Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Ιστολόγιον Κατάνυξις: Εβδομαδιαίο Δελτίο Οικουμενιστικών Εκτροπών 7-13/5/2017

interfaith.png
Θα επιχειρήσουμε να συνοψίζουμε τις αναρτήσεις της εβδομάδας μου πέρασε, τονίζοντας την επιχειρούμενη επιβολή του Οικουμενιστικού πνεύματος της ένωσης των Θρησκειών, παραβλέποντας δογματικές διαφορές, παραθεωρώντας τον σωτηριολογικό και εσχατολογικό χαρακτήρα της Ορθοδοξίας, στη ζωή του ανθρώπου.

Ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας στο Φεστιβάλ Μπουρεκιού

Μια πρακτική που χαρακτηρίζει την γειτονική χώρα, όσον αφορά το σεβασμό των θρησκευτικών ελευθεριών, απαγορεύοντας στους Ορθοδόξους Ιερείς

Συνάντηση του Μητρ. Ιλαρίωνα με τον Αποστολικό Νούντσιο στην Ρωσική Ομοσπονδία

Παρουσίαση της Ιταλικής εκδόσεως του πονήματος «Ελευθερία και ευθύνη: αναζητώντας την αρμονία»

 Οι Πάπες Ρώμης Βενέδικτος ΙΣΤ’ και ο Φραγκίσκος Α’ επικρότησαν την κυκλοφορία του πονήματος στην Ιταλία.
Συνέδριο με θέμα «Πρότυπο αναπτύξεως του χριστιανισμού προς την κατεύθυνση της ολοκληρωμένης οικολογίας» πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου 2017 στην Βενετία και ασχολήθηκε με το δόγμα οικονομικής προόδου, το οποίο διαφέρει των παραδοσιακών καπιταλιστικών και συλλογικών κατευθύνσεων.
Η βραδινή συνεδρίαση άρχισε με την παρουσίαση του πονήματος με τίτλο «Ελευθερία και ευθύνη. Αναζητώντας την αρμονία» του Αγιωτάτου Πατριάρχη Κυρίλλου. Το έργο αυτού του Προκαθημένου της Ρωσικής Εκκλησίας. κατόπιν ευλογίας του Επισκόπου Μπογκορόντσκ Αντωνίου, το παρουσίασε στην Βενετία σε Ιταλική μετάφραση, η οποία είχε γίνει το 2010 από εκδόσεις του Βατικανού, ο Πρωθιερέας Αλέξιος Γιάστρεμποφ, Προϊστάμενος της ρωσικής ενορίας στη Βενετία.

Φιάσκο μεγατόνων Φραγκίσκου-Βαρθολομαίου, Ποιος πραγματικά είναι ο ισλαμιστής καθηγητής

“.. Ο Ταγιέμπ είναι μια διφορούμενη προσωπικότητα. Από τη μια είναι ένας διάσημος δάσκαλος που δίνει την εικόνα προς τους συμπατριώτες του μουσουλμάνους στην Αίγυπτο ότι υποστηρίζει τη θανατική ποινή για «αποστάτες», ζητά την ολότητα της κυριαρχίας της Σαρία, αρνείται να καταγγείλει ότι ο ISIS ότι είναι μη-ισλαμικός, καταγγέλλει την τέχνη ως ανήθικη και απορρίπτει την ιδέα της μεταρρύθμισης του Ισλάμ. Από την άλλη υπάρχει και το άλλο πρόσωπό του. Η μάσκα αλλάζει όταν πρόκειται για επαφές με μη μουσουλμάνους ..”