Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Νέο οικουμενιστικό ταξείδι! Ανήμερα του Σταυρού ο Οικουμενικός Πατριάρχης στους Ρωμαιοκαθολικούς

varthos-620x316.jpg

Πριν στεγνώσει το μελάνι για τα πρόσφατα οικουμενιστικά ατοπήματα του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου με τις συμπροσευχές με τον Πάπα Φραγκίσκο στην Αίγυπτο ήρθε η είδηση για τα επόμενα!
Ο κ. Βαρθολομαίος λοιπόν επέλεξε να περάσει την σπουδαία για την Χριστιανοσύνη ημέρα του Σταυρού (14 Σεπτεμβρίου) με τους Ρωμαιοκαθολικούς στην Μπολόνια.
Την είδηση της επίσκεψης του Ορθόδοξου προκαθημένου έδωσε στη δημοσιότητα στην ιστοσελίδα της η Ρωμαιοκαθολική Αρχιεπισκοπή της Μπολόνια. Διόλου τυχαίο δεν είναι βέβαια πως λίγες μέρες πριν από τον Οικουμενικό Πατριάρχη την ίδια πόλη θα επισκεφθεί ο Πάπας Φραγκίσκος.
Συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα αναφέρεται πως:
“Η Αρχιεπισκοπή και η πόλη της Μπολόνια, που περιμένουν ήδη με χαρά την επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου την 1η Οκτωβρίου, θα έχουμε τη χαρά να καλωσορίσουμε επίσης τις ημέρες 13 – 15 Σεπτεμβρίου την Αυτού Αγιότητα Βαρθολομαίο Α, Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως και Οικουμενικό Πατριάρχη”.
Η ιταλική Αρχιεπισκοπή μάλιστα δηλώνει πως “θεωρεί μεγάλη τιμή και μεγάλη ευκαιρία το γεγονός πως θα υποδεχθεί τους δύο προκαθήμενους της Εκκλησίας”
Επιπλέον αναφέρει πως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είχε επισκεφθεί την Μπολόνια και το 2005 και πως έχει συχνές συναντήσεις με τον Πάπα Φραγκίσκο στην Ιερουσαλήμ, στη Λέσβο και αυτές τις ημέρες στο Κάιρο.
“Τη χαρά της επίσκεψης του κ.κ. Βαρθολομαίου θα μοιραστούν οι Καθολικοί με πολλές ορθόδοξες κοινότητες που έχουν τις ρίζες τους στην περιοχή της Μπολόνια κατά τις τελευταίες δεκαετίες και με τις οποίες υπάρχουν οικουμενικές σχέσεις φιλίας και αδελφικής συνεργασίας” σημειώνει.
Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλαμβάνει μια ευχαριστιακή εκδήλωση προς τους κληρικούς, την Εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, καθώς και την επίσημη Θεία Λειτουργία.

14 σχόλια :


  1. Συγνώμη, πως είναι τόσο σίγουρος ότι δεν θα έχει εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο μέχρι τον Σεπτέμβριο ? Έχει κάνει συμβόλαιο με κάποιον και ξέρει μέχρι πότε θα ζει και προγραμματίζει 4 μήνες μπροστά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο οι ακατήχητοι και αμελείς στα Πνευματικά Ορθόδοξοι Χριστιανοί (λέγονται από κάποιους, και "μισοί Ορθόδοξοι"), μπορούν να βλαφθούν από τις Οικουμενιστικές ενέργειες.

    Εάν στον Ορθόδοξο ναό όπου βρίσκομαι εγώ, παρευρίσκονται και κάποιοι ετερόδοξοι (Παπικοί, Προτεστάντες, κ.λπ.), θα αποχωρήσω αμέσως και με μεγάλη αποφασιστικότητα από εκείνο τον ναό. Σε τι θα με βλάψουν Πνευματικά, οι ετερόδοξοι;

    Για να μην νομίσουν κάποιοι ότι μισώ τους ετερόδοξους σαν ανθρώπους, λέγω ότι τους αγαπώ πολύ περισσότερο από τους αγαπολόγους (και συστηματικά καταπατούντες τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας) Οικουμενιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μεν θα αποχωρήσεις, αλλά το θέμα είναι ότι πηγές να εκκλησιαστει και ΕΦΥΓΕΣ. Δεν είναι και λίγο...

      Διαγραφή
    2. Και με το οτι θα φυγεις εσυ απο την εκκλησια σου δινει αφεσ;εισαι καλυμενος;η νιπτεις τας χειρας σου;οταν την αφηνεις να γεμιζει απο παπικους η αλλους;

      Διαγραφή
  3. Οι άνθρωποι αγάπησαν το σκότος μάλλον παρά το φως .

    Σήμερα ο εχθρός είναι ελεύθερος δίχως αντίπαλο ουσιαστικό. Η ηγεσία της Εκκλησίας μας σύρεται από το άρμα του οικουμενισμού και μοντερνισμού και απειλείται με το πνεύμα της αδιαφορίας και της εκκοσμισκευσης.

    Ας γυρίσει η άσωτος ανθρωπότης στο Δημιουργό της για να βρει σωτηρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε τοτε Ελληνορθοδοξε τζαμπα ιδρωσαν οι Πατερες και εγραψαν συγραματα οπως Ο Μάξιμος ο Ομολογητής Μυσταγωγία.και ΠEΡI ΤHΣ EΚΚΛHΣIAΣΤIΚHΣ IEΡAΡΧIAΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ.Μυστήριον συνάξεως εἴτ' οὖν κοινωνίας.
    Όσοι κατηχούμενοι, προέλθετε· οι κατηχούμενοι, προέλθετε· όσοι κατηχούμενοι, προέλθετε. Μη τις των κατηχουμένων.
    Διάκονος

    Όσοι πιστοί, έτι και έτι εν ειρήνη του Κυρίου δεηθώμεν.

    Αντιλαβού, σώσον, ελέησον και διαφύλαξον ημάς, ο Θεός, τη ση χάριτι. Σοφία.Η Θεία Λειτουργία Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
    Εχουμε 2 ταξεις των κατηχουμενων κι των πιστων,περισσοτερα Μαξιμο Ομολογητη και Διονυσιο Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περί ασπασμού <>

    Μάξιμος ο Ομολογητής Μυσταγωγία.

    ΙΖ'. Τίνος σύμβολο εἶναι ὁ θεῖος ἀσπασμὸς

    Κι ὁ πνευματικὸς ἀσπασμός, ποὺ ἀπευθύνεται σ' ὅλους, εἶναι πρότυπο καὶ προδιαγραφὴ τῆς ὁμόνοιας, τῆς ὁμοφροσύνης ὅλων μεταξύ τους καὶ τῆς λογικῆς ταυτότητας, ποὺ θὰ πραγματοποιηθῆ τὸν καιρὸ τῆς ἀποκάλυψης τῶν μελλοντικῶν ἀνείπωτων ἀγαθῶν, ποὺ ἀποτελεῖ προσδοκία πίστης κι ἀγάπης. Ἐξαιτίας τῆς ἀποκάλυψης αὐτῆς οἰκειώνονται οἱ ἄξιοι τὸ Λόγο καὶ Θεό. Γιατί τὸ στόμα εἶναι τοῦ λόγου σύμβολο καὶ γιὰ τοῦτο ἀκριβῶς ὅλοι ὅσοι ἔχουν κοινωνήσει τὸ λόγο, σὰν λογικοί, μετέχουν σ' ὅλα καθὼς καὶ στὸν πρῶτο καὶ μοναδικὸ Λόγο, τὸν αἴτιο κάθε λόγου.

    ΙΔ'. Τίνος σύμβολο εἶναι καὶ στὴ γενικὴ σημασία της ἡ θεία ἀνάγνωση τοῦ ἁγίου Εὐαγγελίου

    Στὴ γενικὴ ἐκδοχὴ της ὑποδηλώνει τὴ συντέλεια τοῦ κόσμου τούτου. Ἔπειτα δηλαδὴ ἀπὸ τὴ θεία ἀνάγνωση τοῦ ἁγίου Εὐαγγελίου, κατεβαίνει καὶ ὁ ἀρχιερέας ἀπὸ τὸ θρόνο καὶ γίνεται ἀπὸ τοὺς λειτουργοὺς ἡ ἀπόλυση καὶ ἡ ἀπομάκρυνση τῶν κατηχουμένων καὶ ὅσων εἶναι ἀνάξιοι γιὰ τὸ θεῖο ἀντίκρυσμα τῶν μυστηρίων, ποὺ μέλλουν νὰ παρουσιασθοῦν. Δείχνει ἡ ἴδια καὶ προτυπώνει τὴν ἀλήθεια, ποὺ αὐτῆς εἶναι εἰκόνα κι ἀποτύπωση, κι εἶναι σὰν νὰ φωνάζη μὲ ὅλα αὐτὰ ὅτι, ἀφοῦ κηρυχθῆ σ' ὅλη τὴν οἰκουμένη, ὅπως ἔχει γραφῆ, τὸ Εὐαγγέλιο τῆς Βασιλείας, μαρτυρία γιὰ ὅλα τὰ ἔθνη, τότε θὰ φτάση τὸ τέλος. Θὰ φτάση τότε, κατὰ τὴ δεύτερη παρουσία του, θέλω νὰ πῶ ἀπὸ τὸν οὐρανό, μὲ ἀνείπωτη δόξα ὁ μεγάλος Θεὸς καὶ Σωτῆρας μας Ἰησοῦς Χριστός. ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μὲ ἐξαγγελτικὴ φωνὴ ἀρχαγγέλου καὶ μὲ τὸν ἦχο τῆς σάλπιγγας τοῦ Θεοῦ θὰ κατεβῆ ἀπὸ τὸν οὐρανό, γράφει ὁ θεῖος Ἀπόστολος. Θὰ τιμωρήση ὅσους τοῦ ἐναντιώθηκαν καὶ θὰ βάλη τοὺς ἁγίους ἀγγέλους του νὰ χωρίσουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τοὺς ἄπιστους, τοὺς δίκαιους ἀπὸ τοὺς ἄδικους, τοὺς ἁγίους ἀπὸ τοὺς ἁμαρτωλούς. Μ’ ἕνα λόγο, ὅσους ἀκολούθησαν τὴν προσταγὴ τῆς σάρκας ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἐστοίχισαν τὰ βήματά τους σύμφωνα μὲ τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ. Καὶ θ' ἀποδώση στὸν καθένα, ὅπως βεβαιώνει ἡ ἀλήθεια τῆς θεϊκῆς ὑπόσχεσης, στοὺς ἄπειρους καὶ ἀτελεύτητους αἰῶνες δίκαιη ἀμοιβή, ἀντάξια της ζωῆς ποὺ ἒχουνε ζήσει.

    ΙΕ'. Τίνος σύμβολο εἶναι τὸ κλείσιμο τῶν θυρῶν τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας, ποὺ γίνεται μετὰ τὸ ἅγιο Εὐαγγέλιο

    Τὸ κλείσιμο τώρα τῶν θυρῶν τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ, ποὺ γίνεται μετὰ τὴν ἀνάγνωση τοῦ ἁγίου Εὐαγγελίου καὶ τὴν ἀπομάκρυνση τῶν κατηχουμένων, φανερώνει τὴν παροδικότητα τῶν ὑλικῶν καὶ τὴν εἴσοδο τῶν ἄξιων στὸ νοητὸ κόσμο, δηλαδὴ τὸ νυφικὸ θάλαμο τοῦ Χριστοῦ, ποὺ θὰ γίνη ἒπειτ' ἀπὸ τὸ φοβερὸν ἐκεῖνο χωρισμὸ καὶ τὴ φοβερότερη ἀπόφαση. Φανερώνει ἀκόμα τὴ ριζικὴν ἀπόρριψη τῆς ἀπάτης ποὺ γίνεται μὲ τὶς αἰσθήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠEΡI ΤHΣ EΚΚΛHΣIAΣΤIΚHΣ IEΡAΡΧIAΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ

    Μυστήριον συνάξεως εἴτ' οὖν κοινωνίας.

    Ὁ μὲν ἱεράρχης εὐχὴν ἱερὰν ἐπὶ τοῦ θείου θυσιαστηρίου τελέσας, ἐξ αὐτοῦ τοῦ θυμιᾶν ἀρξάμενος ἐπὶ πᾶσαν ἔρχεται τὴν τοῦ ἱεροῦ χώρου περιοχήν· ἀναλύσας δὲ πάλιν ἐπὶ τὸ θεῖον θυσιαστήριον ἀπάρχεται τῆς ἱερᾶς τῶν ψαλμῶν μελῳδίας συνᾳδούσης αὐτῷ τὴν ψαλμικὴν ἱερολογίαν ἁπάσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς διακοσμήσεως. Ἑξῆς δὲ διὰ τῶν λειτουργῶν ἡ τῶν ἁγιογράφων δέλτων ἀνάγνωσις ἀκολούθως γίνεται, καὶ μετὰ ταύτας ἔξω γίνονται τῆς ἱερᾶς περιοχῆς οἱ κατηχούμενοι καὶ πρὸς αὐτοῖς οἱ ἐνεργούμενοι καὶ οἱ ἐν μετανοίᾳ ὄντες, μένουσι δὲ οἱ τῆς τῶν θείων ἐποψίας καὶ κοινωνίας ἄξιοι. Τῶν λειτουργῶν δὲ οἱ μὲν ἑστᾶσι παρὰ τὰς τοῦ ἱεροῦ πύλας συγκεκλεισμένας, οἱ δὲ ἄλλο τι τῶν τῆς οἰκείας τάξεως

    ἐνεργοῦσιν, οἱ δὲ τῆς λειτουργικῆς διακοσμήσεως ἔκκριτοι σὺν τοῖς ἱερεῦσιν ἐπὶ τοῦ θείου θυσιαστηρίου προτιθέασι τὸν ἱερὸν ἄρτον καὶ «Τὸ τῆς εὐλογίας ποτήριον» προομολογηθείσης ὑπὸ παντὸς τοῦ τῆς ἐκκλησίας πληρώματος τῆς καθολικῆς ὑμνολογίας. Πρὸς οἷς ὁ θεῖος ἱεράρχης εὐχὴν ἱερὰν τελεῖ καὶ τὴν ἁγίαν εἰρήνην ἅπασι διαγγέλλει, καὶ ἀσπασαμένων ἀλλήλους ἁπάντων ἡ μυστικὴ τῶν ἱερῶν πτυχῶν ἀνάρρησις ἐπιτελεῖται· καὶ νιψαμένων τὰς χεῖρας ὕδατι τοῦ ἱεράρχου καὶ τῶν ἱερέων ὁ μὲν ἱεράρχης ἐν μέσῳ τοῦ θείου θυσιαστηρίου καθίσταται, περιεστᾶσι δὲ μόνοι μετὰ τῶν ἱερέων οἱ τῶν λειτουργῶν ἔκκριτοι. Καὶ τὰς ἱερὰς θεουργίας ὁ ἱεράρχης ὑμνήσας ἱερουργεῖ τὰ θειότατα καὶ ὑπ' ὄψιν ἄγει τὰ ὑμνημένα διὰ τῶν ἱερῶς προκειμένων συμβόλων, καὶ τὰς δωρεὰς τῶν θεουργιῶν ὑποδείξας εἰς κοινωνίαν αὐτῶν ἱερὰν αὐτός τε ἔρχεται καὶ τοὺς ἄλλους προτρέπεται. Μετασχὼν δὲ καὶ μεταδοὺς τῆς θεαρχικῆς κοινωνίας εἰς εὐχαριστίαν ἱερὰν καταλήγει τῶν πολλῶν μὲν εἰς μόνα τὰ θεῖα σύμβολα παρακυψάντων, αὐτοῦ δὲ ἀεὶ τῷ θεαρχικῷ πνεύματι πρὸς τὰς ἁγίας τῶν τελουμένων ἀρχὰς ἐν μακαρίοις καὶ νοητοῖς θεάμασιν ἱεραρχικῶς ἐν καθαρότητι τῆς θεοειδοῦς ἕξεως ἀναγομένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεωρία

    <8> Oὕτω δὲ τῆς θεαρχικῆς φιλανθρωπίας ἱερῶς ὑμνηθείσης ἐγκεκαλυμμένος μὲν ὁ θεῖος ἄρτος προτίθεται καὶ «τὸ τῆς εὐλογίας ποτήριον», ὁ δὲ θειότατος ἀσπασμὸς ἱερουργεῖται καὶ τῶν ἁγιογράφων πτυχῶν ἡ μυστικὴ καὶ ὑπερκόσμιος ἀνάρρησις. Oὐ γὰρ ἔνεστι πρὸς τὸ ἓνσυνάγεσθαι καὶ τῆς τοῦ ἑνὸς μετέχειν εἰρηναίας ἑνώσεως τοὺς πρὸς ἑαυτοὺς διῃρημένους. Eἰ γὰρ ὑπὸ τῆς τοῦ ἑνὸς θεωρίας καὶ γνώσεως ἐλλαμπόμενοι πρὸς τὴν ἑνοειδῆ καὶ θείαν συναγωγὴν ἑνοποιηθῶμεν, οὐκ ἂν ἐπὶ τὰς μεριστὰς ἀνασχοίμεθα καταπίπτειν ἐπιθυμίας, ἐξ ὧν αἱ πρόσυλοι δημιουργοῦνται καὶ ἐμπαθεῖς πρὸς τὸ κατὰ φύσιν ὁμοειδὲς ἀπέχθειαι. Ταύτην οὖν ὡς οἶμαι τὴν ἑνοειδῆ καὶ ἀδιαίρετον ζωὴν ἡ τῆς εἰρήνης ἱερουργία νομοθετεῖ τῷ ὁμοίῳ τὸ ὅμοιον ἐνιδρύουσα καὶ τῶν μεριστῶν ἀποδιαστέλλουσα τὰ θεῖα καὶ ἑνιαῖα θεάματα.

    <9> Τῶν δὲ ἱερῶν πτυχῶν ἡ μετὰ τὴν εἰρήνην ἀνάρρησις ἀνακηρύττει τοὺς ὁσίως βεβιωκότας καὶ πρὸς ἐναρέτου ζωῆς τελείωσιν ἀμεταστάτως ἀφικομένους ἡμᾶς μὲν ἐπὶ τὴν δι' ὁμοιότητος αὐτῶν μακαριστήν ἕξιν καὶ θεοειδῆ λῆξιν προτρέπουσα καὶ χειραγωγοῦσα, τοὺς δὲ ὡς ζῶντας ἀνακηρύττουσα καὶ ὡς ἡ θεολογία φησὶν οὐ νεκρωθέντας, ἀλλ' εἰς θειοτάτην ζωὴν ἐκ θανάτου μεταφοιτήσαντας. Σκόπει δέ, ὅτι καὶ μνημοσύνοις ἱεροῖς ἀνατέθεινται τῆς θείας μνήμης οὐκ ἀνθρωπικῶς ἐν τῇ τοῦ μνημονικοῦ φαντασίᾳ δηλουμένης, ἀλλ' ὡς ἄν τις φαίη θεοπρεπῶς κατὰ τὴν ἐν θεῷ τῶν τετελεσμένων θεοειδῶν τιμίαν καὶ ἀμετάστατον γνῶσιν.

    «Ἔγνω» γὰρ ἔφη τὰ λόγια «τοὺς ὄντας αὐτοῦ» καὶ «Τίμιος ἐναντίον κυρίου ὁ θάνατος τῶν ὁσίων αὐτοῦ» (τοῦ θανάτου τῶν ὁσίων ἀντὶ τῆς ἐν ὁσιότητι τελειώσεως εἰρημένου). Καὶ τοῦτο δὲ ἱερῶς ἐννόησον, ὡς ἐπιτεθέντων τῷ θείῳ θυσιαστηρίῳ τῶν σεβασμίων συμβόλων, δι' ὧν ὁ Χριστὸς σημαίνεται καὶ μετέχεται, πάρεστιν ἀδιαστάτως ἡ τῶν ἁγίων ἀπογραφὴ τὸ συνεζευγμένον αὐτῶν ἀδιαιρέτως ἐμφαίνουσα τῆς πρὸς αὐτὸν ὑπερκοσμίου καὶ ἱερᾶς ἑνώσεως.

    Εδώ μας διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες να φεύγουν οι κατηχούμενοι και να παραμένουν οι πιστοί στην Λειτουργία των Πιστών μας μιλάνε για την ὁμοφροσύνη και για ομοειδή και όχι για ετεροφροσύνη/ες ή ετεροειδή/ες.

    Οπότε δεν επιτρέπεται ο ασπασμός αγάπης με ετερόφρονες.Αλλα ουτε καν να παραμενουν μεσα.Διαβστε και Διαταγες των Αγιων Αποστολων στην Θεια Λειτουργια του Ιακωβου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κακό είναι ότι ζούμε σε μια εποχή, που υπάρχει σύγχυση μεταξύ Κατηχουμένων και Πιστών. Οι λεγόμενοι σήμερα Πιστοί, στην αρχαία Εκκλησία θα ήταν Κατηχούμενοι, γι’ αυτό και δεν μπορούν να καταλάβουν μερικοί άνθρωποι γιατί δεν προσευχόμαστε με τους αιρετικούς.Οι πιστοί προσεύχονται στην θεία Λειτουργία για τους κατηχουμένους να φωτισθούν και για τους πεπλανημένους να επιστρέψουν στην αληθινή πίστη, αλλά δεν μπορούν να προσεύχονται μαζί με αυτούς με τα ίδια λόγια και να ζητούν τα ίδια αιτήματα, αφού βρίσκονται σε διαφορετική πνευματική κατάσταση.Πηγη > http://www.impantokratoros.gr/D5D78AA6.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σημερα ο ορος πιστοι γενικευτηκε θα μπορουσε να πει κανεις πιστους (Παπικούς , Προτεστάντες , Μονοφυσίτες , Κόπτες , Βουδιστές , Μωαμεθανούς ,κ.α . …)Και αυτοί πιστεύουν στην αίρεση τους.Αλλα και η αιρεση καταργηθηκε και μπηκε ο ορος Χριστιανος ολοι εχουν πλεον την ταμπελα Χριστιανος πιστευουν , δεν πιστευουν και αν πιστευουν.Αυτοι ειναι οι καρποι του Οικουμενισμου οτι ολοι ειμαστε το ιδιο δηλ.(Πιστοι και απιστοι)Αυτα υπογραψαν στην Ψευτο- Συνοδο Κρητης.Κανενας Πατερας τετοια πραγματα δεν εγραψε ουτε ειπε ουτε εκανε συμπροσευχες διαβαστε και Μαρτυρες της Ορθοδοξιας Τομος Α Σπ Μπιλαλη εκδ Ορθ.Τυπος να δειτε ουτε στην Παλαια Διαθηκη οι Προφητες αποφευγαν τον συγκριτισμο και κρατουσαν την αγνοτητα της πιστης και οχι την νοθεια.Η νοθεια τιμωρωντουν αυστηρα βλεπε Ιεζεκηλ στα πρωτα κεφαλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιεζ. 22,8 καὶ τὰ ἅγιά μου ἐξουθένουν καὶ τὰ σάββατά μου ἐβεβήλουν ἐν σοί.

    Ιεζ. 22,8 Εξηυτέλιζαν τα ιερά μου, εβεβήλωναν μέσα εις αυτήν ταύτην την πόλιν την αργίαν και τον αγιασμόν του Σαββάτου.

    Ιεζ. 22,9 ἄνδρες λῃσταὶ ἦσαν ἐν σοί, ὅπως ἐκχέωσιν ἐν σοὶ αἷμα, καὶ ἐπὶ τῶν ὀρέων ἤσθιον ἐν σοί, ἀνόσια ἐποίουν ἐν μέσῳ σου.

    Ιεζ. 22,9 οι κάτοικοί σου ήταν άνδρες λησταί, δια να χύνουν μέσα εις σέ, ω πόλις, αθώον αίμα. Επάνω εις τα όρη έτρωγαν ειδωλικάς θυσίας και γενικώς εν μέσω σου εξετρέποντο εις ανοσιουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ιεζ. 22,26 καὶ οἱ ἱερεῖς αὐτῆς ἠθέτησαν νόμον μου καὶ ἐβεβήλουν τὰ ἅγιά μου· ἀναμέσον ἁγίου καὶ βεβήλου οὐ διέστελλον καὶ ἀναμέσον ἀκαθάρτου καὶ τοῦ καθαροῦ οὐ διέστελλον καὶ ἀπὸ τῶν σαββάτων μου παρεκάλυπτον τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν, καὶ ἐβεβηλούμην ἐν μέσῳ αὐτῶν.

    Ιεζ. 22,26 Και αυτοί ακόμη οι ιερείς της πόλεως παρέβησαν τον Νομον μου, εβεβήλωσαν τους ιερούς τόπους, τον ναόν και το θυσιαστήριον. Δεν έχαναν διάκρισιν μεταξύ ιερού πράγματος και βεβήλου. Δεν εξεχώριζαν το νομικώς καθαρόν από το ακάθαρτον. Εσκέπαζαν τα μάτια των και δεν επρόσεχαν τα Σαββατα μου και ετσι εβεβηλωνετο από αυτούς το Ονομά μου εν μέσω των κατοίκων.

    Ιεζ. 22,27 οἱ ἄρχοντες αὐτῆς ἐν μέσῳ αὐτῆς ὡς λύκοι ἁρπάζοντες ἁρπάγματα τοῦ ἐκχέαι αἷμα, ὅπως πλεονεξίᾳ πλεονεκτῶσι.

    Ιεζ. 22,27 Οι άρχοντες εν μέσω της πόλεως είναι ωσάν τους λύκους. Αρπάζουν τα θύματα των, χύνουν το αίμα, δια να αποκτήσουν με την αχόρταστον πλεονεξίαν των όσον το δυνατόν περισσότερα.

    Ιεζ. 22,28 καὶ οἱ προφῆται αὐτῆς ἀλείφοντες αὐτοὺς πεσοῦνται, ὁρῶντες μάταια, μαντευόμενοι ψευδῆ, λέγοντες· τάδε λέγει Κύριος, καὶ Κύριος οὐκ ἐλάλησε.

    Ιεζ. 22,28 Και οι ψευδοπροφήται της πόλεως, οι οποίοι κολακεύουν και διαφημίζουν τους κακούς άρχοντάς σας, θα καταστραφούν και αυτοί· όλοι αυτοί οι οποίοι βλέπουν ψευδή οράματα και εξαγγέλλουν ψευδείς μαντείας και οι οποίοι λέγουν· “αυτά λέγει ο Κυριος”, ενώ ο Κυριος δεν ωμίλησε καθόλου προς αυτούς.

    Ιεζ. 22,29 λαὸν τῆς γῆς ἐκπιεζοῦντες ἀδικίᾳ καὶ διαρπάζοντες ἁρπάγματα, πτωχὸν καὶ πένητα καταδυναστεύοντες καὶ πρὸς τὸν προσήλυτον οὐκ ἀναστρεφόμενοι μετὰ κρίματος.

    Ιεζ. 22,29 Και αυτοί καταπιέζουν με τας αδικίας των τον λαόν της χώρας, ληστεύουν και αρπάζουν τα ξένα πράγματα, πτωχόν και πεινώντα κατατυραννούν και προς τον ξένον δεν αναστρέφονται και δεν φέρονται με δικαιοσύνην.

    Ιεζ. 22,30 καὶ ἐζήτουν ἐξ αὐτῶν ἄνδρα ἀναστρεφόμενον ὀρθῶς καὶ ἑστῶτα πρὸ προσώπου μου ὁλοσχερῶς ἐν τῷ καιρῷ τῆς γῆς τοῦ μὴ εἰς τέλος ἐξαλεῖψαι αὐτήν, καὶ οὐχ εὗρον.

    Ιεζ. 22,30 Εζήτησα μεταξύ αυτών άνθρωπον, ο οποίος να συμπεριφέρεται ορθώς και δικαίως, να σταθή άρτιος και ακατηγόρητος ενώπιόν μου κατά την κρίσιμον εποχήν της χώρας αυτής, δια να μη την καταστρέψω τελείως, και δεν ευρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com