που δεν πρέπει, καλό θα είναι να τα ελέγξουν. Παρατηρώντας το διαδίκτυο όλον αυτόν τον καιρό, και αποφεύγοντας να εκφέρω άποψη διότι πολλές φορές η σιωπή είναι χρυσός, παρατήρησα ότι αυτό το κλίμα της αντιπαράθεσης καλλιεργήθηκε και με αυτό το υπόβαθρο κορυφώθηκε και κατέληξε παραμονές στην διορθόδοξη ημερίδα. Όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στην Εκκλησία έχουν γίνει κατά κάποιον τρόπο ένα 'πεδίο μάχης' ανάμεσα στο παλαιό και νέο ημερολόγιο, ποιος έχει δίκιο, ποιος είναι τι και ποιος δεν είναι, ό,τι ακριβώς δηλαδή θέλουν οι οικουμενιστές. Το λογικό πρόβατο δεν μπορεί να θυσιαστεί στο βωμό αυτής της ανούσιας και ανεπίκαιρης 'διαμάχης', διότι κακά τα ψέματα, την ίδια πίστη έχουμε και λάθη έχουν γίνει κι απ' τις δύο πλευρές, δεν είναι όμως τώρα αυτό το θέμα μας.

      Αγαπητέ Ν. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ, διαβάζω και ξαναδιαβάζω το σχόλιό μου για να δω που έγραψα για οικουμενιστές και διάλογο μαζί τους. Θαρρώ πως η κύρια μέριμνα των πατέρων αυτή τη στιγμή είναι το ανυποψίαστο ποίμνιο που δεν ξέρει που του παν τα τέσσερα, και οι πατέρες δεν θέλουν να αφήσουν αυτό το ποίμνιο στους λυκοποιμένες τους. Πείτε μου κ. Μπαλτατζή, έναν άνθρωπο με πατερίτσες του λέτε να τρέξει κατοστάρι; Όχι. Τον βοηθάτε πρώτα να σταθεί στα πόδια του, να αρχίσει να περπατάει. Πως θα γίνει αυτό όταν οι οικουμενιστές ψάχνουν την παραμικρή αφορμή για να στιγματίσουν και να εκδιώξουν τους πατέρες; Τι θα καταλάβει το ακατοίχητο ποίμνιο; Θέλει προσοχή και σύνεση, όχι απότομες κινήσεις. Θεωρώ ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης πράττει με σύνεση και υπευθυνότητα.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητή κ. Φαίη
      Σας ζητώ συγνώμη για την παρανόηση. Ομολογουμένως δεν εννοούσατε την συνεννόηση με τους οικουμενιστές. Συγνώμη.

      Διαγραφή
    5. Εγώ σας ζητώ συγνώμη, προφανώς δεν εκφράστηκα σωστά.

      Διαγραφή
  32. Δοξάζουμε το Θεό που δεν άφησε ευλαβείς και σοφούς ιερείς σαν τον π. Θεόδωρο Ζήση να πέσουν θύματα στα σχέδια των ζηλωτών. Εδώ και εβδομάδες βλέπουμε στο διαδίκτυο τους σχισματικούς "παλαιοημερολογίτες" να πανηγυρίζουν, γιατί καταλαβαίνουν ότι θα αποκτήσουν νέους ακόλουθους. Ευτυχώς, πριν να 'ναι πολύ αργά, το συνειδητοποίησε και ο π. Ζήσης. Ο Θεός να μας φυλάει να μείνουμε πιστοί στην Ορθόδοξη Εκκλησία, μακριά τόσο από αιρέσεις, όσο και από σχίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ως "Ορθόδοξη Εκκλησία" ορίζετε την Διοικούσα Ιεραρχία των Οικουμενιστών, τότε ζήτω το σχίσμα! Διότι "ἔστιν σχισθῆναι καλῶς καί ἔστιν ὁμονοῆσαι κακῶς" κατά τον Ιερό Χρυσόστομο (P.G. 59, 314).

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να μην πέσουν θύματα τού αρχεκάκου όφεως.

      Διαγραφή
    3. Εις ποίαν εκ των 14, 15 ή 13 ομάδων παλαιοημερολογιτών να ενταχθώμεν; Εις ποίον εκ των τεσσάρων ΓΟΧ μητροπολιτών Λαρίσης να υπάγωμεν; Όλοι λέτε ότι οι άλλοι είναι οι σχισματικοί και υμείς οι κανονικοί. Ούτε ακριβώς πόσες παρατάξεις είσθε γνωρίζομεν καθ' όσον όλο και κάποιες νέες ενεφανίζονται και τινές άλλες συγκολλούνται. Δεν προλαβαίνωμεν να παρακολουθήσωμεν τα σχίσματα και τις ενώσεις σας.

      Αφήσατε τις νομικές χρονολατρείες σας και αποκτήσατε πνεύμα Ευαγγελίου. Μελετήσατε τον απόστολον των Εθνών Παύλον εις την προς Γαλάτας κ. 4 στίχοι 10-11. Γράφει, ''Γιατί δίνετε ξεχωριστή σημασία εις ορισμένες μέρες, μήνες, εποχές και χρόνια; Φοβαμαι πως μάταια εκοπίασα για εσάς΄΄

      Εις την προς Κολοσσαείς κ. 2 στίχοι 16-17. Γράφει ''Μην αφήνετε λοιπόν κανέναν να σας κρίνει για ζητήματα φαγητών ή ποτών ή πως δεν τηρείτε τις εορτές, τις νουμηνίες ή τα σάββατα. Αυτά ήταν απλώς σκιά της πραγματικότητος που επρόκειτο να έλθει και η πραγματικότητα αυτή είναι ο Χριστός΄΄

      Οι παλαιοημερολογίτες αφήσατε τον Χριστόν και καταπιαστήκατε με την σκιά πάλι. Δεν ανοίγουμε διάλογο, απλώς νουθετούμε κατά την προτροπήν του Παύλου συμφώνως με το εδάφιο περί νουθεσίας πλανημένου ανθρώπου.

      Εν τέλει ο Κύριος παρατηρεί τους Φαρισαίους εις το Μάρκος κ. 2, στ. 27, ''Το σάββατον εγένετο δια τον άνθρωπον ουχί ο άνθρωπος δια το σάββατον΄΄

      Μετανοείστε ημερολάτρες ΓΟΧ.

      Διαγραφή
  33. Εαν π Μανώλη " ...Οι λόγοι είναι θεολογικοί και πάρα μα πάρα πολύ σοβαροί που έχουν σχέση με την Σωτηριολογία...." ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ που επιβάλει ΑΜΕΣΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ εξηγήσεις . Εαν όντως έχετε τέτοιους λόγους θα έπρεπε να πάτε στην εκδήλωση ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ στον λαό του Θεού να υποστηρίξετε την Ορθοδοξία και να καταδικάσετε φανερά και ξάστερα κάθε δογματική παρεκτροπή . Το φως δεν το βάζουμε κατω απο το κομοδίνο αλλά στο μέσο του σπιτιού να βλέπουν όλοι . Καλά και όλοι οι πατέρες απο το Αγιο Ορος , και όλοι οι "ορθοδοξοι Κρήτες" αποκλίνουν δογματικά ?Και όλοι οι πρίν απο σας αποτειχισμένοι Ιερείς ?
    Απο παλία απέκλιναν και δεν το είχατε πάρει χαμπάρι για τώρα σαρακοστιάτικα το ρίξανε στην ρακή και μέθυσαν .. και λένε δεν σερβίρουμε και μια αίρεση στον π Μανώλη ? Και ποιοί αποτειχισμένοι για σας δεν αποκλίνουν ?
    Οσοι κοινωνούν τους ακοινώνητους και δεν κοινωνούν τους δεδιωγμένους για τους αντι οικουμενιστικούς τους αγώνες ?
    Αν κάποιος απο όσους Ιερείς είναι αποτειχισμένοι για σας έχει "κουσουρι" ή αλλο τι
    να μας το πείτε ... αλλά όλοι έχουν πρόβλημα ? Και έχουν αυτοί .. και δεν έχουν όσοι μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο τον εχθρό του Θεού ?
    Μετανοήστε παλικάρια όσο είναι ΜΕΡΑ .



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ sotirio συμφωνώ κι΄επαυξάνω. Βλέπουμε και βιώνουμε νέες καταστάσεις ειδικώς και γενικώς, άρα έχουμε ήδη μπει βαθιά στη νέα ή, τρίτη ''εποχή''. Το λογικό πλέον θεωρείτε παράλογο και το παράλογο λογικό. Αυτό είναι θλιβερό μεν, αλλά προϊδεάζει ότι αφού είμαστε στην αρχή του τέλους, ίσως και να αντέξουμε, παρά την ηλικία μας ...:)

      Διαγραφή
    2. Και έχουν αυτοί .. και δεν έχουν όσοι μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο τον εχθρό του Θεού ?

      Διαγραφή
  34. ΚΑΤ᾿ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ - ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ: "...Σᾶς παρακαλῶ ἀκολουθεῖστε τούς ἁγίους πατέρας στήν σημερινή συγκυρία καί ἐφαρμόστε τήν οἰκονομία..." https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/04/blog-post_51.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1. Θα ήθελα να επισημάνω ότι όλοι όσοι κατακρίνουν τους σεβαστούς πατέρες με επικεφαλης τον π. Θεόδωρο είναι πολύ νεότεροι τους στους αγώνες για την πίστη, καθόλου έμπειροι και ελλιπώς καταρτισμένοι στα δογματικά,θεολογικά εκκλησιαστικά κλπ
    2. Σε τόσο κρίσιμες ώρες θα πρέπει να δείξουν εμπιστοσύνη και όχι να ναρκοθετουν τον αγώνα!
    3.Ο δρόμος μάλλον θα είναι μακρύς. Εμείς εμπιστευόμαστε τους σεβαστούς μας πατέρες ως αληθινούς και φωτισμένους ποιμενες και ελπίζουμε στο Θεό
    4. Ο υπομείνει εις τέλος ούτως σωθησεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com