Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Ο π.Νικόλαος Μανώλης ανακοινώνει τα θέματα της Κυριακάτικης Ομιλίας (11-6-2017)

Η ανακοίνωση του π.Νικολάου Μανώλη για τα θέματα της Κυριακάτικης Ομιλίας του (11-6-2017)
Τα πολύ ενδιαφέροντα θέματα της προσεχούς Κυριακάτικης Ομιλίας μου (11-6-2017):
ΘΕΜΑΤΑ:
Πρώτη ώρα:
  1. Απαντήσεις και σχολιασμοί σε άρθρα του Διαδικτύου
  • Σχολιασμός του άρθρου του Ορθόδοξου Τύπου "Νέα περί των αποτειχισθέντων"
  • Σχολιασμός του άρθρου του Αρχιμ. Βαρνάβα Γιάγκου "Οι... μεγαλομάρτυρες του διαδικτύου και η αλήθεια της πίστης"
  • Απάντηση στα "περί βλασφημίας" (δήθεν) εκ μέρους μου, σε "σκανδαλισμένο" ακροατή Ομιλίας μου
Δεύτερη ώρα:
  1. Κυριακή των αγίων Πάντων. Η 28η Επέτειος της εις πρεσβύτερον χειροτονίας μου
  •  Σταχυολογήματα από την ιερατική μου πορεία (1989 - 2017) 
Προσεχώς:
Σε επόμενη Ομιλία μου θα απαντήσω στo εξής:
  • Απάντηση στο άρθρο του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη "ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ" ΕΞΟΡΓΙΣΜΟΣ