Παρασκευή, 5 Μαΐου 2017

Στο Ιωβηλαίο του Ρωμαιοκαθολικού επισκόπου Hildesheim

IMG_8322.JPG

Ο π. Γεράσιμος με τον Επίσκοπο της Σερβικής Εκκλησίας στη Γερμανία Σέργιο
Στην έδρα του στην πόλη Hildesheim που βρίσκεται 35 χλμ νότια του Ανοβέρου γιόρτασε την Πρωτομαγιά του 2017, τα 25 χρόνια από την εις επίσκοπο χειροτονία του ο Ρωμαιοκαθολικός Επίσκοπος Norbert Trelle.
Από την ενορία μας παρέστη επισήμως προσκεκλημένος ο π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης.
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΝΑΟΥ (DOM)

IMG_8263.JPG
IMG_8270.JPG
IMG_8298.JPG
IMG_8303.JPG
Ein-neuer-Bischof-fuer-das-Bistum-Hildesheim_pdaArticleWide.jpg

5 σχόλια :

  1. Μεταξύ θεάτρου και της συναγωγής δεν υπάρχει καμία διαφορά.

    Η συναγωγή είναι σπήλαιο ληστών , κατοικητηριο δαιμόνων γιατί κανένας Ιουδαίος δεν προσκυνεί τον Θεό. …Είναι τόπος ειδωλολατρίας.'Όπως δηλαδή όχι μόνο κλέπτες, άλλα και όσοι μπορούν να αποτρέψουν τη κλοπή και δεν το κάμνουν, τιμωρούνται με την ίδια τιμωρία, έτσι τιμωρούνται όμοια όχι μόνον οι ασεβείς, και όσοι μπορούν ν' απομακρύνουν από την ασέβεια, αλλά δεν θέλουν να το κάνουν, η από οκνηρία η από νωθρότητα. Γιατί και εκείνος που απέκρυψε στη γη το τάλαντο, το επέστρεψε ολόκληρο στον κύριό του, άλλα τιμωρήθηκε, γιατί δεν το πολλαπλασίασε Και λοιπόν, αν παραμείνεις καθαρός και ακέραιος, δεν πολλαπλασιάσεις όμως το τάλαντό σου ούτε και οδηγήσεις αδελφό πού χάνεται στη σωτηρία, θα πάθεις τα ίδια με εκείνον.Ας φροντισουμε να σωθει ο καθε Γερασιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί , αν κάποιος γνωρίζει τι σημαίνει τέλος πάντων πρόνοια αδελφών , γνωρίζει και αυτό, ότι δηλαδή τώρα πρέπει να κινηθούμε οπωσδήποτε και να επιδειξουμε κάθε προθυμία . Γιατί δεν αρκεί να τους ασφαλίσουμε μόνο πριν από την αμαρτία , αλλά και μετά τις πτώσεις τους πρέπει ν απλώνουμε το χέρι βοήθειας. Γιατί και ο Θεός , αν το έκαμε αυτό από την αρχή διεσφαλισε τον άνθρωπο πριν από την διάπραξη της αμαρτίας μόνο , μετά όμως την αμαρτία τον καταδίκασε και τον άφηνε να είναι συνεχώς πεσμένος , κανείς ούτε θα μπορούσε να σωθεί ποτέ. Αλλά δεν το κάμνει αυτό , γιατί είναι φιλάνθρωπος και ήμερος και επιθυμεί παρά πολύ τη σωτήρια μας , αλλά δείχνει πολλή φροντίδα και μετά τα αμαρτήματα μας. Γιατί και τον Αδάμ το ασφάλισε πριν από την αμαρτία και του είπε <> Γεν. 2,16-17 Να, τον ασφάλισε και με την ευκολία του νόμου και με την αφθονία των επιτρεπομένων και με την τιμωρία της μελλούσης κολάσεως και με το ότι αμέσως πρό­σθεσε αυτήν (γιατί δεν είπε μετά από μία η δυο η τρεις ήμέρες, αλλά την ίδια ήμέρα, κατά την οποίαν θα φάτε, θα πεθάνετε) και με κάθε τρόπο, με τον όποίο έπρεπε να ασφαλισθεί ο άνθρωπος, τον ασφάλισε.

    Άλλ' όμως, επειδή και μετά από μια τέτοια πρόνοια και διδα­σκαλία και συμβουλή και ευεργεσία έπεσε και δεν φύλαξε τα προστάγματα, δεν είπε αυτό ο θεός 'Τί χρειάζεται πια ή επί πλέον φροντίδα; ποιο το όφελος; 'Έφαγε, έπεσε, παρέβηκε τον νόμο, πί­στεψε στον διάβολο, περιφρόνησε την εντολή μου, δέχθηκε το πλήγμα, κατέστη νεκρός, παραδόθηκε στο θάνατο και τιμωρήθηκε' γιατί πια να συνομιλώ μαζί του;' Τίποτε από αυτά δεν είπε, άλλα και πήγε αμέσως προς αυτόν και συνομίλησε μαζί του και τον παρηγό­ρησε και άλλο πάλι φάρμακο πρόσθεσε, το φάρμακο των κόπων και των ίδρώτων, και δεν σταμάτησε προηγουμένως να κάμνη και να επινοεί τα πάντα, μέχρι που ανέστη σε την πεσμένη ανθρώπινη φύση, την απάλλαξε από το θάνατο, και την οδήγησε προς τον ου­ρανό, χαρίζοντάς της μεγαλύτερα αγαθά από εκείνα που έχασε, και δίδαξε με τα έργα αυτά τον διάβολο, ότι δεν κέρδισε τίποτε από την επιβουλή εκείνη, αλλά βγάζοντας τους ανθρώπους από τον παρά­δεισο, θα τους δει ύστερα από λίγο στους ουρανούς να συναναστρέφονται με τους αγγέλους.

    Αυτό έκαμε και στην περίπτωση του Κάϊν' γιατί και εκείνον τον άσφάλίσε πριν από την αμαρτία και τον προειδοποίησε λέγο­ντας «αμάρτησες, ησύχασε στην εξουσία σου είναι ν' αποφύγεις την αποστροφή προς αυτόν και να τον εξουσιάσεις» Πρόσεχε σο­φία και σύνεση! ……

    Τίποτε τέτοιο δεν είπε ούτε και έπραξε ό θεός, αλλά πηγαίνει πάλι προς αυτόν και διορθώνει τον άνθρωπο και λέγει «που είναι αδελφός σου ο " Αβελ ;» ….Επειδή λοιπόν ο Κάιν υποβλήθηκε σε πολλές τιμωρίες, σι' αγωνία και τρόμο και στεναγμούς, σε λύπη και σωματική παράλυση, όποιος σε φονεύσει, λέγει, θα σε απαλλάξει από τις τιμωρίες αυτές, ο ίδιος όμως θα επισύρει επάνω του την τιμωρία. ….Το ίδιο έκαμε και ο Απ. Παύλος. …Το ίδιο λοιπόν κάμε και συ. Μιμήσου τον Σαμαρείτη εκείνον του Ευαγγελίου , που τόση φροντίδα επέδειξε για τον τραυματία εκείνον. …Ό ίδιος ο θεός το είπε αυτό' ότι δηλαδή «αν οδήγησης έστω και έναν άνθρωπο στη σωτηρία, λέγει, «το στόμα σου θα γίνει σαν το στόμα μου, καθαρό και άγιο». 'Ας μην αδιαφορούμε λοιπόν για τους αδελφούς μας ούτε πε­ριερχόμενοι να λέμε, 'πόσοι νήστεψαν, πόσοι παρασύρθηκαν;' αλλά ας φροντίζουμε αυτούς. ….


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκοπός είναι η επαναφορά στην ιερά ποίμνη εκείνων πού παρασύρθηκαν .

    'Ας μη λέμε λοιπόν περιερχόμενοι, ποιοι αμάρτησαν;' άλλα ας φροντίσουμε να διορθώσουμε μόνο όσους αμάρτησαν. Γιατί είναι πράγματι φοβερή ή συνήθεια, φοβερό το να κατηγορούμε μόνο τους αδελφούς μας και να μη φροντίζουμε γι' αυτούς το να διαπο­μπεύουμε τα κακά των ασθενών και να μη τα θεραπεύουμε. …

    Γιατί ,όπως ακριβώς κατηγορώ εκείνους , ότι είναι ασθενής κατά την πίστη , έτσι κατηγορώ και εσάς , γιατί δεν θέλετε να θεραπεύσετε τους ασθενείς. Μήπως αυτό είναι αγαπητέ , το ζητούμενο να έρχεσαι εδώ να ακούσης τα λεγόμενα ? αυτό είναι αίτια καταδίκης , όταν την ακρόαση των λόγων δεν την ακολουθούν τα έργα. ….

    Επίσης και με την παραβολή του καλού ποιμένα το ίδιο υπαινίχθηκε.

    Επειδή λοιπόν και εγώ κατέθεσα το αργύριο στην ακοή σας, είναι ανάγκη πλέον να αποδώσετε σεις στον Κύριο τον τόκο, δηλαδή την σωτηρία των αδελφών σας. 'Ώστε, αν αρκεστείτε στο να κα­τέχετε μόνο τα λεχθέντα και δεν κάμνετε τίποτε εσείς, φοβούμαι μήπως δεχθείτε την ίδια τιμωρία με εκείνον πού έκρυψε το τάλαντο στη γη.

    Γιατί εκείνος γι' αυτό, αφού του δέθηκαν τα χέρια και τα πόδια, ώδηγουνταν στο σκότος το εξώτερο, γιατί δεν μετέφερε στους αλλoυς εκείνα πού άκουσε. Για να μην πάθουμε λοιπόν και εμείς τα ίδια, ας μιμηθούμε εκείνον, που έλαβε τα πέντε και εκείνον που έλαβε τα δύο τάλαντα. Και αν χρειασθεί να ξοδέψουμε για τη σωτηρία του πλησίον είτε λόγο είτε χρήματα είτε κόπο σωματικό είτε προσευχή είτε οτιδήποτε άλλο, ας μη διστάσουμε, ώστε, πολ­λαπλασιάζοντας από παντού το τάλαντο πού ανάλογα μας δόθηκε από τον θεό, να μπορέσουμε ν' ακούσουμε τη μακάρια εκείνη φωνή «Εύγε, δούλε αγαθέ και πιστέ, επειδή στα λίγα φάνηκες πι­στός, σε πολλά θα σε εγκαταστήσω. Είσελθε στη χαρά του Κυρίου σου» την όποία είθε να επιτύχουμε όλοι μας με τη χάρη και τη φι­λανθρωπία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, μέσω του όποίου και μαζί με τον όποίο στον Πατέρα ανήκει ή δόξα και ή δύναμη, συγ­χρόνως και στο άγιο Πνεύμα, στους αιώνες των αιώνων. 'Αμήν.(Ι.Χρυσοστομου-Λόγος-(H)-Κατά Ιουδαίων)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η διεθνής Παπική κοινότητα διαισθάνεται ενδόμυχα, ότι είναι μια ψευτο-εκκλησία.
    Για το λόγο αυτό, επιθυμεί έντονα να βρίσκεται δημόσια και συχνά μαζί με κληρικούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας, διότι πιστεύουν οι Παπικοί ότι έτσι "νομιμοποιούνται" μπροστά στο λαό (αλλά και μέσα στον εαυτό τους και μπροστά στον Θεό!).


    Με άλλα παρόμοια λόγια:
    Ένας σωματικά άρρωστος επιθυμεί να βρίσκεται συχνά και δημόσια μαζί με ένα γιατρό, διότι πιστεύει ότι έτσι αποδεικνύει μπροστά στον κόσμο (και στον εαυτό του) ότι είναι υγιής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com