Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Μεταπατερική θολολογία στο Άγιον Όρος

h-1-cross-sunset.jpg
    Δυστυχώς παρατηρείται μία εξάπλωση τού Οικουμενισμού και μέσα στο Άγιον Όρος πού αιχμαλωτίζει τις ψυχές πολλών πατέρων πού συναναστρέφονται με πρόσωπα πού έχουν πιαστεί στα δίχτυα τής παναιρέσεως πού προβάλλεται από πολλά οικουμενιστικά κέντρα όπως το Πατριαρχείο Κων/λεως καί πολλές Μητροπόλεις.
    Ένα τοιούτο παράδειγμα είναι η συνομιλία με έναν κελλιώτη Γέροντα ο οποίος συχνάζει σε Μητροπόλεις όπου καλείται ως ιεροκήρυκας.
    Σε συνάντηση με άλλους αγιορείτες πατέρες είπε: «Οι αντιδρώντες πατέρες στον Πατριάρχη αντί να κοιτάζουν την μετάνοιά τους, υποδεικνύουν στον Θεό ποιους θα σώσει, όπως στα Καυσοκαλύβια πού οι πατέρες έκαναν «σύνοδο» για έναν ιερομόναχο πού έφτιαξε  μία εικόνα τής Παναγίας πού έχει από την μία την αγιά Σοφιά και από την άλλη το Βατικανό και κατηγορούν την Σύνοδο τής Κρήτης ότι ονόμασε εκκλησίες τούς καθολικούς και  τούς προτεστάντες». Και συμπλήρωσε: «Δεν είναι εκκλησίες οι καθολικοί και οι προτεστάντες; Είναι χριστιανικές εκκλησίες, αλλά ετερόδοξες. Εκκλησία είναι, όπως η εκκλησία τού δήμου. Και οι μωαμεθανοί εκκλησία είναι.
    Διαμαρτύρονται για τις συμπροσευχές. Και ο Προφήτης Ηλίας συμπροσευχή έκανε με τούς ιερείς τού Βάαλ. Συμπροσευχή θα ήταν αν έκαναν στον ίδιο Θεό. Τώρα κάνει ο μωαμεθανός στον Αλλάχ, ο βουδιστής στον Βούδα, ο ινδουϊστής στον Κρίσνα και ο Βαρθολομαίος στον Χριστό. Αυτό δεν είναι συμπροσευχή.
    Ας είναι μερικοί να γαυγίζουν, αλλά όχι και διακοπή μνημοσύνου».
    Στο κέλλι τού Γέροντα ήταν και προσκυνητές οι οποίοι είπαν ότι είχαμε διαβάσει για της συμπροσευχές και προβληματιστήκαμε ενώ τώρα ηρεμήσαμε.
    Αυτές οι ιδέες προέρχονται από τις αγίες Γραφές, τούς κανόνες τής ορθοδόξου Εκκλησίας και των οικουμενικών Συνόδον η είναι αποκυήματα νεωτεριστικής καινοτομίας ιδιορυθμών θεολόγων, οι οποίοι οικοδομούν την δική τους θεολογία λαμβάνοντας υλικά, όχι από τα ορθόδοξα πιστεύω των αγίων Πατέρων μας, αλλά από τα διεστραμμένα μεταπατερικά τους φρονήματα;
    Ιδού ανοίγονται δύο δρόμοι. Ο ένας είναι: «επόμενοι τοίς αγίοις Πατράσι» και ο άλλος, ότι τού κατέβει τού καθ΄ενός στο κεφάλι. Ειδικά στο Άγιον Όρος υπάρχει από το 1275 η άτιμη οδός των τυμπανιαίων τής Λαύρας και η ένδοξη τού αγίου Κοσμά τού Πρώτου.
    Ο Χριστός κανέναν δεν εξαναγκάζει: «Ει τίς θέλει οπίσω μου ελθείν (Ματθ. 16,24), εγώ είμι η οδός, η αλήθεια καi η ζωή (Ιω. 14,6)».
Σκανδαλισμένος Αγιορείτης Μοναχός