Δευτέρα, 1 Μαΐου 2017

Αμβρόσιος προς Βαρθολομαίο: Μην επιμένετε στην αιρετική διδασκαλία ότι είναι ''Εκκλησία'' οι αιρετικοί

λήψη.jpg
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΝ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ
ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ
ΚΥΡΙΟΝ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ
ΕΙΣ ΦΑΝΑΡΙΟΝ
Αίγιον, 25 Απριλίου 2017
ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ  ΚΑΙ  ΟΙ  «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»!
Παναγιώτατε,
Ο υποσημειούμενος, ένας πανάθλιος Επίσκοπος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, συγχρόνως δε ανάξιος και τρισάθλιος εν Χριστώ Αδελφός Σας, τολμά να υψώσει τη φωνή του και να απευθυνθεί στην Παναγιότητά Σας, προκειμένου να θέσει υπ’ όψιν Της αποδεικτικά στοιχεία, κατά τα οποία η περί «Εκκλησιών» απόφαση της εν Κρήτη Μεγάλης (;) Συνόδου  έχει αποδοκιμασθή ήδη πανηγυρικώς από τον Δομήτορα της Εκκλησίας μας, τον Αναστημένο Σωτήρα μας Ιησούν Χριστόν!
Πόθεν αντλώ το θάρρος; Γιατί τόσο θράσος; ίσως θα διερωτηθείτε. Βαθυσεβάστως, λοιπόν, αλλά και μετά παρρησίας, Σας απαντώ. Το θάρρος μου αντλώ:
  • Από την αγάπη μου προς τη Μητέρα Εκκλησία, δηλ. από την αγάπη μου προς την Αγία Ορθοδοξία μας!
Υπηρετώ την Εκκλησία από την παιδική μου ηλικία ως «παπαδάκι» του ιερού Βήματος. Έμεινα αγωνιστής του καλού κάτω από τη σκέπη Της από την πρώιμη νειότη μου, επέλεξα ως φοιτητής τη Θεολογική Σχολή, παρά το γεγονός ότι ήμουνα μαθητής του άριστα στα Μαθηματικά. Προσέφερα τον εαυτό μου ολοκαύτωμα στον βωμό της Αγάπης του Νυμφίου Χριστού, αφού κατά το έτος 1961 δέχθηκα την κουρά μου ως Μοναχός (στην ηλικία των 23 ετών). Αγωνίσθηκα και αγωνίζομαι σθεναρώς για το κλέος της Μητρός Εκκλησίας, μη πτοούμενος από την ισχύ των Προσώπων ή των Προσωπικοτήτων, καθημερινώς δε αναλίσκομαι για τη δόξα του Χριστού μας.
Εβίωσα τη Μοναχική ζωή ως μαρτύριο και ακόμη σήμερα, στην ηλικία των 79 ετών, ζω την απόλυτη μοναξιά! Και τώρα στο Επισκοπείο μας, εδώ στο Αίγιο (στην οδό Μελετοπούλων, αριθμ. 44), ζω μόνος, μονότατος, χωρίς κάποια ανθρώπινη βοήθεια και παρηγοριά, «ίνα μη εγκοπήν τινά δώμεν τω Ευαγγελίω του Χριστού» (Α’ Κορ. θ΄,12). Ταύτα γράφων, Παναγιώτατε, «γέγονα άφρων καυχώμενος! Υμείς με ηναγκάσατε!» (Β΄Κορ. ιβ΄, 11). Έδωσα τον εαυτό μου ολοκαύτωμα στον βωμό της θείας αγάπης. «Όλα για τη δόξα του Χριστού» ήταν το σύνθημά μου ήδη από αυτή την πρώιμη νεότητά μου.
Αντλώ, λοιπόν, το θάρρος μου από την αγάπη μου προς την Μητέρα Εκκλησία! Επί πλέον δε και από τα κατωτέρω αναφερόμενα στοιχεία:
  • Από τη γνωριμία μας -και την εν συνεχεία αναπτυχθείσα φιλία μας- σε ανύποπτο χρόνο. Θα Σας υπενθυμίσω:
Ήταν γύρω στα έτη 1961-1962, όταν για πρώτη φορά συναντηθήκαμε στη Ρώμη της Ιταλίας, όπου Σεις, ως Διάκονος τότε, πραγματοποιούσατε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών με αντικείμενο το Κανονικό Δίκαιο, ενώ εμείς ήμασταν ταξιδιώτες (ήτοι ο σεβαστός Γέροντάς μας Αρχιμ. Καλλίνικος Καρούσος -ο μετά ταύτα Μητροπολίτης Πειραιώς-, ο Διάκονος  Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης -ο μετά ταύτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών- και ο Διάκονος Αμβρόσιος Λενής -δηλ. η ελαχιστότης μου). Εμείς, λοιπόν, ταξιδιώτες στη Ρώμη, Υμείς δε, φιλοτίμως προσφερθείς, γίνατε ο ξεναγός μας στην ιστορική εκείνη πόλη. Έκτοτε άρχισε μεταξύ μας μια αγνή φιλία! Μια φιλία, η οποία όμως χρόνο με τον χρόνο χαλάρωνε, καθώς Υμείς ανεβαίνατε τα σκαλιά της εκκλησιαστικής Ιεραρχίας και αναπνέατε τον «αέρα» του Φαναρίου! Δεν ημπορώ να λησμονήσω ότι, όταν τα καλοκαίρια συναντιόμασταν στη Γενεύη, στο Πατριαρχικό Κέντρο του Chambèsy, Υμείς, χωρίς καμιά απολύτως αιτία, με χαιρετούσατε «μακρόθεν» με μια αυξανόμενη υπεροπτική διάθεση!
Εν πάση περιπτώσει, αντλώ το θάρρος και από αυτή την παληά -ξεθωριασμένη πια- φιλία μας.
  • Αντλώ επίσης το θάρρος από τις επιταγές του Κανονικού Δικαίου, επί τη βάσει του οποίου διοικείται η Αγία Έκκλησία μας.
Φοιτητής ων στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάχθηκα τις εξής θεμελιώδεις θεολογικές-κανονικές αρχές:
  •     «έκαστος Αρχιερεύς είναι εις τύπον και τόπον Χριστού»,
  •    «όλοι οι Αρχιερείς είναι ίσοι μεταξύ των».
Συνεπώς:
  •   «ο Μητροπολίτης Κυθήρων και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών είναι ισότιμοι μεταξύ των».
  •   «Το διοικητικό σύστημα της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι Δημοκρατικό - Συνοδικό», κατά το πρότυπο της Αποστολικής Συνόδου των Ιεροσολύμων. Συνεπώς,
  •       «έκαστος των Αρχιερέων διαθέτει μία ψήφο και άρα ο Πατριάρχης και ο νεώτερος των Επισκόπων-Σύνεδρος είναι ισότιμοι, με μόνη τη διαφορά ότι σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η ψήφος του Προέδρου» (τούτο όμως ισχύει και σε όλα τα κοσμικά Όργανα και Σωματεία!).
  •       Άρα οι Αρχιερείς, κατά το Κανονικό Δίκαιο της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, είναι όχι απλώς ισότιμοι, αλλά ίσοι μεταξύ τους, συγχρόνως δε  κ α ι   σ υ ν υ π ε ύ θ υ ν ο ι  έναντι του πληρώματος της Εκκλησίας!
Αυτά, λοιπόν, και από τη μαθητεία μας στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Επιπροσθέτως, αντλώ το θάρρος μου από δύο σημαντικά προσωπικά «κατορθώματα» Υμών, Παναγιώτατε:
       Δεν ανακαλέσατε στην τάξη περιώνυμο κληρικό, Μέγα Πρωτοπρεσβύτερο του Πατριαρχείου Σας, ο οποίος ήδη από του έτους 2006 έχει ομιλήσει περιφρονητικά για το Άγιο Φως, το οποίο μας παραχωρείται από τον Αναστάντα Χριστό κατά τρόπο θαυματουργικό και όντως αχειροποίητο, το Άγιο Φως που αναβλύζει από τον Πανάγιο Τάφο! Είπε ο κληρικός Σας τα εξής απαράδεκτα:«Υπάρχει αιώνες τώρα διάχυτη η πεποίθηση στον ευσεβή μεν, αλλά θεολογικά και λειτουργικά απαίδευτο ορθόδοξο πιστό, που ψάχνει για «θαύματα» προκειμένου να πληρώσει το πνευματικό του κενό, ότι κατά την τελετή αφής το Άγιον Φως κατέρχεται θαυματουργικά  «ουρανόθεν»… Όμως… πρόκειται για έναν θρύλο, ο οποίος καλλιεργήθηκε στους Άγιους Τόπους… Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο Πατριάρχης ανάβει τη λαμπάδα του από την ακοίμητη κανδήλα, που βρίσκεται πάνω στον Πανάγιο Τάφο… Επέστη ο καιρός να τερματισθεί ο διασυρμός των Θείων…»!!!!!!! (βλ. «pentapostagma» και Εφημερίδα «Μακελειό» της 18ης Απριλίου 2017).
Αυτά είπε ο περιώνυμος κληρικός Σας, Παναγιώτατε! Δεν έχει σημασία, ότι επικαλείται ή επαναλαμβάνει λόγια Πανεπιστημιακού Διδασκάλου! Σημασία έχει ότι αποδέχεται, επικροτεί και διαδίδει την ασεβέστατη αυτή άποψη, η οποία προσβάλλει, πληγώνει και υποτιμά τους ευσεβείς πιστούς, αλλά και παραπληροφορεί το Σώμα της Εκκλησίας! Διότι ασφαλώς γνωρίζει ο εν λόγω κληρικός, όπως θέλω να πιστεύω και Σεις προσωπικά, ότι σχετικά με το ζήτημα του Αγίου Φωτός έχουν κατά καιρούς γραφεί αξιολογότατες ιστορικο-θεολογικές αλλά και ειδικές εργαστηριακές επιστημονικές μελέτες, οι οποίες αποδεικνύουν τον θαυματουργικό τρόπο της εμφανίσεώς του κατά την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου.
  • Επίσης, Παναγιώτατε, επιτρέψατέ μου να Σας εκφράσω τη βαθύτατη λύπη και την έκπληξη που μου προκάλεσε το γεγονός ότι, επικειμένης της ετησίας τακτικής Συνελεύσεως της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατά τον Οκτώβριο του παρελθόντος έτους, διά σεπτού  Γράμματος Υμών πρός τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ.κ. Ιερώνυμο, διαπομπεύσατε το ταπεινό όνομά μου, εφιστώντας την προσοχή του Αρχιεπισκόπου μας, «ίνα προφυλάξη το ιερόν Σώμα της Ιεραρχίας από τις ακραίες φωνές των Ιεραρχών Καλαβρύτων και Πειραιώς…»Σας ερωτώ μετά παρρησίας: Γιατί αυτή η διαπόμπευση, Παναγιώτατε, ενός γηραιού πλέον Μητροπολίτου, συγχρόνως δε και εν Χριστώ Αδελφού Σας; Γιατί τόση υπεροψία; Γιατί τόση σκληροκαρδία; Δεν θα ήτο περισσότερο πνευματικός τρόπος, εάν γράφατε ένα πατρικό Γράμμα προς την ελαχιστότητά μου, συνιστώντες σύνεση και προσοχή; Αφήνω βέβαια κατά μέρος το γεγονός, ότι η ενέργειά Σας αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως υπέρβαση των ορίων της κανονικής δικαιοδοσίας Σας ή και ως απόπειρα ασκήσεως ενός είδους πρωτείου εξουσίας προς μια Αδελφή Εκκλησία, έστω και αν η σχετική φράση έχει διατυπωθεί με το «μετριοπαθές» ύφος της φιλικής υποδείξεως…
Άρα Υμείς, Παναγιώτατε, καταλύσατε την ευγένεια και τον αλληλοσεβασμό ως τρόπον επικοινωνίας, η δε ελαχιστότης μου έλαβε την αφορμή να επικαλείται πλέον το ισότιμο των Αρχιερέων! Ως Πατριάρχης έχετε Προβάδισμα Τιμής και ουχί Αξίας ή Εξουσίας!          
  • Τέλοςαντλώ το θάρρος από την πολυχρόνιο θητεία μου στη Μητέρα Εκκλησία.
Κατά την ευδοκία του Αρχιποίμενος Χριστού, αμφότεροι εδέχθημεν το χάρισμα της Ιερωσύνης κατά τον αυτό χρόνο! Ήταν το έτος 1961, όταν αμφότεροι χειροτονηθήκαμε Διάκονοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας!
Ακολούθως, Υμείς κατά το έτος 1973 χειροτονηθήκατε Μητροπολίτης Φιλαδελφείας, ακολούθησε δε και η ελαχιστότης μου! Κατά το έτος 1976 χειροτονήθηκα Μητροπολίτης Ταλαντίου. Συνεπώς και η πορεία μας στη Μητέρα Εκκλησία υπήρξε παράλληλη! Αντλώ, λοιπόν, και εκ του προσθέτου τούτου λόγου, το δικαίωμα να εκφράζω ελεύθερα τη γνώμη μου, όταν αυτό επιβάλλει το συμφέρον της Εκκλησίας. Παρακαλώ, να μου συγχωρήσετε την παρρησία.
Έπειτα από τα παραπάνω προ-εισαγωγικά και επεξηγηματικά, ας έλθουμε στο κυρίως θέμα μας.
Θα ήθελα να Σας τονίσω, ότι εκεί κάτω στα άγια χώματα της Ιερουσαλήμ η Θεία Πρόνοια, για μία ακόμη φορά εφέτος, αποδοκίμασε πανηγυρικά την περί «Εκκλησιών» Απόφαση της Συνόδου της Κρήτης. Το Άγιο Πνεύμα, επαναλαμβάνω, για μία ακόμη φορά, έδειξε και απέδειξε ότι «η Εκκλησία» είναι Μία και αυτή είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία! Εκεί κάτω στα Ιεροσόλυμα κάθε χρόνο το Άγιο Πνεύμα βροντοφωνεί και αποδοκιμάζει τόσο τους Παπικούς, όσο και τους Προτεστάντες! Δεν τους δέχεται! Δεν τους αναγνωρίζει! Γι’ αυτό και δεν τους παρέχει τη θεία ευλογία της αφής του Αγίου Φωτός!
Έπειτα από αυτά τα προκαταρκτικά, ας έλθουμε στο θέμα μας.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ:
Προκειμένου να κατανοήσετε τις ανησυχίες μου, παρακαλώ επιτρέψατέ μου να αναφερθώ στο σεπτό πρόσωπό Σας και δη και σε όσα εισαγωγικά  αναγράφονται στο Βιογραφικό Σας σημείωμα, όπως αυτό καταχωρίζεται στο Ημερολόγιο του Πατριαρχείου μας, όχι δε του Πατριαρχείου Σας: Ιδού το απόσπαμα:
«...Μετά την εκλογήν Του ως Οικουμενικού Πατριάρχου προσεπάθησε να ενισχύση την πανορθόδοξον ενότητα και συνεργασίαν διά της συγκλήσεως κατά καιρούς Συνάξεων των Ορθοδόξων Προκαθημένων και διά πολλών επισκέψεών Του προς αυτούς και προσκλήσεώς των εις το Φανάριον. Επίσης προωθεί τον οικουμενικόν διάλογον με τας άλλας Χριστιανικάς Εκκλησίας και Ομολογίας, επισκεπτόμενος τας έδρας αυτών και συμμετέχων εις διαχριστιανικά συνέδρια  και επετειακάς εκδηλώσεις…» (βλ. έτος 2014, σελ. 655).
Προκαταρτικές παρατηρήσεις:
1. Ο συγγράψας το κείμενο αυτό, οσάκις αναφέρεται στο πρόσωπό Σας, χρησιμοποιεί τα κεφαλαία γράμματα. Οσάκις όμως αναφέρεται στους Προκαθημένους των άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών χρησιμοποιεί τα πεζά γράμματα! (Σημειώνονται με ερυθρά γράμματα). Γιατί αυτή η διαφορά; Γιατί αυτή η υπεροψία; Δεν θα έπρεπε και οι λέξεις «Αυτούς» και «Των», αφού αναφέρονται στους προκαθημένους των αδελφών ορθοδόξων Εκκλησιών -Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους-, να γράφωνται με κεφαλαία τα αρχικά;
2.  Το κυριώτερο: Στο παραπάνω κείμενο, ως συστατικό της προσωπικότητός Σας και της θητείας Σας ως Οικουμενικού Πατριάρχου αναφέρεται η προσπάθεια για την ενίσχυση της πανορθοδόξου ενότητος, την οποίαν όμως, δυστυχώς, ΔΕΝ ΚΑΤΩΡΘΩΣΑΤΕ! Δεν κατωρθώσατε, καθ’ όσον στην περιώνυ­μη πλέον «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου της Κρήτης κατεδείχθη περιτράνως ακριβώς το αντίθετο, δηλ. η πολυδιάσπαση της Ορθοδόξου Εκκλησίας και η αναστάτωση του Χριστεπωνύμου Πληρώματος! Ένα νέο σχίσμα ευρίσκεται πλέον σε εξέλιξη και -δυστυχώς- αυτό θα είναι το χαρακτη­ριστικό της Πατριαρχικής Σας θητείας!
3. Και τώρα η κορωνίς: Στο παραπάνω κείμενο ως συστατικό της προσωπικότητός Σας ως Οικουμενικού Πατριάρχου αναφέρεται η προώθηση του οικουμενικού διαλόγου «με τας άλλας Χριστιανικάς Εκκλησίας  και Ομολογίας». Άρα ενώπιόν μας έχουμε «όπερ έδει δείξαι»! Πολύ προ της κατακριθείσης Συνόδου της Κρήτης, Υμείς, Παναγιώτατε, είχατε αναγνωρίσει τις άλλες Χριστιανικές Ομολογίες, δηλ. τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Προτεστάντες ως «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»!
Διερωτώμεθα, όμως, υπάρχουν άραγε πολλές ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ; Τότε γιατί στο Σύμβολο της Πίστεως ομολογούμε «Μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν»; Δεν είναι αυτό εκκλησιολογική αντίφαση, αν όχι και σοβαρή δογματική παρεκτροπή; Ποια είναι, τότε, η θεολογική έννοια και το περιεχόμενο των διαλόγων τους οποίους προωθείτε «με τας άλλας Χριστιανικάς Εκκλησίας  και Ομολογίας»; Οι υπάρχουσες και μη εισέτι εξαληφθείσες δογματικές παρεκκλίσεις των τελευταίων -παρά τους επί δεκαετίες διεξαγόμενους διαλόγους- δικαιολογούν άραγε εκκλησιολογικά τον χαρακτηρισμό τους, και μάλιστα υπό μορφήν επισήμου Αποφάσεως μιάς «Πανορθοδόξου» Συνόδου, ως Εκκλησίες με την ορθόδοξη θεολογική έννοια του όρου;;
ΑΣ ΕΛΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Παναγιώτατε,
Οι ημέρες του αγίου Πάσχα, τις οποίες εορτάζουμε, κατέδειξαν τη λανθασμένη απόφαση της μη «Αγίας» και μη «Μεγάλης» Συνόδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης. Εκεί, κατά τον μήνα Ιούνιο του έτους  2016, η Ορθοδοξία υπέστη βαρύτατο πλήγμα. Υπό την Υμετέραν προεδρείαν και επιστασίαν, ως γνωστόν, η Σύνοδος αναγνώρισε ως ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Προτεστάντες! Έτσι σήμερα πλέον, όσοι Σας ακολουθούν, ομολογούν και αναγνωρίζουν ότι έχουμε τρείς Εκκλησίες, την Ορθόδοξη, τη Ρωμαιοκαθολική και την Προτεσταντική!
Και όμως στο Σύμβολο της Πίστεως, ας το επαναλάβω, ομολογούμεν πίστιν εις την «Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν»!
Βαθυσεβάστως, όθεν, τολμώ να Σας ερωτήσω: Αναγνωρί­ζετε, λοιπόν, ως Αγίαν και Αποστολικήν Εκκλησίαν την Παπικήν και την Προτεσταντικήν; Ώστε κατά την ημέρα της Πεντηκοστής, η οποία θεωρείται ως γενέθλιος ημέρα της Εκκλησίας του Χριστού, ο Χριστός μας συνέστησε τρείς Εκκλησίες; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΜΙΑ ΤΟΙΑΥΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; Λησμονείτε, ότι το Σχίσμα του 1054 επήλθε αρχικά και ολοκληρώθηκε στη συνέχεια από τις αιρετικές διδασκαλίες των Παπικών; Υπάρχει κάτι μεταγενέστερο, που άλλαξε τις παπικές θεωρίες; Μήπως αποκήρυξαν το περίφημο Filioque; Μήπως παραιτήθηκε ο πάπας από τη διεκδίκηση του πρωτείου εξουσίας του εφ’ όλης της Εκκλησίας; Υπάρχει κάποια μεταμέλεια εκ μέρους των; Ασφαλώς όχι! Ακόμη περισσότερο, το παγκοσμίως μοναδικό, όσο και εκκλησιολογικά αδιανόητο μόρφωμα της τριπλής αλληλοπεριχωρήσεως και ενσωματώσεως στο πρόσωπο του πάπα, της ρωμαιοκαθολικής «Εκκλησίας», της αποκαλούμενης «Αγίας Έδρας» και του κράτους του Βατικανού, πώς μπορεί να το δικαιολογήσει η Απόφαση της Συνόδου της Κρήτης; Μέσα σ’ αυτό το περίεργο θεοκρατικό συνοθύλευμα, πού ευρίσκει θεολογικό έρεισμα η ιδιότητα της Εκκλησίας, όπως αυτή κατανοείται και βιώνεται στην Αγία Ορθόδοξο Εκκλησία μας;
Άλλο πράγμα είναι, Παναγιώτατε, η επικοινωνία, ακόμη και η συνεργασία, μετά των Ρωμαιοκαθολικών και των άλλων χριστιανικών Ομολογιών σε θέματα κοινωνικού χαρακτήρος και άλλο οι εκπτώσεις σε θέματα της αμωμήτου ημών Πίστεως!
Ώστε, λοιπόν, τώρα μόλις γίνεται κατανοητό το Υμέτερο σχέδιο, όπως εκτίθεται στο βιογραφικό Σας Σημείωμα.
«…Μετά την εκλογήν Του ως Οικουμενικού Πατριάρχου… προωθεί τον οικουμενικόν διάλογον με τας άλλας Χριστια­νικάς Εκκλησίας  και Ομολογίας»!
Επιτρέψατε, λοιπόν Παναγιώτατε, σε εμέ τον ευτελή, τον μικρό, τον άσημο, τον αμαρτωλό και τρισάθλιο, πλην όμως και ελάχιστο, αλλά συγχρόνως και ισότιμο εν Χριστώ Αδελφό Σας, ου μην αλλά και εις άλλους εισέτι πιστούς δούλους του Αναστάντος Χριστού, να Σας πληροφορήσουμε, ότι όσον εξαρτάται από ημάς δεν θα ανεχθούμε μια τέτοια εκκλησιολογική εκτροπή. Διότι το «ουκ αρνησόμεθά Σε, φίλη Ορθοδοξία» ηχεί ζωηρώς στα αυτιά μας!
«Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξια, ου ψευσόμεθά σε πατροπαράδοτον σέβας… Εν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι και κοιμηθησόμεθα. Ει δε και καλέσει καιρός και μυριάκις υπέρ σου τεθνηξόμεθα» (Μοναχός Ιωσήφ Βρυέννιος  1350-1431. Βλ. «Μελέτη της περί των Κυπρίων…», Τα ευρε­θέντα Ασκητικά, Τόμ. Β΄, σελ. 28, Έκδοση Βασ. Ρηγοπούλου).
Ενδεχομένως θα με ερωτήσετε: πόθεν αντλώ τη δύναμή μου; Με παρρησία, λοιπόν, επαναλαμβάνων τα ίδια διά πολλοστήν φοράν, Σας απαντώ: Από όσα για μία ακόμη φορά συνετελέσθησαν στον Πανάγιο Τάφο το Μέγα Σάββατο, στις 15 Απριλίου 2017. Ήτοι από το θαύμα της αφής και παροχής του Αγίου Φωτός μόνο στον Ορθόδοξο Πατριάρχη των Ιεροσολύμων! Αυτό το θαύμα, το οποίο ζήσαμε για μία ακόμη φορά, δίδει την αποστομωτική απάντηση στην πρωτοφανή για την Ορθοδοξία Απόφαση του Κολυμπαρίου της Κρήτης, την οποία Υμείς με φανατισμό υποστηρίζετε! Και με τον οφειλόμενο σεβασμό Σας ερωτώ: Εάν οι Παπικοί είναι Εκκλησία, τότε γιατί το «Άγιο Φως της Αναστάσεως» δεν προς-φέρεται και σ’ αυτούς;
Επειδή μάλιστα και κάποιοι άθεοι και ανιστόρητοι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έθιξαν πολύ πρόσφατα το ζήτημα, για την ενημέρωση των πιστών που θα αναγνώσουν τις γραμμές αυτές, ζητώ την επιείκειά Σας για να τους παρουσιάσω μερικές καταπληκτικές και ατράνταχτες μαρτυρίες και αποδείξεις.
«Διηγείται ένας αυτόπτης Λατίνος μάρτυρας, ο Πουλχέριος, αυτός που μετά από αυτά έγινε Πατριάρχης, ότι κατά το έτος εκείνο (δηλ. το 1101 μ.Χ.) καθόλου δεν εμφανίζονταν το άγιο Φως παρ΄ όλες τις λιτανείες που τελέσθηκαν, κατά τις οποίες ψαλλόταν το «Κύριε ελέησον» από όλους που συμμετείχαν στις λιτανείες (σημ. από όλους μαζί Ορθοδόξους και Παπικούς-Λατίνους). Καταληφθή­καμε από μεγάλη λύπη και θλίψη. Πόσες ανακραυγές προς τον Κύριο! Πόσοι στεναγμοί, πόσοι οδυρμοί! Γιατί με οδυρμούς όλοι ψάλλαμε «Κύριε ελέησον», για να ζητήσουμε με τις ψαλμωδίες το έλεος του Κυρίου, όμως, αν και Τον ικετεύαμε, καθόλου δεν λαμβάναμε το ζητούμενο. Και ήδη ήρθε η εσπέρα και η ημέρα έληξε και επειδή σκεφτήκαμε ότι εξ’ αιτίας των αμαρτιών μας συνέβη ό,τι δεν συνέβη τα άλλα χρόνια, ο καθένας μας αποφάσισε ενδόμυχα να διορθωθεί σε όσα αμάρτησε προς τον Θεό. Το άγιο Φως δεν φάνηκε ούτε κατά το πρωί του Πάσχα! Ο Βασιλιάς Βαλδουίνος, απελπισμένος, προσευχόταν μπροστά στον άγιο Τάφο, ο δε λατινικός κλήρος βρέθηκε σε πολύ δυσάρεστη θέση, αγνοώντας αν έπρεπε να τελέσει ή όχι την εορτή του Πάσχα, χωρίς το άγιο Φως. Καθώς, λοιπόν, οι Λατίνοι βρίσκονταν σε τέτοια αγωνιώδη κατάστασηαποφάσισαν να βγουν από τον Ναό της Αναστάσεως. Οι Έλληνες όμως, που απέμειναν μέσα, έκαναν θερμότερες προσευχές..., λιτάνευσαν, ικέτευσαν τον Θεό και το άγιο Φως εμφανίστηκε, πλημμυρίζοντας όλον τον Ναό. Με αλαλαγμούς έτρεξαν οι Λατίνοι να πάρουν το Φως από τους Έλληνες.
Και επαναλαμβάνουμε, ότι το επεισόδιο αυτό το διηγείται αυτόπτης Λατίνος, και όπως κι αν θελήσει κανείς να το εξηγήσει, είναι αναντίρρητο ότι οι Έλληνες που ταπεινώθηκαν και περιφρονήθηκαν από τους σταυροφόρους εξυψώθηκαν με αυτό. Και από τότε η τελετή του αγίου Φωτός παρέμεινε ως καθαρή ελληνική τελετή, ακόμα και κατά την περίοδο των σταυροφόρων».
(ΣΗΜ. Η μαρτυρία είναι από το βιβλίο του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, Ιστορία της Εκκλησίας Ιεροσολύμων, σελ. 426-427. Απόδοση στην Νεοελληνική για την Ι. Μ. Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου - Τέζας Γεώργιος, Φιλόλογος. Βλ. και J. Mischaud, Histoire des Croisades, Paris 1856, τομ. 1, σελ. 291).

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ

ΑΠΟΔΕΙΞΗ   ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ

«Ξαφνικά η κολώνα σχίστηκε και βγήκε το Άγιο Φως»! Συγκλονίζει η μαρτυρία του Αγαρηνού Εμίρη.
Μόνο ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης έχει το προνόμιο και την εξουσία να βγάζει το Άγιο Φως. Κατά καιρούς έχουν γίνει απόπειρες και από άλλα δόγματα να βγάλουν το Άγιο Φως αλλά αυτό στάθηκε αδύνατον.
Για παράδειγμα το 1580 μ.Χ., σύμφωνα πάντα με αξιόπιστες ιστορικές κατα­γραφές, οι Αρμένιοι δωροδόκησαν τον σουλτάνο Μουράτ τον Γ΄ για να τους δώσει την άδεια να εισέλθουν στον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως και να βγάλουν αυτοί από τον Πανάγιο Τάφο το Άγιο Φως. Πράγματι, ο σουλτάνος τους έδωσε την άδεια και οι Αρμένιοι μπήκαν μέσα στον Ναό και τον κλείδωσαν. Γεμάτος απελπισία ο Ορθόδοξος Πατριάρχης, όταν είδε τους Αρμένιους να βρίσκονται μέσα στον Πανάγιο Τάφο, γονάτισε έξω στην είσοδο του Ναού κοντά σε μία από τις κολόνες. Ξαφνικά η κολόνα σχίστηκε και βγήκε το Άγιο Φως ανάβοντας τις λαμπάδες του Πατριάρχη. Η κολώνα αυτή, ραγισμένη μέχρι σήμερα, δείχνει την αλήθεια τής Ορθοδοξίας!
Ο Αγαρηνός Εμίρης παρακολουθούσε από τον μιναρέ του τζαμιού, που βρίσκονταν απέναντι από τον Ναό. Μόλις είδε τα γεγονότα, φώναξε:«Μεγάλη η πίστη των Χριστιανών! 'Ενας είναι ο αληθινός Θεός, ο Θεός των Χριστιανών. Πιστεύω στον Αναστάντα εκ νεκρών Χριστό. Τον προσκυνώ ως Θεό μου».
Μετά από αυτή την ομολογία του πήδησε από τον μιναρέ, ή κατά μία άλλη πιο πιθανή εκδοχή, μαινόμενο πλήθος μουσουλμάνων ανέβηκαν και τον γκρέμισαν από τον μιναρέ. Κατά την πτώση του όμως δεν έπαθε τίποτα. Τότε οι μουσουλμάνοι τον έπιασαν και τον αποκεφάλισαν. Το άγιο λείψανό του φυλάσσεται μέχρι και σήμερα στην Ιερά Μονή της Μεγάλης Παναγίας των Ιεροσολύμων, όπως αναφέρει το orthodox-world.
Το Άγιο Φως συμβολίζει αλλά και υπενθυμίζει με θαυματουργικό τρόπο την Ανάσταση του Χριστού. Είναι ένα θεόσταλτο θαύμα δια μέσου των αιώνων από το Φως του κόσμου, που είναι ο Χριστός, για τον κόσμο.
 Παναγιώτατε,
Σας σέβομαι και Σας αγαπώ! Σας αγαπώ και Σας σέβομαι! Γι’ αυτό και Σας παρακαλώ με ταπείνωση: ΜΗ επιμένετε στην αιρετική και βλάσφημη διδασκαλία, ότι τόσον οι Παπικοί, όσο και οι Προτεστάντες αποτελούν «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»! Απλώς είναι κλαδιά, τα οποία κάποτε αποκόπηκαν από το δένδρο, που λέγεται «Εκκλησία»! Ώστε, Εκκλησία σήμερα είναι ΜΟΝΟΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ!
Ο Ουρανός διά του υπερφυσικού θαύματος της αφής, δηλ. της αχειροποιήτου αναβλύσεως του Αγίου Φωτός κατά την εορτή του Πάσχα μόνο στον Ορθόδοξο Πατριάρχη των Ιεροσολύμων επί τόσους και τόσους αιώνες, έχει δώσει την απάντηση! Οι Παπικοί και οι Προτεστάντες είναι βεβαίως χριστιανικές Κοινότητες ή Ομολογίες, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, με τη δογματική και την εκκλησιολογική έννοια του όρου. Αυτό τεκμαίρεται τόσο από το Σύμβολο της Πίστεως, το οποίο οι Παπικοί έχουν δυστυχώς αλλοιώσει με την προσθήκη του Filioque, όσο και το ιστορικά τεκμηριωμένο θαύμα της εμφανίσεως του Αγίου Φωτός μόνο στον Ορθόδοξο Πατριάρχη της Αγίας Πόλεως Ιερουσαλήμ.
Λυπούμαι βαθύτατα, διότι επέλεξα αυτόν τον τρόπο της μεθ’ Υμών επικοινωνίας! Επί μήνες τώρα παρακολουθώ, μετά βαθυτάτης δε θλίψεως και εν σιωπή, τα εν Ελλάδι θλιβερά γεγο­νότα της διενέξεως μεταξύ Κληρικών και του Ποιμενάρχου των, τα περί διακοπής της μνημονεύσεως του ονόματος του οικείου Επισκόπου των ή και του Υμετέρου Ονόματος, κ.λπ. Πιεζόμε­νος, λοιπόν, από τη φωνή της συνειδήσεώς μου, αποφάσισα να λάβω θέση και να ξεκαθαρίσω τα πράγματα κατά την ημετέ­ραν ταπεινήν άποψιν. Οδηγός μου είναι τα λόγια του Ιερού Χρυσοστόμου: «Τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δη­μοσίως να ελέγχωνται».
Αλλά και ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης μας συμβουλεύει: «Αν ο προεστώς σου είναι σφαλερός εις την πολιτείαν και τα έργα του, μη τον περιεργάζεσαι. Αν όμως είναι σφαλερός κατά την πίστιν, φεύγε και παραίτησέ τον, όχι μόνο αν είναι άνθρωπος, αλλά κάν άγγελος είναι από τον ουρανόν» (Άγ. Νικόδημος Αγιορείτης, Περί συνεχούς Μεταλήψεως, σ. 175).
Τέλος και ο Μ. Βασίλειος μας συμβουλεύει: «Πρέπει να δείχνουμε για την Αλήθεια θάρρος, ακόμη κι αν σκανδαλί­ζωνται μερικοί».
Παναγιώτατε,
Εθεώρησα χρέος μου να Σας εκθέσω δημοσίως τις παρα­πάνω σκέψεις μου, βαθυσεβάστως δε να Σας παρακαλέσω:
1. Να επανεξετάσετε δίχως περαιτέρω αναβολήν τη σχετι­κή Απόφαση της Κρήτης, άλλως με σταθερή πορεία οδηγού­μεθα σε νέο Σχίσμα εντός των κόλπων της Ορθοδοξίας μας.
2.  Να παύσετε αμέσως τις διώξεις των διατυπωσάντων αντιρρήσεις Κληρικών, Μοναχών και Πιστών τέκνων της Εκ­κλησίας μας (βλ. και την περίπτωση των 100 Μοναχών και Ασκητών του Αγ. Όρους), και
3. Να δώσετε οδηγίες στους Προκαθημένους των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, στους Αρχιερείς του κλίματος των λεγομένων Νέων Χωρών κλπ., ώστε να προετοιμάζωνται για μια νέα, πραγματικά δε Αγία και Μεγάλη, Σύνοδο των Μακαριωτάτων Προκαθημένων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκ­κλησιών, ενώπιον της Οποίας θα τεθεί για επανεξέταση εκ νέου το ζήτημα «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» και «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ»!
4. Εν κατακλείδι Σας πληροφορώ, ότι η σεπτή Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την τακτική Συνέλευση Αυτής (Μάϊος 2016) ασχολήθηκε με το ζήτημα εκτενώς, αποφάνθηκε δε, ότι τόσον οι Παπικοί, όσον και οι Δια-μαρτυρόμενοι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»! Απλώς εντάσσονται στις «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ»!
5.       Δυστυχώς η για τη Σύνοδο της Κρήτης ορισθείσα Αντι­προσωπεία της Εκκλησίας μας ΥΠΕΡΕΒΗ τα όρια της δοθείσης εξουσιοδοτήσεως, «γυμνή τη κεφαλή» δε καταφρόνησε και καταπάτησε την Απόφαση της Ολομελείας του Σώματος.
        Ταύτα μετά βαθυτάτου μεν σεβασμού, αλλ’ εν ταυτώ και της εν Χριστώ παρρησίας, εθεώρησα χρέος μου να εκθέσω προς Υμάς, επί δε τούτοις διατελώ
Ελάχιστος εν Χριστώ Αδελφός
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 25.04.2017

25 σχόλια :


  1. Προς κύριο Αμβρόσιο :

    Επιτρέψτε μου να σας θυμίσω ότι είστε ακόμη μέλος της κρατικής "Εκκλησίας" της Ελλάδος η οποία και αποδέχθηκε πλήρως τις κακοδοξίες του Κολυμπαρίου.

    Με λίγα λόγια κύριε Αμβρόσιε είστε μέλος σε μια "Σύνοδο" ΚΑΙ μνημονεύετε μια "Σύνοδο" που αναγνώρισε και αποδέχθηκε εκκλησιαστικότητα σε παπικούς, προτεστάντες και λοιπά μέλη του ΠΣ"Ε" .

    Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάνετε παρατηρήσεις στο Βαρθολομαίο αφού κι εσείς δια της συμμετοχής σας στην παραπάνω "Σύνοδο" αποδέχεστε κι εσείς τα ίδια πράγματα.

    Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε και ακαθαρτου μη απτεσθε, λεγει ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀποτελεῖ σύνηθες φαινόμενον εἰς τούς "παίζοντας χαρτοπόλεμον" (κατά τόν ἀείμνηστον Καθηγητήν Ἰωάννην Κορναράκην) ἀφενός νά γράφουν καταπληκτικά κείμενα ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν, ὅπως εἶναι αὐτό τοῦ κ. Ἀμβροσίου, καί ἀφετέρου νά εἶναι συλλειτουργοί των καί σύμμαχοί των εἰς τόν διωγμόν τῶν Ὀρθοδόξων! Διότι, κατά τόν Ἅγιον Ἰωάννην τόν Χρυσόστομον,
      ὅποιος μπορεῖ νά ἐμποδίσῃ αὐτόν πού πράττει μίαν ἀδικίαν, ἀλλά δέν τό κάμνει, ἡ εὐθύνη του δέν εἶναι μικροτέρα ἀπό αὐτήν πού ἔχει αὐτός πού πράττει τήν ἀδικίαν. Ἄν ἡ Διοικοῦσα Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἤθελε νά πολεμήσῃ τόν Οἰκουμενισμόν, ἠδύνατο ἀνέτως νά τό πράξῃ, ἀλλ' αὐτή δυστυχῶς ἀποτελεῖ σύμμαχόν του!

      Διαγραφή
    2. Επίσης, ακόμα περιμένουμε από τον κ.Αμβρόσιο να μάς πεί γιατί έστειλε επιστολή στο Bose,στην οποία γράφει ότι λυπάται που δεν θα παρευρεθεί. Είναι προφανές ότι το παίζει σε διπλό ταμπλό!!

      Διαγραφή
  2. Αξιος,Αξιος Αξιος!!!να σας εχει ο Θεος καλα.Περιμενουμε απο Ολους τους μητροπολητες μας να ακολουθησουν ΤΩΡΑ την ομολογια του αξιου μητρ.Αμβροσιου.Χριστος Ανεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη φωτογραφία με τη γυναίκα, στο κύριο άρθρο, εμφανίζεται ξεκάθαρα ότι το Άγιο Φως ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ τα πρώτα λεπτά όταν ανάβει, όταν αυτό το Φως έρχεται σε άμεση επαφή με το ανθρώπινο σώμα.


    Το Άγιο Φως ανάβει ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ και από ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ σε κάποιους πιστούς (επιλεκτικά), οι οποίοι περιμένουν μέσα στο μεγάλο πλήθος για να πάρουν το Άγιο Φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κλέβω το σχόλιο της Ευαγγελίας Ζαλακώστα.Αξιος,Αξιος Αξιος!!!να σας εχει ο Θεος καλα.Περιμενουμε απο Ολους τους μητροπολητες μας να ακολουθησουν ΤΩΡΑ την ομολογια του αξιου μητρ.Αμβροσιου.Χριστος Ανεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι περισσότεροι Μητροπολίτες (όχι όλοι), σιωπούν μπροστά στα ανεπίτρεπτα Οικουμενιστικά.
    Βαθύτερη αιτία της σιωπής τους: τα επίγεια νομιζόμενα "συμφέροντα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Κι μια ερώτηση προς τον κύριο Αμβρόσιο :

    Γράφετε :

    " Δυστυχώς η για τη Σύνοδο της Κρήτης ορισθείσα Αντι­προσωπεία της Εκκλησίας μας ΥΠΕΡΕΒΗ τα όρια της δοθείσης εξουσιοδοτήσεως, «γυμνή τη κεφαλή» δε καταφρόνησε και καταπάτησε την Απόφαση της Ολομελείας του Σώματος."

    Ερώτηση :

    Η ορισθείσα αυτή αντιπροσωπία ( που υπερέβη τα όριά της ) δέσμευσε ή δεν δέσμευσε με την υπογραφή της το ΣΥΝΟΛΟ της "Ιεραρχίας" της Κρατικής "Εκκλησίας" της Ελλάδος ?

    Αν την δέσμευσε , τότε από τη στιγμή που αντιδράτε τόσο δυναμικά (στα λόγια) γιατί συνεχίζετε να είστε ακόμη μέλος αυτής ?

    Αν δεν την δέσμευσε, τότε γιατί δεν περνάτε από Συνοδικό δικαστήριο αυτούς που καταπάτησαν και καταφρονησαν την Απόφαση της Ολομελείας του Σώματος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ . ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΕΛΑΒΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΠΟΤΕ? Η ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ? ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙ Η ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ?(ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ). * ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΝΟΙΩΘΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας εκπλήττει τελευταία ευχάριστα. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΓΕΡΟΝΤΑ,ΔΟΞΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Κ.Κ.ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ.Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΣΑΦΗΣ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΝΗΣΙΟ ΥΠΗΡΕΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ,ΜΑΣ ΕΝΕΠΝΕΥΣΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΟΔΟ,ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ,ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΓΛΥΚΥΣ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΙΩΠΟΥΝ.ΠΡΟΣΚΑΡΤΕΡΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΑΝΩΘΕΝ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ.ΑΛΗΘΩΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς όσους πιστεύουν ότι ο Πάπας Ρώμης έχει «ιεροσύνη» και «μυστήρια».

    Εάν πιστεύετε ότι ο Πάπας Ρώμης έχει «ιεροσύνη» και «μυστήρια», να τον πιέσετε (αυτός θα αντιδράσει, διότι γνωρίζει την πραγματικότητα...) να κάνει ένα Παπικό «αγιασμό» ΧΩΡΙΣ ΑΛΑΤΙ και ΧΩΡΙΣ άλλες επιπρόσθετες ουσίες.
    Αυτό τον Παπικό «αγιασμό» να τον διατηρήσετε ΕΚΤΟΣ ψυγείου και σε φυσιολογικές συνθήκες, και μετά από μερικά χρόνια (όταν θα έχει σκουληκιάσει ο δήθεν «αγιασμός») να τον ΠΙΕΙΤΕ.

    Ο Αγιασμός των Ορθοδόξων κληρικών, διατηρείται αναλλοίωτος μέσα στα χρόνια (ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ επιπρόσθετη ουσία, και σε φυσιολογικές συνθήκες και ΕΚΤΟΣ ψυγείου) και ΠΙΝΕΤΑΙ εντελώς άφοβα και άνετα, ακόμα και ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ μετά από την τέλεση του Ορθόδοξου Αγιασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λυπούμεθα τον Οικουμενικόν Πατριάρχην διά τας συνεχείς του πτώσεις. Γεραίρομεν δε και συγχαίρομεν τον Μητροπολίτην Αμβρόσιον διά την παρησσίαν του και την συνέπειάν του,ως ορθοτομών τον λόγον της του Χριστού αληθείας. Τουλάχιστον ο Πατριάρχης ας άκουγε λιγάκι τον Άγιον Κοσμά τον Αιτωλό.<>!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Σεβασμιώτατε για την ομολογία Σας και την αντίδραση/αντίστασή Σας. Είναι μία δροσερή πνοή στον καύσωνα του οικουμενισμού που έρχετε να συμπαρασύρει και να κάψει κάθε τι πνευματικά υγιές. Εύχομαι και άλλοι αδελφοί Σας να ακολουθήσουν τον δρόμο που βαδίζετε. Είμαι μαζί Σας.

    Ιερεύς Βασίλειος Γκογκίδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάτερ Βασίλειε να σε έχει ο Χριστός καλά

      Διαγραφή
    2. Πάτερ Βασίλειε ,

      Για ποια ομολογία και αντίσταση μιλάτε? Οι πράξεις του ποιες είναι ? Εδώ και πολλά χρόνια διάφοροι χαρτο-πολεμιστές τύπου Αμβροσίου και Σεραφείμ (Πειραιώς) γράφουν πύρινους λόγους κατά του οικουμενισμού. Ποιο το αποτέλεσμα ? Ο οικουμενισμός καλπάζει και αντί οι επίσκοποι να βάλουν το φρένο που ορίζουν οι κανόνες, συνεχίζουν να γράφουν εκθέσεις ιδεών.

      Διαγραφή
    3. Πόσοι είναι αυτοί που έχουν γράψει κατά του οικουμενισμού-γνωρίζω ελάχιστους- και πολύ περισσότερο που έχουν μιλήσει ευθέως κατά του Πατριάρχη (όχι ανώνυμα αλλά επώνυμα);
      Νομίζω σε ελάχιστους θα καταλήξουμε. Αλλά και αυτοί οι ελάχιστοι ομολογία δίνουν με τον τρόπο τους. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν και άλλοι-λίγοι θεωρώ- που δεν μιλούν ακόμα αλλά όταν έρθει η στιγμή θα το κάνουν.

      Διαγραφή
  13. Δυστυχώς επικαλείται την περίφημη Θεωρία των Κλάδων που κι αυτη αποτελεί αίρεση και κακοδοξία.!!! Δεν είναι κλαδία οι άλλες ομολογίες και δεν κατέχουν καμία αλήθεια ούτε βέβαια και μέρος αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άξιος!Σεβασμιότατε, όπως πάντα τα λέτε έξω από τα δόντια και ο λόγος σας συγκινεί βαθύτατα, ο Θεός να σου δίνει δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣ κρατήσουμε μικρό καλάθι.
    Μη γίνουμε σαν τον πνιγμένο που πιάνεται από τα μαλια του στο παραμύθι του βαρόνου Μινχαουζεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραια μας τα ειπες Σεβασμιοτατε αλλα διαβαζοντας τους Μαρτυρας της Ορθοδοξιας Τομος Α του Σπ Μπιλαλη σελ. 146,147,199,222,167,361. Οι Μαρτυρες ουδεμια κοινωνια ειχαν με τους αιρετικους ακομα και στις φυλακες.!!!
    Εσεις γιατι ακομα κοινωνειτε τοις αιρετικοις ? (Οικουμενιστες) αμα μας αποδειξατε οτι ειναι Ορθοδοξοι δικαως θα φταιμε αλλα αποδεικνιετε με τις πραξεις των τα αντιθετα δηλ. οτι παρεμενουν στην αιρεση του Οικουμενισμου. Μοιαζεται των Σερρων την μια μερα θεολογη Ορθοδοξα και πρατει αντιαιρετικο αγωνα και την αλλη μερα ανορθοδοξα και τα πρατει ανο-ορθοδοξα και αυτος εμοιασε και τον Ακινδυνο εκεινης της εποχης επι Γρ Παλαμα.Παρακατω θα δειτε τις ομοιοτητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγκρητισμός είναι ένα συνκερασμα κοκτέιλ ή μίγμα αιρέσεων.

    Ο Ακίνδυνος συνχωνευε την σαβελλιανη και την ευνομιανη αίρεση κατασκεύασε σαν κάτι μίγμα δηλητηρίου (Γρηγ. Παλαμά Λόγος Αντιρρητικός κατά Ακίνδυνου Α,7,45)



    Από τους Λόγους τους αντιρρητικούς του Αγίου Γρηγοριου του Παλαμά κατά του Ακίνδυνου θα καταλάβατε τι κοινό γνώρισμα έχουν οι Ακίνδυνοι με τους Οικουμενιστες.

    Αλλά το πρωτάκουστο και παράδοξο είναι , όταν τα ίδια τα όπλα των εχθρών οδηγούνται σαν πολεμικές μηχανές εναντίον τους , όταν το ξίφος που βαστάζουν εναντίον μας , αυτό το ίδιο τους επιφέρει το θανάσιμο χτύπημα. (Ι. Χρυσόστομος)



    Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,9,52

    Τι είναι , όταν τον μεν Βαρλαάμ απορρίπτουν και τον υποβάλουν σε ανάθεμα , ως κακόδοξο , όπως οι Αρειανοί τον αρειανό Αέτιο , και οι Αρμένιοι τον Ευτυχή και τον Διόσκορο , έπειτα όμως δογματίζουν μ εκείνον κατά το παράδειγμα τούτων ;

    Το ίδιο πράττουν και έπρατταν οι Παπικοί με τους Προτεστάντες , οι Ορθόδοξοι –Οικουμενισται με τους Παπικούς ακόμα και με τους Προτεστάντες με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά , έπειτα δογματίζουν με εκείνους κατά παράδειγμα τούτων ;

    Βλέπε Αθανάσιο Μπασδεκη Εμείς και άλλοι … σελ. 94 …ότι πιστεύουν δηλ οι Ρωμαιοκαθολικοί χριστιανοί , όπως και οι Ορθόδοξοι στην Αγια Τριάδα.

    Η δε άποψη των Ορθοδόξων είναι, αν μη τι άλλο λιγότερο , λανθασμένη και απαράδεκτη.

    Αυτά μας τα λένε και τα γράφουν και τα πιστεύουν οι σημερινοί Οικουμενισται.

    Αυτό είναι το δόγμα του Οικουμενισμού , ενώ τάχα μου τάχα , όποτε τους συμφέρει ασκούν αντιαιρετικο αγώνα ενάντια όλων και στον εαυτό τους.

    Στην περίπτωση μας ο Σερρών κ. Θεολόγος , ενώ υπόγραψε υπέρ του Οικουμενισμού , συμφωνεί και με το βιβλίο του Αθ. Μπασδεκη , πλήρως , αλλιώς δεν θα υπόγραφε στην Σύνοδο του Κολυμπαριου ,θα ήταν αντίθετος και με την Σύνοδο και με το βιβλίο του Εμείς και άλλοι … (στην ουσία τα ίδια λένε και εφαρμόζουν και εφάρμοσαν κατά γράμμα το βιβλίο τις απόψεις του Αθ. Μπασδεκη , προωθούν με άλλα λόγια τον Οικουμενισμό ) προσπαθεί τώρα να πείσει το ποίμνιο του ότι είναι εναντίον σε αυτά τα οποία ο ίδιος πιστεύει (τον Οικουμενισμό).

    Εξαπατάει και τον εαυτό του και το ποίμνιο του .

    Εξασκεί αντιαιρετικο αγώνα προς τον εαυτό του, δηλ καταδικάζει ο ίδιος τον εαυτό του το πιστεύω του.

    Μέγα Υποκρισία των σημερινών Αρχιερέων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,10,57

    Έπειτα υποκρινόμενοι την προς την συμφωνία , ομιλούν με παρρησία εναντίον της μέσα στην ίδια την Εκκλησία , προσπαθώντας να την παρουσιάσουν συγχρόνως και ορθόδοξη και κακόδοξη. Άραγε μπορεί κανείς να επιδείξει κάποια διπλόη ασεβέστερη και μιαρώτερη από την δική σου (για τον Ακίνδυνο) / σας ( για τους Οικουμενιστές ) ;

    Ότι είναι κοινό σε όλους τους αιρετικούς Γρ. Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Β,1

    Συνοπτικά είναι τρία

    Εξαπατούν τους εαυτούς τους και τους οπαδούς τους να αφοσιωθούν στο ψεύδος σαν αλήθεια. Πείθουν εαυτούς και τους άλλους με επιχειρήματα τριπλής κατασκευής.

    1ον Με την πρόφαση της ευλάβειας προς τον Θεον (Υποκριτική ευλάβεια προς τα Θεια).

    2ον Με την παρερμηνεία της Γραφής , των λόγων των προφητών , των αποστόλων και πατέρων.

    3ον Με την ενότης και απλότης του Θεού και διακηρύσσουν παντού ότι οι ορθόδοξοι είναι πολύθεοι , αφού δεν τηρούν τη θεια απλότητα.

    Αυτήν την γραμμή ετήρουν ο Σαβέλλιος , ο Άρειος , ο Νεστόριος , ο Ευτυχής , ο Πύρρος , ο Σέργιος και οι λοιποί , αυτή τηρούν και οι σημερινοί αιρεσιώται.

    Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Α,7,14

    Ο τότε Ακίνδυνος και οι οπαδοί του , με βάσει όσα εδογμάτισαν …άνοιξαν τη θύρα για να εισέλθουν όλες γενικώς οι πονηρές αιρέσεις από την αρχή.(ο τότε Οικουμενισμός)

    Το ίδιο έκανε ο Αθηναγόρας και οι οπαδοί του , άνοιξε τη θύρα για να εισέλθουν όλες γενικώς οι πονηρές αιρέσεις από την αρχή.(ο σημερινός Οικουμενισμός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γρηγόριος Παλαμάς Λόγος Αντιρρητικός Γ,5,12

    Ο δε Ακίνδυνος λέγει ότι αποβλήθηκαν από την Εκκλησία αυτοί που βεβαιώνουν αυτά τα πράγματα δεν είναι λοιπόν φανερό ότι προσχωρεί στην Εκκλησία των δυσσεβών ; Από αυτήν βέβαια την Εκκλησία του όποιος συμφωνεί με τους ιερούς Πατέρες και ορθοτομεί το λόγο της αληθείας έχει αποβληθεί. Επομένως και από τους λόγους κατακρίνεται , που είναι συνήγοροι της από αυτόν πρεσβευόμενης κακοδοξίας.

    Τα ίδια ακριβώς , μας λένε και σήμερα και οι Οικουμενιστες άμα δεν ορθοτομούμε τον λόγο της αληθείας τότε είμαστε εντός Εκκλησίας δηλ. μαζί τους , αλλιώς είμαστε εκτός της Εκκλησίας άμα συμφωνούμε με τους ιερούς Πατέρες μας .

    Τα ίδια λένε στο ποίμνιο , όποιος τους ελέγχει σε θέματα πίστεως , τους βρίζουν τους διώκουν τους απειλούν .κ.α… βλέπε Ορθόδοξος Τύπος Αρ. Φύλλου 2135 σελ. 4η <> του Αδαμάντιου Τσακιρογλου. Χρησιμοποιούν δολώματα :

    Το δόλωμα της αγάπης της δήθεν οικοδομής και της ενότητας.

    Το δόλωμα της ευσεβείας .

    Και το δόλωμα της φιλανθρωπίας .

    Ο Μ. Βασίλειος μας διδάσκει να προσέχουμε από αυτά τα δολώματα.

    Γιατί πράττουν αυτοί (οι αιρετικοί) τα ακριβώς αντίθετα.

    Αγάπη – Μίσος

    Ενότητα- Αιρέσεις και Σχίσματα

    Οικοδομή – Κατεδάφιση

    Ευσέβεια – Δυσεβεια. ο Μ.Σ.&Ν κ. Θεολόγος , εκανε τον αντί-αιρετικό αγώνα να φανεί πιο άξιος από τους αγωνιστές ; Η κάνει αντί-αιρετικό αγώνα έναντι του εαυτού του ;«Τιμή Αγίου, μίμησις Αγίου» Μιμήτε τον Γρηγόριο Παλαμά ο Σερρών ;
    Αν ο Γρηγ. Παλαμάς στηριζόταν στους Μάξιμο ,Μ. Βασίλειο , Ι. Χρυσόστομο, Γρ. Νυσση, Μ. Αθανάσιο, Κύριλλο Αλεξανδρείας , Ι. Δαμασκηνό , Διάδοχο Φωτικης , Ανδρέα Κρήτης , Νείλο(=Ευαγριο) , Ισαάκ ,Γρ. Θεολόγο κ.α , πρέπει τότε οι Οικουμενισται να τους αποβάλουν από το εορτολόγιο τους αφού δεν τους τιμούν πρέποντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com