Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

Ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο

120720135850185.jpg
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ‘’ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ’’
«ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ…»
ΘΕΜΑ: Τέθηκε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την αλλαγή-διόρθωση  του φύλου, να τεθεί το συντομότερο «ανεπίσημο δημοψήφισμα» με μία μόνο ερώτηση…

        Σεβασμιώτατε, την ευχή σας,
Όπως γνωρίζετε, τέθηκε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την αλλαγή του φύλου ή πιο σωστά για την «διόρθωση του φύλου». Λίγους μήνες μετά από την επιταχυμένη και επιτυχημένη εφαρμογή  του θεσμού της «θεματικής εβδομάδας» στα Γυμνάσια της Μητροπολιτικής μας Περιφέρειας, γίνεται ‘’ηλεκτρονική Διαβούλευση’’ και καλούνται οι πιστοί χριστιανοί, οι απλοί δηλ. πολίτες που δεν γνωρίζουν από υπολογιστές και θρησκευτικούς υπολογισμούς,  οι εκπαιδευτικοί πάλι και οι δάσκαλοι που ασκούν ή όχι έργο παιδαγωγικό στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα Εκπαίδευσης αλλά και άνθρωποι του εκκλησιαστικού περιβάλλοντός μας που ασκούν έργο ποιμαντικό ή κατηχητικό, να συμμετάσχουν «στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις» τους  στις σχετικές ρυθμίσεις.
Είναι λογικό οι απορίες μας για το φαινόμενο της «διόρθωσης του φύλου» να απαντηθούν πρώτα από εσάς, τον ποιμένα μας, με κάποιο επίσημο τρόπο, πριν την ηλεκτρονική κατάθεση των «προσωπικών» μας σχολίων σε ό,τι αφορά τις «αλλαγές νόμων»  που προτείνονται από την νέα κυβέρνηση.
Στις 2 Μαΐου 2017 και ώρα 18:55 τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση η διπλή νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, υπό τον τίτλο: «Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου - Εθνικός Μηχανισμός Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού» και ο Yπουργός κ. Σταύρος Ν. Κοντόνης καλεί τον καθένα μας ξεχωριστά, ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ, να συμμετάσχουμε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση.
Δυστυχώς η Προτεσταντική αντίληψη όπου ο καθένας ως πρόσωπο μπορεί να ερμηνεύει προσωπικά τα άρθρα του «Σχεδίου Νόμου», πάντα κατά την γνώμη  του και κατά την προσωπική του αλάθητη κρίση χωρίς να λαμβάνει υπόψη την γνώμη των αγίων, δυστυχώς είναι η κυρίαρχη αντίληψη της  εποχής μας, είναι αυτό  το πνεύμα της Νέας Εποχής και το οποίο ο υπουργός Δικαιοσύνης  εκφράζει, καθώς καλεί τον καθένα μας να διατυπώσει τις απόψεις και τις παρατηρήσεις του! «Δεδομένης της σπουδαιότητας της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας - λέγει ο Υπουργός -, σας καλώ να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας στις σχετικές ρυθμίσεις» [1]
Σεβασμιώτατε, γνωρίζετε τόσο εσείς όσο και ο απλός λαός της tv, ότι η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017 και ώρα 14: 00 και επίσης ότι το παρόν «Σχέδιο νόμου» αποτελεί «δέσμευση της κυβέρνησης που είχε ανακοινωθεί πανηγυρικά στην εξέδρα του περσινού Athens Pride και επιχειρεί να ανταποκριθεί στο αίτημα του τρανς κινήματος – ώστε - να γίνεται γρήγορα και χωρίς ιατρικές προϋποθέσεις η αλλαγή των εγγράφων ταυτότητας των τρανς ατόμων, ζήτημα που αποτελεί αιτία διακρίσεων και μεγάλης δυσκολίας στην καθημερινότητα των τρανς»[2].
Επίσης σας θυμίζουμε ότι το ‘’Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας Athens Pride’’ μαζί με άλλους τρεις ‘’Παρατηρητές’’ κατέθεσαν προ ολίγου καιρού μήνυση κατά συναδέλφου θεολόγου από την Βόρειο Ελλάδα για τον λόγο ότι μοίρασε ενημερωτικό φυλλάδιο με θέμα «Ομοφυλοφιλία: η ορθόδοξη θέση»! Διαβάσαμε σχετικά: «Μηνυτήρια επιστολή προς το τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας απέστειλαν το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, το Τμήμα Σεξουαλικού Προσανατολισμού και Ταυτότητας Φύλου του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι, η Πολύχρωμη Πολυπολιτισμική Ομπρέλα Ξάνθης και το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας Athens Pride, με αφορμή ένα φυλλάδιο με έντονο ομοφοβικό περιεχόμενο, που διαμοιράστηκε από θεολόγο σε τμήμα Λυκείου στη Βόρεια Ελλάδα» [3 )
Σεβασμιώτατε π. Θεόκλητε, η επιστολή αυτή έχει κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα αλλά και προτρεπτικό! Ζητούμε το συντομότερο ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ εντός των ορίων της Μητροπόλεως Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας με μοναδικό ερώτημα ‘’ Άνθρωποι, τι θέλετε; Να απαντήσετε με προσωπικά σχόλιά σας στις προτάσεις του Υπουργού, ως ΠΡΟΣΩΠΑ, ή να απαντήσουμε όλοι μαζί ως «Σώμα Χριστού»; ’’
Επιτέλους π. Θεόκλητε δεν θέλουμε να καταλάβουμε το αδιέξοδο της υπόθεσης που ακούει στο όνομα «θεολογία του προσώπου»; Διαβάστε παρακαλώ προσεκτικά τα άρθρα του Σχεδίου Νόμου και θα δείτε εκεί διάχυτη την κακόδοξη προτεσταντική θεωρία περί «Προσώπου».  Από το ΜΕΡΟΣ Α’ του σχεδίου Νόμου και μόλις στο Άρθρο 1 αναγράφεται:
Δικαιώματα του προσώπου
1.       Το πρόσωπο έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της ταυτότητας φύλου του ως στοιχείου της προσωπικότητάς του.
2.       Το πρόσωπο έχει δικαίωμα στο σεβασμό της προσωπικότητάς του με βάση τα χαρακτηριστικά φύλου.
Άραγε ξεχάσαμε ότι μέσα στο σώμα του Χριστού είμαστε όλοι μας, και ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, μέλη Χριστού  και Σώμα Αυτού,  καθώς Κοινωνούμε «Σώμα» Χριστού του Θεού, και δεν είμαστε πρόσωπα ή άτομα; (Εκτός αν αποκοπούμε από το Σώμα της Εκκλησίας όπως οι αιρετικοί!) Βαδίζουμε δυστυχώς χωρίς Χριστό, αν και με ποιμένες! Ως να μην έχουμε δηλ. το «Πιστεύω» της Εκκλησίας μας  με τα δώδεκά του άρθρα, ως να μην έχουμε Σύνταγμα και Νόμους Θεϊκούς, ως σαν να μην έχουμε Δημοκρατία! Η κυβέρνησή μας δυστυχώς ξεχνά πως της δόθηκε ψήφος εμπιστοσύνης μόνο για να βγάλει εμάς τους ανθρώπους από τα «μνημόνια» και όχι  την αθεΐα από τον λήθαργo της λήθης! Ο Έλληνας έχει πάρει την απόφασή του να συντάσσεται με την Εκκλησία και με την Αλήθεια, ως τίμιο μέλος Αυτής, και να μην εκφράζει προσωπικές γνώμες αλλά μόνο εν Αγίω Πνεύματι, δηλ. με τρόπο Συνοδικό.
Ευχόμαστε λοιπόν, το συντομότερο να ενημερωθούν οι λαϊκοί στις ενορίες τους και να εκφραστούν σε ένα «ανεπίσημο» ενοριακό  δημοψήφισμα…
Κλείνουμε την επιστολή μας αυτή με μία ακόμη ιστορικής αξίας υπενθύμιση. Τον Απρίλιο του 1982 η Ε.Λ.Μ.Ε.  Φλώρινας ήρθε σε ρίξει με τον προκάτοχό σας, τον επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη, τον οποίο κατηγόρησαν για «πολιτικές» δήθεν δραστηριότητες!
Στην «Χρ. Σπίθα», αρ. φύλου 417, Απρ. 1982, διαβάζουμε: «Άλλους κινδύνους δεν επισήμανε η ευαισθησία και η οξυδέρκεια των μελών του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Δεν συγκινεί τους κυρίους αυτούς το ότι αισχρά έντυπα κυκλοφορούν ελεύθερα και βρίσκονται στις τσάντες των μαθητών και μαθητριών και εκμαυλίζουν το ήθος τους’ δεν τους συγκινεί το ότι η Ε.Ρ.Τ. τώρα τελευταία με τις αισχρές εκπομπές της απέβη η χειρότερη τηλεόρασι των Βαλκανίων, ο δε αναπληρωτής διευθυντής της ξεστόμισε τη χυδαιότατη βρισιά κατά του Θεού που ακούστηκε ποτέ στην Ελλάδα, μία δε καθηγήτρια ονόμασε τα μυστήρια της Εκκλησίας «μασκαραλίκια»’  δεν τους συγκινεί το ότι τα ναρκωτικά παίρνουν επικίνδυνη εξάπλωσι και στις μικρότερες πόλεις με θύματα τα παιδιά, των οποίων θέλουν να παρουσιάζονται προστάτες’ δεν τους συγκινεί το ότι οι νέοι μας συχνάζουν στα νυχτερινά κέντρα όπου διαφθείρονται και αποχαυνώνονται. Τίποτε απ’ όλα αυτά και τόσα άλλα που ανάγονται στη σφαίρα της διαπαιδαγωγήσεως της νέας γενεάς δεν τους συγκινεί. Ένας μόνο τους συνταράσσει και τους συγκλονίζει’ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! Αυτός είνε ο υπ.  Αριθμόν 1 δημόσιος κίνδυνος…
Να τι τους καίει! (…) Σας καίει, κύριοι, το γεγονός, ότι σε ανεπίσημο δημοψήφισμα με μοναδικό ερώτημα «Άνθρωποι, τι θέλετε; Θρησκευτικό ή πολιτικό γάμο;», ο λαός μας με ποσοστό 96 ο/0 απήντησε υπέρ του θρησκευτικού γάμου…. (…) Σας καίει, κύριοι, το ότι ως επίσκοπος τελέσαμε θρησκευτικό μνημόσυνο για τους υπερπεντακοσίους νεκρούς που πέσανε στις επάλξεις του αγώνα, για να μείνη η Ελλάς έξω από άθεα ολοκληρωμένα καθεστώτα και για να είσθε σεις ελεύθεροι να βρίζετε τον επίσκοπό σας… (…)Σας καίνε, κύριοι, οι εγκύκλιοί μας, απ’ τις οποίες σκοπίμως αποσπάτε και παρερμηνεύετε φράσεις και λέξεις και μας διαβάλλετε ότι δήθεν υβρίζουμε το λαό[4]. Παλιά μέθοδος!....» [5].
Με τιμή
Το Δ.Σ.

Υ.Γ.
Σεβασμιώτατε,
Δυστυχώς ή ατυχώς ζούμε σε καιρούς όπου οι ‘’παρατηρητές’’ παντός τύπου, με προτεσταντικό τρόπο,  καλούνται να ανατρέψουν τους τύπους, ακόμη και αυτού του ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ! άλλοτε υποβαθμίζοντας τον ρόλο του και άλλοτε, όπως επί των ημερών μας υπερβαθμίζοντάς τον ως το τέλειο πρόσωπο εν τη Εκκλησία! (Σκέτος παπισμός!). Δυστυχώς οι υλιστές των ημερών μας αναλαμβάνουν διά των επιστημονικών πειραμάτων και συμπερασμάτων τους να «διορθώσουν» τα μυθικά δήθεν σκευάσματα όλων των αιώνων, κοινωνικά, πολιτικά και θρησκευτικά, με κύριο εργαλείο τους!  το ΕΠΙΣΚΟΠΟ - ΠΡΟΣΩΠΟ! Έτσι,  Ο Πατριάρχης μας λέγει πως θα διορθώσει τους Αγίους Πατέρες μας που έπεσαν θύματα του Αρχέκακου Όφεως! Οι φιλοπαπικοί επίσκοποί μας και οικουμενιστές πάλι, που φαντάζουν εξ ορισμού ως τέλειοι – λόγω θέσεως -, ως Πατέρες  δηλ.  στην Θέση του Θεού Πατρός!, ζητούν έτσι από τον λαό  τυφλή υπακοή  αγνοώντας  την περί Σώματος διδασκαλία της Εκκλησίας μας, ότι δηλ. και ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ είναι σώμα και όχι ΚΕΦΑΛΗ μέσα στην Μητρόπολή του, τύπος του Αδάμ /Άνδρα και όχι του Θεού Πατρός! Τέλος οι υλιστές  χριστιανοί μας, με το να δρουν ως πρόσωπα καθώς διαχειρίζονται  το σώμα τους αντίθετα με τη φύση και εντελώς παράνομα, ζητούν να αλλάξουν και τα χαρακτηριστικά του, αλλά και το Βαπτιστικό όνομά τους συν το Επώνυμο της οικογένειας, αμφισβητούν με έναν άλλο πονηρό τρόπο την αξία του Αγίου Βαπτίσματος  και  του Ονόματος στο οποίο Βαπτίστηκαν, δηλ. του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, προσβάλλοντας φυσικά και την αξιοπιστία των αγίων μας, όπως π.χ. του Ιερού Χρυσοστόμου, ενός της τριάδος των Ιεραρχών μας, που λέγει ότι «Η ομοφυλοφιλία είναι παράνομη και αντίθετη με τη φύση…» [6]
Να λοιπόν τι τους καίει! Ή καλύτερα τι μπορεί να τους κάψει! Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ.
.                                                                         .
[4]«Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, το περιεχόμενο του παρακάτω φυλλαδίου «είναι στο σύνολό του και με πρόθεση ομοερωτοφοβικό, αφού μεταξύ άλλων αποκαλεί την ομοφυλοφιλία προσβλητικά “διαταραχή” και “ασθένεια,” που δήθεν δημιουργεί “πρόσφορο έδαφος για την παιδεραστία” ενώ τα ομοερωτικά άτομα δήθεν “παρουσιάζουν πολύ συχνότερα κατάθλιψη, απόπειρες αυτοκτονίας, γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, διαταραχή διαγωγής, χρήση ουσιών, αλκοολισμό… αυξημένο κίνδυνο για σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα” και η ομοφυλοφιλία δήθεν ευθύνεται “για την τρομακτική αύξηση του καρκίνου του στόματος σε ποσοστό 80%”»
[5]»Ο ΕΛΕΓΧΟΣ», ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ Ν. ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΕΚΔΟΣΙΣ Β’ «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ», ΑΘΗΝΑΙ 1994, Σελ. 264-267
[6] «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΩ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ», ΤΟΜΟΣ Γ’  ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΠΙΣΤΗ, ΑΘΗΝΑ 1995, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ. ΧΑΡΩΝΗ-ΟΥΡΑΝΙΑΣ Α. ΛΑΝΑΡΑ, ΣΕΛ. 568,570